Τρίτη, 15 Οκτωβρίου 2019
 
 

Μεταπτυχιακά Εξ Αποστάσεως

Υποτροφία Φοίτησης

Panda Dome Essential - Προσφορά

Αγγελίες

Tickets Market - Φθηνά Εισιτήρια

Πανελλαδικές 2019 - Μηχανογραφικό 2019

Μετεγγραφές

edu4u.gr facebook page

Share
Edu4u Admin
Παρασκευή, 5 Ιουνίου 2020
Εκπαιδευτικό Σύστημα
Η νέα εξεταστέα ύλη της Γ' Λυκείου σε Βιολογία, Χημεία, Κοινωνιολογία, Οικονομία, Ιστορία, Αρχαία Ελληνικά
 
Λελογισμένη μείωση της εξεταστέας ύλης ανακοίνωσε το Υπουργείο Παιδείας

Η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας δημοσιοποίησε την ύλη τη Βιολογία, τη Χημεία, την Κοινωνιολογία, την Οικονομία, την Ιστορία, τα Αρχαία Ελληνικά. 

Συγκεκριμένα σε σημερινή ανακοίνωση για τις παρεμβάσεις στο σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση τονίζεται από την μεριά του Υπουργείου Παιδείας πως "Λαμβάνοντας υπ’ όψιν την εισήγηση του ΙΕΠ και μετά από διαβούλευση με επιστημονικές ενώσεις, προχωρούμε σε λελογισμένη μείωση της εξεταστέας ύλης στα μαθήματα για τα οποία η κάλυψή της δεν ήταν εφικτή." 

Διαβάστε παρακάτω την υπουργική απόφαση που υπέγραψε η υφυπουργός Παιδείας Σοφία Ζαχαράκη


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 1 λεπτό
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Τετάρτη, 9 Οκτωβρίου 2019

Σχόλια (0)
 γεια

Θα επιθυμούσατε να επωφεληθείτε από μια πίστωση για την υλοποίηση των έργων σας, θέλετε να επωφεληθείτε από την καλή θέληση, θέλετε να επωφεληθείτε από την πίστωση για την προώθηση των σπουδών σας, θέλετε να αλλάξετε το αυτοκίνητο, να σας εξοπλίσει ηλεκτρικές συσκευές, σας προσφέρουν ένα νέο σπίτι.
Δυστυχώς, είστε άνεργοι ή άνεργοι. Χωρίς άλλες ανησυχίες για εσάς, σας ενημερώνω ότι είμαστε μια εταιρεία και έχουμε θέσει στη διάθεσή σας τα δάνεια όλων των ειδών με επιτόκιο 3%.
Προσφέρουμε δάνεια που κυμαίνονται από 1.000 ευρώ έως 15.000.000 ευρώ.
Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μας.
E-mail: gurechonpatrck@gmail.com
Υποβλήθηκε πριν από 5 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

Share
Edu4u Admin
Παρασκευή, 5 Ιουνίου 2020
Επαγγέλματα και Προοπτικές
Η εξεταστέα ύλη για τη Γ' Λυκείου 2019-2020
 

 Ανακοινοποίηση στο ορθό από το υπουργείο Παιδείας. Το σύνολο της ύλης συμπεριλαμβάνεται ήδη στα υπάρχοντα βιβλία ώστε να μπορεί να διδαχθεί με άνεση από τους εκπαιδευτικούς και να εμπεδωθεί αποτελεσματικά από τους μαθητές και τις μαθήτριες αναφέρει ο Κώστας Γαβρόγλου.

Η διδακτέα-εξεταστέα ύλη για το έτος 2019-2020 – Δήλωση του Υπουργού Κ. Γαβρόγλου

Από το ΥΠΠΕΘ ανακοινώθηκε χθες, 30-5-2019 η διδακτέα-εξεταστέα ύλη της Γ΄ ημερησίου και Γ΄ (τριετούς) - Δ΄ (τετραετούς) εσπερινού ΓΕΛ για το έτος 2019- 2020, μετά από τις σχετικές εισηγήσεις του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής.

Σημειώνεται ότι είναι η πρώτη φορά που η ύλη ανακοινώνεται από τον Μάιο, με στόχο την έγκαιρη ενημέρωση και προετοιμασία τόσο των εκπαιδευτικών όσο και των μαθητών και μαθητριών για το νέο σχολικό έτος.

Παρακάτω παρατίθενται οι πίνακες όπως δόθηκαν από το υπουργείο Παιδείας:

Πίνακας μαθημάτων αλλαγές

Βιολογία

Φυσική

Χημεία

Μαθηματικά

Πληροφορική

Κοινωνιολογία

Οικονομία

Ιστορία

Νέα Ελληνικά

Αρχαία ελληνικά

Σχέδιο Ελεύθερο

Σχέδιο Γραμμικό

Λατινικά

Ξένες Γλώσσες


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 1 λεπτό
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Πέμπτη, 3 Οκτωβρίου 2019

Σχόλια (0)
 Καλησπερα, Ειμαι αποφοιτος επαλ και θελω να δωσω πανελληνιες φετος, ειδικοτητα πληροφορικης και αυτο που θελω να μαθω ειναι αν γινεται να περασω Πολιτικος μηχανικος απο πληροφορικη η γενικα κατι που δεν εχει σχεση με αυτην την ειδικοτητα, γινεται αυτο που λεω;
Υποβλήθηκε πριν από 11 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

 
Σάββατο, 29 Ιουνίου 2019

Σχόλια (0)
Αν κάποιος απόφοιτος του 2019 θέλει να ξαναδώσει θα πρέπει να δώσει με αυτή την ύλη ή με την παλιά; 
Υποβλήθηκε πριν από 107 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Τετάρτη, 19 Ιουνίου 2019

Σχόλια (0)
 Η ύλη αυτή ισχύει και για τους απόφοιτους? 
Υποβλήθηκε πριν από 117 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Τετάρτη, 19 Ιουνίου 2019

Σχόλια (0)

ΑΛΓΕΒΡΑ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΓΕΛ

1. Πραγματικοί αριθμοί

Οι πράξεις και οι ιδιότητές τους. Διάταξη πραγματικών αριθμών. Απόλυτη τιμή πραγματικού αριθμού. Ρίζες πραγματικών αριθμών.

2. Εξισώσεις

Εξισώσεις 1ου βαθμού. Η εξίσωση x^ν=α. Εξισώσεις 2ου βαθμού.

3. Ανισώσεις

Ανισώσεις 1ου βαθμού. Ανισώσεις 2ου βαθμού. Ανισώσεις γινόμενο & ανισώσεις πηλίκο.

4. Βασικές έννοιες συναρτήσεων

Η έννοια της συνάρτησης. Γραφική παράσταση συνάρτησης. Η συνάρτηση f(x)=αx+β. Κατακόρυφη και οριζόντια μετατόπιση καμπύλης. Μονοτονία και ακρότατα συνάρτησης. Συμμετρίες συνάρτησης.

5. Μελέτη βασικών συναρτήσεων

Μελέτη της συνάρτησης f(x)=α(x^2). Μελέτη της συνάρτησης f(x)=α/x. Μελέτη της συνάρτησης f(x)=α(x^2)+βx+γ. 


ΑΛΓΕΒΡΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ Β΄ ΤΑΞΗΣ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΓΕΛ

1. Τριγωνομετρία

Τριγωνομετρικοί αριθμοί γωνίας. Βασικές τριγωνομετρικές ταυτότητες. Αναγωγή στο 1ο τεταρτημόριο. Οι τριγωνομετρικές συναρτήσεις. Τριγωνομετρικοί αριθμοί αθροίσματος και διαφοράς γωνιών. Τριγωνομετρικοί αριθμοί της γωνίας 2α. Μετασχηματισμοί τριγωνομετρικών παραστάσεων. Η συνάρτηση f(x)=αημx+βσυνx. Τριγωνομετρικές εξισώσεις. Τριγωνομετρικές ανισώσεις. Επίλυση τριγώνου.

2. Ακολουθίες - Πρόοδοι

Ακολουθίες. Αριθμητική πρόοδος. Γεωμετρική πρόοδος.

3. Πολυώνυμα - Πολυωνυμικές Εξισώσεις

Πολυώνυμα. Διαίρεση πολυωνύμων. Πολυωνυμικές εξισώσεις και ανισώσεις. Εξισώσεις και ανισώσεις που ανάγονται σε πολυωνυμικές.

4. Εκθετική και λογαριθμική συνάρτηση.

Εκθετική συνάρτηση. Λογάριθμοι. Λογαριθμική συνάρτηση.

 

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ Β΄ ΤΑΞΗΣ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΓΕΛ

1. Διανύσματα

Η έννοια του διανύσματος. Πρόσθεση και αφαίρεση διανυσμάτων. Πολλαπλασιασμός αριθμού με διάνυσμα. Συντεταγμένες στο επίπεδο. Εσωτερικό γινόμενο διανυσμάτων.

2. Η ευθεία στο επίπεδο

Εξίσωση ευθείας. Γενική μορφή εξίσωσης ευθείας. Απόσταση σημείου από ευθεία. Εμβαδόν τριγώνου.

3. Κωνικές τομές

Ο κύκλος. Η παραβολή. Η έλλειψη. Η υπερβολή. Η εξίσωση A(x^2)+B(y^2)+Γx+Δy+Ε=0.

4. Πίνακες - Συστήματα

Η έννοια του πίνακα. Πρόσθεση πινάκων - Πολλαπλασιασμός αριθμού με πίνακα. Πολλαπλασιασμός πινάκων. Γεωμετρικοί μετασχηματισμοί. Η έννοια του γραμμικού συστήματος. Επίλυση γραμμικού συστήματος με τη μέθοδο απαλοιφής του Gauss. Επίλυση γραμμικού συστήματος με τη μέθοδο των οριζουσών. Μη γραμμικά συστήματα.

 

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ Γ΄ ΤΑΞΗΣ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΓΕΛ

1. Στατιστική

Βασικές έννοιες. Παρουσίαση στατιστικών δεδομένων. Μέτρα θέσης και διασποράς. Γραμμική παλινδρόμιση. Γραμμική συσχέτιση.

2. Πιθανότητες

Δειγματικός χώρος - Ενδεχόμενα. Έννοια της πιθανότητας. Συνδυαστική. Δεσμευμένη πιθανότητα - Ανεξάρτητα ενδεχόμενα.

3. Θεωρία αριθμών

Η μαθηματική επαγωγή. Ευκλείδεια διαίρεση. Διαιρετότητα. Μέγιστος κοινός διαιρέτης - Ελάχιστο κοινό πολλαπλάσιο. Πρώτοι αριθμοί. Η γραμμική διοφαντική εξίσωση. Ισοϋπόλοιποι αριθμοί.

 

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ Γ΄ ΤΑΞΗΣ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΓΕΛ

 1. Μιγαδικοί Αριθμοί

Η έννοια του μιγαδικοί αριθμού. Πράξεις στο σύνολο C των μιγαδικών αριθμών. Μέτρο μιγαδικού αριθμού. Τριγωνομετρική μορφή μιγαδικού αριθμού. Πολυωνυμικές εξισώσεις στο C.

2. Όριο -Συνέχεια Συνάρτησης

Πραγματικοί αριθμοί. Συναρτήσεις. Μονότονες συναρτήσεις - Αντίστροφη συνάρτηση. Όριο συνάρτησης στο xo ανήκει R. Ιδιότητες των ορίων. Μη πεπερασμένο όριο στο xo ανήκει R. Όριο συνάρτησης στο άπειρο. Συνέχεια συνάρτησης. Θεωρήματα συνεχών συναρτήσεων (Θεώρημα Bolzano, Θεώρημα Μέγιστης & Ελάχιστης Τιμής, Θεώρημα Ενδιάμεσης Τιμής).

3. Διαφορικός Λογισμός

Η έννοια της παραγώγου. Παραγωγίσιμες συναρτήσεις - Παράγωγος συνάρτηση. Κανόνες παραγώγισης. Παράγωγος αντίστροφης και σύνθετης συνάρτησης. Κατακόρυφη εφαπτομένη. Ρυθμός μεταβολής. Θεώρημα Rolle και θεώρημα μέσης τιμής διαφορικού λογισμού. Συνέπειες του θεωρήματος μέσης τιμής. Τοπικά ακρότατα συνάρτησης. Θεώρημα Fermat. Κριτήριο 1ης και 2ης παραγώγου. Θεώρημα Darboux. Κυρτότητα - σημεία καμπής συνάρτησης. Ασύμπτωτες. Κανόνες De L' Hospital. Μελέτη και χάραξη της γραφικής παράστασης μιας συνάρτησης.

4. Ολοκληρωτικός Λογισμός

Αόριστο ολοκλήρωμα. Μέθοδοι ολοκλήρωσης. Διαφορικές εξισώσεις. Ορισμένο ολοκλήρωμα. Η συνάρτηση F(x)=S(α,x)f(t)dt. Θεώρημα μέσης τιμής ολοκληρωτικού λογισμού. Εμβαδόν επιπέδου χωρίου. Μήκος τόξου επίπεδης καμπύλης.

Υποβλήθηκε πριν από 118 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Τετάρτη, 19 Ιουνίου 2019

Σχόλια (0)

ΦΥΣΙΚΗ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΓΕΛ

1. Κινηματική υλικού σημείου

Ευθύγραμμη Ομαλή Κίνηση. Ευθύγραμμη Ομαλή Μεταβαλλόμενη Κίνηση. Ελεύθερη Πτώση. Κατακόρυφη Βολή. Οριζόντια Βολή. Πλάγια Βολή. Ομαλή Κυκλική Κίνηση.

2. Δυνάμεις - Νόμοι Νεύτωνα

Ορισμός δύναμης. Ανάλυση & σύνθεση δυνάμεων. Βάρος σώματος. Τριβή (στατική τριβή & τριβή ολίσθησης). Νόμος αδράνειας (1ος Νόμος του Νεύτωνα). Θεμελιώδης νόμος της κίνησης (2ος Νόμος του Νεύτωνα). Νόμος δράσης - αντίδρασης (3ος Νόμος του Νεύτωνα).

3. Έργο - Ενέργεια - Ισχύς 

Έργο & ισχύς δύναμης. Κινητική ενέργεια. Βαρυτική δυναμική ενέργεια. Ελατήρια και ελαστική δυναμική ενέργεια. Μηχανική ενέργεια και διατήρησή της.


ΦΥΣΙΚΗ Β΄ ΤΑΞΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΓΕΛ

1. Ηλεκτρικό Φορτίο & Ηλεκτροστατικό Πεδίο

Θετικό & αρνητικό φορτίο. Αγωγοί & μονωτές. Τρόποι ηλέκτρισης. Νόμος Coulomb. Νόμος Gauss. Ένταση ηλεκτροστατικού πεδίου σημειακών φορτίων. Ηλεκτρική δυναμική ενέργεια και δυναμικό ηλεκτροστατικού πεδίου σημειακών φορτίων, φορτισμένων σφαιρικών φλοιών και μονωμένων φορτισμένων συμπαγών σφαιρών.

2. Συνεχές ηλεκτρικό ρεύμα

Ένταση ηλεκτρικού ρεύματος. Αντιστάτες. Πυκνωτές. Νόμος του Ohm. Κυκλώματα συνεχούς ρεύματος και κανόνες Kirchhoff. Πηγές συνεχούς ρεύματος (ΗΕΔ πηγής και εσωτερική αντίσταση). Συνδεσμολογία αντιστατών, πυκνωτών και πηγών συνεχούς ρεύματος. Κύκλωμα R-C σε σειρά.

3. Μαγνητικό πεδίο

Μαγνητική δύναμη και μαγνητικό πεδίο κινούμενου φορτίου. Μαγνητικό πεδίο ευθύγραμμου και κυκλικού ρευματοφόρου αγωγού. Μαγνητικό πεδίο σωληνοειδούς πηνίου. Δύναμη Laplace. Νόμος Biot-Savart. Νόμος Ampere. Κίνηση φορτισμένου σωματιδίου σε ηλεκτρομαγνητικό πεδίο. Φαινόμενο Hall.

 

ΦΥΣΙΚΗ Β΄ ΤΑΞΗΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΓΕΛ

1. Ορμή - Κρούση - Σχετικές Κινήσεις

Ορμή και θεμελιώδης νόμος της κίνησης. Διατήρηση της ορμής. Μονωμένα συστήματα σωμάτων. Ώθηση δύναμης. Ελαστικές και πλαστικές κρούσεις. Μετωπική κρούση. Πρόωρη πυραύλου. Σχετική κίνηση σωμάτων. Αδρανειακά συστήματα αναφοράς. Μετασχηματισμοί Γαλιλαίου.

2. Βαρυτικό πεδίο

Νόμος παγκόσμιας έλξης. Βαρυτική δυναμική ενέργεια και δυναμικό βαρυτικού πεδίου σημειακών μαζών, ομογενών σφαιρικών φλοιών και ομογενών συμπαγών σφαιρών. Δορυφόροι. Ταχύτητα διαφυγής.

3. Μηχανική ρευστών

Ορισμός ρευστού. Υδροστατική. Ρευστά σε κίνηση. Εξίσωση συνέχειας. Θεώρημα Bernoulli.

4. Κινητική θεωρία των αερίων

Νόμοι Charles, Gay-Lussac και Boyle-Mariotte. Καταστατική εξίσωση ιδανικών αερίων. Κατανομή μοριακών ταχυτήτων. Κίνηση Brown.

5. Θερμοδυναμική

Θερμοδυναμικό σύστημα και ισορροπία. Αντιστρεπτές μεταβολές. Εσωτερική ενέργεια. Παραγώμενο έργο. Ειδική θερμότητα. Μηδενικός, πρώτος και δεύτερος νόμος της θερμοδυναμικής. Ισόθερμη, ισόχωρη, ισοβαρής και αδιαβατική μεταβολή. Μηχανή Carnot. Εντροπία.


ΦΥΣΙΚΗ Γ΄ ΤΑΞΗΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΓΕΛ

1. Μηχανικές & Ηλεκτρικές Ταλαντώσεις

Περιοδική κίνηση απλού εκκρεμούς. Απλή αρμονική ταλάντωση. Ελεύθερη ταλάντωση χωρίς απόσβεση και με ασθενή απόσβεση. Εξαναγκασμένη ταλάντωση χωρίς απόσβεση και με ασθενή απόσβεση. Συντονισμός. Σύνθεση ταλαντώσεων. Διακρότημα. Κύκλωμα L-C σε σειρά. Κύκλωμα R-L-C σε σειρά.

2. Μηχανικά κύματα

Τύποι κυμάτων. Περιοδικά κύματα. Αρμονικά κύματα σε 1 διάσταση. Αρμονικά κύματα σε 2 διαστάσεις. Επαλληλία ή υπέρθεση κυμάτων. Στάσιμα κύματα. Ηχητικά κύματα. Ένταση του ήχου. Συντονισμός. Φαινόμενο Doppler.

3. Μηχανική στερεού σώματος

Κινηματική στερεού σώματος. Μεταφορική και περιστροφική κίνηση σε 2 διαστάσεις. Ροπή δύναμης. Ισορροπία στερεού σώματος. Δυναμική στερεού σώματος. Ροπή αδράνειας. Στροφορμή και διατήρησή της. Κινητική ενέργεια λόγω περιστροφής.

4. Ηλεκτρομαγνητική επαγωγή

Μαγνητική ροή. Νόμος Faraday. Κανόνας Lenz. Κινούμενοι αγωγοί σε μαγνητικό πεδίο. Αμοιβαία επαγωγή. Αυτεπαγωγή. Επαγόμενα ηλεκτρικά πεδία. Δινορεύματα. Κύκλωμα R-L σε σειρά.

5. Εναλλασσόμενο ηλεκτρικό ρεύμα

Ενεργός τιμή τάσης και έντασης ρεύματος. Αντίσταση και άεργη αντίσταση. Το κύκλωμα R-L-C σε σειρά. Ισχύς. Συντονισμός. Μετασχηματιστές.

6. Ηλεκτρομαγνητικά κύματα - Οπτική

Παραγωγή ηλεκτρομαγνητικών κυμάτων. Ενέργεια και ορμή. Στάσιμα ηλεκτρομαγνητικά κύματα. Ταχύτητα του φωτός. Μετάδοση και λήψη σημάτων. Φάσμα ηλεκτρομαγνητικής ακτινοβολίας. Ανάκλαση και διάθλαση. Νόμος του Snell. Ολική ανάκλαση. Διασκεδασμός- ανάλυση του φωτός. Πόλωση του φωτός.

Υποβλήθηκε πριν από 118 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

Share
Τρίτη, 15 Οκτωβρίου 2019
Διάφορα Θέματα
ΙΚΥ ΕΚΟ

 Αλλη μια μερα χωρις πληρωμη..αλλη μια βδομαδα..

3 βδομαδες περασαν απο τις "προσεχεις"ημερες που θα πληρωνομασταν. 

 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 43 λεπτά
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Τρίτη, 15 Οκτωβρίου 2019

Σχόλια (0)

 Καλα Χριστουγεννα!αυτο ειχα πει εγω εξ αρχης..

800 ατομα απλήρωτα 1.5 χρονο τωρα.. 

Υποβλήθηκε πριν από 26 λεπτά
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

Share
Σουλα
Τρίτη, 15 Οκτωβρίου 2019
Σχολές - Τμήματα   Επαγγέλματα και Προοπτικές   Εκπαιδευτικό Σύστημα   Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα   Άρθρα   Πανελλαδικές 2019 - Μηχανογραφικό 2019
Μεταγραφές
 Με 6 μόρια από οικονομικά κριτήρια να ελπίζω για μεταγραφή στη νοσηλευτικη εκπα η παδα;
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 1 ώρα
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Σπυρος
Τρίτη, 15 Οκτωβρίου 2019
Σχολές - Τμήματα   Επικαιρότητα   Άρθρα
Μετεγγραφη
 Από Οικονομικων Επιστημων Τριπολης για Διεθνων και Ευρωπαικων Σπουδων ΟΠΑ με 4 μορια τι λετε ?
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 2 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Τρίτη, 15 Οκτωβρίου 2019

Σχόλια (1)

 Σπυρο νομιζω οτι την εχεις σιγουρη.  Ειναι μια οξυμορη κατασταση ενω η αντιστοιχιση της σχολης ειναι μακραν η μεγαλυτερη , δεχετε φορτο απο αλλες 12 τεραστιες σχολες ( περιπου 3500 φοιτητες) , ενω αυτη παιρνει λιγες μετεγγραφες (22) δεν μπορει να συμπληρωσει . Περυσι ζητουσςε 21 και πηρε 13  και εκλεισε στα 0 μορια. Και ειναι μια πολυ καλη σχολη 

καλη επιτυχια 

Υποβλήθηκε πριν από 2 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

  
Τρίτη, 15 Οκτωβρίου 2019

Σχόλια (0)
ΝΑΙ ΑΥΤΟ ΕΓΡΑΨΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΣΕΝΑ
Υποβλήθηκε πριν από 1 ώρα
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

[Κλείσιμο]
Τρίτη, 15 Οκτωβρίου 2019

Σχόλια (1)

αν εννοεις το διεθνων και ευρωπαικων οικονομικων σπουδων

γιατι το οικονομικων δεν το εχεις γραψει.

αλλο το διεθνων και ευρωπαικων σπουδων και αλλο το διεθνων και ευρωπαικων οικονομικων σχολων 

Υποβλήθηκε πριν από 2 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  
Τρίτη, 15 Οκτωβρίου 2019

Σχόλια (0)
ναι αυτην εννοω  
Υποβλήθηκε πριν από 2 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Τρίτη, 15 Οκτωβρίου 2019

Σχόλια (0)

....ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΗΚΑΝ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ 0 ΜΟΡΙΑ 

 ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ ΑΝ ΚΑΙ ΦΕΤΟΣ ΙΣΧΥΣΕΙ ΟΤΙ ΚΑΙ ΠΕΡΥΣΙ

Υποβλήθηκε πριν από 2 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

Share
Edu4u Admin
Τρίτη, 15 Οκτωβρίου 2019
Εκπαιδευτικό Σύστημα
Συνάντηση ΓΓ Επαγγελματικής Εκπαίδευσης με ΓΣΕΕ, ΣΕΒ και ΕΣΕΕ
 Ο Γενικός Γραμματέας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης, κ. Γεώργιος Βούτσινος συναντήθηκε, πρόσφατα, με εκπροσώπους των κοινωνικών εταίρων στο πλαίσιο της ανάληψης πρωτοβουλίας για την έναρξη εποικοδομητικού διαλόγου για τη σύνδεση της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης με την παραγωγή και την αγορά εργασίας.

Ειδικότερα, ο Γενικός Γραμματέας κ. Γ. Βούτσινος, επισκέφτηκε αρχικά τη Γενική Συνομοσπονδία Εργατών Ελλάδος (Γ.Σ.Ε.Ε.), όπου συναντήθηκε με τον Πρόεδρο, κ. Ιωάννη Παναγόπουλο, καθώς και τους εκπροσώπους των Επιστημονικών Ινστιτούτων της. Στη συνέχεια συναντήθηκε με τον Πρόεδρο του Συνδέσμου Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών (Σ.Ε.Β.), κ. Θεόδωρο Φέσσα και τους εκπροσώπους του. Ακολούθως, ο κ. Γ. Βούτσινος επισκέφτηκε την Ελληνική Συνομοσπονδία Εμπορίου & Επιχειρηματικότητα (Ε.Σ.Ε.Ε.), όπου συνομίλησε με τον Πρόεδρό της, κ. Καρανίκα Γεώργιο και τους επιστημονικούς του συνεργάτες,

Οι συναντήσεις έγιναν σε πολύ θετικό κλίμα συνεργασίας και ο κ. Βούτσινος, επεσήμανε ότι οι προκλήσεις που αντιμετωπίζει η Ελλάδα ώστε να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις μιας δυναμικής, εξωστρεφούς, ψηφιακά αναπτυγμένης και ανταγωνιστικής οικονομίας απαιτεί μεταρρυθμίσεις στη διακυβέρνηση γύρω από την παραγωγή δεξιοτήτων και προσόντων με ουσιαστική εμπλοκή των κοινωνικών εταίρων στα όργανα χάραξης πολιτικής σε τοπικό και κεντρικό επίπεδο.

Με την ολοκλήρωση όλων των συναντήσεων, συμφωνήθηκε με όλους τους φορείς να προχωρήσει η συνεργασία σε επίπεδο στελεχών μεταξύ του Υ.ΠΑΙ.Θ. και των ανωτέρω κοινωνικών φορέων για την υποβολή εστιασμένων προτάσεων περί μεταρρυθμίσεων στην Ε.Ε.Κ. και Δ.Β.Μ. που θα συμβάλει στην αναβάθμιση και την βελτίωση της ελκυστικότητας και αποτελεσματικότητας της Ε.Ε.Κ και της Δ.Β.Μ.

Ο Γενικός Γραμματέας στο πλαίσιο αυτό θα συνεχίσει τις επαφές του και με τους υπόλοιπους επίσημους κοινωνικούς εταίρους.

 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 2 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Τρίτη, 15 Οκτωβρίου 2019
Εκπαιδευτικό Σύστημα   Επικαιρότητα
Παραιτούνται οι 50 από τους 170 αναπληρωτές στις Κυκλαδές

Ακόμα και μετά την τρίτη φάση προσλήψεων αναπληρωτών στις Κυκλάδες βρισκόμαστε μπροστά σε μια πρωτοφανή κατάσταση.

Οι 50 από τους 170 συναδέλφους που προσλήφθηκαν στη β φάση αναπληρωτών παραιτήθηκαν ή αρνήθηκαν να αναλάβουν υπηρεσία. Οι αιτίες που οδηγούν τους συναδέλφους σε παραιτήσεις και άρνηση ανάληψης υπηρεσίας είναι προφανείς και σε μεγάλο βαθμό αδιαμφισβήτητες

Η μη προσμέτρηση της περυσινής προϋπηρεσίας για τους ενιαίους πίνακες αναπληρωτών από το Υπουργείο, η υποβάθμιση της “”προϋπηρεσίας” ως κριτήριο για μόνιμους διορισμούς (αυτούς που επαγγέλονται τα τελευταία 10 χρόνια!!!), όπως διαφαίνεται από τον τελεταία νομοθετική ρύθμιση του πρώην Υπουργού κ.Γαβρόγλου και την καθιέρωση του “προσοντολογίου”, πολτική που όπως φαίνεται υιοθετεί και η σημερινή κυβέρνηση αλλά και το πανάκριβο κόστος ζωής στις Κυκλάδες, αποτελούν τους βασικούς παράγοντες που οδήγησαν ένα μεγάλο αριθμό συναδέλφωνσε παραιτήσεις και άρνηση ανάληψης υπηρεσίας.

Το αποτέλεσμα είναι σήμερα Δευτέρα 13 Οκτωβρίου 2019, να υπάρχουν στα νησιά των Κυκλάδων ακόμα 100 κενά σε γενική και ειδική αγωγή, σε όλες σχεδόν τις ειδικότητες. Η ενισχυτική διδασκαλία και η πρόσθετη διδακτική στήριξη δεν λειτουργούν πουθενά, τμήματα υποδοχής δεν λειτουργούν επίσης σε κανένα σχολείο και η νέα “κανονικότητα” που περιγράφουν και οραματίζονται οι εκπρόσωποι της σημερινής κυβέρνησης είναι η εικόνα σχολείων που υπολειτουργούν, μαθητών που στερούνται τις βασικά μορφωτικά τους δικαιώματα και συναδέλφων που συνεχίζουν να ταλαιπωρούνται για παραπάνω από μια δεκαετία από την αδιοριστία, τους διαλυμένους μισθούς και τα ανύπαρκτα πλέον επιδόματα και την πολιτική απαξίωσης του δημόσιου σχολείου και από τη σημερινή κυβέρνση.

Τα χιλιάδες εκπαιδευτικά κενά και οι σοβαρές ελλείψεις στην εκπαίδευση μπορούν να λυθούν μόνο με ένα τρόπο: ΜΕ ΜΟΝΙΜΟΥΣ ΜΑΖΙΚΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΑΜΕΣΑ.

Επισημαίνουμε για άλλη μια φορά ότι οι εκπαιδευτικές ανάγκες όμως δεν υπολογίζονται με βάση τις ανάγκες και τις συνθήκες της αγοράς ούτε με το διαθέσιμο εκπαιδευτικό προσωπικό αλλά με βάση τις πραγματικές ανάγκες της εκπαίδευσης, του δημόσιου σχολείου και των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών μας.

Απέναντι σε όλους τους σχεδιασμούς για ένα “φτηνό” και υποβαθμισμένο δημόσιο σχολείο εμείς συνεχίζουμε στο δρόμο της αντίστασης.  Ο κόσμος της εκπαίδευσης, οι εργαζόμενοι και οι γονείς θα υπερασπιστούν το δημόσιο σχολείο. Θα ακυρώσουμε στην πράξη, όπως και τα προηγούμενα χρόνια, κάθε πολιτικό σχεδιασμό που υπονομεύει το μέλλον της νέας γενιάς. Για τα παιδιά μας δεν θα χαριστούμε σε κανένα διαχειριστή των σκληρών πολιτικών “λιτότητας” και περικοπών στην δημόσια παιδεία.

Πηγή :alfavita.gr  


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 3 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Τρίτη, 15 Οκτωβρίου 2019

Σχόλια (0)

 Λογικο οι ανθρωποι θελουν να πληρωνονται κατ ελαχιστο απο το δημοσιο δεν εχουν χρηματα να το πληρωνουν.

Ακου ζητησαν 1500 ευρω ενοικιο απο την κοπελα στην σαντορινι! 

Υποβλήθηκε πριν από 1 ώρα
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Τρίτη, 15 Οκτωβρίου 2019
Εκπαιδευτικό Σύστημα   Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Επικαιρότητα
Σ. Ζαχαράκη: Προχωράμε στην κατανομή των 4.500 διορισμών στην Ειδική Αγωγή
 Το επόμενο διάστημα αναμένεται η κατανομή των 4.500 μόνιμων διορισμών στην Ειδική Αγωγή που θα καθοριστεί με κοινή υπουργική απόφαση των υπουργείων Παιδείας - Οικονομικών, ανακοίνωσε από το βήμα της Βουλής η Σοφία Ζαχαράκη

Τη δέσμευση ότι θα ολοκληρωθεί η διαδικασία των μόνιμων διορισμών στην Ειδική Αγωγή και ότι θα προχωρήσει άμεσα η κατανομή των θέσεων τόνισε από τη Βουλή η υφυπουργός Παιδείας Σοφία Ζαχαράκη:

Απαντώντας σε ερώτηση του Γιάννη Δελή από το ΚΚΕ για την ειδική αγωγή (Δείτε αναλυτικά την ερώτηση), Σοφία Ζαχαράκη σημείωσε:

- (Οι εκπαιδευτικοί) Θα προσληφθούν, θα διοριστούν. Είναι μια πρωτοβουλία η οποία δεν ήταν της Νέας Δημοκρατίας. Εμείς είχαμε τις αντιρρήσεις μας ως προς την προκήρυξη, όμως δεσμευτήκαμε ότι θα τελειώσει αυτός ο διαγωνισμός τον οποίο βρήκαμε να τρέχει με πάρα πολλές εκκρεμότητες.

- Αυτή τη στιγμή, λοιπόν, ήδη σε συνεννόηση με τον ΑΣΕΠ -γιατί εκεί είναι η αξιολόγηση των πινάκων- ζητούμε την επίσπευση στη διαδικασία. Έχει ήδη βγει το αποτέλεσμα της πρώτης προκήρυξης, προχωράει το αποτέλεσμα της δεύτερης προκήρυξης και ευελπιστούμε και ζητούμε μέχρι το τέλος του χρόνου να τελειώσει αυτό το ζήτημα διορισμών. Οι αναπληρωτές μας που υπηρετούν στα σχολεία και στις δομές ειδικής αγωγής θα ολοκληρώσουν όλη τη χρονιά την υπηρεσία τους και θα τοποθετηθούν και οι άνθρωποι οι οποίοι θα διοριστούν, αν δεν είναι ήδη οι ίδιοι.

- Οφείλω να ανακοινώσω για να ενημερωθεί το Κοινοβούλιο ότι η αναγκαία κατανομή ανάμεσα στις βαθμίδες, που δεν είχε γίνει από την προηγούμενη κυβέρνηση, θα ανακοινωθεί με κοινή υπουργική απόφαση του Υπουργείου Οικονομικών και του Παιδείας και αμέσως μετά, η κατανομή αυτή θα επιβεβαιωθεί από το Υπουργείο Εσωτερικών. Όλα αυτά επίκεινται. Είναι σημαντικό για κάποιον ο οποίος παρακολουθεί τη διαδικασία.

Για τις προσλήψεις αναπληρωτών: 

- Κατά προτεραιότητα, λοιπόν, προχωρήσαμε στην πρόσληψη αναπληρωτών. Αυτοί οι άνθρωποι οι οποίοι στηρίζουν το δημόσιο σύστημα τόσα χρόνια, οι άνθρωποι αυτοί οι οποίοι και φέτος ενημερώθηκαν έγκαιρα για το πού θα πάνε, σύμφωνα με το ήδη ανακοινωμένο χρονοδιάγραμμα που είχαμε πει στις 5 Σεπτεμβρίου, η πρώτη ημερομηνία με προτεραιοποίηση στους αναπληρωτές μας στην ειδική αγωγή, με δεύτερη φάση αναπληρωτών μέσα στον μήνα Σεπτέμβρη, με μόλις προχθεσινή φάση τοποθέτησης συγκεκριμένου αριθμού ατόμων που δεν είχαν αναλάβει υπηρεσία -αρνήθηκαν υπηρεσία- αναπληρωτών.

- Πρέπει να γνωρίζουν πολύ νωρίς και θα προχωρήσουμε και σε τρίτη φάση πρόσληψης αναπληρωτών για τα κενά τα οποία αυτή τη στιγμή έχουμε ζητήσει από τις αρμόδιες διευθύνσεις μας -και τις περιφερειακές διευθύνσεις- ανά την Ελλάδα, έτσι ώστε να μπορέσουμε έγκυρα και έγκαιρα να ανταποκριθούμε σε αυτές τις ανάγκες.

- Στην πρώτη φάση αναπληρωτών προσελήφθησαν πάνω από 12.000 άτομα στην ειδική αγωγή.

Για τα ΚΕΣΥ. Στα ΚΕΣΥ, λοιπόν, πέρυσι προσελήφθησαν τριακόσια εξήντα ένα άτομα. Φέτος, οι πιστώσεις είναι για πεντακόσια δεκαπέντε άτομα. Συνολικά σε αυτά τα άτομα που σας είπα, στους αναπληρωτές, πέρυσι προσελήφθησαν 2.458 άτομα και φέτος θα πάνε στους στα 2.815. 

Για το ζήτημα πρώτα απ' όλα της μεταφοράς των παιδιών δεν είναι ζήτημα του Υπουργείου Παιδείας. Είναι ζήτημα της Αυτοδιοίκησης. Το ξέρετε καλά. Απλώς, αν θέλετε, να το θυμίσω και να το υπενθυμίσω και στο Κοινοβούλιο που το γνωρίζει. Στα ζητήματα τα οποία προφανώς και έχουμε την καθημερινή συνεργασία, έτσι ώστε να είμαστε απόλυτα σίγουροι ότι έχουν προβλεφθεί οι μετακινήσεις, οι μεταφορές, αυτή είναι μια αυτονόητη προϋπόθεση και γίνεται μεταξύ των Υπηρεσιών του Υπουργείου Παιδείας και των αυτοδιοικητικών δομών. Επαναλαμβάνω, όμως, ότι αυτό είναι θέμα της Αυτοδιοίκησης.

Η Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής του Υπουργείου Παιδείας στελεχώνει με οδηγούς και συνοδούς πια τα σχολικά λεωφορεία που αποτελούν ιδιοκτησία σχολικών μονάδων ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης, βάσει άδειας κυκλοφορίας τους. Εκεί, πράγματι –και δεν έχουμε κανένα ζήτημα, δεν μας έχει δηλαδή καταγραφεί κανένα παράπονο ως προς τη λειτουργία και μπορείτε κιόλας να το ελέγξετε- τα είκοσι τέσσερα λεωφορεία τα οποία λειτουργούν ανά την Επικράτεια έχουν ήδη στελεχωθεί με τους οδηγούς και τους συνοδούς. Αυτό σας το λέω ως απαραίτητη διευκρίνιση για το ζήτημα της μεταφοράς.

- Πρέπει να λαμβάνεται υπ’ όψιν και είναι και κάτι το οποίο πρέπει να μεταφέρεται και στους δήμους. Πρέπει, δηλαδή, να μεταφέρονται αυτές οι ειδικές πρόνοιες και ρυθμίσεις που πρέπει να γίνονται στα μεταφορικά μέσα για τα παιδιά της ειδικής αγωγής.

- Αναφορικά με το κτηριακό ζήτημα, εγώ θα σας πω ότι σε συνεργασία με τους δήμους, που και αυτοί έχουν την ευθύνη των κτηριακών υποδομών για τα σχολεία, προσπαθούμε να εντοπίσουμε ανά την Ελλάδα –το έχουμε κάνει με συνεχή έγγραφα από τις αρμόδιες Διευθύνσεις προς τα σχολεία- ακριβώς τα ζητήματα εκεί που βρίσκονται, σε συνεργασία με τους δημάρχους, οι οποίοι ήδη έρχονται οι άνθρωποι με πάρα πολύ ενδιαφέρον και λένε ότι έχουν ζήτημα με τα ειδικά σχολεία. 

Πηγή:alfavita.gr 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 3 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Τρίτη, 15 Οκτωβρίου 2019
Εκπαιδευτικό Σύστημα   Επικαιρότητα
Ψηφίζονται σήμερα οι τροπολογίες για διπλασιασμό πιστώσεων για την πρόσληψη αναπληρωτών και επιλογή σημαιοφόρων
 Σήμερα ψηφίζονται, στην Ολομέλεια της Βουλής οι δύο τροπολογίες του υπουργείου Παιδείας, που αφορούν:

Α. Τον διπλασιασμό, σχεδόν, των πιστώσεων για την πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών, και,

Β. Την κατάργηση της κλήρωσης και επαναφοράς των “αρίστων” για την επιλογή των σημαιοφόρων στις παρελάσεις.

Έτσι αμέσως μετά τη δημοσίευση σε ΦΕΚ των δύο τροπολογιών τα σχολεία μπορούν να ξεκινήσουν τις διαδικασίες επιλογής σημαιοφόρων ενώ το υπουργείο Παιδείας θα μπορεί  προχωρήσει στην επόμενη φάση πρόσληψης αναπληρωτών.

Ειδικότερα:

Η τροπολογία για τους αναπληρωτές

Στα ύψη «εκτοξεύει» τις πιστώσεις για την πρόσληψη αναπληρωτών , κατά το τρέχον σχολικό έτος, η τροπολογία  του υπουργείου Παιδείας .

Από 48,6 εκατομμύρια ευρώ που είχε προβλέψει  η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας στο νόμο 4623/2019 του Αυγούστου, με την τροπολογία το ποσό αυτό σχεδόν διπλασιάζεται και γίνεται 81 εκατομμύρια ευρώ.

Σύμφωνα με την αιτιολογική έκθεση της τροπολογίας «η   ρύθμιση κρίνεται αναγκαία προκειμένου να καλυφθούν επιπλέον επείγουσες και απρόβλεπτες ανάγκες που αφορούν στην ομαλή λειτουργία των σχολείων για το σχολικό έτος 2019-2020 και, συγκεκριμένα, για την εξασφάλιση των πιστώσεων για απασχόληση του απαιτούμενου αριθμού αναπληρωτών και ωρομισθίων εκπαιδευτικών καθώς και Ειδικού Εκπαιδευτικού και Βοηθητικού Προσωπικού».

ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΤΡΟΟΛΟΓΙΑΣ

Το άρθρο 19 του ν. 4283/2014 (Α΄ 189), όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 62 του  ν. 4623/2019, αντικαθίσταται ως εξής:

«Άρθρο 19
Για την πληρωμή αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών, καθώς και Ειδικού Εκπαιδευτικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού, μπορεί να γίνει χρήση πόρων του εθνικού ή του συγχρηματοδοτούμενου σκέλους του Προγράμματος Δημόσιων Επενδύσεων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων. Η σχετική δαπάνη μπορεί να βαρύνει τη Συλλογική Απόφαση Έργων (ΣΑΕ) 047 με Κωδικό Έργου 2014ΣΕ04700000 του έτους 2019 και τίτλο «Πληρωμή αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών, καθώς και Ειδικού Εκπαιδευτικού και Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΕΠ-ΕΒΠ) του Υπουργείου Παιδείας  και Θρησκευμάτων έως το ποσό των τριάντα επτά εκατομμυρίων διακοσίων εξήντα χιλιάδων (37.260.000) ευρώ και την οικεία Συλλογική Απόφαση του έτους 2020 έως του ποσού των σαράντα τριών εκατομμυρίων επτακοσίων σαράντα χιλιάδων (43.740.000) ευρώ ή αντίστοιχο έργο Συλλογικής Απόφασης του συγχρηματοδοτούμενου σκέλους του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων»

Η τροπολογία για την επιλογή σημαιοφόρων στα δημοτικά σχολεία 

Η παρ. 5 του άρθρου 3 του π.δ. 79/2017 (Α΄109) αντικαθίσταται ως εξής:

«5. α) Σημαιοφόροι ορίζονται δύο μαθητές της ΣΤ΄ τάξης, o ένας για το χρονικό διάστημα μέχρι 31 Ιανουαρίου και o άλλος από 1η Φεβρουαρίου μέχρι το τέλος του διδακτικού έτους. Επιλέγονται αυτοί που κατά το προηγούμενο σχολικό έτος έχουν συγκεντρώσει το μεγαλύτερο γενικό μέσο όρο βαθμολογίας, υπολογιζομένου και του κλασματικού του μέρους. Το κλασματικό μέρος αναφέρεται στον ετήσιο γενικό μέσο όρο. Σε περίπτωση ισοβαθμίας και στο κλασματικό μέρος, διενεργείται κλήρωση.

β) Παραστάτες ορίζονται δέκα μαθητές της ΣΤ΄ τάξης, πέντε για το χρονικό διάστημα μέχρι 31 Ιανουαρίου και πέντε από 1η Φεβρουαρίου μέχρι το τέλος του διδακτικού έτους. Η επιλογή γίνεται με την ίδια διαδικασία με την οποία επιλέγονται οι σημαιοφόροι.

γ) Με τον τρόπο που περιγράφεται στην περίπτ. α΄, επιλέγονται δύο μαθητές της ΣΤ΄ τάξης που δεν επιλέχθηκαν ούτε σημαιοφόροι ούτε παραστάτες, στους οποίους ανατίθεται η κατάθεση στεφάνου, ο ένας για το διάστημα μέχρι 31 Ιανουαρίου και ο άλλος από 1η Φεβρουαρίου μέχρι το τέλος του διδακτικού έτους.

δ) Οι σημαιοφόροι, οι παραστάτες και οι υπεύθυνοι για την κατάθεση στεφάνου επιλέγονται ανά τμήμα για τα ως άνω χρονικά διαστήματα αντίστοιχα.

Η κατά τις προηγούμενες παραγράφους επιλογή ή κλήρωση, εφόσον συντρέχει τέτοια περίπτωση, πραγματοποιείται από τον διευθυντή της σχολικής μονάδας ή τον νόμιμο αναπληρωτή του παρουσία του συλλόγου διδασκόντων και των ενδιαφερομένων μαθητών και συντάσσεται σχετικό πρακτικό.

ε) Στη διαδικασία επιλογής σημαιοφόρων, παραστατών και υπευθύνων για την κατάθεση στεφάνου στα δημοτικά σχολεία μπορούν να συμμετέχουν και οι μετεγγραφέντες μαθητές από άλλα σχολεία, εφόσον η μετεγγραφή έχει ολοκληρωθεί μέχρι τις 10 Οκτωβρίου του έτους που γίνεται η επιλογή και έχει προσκομισθεί στο σχολείο αντίγραφο της σελίδας του Βιβλίου Μητρώου, στην οποία φαίνεται η αναλυτική βαθμολογία τους στην Ε' τάξη.

στ) Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων καθορίζεται ο τρόπος επιλογής σημαιοφόρων, παραστατών και των υπευθύνων κατάθεσης στεφάνων, εφόσον στη ΣΤ΄ τάξη λειτουργούν λιγότερα ή περισσότερα των δύο (2) τμημάτων ή οι μαθητές της ΣT΄ τάξης δεν επαρκούν για να επιλεγούν σημαιοφόροι, παραστάτες και υπεύθυνοι για κατάθεση στεφάνου, το περιεχόμενο του ως άνω προβλεπομένου πρακτικού καθώς και κάθε άλλο σχετικό θέμα για την εφαρμογή της παρούσας παραγράφου.

Η παρούσα διάταξη εφαρμόζεται και για το διδακτικό έτος 2019-2020, για το οποίο, κατ’ εξαίρεση, η επιλογή των σημαιοφόρων, παραστατών και υπευθύνων για την κατάθεση στεφάνων στα δημοτικά σχολεία θα πραγματοποιηθεί την επομένη της δημοσίευσης του παρόντος νόμου στο ΦΕΚ. Το ίδιο ισχύει και στην περίπτωση της κατά την περίπτωση στ’ της παρούσας παραγράφου Υπουργικής Απόφασης».

Πηγή :esos.gr 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 3 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Σοφια
Τρίτη, 15 Οκτωβρίου 2019
Σχολές - Τμήματα
Ζωικής παραγωγής
 Απο ζωικης παραγωγής μπορω να δουλεψω και ως βοηθός κτηνιάτρου;;
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 3 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Τρίτη, 15 Οκτωβρίου 2019

Σχόλια (0)
 Ξερω κυρια που το κανει τωρα ως επαγγλεμα και ειναι πτυχιούχος ζωικής παραγωγής απλα με το περασμα των χρόνων δεν ξερω αν εχει αλλαξει κατι και αν ακομα εφικτό γιατι πτυχιο ειχε παρει αρχες 2000
Υποβλήθηκε πριν από 3 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Σελίδα 1 από 11802 (118017 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
4
5
6
7
11800
11801
11802
Επόμενο

Συζήτηση - Γνώμες - Σχόλια
ΙΚΥ ΕΚΟ
Τρίτη, 15 Οκτωβρίου 2019 - 14:01
Σχόλια (1)

Μεταγραφές
Τρίτη, 15 Οκτωβρίου 2019 - 13:18
Σχόλια (0)

Μετεγγραφη
Τρίτη, 15 Οκτωβρίου 2019 - 11:56
Σχόλια (5)

Ζωικής παραγωγής
Τρίτη, 15 Οκτωβρίου 2019 - 11:18
Σχόλια (1)

ΜΕΤΕΓΡΑΦΗ ΑΔΕΛΦΩΝ
Τρίτη, 15 Οκτωβρίου 2019 - 08:37
Σχόλια (5)

Συγκριση σχολων
Τρίτη, 15 Οκτωβρίου 2019 - 07:55
Σχόλια (1)

10% στρατο
Τρίτη, 15 Οκτωβρίου 2019 - 04:58
Σχόλια (1)

ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΜΕΤΑ ΑΓΓΛΙΚΗ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑ
Τρίτη, 15 Οκτωβρίου 2019 - 01:05
Σχόλια (0)

ΨΑΧΝΩ ΓΙΑ ΙΔΙΑΤΕΡΑ ΣΕ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
Τρίτη, 15 Οκτωβρίου 2019 - 01:01
Σχόλια (0)

ΙΚΥ ΕΚΟ
Δευτέρα, 14 Οκτωβρίου 2019 - 16:28
Σχόλια (4)

Σχολές με φυσική παρουσία

Εκπαιδευτικά... και Άλλα
Τρίτη, 15 Μαΐου 2012
Τροποποίηση του Ωρολογίου Προγράμματος Σπουδών της Β΄ τάξης ΕΠΑ.Λ.
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2709 ημέρες
Τρίτη, 15 Μαΐου 2012
Επανάσταση στην ανώτατη εκπαίδευση
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2709 ημέρες
Τρίτη, 15 Μαΐου 2012
Ο ψηφιακός χάρτης της Γης
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2709 ημέρες
Σελίδα 4273 από 4293 (25758 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
4272
4273
4274
4275
4291
4292
4293
Επόμενο
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης