Δευτέρα, 22 Ιουλίου 2019
 
 

Μεταπτυχιακά Εξ Αποστάσεως

Υποτροφία Φοίτησης

Panda Dome Essential - Προσφορά

Αγγελίες

Tickets Market - Φθηνά Εισιτήρια

Πανελλαδικές 2019 - Μηχανογραφικό 2019

Μετεγγραφές

edu4u.gr facebook page

Share
Edu4u Admin
Παρασκευή, 5 Ιουνίου 2020
Επαγγέλματα και Προοπτικές
Η εξεταστέα ύλη για τη Γ' Λυκείου 2019-2020
 

 Ανακοινοποίηση στο ορθό από το υπουργείο Παιδείας. Το σύνολο της ύλης συμπεριλαμβάνεται ήδη στα υπάρχοντα βιβλία ώστε να μπορεί να διδαχθεί με άνεση από τους εκπαιδευτικούς και να εμπεδωθεί αποτελεσματικά από τους μαθητές και τις μαθήτριες αναφέρει ο Κώστας Γαβρόγλου.

Η διδακτέα-εξεταστέα ύλη για το έτος 2019-2020 – Δήλωση του Υπουργού Κ. Γαβρόγλου

Από το ΥΠΠΕΘ ανακοινώθηκε χθες, 30-5-2019 η διδακτέα-εξεταστέα ύλη της Γ΄ ημερησίου και Γ΄ (τριετούς) - Δ΄ (τετραετούς) εσπερινού ΓΕΛ για το έτος 2019- 2020, μετά από τις σχετικές εισηγήσεις του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής.

Σημειώνεται ότι είναι η πρώτη φορά που η ύλη ανακοινώνεται από τον Μάιο, με στόχο την έγκαιρη ενημέρωση και προετοιμασία τόσο των εκπαιδευτικών όσο και των μαθητών και μαθητριών για το νέο σχολικό έτος.

Παρακάτω παρατίθενται οι πίνακες όπως δόθηκαν από το υπουργείο Παιδείας:

Πίνακας μαθημάτων αλλαγές

Βιολογία

Φυσική

Χημεία

Μαθηματικά

Πληροφορική

Κοινωνιολογία

Οικονομία

Ιστορία

Νέα Ελληνικά

Αρχαία ελληνικά

Σχέδιο Ελεύθερο

Σχέδιο Γραμμικό

Λατινικά

Ξένες Γλώσσες


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 1 λεπτό
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Σάββατο, 29 Ιουνίου 2019

Σχόλια (0)
Αν κάποιος απόφοιτος του 2019 θέλει να ξαναδώσει θα πρέπει να δώσει με αυτή την ύλη ή με την παλιά; 
Υποβλήθηκε πριν από 23 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Τετάρτη, 19 Ιουνίου 2019

Σχόλια (0)
 Η ύλη αυτή ισχύει και για τους απόφοιτους? 
Υποβλήθηκε πριν από 32 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Τετάρτη, 19 Ιουνίου 2019

Σχόλια (1)

ΑΛΓΕΒΡΑ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΓΕΛ

1. Πραγματικοί αριθμοί

Οι πράξεις και οι ιδιότητές τους. Διάταξη πραγματικών αριθμών. Απόλυτη τιμή πραγματικού αριθμού. Ρίζες πραγματικών αριθμών.

2. Εξισώσεις

Εξισώσεις 1ου βαθμού. Η εξίσωση x^ν=α. Εξισώσεις 2ου βαθμού.

3. Ανισώσεις

Ανισώσεις 1ου βαθμού. Ανισώσεις 2ου βαθμού. Ανισώσεις γινόμενο & ανισώσεις πηλίκο.

4. Βασικές έννοιες συναρτήσεων

Η έννοια της συνάρτησης. Γραφική παράσταση συνάρτησης. Η συνάρτηση f(x)=αx+β. Κατακόρυφη και οριζόντια μετατόπιση καμπύλης. Μονοτονία και ακρότατα συνάρτησης. Συμμετρίες συνάρτησης.

5. Μελέτη βασικών συναρτήσεων

Μελέτη της συνάρτησης f(x)=α(x^2). Μελέτη της συνάρτησης f(x)=α/x. Μελέτη της συνάρτησης f(x)=α(x^2)+βx+γ. 


ΑΛΓΕΒΡΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ Β΄ ΤΑΞΗΣ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΓΕΛ

1. Τριγωνομετρία

Τριγωνομετρικοί αριθμοί γωνίας. Βασικές τριγωνομετρικές ταυτότητες. Αναγωγή στο 1ο τεταρτημόριο. Οι τριγωνομετρικές συναρτήσεις. Τριγωνομετρικοί αριθμοί αθροίσματος και διαφοράς γωνιών. Τριγωνομετρικοί αριθμοί της γωνίας 2α. Μετασχηματισμοί τριγωνομετρικών παραστάσεων. Η συνάρτηση f(x)=αημx+βσυνx. Τριγωνομετρικές εξισώσεις. Τριγωνομετρικές ανισώσεις. Επίλυση τριγώνου.

2. Ακολουθίες - Πρόοδοι

Ακολουθίες. Αριθμητική πρόοδος. Γεωμετρική πρόοδος.

3. Πολυώνυμα - Πολυωνυμικές Εξισώσεις

Πολυώνυμα. Διαίρεση πολυωνύμων. Πολυωνυμικές εξισώσεις και ανισώσεις. Εξισώσεις και ανισώσεις που ανάγονται σε πολυωνυμικές.

4. Εκθετική και λογαριθμική συνάρτηση.

Εκθετική συνάρτηση. Λογάριθμοι. Λογαριθμική συνάρτηση.

 

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ Β΄ ΤΑΞΗΣ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΓΕΛ

1. Διανύσματα

Η έννοια του διανύσματος. Πρόσθεση και αφαίρεση διανυσμάτων. Πολλαπλασιασμός αριθμού με διάνυσμα. Συντεταγμένες στο επίπεδο. Εσωτερικό γινόμενο διανυσμάτων.

2. Η ευθεία στο επίπεδο

Εξίσωση ευθείας. Γενική μορφή εξίσωσης ευθείας. Απόσταση σημείου από ευθεία. Εμβαδόν τριγώνου.

3. Κωνικές τομές

Ο κύκλος. Η παραβολή. Η έλλειψη. Η υπερβολή. Η εξίσωση A(x^2)+B(y^2)+Γx+Δy+Ε=0.

4. Πίνακες - Συστήματα

Η έννοια του πίνακα. Πρόσθεση πινάκων - Πολλαπλασιασμός αριθμού με πίνακα. Πολλαπλασιασμός πινάκων. Γεωμετρικοί μετασχηματισμοί. Η έννοια του γραμμικού συστήματος. Επίλυση γραμμικού συστήματος με τη μέθοδο απαλοιφής του Gauss. Επίλυση γραμμικού συστήματος με τη μέθοδο των οριζουσών. Μη γραμμικά συστήματα.

 

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ Γ΄ ΤΑΞΗΣ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΓΕΛ

1. Στατιστική

Βασικές έννοιες. Παρουσίαση στατιστικών δεδομένων. Μέτρα θέσης και διασποράς. Γραμμική παλινδρόμιση. Γραμμική συσχέτιση.

2. Πιθανότητες

Δειγματικός χώρος - Ενδεχόμενα. Έννοια της πιθανότητας. Συνδυαστική. Δεσμευμένη πιθανότητα - Ανεξάρτητα ενδεχόμενα.

3. Θεωρία αριθμών

Η μαθηματική επαγωγή. Ευκλείδεια διαίρεση. Διαιρετότητα. Μέγιστος κοινός διαιρέτης - Ελάχιστο κοινό πολλαπλάσιο. Πρώτοι αριθμοί. Η γραμμική διοφαντική εξίσωση. Ισοϋπόλοιποι αριθμοί.

 

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ Γ΄ ΤΑΞΗΣ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΓΕΛ

 1. Μιγαδικοί Αριθμοί

Η έννοια του μιγαδικοί αριθμού. Πράξεις στο σύνολο C των μιγαδικών αριθμών. Μέτρο μιγαδικού αριθμού. Τριγωνομετρική μορφή μιγαδικού αριθμού. Πολυωνυμικές εξισώσεις στο C.

2. Όριο -Συνέχεια Συνάρτησης

Πραγματικοί αριθμοί. Συναρτήσεις. Μονότονες συναρτήσεις - Αντίστροφη συνάρτηση. Όριο συνάρτησης στο xo ανήκει R. Ιδιότητες των ορίων. Μη πεπερασμένο όριο στο xo ανήκει R. Όριο συνάρτησης στο άπειρο. Συνέχεια συνάρτησης. Θεωρήματα συνεχών συναρτήσεων (Θεώρημα Bolzano, Θεώρημα Μέγιστης & Ελάχιστης Τιμής, Θεώρημα Ενδιάμεσης Τιμής).

3. Διαφορικός Λογισμός

Η έννοια της παραγώγου. Παραγωγίσιμες συναρτήσεις - Παράγωγος συνάρτηση. Κανόνες παραγώγισης. Παράγωγος αντίστροφης και σύνθετης συνάρτησης. Κατακόρυφη εφαπτομένη. Ρυθμός μεταβολής. Θεώρημα Rolle και θεώρημα μέσης τιμής διαφορικού λογισμού. Συνέπειες του θεωρήματος μέσης τιμής. Τοπικά ακρότατα συνάρτησης. Θεώρημα Fermat. Κριτήριο 1ης και 2ης παραγώγου. Θεώρημα Darboux. Κυρτότητα - σημεία καμπής συνάρτησης. Ασύμπτωτες. Κανόνες De L' Hospital. Μελέτη και χάραξη της γραφικής παράστασης μιας συνάρτησης.

4. Ολοκληρωτικός Λογισμός

Αόριστο ολοκλήρωμα. Μέθοδοι ολοκλήρωσης. Διαφορικές εξισώσεις. Ορισμένο ολοκλήρωμα. Η συνάρτηση F(x)=S(α,x)f(t)dt. Θεώρημα μέσης τιμής ολοκληρωτικού λογισμού. Εμβαδόν επιπέδου χωρίου. Μήκος τόξου επίπεδης καμπύλης.

Υποβλήθηκε πριν από 33 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  
Δευτέρα, 1 Ιουλίου 2019

Σχόλια (0)
 PRÊT PERSONNEL: Des prix attractifs pour tous vos projets!
Vous avez besoin d’argent pour résoudre un problème, acheter un nouveau véhicule, construire une maison, investir, préparer vos prochaines vacances, rénover votre maison, même gérer les projets qui ont le plus de cœur, Prêt personnel attractif LINA de 1 000 à 25 000 000 €, mon intérêt varie de 2% à 4%. Choisissez le montant et gagnez du temps à payer! Veuillez nous contacter pour plus d'informations.
E-mail: pierrepaul12@netcourrier.com
Υποβλήθηκε πριν από 21 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Τετάρτη, 19 Ιουνίου 2019

Σχόλια (1)

ΦΥΣΙΚΗ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΓΕΛ

1. Κινηματική υλικού σημείου

Ευθύγραμμη Ομαλή Κίνηση. Ευθύγραμμη Ομαλή Μεταβαλλόμενη Κίνηση. Ελεύθερη Πτώση. Κατακόρυφη Βολή. Οριζόντια Βολή. Πλάγια Βολή. Ομαλή Κυκλική Κίνηση.

2. Δυνάμεις - Νόμοι Νεύτωνα

Ορισμός δύναμης. Ανάλυση & σύνθεση δυνάμεων. Βάρος σώματος. Τριβή (στατική τριβή & τριβή ολίσθησης). Νόμος αδράνειας (1ος Νόμος του Νεύτωνα). Θεμελιώδης νόμος της κίνησης (2ος Νόμος του Νεύτωνα). Νόμος δράσης - αντίδρασης (3ος Νόμος του Νεύτωνα).

3. Έργο - Ενέργεια - Ισχύς 

Έργο & ισχύς δύναμης. Κινητική ενέργεια. Βαρυτική δυναμική ενέργεια. Ελατήρια και ελαστική δυναμική ενέργεια. Μηχανική ενέργεια και διατήρησή της.


ΦΥΣΙΚΗ Β΄ ΤΑΞΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΓΕΛ

1. Ηλεκτρικό Φορτίο & Ηλεκτροστατικό Πεδίο

Θετικό & αρνητικό φορτίο. Αγωγοί & μονωτές. Τρόποι ηλέκτρισης. Νόμος Coulomb. Νόμος Gauss. Ένταση ηλεκτροστατικού πεδίου σημειακών φορτίων. Ηλεκτρική δυναμική ενέργεια και δυναμικό ηλεκτροστατικού πεδίου σημειακών φορτίων, φορτισμένων σφαιρικών φλοιών και μονωμένων φορτισμένων συμπαγών σφαιρών.

2. Συνεχές ηλεκτρικό ρεύμα

Ένταση ηλεκτρικού ρεύματος. Αντιστάτες. Πυκνωτές. Νόμος του Ohm. Κυκλώματα συνεχούς ρεύματος και κανόνες Kirchhoff. Πηγές συνεχούς ρεύματος (ΗΕΔ πηγής και εσωτερική αντίσταση). Συνδεσμολογία αντιστατών, πυκνωτών και πηγών συνεχούς ρεύματος. Κύκλωμα R-C σε σειρά.

3. Μαγνητικό πεδίο

Μαγνητική δύναμη και μαγνητικό πεδίο κινούμενου φορτίου. Μαγνητικό πεδίο ευθύγραμμου και κυκλικού ρευματοφόρου αγωγού. Μαγνητικό πεδίο σωληνοειδούς πηνίου. Δύναμη Laplace. Νόμος Biot-Savart. Νόμος Ampere. Κίνηση φορτισμένου σωματιδίου σε ηλεκτρομαγνητικό πεδίο. Φαινόμενο Hall.

 

ΦΥΣΙΚΗ Β΄ ΤΑΞΗΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΓΕΛ

1. Ορμή - Κρούση - Σχετικές Κινήσεις

Ορμή και θεμελιώδης νόμος της κίνησης. Διατήρηση της ορμής. Μονωμένα συστήματα σωμάτων. Ώθηση δύναμης. Ελαστικές και πλαστικές κρούσεις. Μετωπική κρούση. Πρόωρη πυραύλου. Σχετική κίνηση σωμάτων. Αδρανειακά συστήματα αναφοράς. Μετασχηματισμοί Γαλιλαίου.

2. Βαρυτικό πεδίο

Νόμος παγκόσμιας έλξης. Βαρυτική δυναμική ενέργεια και δυναμικό βαρυτικού πεδίου σημειακών μαζών, ομογενών σφαιρικών φλοιών και ομογενών συμπαγών σφαιρών. Δορυφόροι. Ταχύτητα διαφυγής.

3. Μηχανική ρευστών

Ορισμός ρευστού. Υδροστατική. Ρευστά σε κίνηση. Εξίσωση συνέχειας. Θεώρημα Bernoulli.

4. Κινητική θεωρία των αερίων

Νόμοι Charles, Gay-Lussac και Boyle-Mariotte. Καταστατική εξίσωση ιδανικών αερίων. Κατανομή μοριακών ταχυτήτων. Κίνηση Brown.

5. Θερμοδυναμική

Θερμοδυναμικό σύστημα και ισορροπία. Αντιστρεπτές μεταβολές. Εσωτερική ενέργεια. Παραγώμενο έργο. Ειδική θερμότητα. Μηδενικός, πρώτος και δεύτερος νόμος της θερμοδυναμικής. Ισόθερμη, ισόχωρη, ισοβαρής και αδιαβατική μεταβολή. Μηχανή Carnot. Εντροπία.


ΦΥΣΙΚΗ Γ΄ ΤΑΞΗΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΓΕΛ

1. Μηχανικές & Ηλεκτρικές Ταλαντώσεις

Περιοδική κίνηση απλού εκκρεμούς. Απλή αρμονική ταλάντωση. Ελεύθερη ταλάντωση χωρίς απόσβεση και με ασθενή απόσβεση. Εξαναγκασμένη ταλάντωση χωρίς απόσβεση και με ασθενή απόσβεση. Συντονισμός. Σύνθεση ταλαντώσεων. Διακρότημα. Κύκλωμα L-C σε σειρά. Κύκλωμα R-L-C σε σειρά.

2. Μηχανικά κύματα

Τύποι κυμάτων. Περιοδικά κύματα. Αρμονικά κύματα σε 1 διάσταση. Αρμονικά κύματα σε 2 διαστάσεις. Επαλληλία ή υπέρθεση κυμάτων. Στάσιμα κύματα. Ηχητικά κύματα. Ένταση του ήχου. Συντονισμός. Φαινόμενο Doppler.

3. Μηχανική στερεού σώματος

Κινηματική στερεού σώματος. Μεταφορική και περιστροφική κίνηση σε 2 διαστάσεις. Ροπή δύναμης. Ισορροπία στερεού σώματος. Δυναμική στερεού σώματος. Ροπή αδράνειας. Στροφορμή και διατήρησή της. Κινητική ενέργεια λόγω περιστροφής.

4. Ηλεκτρομαγνητική επαγωγή

Μαγνητική ροή. Νόμος Faraday. Κανόνας Lenz. Κινούμενοι αγωγοί σε μαγνητικό πεδίο. Αμοιβαία επαγωγή. Αυτεπαγωγή. Επαγόμενα ηλεκτρικά πεδία. Δινορεύματα. Κύκλωμα R-L σε σειρά.

5. Εναλλασσόμενο ηλεκτρικό ρεύμα

Ενεργός τιμή τάσης και έντασης ρεύματος. Αντίσταση και άεργη αντίσταση. Το κύκλωμα R-L-C σε σειρά. Ισχύς. Συντονισμός. Μετασχηματιστές.

6. Ηλεκτρομαγνητικά κύματα - Οπτική

Παραγωγή ηλεκτρομαγνητικών κυμάτων. Ενέργεια και ορμή. Στάσιμα ηλεκτρομαγνητικά κύματα. Ταχύτητα του φωτός. Μετάδοση και λήψη σημάτων. Φάσμα ηλεκτρομαγνητικής ακτινοβολίας. Ανάκλαση και διάθλαση. Νόμος του Snell. Ολική ανάκλαση. Διασκεδασμός- ανάλυση του φωτός. Πόλωση του φωτός.

Υποβλήθηκε πριν από 33 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

  
Σάββατο, 22 Ιουνίου 2019

Σχόλια (0)
μέρος
Πώς είσαι; Ελπίζω ότι όλα είναι καλά.
Παρουσιάζω τον εαυτό μου στον Szelazek και σας ευχαριστώ για την αποδοχή της πρόσκλησής μου από τους φίλους. Σας προτείνω υπηρεσίες στον τομέα της ανάπτυξης. Νέες συμβάσεις Είμαι εκπρόσωπος της γαλλικής εταιρείας CIC σε συνεργασία με την BNP, η οποία προσφέρει αναπτυξιακές προσφορές στη Γαλλία, όλες τις άλλες υπηρεσίες που σχετίζονται με αυτό το θέμα. Επαγγελματική φροντίδα κατά τη διάρκεια συμβάσεων. Δωρεάν διαβουλεύσεις και συμβουλές. Σας προσκαλώ εγκάρδια

https://onlinesbanque-industries.com/

WhatsApp 0033 7 56 87 19 04

Ηλεκτρονική διεύθυνση: contact@onlinesbanque-industries.com


Υποβλήθηκε πριν από 30 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

[Κλείσιμο]
Κυριακή, 16 Ιουνίου 2019

Σχόλια (1)
 Σημειώστε τις περιοχές στις οποίες μπορώ να σας βοηθήσω:

* Οικονομικά
* Δάνεια με ακίνητα
* Επενδυτικά δάνεια
* Αυτόματο δάνειο
* Χρέος ενοποίησης
* Γραμμή πίστωσης
Δεύτερη υποθήκη
* Αγορά αγοράς
* Προσωπικά δάνεια

Email: rousseldidier30@gmail.com

WhatsApp: +33752539065
Υποβλήθηκε πριν από 36 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  
Δευτέρα, 15 Ιουλίου 2019

Σχόλια (0)
 ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΔΑΝΕΙΟ: Ελκυστικές τιμές για όλα τα έργα σας!
Χρειάζεστε χρήματα για να λύσετε ένα πρόβλημα, να αγοράσετε ένα νέο όχημα, να χτίσετε ένα σπίτι, να επενδύσετε, να προετοιμαστείτε για τις επόμενες διακοπές, να ανακαινίσετε το σπίτι σας, ακόμη και να εκτελέσετε τα έργα που έχουν την περισσότερη καρδιά, να απολαύσετε τα ελκυστικά ποσοστά LINA Προσωπικό δάνειο από 1.000 ευρώ έως 25.000.000 ευρώ, το ενδιαφέρον μου είναι 2% έως 4%. Επιλέξτε το ποσό και κερδίστε χρόνο για να πληρώσετε! Επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες.
e-mail: lina.financias@gmail.com
Υποβλήθηκε πριν από 7 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Κωνσταντίνος
Δευτέρα, 22 Ιουλίου 2019
Σχολές - Τμήματα   Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Επικαιρότητα
Πανελλήνιες 2020 παλαιοί απόφοιτοι
Καλησπέρα σας. Οι παλαιοί απόφοιτοι μπορούν να συμμετάσχουν κανονικά στις επόμενες πανελλήνιες? Επίσης γίνεται να γίνει αλλαγή κατεύθυνσης?(ημουν ανθρωπιστικών σπουδών και σκοπεύω να επιλέξω οικονομικές σχολές) 
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 1 ώρα
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Δευτέρα, 22 Ιουλίου 2019
Πανελλαδικές 2019 - Μηχανογραφικό 2019
Πανελλήνιες 2019: Αυτό είναι το πρόγραμμα των επαναληπτικών εξετάσεων
 

Πανελλήνιες 2019: Από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται το πρόγραμμα των πανελληνίων εξετάσεων σε ΓΕΛ και ΕΠΑΛ καθώς και των ειδικών μαθημάτων.

Αναλυτικά:

Α) των επαναληπτικών πανελλαδικών εξετάσεων μαθημάτων ΓΕΛ,
Β) των επαναληπτικών πανελλαδικών εξετάσεων ειδικών και μουσικών μαθημάτων (ΓΕΛ και ΕΠΑΛ) και
Γ) της Υγειονομικής Εξέτασης και Πρακτικής Δοκιμασίας (αγωνίσματα) των υποψηφίων των επαναληπτικών εξετάσεων για τα ΤΕΦΑΑ.
Εντός των ημερών θα ανακοινωθεί και το πρόγραμμα των επαναληπτικών εξετάσεων μαθημάτων γενικής παιδείας και ειδικότητας ΕΠΑΛ, με προβλεπόμενη έναρξη περί τα μέσα Σεπτεμβρίου.

programma1

Ως ώρα έναρξης εξέτασης ορίζεται για όλα τα μαθήματα η 16.00 μ.μ. Η προσέλευση των υποψηφίων στις αίθουσες εξέτασης γίνεται 30 λεπτά τουλάχιστον πριν από την έναρξη των εξετάσεων.
Η διάρκεια εξέτασης κάθε μαθήματος ορίζεται σε τρεις (3) ώρες.

Διαβάστε όλες τις Ειδήσεις απο το Dikaiologitika News

Οι υποψήφιοι των εσπερινών λυκείων, ανεξαρτήτως της κατηγορίας με την οποία επέλεξαν να εξεταστούν στις εξετάσεις της τακτικής εξεταστικής περιόδου, συμμετέχουν στις επαναληπτικές εξετάσεις μαζί με τους υποψηφίους των ημερησίων λυκείων. Εξετάζονται στην ίδια ύλη και θέματα με τους υποψηφίους των ημερησίων λυκείων και διεκδικούν τις ίδιες με αυτούς θέσεις. 

Α2. Καθορίζουμε το πρόγραμμα των επαναληπτικών πανελλαδικών εξετάσεων των Ειδικών Μαθημάτων και των Μουσικών Μαθημάτων έτους 2019 των υποψηφίων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ για εισαγωγή σε Σχολές και Τμήματα για τα οποία απαιτείται εξέταση σε ειδικά μαθήματα, ως ακολούθως:

programma2

Η προσέλευση των υποψηφίων στις αίθουσες εξέτασης γίνεται 30 λεπτά τουλάχιστον πριν από την έναρξη των εξετάσεων.
Η διάρκεια εξέτασης για τα μαθήματα:
- των ξένων γλωσσών και της Αρμονίας είναι τρεις (3) ώρες,

- των Σχεδίων ( Ελεύθερο και Γραμμικό) είναι έξι (6) ώρες,
- του ειδικού μαθήματος «Έλεγχος Μουσικών Ακουστικών Ικανοτήτων» είναι περίπου είκοσι (20) λεπτά.

- για το μουσικό μάθημα «Μουσική Εκτέλεση και Ερμηνεία» η εξέταση της φωνητικής ή οργανικής μουσικής διαρκεί 2΄ με 6΄ λεπτά για κάθε υποψήφιο.
- για το μουσικό μάθημα «Μουσική Αντίληψη και Γνώση», η εξέταση στο αντικείμενο της Μουσικής Αντίληψης έχει διάρκεια 30’ λεπτών, ενώ η εξέταση στο αντικείμενο της Μουσικής Γνώσης έχει διάρκεια 2 ωρών.

Β. Ως προθεσμία διεξαγωγής επαναληπτικής Υγειονομικής Εξέτασης και Πρακτικής Δοκιμασίας των υποψηφίων για εισαγωγή στα Τμήματα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού (ΤΕΦΑΑ) ακαδ. έτους 2019-20 ορίζουμε το διάστημα από την Τετάρτη 11-9-2019 μέχρι και την Τετάρτη 18-9-2019.


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 3 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Δευτέρα, 22 Ιουλίου 2019
Εκπαιδευτικό Σύστημα   Επικαιρότητα
Σ. Ζαχαράκη: Νέο σύστημα διορισμών, επαναφορά σχολικών συμβούλων, επιλογή μέρους των μαθημάτων από τους εκπαιδευτικούς
 
Οι τέσσερις βασικοί άξονες της νέας πολιτικής ηγεσίας στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση

Το κύριο πρόταγμα των πρόσφατων εκλογών και η σαφής ετυμηγορία των πολιτών, είναι η επείγουσα απαίτηση, η χώρα να κερδίσει το χαμένο έδαφος και να ανοίξει έναν νέο κύκλο, έναν κύκλο Ισχυρής Ανάπτυξης.

Είναι, περισσότερο από στόχος της κυβέρνησης αυτής, στόχος εθνικός να αφήσουμε πίσω τον μαρασμό και να δημιουργήσουμε τις προϋποθέσεις, που θα δώσουν στους Έλληνες και στις Ελληνίδες νέες ευκαιρίες και νέες προσδοκίες.

Το σχέδιό μας για την Παιδεία ήταν ήδη στην προεκλογική περίοδο και είναι σήμερα η αιχμή του δόρατος του προγράμματος μας.

Και είναι λόγω αυτής της κεντρικής μας πολιτικής επιλογής, που μπορούμε σήμερα ενώπιον του νομοθετικού σώματος να επικαλεστούμε ότι διαθέτουμε -επιπλέον της γενικής νομιμοποίησης για την υλοποίηση του κυβερνητικού προγράμματος- και ιδιαίτερη και αυξημένη λαϊκή νομιμοποίηση για την εφαρμογή του προγράμματος μας στην Παιδεία. Όλοι οι μαθητές, ανεξαρτήτως οικονομικής δυνατότητας και ανεξαρτήτως κάθε άλλης συνθήκης, να έχουν ίσες ευκαιρίες στο ξεκίνημα της ζωής τους και πρόσβαση σε ποιοτική δημόσια εκπαίδευση.

Σε ένα δημόσιο σχολείο, που θα λειτουργεί ως βασικό εργαλείο για την καταπολέμηση των κάθε είδους αποκλεισμών, που θα δίνει στους μαθητές του, όποια και αν είναι η αφετηρία τους, τα εφόδια για να μπορούν στην ζωή τους να υπερασπιστούν ως ελεύθεροι και ανεξάρτητοι πολίτες το δικαίωμά τους στην επιδίωξη της ευτυχίας τους, και, συγχρόνως, το πνεύμα κοινωνικής αλληλεγγύης και ευθύνης για να προσφέρουν τις δυνάμεις τους στην επιδίωξη της συλλογικής προκοπής της χώρας.

Οι προτεραιότητες της εκπαιδευτικής πολιτικής της κυβέρνησης στον τομέα ευθύνης μου, την Α΄ βάθμια και Β΄ βάθμια εκπαίδευση και την Ειδική Αγωγή, διαρθρώνονται σε 4 βασικούς άξονες, και συγκεκριμένα:

  1. Στη δημιουργία ενός σύγχρονου σχολείου ως μιας δημιουργικής κυψέλης γνώσης και καινοτομίας,
  2. Στην παροχή μιας ποιοτικής και αποτελεσματικής εκπαίδευσης, με συνεχή αξιολόγηση του συστήματος, επιμόρφωση των εκπαιδευτικών και απόδοση βαθμών ελευθερίας σε αυτούς,
  3. Στην ενίσχυση του κοινωνικού χαρακτήρα του εκπαιδευτικού μας συστήματος και
  4. Στη διασφάλιση για τους μαθητές ενός ασφαλούς σχολικού περιβάλλοντος.

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 5 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Α. Γ .
Δευτέρα, 22 Ιουλίου 2019
Σχολές - Τμήματα
"ΑΝ" σε χρειαζόμαστε φέτος και οι επαλιωτες!!!!

 Καλησπέρα σε όλους... "ΑΝ" σε χρειαζόμαστε φέτος και οι μαθητές του ΕΠΑΛ και ελπίζω να μπορείς διότι δεν είμαστε πολλά άτομα και απο οτι βλέπω τα προηγούμενα χρόνια δεν έκανες εκτιμήσεις... Ελπίζω φέτος να μας κάνεις και να μας σώσεις .. Δίνω δεύτερη φορά για αστυνομία, και αν σου ηταν εύκολο να κάνεις και σε εμάς εκτιμήσεις και αν περνάμε η οχιοχι ... Ειναι πολύ σημαντική η βοήθεια σου... Περιμένω απάντηση. 

 

Σε ευχαριστώ  πολυ ελπίζω να μας βοηθήσεις και εμάς!! 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 5 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Δευτέρα, 22 Ιουλίου 2019
Πανελλαδικές 2019 - Μηχανογραφικό 2019
Βάσεις 2019: Πλησιάζει η ανακοίνωση - Σε ποια πεδία θα πέσουν και σε ποια θα ανέβουν
  Βαδίζουμε προς την επίσημη ανακοίνωση τους - Δείτε τις εκτιμήσεις σε κάθε πεδίο. 

Στο τέλος Αυγούστου και χωρίς εκπλήξεις στην ημερομηνία ανακοίνωσης, αναμένεται να ανακοινωθούν οι Bάσεις που θα καθορίζουν τα μόρια εισαγωγής σε όλες τις σχολές της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.

Την εβδομάδα από 26 έως 30 Αυγούστου αναμένεται - εκτός απροόπτου - να ανακοινωθούν οι βάσεις εισαγωγής 2019 για τις σχολές της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.

Οι βάσεις 2019 θα αναρτηθούν στην ειδική πλατφόρμα του υπουργείου Παιδείας και συγκεκριμένα στην διεύθυνση Results.it.minedu.gov.gr όπου είχαν αναρτηθεί και οι βαθμολογίες των Πανελληνίων 2019.

Οι εκτιμήσεις σε κάθε πεδίο

Διαβάστε όλες τις Ειδήσεις απο το Dikaiologitika News

1ο επιστηµονικό πεδίο Ανθρωπιστικών Σπουδών: Η πτώση των βάσεων θα είναι µικρή και όχι σε όλες τις σχολές. Πάντως και οι περιζήτητες σχολές της Νοµικής και της Ψυχολογίαςθα έχουν πτώση των µορίων, ακόµη και αν αυτή είναι οριακή. Επίσης, ένα γεγονός που θα συµβάλει στην πτώση των βάσεων είναι ότι στο 1ο πεδίο είχαµε φέτος περίπου 3.000 υποψήφιους λιγότερους από πέρυσι. Οι µαθητές έγραψαν χειρότερα στα Λατινικά και τα Αρχαία, αλλά έγραψαν καλύτερα στην Ιστορία. Το γεγονός ότι φέτος οι υποψήφιοι είναι λιγότεροι σηµαίνει ότι κυρίως στις χαµηλόβαθµες σχολές θα εισαχθούν περισσότερα άτοµα.

2ο επιστηµονικό πεδίο Θετικών Επιστηµών: Αναµένεται καθολική πτώση των βάσεων λόγω των χαµηλών επιδόσεων σε Χηµεία και Φυσική, η οποία θα είναι µεγαλύτερη στα τµήµατα των περιφερειακών πανεπιστηµίων και µικρότερη στα κεντρικά ιδρύµατα. Οι κακοί βαθµοί στη Χηµεία θα οδηγήσουν τις βάσεις σε καθοδική πορεία και είναι ενδεικτικό ότι µόνο 420 υποψήφιοι έγραψαν πάνω από 19, όταν πέρυσι έγραψαν 3.420! Πάντως, και στις Πολυτεχνικές Σχολές θα έχουµε πτώση των βάσεων, αλλά σίγουρα δεν θα είναι µεγάλη. Σε αυτό το πεδίο έχουµε και πολλά νέα τµήµατα τα οποία, όπως δείχνουν τα πράγµατα, θα δεχθούν φοιτητές µε βαθµούς κάτω της βάσης. Η πτώση των βάσεων σε κάποια τµήµατα θα φτάσει ακόµη και τα 300 µόρια. 

3ο επιστηµονικό πεδίο Επιστηµών Υγείας: Η πτώση των βάσεων θα είναι µικρή σε όλα τα τµήµατα. Στις Ιατρικές Σχολές επίσης θα έχουµε κάθοδο µορίων, κυρίως στις Σχολές της περιφέρειας, αλλά σίγουρα δεν θα είναι τόσο µεγάλη όσο φαινόταν αρχικά. Αυτό οφείλεται στις καλύτερες επιδόσεις των υποψηφίων στο µάθηµα της Βιολογίας Προσανατολισµού, καθώς πάνω από 18 έγραψε το 11,46% των υποψηφίων (8,28% πέρυσι) και 16,68% πάνω από 19 (7,10% πέρυσι).

4ο επιστηµονικό πεδίο Επιστηµών Οικονοµίας και Πληροφορικής: Οι επιδόσεις των υποψηφίων δεν έχουν σηµαντικές διαφοροποιήσεις σε σχέση µε πέρυσι, αλλά η σηµαντική αύξηση στον αριθµό των εισακτέων αναµένεται να οδηγήσει καθοδικά τις βάσεις. Οι υποψήφιοι έγραψαν χειρότερα στις Αρχές Οικονοµικής Θεωρίας, αλλά καλύτερα στην Πληροφορική και στα Μαθηµατικά. Αυτό σηµαίνει ότι βαθµολογικά οι υποψήφιοι βρίσκονται περίπου στα ίδια επίπεδα σε σχέση µε τα περσινά. Οι εκπαιδευτικοί εκτιµούν ότι η πτώση των βάσεων µπορεί να φτάσει έως και τα 450 µόρια κατά µέσο όρο.


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 5 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Δευτέρα, 22 Ιουλίου 2019
Εκπαιδευτικό Σύστημα
Συνέντευξη της Υπουργού Παιδείας & Θρησκευμάτων Ν.Κεραμέως στο ΒΗΜΑ της Κυριακής
 Συνέντευξη της Υπουργού Παιδείας & Θρησκευμάτων Ν.Κεραμέως στο ΒΗΜΑ της Κυριακής

Η συνέντευξη σε μορφή pdf


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 6 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
μαρια
Δευτέρα, 22 Ιουλίου 2019
Σχολές - Τμήματα   Επαγγέλματα και Προοπτικές   Εκπαιδευτικό Σύστημα   Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα   Άρθρα   Πανελλαδικές 2019 - Μηχανογραφικό 2019
ερχεται το ν+2
https://www.foititikanea.gr/%CF%86%CE%BF%CE%B9%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%AE%CF%82/16121-%CF%85%CF%80%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%B3%CF%8C%CF%82-%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CE%B8%CE%B1-%CE%BA%CE%B1%CE%B8%CE%BF%CF%81%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B5%CE%AF-%CE%B5%CE%BB%CE%AC%CF%87%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B7-%CE%B2%CE%AC%CF%83%CE%B7-%CE%B5%CE%B9%CF%83%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%B3%CE%AE%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%B1-%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%AE%CE%BC%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%AD%CE%BB%CE%BF%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82-%CE%B1%CE%B9%CF%8E%CE%BD%CE%B9%CE%BF%CF%85%CF%82-%CF%86%CE%BF%CE%B9%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%AD%CF%82
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 6 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Δευτέρα, 22 Ιουλίου 2019

Σχόλια (1)
 Ειχε τονισει παντως οτι δεν θα ισχυσει για οσους ειναι ηδη στα ιδρυματα αλλα εφεξης, ε και μεχρι να γινει η πρωτη διαγραφη θα εχει αλλαξει και κυβερνηση κατα πασα πιθανοτητα οποτε παλι μια απο τα ιδια
Υποβλήθηκε πριν από 6 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 [Κλείσιμο]
Δευτέρα, 22 Ιουλίου 2019

Σχόλια (1)
 Πότε είχε αναφέρει το "εφεξής"; γιατι σήμερα δεν ανέφερε κάτι τέτοιο...
Υποβλήθηκε πριν από 1 ώρα
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

   
Δευτέρα, 22 Ιουλίου 2019

Σχόλια (0)
 το ανεφερε σε συνεντευξη της σε τηλεοπτικο καναλι. δεν θυμαμαι σε ποιο αυτη τη στιγμη αλλά την ακουσα να το αναφερει...εφεξης
Υποβλήθηκε πριν από 1 ώρα
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Νικος
Δευτέρα, 22 Ιουλίου 2019
Πανελλαδικές 2019 - Μηχανογραφικό 2019
Παρακαλω μια άποψη

 Ποιά ειναθ η γνωμη σας για τις βάσεις που ανακοινωσε το εθνος για 450 τμήματα στο 4ο πεδίο; Υπάρχει τετοια περίπτωση να αυξηθουν τόσο οι βάσεις;

 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 7 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Δευτέρα, 22 Ιουλίου 2019

Σχόλια (1)
 Καλές φαίνονται οι εκτιμήσεις 
Υποβλήθηκε πριν από 4 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  
Δευτέρα, 22 Ιουλίου 2019

Σχόλια (0)
 Τι εννοείς καλές.Αυξηση 700 μορια και ΔΕΤ 18000 σχεδον ιατρικη;
Υποβλήθηκε πριν από 3 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Δευτέρα, 22 Ιουλίου 2019

Σχόλια (1)
 Οχι , η προγνωση αυτη αναφερεται σε αλλες ''παννεληνιες'' οχι στις τωρινες.
Υποβλήθηκε πριν από 7 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  
Δευτέρα, 22 Ιουλίου 2019

Σχόλια (0)
 ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΟΙ ΕΚΤΙΜΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ 4 ΠΕΔΙΟ ΕΙΝΑΙ ΕΞΩΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ.....ΔΕ ΞΕΡΩ ΜΕ ΤΙ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΤΙΣ ΕΒΓΑΛΑΝ!!!ΑΣ ΜΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΝΩΣΤΗΣ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ!!ΝΟΜΙΖΩ ΒΓΑΖΟΥΝ ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ.......
Υποβλήθηκε πριν από 1 ώρα
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Δευτέρα, 22 Ιουλίου 2019
Εκπαιδευτικό Σύστημα
Αξιολόγηση, αυτονομία, τράπεζα θεμάτων, ελάχιστη βάση εισαγωγής στα ΑΕΙ

 Tους έξι βασικούς στόχους που διατρέχουν το πρόγραμμα της ΝΔ για την Παιδεία παρουσίασε από το βήμα της Βουλής η Ν. Κεραμέως 

 Αυτονομία σχολικών μονάδων, νέο σύστημα επιλογής στελεχών εκπαίδευσης, αξιολόγηση σχολικών μονάδων και έπειτα εκπαιδευτικών, επιμόρφωση εκπαιδευτικών, επαναφορά της Τράπεζας Θεμάτων, θέσπιση νέου πλαισίου για την ιδιωτική εκπαίδευση, μείωση αποσπάσεων, προσλήψεις 4.500 εκπαιδευτικών στην Ειδική Αγωγή, κατάργηση ασύλου, απελευθέρωση των μεταπτυχιακών προγραμμάτων και δημιουργία καλοκαιρινών πανεπιστημίων, καθορισμός της ελάχιστης βάσης εισαγωγής και καθορισμός εισακτέων από τα ΑΕΙ περιλαμβάνονται -μεταξύ άλλων- στο πρόγραμμα της ΝΔ για την Παιδεία, όπως τις παρουσίασε από το βήμα της Βουλής η υπουργός Νίκη Κεραμέως.

 Ακολουθεί αναλυτικά η ομιλία της υπουργού:

 Κυρίες και κύριοι Βουλευτές,

 Με αίσθημα μεγάλης τιμής και ευθύνης βρίσκομαι σήμερα εδώ για να αναπτύξω τις προτεραιότητές μας και τις κυριότερες δράσεις που θα αναλάβουμε το προσεχές διάστημα στον τομέα της Παιδείας. Με την ευκαιρία της πρώτης αυτής ομιλίας, θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά τον Πρωθυπουργό για την εξαιρετική τιμή να μου αναθέσει το κρίσιμο αυτό χαρτοφυλάκιο για το παρόν και το μέλλον των παιδιών μας και της χώρας μας.

 Επιτρέψτε μου, αρχικά, να αναφερθώ στους έξι βασικούς στόχους που διατρέχουν οριζόντια το πρόγραμμά μας.

 Πρώτον, μεγαλύτερη ελευθερία και μεγαλύτερη αυτονομία για σχολεία και πανεπιστήμια. Αξιοποιούμε τις μεγάλες δυνατότητες των εκπαιδευτικών μας, απελευθερώνουμε τον δυναμισμό τους. 

 Δεύτερον, εξωστρέφεια και ουσιαστικότερη διασύνδεση με την αγορά εργασίας.

 Τρίτον, ίσες ευκαιρίες για όλους. Η Παιδεία αποτελεί τον πλέον αποτελεσματικό μηχανισμό κοινωνικής κινητικότητας, και κύριο μέλημά μας είναι να εξασφαλίσουμε ισότιμη πρόσβαση σε ποιοτικότερη εκπαίδευση για όλους. 

 Τέταρτο,  έμφαση και αξιοποίηση των νέων δεδομένων της ψηφιακής εποχής.

 Σε μια εποχή που η τεχνολογία προχωράει ραγδαία και αλλάζει άρδην τις ζωές μας και την πραγματική οικονομία, ζητούμενο δεν είναι η πρόσβαση στη γνώση, αλλά η αποτελεσματικότερη επεξεργασία και αξιοποίηση της γνώσης. Αξιοποίηση της τεχνολογίας σε όλα τα επίπεδα της εκπαίδευσης, καλλιέργεια των αναγκαίων ψηφιακών δεξιοτήτων στους νέους.

 Πέμπτο, στόχος όχι μόνο να παραδώσουμε στην κοινωνία μορφωμένους νέους, αλλά και πιο ολοκληρωμένους πολίτες. Πολίτες που θα έχουν ανεπτυγμένες ήπιες δεξιότητες, που θα μπορούν να προσαρμόζονται σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον, που θα έχουν εξελιγμένους δείκτες συνεργασίας, αλληλοσεβασμού και αμοιβαιότητας. Στόχος, λοιπόν, είναι να ενισχύσουμε τους δείκτες κοινωνικού κεφαλαίου, που θα δώσουν ώθηση και στην κοινωνική και την οικονομική ανάπτυξη.

 Έκτο, υιοθέτηση πολιτικών βάσει τεκμηρίωσης. Για να βελτιώσουμε τις εκπαιδευτικές διαδικασίες, θα πρέπει να μπορούμε να τις μετρήσουμε και να τις αποτιμήσουμε. Είναι αναγκαίο, λοιπόν, να δώσουμε μεγαλύτερη έμφαση στα οικονομικά της εκπαίδευσης, στη μελέτη δηλαδή όλων των οικονομικών πτυχών της εκπαιδευτικής διαδικασίας, με έμφαση στο ανθρώπινο κεφάλαιο, ώστε να έχουμε τα κατάλληλα εργαλεία για να σχεδιάζουμε και να υλοποιούμε αποτελεσματικότερα.

 Τα τελευταία 4,5 χρόνια, η Παιδεία επλήγη από τη λογική της ήσσονος προσπάθειας, τον εξισωτισμό προς τα κάτω και τη δαιμονοποίηση της αριστείας. Η πορεία αυτή θα ανασχεθεί. θα αποκατασταθούν οι αξίες της σκληρής δουλειάς, της αξιοκρατίας και της αριστείας. Και μιας και αναφέρομαι στην αριστεία, Κυρίες και Κύριοι, για εμάς η αριστεία δεν είναι ρετσινιά. Για εμάς η αριστεία είναι στάση ζωής, αριστεία είναι να προσπαθείς διαρκώς να υπερβαίνεις τον εαυτό σου, να επιδιώκεις καθημερινά να γίνεσαι καλύτερος.

 Συγκεκριμένα, όσον αφορά τις προγραμματικές μας θέσεις:

 Ξεκινώντας από τη βάση της πυραμίδας προς τα πάνω, θα δώσουμε ιδιαίτερη έμφαση στην ενίσχυση της προσχολικής εκπαίδευσης. Και ήδη εργαζόμαστε για να μπορέσει να γίνει πράξη η δίχρονη υποχρεωτική προσχολική εκπαίδευση, παρά τις σημαντικές ελλείψεις σε υποδομές που κληρονομήσαμε από την απερχόμενη Κυβέρνηση.

 Συνεχίζοντας στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση:

  •  Κεντρική μας επιδίωξη είναι να απελευθερώσουμε το σχολείο από τον ασφυκτικό εναγκαλισμό του Υπουργείου Παιδείας, και να δείξουμε μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στους εκπαιδευτικούς μας.
  •  Απλουστεύουμε μια σειρά από διαδικασίες για τη διοργάνωση εκπαιδευτικών δράσεων, όπως για παράδειγμα η διενέργεια σχολικών εκδρομών και η συμμετοχή σε διαγωνισμούς και ολυμπιάδες.
  •  Θωρακίζουμε θεσμικά τη σχολική μονάδα, αναβαθμίζουμε το ρόλο του Διευθυντή, προωθούμε ένα νέο σύστημα επιλογής στελεχών της εκπαίδευσης, αναδιοργανώνουμε τις δομές υποστήριξης του εκπαιδευτικού έργου, με γνώμονα δομές πιο κοντά στις σχολικές μονάδες, με σταδιακή κατάργηση των υφιστάμενων, υδροκέφαλων και συγκεντρωτικών δομών.
  •   Δίνουμε μεγαλύτερη ελευθερία στους εκπαιδευτικούς όσον αφορά τη διδασκαλία στην τάξη.
  •  Επενδύουμε περισσότερο στους εκπαιδευτικούς, σημαίνει ότι τους προσφέρουμε τα κατάλληλα εργαλεία προκειμένου να επιτελούν απρόσκοπτα το έργο τους.
  •  Εστιάζουμε, μετά από πολλά χρόνια, στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών.
  •   Προωθούμε ένα σύστημα αξιολόγησης, ξεκινώντας από τις σχολικές μονάδες και προχωρώντας στους εκπαιδευτικούς, με αποκλειστικό στόχο την επιβράβευση των εκπαιδευτικών και τη βελτίωσή τους μέσω επιμόρφωσης.
  •  Καταγράφουμε συγκεκριμένες ανάγκες που υπάρχουν για εκπαιδευτικούς γενικής εκπαίδευσης ανά τη χώρα και επιλύουμε σταδιακά το μείζον θέμα των αναπληρωτών εκπαιδευτικών. Και ανακοινώνουμε σήμερα τη μείωση των αποσπάσεων εκπαιδευτικών σε φορείς, για να επιστρέψουν περισσότεροι εκπαιδευτικοί στις τάξεις.
  •  Στην ειδική αγωγή, προχωρούμε ήδη στην επίσπευση της διαδικασίας πρόσληψης 4.500 εκπαιδευτικών.
  •  Σε ένα τρίτο επίπεδο, διασφαλίζουμε πρόσβαση σε ποιοτικότερη εκπαίδευση για όλους τους μαθητές και τους εξοπλίζουμε με νέες δεξιότητες.
  •  Επαναφέρουμε και ενισχύουμε τον θεσμό των πρότυπων και πειραματικών σχολείων.
  •  Μελετούμε ένα νέο συνεκτικό πρόγραμμα σπουδών από το Δημοτικό έως το Λύκειο. Το πρόγραμμα σπουδών εμπλουτίζεται με νέες εκπαιδευτικές θεματικές, όπως εθελοντισμός, επιχειρηματικότητα, σεβασμός στον άλλο, προφύλαξη από φυσικές καταστροφές, διατροφή και υγιεινή. Ενισχύουμε, την εκμάθηση ξένων γλωσσών και γνώσεων πληροφορικής.
  • Δίνουμε έμφαση στην καλλιέργεια ήπιων δεξιοτήτων (soft skills), όπως π.χ. η δημιουργικότητα, η κριτική και συνθετική σκέψη και η ομαδική δουλειά, όπως και στην καλλιέργεια ψηφιακών δεξιοτήτων (digital skills), π.χ. ψηφιακή χρήση, ψηφιακή επικοινωνία, ψηφιακή ασφάλεια, ψηφιακή συναισθηματική νοημοσύνη, ψηφιακά δικαιώματα.
  •  Καθιερώνουμε τον σχολικό επαγγελματικό προσανατολισμό από το Γυμνάσιο, ώστε να αναδεικνύονται οι κλίσεις και οι δεξιότητες όλων των μαθητών.
  •  Στην Ειδική Αγωγή, προσαρμόζουμε σταδιακά το εκπαιδευτικό μας σύστημα στην κατεύθυνση της πλήρους ανάπτυξης της ενταξιακής εκπαίδευσης (inclusive education), δημιουργούμε προγράμματα σπουδών για τις σχολικές δομές ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης, κατάλληλα σταθμισμένα ως προς το είδος της αναπηρίας και των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών, και ιδρύουμε προστατευμένα εργαστήρια μαθητείας και κατάρτισης.
  •  Ενισχύουμε τον αυτόνομο παιδαγωγικό ρόλο του Λυκείου, με στοχευμένες παρεμβάσεις αναφορικά με το Εθνικό Απολυτήριο και τις προαγωγικές εξετάσεις από τάξη σε τάξη.
  •  Θεσπίζουμε νέο πλαίσιο για την ιδιωτική εκπαίδευση με μεγαλύτερους βαθμούς ελευθερίας, για παράδειγμα όσον αφορά στην εκπόνηση πρόσθετων εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων, και προστατεύουμε τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών
  •  Βελτιώνουμε άμεσα στρεβλώσεις τους ισχύοντος συστήματος εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, και σε βάθος χρόνου, επιφέρουμε ουσιαστικότερες αλλαγές μετά από ενδελεχή διάλογο με τους εμπλεκόμενους φορείς. Καθορίζουμε ελάχιστη βάση εισαγωγής στα τριτοβάθμια ιδρύματα. Τα ιδρύματα θα μπορούν να καθορίζουν βάση εισαγωγής υψηλότερη της ελάχιστης και θα ορίζουν επίσης τον ετήσιο αριθμό των εισακτέων.

 Αλλάζουμε ριζικά την Επαγγελματική Εκπαίδευση και Δια βίου μάθηση. Στόχος μας, η Επαγγελματική Εκπαίδευση, από λύση ανάγκης για λίγους, να γίνει συνειδητή επιλογή και εργαλείο απασχόλησης για πολλούς. Ενδεικτικά:

  •  Ιδρύουμε πρότυπα ΕΠΑ.Λ. και προβλέπουμε ενεργότερο ρόλο των κοινωνικών εταίρων σε τοπικό και περιφερειακό επίπεδο. 
  •  Θεσπίζουμε νέο πλαίσιο λειτουργίας των Επαγγελματικών Σχολών Μαθητείας.
  •  Στη Δια Βίου Μάθηση:
  •  Παρέχεται η δυνατότητα πιστοποίησης γνώσεων και δεξιοτήτων σε κάθε ενδιαφερόμενο, στο πλαίσιο της μη τυπικής και άτυπης μάθησης.
  •  Αναβαθμίζουμε τις δεξιότητες των ενηλίκων για τη βέλτιστη ένταξη ή επανένταξη στην αγορά εργασίας και τη μείωση του κοινωνικού αποκλεισμού.

 Η μεταρρύθμιση στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση στοχεύει σε ακαδημαϊκά Ιδρύματα πραγματικά αυτόνομα, αυτοδιοικούμενα, αξιολογούμενα, ανταγωνιστικά, εξωστρεφή, σε κοινό βηματισμό με την αγορά εργασίας. Ενδεικτικά:

  •  Πρώτον, επιστρέφουμε τα πανεπιστήμια σε αυτούς στους οποίους πραγματικά ανήκουν, δηλαδή στους φοιτητές, στους καθηγητές και στο διοικητικό προσωπικό, καταργώντας το κακώς εννοούμενο άσυλο. Οι δημόσιες αρχές θα μπορούν να επεμβαίνουν αυτεπαγγέλτως για κάθε αξιόποινη πράξη που διαπράττεται εντός πανεπιστημίου.
  •  Δεύτερον, θεσπίζουμε σύγχρονες και αποτελεσματικές δομές διοίκησης, με διακριτές και σαφώς καθορισμένες αρμοδιότητες.
  •  Τρίτον, καθιερώνουμε ανώτατο χρονικό όριο ολοκλήρωσης των προπτυχιακών σπουδών ν+2, πλην εξαιρέσεων.
  •  Τέταρτον, ενισχύουμε την αυτονομία και εξωστρέφεια των Ιδρυμάτων.
  •  Απελευθερώνουμε τα Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών.
  •  Διευρύνουμε τη δυνατότητα δημιουργίας ξενόγλωσσων προπτυχιακών προγραμμάτων.
  •  Ενισχύουμε τα θερινά/χειμερινά σχολεία σε τομείς που η χώρα έχει συγκριτικό πλεονέκτημα (π.χ. πολιτισμός, ναυτιλία, τουρισμός)
  •  Αναπτύσσουμε εκπαιδευτικά προγράμματα εξ αποστάσεως σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο, με επένδυση στις νέες τεχνολογίες.
  •  Αξιοποιούμε τη δυνατότητα ΣΔΙΤ για την κάλυψη επιμέρους αναγκών των Ιδρυμάτων (π.χ. για κατασκευή φοιτητικών εστιών).
  •  Εισάγουμε νέο θεσμικό πλαίσιο για δωρεές προς τα Ιδρύματα και για την υλοποίηση πατεντών και επιστημονικών ιδεών.
  •  Προχωρούμε στην απλοποίηση του πλαισίου λειτουργίας των ΕΛΚΕ, χωρίς να παραβιάζονται οι κανόνες διαφάνειας και λογοδοσίας.
  •  Επεκτείνουμε τον θεσμό της πρακτικής άσκησης φοιτητών σε δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς, σε συναφή με τις σπουδές τους αντικείμενα.
  •  Πέμπτον, θωρακίζουμε την Αρχή Διασφάλισης και Πιστοποίησης της Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση (Α.ΔΙ.Π) και εισάγουμε διαδικασίες αξιολόγησης σε όλα τα επίπεδα.
  •  Η κρατική χρηματοδότηση προς τα ανώτατα ιδρύματα θα εξαρτάται από αντικειμενικά κριτήρια όπως  το κόστος σπουδών ανά φοιτητή, η διάρκεια των προγραμμάτων σπουδών, μέγεθος και γεωγραφική διασπορά του ιδρύματος αλλά θα συνδέεται, σε κάποιο βαθμό, και με τα αποτελέσματα της αξιολόγησης.
  •  Ο Ακαδημαϊκός Χάρτης της χώρας θα προκύπτει από την αξιολόγηση της Α.ΔΙ.Π και στη βάση συγκεκριμένων κριτηρίων, ώστε να μην επαναληφθεί το καταστροφικό φαινόμενο ίδρυσης νέων τμημάτων και συγχωνεύσεων τμημάτων για την εξυπηρέτηση καθαρά ψηφοθηρικών σχεδιασμών και μικροπολιτικών συμφερόντων.

 Τέλος, σχετικά με τον τομέα των Θρησκευμάτων, δόθηκε πρόσφατα η ευκαιρία και στον Πρωθυπουργό και σ’ εμένα να αναπτύξουμε κάποιες πρώτες σκέψεις μας αναφορικά με τη νέα σχέση που σκοπεύουμε να οικοδομήσουμε με την Εκκλησία, σεβόμενοι τους διακριτούς θεσμικούς ρόλους Πολιτείας και Εκκλησίας.

 Κυρίες και Κύριοι,

 Κάποιες από τις προγραμματικές μας θέσεις για την παιδεία απαιτούν χρήματα για να υλοποιηθούν, και θα επιδιώξουμε τον αυξήσουμε τον κρατικό προϋπολογισμό για την παιδεία. Οι περισσότερες όμως παρεμβάσεις μας, απαιτούν απλώς πολιτική βούληση και αλλαγή νοοτροπίας

 Η Ελλάδα του αύριο, είναι η Ελλάδα που επενδύει πρώτα στα παιδιά της. Σχεδιάζει για αυτά, οραματίζεται με τόλμη, βελτιώνει διαδικασίες και υποδομές, και διαμορφώνει τις συνθήκες για ένα ακόμη καλύτερο μέλλον από το δικό μας παρόν.

 Πιστεύουμε βαθιά ότι το μέλλον μας περνάει μέσα από τα σχολεία και τα πανεπιστήμια της χώρας μας. Είναι στο χέρι μας το αύριο.

 Γνωρίζοντας αυτή μας την ευθύνη, πιστεύοντας στα νέα παιδιά και στις δυνατότητες των λειτουργών της εκπαίδευσης, θα φτιάξουμε το νέο ελεύθερο σχολείο και πανεπιστήμιο. Αυτή είναι η αποστολή μας.

 Και σε αυτή τη προσπάθεια είμαστε, και θα είμαστε ανοιχτοί, σε κάθε πρόταση και ιδέα, σε κάθε διάλογο.

 Θα δουλέψουμε σκληρά για να δώσουμε σε όλα τα παιδιά το μέλλον που τους αξίζει. 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 8 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Σελίδα 1 από 11697 (116969 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
4
5
6
7
11695
11696
11697
Επόμενο

Συζήτηση - Γνώμες - Σχόλια
Πανελλήνιες 2020 παλαιοί απόφοιτοι
Δευτέρα, 22 Ιουλίου 2019 - 20:41
Σχόλια (0)

ερχεται το ν+2
Δευτέρα, 22 Ιουλίου 2019 - 15:24
Σχόλια (3)

Παρακαλω μια άποψη
Δευτέρα, 22 Ιουλίου 2019 - 14:12
Σχόλια (4)

ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΠΑΝ.ΑΙΓΑΙΟΥ
Δευτέρα, 22 Ιουλίου 2019 - 11:41
Σχόλια (3)

ΔΕΛΤΙΟ ΕΞΟΔΟΥ
Δευτέρα, 22 Ιουλίου 2019 - 10:09
Σχόλια (12)

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

Εναλλακτικές
Κυριακή, 21 Ιουλίου 2019 - 13:36
Σχόλια (3)

περναω σος;
Κυριακή, 21 Ιουλίου 2019 - 11:06
Σχόλια (1)

Μαίρη
Κυριακή, 21 Ιουλίου 2019 - 10:54
Σχόλια (1)

ερωτηση για εκτιμηση βασεων
Σάββατο, 20 Ιουλίου 2019 - 14:25
Σχόλια (8)


Σχολές με φυσική παρουσία

Εκπαιδευτικά... και Άλλα
Σάββατο, 12 Μαΐου 2012
Δέκα τμήματα ΤΕΙ ένα βήμα πριν από την κατάργησή τους
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2627 ημέρες
Σάββατο, 12 Μαΐου 2012
Πληρώστε με το κινητό
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2627 ημέρες
Σάββατο, 12 Μαΐου 2012
ΚΡΑΤΙΚΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΓΛΩΣΣΟΜΑΘΕΙΑΣ: Στη «μάχη» σήμερα 17.650 υποψήφιοι
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2627 ημέρες
Σάββατο, 12 Μαΐου 2012
Τέλος και επίσημα η συνθήκη ACTA
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 2627 ημέρες
Σάββατο, 12 Μαΐου 2012
Ομαδική δηλητηρίαση φοιτητών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2627 ημέρες
Σελίδα 4215 από 4227 (25362 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
4214
4215
4216
4217
4225
4226
4227
Επόμενο
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης