Κυριακή, 05 Ιουλίου 2020
 
 

Μεταπτυχιακά Εξ Αποστάσεως

Μεταπτυχιακά Εξ Αποστάσεως

Αγγελίες

Tickets Market - Φθηνά Εισιτήρια

Πανελλαδικές 2020 - Μηχανογραφικό 2020

Μετεγγραφές

edu4u.gr facebook page

Share
Edu4u Admin
Κυριακή, 28 Ιουνίου 2020
Εκπαιδευτικό Σύστημα   Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα
Η Ν. Κεραμέως ξεκινά διαβούλευση με φορείς επί του Σχεδίου Νόμου
Διαβούλευση   με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς   θα ξεκινήσουν    την ερχόμενη εβδομάδα η υπουργός Νίκη Κεραμέως  και ο αρμόδιος Γενικός Γραμματέας Γιώργος Βούτσινος   προκειμένου να οριστικοποιήσουν το νέο Σχέδιο Νόμου για την  Επαγγελματική εκπαίδευση, κατάρτιση και Δια Βίου Μάθηση

Με το Σχέδιο Νόμου αλλάζει ριζικά η επαγγελματική εκπαίδευση με στόχο από λύση ανάγκης για λίγους να γίνει συνειδητή επιλογή και εργαλείο απασχόλησης για πολλούς.

 

Πηγή: esos.gr 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 6 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Κυριακή, 28 Ιουνίου 2020
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Επικαιρότητα   Πανελλαδικές 2020 - Μηχανογραφικό 2020
Σχολιασμός των θεμάτων Πληροφορικής και ΑΕΠΠ από την Ένωση Πληροφορικών Ελλάδας

Σχολιασμός των θεμάτων Πληροφορικής και ΑΕΠΠ από την Ένωση Πληροφορικών Ελλάδας

Πανελλήνιες 2020: Σχολιασμός των θεμάτων των Πανελλαδικών Εξετάσεων στα μαθήματα «Πληροφορική Ο.Π.» και «Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον, από την Ένωση Πληροφορικών Ελλάδος.

Την Τετάρτη 24 Ιουνίου 2020, οι υποψήφιοι της Ομάδας Προσανατολισμού «Οικονομίας & Πληροφορικής», εξετάστηκαν γραπτώς στο μάθημα «Πληροφορική» (υποψήφιοι με το νέο σύστημα) και «Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον» (ΑΕΠΠ, υποψήφιοι με το παλαιό σύστημα).

Όσον αφορά στα θέματα, τόσο αυτά με το νέο σύστημα εξετάσεων, στα οποία εξετάστηκε η πλειοψηφία των υποψηφίων, όσο και τα της ΑΕΠΠ (παλαιό σύστημα) θα τα χαρακτηρίζαμε βατά, χωρίς ιδιαίτερες δυσκολίες. Δυστυχώς όμως:

Στο θέμα Α1 (του νέου συστήματος) υπάρχουν 5 προτάσεις στις οποίες καλούνται οι μαθητές να αποφανθούν για την ορθότητα τους. Σε δύο εξ αυτών ( Β και Ε) η απάντηση αν και αναφέρεται στα εγχειρίδια είναι αμφίσημη και μη επαρκώς τεκμηριωμένη, ενώ η Α δεν έχει καμία ρεαλιστική εφαρμογή σε κανένα “πραγματικό” πρόγραμμα,

Στο θέμα Α2, ως σωστές απαντήσεις πρέπει να γίνουν αποδεκτές όσες προκύπτουν από δυο (2) διαφορετικά σημεία του εγχειριδίου όπου υπάρχει μερική επικάλυψη (τυπικές επεξεργασίες δομών δεδομένων και ειδικότερα στατικών και τυπικές επεξεργασίες πινάκων).

Στο θέμα Α3 όπως περιγράφεται η άσκηση γίνεται αναφορά γενικά στη δομή στοίβα και ουρά και όχι σε υλοποίηση της με πίνακα, με αποτέλεσμα ο σχεδιασμός των δύο δομών να μην ανταποκρίνεται πλήρως στη λειτουργία τους. Η σημείωση του συμπληρωματικού εκπαιδευτικού υλικού που αναφέρει ότι δεν διαγράφονται τα στοιχεία κατά την απώθηση ή την εξαγωγή, αφορά στην υλοποίησή τους με πίνακα και όχι γενικά στη φιλοσοφία της κάθε δομής. Επιπρόσθετα καμία από τις ενδεικτικές λύσεις, τόσο του βασικού εγχειριδίου όσο και του συμπληρωματικού υλικού δεν συμπεριλαμβάνει τα στοιχεία εκτός της εμβέλειας των δεικτών top, front και rear.

Στο θέμα Β2 (και στα δυο συστήματα), οι προτεινόμενες από την ΚΕΕ λύσεις οδηγούν σε λάθος αποτέλεσμα για n=2. Με άλλα λόγια, ο άριστα προετοιμασμένος μαθητής θα έχανε χρόνο ώστε να προτείνει λύση που να οδηγεί στο -σωστό- αποτέλεσμα ότι ο 2 είναι πρώτος, πράγμα που δεν κάνουν οι προτεινόμενες λύσεις. Θα ήταν σαφώς προτιμότερο να είχε υλοποιηθεί με τη δομή επανάληψης όσο. Η προτεινόμενη λύση της συμπλήρωσης του κενού {3} με το: "n mod i =0 KAI i<>2" δόθηκε καθυστερημένα όσο αφορά μέρους της εξέτασης των φυσικώς αδυνάτων για να “καλυφθεί” το αρχικό λάθος. Επιπρόσθετα το συγκεκριμένο τμήμα κώδικα, το οποίο καλούνται να συμπληρώσουν οι μαθητές, δεν προάγει τον βέλτιστο προγραμματιστικά αλγόριθμο επίλυσης του προβλήματος καθώς εκτελεί αχρείαστες επαναλήψεις, οι οποίες θα μπορούσαν π.χ. να τερματιστούν είτε στο n div 2 ή (βέλτιστα) στο T_Ρ(n).

Στο θέμα Δ θα μπορούσε κανείς να υποστηρίξει πως δεν υπάρχει δίκαιη κατανομή των μονάδων καθώς αν π.χ. προηγηθεί η επίλυση των Δ4 και Δ5 ερωτημάτων, καθίσταται πολύ ευκολότερο το Δ3 το οποίο όμως μοριοδοτείται περισσότερο.

Τέλος, είναι σημαντικότερο να επισημανθεί για άλλη μία φορά ότι, και, η φετινή ΚΕΕ διαιωνίζει στρεβλώσεις που πηγάζουν από την παλαιότητα και το παρωχημένο του σχολικού εγχειριδίου. Όπως π.χ. ότι οι πίνακες είναι στατικές δομές δεδομένων και η πρόκριση χρήσης εντολών σαν την ΕΠΙΛΕΞΕ και μάλιστα όχι για διακριτές τιμές. Πρόκειται για ζητήματα που έχουμε αναδείξει πολλές φορές στο παρελθόν.

Με την ευκαιρία λοιπόν αυτή, η Ένωσή μας επαναλαμβάνει την αναγκαιότητα για:

Άμεση επικαιροποίηση και εκσυγχρονισμό του διδακτικού πακέτου του μαθήματος της Πληροφορικής στην Γ’ ΓΕΛ, με την διδασκαλία μιας πραγματικής γλώσσας προγραμματισμού όπως π.χ. της δημοφιλούς σήμερα γλώσσας Python. Άλλωστε, η Python ήδη διδάσκεται στα ΕΠΑΛ.

Διδασκαλία του αντικειμένου του Προγραμματισμού και εξέταση σ’ αυτό κάθε υποψηφίου που επιθυμεί να σπουδάσει σε Τμήματα Πληροφορικής των ΑΕΙ της χώρας. Δυστυχώς, κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει σήμερα για όσους επιθυμούν π.χ. να σπουδάσουν σε Τμήματα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Η/Υ, οι οποίοι επιλέγοντας την Ο.Π. Θετικών Σπουδών δεν διδάσκονται και ούτε εξετάζονται φυσικά στον προγραμματισμό Η/Υ. Επίσης, όσοι μαθητές επιλέγουν την Ο.Π Οικονομίας και Πληροφορικής δεν μπορούν να επιλέξουν στο μηχανογραφικό τα τμήματα Πληροφορικής των Πολυτεχνικών Σχολών των Πανεπιστημίων και των Πολυτεχνείων. Για το συγκεκριμένο θέμα έχει κατατεθεί πολλάκις πρόταση της ΕΠΕ σύμφωνα με την οποία οι ίδιες οι σχολές θα έπρεπε να καθορίζουν ποια 3 μαθήματα από αυτά που διδάσκονται στο Λύκειο, πέρα της Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας, θα έπρεπε να προσμετρώνται για την εισαγωγή των φοιτητών τους.

Πηγή: foititikanea.gr

 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 6 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Κυριακή, 28 Ιουνίου 2020
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Επικαιρότητα   Πανελλαδικές 2020 - Μηχανογραφικό 2020
Πανελλαδικές: Σε τέσσερα μαθήματα εξετάζονται αύριο Δευτέρα οι υποψήφιοι των ΕΠΑΛ
 Ολοκληρώθηκαν την Παρασκευή (26/6) οι Πανελλαδικές Εξετάσεις για τους μαθητές των ΓΕΛ, ως προς την εξέταση των υποχρεωτικών μαθημάτων.

Οι μαθητές των ΕΠΑΛ συνεχίζουν την προσπάθειά τους, διεκδικώντας το 10% των θέσεων στα ΑΕΙ.

Οι υποψήφιοι την Δευτέρα (29/6) θα εξεταστούν στα μαθήματα:

·       Στοιχεία Σχεδιασμού Κεντρικών Θερμάνσεων

·       Ηλεκτρικές Μηχανές

·       Οικοδομική 

·       Τεχνολογία Υλικών

Αναλυτικά το πρόγραμμα των εξετάσεων για τα ΕΠΑΛ

 

ΗΜΕΡΑ

ΗΜΕΡ/ΝΙΑ

                       ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ

ΤΡΙΤΗ

16-6-2020

- ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ

ΠΕΜΠΤΗ

18-6-2020

- ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (Άλγεβρα)

ΣΑΒΒΑΤΟ

20-6-2020

- ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΗΧΑΝΩΝ

- ΑΝΑΤΟΜΙΑ-ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ II

 

- ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ (ΑΟΘ)

- ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΤΕΧΝΗΣ

ΤΡΙΤΗ

23-6-2020

- ΝΑΥΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ-ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΣΤΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑ-ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ

- ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ

 

- ΔΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ

- ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΓΕΩΡΓΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΠΕΜΠΤΗ

25-6-2020

- ΗΛΕΚΤΡΟΤΕΧΝΙΑ 2

- ΜΗΧΑΝΕΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΥΣΗΣ II (ΜΕΚ ΙΙ)

 

- ΥΓΙΕΙΝΗ

- ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ (ΑΟΔ)

ΣΑΒΒΑΤΟ

27-6-2020

- ΑΡΧΕΣ ΒΙΟΛΟΓΙΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΑΣ

- ΝΑΥΤΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ

 

- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ

- ΝΑΥΣΙΠΛΟΪΑ ΙΙ

ΔΕΥΤΕΡΑ

29-6-2020

- ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΕΝΤΡΙΚΩΝ ΘΕΡΜΑΝΣΕΩΝ

- ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ

 

- ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗ

- ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΥΛΙΚΩΝ

ΤΡΙΤΗ

30-6-2020

- ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΨΥΞΗΣ-ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΥ

- ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ

 

- ΨΗΦΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ

 

 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 6 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Κυριακή, 28 Ιουνίου 2020
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα
1 στους 5 υποψηφίους θα πάρει το “εισιτήριο” για τα Πρότυπα Σχολεία-Εξετάσεις πανελλαδικού τύπου

Στη “μάχη”  των εξετάσεων πανελλαδικού τύπου, μπαίνουν τη Δευτέρα συνολικά 6.464 μαθητές που δήλωσαν ότι επιθυμούν να συνεχίσουν τη φοίτησή τους σε Πρότυπα Γυμνάσια και Λύκεια.

Συνολικά οι θέσεις είναι 1.277 και ειδικότερα:

           Σχολείο                                                                                                                                                 Αιτήσεις  Θέσεις

1           ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΥΜΝ.ΝΑΒΡΥΤΩΝ                                     866         78

2           ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΥΜΝ.ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧ. ΣΜΥΡΝΗΣ             757         78

3        ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΥΜΝ. ΙΩΝΙΔΕΙΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ                        621        108     

4        ΒΑΡΒΑΚΕΙΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΥΜΝ.                                    607          96

5        ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΥΜΝ.ΑΓΙΩΝ ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ                          447          52

6         2o ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΥΜΝ.ΑΘΗΝΑΣ                                    421        156

7         2ο ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΥΜΝ. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ                        328         52

8         1ο ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΥΜΝ.ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ                         316         52

9         ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΥΜΝ.ΖΩΣΙΜΑΙΑΣ   ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ                286         88

10         ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΤΡΩΝ                                266         60

11         ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΥΜΝ. ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ                     265         96

12         ΖΑΝΝΕΙΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ                               259       100

13         ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΕΛ ΑΝΑΒΡΥΤΩΝ                                     192        30

14         1o ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΘΗΝΩΝ                           180        15

15         1ο ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΕΛ ΑΘΗΝΩΝ - ΓΕΝΝΑΔΕΙΟ                 108         3

16         ΖΑΝΝΕΙΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (ΓΕΛ)               89          4

17         ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΕΛ ΑΓΙΩΝ ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ                            87         30

18         ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΕΛ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ                     72         3

19         1ο ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ                            63         4

20          1ο ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ                       63        50

21         ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΕΛ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ                                       50       46

22         ΠΡΟΤΥΠΟ ΛΥΚΕΙΟ ΖΩΣΙΜΑΙΑΣ   ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ             49         8

23         2ο ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ                            48         1

24         ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΕ.Λ. ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ                        24          6

 

 

Σύνολο                                                                                  6.464   1.277

Οδηγίες για τους μαθητές και τους γονείς

Α. H δοκιμασία για την εισαγωγή μαθητών στην Α Γυμνασίου των Προτύπων Γυμνασίων και για την πλήρωση κενών θέσεων στην Α Λυκείου των Προτύπων Λυκείων θα διεξαχθεί τη Δευτέρα 29 Ιουνίου 2020.

ΠΑΤΉΣΤΕ ΕΔΩ  για το δείγμα απαντητικού φύλλου για τη δοκιμασία εισαγωγής στα πρότυπα σχολεία

Β. Η προσέλευση στο σχολείο που έχει οριστεί ως εξεταστικό κέντρο (ΕΚ) θα γίνει μία ώρα πριν την έναρξη των εξετάσεων, στις 9.00 πμ. Οι υποψήφιοι /ες προσέρχονται και αποχωρούν από το σχολείο με ευθύνη των γονέων τους, αποφεύγοντας τον συνωστισμό. Δεν επιτρέπεται η είσοδος των γονέων στο ΕΚ.

Γ. Ώρα έναρξης: 10 πμ. Διάρκεια εξέτασης: 2,5 ώρες για την εισαγωγή στην Α Γυμνασίου , 3 ώρες για εισαγωγή στην Α Λυκείου. Δυνατή αποχώρηση: μία ώρα μετά την έναρξη της εξέτασης

Δ. Οι υποψήφιοι/ες πρέπει να έχουν μαζί τους οπωσδήποτε: α) ο έγγραφο ταυτοπροσωπίας (διαβατήριο, βεβαίωση ταυτοπροσωπίας, ταυτότητα) και β) στυλό διαρκείας, χρώματος μαύρο ή σκούρο μπλε.

Ε. Οι υποψήφιοι/ες επιτρέπεται να έχουν μαζί τους ένα μπουκάλι νερό, ατομικό αντισηπτικό, μάσκα και χαρτομάντηλα. Επίσης, μπορούν να έχουν μαζί τους μαλακό μολύβι για το πρόχειρο.

Ζ. Δεν επιτρέπεται να έχουν μαζί τους κινητό τηλέφωνο, βιβλία, τετράδια ή άλλες σημειώσεις. Σε περίπτωση που υποψήφιος/α έχει κινητό τηλέφωνο μαζί του, πρέπει να το παραδώσει κατά την είσοδο στο σχολείο.

Η. Μετά την είσοδο στο ΕΚ, οι υποψήφιοι/ες οδηγούνται στις αίθουσες όπου θα εξεταστούν, ακολουθώντας τις οδηγίες των επιτηρητών.

Θ. Οι υποψήφιοι /ες για την εισαγωγή στην Α Γυμνασίου αξιολογούνται σε δεξιότητες που απέκτησαν κατά τη διάρκεια της φοίτησής τους στο Δημοτικό Σχολείο, σχετικές με την κατανόηση κειμένων της Ελληνικής Γλώσσας και τα Μαθηματικά. Στην Κατανόηση Κειμένων Ελληνικής Γλώσσας ελέγχονται οι ικανότητες των μαθητών/- τριών στην κατανόηση γραπτών κειμένων ποικίλων ειδών και περιεχομένου (λογοτεχνικά κείμενα, απλά άρθρα εφημερίδων ή περιοδικών, πολυτροπικά κείμενα κ.λπ.) καθώς και στη χρήση βασικών γραμματικών και συντακτικών φαινομένων. Στα Μαθηματικά ελέγχονται οι ικανότητες των μαθητών/-τριών στην κατανόηση και στην επίλυση προβλημάτων κυρίως της καθημερινής ζωής αλλά και προβλημάτων με απλές αριθμητικές πράξεις.

Ι. Οι υποψήφιοι/ες για την εισαγωγή στην Α Λυκείου αξιολογούνται σε γνώσεις και δεξιότητες που απέκτησαν κατά τη διάρκεια της φοίτησής τους στο Γυμνάσιο, σχετικές με την Κατανόηση Κειμένων της Ελληνικής Γλώσσας και τα Μαθηματικά. Ο Ειδικότερα: Στο γνωστικό πεδίο της Κατανόησης Κειμένων Ελληνικής Γλώσσας εξετάζονται οι ικανότητες στην κατανόηση γραπτών κειμένων ποικίλων ειδών και περιεχομένου (λογοτεχνικά κείμενα, άρθρα από εφημερίδες και περιοδικά, επιστολές, απλά δοκίμια, πολυτροπικά κείμενα κ.λπ.), καθώς και στη χρήση βασικών γραμματικών και συντακτικών φαινομένων. Στο γνωστικό πεδίο των Μαθηματικών εξετάζονται οι ικανότητες των μαθητών/-τριών στην κατανόηση και στην επίλυση προβλημάτων της καθημερινής ζωής αλλά και αριθμητικές, αλγεβρικές, γεωμετρικές, στατιστικές γνώσεις και δεξιότητες.

Κ. Οι υποψήφιοι/ες θα εξεταστούν στα παραπάνω πεδία, στο πλαίσιο μιας ενιαίας δοκιμασίας. Το σύνολο των ερωτήσεων είναι 50, 25 ανά θεματική ενότητα. Όλες οι ερωτήσεις είναι πολλαπλής επιλογής. Σε κάθε ερώτηση δίνονται 4 πιθανές απαντήσεις, από τις οποίες οι υποψήφιοι/ες καλούνται να επιλέξουν τη σωστή. Το σύνολο των αξιολογικών μονάδων είναι 100. Δεν υπάρχει αρνητική βαθμολόγηση.

Λ. Πριν την έναρξη της δοκιμασίας, δίδεται στους υποψήφιους το απαντητικό φύλλο και γίνεται από τους επιτηρητές ο έλεγχος ταυτοπροσωπίας. Στο απαντητικό φύλλο οι υποψήφιοι/ες ΔΕΝ θα σημειώσουν τίποτα, εκτός από τις απαντήσεις. Τα στοιχεία ταυτοποίησης των υποψηφίων βρίσκονται στο αποσπώμενο τμήμα του απαντητικού φύλλου, το οποίο οι επιτηρητές θα κόψουν αμέσως μετά τον έλεγχο ταυτοπροσωπίας και πριν την έναρξη της εξέτασης. Στη συνέχεια, δίδονται στους υποψήφιους τα θέματα, πάνω στα οποία οι υποψήφιοι/ες θα γράψουν το όνομά τους.

Μ. Η συμπλήρωση του απαντητικού φύλλου γίνεται με μαύρο ή σκούρο μπλε στυλό διαρκείας, όχι μολύβι. Οι υποψήφιοι /ες σημειώνουν τις απαντήσεις τους φροντίζοντας να μαυρίζουν ευδιάκριτα όλο το εσωτερικό του κύκλου που αντιστοιχεί στην απάντηση που θεωρούν σωστή σε κάθε ερώτηση, ώστε να είναι εφικτή η οπτική ανάγνωση από το ειδικό μηχάνημα που χρησιμοποιείται για την αυτοματοποιημένη διόρθωση των απαντήσεων. Εάν ο κύκλος είναι αχνά μαυρισμένος ή διαγραμμένος με Χ ή υπάρχουν επιλεγμένες περισσότερες της μιας απαντήσεις, σβησίματα ή οποιοδήποτε άλλο επιπλέον σημάδι, το μηχάνημα ακυρώνει εντελώς την απάντηση, ακόμη και αν ο/η υποψήφιος/α έχει επιλέξει τη σωστή.

Ν. Οι υποψήφιοι/ες δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιήσουν διορθωτικό ή γόμα για να σβήσουν, γι αυτό πρέπει να είναι απολύτως σίγουροι/ες πριν συμπληρώσουν την οριστική απάντηση σε κάθε ερώτηση.

Μπορούν να χρησιμοποιήσουν ως πρόχειρο το φυλλάδιο των θεμάτων, ενώ, αν χρειαστούν επιπλέον φύλλα για πρόχειρο, θα δοθούν από τους επιτηρητές. Δείγμα του απαντητικού φύλλου θα δημοσιοποιηθεί στην ιστοσελίδα της ΔΕΠΠΣ και ενθαρρύνεται η εξάσκηση των υποψηφίων στη συμπλήρωσή του.

Ξ. Όταν οι υποψήφιοι/ες ολοκληρώσουν τις απαντήσεις τους, παραδίδουν στους επιτηρητές το απαντητικό φύλλο και τα θέματα, καθώς και τα φύλλα που τυχόν έχουν χρησιμοποιήσει ως πρόχειρο και αποχωρούν από την αίθουσα με τον τρόπο που θα υποδείξουν οι επιτηρητές. Οι δύο τελευταίοι μαθητές αποχωρούν μαζί από την αίθουσα.

Ο. Στη διάρκεια της εξέτασης, οι υποψήφιοι/ες έχουν υποχρέωση κόσμιας συμπεριφοράς και πιστής τήρησης των οδηγιών, των υποδείξεων και των συστάσεων της επιτροπής Εξετάσεων του ΕΚ και των επιτηρητών. Σε αντίθετη περίπτωση, όπως και σε περίπτωση προσπάθειας αντιγραφής, ο/η υποψήφιος/α αποκλείεται από τη διαδικασία.

Βεβαίωση ταυτοπροσωπίας

Σχετικά με τη βεβαίωση ταυτοπροσωπίας, διευκρινίζεται ότι οι υποψήφιοι μπορούν να ταυτοποιούνται και με το βιβλιάριο υγείας, εφόσον σε αυτό υπάρχει πρόσφατη φωτογραφία.

 

Πηγή: esos.gr 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 6 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
A
Κυριακή, 28 Ιουνίου 2020
Πανελλαδικές 2020 - Μηχανογραφικό 2020
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ - 1ο ΠΕΔΙΟ - ΠΟΣΗ ΠΤΩΣΗ;
Πέρα από την Έκθεση που είναι γνωστά σε όλους τα ... αποτελέσματα, άρχισε να γίνεται λόγος για χαμηλές επιδόσεις στην Κοινωνιολογία, συγκριτικά με Λατινικά που έγραφαν όλοι 18+... Αυτό άραγε πόση πτώση θα μπορούσε να προκαλέσει;; Κάποιοι λένε μόνο από Κοινωνιολογία -250 συν, μείον και βαρύτητες...

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 6 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Κυριακή, 28 Ιουνίου 2020

Σχόλια (1)
 Ενδιαφέρομαι να κάνω 10% για κοινωνική εργασία παδα. ΈΔΩΣΑ ΠΕΡΣΥ ΚΑΙ ΣΥΓΚΈΝΤΡΩΣΑ 15600.ΤΙ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ ΈΧΩ? 
Υποβλήθηκε πριν από 6 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  
Δευτέρα, 29 Ιουνίου 2020

Σχόλια (0)
 πέρυσι είχε 16066 και αν σκεφτείς ότι με το 10% οι βάσεις είναι υψηλές δεν νομίζω να το πιάνεις..στην Κομοτηνή και Κρήτη έχεις πιθανότητες
Υποβλήθηκε πριν από 5 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Σάββατο, 27 Ιουνίου 2020
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα
Εγκύκλιος: Οριστικοποίηση στοιχείων στο Πληροφοριακό Σύστημα myschool

 Σχετικά με τους μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που φοίτησαν σε σχολικές μονάδες Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης κατά τα σχολικά έτη 2018-2019 και 2019-2020»

Το υπ. Παιδείας με εγκύκλιο που εξέδωσε καλεί τους    Διευθυντές/ντριες των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας γενικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης, έως την 30η Ιουνίου 2020, να εισάγουν στο Πληροφοριακό Σύστημα (ΠΣ) myschool τα ακριβή στοιχεία ή να ελέγξουν την ορθότητα των καταχωρισμένων στοιχείων των Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών (ΕΕΑ) μαθητών/τριών, τα οποία αφορούν στο σχολικό έτος 2018-2019 και να ολοκληρώσουν την εισαγωγή των στοιχείων για το σχολικό έτος 2019-2020.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΕΓΚΥΚΛΙΟ

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

Η καταχώριση των στοιχείων θα γίνει από όλες τις σχολικές μονάδες, Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας γενικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης, στην καρτέλα Συγκεντρωτικά Στοιχεία Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών (Μαθητές -> Στοιχεία Μαθητών -> Συγκεντρωτικά Στοιχεία Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών).

Για κάθε ένα από τα σχολικά έτη 2018-2019 και 2019-2020, ΟΛΕΣ οι σχολικές μονάδες, συμπληρώνουν το πεδίο ΝΑΙ/ΟΧΙ στην καρτέλα Γενικά Στοιχεία (Αρχική -> Ο Φορέας μου -> Γενικά Στοιχεία -> Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες), που αφορά στην ύπαρξη ή μη σε αυτές μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Στην περίπτωση ΝΑΙ, συμπληρώνουν τον πίνακα 1 και εισέρχονται σε πίνακες με τυχόν καταχωρισμένα στοιχεία για διορθώσεις ή εισαγωγή στοιχείων, όπου απαιτείται.

Αναλυτικές οδηγίες αναφέρονται στον επισυναπτόμενο οδηγό (Οδηγός για την καταχώριση στατιστικών στοιχείων μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (ΕΕΑ) που φοιτούν στα γενικά δημόσια και ιδιωτικά σχολεία), οποίος είναι σε ισχύ και για το σχολικό έτος 2019-2020 και είναι αναρτημένος στον ιστότοπο του ΠΣ myschool.

Οι Διευθύνσεις Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης, καλούνται από το υπουργείο Παιδείας, να εποπτεύσουν τη διαδικασία, να ελέγξουν και να επιβεβαιώσουν την υλοποίηση των ανωτέρω για τα σχολεία ευθύνης τους, ως την 7η Ιουλίου 2020. 

 

Πηγή: esos.gr 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 7 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Σάββατο, 27 Ιουνίου 2020
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα
Erasmus Mundus: Σχεδόν 2.500 φοιτητές έλαβαν υποτροφία
Erasmus Mundus: Σχεδόν 2.500 φοιτητές έλαβαν υποτροφία
 
Σχεδόν 2.500 φοιτητές έλαβαν υποτροφία που χρηματοδοτείται από την Ε.Ε. για να αρχίσουν τις σπουδές τους αυτό το φθινόπωρο σε ένα 1 από τα 123 προσφερόμενα κοινά μεταπτυχιακά προγράμματα Erasmus Mundus.
 
Οι φοιτητές θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν διαφορετικά μέρη ενσωματωμένα σε ένα κοινό πρόγραμμα μεταπτυχιακών σπουδών σε δύο ή και περισσότερες Ευρωπαϊκές χώρες, για διάστημα έως και δύο έτη.

Οι υπότροφοι Erasmus Mundus κατάγονται από 142 διαφορετικές χώρες που εκτείνονται σε έξι Ηπείρους!

Ενδιαφέρεσαι κι εσύ να κάνεις αίτηση του χρόνου;

Δες τώρα τον κατάλογο των προσφερόμενων μεταπτυχιακών, ο οποίος θα εμπλουτιστεί κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού με νέα προγράμματα: https://eacea.ec.europa.eu/erasmus-plus/emjmd-catalogue_en

Οι αιτήσεις για το 2021 θα ανοίξουν τον Οκτώβριο 2020.

Πηγή: foititikanea.gr


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 7 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Σάββατο, 27 Ιουνίου 2020
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα
Επίσκεψη Υφυπουργού Σοφίας Ζαχαράκη στους Λειψούς
 Η Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Σοφία Ζαχαράκη επισκέφτηκε χθες Παρασκευή 26 Ιουνίου, τελευταία ημέρα του σχολικού έτους, τους Λειψούς και κατά την διάρκεια της επίσκεψής της είχε τη δυνατότητα να συνομιλήσει με εκπαιδευτικούς και μαθητές τόσο στο Νηπιαγωγείο και Δημοτικό σχολείο Λειψών όσο και στο Γυμνασιο-Λύκειο Λειψών που λειτουργεί ως εξεταστικό κέντρο για τις Πανελλαδικές εξετάσεις.

Η Υφυπουργός είχε αρχικά την ευκαιρία να παρακολουθήσει την παράσταση που ετοίμασαν οι μικροί μαθητές του νηπιαγωγείου καθώς και τα τραγούδια και χορευτικά των μαθητών του δημοτικού σχολείου ενώ στη συνέχεια μίλησε με τους δασκάλους και τους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων του σχολείου για θέματα που τους απασχολούν.

Κατά την επίσκεψή της στο Γυμνάσιο - Λύκειο Λειψών, μετά το τέλος της χθεσινής διαδικασίας των Πανελλαδικών εξετάσεων, η κ. Ζαχαράκη συζήτησε με τους εκπαιδευτικούς που συμμετέχουν στις εξετάσεις και τους ευχαρίστησε για την τεράστια συμβολή τους σε μια χρονιά με ιδιαίτερα δύσκολες συνθήκες.

Στη συνέχεια η Υφυπουργός μετέβη στο Δημαρχείο Λειψών όπου και συνομίλησε για εκπαιδευτικά θέματα που αντιμετωπίζει το νησί με τον Δήμαρχο κ. Μάγγο ο οποίος της απένειμε τιμητική αναμνηστική πλακέτα σε αναγνώριση της εποικοδομητικής σχέσης που έχει αναπτυχθεί μεταξύ του Υπουργείου Παιδείας και του Δήμου Λειψών.

Για την σημερινή επίσκεψη στους Λειψούς η κ.  Ζαχαράκη δήλωσε « Ήταν μία απόφαση πολύ συνειδητή, την τελευταία ημέρα μιας σχολικής χρονιάς πολύ ιδιαίτερης, να επισκεφθώ τους Λειψούς για να χαιρετίσω τα παιδιά και τους εκπαιδευτικούς, οι οποίοι έβαλαν τα δυνατά τους αυτή τη χρονιά. Ήρθα και για να τους ευχαριστήσω και για να πούμε επίσημα καλό καλοκαίρι και ένα μεγάλο μπράβο για την προσπάθεια μικρών και μεγάλων για την αντιμετώπιση αυτής της δύσκολης κατάστασης. Aυτονόητη υποχρέωση η στήριξη στα νησιά μας που βρίσκονται στην πρώτη γραμμη και γι αυτό έχουν ξεχωριστή θέση στην καρδιά μας»


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 7 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Μαρία
Σάββατο, 27 Ιουνίου 2020
Επαγγέλματα και Προοπτικές   Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα   Άρθρα
ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ 3ΕΑ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Κ. Κουτρούμπελη γνωρίζετε αν οι απορριπτέοι αυτής της προκήρυξης λόγω μη καταβολής παραβόλου, έχουν καμια ελπίδα, ώστε να συμπεριληφθούν στους πίνακες;
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 7 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Κυριακή, 28 Ιουνίου 2020

Σχόλια (0)
 Νομίζω πως θα υπάρξει θετική πολιτική απόφαση για την περίπτωσή σας.
Υποβλήθηκε πριν από 6 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

Share
?
Σάββατο, 27 Ιουνίου 2020
Πανελλαδικές 2020 - Μηχανογραφικό 2020
ΠΑΛΑΙΟ 3ο ΠΕΔΙΟ
Πιστεύετε θα μπορούσαμε να δούμε μια πτώση βάσεων στο 3ο πεδίο ανάλογη με αυτή που παρατηρήθηκε στο 1ο πεδίο το 2016 με το παλαιό?Υπάρχει κάποια εικόνα πόσοι είναι οι απόφοιτοι με το 3ο επι του συνολου των αποφοιτων?
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 7 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Σάββατο, 4 Ιουλίου 2020

Σχόλια (0)

 καταρχας ποσοι ηταν τοτε οι εισακτεοι και ποσοι ειναι σημερα. Τα τελευταια τρια χρονια οι ιατρικες για παραδειγμα παιρνουν 945 άτομα πανελλαδικα. (-10% απο τις δύο προηγουμενες χρονιές -5% ΕΠΑΛ από Γαβρογλου ) μένουν καθαρες ιατρικες θεσεις 803.

Για φετος -9,5% με το παλιο, αρα εχουμε για περσινους 76 θεσεις και για φετινους 727.

Νομίζω οτι οι περσινοι θα δουν μεγάλη άνοδο, διότι διαγωνίζονται με κυριως δυνατους που ξαναδινουν. Για φετος με τοσο λιγες θέσεις;;;;;  

Υποβλήθηκε πριν από 2 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Σελίδα 7 από 12053 (120527 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
6
7
8
9
12051
12052
12053
Επόμενο

Συζήτηση - Γνώμες - Σχόλια
10% βολ 2
Σάββατο, 4 Ιουλίου 2020 - 14:42
Σχόλια (3)

ΣΤΙΣ 10 ΙΟΥΛΙΟΥ ΟΙ ΒΑΘΜΟΙ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Σάββατο, 4 Ιουλίου 2020 - 13:16
Σχόλια (1)

ΜΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ
Σάββατο, 4 Ιουλίου 2020 - 00:48
Σχόλια (0)

Κ.ΚΟΥΤΡΟΥΜΠΕΛΗ ΜΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ
Σάββατο, 4 Ιουλίου 2020 - 00:47
Σχόλια (1)

Βαθμοί πότε βγαίνουν;
Παρασκευή, 3 Ιουλίου 2020 - 19:08
Σχόλια (3)

Ερώτηση 10%
Παρασκευή, 3 Ιουλίου 2020 - 12:58
Σχόλια (3)

Μετεγγραφές
Παρασκευή, 3 Ιουλίου 2020 - 00:47
Σχόλια (2)

ΝΕΟ! ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ ΒΑΣΕΩΝ 1ο ΠΕΔΙΟ
Πέμπτη, 2 Ιουλίου 2020 - 20:42
Σχόλια (54)

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως


Μηχανικών Παραγωγής & Διοίκησης Πολυτεχνείο Κρήτης
Πέμπτη, 2 Ιουλίου 2020 - 09:06
Σχόλια (4)

Σχολές με φυσική παρουσία

Εκπαιδευτικά... και Άλλα
Τρίτη, 4 Δεκεμβρίου 2012
Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ για Ειδική Αγωγή, υποσιτισμό και Σχολικές Επιτροπές
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2769 ημέρες
Τρίτη, 4 Δεκεμβρίου 2012
Απόφοιτοι λυκείου και φοιτητές για πρακτική στον ΟΑΣΕ
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2769 ημέρες
Τρίτη, 4 Δεκεμβρίου 2012
ΕΛΚΕΘΕ: Πτυχιούχοι οε προγράμματα έρευνας
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2769 ημέρες
Τρίτη, 4 Δεκεμβρίου 2012
Πτυχιούχοι με συμβάσεις έργου στον ΕΟΠΠΕΠ
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2769 ημέρες
Τρίτη, 4 Δεκεμβρίου 2012
18 συνεργάτες στο Πανεπιστήμιο Αθηνών
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2769 ημέρες
Σελίδα 4238 από 4516 (27092 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
4237
4238
4239
4240
4514
4515
4516
Επόμενο
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης