Τρίτη, 12 Νοεμβρίου 2019
 
 

Μεταπτυχιακά Εξ Αποστάσεως

Υποτροφία Φοίτησης

Panda Dome Essential - Προσφορά

Αγγελίες

Tickets Market - Φθηνά Εισιτήρια

Πανελλαδικές 2019 - Μηχανογραφικό 2019

Μετεγγραφές

edu4u.gr facebook page

Share
Edu4u Admin
Παρασκευή, 5 Ιουνίου 2020
Εκπαιδευτικό Σύστημα
Η νέα εξεταστέα ύλη της Γ' Λυκείου σε Βιολογία, Χημεία, Κοινωνιολογία, Οικονομία, Ιστορία, Αρχαία Ελληνικά
 
Λελογισμένη μείωση της εξεταστέας ύλης ανακοίνωσε το Υπουργείο Παιδείας

Η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας δημοσιοποίησε την ύλη τη Βιολογία, τη Χημεία, την Κοινωνιολογία, την Οικονομία, την Ιστορία, τα Αρχαία Ελληνικά. 

Συγκεκριμένα σε σημερινή ανακοίνωση για τις παρεμβάσεις στο σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση τονίζεται από την μεριά του Υπουργείου Παιδείας πως "Λαμβάνοντας υπ’ όψιν την εισήγηση του ΙΕΠ και μετά από διαβούλευση με επιστημονικές ενώσεις, προχωρούμε σε λελογισμένη μείωση της εξεταστέας ύλης στα μαθήματα για τα οποία η κάλυψή της δεν ήταν εφικτή." 

Διαβάστε παρακάτω την υπουργική απόφαση που υπέγραψε η υφυπουργός Παιδείας Σοφία Ζαχαράκη


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 1 λεπτό
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Σάββατο, 9 Νοεμβρίου 2019

Σχόλια (0)
 Γεια σας, κυρίες και κύριοι, Χρειάζεστε επειγόντως επιχειρηματικό δάνειο, προσωπικό δάνειο ή στεγαστικό δάνειο; Εάν ναι, θα σας συμβουλεύσω να επικοινωνήσετε με την Sunshine Financial Group μέσω αυτής της ηλεκτρονικής διεύθυνσης (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com) για να λάβετε το δάνειό σας.

Η Sunshine Financial Group είναι μια ολοκληρωμένη επιχείρηση χρηματοοικονομικών υπηρεσιών που δεσμεύεται να σας βοηθήσει να βελτιώσετε τη μακροπρόθεσμη οικονομική σας επιτυχία. Προσαρμοσμένα προγράμματα μας έχουν σχεδιαστεί για να βοηθήσουν στην ανάπτυξη, την προστασία και τη διατήρηση του πλούτου σας παρέχοντας εξατομικευμένες υπηρεσίες και τεχνογνωσία.

Αν δυσκολεύεστε να πάρετε δάνειο από τις τοπικές τράπεζες ή άλλα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα, μην ανησυχείτε διότι έχουμε βοηθήσει πολλούς ανθρώπους και οργανισμούς που αντιμετωπίζουν οικονομικές δυσκολίες σε όλο τον κόσμο. Όταν κάνετε αίτηση μαζί μας, υποβάλετε αίτηση με μια αξιόπιστη εταιρεία που φροντίζει για τις ανάγκες χρηματοδότησής σας. Θα φροντίσουμε όλη αυτή τη διαδικασία.

ΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΠΑΡΟΧΕΣ;
- Εφαρμόστε οποτεδήποτε, οπουδήποτε.
- Λάβετε μετρητά σε λιγότερο από 24 ώρες
- Δάνειο από € 2000 σε € 20 εκατομμύρια
- Δεν υπάρχουν κρυφές χρεώσεις.
- Χαμηλό επιτόκιο 3%
- Έχετε την ευκαιρία να επιλέξετε την ημερομηνία αποπληρωμής, είτε εβδομαδιαία, μηνιαία ή ετήσια για χρονικό διάστημα 1-30 ετών.
- Προσφέρουμε τόσο εξασφαλισμένα όσο και μη εξασφαλισμένα δάνεια

Εάν χρειάζεστε ένα επείγον δάνειο εντός 24 ωρών, παρακαλώ γράψτε στο email παρακάτω για περισσότερες πληροφορίες
Ηλεκτρονική επικοινωνία: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com)
WhatsApp Επικοινωνία: +447903159998
Ανυπομονούμε να ακούσουμε από εσάς
Υποβλήθηκε πριν από 2 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Σάββατο, 9 Νοεμβρίου 2019

Σχόλια (0)
Γεια σας και Καλώς ήρθατε στην Sunshine Financial Group Inc.
 
 Αυτή είναι πιστοποιημένη, αξιόπιστη, νόμιμη και διαπιστευμένη εταιρεία δανείου.  Παρέχουμε οικονομική βοήθεια σε όσους χρειάζονται επειγόντως δάνειο, είτε το προσωπικό δάνειο ή τα Εμπορικά Δάνεια ή ένα δάνειο για την εκκίνηση ενός έργου ή για να αγοράσει ένα σπίτι ή ένα αυτοκίνητο.  γράψτε σε μας μέσω

 Αν βρίσκετε τόσο δύσκολο να λάβετε δάνειο από τοπικές τράπεζες και άλλα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα;  μην ανησυχείτε γιατί η Sunshine Financial Group Inc, έχει την πλάτη σας όταν πρόκειται να πάρει δάνεια σε όλο τον κόσμο.

 Αίτηση για δάνειο και μεταφορά χρημάτων σε σας εντός 24 ωρών.  Είμαστε πολύ γρήγοροι και η συναλλαγή σας είναι ασφαλής μαζί μας.

 ΒΑΣΙΚΑ Οφέλη:
 - Εφαρμόστε οποτεδήποτε, οπουδήποτε.
 - Λάβετε μετρητά λιγότερο από 24 ώρες
 - Να δανειστείτε μέχρι 20 εκατομμύρια ευρώ
 - Δεν υπάρχουν κρυφές χρεώσεις.
 - Επιδότηση επιτοκίου 3%
 - Έχετε την ευκαιρία να επιλέξετε την Ημερομηνία αποπληρωμής, είτε εβδομαδιαία, μηνιαία ή ετήσια για χρονική περίοδο 1 - 30 ετών.
 - Εξαιρετικά ασφαλές

 Με απόλυτη εμπιστοσύνη, θα συνεργαστούμε για τα οφέλη όλων των εμπλεκόμενων μερών.

 Εάν χρειάζεστε ένα επείγον δάνειο εντός 24 ωρών, παρακαλώ γράψτε μας για περισσότερες πληροφορίες μέσω της ηλεκτρονικής διεύθυνσης Below.pp
 Email: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com)
 WhatsApp: (+447903159998)
Υποβλήθηκε πριν από 2 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

 
Παρασκευή, 8 Νοεμβρίου 2019

Σχόλια (0)
 ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΔΑΝΕΙΟ: Ελκυστικές τιμές για όλα τα έργα σας!
Χρειάζεστε χρήματα για να λύσετε ένα πρόβλημα, να αγοράσετε ένα καινούριο όχημα, να χτίσετε ένα σπίτι, να επενδύσετε, να προετοιμαστείτε για τις επόμενες διακοπές, να ανακαινίσετε το σπίτι σας, ακόμα και να εκτελέσετε τα έργα που έχουν την περισσότερη καρδιά, να απολαύσετε τα ελκυστικά ποσοστά LINA Προσωπικό δάνειο από 1.000 ευρώ έως 25.000.000 ευρώ, το ενδιαφέρον μου είναι 2% έως 4%. Επιλέξτε το ποσό και κερδίστε χρόνο για να πληρώσετε! Επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες.
E-mail: lina.financias@gmail.com
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Παρασκευή, 5 Ιουνίου 2020
Επαγγέλματα και Προοπτικές
Η εξεταστέα ύλη για τη Γ' Λυκείου 2019-2020
 

 Ανακοινοποίηση στο ορθό από το υπουργείο Παιδείας. Το σύνολο της ύλης συμπεριλαμβάνεται ήδη στα υπάρχοντα βιβλία ώστε να μπορεί να διδαχθεί με άνεση από τους εκπαιδευτικούς και να εμπεδωθεί αποτελεσματικά από τους μαθητές και τις μαθήτριες αναφέρει ο Κώστας Γαβρόγλου.

Η διδακτέα-εξεταστέα ύλη για το έτος 2019-2020 – Δήλωση του Υπουργού Κ. Γαβρόγλου

Από το ΥΠΠΕΘ ανακοινώθηκε χθες, 30-5-2019 η διδακτέα-εξεταστέα ύλη της Γ΄ ημερησίου και Γ΄ (τριετούς) - Δ΄ (τετραετούς) εσπερινού ΓΕΛ για το έτος 2019- 2020, μετά από τις σχετικές εισηγήσεις του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής.

Σημειώνεται ότι είναι η πρώτη φορά που η ύλη ανακοινώνεται από τον Μάιο, με στόχο την έγκαιρη ενημέρωση και προετοιμασία τόσο των εκπαιδευτικών όσο και των μαθητών και μαθητριών για το νέο σχολικό έτος.

Παρακάτω παρατίθενται οι πίνακες όπως δόθηκαν από το υπουργείο Παιδείας:

Πίνακας μαθημάτων αλλαγές

Βιολογία

Φυσική

Χημεία

Μαθηματικά

Πληροφορική

Κοινωνιολογία

Οικονομία

Ιστορία

Νέα Ελληνικά

Αρχαία ελληνικά

Σχέδιο Ελεύθερο

Σχέδιο Γραμμικό

Λατινικά

Ξένες Γλώσσες


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 1 λεπτό
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Κυριακή, 10 Νοεμβρίου 2019

Σχόλια (0)
 Γεια σας, η εορταστική περίοδος είναι εδώ και πάλι, εκείνοι που έλαβαν δάνειο από εμάς θα πρέπει να βγουν και να δώσουν μια μαρτυρία για εμάς και όσοι δεν έχουν πάρει δάνειο από εμάς θα πρέπει να επικοινωνήσουν μαζί μας τώρα.

Μικρή εισαγωγή για τον εαυτό μου.
Ονομάζομαι Claudia Klein, είμαι Γερμανός και εκπροσωπώ την Spotcap Global Financial Services. Παρέχουμε όλα τα είδη δανείων με επιδοτούμενο επιτόκιο 3%

Χρειάζεστε ένα δάνειο για να εδραιώσετε το χρέος σας πριν από το τέλος του έτους;
Χρειάζεστε ένα δάνειο για να ξεκινήσετε μια επιχείρηση ή να επεκτείνετε την περίθαλψη σας;
Χρειάζεστε δάνειο για διακοπές;
Χρειάζεστε ένα δάνειο για να αγοράσετε ένα αυτοκίνητο ή ένα σπίτι;
Χρειάζεστε ένα δάνειο για την εκκίνηση ενός νέου Έργου ή της Ολοκλήρωσης του τρέχοντος έργου σας;

Όποιοι και αν είναι οι λόγοι και χρειάζεστε χρήματα. Εδώ είναι η λύση στις οικονομικές ανησυχίες σας.
Οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να επικοινωνήσουν μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: spotcapglobalservices@gmail.com | ή να μας στείλετε μήνυμα στο WhatsApp: +4915758108767 |

Όταν πρόκειται για δανεισμό σε απευθείας σύνδεση, είμαστε πολύ αξιόπιστοι και αξιόπιστοι, Είναι πολύ σημαντικό να συνεργαστείτε με τη σωστή εταιρεία. Θα σας βοηθήσουμε να πάρετε το καλύτερο ποσοστό για το δάνειό σας Ανεξάρτητα από την πίστωσή σας! Αν ψάχνετε για οποιοδήποτε είδος δανείου, είμαστε η σωστή εταιρεία για να επικοινωνήσετε μαζί σας.

Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την προσφορά δανείου μέσω αυτού του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: spotcapglobalservices@gmail.com | ή να μας στείλετε μήνυμα στο WhatsApp: +4915758108767 | & Λήψη απάντησης Σε μια στιγμή.
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

 
Σάββατο, 9 Νοεμβρίου 2019

Σχόλια (0)
 Γεια σας, κυρίες και κύριοι, Χρειάζεστε επειγόντως επιχειρηματικό δάνειο, προσωπικό δάνειο ή στεγαστικό δάνειο; Εάν ναι, θα σας συμβουλεύσω να επικοινωνήσετε με την Sunshine Financial Group μέσω αυτής της ηλεκτρονικής διεύθυνσης (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com) για να λάβετε το δάνειό σας.

Η Sunshine Financial Group είναι μια ολοκληρωμένη επιχείρηση χρηματοοικονομικών υπηρεσιών που δεσμεύεται να σας βοηθήσει να βελτιώσετε τη μακροπρόθεσμη οικονομική σας επιτυχία. Προσαρμοσμένα προγράμματα μας έχουν σχεδιαστεί για να βοηθήσουν στην ανάπτυξη, την προστασία και τη διατήρηση του πλούτου σας παρέχοντας εξατομικευμένες υπηρεσίες και τεχνογνωσία.

Αν δυσκολεύεστε να πάρετε δάνειο από τις τοπικές τράπεζες ή άλλα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα, μην ανησυχείτε διότι έχουμε βοηθήσει πολλούς ανθρώπους και οργανισμούς που αντιμετωπίζουν οικονομικές δυσκολίες σε όλο τον κόσμο. Όταν κάνετε αίτηση μαζί μας, υποβάλετε αίτηση με μια αξιόπιστη εταιρεία που φροντίζει για τις ανάγκες χρηματοδότησής σας. Θα φροντίσουμε όλη αυτή τη διαδικασία.

ΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΠΑΡΟΧΕΣ;
- Εφαρμόστε οποτεδήποτε, οπουδήποτε.
- Λάβετε μετρητά σε λιγότερο από 24 ώρες
- Δάνειο από € 2000 σε € 20 εκατομμύρια
- Δεν υπάρχουν κρυφές χρεώσεις.
- Χαμηλό επιτόκιο 3%
- Έχετε την ευκαιρία να επιλέξετε την ημερομηνία αποπληρωμής, είτε εβδομαδιαία, μηνιαία ή ετήσια για χρονικό διάστημα 1-30 ετών.
- Προσφέρουμε τόσο εξασφαλισμένα όσο και μη εξασφαλισμένα δάνεια

Εάν χρειάζεστε ένα επείγον δάνειο εντός 24 ωρών, παρακαλώ γράψτε στο email παρακάτω για περισσότερες πληροφορίες
Ηλεκτρονική επικοινωνία: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com)
WhatsApp Επικοινωνία: +447903159998
Ανυπομονούμε να ακούσουμε από εσάς
Υποβλήθηκε πριν από 2 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Πέμπτη, 3 Οκτωβρίου 2019

Σχόλια (0)
 Καλησπερα, Ειμαι αποφοιτος επαλ και θελω να δωσω πανελληνιες φετος, ειδικοτητα πληροφορικης και αυτο που θελω να μαθω ειναι αν γινεται να περασω Πολιτικος μηχανικος απο πληροφορικη η γενικα κατι που δεν εχει σχεση με αυτην την ειδικοτητα, γινεται αυτο που λεω;
Υποβλήθηκε πριν από 39 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

 
Σάββατο, 29 Ιουνίου 2019

Σχόλια (0)
Αν κάποιος απόφοιτος του 2019 θέλει να ξαναδώσει θα πρέπει να δώσει με αυτή την ύλη ή με την παλιά; 
Υποβλήθηκε πριν από 135 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Τετάρτη, 19 Ιουνίου 2019

Σχόλια (0)
 Η ύλη αυτή ισχύει και για τους απόφοιτους? 
Υποβλήθηκε πριν από 145 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Τετάρτη, 19 Ιουνίου 2019

Σχόλια (0)

ΑΛΓΕΒΡΑ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΓΕΛ

1. Πραγματικοί αριθμοί

Οι πράξεις και οι ιδιότητές τους. Διάταξη πραγματικών αριθμών. Απόλυτη τιμή πραγματικού αριθμού. Ρίζες πραγματικών αριθμών.

2. Εξισώσεις

Εξισώσεις 1ου βαθμού. Η εξίσωση x^ν=α. Εξισώσεις 2ου βαθμού.

3. Ανισώσεις

Ανισώσεις 1ου βαθμού. Ανισώσεις 2ου βαθμού. Ανισώσεις γινόμενο & ανισώσεις πηλίκο.

4. Βασικές έννοιες συναρτήσεων

Η έννοια της συνάρτησης. Γραφική παράσταση συνάρτησης. Η συνάρτηση f(x)=αx+β. Κατακόρυφη και οριζόντια μετατόπιση καμπύλης. Μονοτονία και ακρότατα συνάρτησης. Συμμετρίες συνάρτησης.

5. Μελέτη βασικών συναρτήσεων

Μελέτη της συνάρτησης f(x)=α(x^2). Μελέτη της συνάρτησης f(x)=α/x. Μελέτη της συνάρτησης f(x)=α(x^2)+βx+γ. 


ΑΛΓΕΒΡΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ Β΄ ΤΑΞΗΣ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΓΕΛ

1. Τριγωνομετρία

Τριγωνομετρικοί αριθμοί γωνίας. Βασικές τριγωνομετρικές ταυτότητες. Αναγωγή στο 1ο τεταρτημόριο. Οι τριγωνομετρικές συναρτήσεις. Τριγωνομετρικοί αριθμοί αθροίσματος και διαφοράς γωνιών. Τριγωνομετρικοί αριθμοί της γωνίας 2α. Μετασχηματισμοί τριγωνομετρικών παραστάσεων. Η συνάρτηση f(x)=αημx+βσυνx. Τριγωνομετρικές εξισώσεις. Τριγωνομετρικές ανισώσεις. Επίλυση τριγώνου.

2. Ακολουθίες - Πρόοδοι

Ακολουθίες. Αριθμητική πρόοδος. Γεωμετρική πρόοδος.

3. Πολυώνυμα - Πολυωνυμικές Εξισώσεις

Πολυώνυμα. Διαίρεση πολυωνύμων. Πολυωνυμικές εξισώσεις και ανισώσεις. Εξισώσεις και ανισώσεις που ανάγονται σε πολυωνυμικές.

4. Εκθετική και λογαριθμική συνάρτηση.

Εκθετική συνάρτηση. Λογάριθμοι. Λογαριθμική συνάρτηση.

 

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ Β΄ ΤΑΞΗΣ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΓΕΛ

1. Διανύσματα

Η έννοια του διανύσματος. Πρόσθεση και αφαίρεση διανυσμάτων. Πολλαπλασιασμός αριθμού με διάνυσμα. Συντεταγμένες στο επίπεδο. Εσωτερικό γινόμενο διανυσμάτων.

2. Η ευθεία στο επίπεδο

Εξίσωση ευθείας. Γενική μορφή εξίσωσης ευθείας. Απόσταση σημείου από ευθεία. Εμβαδόν τριγώνου.

3. Κωνικές τομές

Ο κύκλος. Η παραβολή. Η έλλειψη. Η υπερβολή. Η εξίσωση A(x^2)+B(y^2)+Γx+Δy+Ε=0.

4. Πίνακες - Συστήματα

Η έννοια του πίνακα. Πρόσθεση πινάκων - Πολλαπλασιασμός αριθμού με πίνακα. Πολλαπλασιασμός πινάκων. Γεωμετρικοί μετασχηματισμοί. Η έννοια του γραμμικού συστήματος. Επίλυση γραμμικού συστήματος με τη μέθοδο απαλοιφής του Gauss. Επίλυση γραμμικού συστήματος με τη μέθοδο των οριζουσών. Μη γραμμικά συστήματα.

 

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ Γ΄ ΤΑΞΗΣ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΓΕΛ

1. Στατιστική

Βασικές έννοιες. Παρουσίαση στατιστικών δεδομένων. Μέτρα θέσης και διασποράς. Γραμμική παλινδρόμιση. Γραμμική συσχέτιση.

2. Πιθανότητες

Δειγματικός χώρος - Ενδεχόμενα. Έννοια της πιθανότητας. Συνδυαστική. Δεσμευμένη πιθανότητα - Ανεξάρτητα ενδεχόμενα.

3. Θεωρία αριθμών

Η μαθηματική επαγωγή. Ευκλείδεια διαίρεση. Διαιρετότητα. Μέγιστος κοινός διαιρέτης - Ελάχιστο κοινό πολλαπλάσιο. Πρώτοι αριθμοί. Η γραμμική διοφαντική εξίσωση. Ισοϋπόλοιποι αριθμοί.

 

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ Γ΄ ΤΑΞΗΣ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΓΕΛ

 1. Μιγαδικοί Αριθμοί

Η έννοια του μιγαδικοί αριθμού. Πράξεις στο σύνολο C των μιγαδικών αριθμών. Μέτρο μιγαδικού αριθμού. Τριγωνομετρική μορφή μιγαδικού αριθμού. Πολυωνυμικές εξισώσεις στο C.

2. Όριο -Συνέχεια Συνάρτησης

Πραγματικοί αριθμοί. Συναρτήσεις. Μονότονες συναρτήσεις - Αντίστροφη συνάρτηση. Όριο συνάρτησης στο xo ανήκει R. Ιδιότητες των ορίων. Μη πεπερασμένο όριο στο xo ανήκει R. Όριο συνάρτησης στο άπειρο. Συνέχεια συνάρτησης. Θεωρήματα συνεχών συναρτήσεων (Θεώρημα Bolzano, Θεώρημα Μέγιστης & Ελάχιστης Τιμής, Θεώρημα Ενδιάμεσης Τιμής).

3. Διαφορικός Λογισμός

Η έννοια της παραγώγου. Παραγωγίσιμες συναρτήσεις - Παράγωγος συνάρτηση. Κανόνες παραγώγισης. Παράγωγος αντίστροφης και σύνθετης συνάρτησης. Κατακόρυφη εφαπτομένη. Ρυθμός μεταβολής. Θεώρημα Rolle και θεώρημα μέσης τιμής διαφορικού λογισμού. Συνέπειες του θεωρήματος μέσης τιμής. Τοπικά ακρότατα συνάρτησης. Θεώρημα Fermat. Κριτήριο 1ης και 2ης παραγώγου. Θεώρημα Darboux. Κυρτότητα - σημεία καμπής συνάρτησης. Ασύμπτωτες. Κανόνες De L' Hospital. Μελέτη και χάραξη της γραφικής παράστασης μιας συνάρτησης.

4. Ολοκληρωτικός Λογισμός

Αόριστο ολοκλήρωμα. Μέθοδοι ολοκλήρωσης. Διαφορικές εξισώσεις. Ορισμένο ολοκλήρωμα. Η συνάρτηση F(x)=S(α,x)f(t)dt. Θεώρημα μέσης τιμής ολοκληρωτικού λογισμού. Εμβαδόν επιπέδου χωρίου. Μήκος τόξου επίπεδης καμπύλης.

Υποβλήθηκε πριν από 146 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Τετάρτη, 19 Ιουνίου 2019

Σχόλια (0)

ΦΥΣΙΚΗ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΓΕΛ

1. Κινηματική υλικού σημείου

Ευθύγραμμη Ομαλή Κίνηση. Ευθύγραμμη Ομαλή Μεταβαλλόμενη Κίνηση. Ελεύθερη Πτώση. Κατακόρυφη Βολή. Οριζόντια Βολή. Πλάγια Βολή. Ομαλή Κυκλική Κίνηση.

2. Δυνάμεις - Νόμοι Νεύτωνα

Ορισμός δύναμης. Ανάλυση & σύνθεση δυνάμεων. Βάρος σώματος. Τριβή (στατική τριβή & τριβή ολίσθησης). Νόμος αδράνειας (1ος Νόμος του Νεύτωνα). Θεμελιώδης νόμος της κίνησης (2ος Νόμος του Νεύτωνα). Νόμος δράσης - αντίδρασης (3ος Νόμος του Νεύτωνα).

3. Έργο - Ενέργεια - Ισχύς 

Έργο & ισχύς δύναμης. Κινητική ενέργεια. Βαρυτική δυναμική ενέργεια. Ελατήρια και ελαστική δυναμική ενέργεια. Μηχανική ενέργεια και διατήρησή της.


ΦΥΣΙΚΗ Β΄ ΤΑΞΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΓΕΛ

1. Ηλεκτρικό Φορτίο & Ηλεκτροστατικό Πεδίο

Θετικό & αρνητικό φορτίο. Αγωγοί & μονωτές. Τρόποι ηλέκτρισης. Νόμος Coulomb. Νόμος Gauss. Ένταση ηλεκτροστατικού πεδίου σημειακών φορτίων. Ηλεκτρική δυναμική ενέργεια και δυναμικό ηλεκτροστατικού πεδίου σημειακών φορτίων, φορτισμένων σφαιρικών φλοιών και μονωμένων φορτισμένων συμπαγών σφαιρών.

2. Συνεχές ηλεκτρικό ρεύμα

Ένταση ηλεκτρικού ρεύματος. Αντιστάτες. Πυκνωτές. Νόμος του Ohm. Κυκλώματα συνεχούς ρεύματος και κανόνες Kirchhoff. Πηγές συνεχούς ρεύματος (ΗΕΔ πηγής και εσωτερική αντίσταση). Συνδεσμολογία αντιστατών, πυκνωτών και πηγών συνεχούς ρεύματος. Κύκλωμα R-C σε σειρά.

3. Μαγνητικό πεδίο

Μαγνητική δύναμη και μαγνητικό πεδίο κινούμενου φορτίου. Μαγνητικό πεδίο ευθύγραμμου και κυκλικού ρευματοφόρου αγωγού. Μαγνητικό πεδίο σωληνοειδούς πηνίου. Δύναμη Laplace. Νόμος Biot-Savart. Νόμος Ampere. Κίνηση φορτισμένου σωματιδίου σε ηλεκτρομαγνητικό πεδίο. Φαινόμενο Hall.

 

ΦΥΣΙΚΗ Β΄ ΤΑΞΗΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΓΕΛ

1. Ορμή - Κρούση - Σχετικές Κινήσεις

Ορμή και θεμελιώδης νόμος της κίνησης. Διατήρηση της ορμής. Μονωμένα συστήματα σωμάτων. Ώθηση δύναμης. Ελαστικές και πλαστικές κρούσεις. Μετωπική κρούση. Πρόωρη πυραύλου. Σχετική κίνηση σωμάτων. Αδρανειακά συστήματα αναφοράς. Μετασχηματισμοί Γαλιλαίου.

2. Βαρυτικό πεδίο

Νόμος παγκόσμιας έλξης. Βαρυτική δυναμική ενέργεια και δυναμικό βαρυτικού πεδίου σημειακών μαζών, ομογενών σφαιρικών φλοιών και ομογενών συμπαγών σφαιρών. Δορυφόροι. Ταχύτητα διαφυγής.

3. Μηχανική ρευστών

Ορισμός ρευστού. Υδροστατική. Ρευστά σε κίνηση. Εξίσωση συνέχειας. Θεώρημα Bernoulli.

4. Κινητική θεωρία των αερίων

Νόμοι Charles, Gay-Lussac και Boyle-Mariotte. Καταστατική εξίσωση ιδανικών αερίων. Κατανομή μοριακών ταχυτήτων. Κίνηση Brown.

5. Θερμοδυναμική

Θερμοδυναμικό σύστημα και ισορροπία. Αντιστρεπτές μεταβολές. Εσωτερική ενέργεια. Παραγώμενο έργο. Ειδική θερμότητα. Μηδενικός, πρώτος και δεύτερος νόμος της θερμοδυναμικής. Ισόθερμη, ισόχωρη, ισοβαρής και αδιαβατική μεταβολή. Μηχανή Carnot. Εντροπία.


ΦΥΣΙΚΗ Γ΄ ΤΑΞΗΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΓΕΛ

1. Μηχανικές & Ηλεκτρικές Ταλαντώσεις

Περιοδική κίνηση απλού εκκρεμούς. Απλή αρμονική ταλάντωση. Ελεύθερη ταλάντωση χωρίς απόσβεση και με ασθενή απόσβεση. Εξαναγκασμένη ταλάντωση χωρίς απόσβεση και με ασθενή απόσβεση. Συντονισμός. Σύνθεση ταλαντώσεων. Διακρότημα. Κύκλωμα L-C σε σειρά. Κύκλωμα R-L-C σε σειρά.

2. Μηχανικά κύματα

Τύποι κυμάτων. Περιοδικά κύματα. Αρμονικά κύματα σε 1 διάσταση. Αρμονικά κύματα σε 2 διαστάσεις. Επαλληλία ή υπέρθεση κυμάτων. Στάσιμα κύματα. Ηχητικά κύματα. Ένταση του ήχου. Συντονισμός. Φαινόμενο Doppler.

3. Μηχανική στερεού σώματος

Κινηματική στερεού σώματος. Μεταφορική και περιστροφική κίνηση σε 2 διαστάσεις. Ροπή δύναμης. Ισορροπία στερεού σώματος. Δυναμική στερεού σώματος. Ροπή αδράνειας. Στροφορμή και διατήρησή της. Κινητική ενέργεια λόγω περιστροφής.

4. Ηλεκτρομαγνητική επαγωγή

Μαγνητική ροή. Νόμος Faraday. Κανόνας Lenz. Κινούμενοι αγωγοί σε μαγνητικό πεδίο. Αμοιβαία επαγωγή. Αυτεπαγωγή. Επαγόμενα ηλεκτρικά πεδία. Δινορεύματα. Κύκλωμα R-L σε σειρά.

5. Εναλλασσόμενο ηλεκτρικό ρεύμα

Ενεργός τιμή τάσης και έντασης ρεύματος. Αντίσταση και άεργη αντίσταση. Το κύκλωμα R-L-C σε σειρά. Ισχύς. Συντονισμός. Μετασχηματιστές.

6. Ηλεκτρομαγνητικά κύματα - Οπτική

Παραγωγή ηλεκτρομαγνητικών κυμάτων. Ενέργεια και ορμή. Στάσιμα ηλεκτρομαγνητικά κύματα. Ταχύτητα του φωτός. Μετάδοση και λήψη σημάτων. Φάσμα ηλεκτρομαγνητικής ακτινοβολίας. Ανάκλαση και διάθλαση. Νόμος του Snell. Ολική ανάκλαση. Διασκεδασμός- ανάλυση του φωτός. Πόλωση του φωτός.

Υποβλήθηκε πριν από 146 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

Share
Γιωργος
Δευτέρα, 11 Νοεμβρίου 2019
Σχολές - Τμήματα   Επαγγέλματα και Προοπτικές   Εκπαιδευτικό Σύστημα   Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Πανελλαδικές 2019 - Μηχανογραφικό 2019
Αριθμος αιτησεων μετεγγραφων (Γιαννη)
 Παιδια συμφωνα με τα φοιτητικα νεα οι αιτησεις ανερχονται στις 14500 !!Γιαννη πιστευεις οτι με τοσα ατομα τελικα με 10486 και 4 μορια μετεγγραφης θα την παρω για την ΔΕΟΣ ΑΣΟΕΕ ή (τουλαχιστον χαχααχ) για την Οικονομικων Επιστημων ΕΚΠΑ ??? 
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 7 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Τρίτη, 12 Νοεμβρίου 2019

Σχόλια (0)

 Ναι Γιωργο 1500-2000 αιτησεις παραπανω στα μορια. Μη επιθυμητο μεν αναμενομενο δε.

προσεξε

οι οικονομικες προσθεσαν  3 νεες  μεγαλες σχολες σε αντιστοιχια 

οι λοχρη  προσθεσαν 3  νεες  μεγαλες σχολες σε αντιστοιχια

οι ΔΕΟ  προσθεσαν 3  νεες  μεγαλες σχολες σε αντιστοιχια

το παδα μπηκε παλι στις αντιστοιχιες περυσι ουσιαστικα δεν ηταν.

το ΕΜΠ εχει δυο σχολες επιπλεον απο την κοζανη, ΗΜΜΥ και χημιμους μηχ.

τα γεωπονικα εχουν νεες αντιστοιχιες. 

το εκπα εχει νεες σχολες σε αντιστοιχια , μαθηματικα, φυσικα, χημικο.

Ολες αυτες οι σχολες δικαιολογουν τις παραπανω αιτησεις. 

Οι αιτησεις αυτες ομως δεν ειναι ολες των αθηνων ειναι και θεσσαλονικης και επαρχιας μεταξυ τους.

Για τις σχολες που σε ενδιαφερουν  ΔΕΟΣ ΟΠΑ  και Οικονομικο ΕΚΠΑ ειπαμε οτι εκει που δεν συμπληρωναν περυσι θα συμπληρωσουν  φετος και θα πανε εκει στα 3 μορια. 

 

 

 

Υποβλήθηκε πριν από 3 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Γιωργος
Δευτέρα, 11 Νοεμβρίου 2019
Σχολές - Τμήματα   Επικαιρότητα
ΠΡΟΣ ΓΙΑΝΝΗ
 Σε περιπτωση ισοβαθμιας με τον τελευταιο επιτυχοντα των μεταγραφών πχ.6 μορια (βαθμος εισαγωγης 14.500) και εγω εχω 6 μορια και 12.800 θα την παρω με ενσταση;;
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 7 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Τρίτη, 12 Νοεμβρίου 2019

Σχόλια (0)

 γιωργο τιποτα δεν ειναι σιγουρο .

τα μονα σιγουρα που εχουμε ειναι :

δεν υπαρχει διαφανεια , δεν γνωριζουμε ποσοι ισοβαθμισαν 

Η υπουργος ειχε πει οτι θα εφαρμοστει  αυστηρα ο νομος , Τι να σημαινει αυτο?

Υπαρχουν τμηματα που  γκρινιαζουν για τις μετεγγραφες.

Ο Διγαλακης ειπε οτι η χρηματοδοτιση των πανεπιστημιων θα ειναι και συναρτηση  του αριθμου των φοιτητων τους.  

 

Υποβλήθηκε πριν από 4 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

 
Δευτέρα, 11 Νοεμβρίου 2019

Σχόλια (0)
 Sxolh;
Υποβλήθηκε πριν από 7 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

Share
Πέτρος
Δευτέρα, 11 Νοεμβρίου 2019
Σχολές - Τμήματα   Επικαιρότητα
γιαννη εκτίμηση μεταγραφής σος
Μεταγραφή απο Κόμοτηνη σε Πολιτικες Επιστημες ΑΠΘ με 12.381 μορια βαθμό εισαγωγής και 6 μόρια είναι πιθανό;;
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 10 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Δευτέρα, 11 Νοεμβρίου 2019

Σχόλια (2)

 πετρο, συμβουλεψου τις περσινες βασεις και θα παρεις την απαντηση που ζητας

τα τμηματα των πολιτικων επιστημων δεν μεταβληθηκαν σε σχεση με περυσι

επομενως η λογικη λεει οτι θα κινηθουν παρομοιαμε την περσινη χρονια 

Υποβλήθηκε πριν από 9 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  
Τρίτη, 12 Νοεμβρίου 2019

Σχόλια (0)

 γιωργο ισχυει αυτο που λεει η κατερινα.

εχεις καλες ελπιδες για 6 μορια και ελπιδες για 5. 

Υποβλήθηκε πριν από 4 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 [Κλείσιμο]
Δευτέρα, 11 Νοεμβρίου 2019

Σχόλια (1)
 Σε ευχαριστώ πολύ Κατερίνα..
Υποβλήθηκε πριν από 9 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
   
Δευτέρα, 11 Νοεμβρίου 2019

Σχόλια (0)
 να είσαι καλά Πέτρο και καλή επιτυχία!
Υποβλήθηκε πριν από 8 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

Share
Edu4u Admin
Δευτέρα, 11 Νοεμβρίου 2019
Εκπαιδευτικό Σύστημα
Διγαλάκης: Έρχεται το integrated master (απευθείας μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών) στην ειδικότητα Μηχανικών
 
Ο Υφυπουργός Παιδείας αναφέρθηκε και στο θέμα των εισακτέων και των μετεγγραφών για τις οποίες το Υπουργείο, όπως τόνισε θα λαμβάνει ισχυρά υπόψη τις προτάσεις των τμημάτων

Συνάντηση με τους Πρυτάνεις του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής κ. Π. Καλδή και του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου κ. Α. Κατσή είχε την Παρασκευή 8 Νοεμβρίου 2019, ο Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Βασίλης Διγαλάκης, παρουσία του Κοσμήτορα της Σχολής Μηχανικών κ. Γ. Ιωαννίδη καθώς και Προέδρων και μελών ΔΕΠ των Τμημάτων Μηχανικών του ΠΑΔΑ. Η συνάντηση έλαβε χώρα στους χώρους του πρώην ΤΕΙ Αθήνας, αφότου ο Πρύτανης του ΠΑΔΑ έκανε μια σύντομη ξενάγηση του κ. Διγαλάκη στους χώρους του Πανεπιστημίου. Μάλιστα ο Υφυπουργός Παιδείας επαίνεσε την άριστη κατάσταση και την καθαριότητα των χώρων του Ιδρύματος.

Κατά τη διάρκεια του γεύματος εργασίας το οποίο παρατέθηκε προς τιμήν του κ. Διγαλάκη, υπήρξε μια ιδιαίτερα εποικοδομητική και ουσιαστική συζήτηση με τους παρευρισκόμενους, τέθηκαν ενδιαφέροντα ερωτήματα και προτάσεις οι οποίες καταγράφηκαν εν όψει και του διαλόγου για τον νόμο πλαίσιο για την τριτοβάθμια εκπαίδευση. Ο Υφυπουργός ανέφερε ότι μέχρι το τέλος του χρόνου θα έχει δρομολογηθεί η διαδικασία για την απονομή ενιαίου και αδιάσπαστου τίτλου σπουδών μεταπτυχιακού επιπέδου (integrated master) στην ειδικότητα του κάθε Τμήματος Μηχανικού, σύμφωνα με τα όσα ορίζει η νομοθεσία και με την εμπλοκή της ΑΔΙΠ.

Για την εκκρεμότητα της Σχολής Μηχανικών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, ενημέρωσε ότι ο σχετικός φάκελος βρίσκεται στη φάση της έγκρισης από τις οικονομικές υπηρεσίας και διαβεβαίωσε ότι τα σχετικά τμήματα μηχανικών θα καταστούν 5ετούς φοίτησης από το φετινό ακαδημαϊκό έτος.

Στο πλαίσιο της όλης συζήτησης, ο Υφυπουργός Παιδείας αναφέρθηκε και στο θέμα των εισακτέων και των μετεγγραφών για τις οποίες το Υπουργείο, όπως τόνισε θα λαμβάνει ισχυρά υπόψη τις προτάσεις των τμημάτων καθώς επίσης και για τη βούληση της πολιτικής ηγεσίας να προωθηθεί η χρήση του χρηματοδοτικού εργαλείου των ΣΔΙΤ για την κατασκευή φοιτητικών εστιών.


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 11 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Εύη
Δευτέρα, 11 Νοεμβρίου 2019
Επικαιρότητα
Πανελληνιες 2020
 Γειά σας ήθελα να ρωτήσω αν ψιφηστικε ο νόμος που λέει ότι η βάσεις δν θα βγαίνουν από το υπουργείο αλλά από τα ίδια τα πανεπιστήμια ΤΕΙ και ότι υποψήφιοι θα είναι λιγότερο είμαι απόφοιτη επαλ και ετοιμάζομαι να δώσω ξανά ευχαριστώ... 
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 12 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Δευτέρα, 11 Νοεμβρίου 2019

Σχόλια (0)
Σύμφωνα με το ισχύον σύστημα οι βάσεις δεν ορίζονται από το υπουργείο... για την ακρίβεια δεν ορίζονται από κανέναν. Είναι απλά ο βαθμός του τελευταίου εισαχθέντος. Δεν προκαθορίζονται... ούτε πρόκειται να προκαθορίζονται. Αυτό που έχει συζητηθεί είναι ο προκαθορισμός μιας ΕΛΑΧΙΣΤΗΣ βάσης για κάθε τμήμα, από τα ίδια τα τμήματα, όπως και μιας γενικής ελάχιστης βάσης από το υπουργείο. Ελάχιστη βάση σημαίνει ότι η βάση του τμήματος δεν θα μπορεί να πέσει κάτω από αυτή...ακόμα και αν δεν μπορούν να καλυφθούν οι θέσεις του τμήματος από άτομα που την έχουν υπερβεί. Ουσιαστικά προτείνεται να μπαίνει κόφτης στους εισακτέους σε αυτή την περίπτωση.
Υποβλήθηκε πριν από 9 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

[Κλείσιμο]
Δευτέρα, 11 Νοεμβρίου 2019

Σχόλια (2)
 εχει κατετεθει ο νεος νομος,και προβλεπει μειωση του πσοσοστου εισακτεων απο ΕΠΑΛ απο φετος
Υποβλήθηκε πριν από 12 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  
Τρίτη, 12 Νοεμβρίου 2019

Σχόλια (0)

 προς ευη

Δεν προκειτε να υπαρξει νομος που να λεει οτι οι βασεις θα εκδιδονται απο τα πανεπιστημια . Αυτο που πιθανον θα υπαρξει στο νεο νομο που ετοιμαζεται για τα χριστουγεννα  ειναι οτι τα πανεπιστημια μπορουν να βαλουν επιπλεον ελαχιστο κατωφλι εισοδου.

Ελαχιστα θα βαλουν ελαχιστο κατωφλι και εκ του ασφαλους παντα   ,πχ ΕΜΠ  11.000 μορια για ολες τις σχολες και καποια του εκπα μπορειν να βαλουν πχ 10 μαθηματικα για μαθηματικο εκπα, κλπ.

Τα περισοτερα πανεπιστημια και μαλιστα αυτα που κινουνται  σε πολυ ψηλα εχουν δηλωσει οτι δεν υπαρχει αποδειξη οτι η εισαγωγη παιδιου με χαμηλα μορια επειρεαζει την πορεια του στο ιδρυμα.  

προς συνονωματο γιαννη 

Απ οτι γνωριζω δεν εχει κατατεθει καποιος νομος για το ποσοστο ΕΠΑΛ και δεν νομιζω να κατατεθει . Το ποσοστο ΕΠΑΛ θα οριζεται απο την υπουργο αναλογα τις διαθεσεις της και τον αριθμο των παιδιων που κανουν αιτηση για πανελληνιες. Αν εχεις κατι πιο σιγουρο....  το ακουμε

Υποβλήθηκε πριν από 4 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 [Κλείσιμο]
Δευτέρα, 11 Νοεμβρίου 2019

Σχόλια (1)
Αυτό με τις βασεις ήταν απλά ιδέα έτσι; 
Υποβλήθηκε πριν από 10 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

   
Δευτέρα, 11 Νοεμβρίου 2019

Σχόλια (0)
Δυστυχώς όχι ... αν και δεν ξέρουμε αν θα ισχύει από τις επόμενες πανελλήνιες.
Υποβλήθηκε πριν από 9 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

Share
Edu4u Admin
Δευτέρα, 11 Νοεμβρίου 2019
Διάφορα Θέματα   Άρθρα
Η δυσαρμονία στη σχέση γονέα - εκπαιδευτικού βλάπτει σοβαρά την εκπαίδευση και τον μαθητή

 Τα τελευταία και αυξημένα κρούσματα επιθετικής συμπεριφοράς τόσο γονέων όσο και μαθητών απέναντι σε εκπαιδευτικούς προκαλούν εύλογη ανησυχία και προβληματισμό

Κωνσταντίνου Χαράλαμπος, Ομότιμος Καθηγητής Πανεπιστημίου Ιωαννίνων - Αντιπρόεδρος της Παιδαγωγικής Εταιρείας Ελλάδος

Η συλλογιστική προσέγγισης του θέματος βασίζεται σε δύο παραδοχές. Σύμφωνα με την πρώτη παραδοχή, η ποιοτική και αποτελεσματική λειτουργία της εκπαίδευσης προϋποθέτει αρμονική συνεργασία όλων των εμπλεκόμενων παραγόντων, άμεσων και έμμεσων. Σύμφωνα με τη δεύτερη παραδοχή, η διαμόρφωση της κοινωνικής και, ειδικότερα, της ανεπιθύμητης συμπεριφοράς κάθε ανθρώπου συνιστά δημιούργημα της υπαρκτής πραγματικότητας και, πιο συγκεκριμένα, της επίδρασης του οικογενειακού, σχολικού και πολιτισμικού περιβάλλοντος.

Αναφορικά με την πρώτη παραδοχή, υπογραμμίζεται ότι το σχολείο είναι ένας εκπαιδευτικός θεσμός με συγκεκριμένη παιδαγωγική και κοινωνική αποστολή και ότι οι προσανατολισμοί του έχουν ως κύριο γνώμονα αφενός τον μαθητή με τις ιδιαιτερότητες, τις κλίσεις και τα ενδιαφέροντά του και αφετέρου την κοινωνία με τις ανάγκες και την ανάπτυξή της, μέσα στην οποία το σχολείο θέλει να τον εντάξει. Με άλλα λόγια, το σχολείο οφείλει να προετοιμάζει τους μαθητές του για τη ζωή, έτσι ώστε αυτοί να ρυθμίζουν και να επιλύουν ορθολογικά και χωρίς ματαιώσεις τα ατομικά και κοινωνικά τους ζητήματα και, τελικά, να συμβάλλει στη διαμόρφωση μιας, κατά το δυνατόν,  ολοκληρωμένης προσωπικότητας. Επίσης, το σχολείο αποτελεί έναν θεσμό με πολλούς αποδέκτες, όπως είναι π.χ. οι γονείς, που εμπλέκονται άμεσα και έμμεσα και οι οποίοι έχουν αυξημένες προσδοκίες και, αρκετές φορές, υπέρμετρες απαιτήσεις από αυτόν. Ωστόσο, στο σημείο αυτό επιβάλλεται να καταστεί σαφές ότι ο ρόλος του καθενός προσδιορίζεται και θεσμικά και σύμφωνα με τα πραγματολογικά, ηθικά, πολιτισμικά και κοινωνικά χαρακτηριστικά που αντιστοιχούν στον κάθε εμπλεκόμενο παράγοντα. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, ο ρόλος του εκπαιδευτικού προσδιορίζεται με βάση την παιδαγωγική και κοινωνική αποστολή του σχολείου, τις επιστημονικές και παιδαγωγικές-διδακτικές γνώσεις του και τη θεσμική θέση  του. Οι όροι αυτοί διαμορφώνουν ένα πλαίσιο οριοθετημένης και αποδεκτής εκπαιδευτικής συμπεριφοράς και, ειδικότερα, αυτονομίας  για τον εκπαιδευτικό. Ένα εργασιακό πλαίσιο το οποίο τον καθιστά υπεύθυνο για τις ενέργειες και τις πράξεις του, και, παράλληλα, ένα πλαίσιο που προϋποθέτει ή και επιβάλλει εμπιστοσύνη και σεβασμό από τους άμεσους και έμμεσους συνομιλητές του.

Σχετικά με τη δεύτερη παραδοχή, βασισμένη σε τεκμηριωμένες επιστημονικές απόψεις, κάθε άτομο διαμορφώνει την κοινωνική συμπεριφορά του, κατά κανόνα, μέσα από τις πληροφορίες, τις γνώσεις, τις εμπειρίες και τις επιδράσεις που δέχεται από τους γονείς, τα αδέρφια, τους εκπαιδευτικούς, τους συμμαθητές και, συνολικά, μέσα από την αλληλεπίδρασή του με το κοινωνικό περιβάλλον. Αυτό σημαίνει ότι η κάθε οικογένεια, το κάθε σχολείο και, γενικά, η κάθε κοινωνία, στο πέρασμα του χρόνου, από τη μεταξύ τους αλληλεπίδραση έχουν διαμορφώσει τη δική τους κουλτούρα,  η οποία αποτυπώνεται στη συμπεριφορά των μελών τους. Εντός των ορίων των κοινωνικών δραστηριοτήτων του, ο άνθρωπος και, ειδικότερα, ο ενήλικος, ως γονέας ή ως εκπαιδευτικός, όντας επιφορτισμένος με παιδαγωγικές αρμοδιότητες, αναπτύσσει διαρκώς διάφορες στρατηγικές δράσεις. Οι στρατηγικές αυτές συντελούνταν και εξακολουθούν να συντελούνται, κατά κύριο λόγο, σε δύο βασικούς θεσμούς του κοινωνικού συστήματος, που είναι η οικογένεια και το σχολείο. Οι δύο αυτοί θεσμοί έχουν δύο κοινά στοιχεία, την αγωγή και την κοινωνικοποίηση του ανήλικου ατόμου, με απώτερο σκοπό το άτομο να διαμορφώσει την προσωπικότητά του και να αποκτήσει κοινωνική οντότητα, η οποία συμβάλλει στην κοινωνική συμβίωση.

Από άποψη κοινωνιολογική, υποστηρίζεται ότι η κοινωνική συμβίωση προϋποθέτει έναν ελάχιστο βαθμό συναίνεσης ανάμεσα στα μέλη που την απαρτίζουν. Προϋποθέτει, δηλαδή, επίγνωση του πώς είναι αναγκαίο να ενεργεί και να συμπεριφέρεται κάποιος σ’ ένα συγκεκριμένο πλαίσιο και κάτω από συγκεκριμένες συνθήκες (περίσταση). Με τον τρόπο αυτό, αποτρέπονται οι αυθαιρεσίες στη συμπεριφορά των ανθρώπων και οι σχέσεις τους αποκτούν συνέχεια και διάρκεια. Τον ρυθμιστικό αυτό ρόλο στα κοινωνικά συστήματα τον επιτελούν οι αξίες και οι κανόνες, μέσα από τα όρια των οποίων προσδιορίζεται το πλαίσιο κίνησης και δράσης ενός ατόμου, δηλαδή το πλαίσιο του επιτρεπτού και του απαγορευμένου. Το παιδί, μέσα από αυτή την οριοθέτηση, μαθαίνει: ποια συμπεριφορά είναι αποδεκτή,  μαθαίνει με σαφήνεια για τις συνέπειες της παράβασης και υπέρβασης, μαθαίνει ότι η εφαρμογή των κανόνων τον προστατεύει από κινδύνους, νιώθει ασφάλεια, όταν κινείται και  δραστηριοποιείται στο οριοθετημένο πλαίσιο, και, τελικά, λειτουργεί ελεύθερα αλλά με γνώμονα το «μέτρο».

Συνεπώς, ο ρόλος της αγωγής και της κοινωνικοποίησης στον τομέα αυτό είναι πολύ σημαντικός. Είναι σημαντικός, γιατί οι διαδικασίες αυτές συντείνουν στο να αποκτήσει το άτομο εμπειρίες, που προσανατολίζονται στις αξίες αυτές και παράλληλα τις προάγουν. Είναι γνωστό από πορίσματα σχετικών ερευνών ότι άτομα, που είχαν εμπειρίες άσκησης βίας εναντίον τους ή αυταρχικών μορφών συμπεριφοράς,  διατρέχουν μεγαλύτερο κίνδυνο να συμπεριφερθούν επιθετικά ή να ασκήσουν τα ίδια βία. Επίσης, τα άτομα, που δοκίμασαν την  οικογενειακή, σχολική και, γενικά, κοινωνική περιθωριοποίηση, εμφανίζουν αυξημένη πιθανότητα να συμπεριφερθούν επιθετικά και να ασκήσουν τα ίδια βία, προκειμένου να ικανοποιήσουν τις επιδιώξεις τους και να αποκτήσουν υλικά και άλλα κοινωνικά αγαθά.

Ως σύνοψη της συγκεκριμένης θεματικής περιγραφής, τονίζεται ότι  η συμπεριφορά του μέλους της ελληνικής κοινωνίας, όπως αυτή εκδηλώνεται στην καθημερινότητά του και σε όλους τους τομείς, «προδίδει» χαρακτηριστικά γνωρίσματα της παιδείας που έχει αποκτήσει το μέλος μέσα από τη συμμετοχή και δραστηριοποίησή του στην οικογενειακή, σχολική και κοινωνική ζωή. Αν θα έπρεπε να γίνει επιμερισμός ευθυνών στους παράγοντες που διαμόρφωσαν αυτό το επίπεδο κουλτούρας, θα υποστηρίζαμε ότι η μεγαλύτερη ευθύνη αναλογεί σε αυτούς που ασκούν την οποιαδήποτε θεσμική, πολιτική, πολιτισμική και κοινωνική εξουσία. Αυτό σημαίνει ότι, με βάση τη δομή και λειτουργία των θεσμών, τη μεγαλύτερη ευθύνη φέρουν αυτοί που διαμόρφωσαν τον τρόπο λειτουργίας του πολιτικού και κοινωνικού συστήματος, το οποίο προσανατολίζει τη στάση του κάθε μέλους της κοινωνίας σε όλα τα επίπεδα δραστηριοποίησης και επικοινωνίας του. Ακολούθως και σε καθοριστικό βαθμό, το οικογενειακό περιβάλλον, στο οποίο θεμελιώνεται η αρχική, και όχι μόνο, στάση και κοινωνική συμπεριφορά του παιδιού και, ασφαλώς, το εκπαιδευτικό σύστημα με τον τρόπο που διαπαιδαγωγεί, μαθαίνει και κοινωνικοποιεί τον μαθητή και τον νέο, και, κυρίως, στο κατά πόσο δίνει τη δέουσα βαρύτητα στην παιδεία, η οποία αποτελεί καθοριστικό παράγοντα διαμόρφωσης της συμπεριφοράς του πολίτη κάθε κοινωνίας. Αυτό, χωρίς αμφιβολία, δεν σημαίνει ότι η επίδραση και άλλων δημόσιων ή ιδιωτικών παραγόντων κοινωνικοποίησης, όπως είναι π.χ. τα ΜΜΕ, δεν παίζει τον ρόλο της, και, μάλιστα, ορισμένες φορές με καθοριστικό τρόπο στην κοινωνική συμπεριφορά του.

Το σύστημα, όμως, που διέπει τις σχέσεις, τους κανόνες, τους στόχους, τη συμπεριφορά και τις προσδοκίες στο περιβάλλον της οικογένειας και του σχολείου, υπόκειται σε συγκεκριμένες διαφοροποιήσεις. Με την έννοια αυτή, το παιδί εισέρχεται στη σχολική πραγματικότητα σημαντικά επηρεασμένο από το οικογενειακό περιβάλλον, στο οποίο οι διαπροσωπικές σχέσεις και οι δραστηριότητες των μελών της οικογένειας είναι δομημένες σε διαφορετική κανονιστική βάση και λειτουργούν περισσότερο με γνώμονα τον συναισθηματισμό, τον αυθορμητισμό και, αρκετές φορές, την παιδαγωγική αυθαιρεσία. Θα πρέπει, όμως, να τονιστεί ότι ο μαθητής, επειδή βρίσκεται στη διαδικασία ανάπτυξης και διαμόρφωσης της προσωπικότητάς του, είναι ο λιγότερο υπεύθυνος για την παιδαγωγικά λανθασμένη μορφή διαπαιδαγώγησης από τους γονείς και το σχολείο. Ωστόσο και σε κάθε περίπτωση, οι γονείς και το σχολείο, για λόγους παιδαγωγικούς και κοινωνικούς, οφείλουν να διαπαιδαγωγήσουν και κοινωνικοποιήσουν τον μαθητή να αντιληφθεί τις υποχρεώσεις και τις ευθύνες απέναντι στον εαυτό του, τους συνανθρώπους του, τους θεσμούς, το περιβάλλον και, γενικότερα, την κοινωνία.  Οι γονείς και το σχολείο οφείλουν, ακόμη, να τον βοηθήσουν να οριοθετεί τη συμπεριφορά του και να τον κάνουν να αισθάνεται υπεύθυνος για τις ενέργειες και τις πράξεις του, έτσι ώστε να μην επιβαρύνει και βλάπτει αυτά που τον περιβάλλουν.

Αναφορικά με τους γονείς, επιβάλλεται να υπογραμμιστεί ότι εκπαιδευτικός είναι αυτός που κατέχει την επιστημονική και εκπαιδευτική γνώση, για να ασκήσει τον ρόλο που θεσμικά του ανατίθεται. Αυτό σημαίνει ότι ο εκπαιδευτικός εμπειρισμός του γονέα δεν ισοδυναμεί με επιστημονική γνώση και δεν πρέπει να προτάσσεται έναντι της επιστημονικής γνώσης του εκπαιδευτικού. Ακόμη, και με βάση τα σχετικά επιστημονικά ευρήματα, ο γονέας οφείλει να θεωρεί «σύμμαχό» του τον εκπαιδευτικό, προκειμένου να επιτύχει το παιδί τους το μέγιστο δυνατό μαθησιακό και εκπαιδευτικό αποτέλεσμα. Σύμφωνα με σχετικές κοινωνιολογικές, παιδαγωγικές και ψυχολογικές απόψεις, ο γονέας οφείλει να εμπιστεύεται τον εκπαιδευτικό που θεωρείται ειδήμων του επαγγέλματός του και να αναλάβει τις συνευθύνες του για το παιδί-μαθητή του. Οι αλόγιστες κριτικές, παρεμβάσεις, αμφισβητήσεις ή και απαξιώσεις του  πλήττουν αναντίρρητα τη σχέση με τον εκπαιδευτικό και το σχολείο και, κατ’ επέκταση, επιβαρύνουν και παρεμποδίζουν, σε κάθε περίπτωση, την άρτια εκπαίδευση του παιδιού του. Επομένως και από άποψη παιδαγωγική και ψυχολογική, επιβάλλεται ο γονέας να αποφεύγει να ασκεί ανεπεξέργαστη κριτική για τον εκπαιδευτικό του παιδιού του και, μάλιστα, ενώπιόν του, γιατί τότε είναι σχεδόν βέβαιο ότι το παιδί του θα απολέσει την εμπιστοσύνη προς τον εκπαιδευτικό του. Συνήθως, τα παιδιά επηρεάζονται ή  υιοθετούν τα σχόλια και τη στάση των γονέων τους απέναντι στον εκπαιδευτικό. Ένα άλλο σημαντικό σημείο που οφείλουμε να υπογραμμίσουμε  είναι ότι επιβάλλεται, για λόγους παιδαγωγικούς και ψυχολογικούς, ο γονέας να συνεργάζεται  εποικοδομητικά και αρμονικά με τους εκπαιδευτικούς και το σχολείο του παιδιού του και να δίνει και να ζητά πληροφορίες όχι μόνο για τους βαθμούς αλλά για την εν γένει στάση του, γιατί η σκόπιμη στόχευση, η αδιαφορία και η έλλειψη σεβασμού για τον εκπαιδευτικό μεταδίδονται και σε αυτόν.

Τα τελευταία και αυξημένα κρούσματα  επιθετικής συμπεριφοράς τόσο γονέων όσο και μαθητών απέναντι σε εκπαιδευτικούς προκαλούν εύλογη ανησυχία και προβληματισμό, γιατί διαταράσσουν σε κάθε περίπτωση την εκπαιδευτική διαδικασία, τη σχέση γονέων και σχολείου και, ασφαλώς, απαξιώνουν τον ρόλο του εκπαιδευτικού, με αποτέλεσμα  η όλη αυτή αρνητική εξέλιξη σαφώς να βλάπτει  το σημαντικό έργο του εκπαιδευτικού και, κατά συνέπεια, τον ίδιο τον μαθητή. Με την έννοια αυτή, λοιπόν, και σύμφωνα πάντα με τα σχετικά ερευνητικά ευρήματα, ο γονέας οφείλει να γνωρίζει ότι η συμβολή του είναι καθοριστικής σημασίας για τη στάση και, συνολικά, τη συμπεριφορά του παιδιού του απέναντι στον εκπαιδευτικό και το σχολείο.

Ως κατακλείδα επισημαίνουμε ότι η αποτελεσματική επιτέλεση του ρόλου του εκπαιδευτικού προϋποθέτει πρωτίστως σεβασμό στο σύνθετο, απαιτητικό  και γεμάτο προσδοκίες έργο του και, συνολικά, στον ίδιο ως λειτουργό και προσωπικότητα. Εξάλλου, αυτή η αυτονόητη και επιβεβλημένη στάση απέναντι στον εκπαιδευτικό θα έχει ωφέλιμη ανταποδοτικότητα για τους ίδιους τους γονείς και, βεβαίως, για τα παιδιά τους. Συνεπώς, ο δε¬σμός του σχολείου με την οικογένεια και, γενικά, την κοινωνία δεν περιορίζεται σε έναν απλό και τυ¬πικό συσχετισμό «παραγωγού – προϊόντος», αλλά πολύ περισσότερο έχει τον χαρακτήρα μιας καθοριστικής σχέσης, που διακρίνεται για τη διάρκειά της, τη σημαντικότητά της, την πολυπλοκότητά της, τον συναισθηματισμό της, την εποικοδομητική αλληλεπίδρασή της και τον αμοιβαίο σεβασμό της. Η σύνδεση σχολείου και οικογένειας, λοιπόν, είναι δεδομένη και αδιαμφισβήτητη, αλλά, παράλληλα, καθοριστική για την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης, τον ίδιο τον μαθητή, καθώς και για τον τρόπο με τον οποίο το σχολείο εκφράζει και υλοποιεί τις απαιτήσεις και τις προσδοκίες απέναντι στους ίδιους τους γονείς και την κοινωνία, οι οποίες με τη σειρά τους επηρεάζουν σε μεγάλο βαθμό την ποιοτική και αποτελεσματική λειτουργία του σχολείου και του ίδιου του εκπαιδευτικού.

 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 13 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Δευτέρα, 11 Νοεμβρίου 2019
Σχολές - Τμήματα   Επικαιρότητα
“Πετροπόλεμος” στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
 

“Πετροπόλεμος” ξέσπασε πριν λόγο στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο.

Φοιτητές που βρίσκονται εντός του Πανεπιστημίου δέχθηκαν πέτρες από μικρή ομάδα νεαρών που βρίσκονται έξω από το Ίδρυμα.

Μέσα στο Πανεπιστήμιο αυτή την ώρα βρίσκονται άνδρες των ΜΑΤ και δεκάδες φοιτητές.

Νωρίτερα προκλήθηκε ένταση έξω από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο , όταν ομάδα νεαρών πέταξε διάφορα αντικείμενα κατά των ανδρών των ΜΑΤ.

Οι αστυνομικές δυνάμεις απάντησαν  με τη ρίψη χημικών και χειροβομβίδων κρότου-λάμψης.


 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 13 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Δευτέρα, 11 Νοεμβρίου 2019
Σχολές - Τμήματα
Ένα βήμα πριν την εκτόξευση νανοδορυφόρου στο διάστημα φοιτητές του ΑΠΘ
 
Η ομάδα σχεδιάζει έναν νανοδορυφόρο προκειμένου να διεξάγει πείραμα βιολογικής φύσης με μικροοργανισμούς

Ένα αποφασιστικό βήμα για να πάρει θέση εκτόξευσης στο διάστημα έκανε ο νανοδορυφόρος, που την τελευταία διετία σχεδιάζουν φοιτητές του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ).

Η πρόταση της ομάδας Αεροδιαστημικής A.S.A.T. (Aristotle Space & Aeronautics Team) για τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη ενός νανοδορυφόρου τύπου «CubeSat» έγινε αποδεκτή από το εργαστήριο επιλογής της ακαδημίας ESA - European Space Agency, στο πλαίσιο του προγράμματος «Fly Your Satellite!». Τα μέλη της ομάδας -φοιτητές των Σχολών Πολυτεχνικής, Θετικών Επιστημών, Επιστημών Υγείας- ετοιμάζουν τις βαλίτσες τους για Νόρντβέικ, στη δυτική Ολλανδία, όπου στα μέσα Δεκεμβρίου θα κληθούν να υπερασπιστούν την πρότασή τους, προκειμένου να λάβουν την τελική έγκριση για την κατασκευή και εκτόξευση του νανοδορυφόρου.

«Ήταν για εμάς πραγματικά μία "νίκη", γιατί δουλεύουμε περίπου δύο χρόνια πάνω σε αυτό το εγχείρημα», δηλώνει ο Γιάννης Κοτσακιαχίδης, επικεφαλής της ομάδας του project «AcubeSAT».

«Η ομάδα μας υπέβαλε την πρόταση στον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Διαστήματος (ESA) για το πρόγραμμα "Fly Your Satellite!" που είχε καταληκτική ημερομηνία στις 13 Οκτωβρίου 2019. Η πρόταση περιείχε τον αναλυτικό σχεδιασμό του νανοδορυφόρου μας, με βάση τον οποίο κριθήκαμε και εν τέλει περάσαμε στην επόμενη φάση. Η επόμενη και τελευταία φάση είναι το Selection Workshop, που διοργανώνει η ESA στις 9-13 Δεκεμβρίου στις εγκαταστάσεις τους στο ESTEC στην Ολλανδία, στο οποίο η ομάδα μας και οι άλλες ομάδες που έχουν επιλεγεί, θα κληθούν να δώσουν περαιτέρω διευκρινίσεις και να απαντήσουν σε ερωτήσεις που αφορούν το σχεδιασμό τους», εξηγεί ο κ. Κοτσακιαχίδης.

foitites apth

Σε ό,τι αφορά τα επόμενα στάδια, ο επικεφαλής της ομάδας διευκρινίζει ότι «θα περιμένουμε να έχουμε τα τελικά αποτελέσματα που θα αφορούν την ένταξή μας στο πρόγραμμα, όπου στην περίπτωση αποδοχής θα ξεκινήσει σιγά- σιγά το στάδιο της κατασκευής». «Ήδη», επισημαίνει, «έχει αρχίσει το "Recruitment" μας, για να δοθεί η ευκαιρία και σε άλλους φοιτητές να ασχοληθούν με το σχεδιασμό ενός νανοδορυφόρου και να καλυφθούν οι επιπλέον ανάγκες που προέκυψαν, αλλά και αυτές που θα προκύψουν το επόμενο διάστημα». Στο πλαίσιο αυτό απευθύνει κάλεσμα «αν υπάρχει κάποιος φοιτητής που επιθυμεί να μοιραστεί αυτή την εμπειρία με εμάς, να δηλώσει συμμετοχή στις θέσεις που έχουμε ανοίξει στη σελίδα μας: recruitment.asat.gr».

Τη θερμή και αμέριστη στήριξη τους στη φοιτητική ομάδα A.S.A.T. και τη χαρά για την σπουδαία επιτυχία εκφράζουν οι πρυτανικές Αρχές του ΑΠΘ. «Το Αριστοτέλειο είναι οι άνθρωποί του και οι ιδέες τους. Η στήριξή μας είναι διαρκής και η αγάπη μας θα τους συνοδεύει. Το όνειρό τους είναι αληθινό κι αυτό κάνει τη ζωή τους εξαιρετικά ενδιαφέρουσα! Θα στηρίξω αυτή την προσπάθεια μέχρι το όνειρο αυτών των νέων παιδιών να γίνει πραγματικότητα! Για την Ελλάδα, για το Αριστοτέλειο, για τη νέα γενιά που μπορεί να φωτίσει μια δημιουργική Ελλάδα», δηλώνει ο αντιπρύτανης Έρευνας και Διά Βίου Εκπαίδευσης, αν. καθηγητής Στράτος Στυλιανίδης, προσθέτοντας πως «εταιρείες και οργανισμοί που θέλουν να συνδράμουν σε αυτό το τελευταίο και καθοριστικό βήμα της ASAT - Aristotle Space & Aeronautics Team είναι περισσότερο από ευπρόσδεκτοι».

foitites apth

«Ο νανοδορυφόρος»

Η ομάδα σχεδιάζει έναν νανοδορυφόρο τριών μονάδων τύπου CubeSat3U (340,5x100x100 mm), για να μελετήσει τη γονιδιακή έκφραση σε ευκαρυωτικά κύτταρα σε συνθήκες διαστήματος. Πρόκειται για ένα πείραμα βιολογικής φύσης με μικροοργανισμούς και συγκεκριμένα μύκητες που είναι αφαιρετικά κύτταρα και είναι παραπλήσια με αυτά του ανθρώπου. Πιο απλά θα ερευνηθεί πώς το περιβάλλον που υπάρχει στο διάστημα επηρεάζει αυτού του είδους τα κύτταρα και στη συνέχεια θα αναχθούν τα αποτελέσματα στον άνθρωπο, ώστε σε δεύτερη φάση να διαπιστωθεί πώς επηρεάζεται ο ανθρώπινος οργανισμός -οι αστροναύτες για παράδειγμα- όταν παραμένει για μεγάλα χρονικά διαστήματα στο διάστημα.

Στον προηγούμενο κύκλο του προγράμματος «Fly Your Satellite!», στην τελική φάση πέρασαν έξι ομάδες. H A.S.A.T. ιδρύθηκε το 2015 από φοιτητές του Τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών του ΑΠΘ. Κύριος της σκοπός είναι να δώσει την ευκαιρία σε φοιτητές γνωρίσουν τον ερευνητικό τομέα της Αεροναυτικής και να ασχοληθούν έμπρακτα με αυτόν. Σήμερα έχει 70 μέλη από τα τμήματα Μηχανολόγων Μηχανικών, Χημικών Μηχανικών, Ηλεκτρολόγων Μηχανικών, Φυσικής, Πολιτικών Μηχανικών, Αρχιτεκτόνων αλλά και Δημοσιογραφίας. Έχει τρία ερευνητικά project -το Aeronautics, το Cubsat και το Rocketry- ενώ έχει δημιουργηθεί και ομάδα Δημοσίων Σχέσεων, η οποία είναι υπεύθυνη για την εξασφάλιση συνεργασιών εταιρειών με την ASAT, οι οποίες μπορούν να συνεισφέρουν σε εξοπλισμό ή τεχνογνωσία.


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 13 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Σελίδα 1 από 11842 (118419 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
4
5
6
7
11840
11841
11842
Επόμενο

Συζήτηση - Γνώμες - Σχόλια
Αριθμος αιτησεων μετεγγραφων (Γιαννη)
Δευτέρα, 11 Νοεμβρίου 2019 - 23:22
Σχόλια (1)

ΠΡΟΣ ΓΙΑΝΝΗ
Δευτέρα, 11 Νοεμβρίου 2019 - 22:47
Σχόλια (2)

γιαννη εκτίμηση μεταγραφής σος
Δευτέρα, 11 Νοεμβρίου 2019 - 19:43
Σχόλια (4)

Πανελληνιες 2020
Δευτέρα, 11 Νοεμβρίου 2019 - 17:59
Σχόλια (5)

Μετεγγραφες SOS!!!!
Δευτέρα, 11 Νοεμβρίου 2019 - 15:51
Σχόλια (7)

Πληροφορικη Ασοεε
Δευτέρα, 11 Νοεμβρίου 2019 - 15:44
Σχόλια (4)

Ι.Κ.Υ ΕΚΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Δευτέρα, 11 Νοεμβρίου 2019 - 15:42
Σχόλια (14)

ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΩΝ
Δευτέρα, 11 Νοεμβρίου 2019 - 15:27
Σχόλια (6)

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

Ειδική αγωγή στο εαπ
Δευτέρα, 11 Νοεμβρίου 2019 - 14:31
Σχόλια (0)

10%
Δευτέρα, 11 Νοεμβρίου 2019 - 12:34
Σχόλια (3)

Σχολές με φυσική παρουσία

Εκπαιδευτικά... και Άλλα
Πέμπτη, 9 Αυγούστου 2012
ΗΠΑ: Αυξάνουν το σχολικό έτος κατά 20 ημέρες
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2650 ημέρες
Πέμπτη, 9 Αυγούστου 2012
«Πρασινίζει» ο Πύργος του Άιφελ
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2650 ημέρες
Πέμπτη, 9 Αυγούστου 2012
Ποιές χώρες επιλέγουν οι νέοι για τις σπουδές τους;
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2650 ημέρες
Πέμπτη, 9 Αυγούστου 2012
Κλειστές πόρτες... για 42.000 παιδιά
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2650 ημέρες
Πέμπτη, 9 Αυγούστου 2012
Προϋποθέσεις εξαγοράς σπουδών από υπαλλήλους
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2650 ημέρες
Πέμπτη, 9 Αυγούστου 2012
Απεργία με το... πρώτο κουδούνι
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2650 ημέρες
Σελίδα 4214 από 4322 (25932 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
4213
4214
4215
4216
4320
4321
4322
Επόμενο
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης