Δευτέρα, 14 Οκτωβρίου 2019
 
 

Μεταπτυχιακά Εξ Αποστάσεως

Υποτροφία Φοίτησης

Panda Dome Essential - Προσφορά

Αγγελίες

Tickets Market - Φθηνά Εισιτήρια

Πανελλαδικές 2019 - Μηχανογραφικό 2019

Μετεγγραφές

edu4u.gr facebook page

Share
Κωνσταντίνος Παναγιωτίδης
Τρίτη, 8 Οκτωβρίου 2019
Σχολές - Τμήματα
Μεταγραφή
 Γειά σας ήθελα να ρωτήσω είμαι 3ο έτος φυσικοθεραπείας στην Λαμία θα μπορέσω να κάνω αίτηση για μεταγραφή τώρα που γίνανε όλα πανεπιστήμια
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 5 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Τετάρτη, 9 Οκτωβρίου 2019

Σχόλια (2)

 Ευχαριστουμε την ελενα για την διορθωση παντα ειχα την απορεια για την σωστη γραφη της μετεγγραφης.

Οχι , λυπαμαι ,δυστηχως και αδικως ,δεν μπορεις  να παρεις μετεγγραφη . Η εγκυκλιος θα αναφερει μονο οι πρωτοετεις της σχολης σου θα εχουν το δικαιωμα. Το υπενθυμισε και χτες ο υφυπουργος στην βουλη για θεμα της μηχανικων του Παπελ.

Υποβλήθηκε πριν από 5 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  
Τετάρτη, 9 Οκτωβρίου 2019

Σχόλια (0)
 βεβαια για τα αδελφια φοιτητες νομιζω οτι δικαιουνται μετεγγραφη οχι μονο οι πρωτοετεις
Υποβλήθηκε πριν από 5 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  
Τετάρτη, 9 Οκτωβρίου 2019

Σχόλια (0)

ααα δεν το γνωριζα γι΄αυτο και ειπα εξ αρχης οτι μπορει να μετεγγραφει.

ειναι οντως αδικο να μην μπορουν να μετεγγραφουν τουλαχιστον οι δευτεροετεις και οι τριτοετεις που καποιοι απ΄αυτους ισως να μην μπορουν να συνεχισουν και να ολοκληρωσουν τις σπουδες τους 

Υποβλήθηκε πριν από 5 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

 
Τρίτη, 8 Οκτωβρίου 2019

Σχόλια (0)

 ναι θα μπορεσεις...καλη επιτυχια

μια φιλικη παρατηρηση...μετεγγραφή ειναι ο σωστος ορος 

Υποβλήθηκε πριν από 5 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Κωστασ
Τρίτη, 8 Οκτωβρίου 2019
Επικαιρότητα
ΣΙΤΙΣΗ
Παιδιά,εγώ που παρακολουθώ μαθήματα στο Πανεπιστήμιο και δεν είμαι εγγεγραμμένη σε αυτό, Έχω το δικαίωμα σίτισης;
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 5 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Τρίτη, 8 Οκτωβρίου 2019

Σχόλια (0)

 Ναι κωστα πληρωνοντας τα 2,5 ευρω το γευμα εχεις το δικαιωμα. Για δωρεαν μετα την εγραφη σου. Μονο στα Ιωαννινα εδωσαν δωρεαν σιτιση και στα παιδια που παρακολουθουν μαθηματα ως επσκεπτες φοιτητες μεχρι να ερθει η μεταγγραφη τους.

 Στην Πατρα ζητησαν το ιδιο ( δωρεαν ) αλλα τους  εδωσαν σημασια.

Υποβλήθηκε πριν από 5 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

 
Τρίτη, 8 Οκτωβρίου 2019

Σχόλια (0)
 Αυτό θα το ρωτήσεις στο γραφείο φοιτητικής μέριμνας του πανεπιστημίου.Δωρεάν αποκλείεται να σ αφήνουν να τρως αφού δεν είσαι γραμμένη υπάρχει μια περίπτωση με ένα μικρό ποσό να μπορείς να τρως όπως τρώνε και αυτοί που δεν δικαιούνται δωρεάν σίτιση παρόλο που είναι γραμμένοι στην σχολή
Υποβλήθηκε πριν από 5 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Α.Κ.
Τρίτη, 8 Οκτωβρίου 2019
Σχολές - Τμήματα   Επαγγέλματα και Προοπτικές   Εκπαιδευτικό Σύστημα   Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα   Άρθρα   Πανελλαδικές 2019 - Μηχανογραφικό 2019
Νέοι δικαιούχοι ΙΚΥ
 Νέοι δικαιούχοι για το μηνιαίο φοιτητικό επίδομα ΙΚΥ/ΕΚΟ – Β’ κύκλου

https://www.foititikanea.gr/%CF%85%CF%80%CE%BF%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%86%CE%AF%CE%B5%CF%82/%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%80%CF%84%CF%85%CF%87%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CE%AD%CF%82-%CF%85%CF%80%CE%BF%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%86%CE%AF%CE%B5%CF%82/16896-2017-2018-%CE%BD%CE%AD%CE%BF%CE%B9-%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CE%B9%CE%BF%CF%8D%CF%87%CE%BF%CE%B9-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF-%CE%BC%CE%B7%CE%BD%CE%B9%CE%B1%CE%AF%CE%BF-%CF%86%CE%BF%CE%B9%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CE%B5%CF%80%CE%AF%CE%B4%CE%BF%CE%BC%CE%B1-%CE%B9%CE%BA%CF%85-%CE%B5%CE%BA%CE%BF
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 5 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Τρίτη, 8 Οκτωβρίου 2019

Σχόλια (0)

Αντε νσ δουμε μπας και πληρωθουμε!

 

Υποβλήθηκε πριν από 5 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
γεωργια
Τρίτη, 8 Οκτωβρίου 2019
Σχολές - Τμήματα   Επικαιρότητα
ΒΟΗΘΕΙΑ
 Λοιπόν, έχω μπερδευτεί πάρα πολύ. Έχω περάσει Κρήτη και θα κάνω μετεγγραφή, έχω ξεκινήσει την παρακολούθηση των μαθημάτων στο ΟΠΑ. Άλλα με τα μαθήματα που δίνω τα εξάμηνο τι θα γίνει; πρέπει να πάω κρήτη να τα δώσω; αν πάω κρήτη τα περάσω όλα και μετά μπω Οπα θα τα χρωστάω πάλι; 
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 5 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Τρίτη, 8 Οκτωβρίου 2019

Σχόλια (0)
 Οι μετεγγραφές ολοκληρώνονται πριν την εξεταστική μην ανησυχείς θα δώσεις κανονικά στο τμήμα που θα μετεγγρφείς δηλαδή στην περίπτωση σου στο ΟΠΑ.Αν φυσικά πάρεις την μετεγγραφή διαφορετικά θα δώσεις εκεί που πέρασες αρχικά.
Υποβλήθηκε πριν από 5 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

Share
Τρίτη, 8 Οκτωβρίου 2019
Διάφορα Θέματα
Ικυ Εκο

 Μα τι γινεται βρε παιδια;;;;;ελεος πια!ξερει κανεις κατι..;;

Ετσι θα περασει και αυτη η βδομαδα.. 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 6 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Τρίτη, 8 Οκτωβρίου 2019

Σχόλια (0)

 Σιγουρα θα περασει η βδομαδα..μν περασουν και 2 ακομα μην σου πω.αφου εστειλαν εμειλ πως τωρα δημοσιευτηκε η αλλαγη αυτη στα κριτηρια..

Μεχρι να δημοσιευτει και η πληρωμή..αστα να πανε..απλα να μας καθησυχασουν ηθελαν.. γι αυτο ειπαν "τις προσέχεις ημερες"

Υποβλήθηκε πριν από 5 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

[Κλείσιμο]
Τρίτη, 8 Οκτωβρίου 2019

Σχόλια (1)
 Αλλη μια εβδομάδα θα περάσει ετσι...
Υποβλήθηκε πριν από 6 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  
Τρίτη, 8 Οκτωβρίου 2019

Σχόλια (0)
 ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΔΑΝΕΙΟ: Ελκυστικές τιμές για όλα τα έργα σας!
Χρειάζεστε χρήματα για να λύσετε ένα πρόβλημα, να αγοράσετε ένα καινούριο όχημα, να χτίσετε ένα σπίτι, να επενδύσετε, να προετοιμαστείτε για τις επόμενες διακοπές, να ανακαινίσετε το σπίτι σας, ακόμα και να εκτελέσετε τα έργα που έχουν την περισσότερη καρδιά, να απολαύσετε τα ελκυστικά ποσοστά LINA Προσωπικό δάνειο από 1.000 ευρώ έως 25.000.000 ευρώ, το ενδιαφέρον μου είναι 2% έως 4%. Επιλέξτε το ποσό και κερδίστε χρόνο για να πληρώσετε! Επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες
e-mail: lina.financias@gmail.com
Υποβλήθηκε πριν από 5 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Μαίρη
Δευτέρα, 7 Οκτωβρίου 2019
Επικαιρότητα
Ποια κατηγορία μεταγραφή ς να επιλέξω;
 Ποια κατηγορία πιστεύετε ότι έχει πιο πολλές πιθανότητες;;; Είμαι αποΣερρες κ πέρασα ελληνική φιλολογία στην Κομοτηνή,ο αδερφός μου σπουδάζει ιατρική Αλεξανδρούπολη κ θέλω να πάρω μεταγραφή για θέσσαλονικη για να μοιράζομαι τα έξοδα με την ξαδέρφη μου που σπουδάζει εκεί. Κ δεν ξέρω ποια επιλογή να διαλέξω για να υποβάλλω την αίτηση μεταγραφής. Όποιος γνωρίζει κάτι ας με βοηθήσει .Σας ευχαριστώ
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 6 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Τρίτη, 8 Οκτωβρίου 2019

Σχόλια (0)
ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΔΑΝΕΙΟ: Ελκυστικές τιμές για όλα τα έργα σας!
Χρειάζεστε χρήματα για να λύσετε ένα πρόβλημα, να αγοράσετε ένα καινούριο όχημα, να χτίσετε ένα σπίτι, να επενδύσετε, να προετοιμαστείτε για τις επόμενες διακοπές, να ανακαινίσετε το σπίτι σας, ακόμα και να εκτελέσετε τα έργα που έχουν την περισσότερη καρδιά, να απολαύσετε τα ελκυστικά ποσοστά LINA Προσωπικό δάνειο από 1.000 ευρώ έως 25.000.000 ευρώ, το ενδιαφέρον μου είναι 2% έως 4%. Επιλέξτε το ποσό και κερδίστε χρόνο για να πληρώσετε! Επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες
e-mail: lina.financias@gmail.com

Υποβλήθηκε πριν από 5 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Δευτέρα, 7 Οκτωβρίου 2019

Σχόλια (1)

 Μαιρη η κατηγορια που σου δινει σιγουρη μεταγραφη  για ΑΠΘ ειναι αυτη των αδελφων και με οικογενειακο εισοδημα μεχρι 50.000 ευρω διοτι η κατηγορια αυτη δεν εχει το οριο του 15%. Αλλα περιμενε να μελετησουμε τα δεδομενα που θα δινει η νεα εγκυκλιος οταν βγει . Η περιπτωση σου σηκωνει και ενστασεις και κατ εξαιρεση. Βεβαια δεν ξερω τι μορια απο εισοδηματα εχεις?

Παρακληση στο αλλο παιδι , μην κανεις τρολ σε τοσο ζωτικα θεματα  

Υποβλήθηκε πριν από 6 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

 [Κλείσιμο]
Τρίτη, 8 Οκτωβρίου 2019

Σχόλια (1)
 Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Γιάννη για την απάντηση σου. Είναι φοβερό μερικοί να μην αναγνωρίζουν τις ανησυχίες κ τα προβλήματα συνανθρώπων κ να ρίχνουν τόσο το επίπεδο. Αλλά ευτυχώς υπάρχει κ η δική σου κατηγορία που διαγράφει μονομιάς τους ανεγκεφαλους ....σε ευχαριστώ κ πάλι
Υποβλήθηκε πριν από 6 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

   
Τετάρτη, 9 Οκτωβρίου 2019

Σχόλια (0)
για πιο επιπεδο μιλας ρε καριολακι;Δες το δικο σου το επιπεδο βλημα,αφου διαβασεις το περσυνο εγγραφο μεταγραφων.καριολα ε καριολα
Υποβλήθηκε πριν από 5 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Δευτέρα, 7 Οκτωβρίου 2019

Σχόλια (1)
την κατηγορια της μαλακιας που σε δερνει
Υποβλήθηκε πριν από 6 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

 [Κλείσιμο]
Δευτέρα, 7 Οκτωβρίου 2019

Σχόλια (1)
 ΧΑΜΗΛΟ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
Υποβλήθηκε πριν από 6 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
   
Τετάρτη, 9 Οκτωβρίου 2019

Σχόλια (0)
που να δεις το καβλι μου ποσο ψηλο ειναι 
Υποβλήθηκε πριν από 5 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

 
Δευτέρα, 7 Οκτωβρίου 2019

Σχόλια (0)
 Εάν το εισόδημα σας είναι εντός των ορίων που αναφέρονται στις μετεγγραφές αδελφών τότε σαφώς να επιλέξεις αυτή την κατηγορία
Υποβλήθηκε πριν από 6 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

Share
Ιασων
Δευτέρα, 7 Οκτωβρίου 2019
Σχολές - Τμήματα   Επαγγέλματα και Προοπτικές   Εκπαιδευτικό Σύστημα   Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα   Άρθρα   Πανελλαδικές 2019 - Μηχανογραφικό 2019
Ικυ
 Μου ηρθε μειλ με την αλλαγη της ΚΥΑ για το εκο 17-18 , ηρθε σε κανεναν αλλον ?
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 6 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Τρίτη, 8 Οκτωβρίου 2019

Σχόλια (0)

 Ναι κι εμενα μου το στειλαν..

Τιποτα στην ουσια δημοσιυεθηκε στν εφημεριδα τς κυβερνησησς η αλλαγη που εγινε για τα παιδια π ηταν απο μονογονεικες οικογενειες..κατι τετοιο..

Απο πληρωμες τιποτα ακομα.. 

Υποβλήθηκε πριν από 6 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Δευτέρα, 7 Οκτωβρίου 2019

Σχόλια (0)
 Τι είναι αυτό το e-mail που σου ήρθε;
Υποβλήθηκε πριν από 6 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Δευτέρα, 7 Οκτωβρίου 2019

Σχόλια (1)
 Όχι σε μένα δεν ήρθε κάτι, τι μαιλ είναι αυτό, 
Υποβλήθηκε πριν από 6 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  
Τρίτη, 8 Οκτωβρίου 2019

Σχόλια (0)
 ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΔΑΝΕΙΟ: Ελκυστικές τιμές για όλα τα έργα σας!
Χρειάζεστε χρήματα για να λύσετε ένα πρόβλημα, να αγοράσετε ένα καινούριο όχημα, να χτίσετε ένα σπίτι, να επενδύσετε, να προετοιμαστείτε για τις επόμενες διακοπές, να ανακαινίσετε το σπίτι σας, ακόμα και να εκτελέσετε τα έργα που έχουν την περισσότερη καρδιά, να απολαύσετε τα ελκυστικά ποσοστά LINA Προσωπικό δάνειο από 1.000 ευρώ έως 25.000.000 ευρώ, το ενδιαφέρον μου είναι 2% έως 4%. Επιλέξτε το ποσό και κερδίστε χρόνο για να πληρώσετε! Επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες
e-mail: lina.financias@gmail.com
Υποβλήθηκε πριν από 5 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Δευτέρα, 7 Οκτωβρίου 2019
Εκπαιδευτικό Σύστημα
Επανέρχεται ο θεσμός των σχολικών συμβούλων - Νέος ρόλος και αρμοδιότητες
 
Συνάντηση της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας με την Πανελλήνια Ένωση Σχολικών Συμβούλων

Η εξαγγελία της πολιτικής ηγεσίας να επαναφέρει το θεσμό των σχολικών συμβούλων συνάντησε τη βούληση της Πανελλήνιας Ένωσης Σχολικών Συμβούλων να συμμετάσχει στο διάλογο για την επανασύσταση του θεσμού.

Η αυλαία της συζήτησης άνοιξε σήμερα με την πρώτη συνάντηση που πραγματοποιήθηκε σήμερα μεταξύ της υπουργού Παιδείας Νίκης Κεραμέως και της υφυπουργού Σοφίας Ζαχαράκη με το προεδρείο της Πανελλήνιας Ένωσης Σχολικών Συμβούλων (ΠΕΣΣ). Παρούσα στη συνάντηση ήταν και η γενική γραμματέας του υπουργείου, Αναστασία Γκίκα.

Οι δύο πλευρές συμφώνησαν στην αναγκαιότητα επανασύστασης του θεσμού, ωστόσο ο ρόλος και οι αρμοδιότητες των σχολικών συμβούλων θα επανακαθοριστούν με βάση την εμπειρία των παρελθόντων ετών. 

Σύμφωνα με πληροφορίες του alfavita.gr, το επόμενο διάστημα η Πανελλήνια Ένωση Σχολικών Συμβούλων αναμένεται να καταθέσει στην νέα ηγεσία του υπουργείου Παιδείας γραπτές αναλυτικές προτάσεις, ώστε να προχωρήσουν οι συζητήσεις, οι οποίες μέχρι στιγμής βρίσκονται σε πρώιμο στάδιο.

Την ίδια ώρα, η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας βρίσκεται εν αναμονή της απόφασης του ΣτΕ σχετικά με το μέλλον των νέων δομών υποστήριξης του εκπαιδευτικού έργου (ΠΕΚΕΣ), με δεδομένο ότι στις 17 Οκτωβρίου συζητείται η προσφυγή που έχει καταθέσει η Πανελλήνια Ένωση Σχολικών Συμβούλων.


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 6 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Δευτέρα, 7 Οκτωβρίου 2019
Διάφορα Θέματα   Άρθρα
Εθισμός στο διαδίκτυο και εκπαίδευση
 
Είναι γεγονός αναμφισβήτητο, ότι ο ψηφιακός μίτος  αποτελεί ένα  τα πιο σύγχρονα επιτεύγματα της τεχνολογίας

Γράφει η Αθήνα Αργυροπούλου – ΠΕ80 Οικονομολόγος  MSc Μanagement & MSc Διοίκηση εκπαιδευτικών μανάδων.

Έχουν φέρει τη δική τους επανάσταση στην καθημερινότητα, στην επιστήμη και στην εκπαίδευση. Προσφέρουν πολλές δυνατότητες που δεν μπορούσαμε να φανταστούμε ότι υπάρχουν και αυτός είναι ο λόγος για τη συνεχή προσπάθεια του ανθρώπου να ανακαλύψει, να εξελίξει και να εκμεταλλευτεί .

 Τα τελευταία χρόνια η χρήση του διαδικτύου παρουσιάζει σημαντική αύξηση σε παγκόσμιο επίπεδο. Το Διαδίκτυο (αγγλ. internet) είναι ένα επικοινωνιακό δίκτυο που επιτρέπει την ανταλλαγή δεδομένων μεταξύ οποιουδήποτε διασυνδεδεμένου υπολογιστή. Η τεχνολογία του είναι κυρίως βασισμένη στην διασύνδεση επιμέρους δικτύων ανά τον κόσμο και πολυάριθμα πρωτόκολλα επικοινωνίας. Αυτός θα λέγαμε ότι είναι ο επιστημονικός ορισμός. Αν το δούμε όμως με μια άλλη οπτική είναι ένας πολύ γρήγορος τρόπος αναζήτησης δεδομένων, επικοινωνίας με άτομα που βρίσκονται μακριά μας και γενικά είναι ένα εργαλείο στα χέρια του ανθρώπου που τα τελευταία χρόνια τού έχει κάνει πιο εύκολη τη ζωή του.

Οι χρήστες περνούν πολλές ώρες μπροστά στον υπολογιστή, συνδεδεμένοι στο διαδίκτυο, «σερφάροντας» σε σελίδες κοινωνικής δικτύωσης, απασχολούμενοι με αναζήτηση δεδομένων, περιήγηση στον παγκόσμιο ιστό, ενασχόληση με διαδραστικά παιχνίδια. Δυστυχώς όμως συχνά παρουσιάζεται το φαινόμενο οι χρήστες να εθίζονται στο διαδίκτυο καταχρώντας τον χρόνο που βρίσκονται συνδεδεμένοι, με αποτέλεσμα να προκαλούνται σοβαρά προβλήματα που αφορούν είτε την προσωπική, είτε την επαγγελματική, είτε την κοινωνική τους ζωή. Πολλές έρευνες έχουν γίνει σε ευρωπαϊκό αλλά και σε διεθνές επίπεδο για να αποκαλύψουν τη διάσταση που έχει πάρει το θέμα. Οι έρευνες αφορούν διάφορες ηλικίες και στόχο έχουν να αναδείξουν τα προβλήματα που δημιουργούνται στις ανθρώπινες σχέσεις των εφήβων από την υπερβολική χρήση του διαδικτύου προκειμένου να προσδιοριστεί ο όρος «εθισμός στο διαδίκτυο». Σήμερα στην Ελλάδα, σύμφωνα με έρευνες,  οι χρήστες  του Διαδικτύου ανέρχονται στα 5 εκατομμύρια. Η πιο συχνή χρήση του Διαδικτύου αφορά online βιντεοπαιχνίδια και υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης.

Επιχειρώντας την εννοιολογική προσέγγιση του εθισμού, φαίνεται ότι αποτελεί μια έννοια, η οποία δεν συνδέεται αποκλειστικά με τη χρήση ουσιών, αλλά και με την άσκηση ανάλογης δράσης. Πρόσφατα στο πλαίσιο των ειδών εθισμού, εντάχθηκε στην ψυχιατρική και ψυχολογική ορολογία η έννοια του εθισμού στο διαδίκτυο, η οποία όπως είναι λογικό διέπεται από συγκεκριμένα χαρακτηριστικά. Πρόκειται για ένα φαινόμενο, το οποίο σημειώνεται στους χρήστες του διαδικτύου σε παγκόσμιο και εθνικό επίπεδο, ενώ συχνά καταγράφεται ο συσχετισμός του φαινομένου με τα συμπτώματα της κατάθλιψης.

Στο πλαίσιο της ιστορικής αναδρομής του όρου, ο εθισμός (addiction) χρησιμοποιήθηκε κατά τη διάρκεια του Μεσαίωνα, προκειμένου να εκφράσει την έννοια της σωματικής υποδούλωσης των ανθρώπων, κυρίως εξαιτίας οικονομικών χρεών. Σε κλινικό πλαίσιο για πρώτη φορά καταγράφηκε τη δεκαετία του 1980, με σκοπό να εκφράσει την έννοια της εξάρτησης, η οποία ορίστηκε σαν μια διαδικασία, μέσω της οποίας εκδηλώνεται μια συγκεκριμένη συμπεριφορά και συνακολούθως προκαλείται ένα ερέθισμα με συνακόλουθα ευχάριστα συναισθήματα, απομακρύνοντας κάθε έννοια εσωτερικής δυσανασχέτησης.

Το φαινόμενο του εθισμού στο διαδίκτυο συνδέεται άμεσα με τις διαταραχές της διάθεσης, καθώς και με την έννοια της πλασματικής κυριαρχίας. Έτσι η παθολογική δραστηριότητα που αναπτύσσεται συνακολούθως, αφαιρεί από τους εξαρτημένους τη δυνατότητα να ελέγξουν τη συμπεριφορά τους, ενισχύοντας ενδεχομένως μια νευροβιολογική διαταραχή (Μάνος, 1997). Ο χρήστης ευνοείται από την απλότητα την αμεσότητα της επικοινωνίας και την ανωνυμίας που του προσφέρει για αυτό και εξαρτάται παθολογικά.

Η αντιμετώπισης του φαινομένου εθισμού στο διαδίκτυο , προκειμένου να εξασφαλιστεί η δημιουργική του χρήση, είναι σημαντικό να αναγνωριστεί ο ρόλος της πολιτείας και του σχολείου. Καταρχήν, η εκπαίδευση αποτελεί το βασικό πεδίο, στο οποίο η πολιτεία έχει τη δυνατότητα να παρέμβει και επομένως να επηρεάσει ανάλογα τους εφήβους. Άλλωστε πρέπει να σημειωθεί ότι η ελληνική πολιτεία έχει αναγνωρίσει την αναγκαιότητα και τη χρησιμότητα του Διαδικτύου στην εκπαίδευση, δημιουργώντας ανάλογες υποδομές και προγράμματα. Παρά το γεγονός αυτό, υποστηρίζεται από τους περισσότερους φορείς ότι υπάρχουν σημαντικές ελλείψεις και περιθώρια, έτσι ώστε να ενσωματωθεί περαιτέρω η χρήση του διαδικτύου, εντός και εκτός των σχολικών μονάδων. Άλλωστε, τα τελευταία χρόνια οι μεταρρυθμίσεις σχετικά με τη σύνδεση του διαδικτύου με το σχολείο προωθούν την αναβάθμισή του περαιτέρω.

Βασικό σε αυτό το πλαίσιο είναι να εφαρμοστούν οι καινοτομίες και οι επιτυχημένες εφαρμογές των νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση, προκειμένου να αναπτυχθεί περαιτέρω η δημιουργικότητα των μαθητών. Σημαντικές κατευθύνσεις ως προς αυτό θα μπορούσε να δώσει και το μάθημα της πληροφορικής. Επίσης, πολύ συχνά εκπαιδευτικοί λαμβάνουν και οι ίδιοι πρωτοβουλίες, προκειμένου να αναπτυχθούν ενδιαφέροντα sites για το σχολείο τους και έτσι αναπτύσσουν πρωτοβουλίες και δράσεις. Ωστόσο, όπως προκύπτει από στοιχεία των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. (Κέντρων Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών), τα σχολεία Α/βάθμιας και Β/βάθμιας εκπαίδευσης στη χώρα μας βασίζονται κυρίως σε παραδοσιακές μεθόδους διδασκαλίας και δύσκολα τις τροποποιούν.

Προκειμένου να εξασφαλιστεί η δημιουργική ενασχόληση των παιδιών με το διαδίκτυο, όπως προτείνεται από τους περισσότερους φορείς, θα ήταν ιδιαιτέρως σημαντικό σε κάθε σχολικό μάθημα να γινόταν η υποχρεωτική παράδοση μιας ομαδικής εργασίας, η οποία θα προϋπέθετε την αναζήτηση και αξιοποίηση πληροφοριών μέσα από το διαδίκτυο, έτσι ώστε οι νέοι να αναπτύξουν δημιουργική σχέση με τον παγκόσμιο ιστό, στα ευρύτερα πλαίσια των σχολικών τους καθηκόντων. Παράλληλα θα ήταν πολύ σημαντικό να εγκατασταθούν σε κάθε τάξη όλων των σχολείων ένας Η/Υ, ο οποίος θα ήταν διαρκώς συνδεδεμένος στο διαδίκτυο, έτσι ώστε οι μαθητές να έχουν τη δυνατότητα να τον χρησιμοποιήσουν, προκειμένου να ανιχνεύσουν πληροφορίες από το διαδίκτυο, ακόμη και κατά τη διάρκεια της διδασκαλίας.

Ο ρόλος των εκπαιδευτικών είναι καταλυτικός σχετικά με τη δημιουργική αξιοποίηση του διαδικτύου. Ωστόσο, όπως προκύπτει από στοιχεία των φορέων των εκπαιδευτικών, οι εκπαιδευτικοί δεν έχουν τις απαραίτητες γνώσεις προκειμένου να παρέχουν ανάλογη βοήθεια στους μαθητές και να τους προτρέψουν με μεθοδικότητα στη δημιουργική χρήση του διαδικτύου. Συχνά μάλιστα σημειώνεται και ένα είδος τεχνοφοβίας στους εκπαιδευτικούς, ο οποίος ενδεχομένως οφείλεται στη δυσλειτουργία του υφιστάμενου τεχνικού εξοπλισμού.

Όσον αφορά τον ρόλο των γονιών, αναμφισβήτητα είναι ιδιαίτερα σημαντικός, καθώς μπορεί να παρακολουθήσει την ενασχόληση των παιδιών με το διαδίκτυο και επομένως να γνωρίζει τα προβλήματα που μπορεί να προκύψουν, να επέμβει και να βελτιώσει την κατάσταση. Ωστόσο, στη σύγχρονη κοινωνία οι περισσότεροι γονείς, και ιδίως αυτοί που προέρχονται από τα λιγότερα εύπορα κοινωνικά στρώματα, διέπονται από ψηφιακό αναλφαβητισμό, με αποτέλεσμα να μη δύνανται να παρακολουθήσουν και να ελέγξουν τα παιδιά τους, βρισκόμενοι σε ένα ψηφιακό χάσμα μαζί τους. Δεν θα μπορούσαν βέβαια να παραλειφθούν και οι περιπτώσεις αδικαιολόγητου εφησυχασμού και αδιαφορίας από την πλευρά των γονιών. Η απουσία των γονέων σε τέτοιου είδους δραστηριότητες λοιπόν δημιουργεί αρκετά κενά στην ανατροφή τους. Κι όμως η παρέμβαση των γονιών θα μπορούσε να ωθήσει τα παιδιά σε ασφαλή χρήση, καθώς και σε νέους ορίζοντες μόρφωσης και επικοινωνίας. Σε αυτό το πλαίσιο λοιπόν θα μπορούσε να προταθεί η οργάνωση σεμιναριακού τύπου μαθημάτων, με ενημέρωση των γονιών για τις δυνατότητες του διαδικτύου.

Πέρα από τους συγκεκριμένους φορείς όμως και την ανάπτυξη της δημιουργικότητας, η ανάπτυξη κριτικής σκέψης είναι εξίσου πολύ βασική. Πρόκειται για μια έννοια η οποία συνεπάγεται την ορθή σκέψη ολόκληρης της κοινωνίας. Η υλοποίηση μιας τέτοιας προσπάθειας θα μπορούσε να προωθηθεί όχι μόνο από το κράτος, αλλά και από τις πολιτιστικές κινήσεις και τους ίδιους τους πολίτες, από το σύνολο των καλλιτεχνών και των δημοσιογράφων. Σημαντικός σε αυτό το πλαίσιο είναι και ο ρόλος των ΜΜΕ, μέσα από την προώθηση καμπανιών που θα κινητοποιούσαν το ενδιαφέρον μικρών και μεγάλων, σχετικά με τα θέματα της ορθής και δημιουργικής χρήσης του διαδικτύου.

Συμπερασματικά λοιπόν αντιλαμβάνεται κανείς ότι το φαινόμενου του διαδικτυακού εθισμού στην Ελλάδα είναι αρκετά έντονο, ενώ η παθολογική και προβληματική του χρήση οδεύει, βάση των υψηλών της ποσοστών, στον εθισμό. Σύμφωνα με τα περισσότερα ερευνητικά δεδομένα, ο εθισμός κυμαίνεται από το 1% έως το 3%, ενώ η παθολογική χρήση σημειώνεται γύρω στο 13%. Επίσης η ενασχόληση καταγράφεται ως πιο συχνή στα αγόρια και εντοπίζεται στο πεδίο των διαδραστικών παιχνιδιών και της κοινωνικής δικτύωσης.

Οι αρνητικές συνέπειες του εθισμού στο διαδίκτυο επιδρά δυσμενώς στην αναπτυξιακή πορεία και στον τρόπο δράσης και σκέψης των εφήβων καθώς και στην κοινωνική, συναισθηματική και ψυχική τους ανάπτυξη. Συχνά μάλιστα συνάδει, και ενδεχομένως οδηγεί, σε παθολογικά φαινόμενα, όπως στα ναρκωτικά, στο αλκοόλ και σε σημαντικές διαταραχές της διάθεσης. Έτσι οι έφηβοι συναντούν έντονες δυσκολίες ως προς την προσαρμογή τους στις απαιτήσεις των νέων κοινωνικών ρόλων που καλούνται να αναλάβουν καθώς ενηλικιώνονται. Ο τρόπος της αντίδρασής τους όμως δεν συνάδει με τα χαρακτηριστικά που αποδίδονται από την αναπτυξιακή ψυχολογία και επομένως αναστέλλονται πολλά από τα χαρακτηριστικά της προσωπικότητάς τους. Έτσι οι αναπτυξιακές τους διεργασίες παρακωλύονται και αναδιαμορφώνεται η συνέχιση της αναπτυξιακής τους διαδικασίας με έναν αποκλίνοντα τρόπο.

Προκειμένου να αρθούν οι συνέπειες αυτές, θα μπορούσε να προωθηθεί περαιτέρω η δημιουργική χρήση του διαδικτύου, έτσι ώστε να δοθούν στα παιδιά ευκαιρίες διαφορετικές χρήσης και αξιοποίησής του. Σε αυτό το πλαίσιο, καταλυτικό ρόλο διαδραματίζουν οι γονείς, οι εκπαιδευτικοί και οι λοιποί εκπαιδευτικοί και κοινωνικοί φορείς ως «ραντιέρες » επένδυσης για το μέλλον.

 

 

Βιβλιογραφια:

Μάνος, Ν. (1997). Βασικά στοιχεία κλινικής ψυχιατρικής. Θεσσαλονίκη: University Studio Press.


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 6 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Δευτέρα, 7 Οκτωβρίου 2019
Εκπαιδευτικό Σύστημα
ΕΠΑΛ: Διδακτέα - εξεταστέα ύλη των πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων (ΦΕΚ)
 
Δείτε αναλυτικά το ΦΕΚ όπως δημοσιεύτηκε από την εφημερίδα της Κυβέρνησης

Καθορισμός διδακτέας - εξεταστέας ύλης των Πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων της Γ΄ τάξης Ημερήσιων και (τριετών) Εσπερινών ΕΠΑ.Λ. και της Δ΄ τάξης (τετραετών) Εσπερινών ΕΠΑ.Λ. του ν. 4386/2016 (ΦΕΚ 83 Α΄) για το σχολικό έτος 2019-2020.

Δείτε το ΦΕΚ αναλυτικά εδώ



Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 6 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Τρίτη, 8 Οκτωβρίου 2019

Σχόλια (0)
 ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΔΑΝΕΙΟ: Ελκυστικές τιμές για όλα τα έργα σας!
Χρειάζεστε χρήματα για να λύσετε ένα πρόβλημα, να αγοράσετε ένα καινούριο όχημα, να χτίσετε ένα σπίτι, να επενδύσετε, να προετοιμαστείτε για τις επόμενες διακοπές, να ανακαινίσετε το σπίτι σας, ακόμα και να εκτελέσετε τα έργα που έχουν την περισσότερη καρδιά, να απολαύσετε τα ελκυστικά ποσοστά LINA Προσωπικό δάνειο από 1.000 ευρώ έως 25.000.000 ευρώ, το ενδιαφέρον μου είναι 2% έως 4%. Επιλέξτε το ποσό και κερδίστε χρόνο για να πληρώσετε! Επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες
e-mail: lina.financias@gmail.com
Υποβλήθηκε πριν από 5 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

Σελίδα 7 από 11800 (117996 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
6
7
8
9
11798
11799
11800
Επόμενο

Συζήτηση - Γνώμες - Σχόλια
Φροντιστήριο
Δευτέρα, 14 Οκτωβρίου 2019 - 13:37
Σχόλια (1)

Πιθανοτητες 10%
Δευτέρα, 14 Οκτωβρίου 2019 - 12:28
Σχόλια (1)

Σπουδες αγγλια / πανελληνιες ΣΟΣ
Δευτέρα, 14 Οκτωβρίου 2019 - 00:38
Σχόλια (2)

Υπολογισμος Μεσου Ορου Β Λυκειου
Κυριακή, 13 Οκτωβρίου 2019 - 15:32
Σχόλια (0)

ΙΚΥ ΕΚΟ
Κυριακή, 13 Οκτωβρίου 2019 - 15:26
Σχόλια (7)

STEGASTIKO EPIDOMA 1.000
Σάββατο, 12 Οκτωβρίου 2019 - 15:51
Σχόλια (2)

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

10% το 2020
Σάββατο, 12 Οκτωβρίου 2019 - 14:35
Σχόλια (2)

Sos βοήθεια κωδικοι
Παρασκευή, 11 Οκτωβρίου 2019 - 23:23
Σχόλια (4)

Ξεκινούν οι Μετεγγραφές – ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ
Παρασκευή, 11 Οκτωβρίου 2019 - 19:10
Σχόλια (1)

Εγκυκλιος Μετεγγραφων 2019
Παρασκευή, 11 Οκτωβρίου 2019 - 17:20
Σχόλια (10)

Σχολές με φυσική παρουσία

Εκπαιδευτικά... και Άλλα
Σάββατο, 26 Μαΐου 2012
Ολυμπιονίκης στα μαθηματικά
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2697 ημέρες
Σάββατο, 26 Μαΐου 2012
Βράβευση 315 φοιτητών
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2697 ημέρες
Σάββατο, 26 Μαΐου 2012
Εκτός ύλης η εξεταστική στροφή στην... ποιότητα
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2697 ημέρες
Σάββατο, 26 Μαΐου 2012
Εκπαίδευση έχουμε, παιδεία δεν έχουμε
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 2697 ημέρες
Σάββατο, 26 Μαΐου 2012
«Παγκόσμια Ημέρα για τα Εξαφανισμένα Παιδιά – Εκδήλωση του “Χαμόγελου του Παιδιού”»
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2697 ημέρες
Σάββατο, 26 Μαΐου 2012
Τι αλλάζει στην αναζήτηση της Google με το νέο Knowledge Graph
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2697 ημέρες
Σελίδα 4238 από 4292 (25749 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
4237
4238
4239
4240
4290
4291
4292
Επόμενο
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης