Παρασκευή, 10 Απριλίου 2020
 
 

Μεταπτυχιακά Εξ Αποστάσεως

Υποτροφία Φοίτησης

Αγγελίες

Tickets Market - Φθηνά Εισιτήρια

Πανελλαδικές 2019 - Μηχανογραφικό 2019

Μετεγγραφές

edu4u.gr facebook page

Share
Edu4u Admin
Δευτέρα, 6 Απριλίου 2020
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα
Κορονοϊός: Φοιτήτρια φτιάχνει μάσκες για κωφούς και με προβλήματα ακοής

Και τις παρέχει σε όσους έχουν ανάγκη δωρεάν!

Μια τελειόφοιτη κολλεγίου έβαλε σε δράση την τρέλα της για καλό σκοπό με ένα έργο που θα βοηθήσει τους κωφούς και όσους έχουν προβλήματα ακοής εν μέσω πανδημίας του κορονοϊού.

“Μόλις είδα ότι οι άνθρωποι κάνουν μάσκες στο Facebook για να έχουν όλοι οι άνθρωποι αντί για τις μάσκες μιας χρήσης, και σκέφτηκα τι γίνεται με τον κωφούς και τον πληθυσμό με προβλήματα ακοής;” εξήγησε η 21χρονος Ashley Lawrence.

H Λόρενς είναι φοιτήτρια εκπαίδευσης για τους κωφούς και για τα άτομα με προβλήματα ακοής στο Πανεπιστήμιο του Κεντάκι. Λόγω του ιού, επέστρεψε στο σπίτι της και κάνει τη φοιτητική διδασκαλία από το σπίτι. “Ένιωσα ότι υπήρχε ένας τεράστιος πληθυσμός που παραβλέφθηκε”, είπε η Lawrence. “Είμαστε πανικοβλημένοι τώρα και έτσι πολλοί άνθρωποι απλά δεν σκέφτονται. Έτσι, ένιωσα σαν πολύ σημαντικό ότι, ακόμη και σε μια εποχή όπως αυτή, οι άνθρωποι πρέπει να έχουν αυτή την επικοινωνία.”

Μετά από μια συνομιλία με τη μαμά της, έθεσαν τις ικανότητές τους σε εφαρμογή

«Ξεκινήσαμε να τις φτιάχνουμε με τα σεντόνια που είχαμε, και ευτυχώς τα σεντόνια είναι μεγάλα», είπε η Lawrence. “Έτσι, έχουμε δύο ή τρία σετ για να βγάλουμε από αυτά. Πριν από μερικούς μήνες χρειαστήκαμε πλαστικό πανί για κάτι που θέλαμε να φτάξουμε στα παράθυρα και έτσι έχουμε ένα ολόκληρο ρολό από αυτό, το ρολό είναι πολύ χρήσιμο, έτσι ευτυχώς δεν χρειαζόμαστε ακόμα προμήθειες. ” «Προσπαθούμε διαφορετικά πράγματα για άτομα με κοχλιακά εμφυτεύματα και βοηθήματα ακοής αν δεν μπορούν να τυλίξουν μάσκες στα αυτιά», είπε η Lawrence. «Κάνουμε κάποιες που δένονται γύρω από το κεφάλι και γύρω από το λαιμό».

Εξήγησε μάλιστα την αναγκαιότητα για το πλαστικό “παράθυρο” στις μάσκες. “Για όποιον χρησιμοποιεί την ανάγνωση του λόγου, την ανάγνωση των χειλιών, χρειάζεται κάτι σαν αυτό”, λέει η Lawrence για το σκοπό των μασκών. “Και υπάρχουν άνθρωποι που είναι βαθιά κωφοί και χρησιμοποιούν ASL ως κύριο τρόπο επικοινωνίας τους.Η ASL είναι πολύ σημαντική στις εκφράσεις του προσώπου και αποτελεί μέρος της γραμματικής”

Σε λιγότερο από δύο ημέρες, η νεαρή φοιτήτρια είχε ήδη δεκάδες παραγγελίες από έξι κράτη. Για να παραγγείλετε μία από τις μάσκες της Lawrence, επικοινωνήστε μαζί της στο dhhmaskproject@gmail.com.

“Δεν τους χρεώνω τίποτα γιατί πιστεύω ότι αν τα χρειάζεσαι, τότε απλά τα χρειάζεσαι και δεν νομίζω ότι θα έπρεπε να πληρώσεις για αυτά”, είπε η Lawrence. “Γι ‘αυτό τους στέλνουμε δωρεάν, αν είναι ξένοι, τότε ίσως χρεώνουμε τα μεταφορικά, αλλά εκτός από αυτό είναι εντελώς δωρεάν”.

 

Πηγή:epaideia.gr


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Δευτέρα, 6 Απριλίου 2020
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Επικαιρότητα   Πανελλαδικές 2019 - Μηχανογραφικό 2019
Νέα Ελληνικά Γ’ Λυκείου: Η πανδημία ως θέμα έκθεσης – 3 μη λογοτεχνικά κείμενα και 15 επαναληπτικές ασκήσεις

Νέα Ελληνικά Γ’ Λυκείου / Νεοελληνική γλώσσα & Λογοτεχνία: 3 μη λογοτεχνικά κείμενα και 15 επαναληπτικές ασκήσεις

Της Μίρκας Καμά

Κείμενο Ι

Παρότι η πρωτοβουλία της εθελοντικής ομάδας ψυχολόγων είναι πρόσφατη, έχουν συγκεντρωθεί πάνω από 400 εθελοντές θεραπευτές, παιδαγωγοί, εκπαιδευτικοί, ενώ έχουν ήδη πολλά αιτήματα. “Στόχος μας είναι να μας προσεγγίσουν άνθρωποι που είναι κλεισμένοι στα σπίτια τους, έχουν ψυχικές δυσκολίες, δεν έχουν χρήματα για να ζητήσουν ψυχοθεραπευτική βοήθεια”, λέει ο κ. Γκότσης[1]. “Θέλουμε να συνδεθούμε με ευπαθείς ομάδες, όπως ΑμεΑ ή τυφλούς”. Γιατί, αν για τον COVID-19 υπάρχουν ευπαθείς ομάδες που κινδυνεύουν περισσότερο αν μολυνθούν, η καραντίνα έχει τις δικές της. “Τα περισσότερα αιτήματα είναι από γυναίκες. Όχι μόνο γιατί ζητάνε πιο εύκολα βοήθεια, αλλά γιατί εκτιμώ ότι είναι πολλές αυτή τη στιγμή που βιώνουν δυσκολίες μέσα στο σπίτι. Στην Ελλάδα δεν έχουμε επίσημα στοιχεία, όμως στην Κύπρο είχαμε 40% αύξηση της ενδοοικογενειακής βίας με την καραντίνα. Υπολογίστε επίσης ανθρώπους που ήταν ήδη σε ψυχική δυσκολία ή φροντιστές – ανθρώπους που μεγαλώνουν παιδιά με ειδικές ανάγκες, που φροντίζουν άτομα με Αλτσχάιμερ, καρκίνο. Αντιλαμβάνεστε τι βάρος θα δεχτούν. Ή οικογένειες που ζουν στριμωγμένες, που θα βρεθούν χωρίς προσωπικό χώρο και χρόνο-θα δημιουργηθούν “Σπιρτόκουτα”.

[…] Τι πρέπει να κάνουμε; Τα κοινωνικά δίκτυα μπορούν να παίξουν ρόλο; “Ναι, θετικό ρόλο αν μας φέρουν σε μια συνάντηση, σε ομάδες αυτοβοήθειας, ενίσχυσης ή χόμπι. Μπορεί όμως να λειτουργήσουν και ως όργανα διασποράς ψευδών ειδήσεων ή συγκέντρωσης αιρετικών. Θέλω να ελπίζω ότι μπορούμε να φτιάξουμε κοινότητες μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα για όσο καιρό χρειαστεί”. Μήπως η καραντίνα όμως είναι ευλογία;Μήπως δεν θα έπρεπε να γκρινιάζουμε, αλλά να την αξιοποιήσουμε; “Αυτή η θετικοποίηση είναι λάθος. “Έχουμε ελεύθερο χρόνο”, λέμε. Αυτό είναι μια αυταπάτη. Ο χρόνος ορίζεται με βάση την επιλογή μας. Αν εγώ δεν αποφάσισα ότι θέλω χρόνο και μου τον δώσεις, τι να τον κάνω; Θα βυθιστώ. Η άλλη παγίδα είναι ο χρόνος με τα παιδιά και την οικογένεια. Ορίζουμε τον εαυτό μας τοποθετώντας τον μες στον χώρο και στον χρόνο. Αν καταργηθεί το πλαίσιο, σημαίνει ότι κατά κάποιον τρόπο καταργείται και η αίσθηση του εγώ. Και αυτό σημαίνει ότι είναι πιθανό να οδηγηθούμε στη βία και όχι στη σύνδεση. Κάποιοι έχουν χώρο ώστε ο καθένας να απομονώνεται. Αυτοί όμως που ζουν σε ένα σπιρτόκουτο πώς το βιώνουν;Το “έχεις χρόνο για τα παιδιά σου” εκεί θα γίνει ωρολογιακή βόμβα”.

Πώς το έλεγε ο Λέοναρντ Κοέν στο “Anthem”; “Υπάρχει μια ρωγμή στα πάντα, έτσι μπαίνει φως”. Αυτή τη ρωγμή πρέπει να αναζητήσουμε, λέει ο κ. Γκότσης. ¨Ποια είναι η ρωγμή στην εμπειρία μας που θα αφήσει το φως να μπει όταν νιώθουμε ακινητοποιημένοι;Μπορεί να είναι η παιδική μας ηλικία ή η στιγμή που τα καταφέραμε, που βάλαμε ένα όριο, που αντισταθήκαμε, που δημιουργήσαμε, κάπου υπάρχει. […] Ας αναρωτηθούμε ο καθένας για τις ρωγμές του, τις θετικές. Στα στρατόπεδα συγκέντρωσης, τα κατάφεραν όσοι μπορούσαν να δουν στο μέλλον, όσοι κατάφεραν να παραμένουν συνδεδεμένοι με τη ζωή. Αυτό είναι το βασικό”.

Μαρίνα Ντάνου, Εφημερίδα Καθημερινή, 29/3/2020

Κείμενο ΙΙ

Ο Στέλιος Ράμφος στο iefimerida: «Ο κορωνοϊός μπορεί να εξελιχθεί σε ευλογία»

Κλεισμένος στο σπίτι του στην Πεντέλη, σε καραντίνα για έβδομη μέρα, δουλεύοντας εντατικά στο γραφείο του, ο φιλόσοφος και συγγραφέας Στέλιος Ράμφος μού ομολογεί ότι νιώθει οικεία, άνετα μέσα σε αυτή τη συνθήκη της απομόνωσης. Παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις και παραδόξως, μέσα στο γενικό κλίμα αβεβαιότητας και φόβου, νιώθει αισιόδοξος για το πώς αυτή η πανδημία μπορεί να οδηγήσει τους Έλληνες σε μια χρυσή ευκαιρία μεγάλης εσωτερικής αλλαγής και εκσυγχρονισμού του νεοελληνικού πολιτισμού.

Ως εξοικειωμένος με την απομόνωση, έχετε κάποια συμβουλή για εμάς που με την καραντίνα βιώνουμε μια νέα συνθήκη;

Βεβαίως, είναι μια μεγάλη ευκαιρία να αρχίσουμε να γυρνάμε τον χρόνο προς τα μέσα μας. Διότι η εξωστρέφεια έχει και αρνητικά. Δηλαδή, κυνηγάμε το έξω και ξεχνάμε το μέσα. Κυνηγάμε το αποτέλεσμα και ξεχνάμε τα όρια. Ε, νομίζω είναι ώρα να τα ξανασκεφτούμε. Θεωρώ ότι μέσα σε αυτή τη γενική δυστυχία υπάρχουν εξαιρετικές ευκαιρίες.

Τέταρτη μέρα καραντίνας και ήδη έχει αρχίσει να εμφανίζεται ένας εκνευρισμός σε συνδυασμό με μια κατάθλιψη σε αρκετούς…

Το καταλαβαίνω απόλυτα. Είναι άνθρωποι που είχαν δύσκολες σχέσεις με τον εαυτό τους. Προχωρούσαν σε υποκατάστατες ενέργειες και σχέσεις, για να κρύψουν την εσωτερική πίεση. Τώρα είναι υποχρεωμένοι να σταθούν ενώπιοι ενωπίοις.

Άρα, θα καταλάβουμε αν πραγματικά φταίγαμε για πράγματα που αποδίδαμε σε άλλους;
Ήταν οι συνηθισμένες υπεκφυγές που τις αντιμετωπίζαμε με την εγγύτητα, ξεπερνούσαμε προβλήματα βγαίνοντας από τον εαυτό μας. Τώρα, το μεγάλο στοίχημα είναι ότι πρέπει να μάθουμε την απόσταση. Αυτή η απόσταση που σημαίνει να σκεφτούμε περισσότερο, να στραφούμε μέσα μας και να μάθουμε στο αργό. Η μεγάλη ταχύτητα μάς είχε μάθει σε κάτι γρήγορο που ήταν ένα περιτύλιγμα του αγχώδους. Τώρα ήρθε η ώρα για το αργό: αργά διαβάσματα, αργά ενδιαφέροντα, να σκεφτόμαστε πολύ τα πράγματα, να τα ζυγίζουμε. Εκεί που κυνηγούσαμε αποτελέσματα, τώρα πρέπει να πλουτίσουμε τον χρόνο με μεγάλες στιγμές.

Τι είναι οι μεγάλες στιγμές;

Ενεργά παρόντα που διαρκούν. Παλιά οι ασκητές, οι άνθρωποι που προσεύχονταν, εμπλούτιζαν τον χρόνο. Διότι τώρα, ξέρετε, βρισκόμαστε σε κάτι πολύ σημαντικό και θετικό…

Θετικό;
Βέβαια θετικό. Για πρώτη φορά από εκεί που περιφρονούσαμε τον δημόσιο χώρο και ήταν βρώμικος ενώ είχαμε καθαρά τα διαμερίσματά μας, τώρα που αποσυρόμαστε στα διαμερίσματά μας παίρνουμε στα σοβαρά το έξω. Καταλαβαίνουμε ότι αυτά τα πράγματα είναι απολύτως συνδεδεμένα.

Αντιλαμβανόμαστε την αξία του δημόσιου χώρου δηλαδή…
Βεβαίως, γιατί από εκεί εξαρτάται και ο εσωτερικός χώρος. Υποχρεωνόμαστε σε νέες στάσεις και αντιλήψεις για τα πράγματα.

[…]

Εντέλει και μακροπρόθεσμα μπορούμε να βγούμε κερδισμένοι;

Εξαρτάται από το πώς εμείς θα το αντιμετωπίσουμε

[…]

Βγήκατε να χειροκροτήσετε την Κυριακή νοσηλευτές και γιατρούς; Διάβαζα στο New Yorker ότι τη στιγμή που κλείνει ο δημόσιος χώρος, τα χειροκροτήματα, τα τραγούδια, γίνονται μορφές περφόρμανς.

Δεν το γνώριζα ότι θα γίνει αυτό με τα χειροκροτήματα. Εγώ χειροκροτώ μέσα μου αυτά τα παιδιά κάθε μέρα, ξέρω τι ζουν. Ξέρετε, έχει σημασία η περφόρμανς να μην έχει το νόημά της στον εαυτό της. Να μην αθωώνεσαι εσύ για αυτά που δεν κάνεις μέσα από τη συγκεκριμένη κίνηση.

[…]

Ιστορικά, πότε πριν έχει κληθεί ο Έλληνας τόσο έντονα και ακαριαία να αναλάβει την ευθύνη του;

Ποτέ πριν δεν έχει συμβεί αυτό. Γι’ αυτό θεωρώ ότι είναι μια συνθήκη που ενδεχομένως να παίξει ρόλο στην αλλαγή της κοινωνίας και των νοοτροπιών μας, υπό την προϋπόθεση ότι θα πάει καλά. Αν όμως βγουν στην επιφάνεια τα φοβικά μας στοιχεία με αντιδράσεις αντικοινωνικές και σπασμωδικές, τότε θα έχουμε μια φοβερή παλινδρόμηση. Όμως στην πραγματικότητα το μεγάλο μυστικό του κλεισίματος στο δωμάτιο είναι ότι αποτελεί ουσιαστική προϋπόθεση ανοίγματος. Ανοίγουμε όσο σκεφτόμαστε, κλεινόμαστε όσο τρέχουμε προς τα έξω.

Πηγή: iefimerida.gr https://www.iefimerida.gr/ellada/ramfos-synenteyxi-koronoios-synenteyxi, 17/3/2020

ΚΕΙΜΕΝΟ ΙΙΙ

H υπόθεση “μένω σπίτι” εδώ που τα λέμε δεν είναι εύκολη υπόθεση. Κι όταν δεν έχεις συνηθίσει να κάθεσαι σε μια μεριά, τα βρίσκεις δύσκολα.

Σ’ όλη μου τη ζωή απεχθανόμουν τον συνωστισμό. Σαράντα χρόνια στο γραφείο ποτέ δεν μπόρεσα να συνηθίσω τον απέναντι που βήχει σαν να μην υπάρχει αύριο. Τώρα, ένας λόγος παραπάνω.

Αλλά παραδέχομαι ότι είναι φανταστικά να κάθεσαι στο σπίτι: να λιώνεις στον καναπέ χαζεύοντας ντοκιμαντέρ, ταινίες και σειρές που μόνο εσένα ενδιαφέρουν και κανέναν άλλο. Βάζω τραγούδια και τραγουδάω ή, όταν κάτι μου θυμίζουν, κλαίω με την ησυχία μου. Γελάω και μόνη μου επειδή κάτι ξεκαρδιστικό πόσταραν οι φίλοι μου στο Facebook αυτόν τον καιρό.

Προσπαθώ να βρω κάτι έξυπνο για να ανεβάσω την ψυχολογία τους και τη δική μου παράλληλα. Πιστεύω ακράδαντα ότι θα βγούμε δυνατότεροι και πιο σοφοί από όλο αυτό. Οι  σχέσεις θα γίνουν ανθεκτικότερες, θα εκτιμήσουμε ξεχασμένες αξίες και κάποιους που δεν τους “το ΄χαμε” θα τους δούμε με άλλα μάτια. Θα γεννηθούν φιλίες απ’ το τίποτα. Μπορεί και έρωτες. Όσοι δεν πήραμε το μάθημά μας από την κρίση μαθαίνουμε να κάνουμε οικονομία σε προϊόντα που αποδεικνύονται δυσεύρετα στις σημερινές πρωτόγνωρες συνθήκες.

Καλύτερα να δοκιμάζω καινούργιες συνταγές και να ζωγραφίζω παρά να ακούω και να διαβάζω άρθρα που μου μαυρίζουν την ψυχή. Επιλέγω να ενημερώνομαι από αξιόπιστες πηγές, δεν θα μου γίνει κι ο εγκέφαλος σούπα.

“Εσείς δεν ξέρε τι είναι πόλεμος”. Αυτή ήταν η επωδός της μάνας μου σε κάθε καβγά. Τον μελέταγε, τον μελέταγε, να τος κι ο πόλεμος με μορφή κορονοϊού.

Τους συμμαθητές μου “γερόντια” τους ανέβαζα, “γερόντια” τους κατέβαζα, αλλά να που χρειάστηκαν και μου έδωσαν καινούργιες ιδέες για ζεστά. Το παν είναι, εκτός από την καλή ψυχολογία, να είμαστε ενυδατωμένοι. Ζεστός -όχι καυτός – χυμός λεμονιού με μία κουταλιά μέλι ή ζεστό φασκόμηλο με μέλι και λίγο τριμμένο τζίντζερ, αν σας βρίσκεται.

Ξέρουμε όλοι ότι η κορυφή της πανδημίας στην Κίνα πέρασε. Τα κρούσματα μειώθηκαν και οι Κινέζοι δεν είναι μικρόψυχοι. Βοηθάνε. Κι εμάς θα μας βοηθήσουν αν το ζητήσουμε. Δεν μας ξεσυνερίζονται που τους έχουμε περάσει κατά καιρούς γενεές δεκατέσσερις.

Η παγκόσμια κοινότητα κινείται αστραπιαία. Το τεστ αναγνώρισης έγινε σε δύο εβδομάδες. Περισσότερα από 80 φάρμακα δοκιμάζονται. Τουλάχιστον οκτώ επιστημονικές ομάδες εργάζονται ταυτόχρονα για την παραγωγή εμβολίου. Στην πραγματικότητα, σε όλο τον κόσμο ανησυχούν με το ενδεχόμενο τα συστήματα υγείας να μην καταφέρουν να υποστηρίξουν τους λίγους (ποσοστιαία) άτυχους που θα χρειαστούν νοσοκομειακή περίθαλψη. Επομένως, αυτό που χρειάζεται η κάθε χώρα είναι η ψύχραιμη και υπεύθυνη στάση των κατοίκων της, μικρών και μεγάλων, και βέβαια οι καίριες και θαρραλέες αποφάσεις των κυβερνήσεών τους.

Διαλέγω να είμαι αισιόδοξη. Ξέρω ότι κάποιοι είναι υποχρεωμένοι να κυκλοφορούν γιατί είναι αναγκαίο. Εύχομαι να έχουν δύναμη και ψυχραιμία. Γιατροί και νοσηλευτές, αυτές τις μέρες σάς σκέφτομαι πολύ! Κι αυτό θα περάσει και ξέρετε τι θα μείνει μόνο; Οι βαριές κουβέντες που αλλάξαμε επειδή χάσαμε την ψυχραιμία μας. Αισιοδοξία! Μονόδρομος! Κανόνισα να πιούμε τον καφέ μας στο skype με την κουμπάρα μου τη Δέσποινα και πρέπει να σας αφήσω. Θα έχετε κι εσείς δουλειές, έχουμε κι εμείς να πούμε τα δικά μας. Καλή Κυριακή, με υγεία σε όλους!

Ειρήνη Βογιατζή[2], “Οι ιστορίες της Κυριακής”, Καθημερινή, 22/3/2020

ΑΣΚΗΣΕΙΣ:

Πρότεινε έναν τίτλο για το κείμενο Ι

“Ο χρόνος ορίζεται …ωρολογιακή βόμβα” (2η παράγραφος κειμένου Ι): Εξήγησε με δικά σου λόγια το περιεχόμενο του αποσπάσματος

Στο Κείμενο Ι χρησιμοποιούνται μέσα που αντιστοιχούν στην επίκληση στη λογική. Μπορείς να παραθέσεις δύο από αυτά;

Στο Κείμενο Ι φαίνεται πως είναι έντονη η χρήση του α΄πληθυντικού προσώπου. Πώς ερμηνεύεις αυτή την επιλογή της συντάκτριας; Πώς λειτουργεί μέσα στο κείμενο;

Γράψε την περίληψη του Κειμένου ΙΙ.

Σύγκρινε τα κείμενα Ι και ΙΙΙ ως προς: τη θεματική τους, την οπτική γωνία, το ύφος τους.

“Εκεί που κυνηγούσαμε αποτελέσματα, τώρα πρέπει να πλουτίσουμε τον χρόνο με μεγάλες στιγμές” (Κείμενο ΙΙ) : Ποιο είδος σύνταξης χρησιμοποιείται και γιατί; Κάνε τη μετατροπή στην αντίθετή της και εντόπισε την αλλαγή που αυτή επιφέρει.

Στο Κείμενο ΙΙ ποια λειτουργία της γλώσσας θεωρείς ότι κυριαρχεί στα “λεγόμενα” του Ράμφου; Τεκμηρίωσε την απάντησή σου με δύο τουλάχιστον παραδείγματα.

Κείμενο Ι : α) “Στόχος μας είναι να μας προσεγγίσουν άνθρωποι που είναι κλεισμένοι στα σπίτια τους, έχουν ψυχικές δυσκολίες, δεν έχουν χρήματα για να ζητήσουν ψυχοθεραπευτική βοήθεια”, λέει ο κ. Γκότσης

β) Ή οικογένειες που ζουν στριμωγμένες, που θα βρεθούν χωρίς προσωπικό χώρο και χρόνο-θα δημιουργηθούν “Σπιρτόκουτα”. Να εξηγήσετε τη χρήση του σημείου στίξης των εισαγωγικών στα δύο προηγούμενα παραδείγματα.

Πρότεινε έναν τίτλο για το Κείμενο ΙΙΙ.

Κείμενο ΙΙΙ: πόσταραν, ξεσυνερίζονται, ζητήσουμε, χάσαμε: Γράψε αντίστοιχες με τις προηγούμενες λέξεις αλλά σε λόγιο ύφος.

Κείμενο ΙΙΙ: Στην τελευταία παράγραφο γίνεται έντονη χρήση του θαυμαστικού. Πώς εξηγείς αυτή την επιλογή;

Κείμενο ΙΙΙ : “Πιστεύω ακράδαντα ότι θα βγούμε δυνατότεροι και πιο σοφοί από όλο αυτό” Συμφωνείτε με την άποψη πως σε αυτή την περίοδο λόγου εντοπίζεται επιστημική τροπικότητα που δηλώνει βεβαιότητα;

Στα Κείμενα Ι και ΙΙΙ υπάρχει υποσημείωση με την ιδιότητα δύο προσώπων. Θεωρείτε πως ο τρόπος που εκφράζονται οι συγκεκριμένοι άνθρωποι συνάδει με το επάγγελμά τους; Αιτιολογήστε την άποψή σας

Ένας φίλος σου πιέζεται ψυχολογικά λόγω του εγκλεισμού που υφίσταται, ύστερα από τα μέτρα που ελήφθησαν για την αντιμετώπιση της πανδημίας. Σε μία επιστολή 300 λέξεων προσπάθησε να τον κάνεις να νιώσει καλύτερα, να τον βοηθήσεις να αντιμετωπίσει ψύχραιμα την κατάσταση και να περάσει εποικοδομητικά το χρόνο του. Πρέπει οπωσδήποτε να αντλήσεις στοιχεία από τα κείμενα αναφοράς.

[1] Ηλίας Γκότσης: Ψυχολόγος

[2] Η Ειρήνη Βογιατζή είναι ζωγράφος

Μίρκα Καμά*

Κλασική Φιλόλογος στο 1ο ΓΕΛ Ευόσμου Θεσσαλονίκης/  Μεταπτυχιακός τίτλος στη Γλωσσοδιδακτική / Καθηγήτρια Μουσικής- πιάνου /  Eπιμόρφωση στη «Μουσικοκινητική αγωγή» στο Καποδιστριακό Αθηνών. – Προπτυχιακή φοιτήτρια στο τμήμα Πολιτικών Επιστημών Α.Π.Θ. e-mail:mirka.kama[at]gmail.com

 

Πηγή: schooltime.gr 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Δευτέρα, 6 Απριλίου 2020
Σχολές - Τμήματα   Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Επικαιρότητα
ΠΑΔΑ: Παράταση ανανέωσης εγγραφών για τους φοιτητές
ΠΑΔΑ: Παράταση ανανέωσης εγγραφών για τους φοιτητές Πανεπιστήμιο της Δυτικής Αττικής:
 
Η Διεύθυνση Υποστήριξης Σπουδών του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής ενημερώνει τους φοιτητές και τις φοιτήτριες όλων των Τμημάτων του Ιδρύματος ότι: «Οι ανανεώσεις εγγραφών των φοιτητών του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής παρατείνονται έως και την 27η Απριλίου 2020».

Πηγή: foititikanea.gr


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Νικ
Δευτέρα, 6 Απριλίου 2020
Σχολές - Τμήματα   Επαγγέλματα και Προοπτικές   Εκπαιδευτικό Σύστημα   Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα   Άρθρα   Πανελλαδικές 2019 - Μηχανογραφικό 2019
Και εξ αίρεση επιτέλους
 Παιδιά έχουμε κάνα νέο από κατ εξαίρεση ;;Δεν είναι δυνατόν να κάναμε αιτήσεις αρχές Δεκεμβρίου και σε λίγο καιρό φτάνει καλοκαίρι ..Πραγματικά ντροπή.Ναι ντάξει είναι το θέμα καραντίνας λόγω της πανδημίας αλλά έως ένα σημείο .
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Δευτέρα, 6 Απριλίου 2020

Σχόλια (0)
 μπα και εγω περιμενω λεω α σημερα α αυριο θα ερθει κατι αλα μπα δεν υπαρχει απολυτος τπτ και εσυ 9/12/19 ? μαλλον δεν θα το δουν πως παει η κασταση ετσι 
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

Share
Edu4u Admin
Δευτέρα, 6 Απριλίου 2020
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Επικαιρότητα
Καθηγητές ΕΑΠ: Το Πανεπιστήμιο αγοράζει πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης ενώ διαθέτει τα πλέον σύγχρονα συστήματα εξ αποστάσεως εκπαίδευσης

Ανακοίνωση του ΔΣ του Ενιαίου Φορέα Μελών ΔΕΠ του ΕΑΠ σχετικά με τις πρόσφατες ανακοινώσεις και ενέργειες της Διοικούσας Επιτροπής

Το ΔΣ Του ΕΦΜ ΔΕΠ του ΕΑΠ διαπιστώνει για άλλη μία φορά ότι διορισμένες Διοικούσες Επιτροπές (ΔΕ) προχωρούν σε ανακοινώσεις και ενέργειες παρακάμπτοντας και απαξιώνοντας τα μέλη ΔΕΠ του Ιδρύματος.

Πιο συγκεκριμένα, τις τελευταίες ημέρες η ΔΕ του ΕΑΠ προχώρησε σε ανακοινώσεις που σχετίζονται με την «προμήθεια συστήματος σύγχρονης και ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης» και την διενέργεια των τελικών εξετάσεων από απόσταση.

ΤΟ ΔΣ του ΕΦΜ ΔΕΠ του ΕΑΠ, αναγνωρίζει τις έκτακτες συνθήκες που επικρατούν λόγω της επιδημίας του COVID19 και την ανάγκη ανταπόκρισης σε αυτές. Ωστόσο έχει να παρατηρήσει τα παρακάτω:

1. Σχετικά με τις πρόσφατες «προσκλήσεις ενδιαφέροντος και κατάθεσης προσφορών για την ανάθεση της προμήθειας συστήματος σύγχρονης και ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης».

Η ΔΕ του ΕΑΠ προέβη σε εξαγγελίες χωρίς καμία προηγούμενη διαβούλευση με την ακαδημαϊκή κοινότητα του ΕΑΠ και χωρίς καμία μελέτη των εισηγήσεων που έχουν κατατεθεί τα τελευταία χρόνια και αφορούν καίρια ζητήματα που βρίσκονται στο επίκεντρο της λειτουργίας του ιδρύματος.

Το ΕΑΠ διαθέτει σε παραγωγική λειτουργία τα πλέον σύγχρονα συστήματα σύγχρονης και ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, στα οποία κατέφυγαν πρόσφατα και πολλά άλλα ελληνικά ΑΕΙ λόγω των έκτακτων αναγκών. Τα συστήματα αυτά έχουν αποδειχθεί εύρωστα και επαρκή στις πιο απαιτητικές συνθήκες χρήσης πανελλαδικώς τα τελευταία χρόνια, αλλά και στις έκτακτες συνθήκες που προκλήθηκαν από την πανδημία.

Επιπλέον η ακαδημαϊκή κοινότητα του ΕΑΠ έχει συσσωρευμένη τεχνογνωσία στην ανάπτυξη και διαμόρφωση της ανοικτού κώδικα πλατφόρμας Moodle που αποτελεί την πιο ευέλικτη διεθνώς αναγνωρισμένη πλατφόρμα με έμφαση στην ασύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση με το ευρύτερο φάσμα δυνατοτήτων.

Στην παρούσα φάση, η ΔΕ του ΕΑΠ προχωρά, παραγκωνίζοντας τα μέλη ΔΕΠ του ΕΑΠ,  σε μια δαπάνη αγνώστου ύψους χωρίς προδιαγραφές για πλατφόρμες, με πρόσχημα την αντιμετώπιση έκτακτης κατάστασης, παρότι με βάση πρόσφατες αποφάσεις και ανακοινώσεις της ΔΕ αυτή η κατάσταση θεωρείται ότι έχει ήδη αντιμετωπιστεί και η εκπαιδευτική διαδικασία υλοποιείται κανονικά.

Οποιαδήποτε μελέτη εφαρμογής πληροφοριακών συστημάτων σύγχρονης και ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης αφορά κυρίως το επιλεγμένο μοντέλο εκπαιδευτικής διαδικασίας αλλά και της διοικητικής της οργάνωσης. Οι βιαστικές δημόσιες εξαγγελίες χωρίς προηγούμενη συστηματική μελέτη είναι καταδικασμένες να οδηγήσουν σε επιβάρυνση του ιδρύματος με, δυνάμει, μη λειτουργικά συστήματα, διοικητικά δαιδαλώδεις συνθήκες υποστήριξης, οικονομική ζημία και κινδύνους επανάληψης καταστάσεων καθολικής αποτυχίας.

Το ΔΣ τονίζει ότι η ακαδημαϊκή κοινότητα του ΕΑΠ έχει ξαναζήσει στο παρελθόν παρόμοιες καταστάσεις αποτυχημένων ενεργειών από πλευράς ΔΕ.

2. Σχετικά με το θέμα των τελικών εξετάσεων του ΕΑΠ

Σημειώνεται ότι τα μέλη ΔΕΠ του ΕΑΠ ενημερώθηκαν για το θέμα από διάφορες ιστοσελίδες χωρίς η ΔΕ να τους ενημερώσει, πόσο μάλλον να διαβουλευτεί μαζί τους. Λαμβάνοντας υπόψη αφενός την απουσία συστηματικής διερεύνησης των εναλλακτικών λύσεων εξετάσεων από απόσταση και αφετέρου τις ανησυχίες που εκφράζουν μέλη ΔΕΠ και ΣΕΠ αλλά και φοιτητές, δηλώνουμε ότι το ΕΑΠ δεν μπορεί να είναι πεδίο δοκιμών ούτε έχει την πολυτέλεια της αποτυχίας.

Θα πρέπει να ανακοινωθεί πρόγραμμα δια ζώσης εξέτασης των φοιτητών του ΕΑΠ σε χρόνο που θα καθοριστεί ανάλογα με την εξέλιξη της πανδημίας. Θα πρόκειται, φυσικά για εξετάσεις σε ένα πιεστικό χρονοδιάγραμμα που θα απαιτεί από όλους ιδιαίτερη προσπάθεια αλλά θα είναι εφικτό να υλοποιηθεί. Την πρακτική αυτή ακολουθούν ήδη άλλα ΑΕΙ της χώρας.

Ενδεικτικά θα μπορούσε η εξεταστική να μετακινηθεί την περίοδο 17/8-6/9/2020 και η επαναληπτική εξεταστική την περίοδο 7/9-27/9/2020, ενώ η έναρξη του επόμενου διδακτικού έτους θα μετακινηθεί την 18 ή 25/10 προκειμένου να ανταπεξέλθουν οι διοικητικές υπηρεσίες στις εγγραφές. Οι δε διδάσκοντες θα πρέπει να δεσμευθούν για ταχύτατη διόρθωση των γραπτών και ανάρτηση των βαθμολογιών εντός το πολύ 5 ημερών από την ημερομηνία της εξέτασης.

Η δέσμευση των μελών ΔΕΠ του ΕΑΠ στην υποστήριξη της εφαρμογής ενός τέτοιου σχεδίου είναι σε κάθε περίπτωση αυτονόητη.

Παράλληλα, και μόνο αν η εξέλιξη της πανδημίας το επιβάλει, πρέπει να διαμορφωθεί με τα μέλη ΔΕΠ του ΕΑΠ το συντομότερο δυνατό μια ολοκληρωμένη και τεκμηριωμένη πρόταση για εξετάσεις από απόσταση, η οποία θα πρέπει απαραίτητα να πληροί τις απαραίτητες προδιάγραφες προκειμένου να μην εκτεθεί το ΕΑΠ πρώτιστα στους/τις φοιτητές/τριες του, αλλά και στην ευρύτερη ακαδημαϊκή κοινότητα. Ενδεικτικά, πρέπει να διευκρινισθούν οι απαιτήσεις σε εξοπλισμό από φοιτητές και ΕΑΠ και η αποφυγή επιπλέον δαπανών για τους φοιτητές του ΕΑΠ, αλλά και να διασφαλισθεί το αδιάβλητο, η αξιόπιστη τεχνική υποστήριξη, η λειτουργικότητα με δεδομένο τον αριθμό των φοιτητών των Προγραμμάτων Σπουδών του ΕΑΠ, η έγκαιρη ενημέρωση φοιτητών και ΣΕΠ και η εξοικείωσή τους με την αντίστοιχη πλατφόρμα.

3. Σχετικά με την άνιση μεταχείριση των μελών ΔΕΠ του ΕΑΠ έναντι των μελών ΔΕΠ των άλλων ΑΕΙ

Το ΔΣ εκφράζει την πλήρη αντίθεσή του στην άνιση μεταχείριση των μελών ΔΕΠ του ΕΑΠ έναντι των μελών ΔΕΠ των άλλων ΑΕΙ, η οποία εφαρμόζεται συστηματικά από όλες τις διορισμένες ΔΕ του ΕΑΠ και εξακολουθεί δυστυχώς να αποτελεί διαχρονικό πρόβλημα του ΕΑΠ.

Πρόσφατα, η ΔΕ του ΕΑΠ, κατόπιν εισηγήσεως του Αντιπροέδρου Ακαδημαϊκών Υποθέσεων κ. Ευσταθόπουλου, αποφάσισε κατά πλειοψηφία, να διαφοροποιήσει τους όρους με τους οποίους τα μέλη ΔΕΠ του ΕΑΠ θα στελεχώσουν τις επιτροπές αξιολόγησης των μελών ΣΕΠ σε σχέση με τα μέλη ΔΕΠ άλλων Πανεπιστημίων, μολονότι το συγκεκριμένο έργο εκφεύγει των συνήθων καθηκόντων τους. Η απόφαση αυτή εισάγει μια αδικαιολόγητη δυσμενή διακριτική μεταχείριση, η οποία είναι καταδικαστέα από θέση αρχής.

4. Σχετικά με τις αιτήσεις των μελών ΣΕΠ

Το ΔΣ προτείνει, λόγω της προβληματικής κατάστασης που βιώνουν πολλοί συνάδελφοι μας, να δοθεί παράταση τουλάχιστον 10 ημερών για την υποβολή αίτησης για μέλη ΣΕΠ για τα έτη 2020-2023.


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Δευτέρα, 6 Απριλίου 2020
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Επικαιρότητα
Εμπειρία πρακτικής στο Ηνωμένο Βασίλειο μέσω Erasmus+

Ιστορίες Επιτυχίας ΙΚΥ | Παναγιώτης Παράσχου, Πρακτική άσκηση Erasmus+

Ονομάζομαι Παναγιώτης Παράσχου και είμαι απόφοιτος του τμήματος Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής για τα άτομα με ειδικές ανάγκες του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Κατά τη διάρκεια των σπουδών μου, πήρα την απόφαση να συμμετάσχω στο πρόγραμμα Erasmus+ για ένα τρίμηνο στο UniversityofNorthampton στο Ηνωμένο Βασίλειο και η εμπειρία ήταν αξέχαστη.

Αισθάνομαι πολύ τυχερός που το ΙΚΥ με επέλεξε να συμμετάσχω στο συνέδριο της Γενικής Διεύθυνσης Εργασίας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, το οποίο πραγματοποιήθηκε στις Βρυξέλλες τον περασμένο Νοέμβριο.

Η εμπειρία μου στο συνέδριο ήταν μοναδική γιατί είχε πολλά ενδιαφέροντα θέματα που αφορούσαν στα άτομα με ειδικές δεξιότητες στην Ευρώπη και τα δικαιώματά τους. Επίσης, είχε εξαιρετικούς διερμηνείς της διεθνούς νοηματικής και με αυτόν τον τρόπο μπόρεσα να παρακολουθήσω το συνέδριο με άνεση.

Επιπλέον, είχα την ευκαιρία να γνωρίσω ενδιαφέροντα νέα άτομα, αλλά και να συναντήσω παλιούς καλούς φίλους και να ανταλλάξουμε ιδέες. Τέλος, επισκέφθηκα την όμορφη πόλη των Βρυξελλών και μπορώ να πω ότι με εντυπωσίασε πολύ το ύφος της πόλης, αφού συνδυάζει με τρόπο ιδανικό παραδοσιακά και σύγχρονα στοιχεία.

Θα ήθελα να ευχαριστώ το ΙΚΥ για τη μοναδική αυτή εμπειρία που μου προσφέρατε και εύχομαι να το ζήσουν εξίσου όμορφα και οι επόμενοι.



Πηγή: foititikanea.gr


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Λ.Κ.
Δευτέρα, 6 Απριλίου 2020
Επικαιρότητα
5% ΣΟΒΑΡΕΣ ΠΑΘΗΣΕΙΣ

 ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ

ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΟΙ ΣΟΒΑΡΕΣ ΠΑΘΗΣΕΙΣ 5% ΠΟΤΕ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟ? ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΘΕΙ?

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Δευτέρα, 6 Απριλίου 2020

Σχόλια (1)
 Σε εμάς πέρυσι επρεπαι να καταθέσουμε τα χαρτιά μας τον Γενάρη και μηχανογραφικό κάναμε το καλοκαίρι αν θυμάμαι καλά ,οπότε μην ανυσιχεις ειναι νωρίς ακόμα 
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

 [Κλείσιμο]
Τετάρτη, 8 Απριλίου 2020

Σχόλια (1)

Κωστα καλησπέρα και ευχαριστώ για την απάντηση.

Εγω πήρα τη βεβαιωση της πάθησης απο το νοσοκομείο και κατέθεσα μόνο ένα φωτοαντίγραφο στο σχολείο μου. το πρωτότυπο δεν μου το ζήτησε το σχολείο. Η καταχώρηση για την κατηγορία 5% γίνεται από το υπουργείο μέσω του νοσοκομείου που πηρα την βεβαίβωση?

ευχαριστώ

Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

  [Κλείσιμο]
Τετάρτη, 8 Απριλίου 2020

Σχόλια (1)
 Καλησπέρα και σε εσένα φιλε/η μου .Εγώ θα σου πρότεινα να πάρεις ένα τηλέφωνο στο σχολείο σου και να εποικινωσεις με τον διευθυντή σου (ενα τηλ η e mail)θα σε κατευθύνει αυτός πλήρως για το τι πρέπει να κανεις πως ποτέ και που .Δυστιχως το σύστημα μας αλλάζει συνεχώς οπότε εγώ δεν θέλω να σε πάρω στον λαιμό μου ,εμένα πάντως για όλα αυτά με βοήθησε η διεύθυνση του σχολείου.Διοτι λόγω όλης της κατάστασης κάποιες διαδικασίες θα μετακινηθούν για αργότερα ή και νωρίτερα 
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Προσθέστε το σχόλιο σας
    
Τετάρτη, 8 Απριλίου 2020

Σχόλια (0)

 ευχαριστώ πολύ

καλό βράδυ 

Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

Share
Edu4u Admin
Δευτέρα, 6 Απριλίου 2020
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Επικαιρότητα   Πανελλαδικές 2019 - Μηχανογραφικό 2019
Ν. Κεραμέως για Πανελλαδικές: Κοντά στην αρχική ημερομηνία, με μείωση της ύλης και παράταση σχολικού έτους

Το επικρατέστερο σενάριο για τις πανελλαδικές εξετάσεις, με βάση τα επιδημιολογικά δεδομένα του κορονοϊού, παρουσίασε η Νίκη Κεραμέως 

Τους λόγους για τους οποίους η Ελλάδα δεν ακολουθεί το παράδειγμα της Γαλλίας, όπου ακυρώθηκαν οι εισαγωγικές εξετάσεις στα πανεπιστήμια, εξήγησε η Νίκη Κεραμέως.

«Συζητάω καθημερινά με τον κύριο Τσόδρα για το πότε θα μπορέσει να επιτραπεί ο συγχρωτισμός μαθητών σε μία αίθουσα», δήλωσε στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΪ και τον Παύλο Τσίμα. «Χάρη στην εξαιρετική οργάνωση του επιτελείου Υγείας, δεν είμαστε σε αυτή την κατάσταση», προσέθεσε η υπουργός δηλώνοντας πως τα μέτρα προστασίας αποδίδουν και η πορεία της χώρας είναι καλή. Γι' αυτό το λόγο, επιδίωξη του υπουργείου Παιδείας είναι η έναρξη των Πανελλαδικών Εξετάσεων όσο πιο κοντά γίνεται στις καθορισμένες ημερομηνίες, με μείωση της εξεταστέας ύλης και με μια ενδεχόμενη μικρή παράταση του σχολικού έτους.Για την επανένταξη των μαθητών στις σχολικές τάξεις, η υπουργός Παιδείας επανέλαβε την θέση πως η ηγεσία του υπ. Παιδείας θα συμμορφωθεί προς τις οδηγίες του επιτελείου του Σ. Τσιόδρα. «Λαμβάνουμε μέριμνα για όλα τα σενάρια, καθώς και για την κάλυψη της ύλης», ωστόσο οι ανακοινώσεις για τη μείωση της εξεταστέας ύλης θα γίνουν όταν υπάρχει ασφαλής εκτίμηση της κατάστασης, διευκρίνισε η υπουργός. 

Σε ερώτηση για την πορεία της εξ αποστάσεως διδασκαλίας, η υπουργός Παιδείας εξήγησε πως πραγματοποιείται τόσο σε «σύγχρονο» επίπεδο διδασκαλίας με την απευθείας σύνδεση εκπαιδευτικών και μαθητών σε ψηφιακές τάξεις, όσο και σε ασύγχρονο επίπεδο, με την ανάρτηση ασκήσεων στο διαδίκτυο, ενώ υποστηρικτικό ρόλο έχουν τα εκπαιδευτικά προγράμματα της ΕΡΤ2.

Αναφορικά με τη συμμετοχή των μαθητών, η υπουργός ανέφερε πως έχουν σημειωθεί περισσότερες από 2.000.000 συμμετοχές μαθητών, ενώ καθημερινά λειτουργούν περί τις 23.000 ψηφιακές τάξεις.Μάλιστα, η υπουργός σημείωσε πως η Ελλάδα σημειώνει κατ΄αναλογία του πληθυσμού της μια από τις πιο καθολικές συμμετοχές σε προγράμματα σύγχρονης εξ αποστάσεως διδασκαλίας. Παράλληλα, περισσότεροι από 1.000.000 μαθητές έχουν εγγραφεί στις πλατφόρμες ασύγχρονης διδασκαλίας, με την συμμετοχή να αυξάνονται καθώς διορθώνονται τεχνικές ελλείψεις.

Στην τηλεκπαίδευση συμμετέχουν επίσης με μεγάλο ποσοστό τα δημόσια ΙΕΚ, ενώ είναι χαρακτηριστικό πως τα πανεπιστήμια προσφέρουν σε ποσοστό 94% τις παραδόσεις τους σε πλατφόρμες εξ αποστάσεως διδασκαλίας.

Σχετικά με τις υποδομές, η υπουργός ανέφερε πως η πλατφόρμες που προσφέρει το υπουργείο Παιδείας είναι εύχρηστες, ενώ εκπαιδευτικοί συγκροτούν Ομάδες Υποστήριξης για την επίλυση τεχνικών ζητημάτων και παροχή συμβουλών. Επιπρόσθετα, το 99% των μαθητών σύμφωνα με στοιχεία του υπ. Παιδείας διαθέτει πρόσβαση στο διαδίκτυο, ωστόσο και για τις λίγες περιπτώσεις μαθητών που δεν διαθέτουν, υπάρχει η δυνατότητα της σύνδεσης με κινητό ή σταθερό τηλέφωνο, χωρίς χρέωση.

Τέλος, απαντώντας σε ερώτηση για ζητήματα της ιδιωτικής εκπαίδευσης, η υπουργός δήλωσε πως στις επόμενες ημέρες θα εκδοθεί κοινή υπουργική απόφαση για τα φροντιστήρια, τα ιδιωτικά σχολεία, τα εκπαιδευτήρια, καθώς και τους παιδικούς σταθμούς.

 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Δευτέρα, 6 Απριλίου 2020
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Επικαιρότητα
Χωρίς χρέωση από κινητά δίκτυα η πρόσβαση σε ψηφιακές πλατφόρμες για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση

 Αθήνα, 6 Απριλίου 2020 - Πρόσβαση χωρίς χρέωση δεδομένων (zerorating) από κινητά δίκτυα, σε ψηφιακές πλατφόρμες που χρησιμοποιεί το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση στα σχολεία, από την Τετάρτη 8 Απριλίου, έχει εξασφαλίσει η συνεργασία της Υπουργού Παιδείας, Νίκης Κεραμέως, του  Υπουργού Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκου Πιερρακάκη, της Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, Σοφίας Ζαχαράκη, και των παρόχων κινητής τηλεφωνίας της χώρας  CosmoteVodafone και Wind. 

Το τεράστιο έργο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης για τους μαθητές της χώρας μας διεκπεραιώνεται μέσω των σταθερών ευρυζωνικών συνδέσεων που διατίθενται εμπορικά για κάθε νοικοκυριό, με κάλυψη που σύμφωνα με τα στοιχεία της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) υπερβαίνει το 99% σε όλη την Επικράτεια.

Στην προσπάθεια ενδυνάμωσης, στο μέγιστο βαθμό, των τεχνολογικών επιλογών που διατίθενται σε όλους τους πολίτες υπό τις παρούσες συνθήκες, οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας ανταποκρίθηκαν στην πρωτοβουλία των συναρμόδιων Υπουργείων και παραχώρησαν πρόσβαση χωρίς χρέωση στις κάτωθι ιστοσελίδεςπου χρησιμοποιούνται από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση στα σχολεία:

URLhttps://www.sch.gr/

URL: http://eclass.sch.gr

URL: http://blogs.sch.gr

URL: http://lessons.sch.gr

URL: http://mmpres.sch.gr/

URL: sso.sch.gr

URL: https://dschool.edu.gr/

URL: https://e-me.edu.gr

URL: https://4all.e-me.edu.gr

URL: http://ebooks.edu.gr/new/

URL: http://photodentro.edu.gr/aggregator

URL: micro.photodentro.edu.gr

URL: saas.photodentro.edu.gr

URL: aggregation-service.photodentro.edu.gr

URL: http://aesop.iep.edu.gr

URL: http://www.study4exams.gr

URL: https://cisco.webex.com/

URL:https://www.mathainoumestospiti.gov.gr/


Πηγή: minedu.gov.gr


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Stelios
Δευτέρα, 6 Απριλίου 2020
Σχολές - Τμήματα
Μεταπτυχιακο Ειδικης αγωγης sos
 Σκεφτομαι να κανω αιτηση για να φοιτησω στο μεταπτυχιακο προγραμμα Ειδικης αγωγης του πανεπιστημιου Λευκωσιας.Θα ηθελα να ρωτησω τις εντυπωσεις σας απο αυτο?Επισης θα ηθελα να ρωτησω αναμεσα στο μεταπτυχιακο του ΕΑΠ κ του Λευκωσιας ποιο ειναι καλυτερο κ πιο δυσκολο?Ποια ειναι η τιμη των διδακτρων με βσθμο πτυχιο λιαν καλως?Επισης, επειδη σπουδαζω για δευτερο πτυχιο παραλληλα  που εχει εργαστηρια θα ηθελα να ρωτησω ποσο διαρκει η πρακτικη ασκηση και αν μπορει να αντεπεξελθει καποιος που σπουδαζει ταυτοχρονα?
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Δευτέρα, 6 Απριλίου 2020

Σχόλια (0)
 Απλά να σημειώσω ότι το αντίστοιχο του Ε.Α.Π. έκλεισε μέσα σε ελάχιστες ώρες αφότου άνοιξε. Συμπληρώθηκαν 500 αιτήσεις
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Σελίδα 5 από 11964 (119633 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
4
5
6
7
11962
11963
11964
Επόμενο

Συζήτηση - Γνώμες - Σχόλια
Γνώμες για υλη επαλ
Πέμπτη, 9 Απριλίου 2020 - 23:06
Σχόλια (0)

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

υλη με το παλιο συστημα
Πέμπτη, 9 Απριλίου 2020 - 21:54
Σχόλια (1)

Απορία για 10%
Πέμπτη, 9 Απριλίου 2020 - 21:47
Σχόλια (0)

Ποσοστό με το παλιό
Πέμπτη, 9 Απριλίου 2020 - 20:33
Σχόλια (4)

Υλη πανελλαδικές ΕΠΑΛ
Πέμπτη, 9 Απριλίου 2020 - 19:31
Σχόλια (4)

πανελληνιες
Πέμπτη, 9 Απριλίου 2020 - 19:23
Σχόλια (1)


Επικαιρότητα
Πέμπτη, 9 Απριλίου 2020 - 17:00
Σχόλια (1)

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ 2020 ΒΓΗΚΕ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΛΗ
Πέμπτη, 9 Απριλίου 2020 - 15:20
Σχόλια (0)

Αναγνώριση Σεμιναρίων
Πέμπτη, 9 Απριλίου 2020 - 12:22
Σχόλια (0)

Σχολές με φυσική παρουσία

Εκπαιδευτικά... και Άλλα
Πέμπτη, 25 Οκτωβρίου 2012
Φωτιά στο ΕΠΑΛ Λάρισας
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2723 ημέρες
Πέμπτη, 25 Οκτωβρίου 2012
Μια έξυπνη εφεύρεση που θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί και να σώσει ζωές
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2723 ημέρες
Πέμπτη, 25 Οκτωβρίου 2012
Δωρεάν τα συγγράμματα για τους προπτυχιακούς
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2723 ημέρες
Πέμπτη, 25 Οκτωβρίου 2012
Smartphone για τυφλούς από την Qualcomm
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2723 ημέρες
Πέμπτη, 25 Οκτωβρίου 2012
Σεμινάριο ευαισθητοποίησης στις διάφορες μορφές ενέργειας για μαθητές του δημοτικού
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2723 ημέρες
Σελίδα 4238 από 4415 (26486 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
4237
4238
4239
4240
4413
4414
4415
Επόμενο
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης