Παρασκευή, 29 Μαΐου 2020
 
 

Αγγελίες

Tickets Market - Φθηνά Εισιτήρια

Πανελλαδικές 2020 - Μηχανογραφικό 2020

Μετεγγραφές

edu4u.gr facebook page

Share
Edu4u Admin
Πέμπτη, 21 Μαΐου 2020
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Επικαιρότητα
Ξεκινούν τον Σεπτέμβριο τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων στα σχολεία

Ξεκινούν τον Σεπτέμβριο τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων στα σχολεία - Συνάντηση προγραμματισμού της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας και του ΙΕΠ

Τα Εργαστήρια οργανώνονται σε 4 θεματικούς κύκλους (Ευ ζην, Περιβάλλον, Κοινωνική Ενσυναίσθηση και Ευθύνη, Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία) και περιλαμβάνουν διάφορες επιμέρους θεματικές (ανά ηλικία), όπως π.χ. εθελοντισμός, οικολογική συνείδηση, πρόληψη από εξαρτήσεις, σεξουαλική διαπαιδαγώγηση, επιχειρηματικότητα, κα

Τον προγραμματισμό, το σχέδιο υλοποίησης και το χρονοδιάγραμμα για την πιλοτική ένταξη των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων στο υποχρεωτικό, εβδομαδιαίο ωρολόγιο πρόγραμμα από το Σεπτέμβριο του 2020, παρουσίασαν στην Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκη Κεραμέως, την Υφυπουργό Σοφία Ζαχαράκη και τη Γενική Γραμματέα Σίσσυ Γκίκα, ο Πρόεδρος του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής Γιάννης Αντωνίου, η Σύμβουλος Α’ Ειδικής Παιδαγωγικής του ΙΕΠ Θεοδώρα Αστέρη και το μέλος του ΔΣ του ΙΕΠ Ζωή Γείτονα.

Τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων, που περιλαμβάνονται στο νέο νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, κεντρικό στόχο έχουν οι μαθητές να εφοδιαστούν με δεξιότητες ζωής, ήπιες δεξιότητες και δεξιότητες ψηφιακού γραμματισμού (δεξιότητες του 21ου αιώνα). Στρατηγική προτεραιότητα - παράλληλα με τη συστηματικότερη καλλιέργεια των δεξιοτήτων - είναι να ενισχυθεί η βιωματική μάθηση, αλλά και να επιμορφωθούν οι εκπαιδευτικοί σε μεθοδολογίες εργαστηριακής προσέγγισης της διδασκαλίας.

Τα Εργαστήρια οργανώνονται σε 4 θεματικούς κύκλους (Ευ ζην, Περιβάλλον, Κοινωνική Ενσυναίσθηση και Ευθύνη, Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία) και περιλαμβάνουν διάφορες επιμέρους θεματικές (ανά ηλικία), όπως π.χ. εθελοντισμός, οικολογική συνείδηση, πρόληψη από εξαρτήσεις, σεξουαλική διαπαιδαγώγηση, επιχειρηματικότητα, πρόληψη και προστασία από φυσικές καταστροφές, αλληλοσεβασμός και διαφορετικότητα, ρομποτική, νέες τεχνολογίες κ.ά. Στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, θα αξιοποιηθούν καινοτόμες μέθοδοι διδασκαλίας και πρακτικές σε όλους τους τύπους Νηπιαγωγείων, Δημοτικών και Γυμνασίων της χώρας, το εκπαιδευτικό υλικό θα προσαρμόζεται σε κάθε ηλικία σύμφωνα με παιδαγωγικές παραμέτρους και η υλοποίηση θα είναι υποχρεωτική.

Οι εκπρόσωποι του ΙΕΠ αναφέρθηκαν στη μεγάλη απήχηση της πρόσκλησης που είχε απευθυνθεί σε φορείς για προτάσεις τεχνογνωσίας και εκπαιδευτικού υλικού αναφορικά με τις επί μέρους θεματικές των ανωτέρω τεσσάρων κύκλων. Ειδικότερα, 313 φορείς με εμπειρία στην υλοποίηση των σχολικών δραστηριοτήτων ανταποκρίθηκαν στην πρόσκληση που απηύθυνε το ΙΕΠ και υπέβαλαν δοκιμασμένα προγράμματα και εκπαιδευτικό υλικό, συνοδευόμενα από τις κατάλληλες μεθοδολογικές οδηγίες.

Κατά τη συνάντηση, η Υπουργός, εξέφρασε την ικανοποίησή της για την πορεία της προετοιμασίας των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων και του αναλυτικού σχεδιασμού της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών που θα εφαρμόσουν τις νέες θεματικές ενότητες από την αρχή του νέου σχολικού έτους. Συζητήθηκε επίσης εκτενώς ο τρόπος σύνδεσης των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων με τα νέα αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών που καταρτίζει το ΙΕΠ. Μετά το πέρας της συνάντησης, η υπουργός Νίκη Κεραμέως, τόνισε:

«Στο σύγχρονο, διαρκώς εναλλασσόμενο και απαιτητικό διεθνές περιβάλλον, φροντίζουμε να εφοδιάσουμε τους μαθητές μας με ήπιες δεξιότητες και δεξιότητες ζωής, ώστε να σκέφτονται πιο σφαιρικά, να αξιοποιούν καλύτερα την παρεχόμενη γνώση, να αλληλεπιδρούν πιο ενεργά και δημιουργικά. Η αλλαγή ξεκινά από κάτω προς τα πάνω, ήδη από το νηπιαγωγείο, σταθερά και μεθοδικά, αξιοποιώντας την εκπαιδευτική και επιστημονική καθοδήγηση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής και την τεχνογνωσία έμπειρων φορέων, επενδύοντας στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών μας. Ευχαριστούμε θερμά τους εκατοντάδες φορείς για την ανταπόκριση. Με νέες δεξιότητες και καινοτόμες μεθόδους διδασκαλίας, χτίζουμε το σχολείο του αύριο».

Οι 4 βασικοί θεματικοί κύκλοι και οι επιμέρους θεματικές τους είναι:

 pinakas1

pinakas2

   

Πηγή: alfavita.gr 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 8 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Πέμπτη, 21 Μαΐου 2020
Σχολές - Τμήματα   Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Επικαιρότητα
ΕΑΠ: Oδηγίες ανάρτησης Διπλωματικής Εργασίας στο αποθετήριο -Τι πρέπει να γνωρίζουν οι φοιτητές

ΕΑΠ: Oδηγίες ανάρτησης Διπλωματικής Εργασίας στο αποθετήριο

Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο: Τι πρέπει να γνωρίζουν οι φοιτητές Μεταπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών του Ε.Α.Π. που παρουσιάζουν Διπλωματική εργασία από 9 Μαϊου έως 6 Ιουνίου 2020. 

Σύμφωνα με το Γενικό Κανονισμό Εκπόνησης Μεταπτυχιακών Διπλωματικών Εργασιών σε ΠΜΣ με Θ.Ε. ετήσιας διάρκειας οι φοιτητές οφείλουν να αναρτήσουν τη Διπλωματική τους Εργασία (το τελικό κείμενο με τις τελικές διορθώσεις) στο Αποθετήριο του Ιδρύματος (apothesis.eap.gr).

Η ανάρτηση θα πρέπει να γίνει εντός 15νθημέρου μετά από την επιτυχή παρουσίαση/εξέτασή της.

Επισημαίνεται ότι οι εργασίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία των φοιτητών, οι οποίοι, στο πλαίσιο της πολιτικής ανοικτής πρόσβασης, εκχωρούν στο ΕΑΠ μη αποκλειστική άδεια χρήσης του δικαιώματος αναπαραγωγής, προσαρμογής, δημόσιου δανεισμού, παρουσίασης στο κοινό και ψηφιακής διάχυσής τους διεθνώς, σε ηλεκτρονική μορφή και σε οποιοδήποτε μέσο, για διδακτικούς και ερευνητικούς σκοπούς,  άνευ ανταλλάγματος και για όλο το χρόνο διάρκειας των δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας. Η ανοικτή πρόσβαση στο πλήρες κείμενο για μελέτη και ανάγνωση δεν σημαίνει καθ’ οιονδήποτε τρόπο παραχώρηση δικαιωμάτων διανοητικής ιδιοκτησίας του συγγραφέα/δημιουργού ούτε επιτρέπει την αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αντιγραφή, αποθήκευση, πώληση, εμπορική χρήση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, «μεταφόρτωση» (downloading), «ανάρτηση» (uploading), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά της εργασίας, χωρίς τη ρητή προηγούμενη έγγραφη συναίνεση του συγγραφέα/δημιουργού. Οι δημιουργοί διατηρούν το σύνολο των ηθικών και περιουσιακών τους δικαιωμάτων.

Προς διευκόλυνσή σας διατίθεται ο Οδηγός ανάρτησης Διπλωματικής / Πτυχιακής Εργασίας στο Αποθετήριο καθώς και το Χρήσιμο Υλικό για την εκπόνηση Πτυχιακών και Διπλωματικών Εργασιών. Διευκρινίζεται ότι:

  • Το αρχείο της Δ.Ε. πρέπει να έχει μορφή pdf.
  • Η Δ.Ε. πρέπει να βρίσκεται σε ένα ενιαίο αρχείο που θα περιλαμβάνει το εξώφυλλο, τον πρόλογο, το κύριο μέρος και πιθανά παραρτήματα ή/και συνοδευτικό υλικό (π.χ. χάρτες, διαγράμματα, εικόνες κ.λ.π.). Ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δίνεται στη επιλογή εικόνων υψηλής ανάλυσης.
  • Το αρχείο της Δ.Ε. δεν πρέπει να είναι κλειδωμένο.
  • Το μέγεθος της Δ.Ε. δεν πρέπει να ξεπερνά τα 30 ΜΒ.
  • Σε περίπτωση υπέρβασης του ορίου των 30 ΜΒ μπορείτε να υποβάλετε ένα επιπλέον αρχείο αλλά μόνο για τα παραρτήματα και το συνοδευτικό υλικό.

Για την καλύτερη καθοδήγησή σας σχετικά με την ανάρτηση, μπορείτε να παρακολουθήσετε το εκπαιδευτικό βίντεο της Βιβλιοθήκης πατώντας εδώ. Για την επίλυση τυχόν αποριών μπορείτε να κάνετε αίτημα εκπαίδευσης εδώ ή να παρακολουθήσετε τα ζωντανά σεμινάρια στο κανάλι μας στο youtube στις 21/5, 28/5 και 4/6 στις 13:00.

Για τεχνικές πληροφορίες σχετικά με την ανάρτηση, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον κ. Δημοσθένη Μανιά στο e-mail: library@eap.gr, ενώ για γενικές πληροφορίες και διευκρινίσεις με την κα Νίκη Παπαδοπούλου (τηλ: 2610 367829 και e- mail: papadop@eap.gr.

Πηγή: alfavita.gr

 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 8 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Πέμπτη, 21 Μαΐου 2020
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Επικαιρότητα
Σε ερωτήσεις για κτιριακές εγκαταστάσεις και Ειδική Αγωγή απαντάει το υπουργείο Παιδείας

Συζήτηση επίκαιρων ερωτήσεων, αύριο Παρασκευή 22 Μαΐου

Σε δύο ερωτήσεις, για τα αναγκαία μέτρα για τα σχολεία Γενικού Λυκείου και ΕΠΑΛ Κισσάμου, καθώς και για τις ανάγκες στην Ειδική Αγωγή εν μέσω πανδημίας καλείται να απαντήσει η ηγεσία του υπ. Παιδείας αύριο Παρασκευή, 22 Μαΐου.

Συγκεκριμένα, η ερώτηση με τίτλο «Οι μεγάλες συνέπειες στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση από την επιδημία. Με ευθύνη του Υπουργείου να λυθούν μέτρα» κατατέθηκε από τον βουλευτή Ιωάννη Δελή του ΚΚΕ.

Στην ερώτηση τονίζεται η αναγκαιότητα λήψης όλων των αναγκαίων μέτρων ώστε να υπάρχει μόνιμο επιστημονικό και παιδαγωγικό, καθώς και κατάλληλες αίθουσες για τις σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής, ενώ ζητάται η πρόβλεψη ακόμα και για κατ΄οίκον επιστημονική παρέμβαση σε παιδιά. 

Η ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΟΥ Ι. ΔΕΛΗ

Ο βουλευτής Μανώλης Συντυχάκης του ΚΚΕ κατέθεσε την ερώτηση με τίτλο: «Αναγκαία μέτρα  για τα σχολεία του Γενικού Λυκείου και του Επαγγελματικού Λυκείου Κισσάμου.»

Στην ερώτηση προβάλλονται τα σοβαρά κτιριακά προβλήματα που αντιμετωπίζει το εν λόγω σχολικό συγκρότημα, μετά από τον σεισμό 6,1 Ρίχτερ του προηγούμενου Νοεμβρίου. Στην ερώτηση, προτείνεται η μοριοδότηση των μαθητών για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις, καθώς και η άμεση αποκατάσταση των ζημιών.

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ Η ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΟΥ Μ. ΣΥΝΤΥΧΑΚΗ

 

Πηγή: alfavita.gr

 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 8 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Πέμπτη, 21 Μαΐου 2020
Σχολές - Τμήματα   Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Επικαιρότητα
ΑΕΙ: Πώς θα διεξαχθούν εξετάσεις, πρακτικές, κλινικές και εργαστήρια [ΦΕΚ]

Σε ΦΕΚ η απόφαση Διγαλάκη για την ολοκλήρωση του εαρινού εξαμήνου στα πανεπιστήμια

Δημοσιεύθηκε σε ΦΕΚ η απόφαση Διγαλάκη για την ολοκλήρωση του εαρινού εξαμήνου στα ιδρύματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.

Συγκεκριμένα, στις διατάξεις ορίζεται:

1) Εκπαιδευτική διαδικασία

Η παροχή διδακτικού έργου του άρθρου 31 του ν. 4009/2011 (Α’ 195) προς τους φοιτητές των προγραμμάτων σπουδών πρώτου και δεύτερου κύκλου των Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (Α.Ε.Ι.) πραγματοποιείται αποκλειστικά με τη χρήση μέσων εξ αποστάσεως εκπαίδευσης (σύγχρονη και ασύγχρονη) καθ’ όλο το χρονικό διάστημα της προσωρινής αναστολής λειτουργίας των Α.Ε.Ι. Ειδικότερα για το χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης της διδασκαλίας ορίζεται:

α) ο αριθμός των εβδομάδων διδασκαλίας οι οποίες πραγματοποιήθηκαν σε ένα μάθημα δύναται να είναι μικρότερος από δεκατρείς (13) πλήρεις εβδομάδες διδασκαλίας, αλλά σε καμία περίπτωση μικρότερος από δέκα (10), υπό την προϋπόθεση ότι στο εν λόγω χρονικό διάστημα έχει υλοποιηθεί το σύνολο των διδακτικών ωρών, όπως αυτές προβλέπονται στο κάθε πρόγραμμα σπουδών, \

β) η χρονική διάρκεια του εξαμήνου μπορεί να παραταθεί για χρονικό διάστημα μεγαλύτερο από δύο (2) εβδομάδες, κατά παρέκκλιση των παρ. 5, 6 και 7 του άρθρου 33 του ν. 4009/2011 (Α’ 195), του ισχύοντος Οργανισμού του Α.Ε.Ι., του ισχύοντος Κανονισμού του κάθε Προγράμματος Σπουδών και κάθε άλλης κανονιστικής απόφασης των οργάνων του Α.Ε.Ι. 

2) Διεξαγωγή κλινικών και εργαστηριακών ασκήσεων 

Η διεξαγωγή κλινικών και εργαστηριακών ασκήσεων δύναται να πραγματοποιείται σύμφωνα με τα οριζόμενα στο κάθε πρόγραμμα σπουδών πρώτου ή δεύτερου κύκλου των Α.Ε.Ι. από τις 25.5.2020 και έως τη λήξη του εαρινού εξαμήνου του ακαδημαϊκού έτους 2019-2020.

Για την ομαλή διεξαγωγή και ολοκλήρωση των κλινικών και εργαστηριακών ασκήσεων σύμφωνα με τα οριζόμενα στο πρόγραμμα σπουδών δύναται να εφαρμόζεται κατ’ εξαίρεση μία από τις ακόλουθες περιπτώσεις ή συνδυασμός αυτών: α) αναπλήρωση των διδακτικών ωρών, οι οποίες δεν υλοποιήθηκαν λόγω της προσωρινής αναστολής λειτουργίας, κατά το χρονικό διάστημα από την 25.5.2020 έως και την ημερομηνία λήξης του εαρινού εξαμήνου του ακαδημαϊκού έτους 2019-2020, όπως αυτή ορίζεται στην απόφαση της παρ. 2 του άρθρου 2, πέραν των υποχρεωτικών εβδομαδιαίων διδακτικών ωρών κάθε προγράμματος σπουδών, β) διεξαγωγή αυτών κατά τις ημέρες Σάββατο και Κυριακή, καθώς και κατά τη διάρκεια της εξεταστικής περιόδου και το αργότερο έως την ολοκλήρωση αυτής, κατά παρέκκλιση της παρ. 8 του άρθρου 33 του ν. 4009/2011 (Α’ 195), εφόσον αυτό κρίνεται αναγκαίο για την ολοκλήρωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας σύμφωνα με τα οριζόμενα στο κάθε πρόγραμμα σπουδών. 

3) Πρακτική άσκηση

Η πρακτική άσκηση φοιτητών των προγραμμάτων σπουδών πρώτου και δεύτερου κύκλου των Α.Ε.Ι. ανεστάλη από τις 10.3.2020 έως και τις 10.5.2020, δυνάμει των με αριθμ. Δ1α/Γ.Π.οικ. 16838/10.3.2020 (Β’ 783), Δ1α/Γ.Π.οικ. 20021/21.3.2020 (Β’ 956), Δ1α/Γ.Π.οικ. 24343/10.4.2020 (Β’ 1293) κοινών υπουργικών αποφάσεων. Τυχόν πρακτική άσκηση που έχει διεξαχθεί από φοιτητές σε οιονδήποτε φορέα του ιδιωτικού ή δημοσίου τομέα κατά το χρονικό διάστημα από 21.3.2020 και έως 10.5.2020 δε δύναται να λαμβάνεται υπόψη ως χρόνος πραγματοποιηθείσας πρακτικής άσκησης.

Η πρακτική άσκηση φοιτητών των προγραμμάτων σπουδών πρώτου και δεύτερου κύκλου των Α.Ε.Ι. δύναται να άρχεται ή να συνεχίζεται, εφόσον η διεξαγωγή αυτής ανεστάλη σύμφωνα με την παρ. 1, εφόσον οι φορείς στους οποίους αυτή διεξάγεται λειτουργούν νομίμως και δεν τελούν σε προσωρινή απαγόρευση λειτουργίας για λόγους προστασίας της δημόσιας υγείας για τον περιορισμό του κινδύνου διασποράς του κορωνοϊού SARS-CoV-2 σύμφωνα με τις εκάστοτε ισχύουσες κανονιστικές αποφάσεις της διοίκησης. 

Εάν η πρακτική άσκηση είχε αρχίσει πριν την 21.3.2020 και η διεξαγωγή αυτής ανεστάλη προσωρινά, σε περίπτωση που αυτή για οιονδήποτε λόγο δεν δύναται να συνεχιστεί στον ίδιο φορέα υποδοχής ή ο φορέας υποδοχής εξακολουθεί να τελεί υπό καθεστώς προσωρινής αναστολής λειτουργίας λόγω των έκτακτων μέτρων για την προστασία της δημόσιας υγείας για τον περιορισμό του κινδύνου διασποράς του κορωνοϊού SARS-CoV-2, ο φοιτητής δύναται να διεξάγει την πρακτική άσκηση σε άλλο φορέα, για το υπολειπόμενο χρονικό διάστημα έως την ολοκλήρωση της πρακτικής άσκησης σύμφωνα με τα οριζόμενα στο πρόγραμμα σπουδών.

Σε περίπτωση κατά την οποία η διάρκεια του εαρινού εξαμήνου του ακαδημαϊκού έτους 2019-2020, όπως αυτή ορίζεται με την απόφαση της παρ. 2 του άρθρου 2 της παρούσας, δεν επαρκεί για την ολοκλήρωση της πρακτικής άσκησης σύμφωνα με τα οριζόμενα στον Κανονισμό του προγράμματος σπουδών, με απόφαση της Συνέλευσης του Τμήματος, κατόπιν εισήγησης του Υπευθύνου για τη διενέργεια της πρακτικής άσκησης, η οποία αναρτάται στο πρόγραμμα «ΔΙΑΥΓΕΙΑ», δύναται να εφαρμόζεται μία από τις ακόλουθες περιπτώσεις ή συνδυασμός αυτών:

α) παράταση της χρονικής διάρκειας της πρακτικής άσκησης πέραν της ημερομηνίας λήξης του εαρινού εξαμήνου του ακαδημαϊκού έτους 2019-2020 και έως την ολοκλήρωση της προβλεπόμενης χρονικής διάρκειας αυτής, αλλά όχι πέραν της 31.12.2020,

β) μεταφορά του υπολειπόμενου χρόνου της πρακτικής άσκησης σε επόμενο εξάμηνο, υπό την προϋπόθεση ότι αυτή δεν πραγματοποιείται στο καταληκτικό έτος του προγράμματος σπουδών,

γ) μείωση της ελάχιστης απαιτούμενης χρονικής διάρκειας για τη διενέργεια της πρακτικής άσκησης κατά παρέκκλιση κάθε άλλης γενικής ή ειδικής διάταξης, κατ’ ανώτατο όριο έως 30% της συνολικής χρονικής διάρκειας που προβλέπεται στο ισχύον πρόγραμμα σπουδών, εφόσον συντρέχουν αντικειμενικοί λόγοι, οι οποίοι καθιστούν αδύνατη την ολοκλήρωση του συνόλου της πρακτικής άσκησης και υπό την προϋπόθεση ότι δεν δύναται να εφαρμοστούν οι περ. α’ και β’. Η εν λόγω περίπτωση ισχύει αποκλειστικά για την πρακτική άσκηση που προβλέπεται η υποχρεωτική διενέργεια αυτής, όπως τα προγράμματα σπουδών των πρώην Τεχνολογικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (Τ.Ε.Ι.) και ορισμένων Πανεπιστημιακών Σχολών/Τμημάτων,

δ) εναλλακτικοί τρόποι πρακτικής άσκησης ή υποκατάσταση αυτής, αποκλειστικά για τους επί πτυχίω φοιτητές στις περιπτώσεις όπου προβλέπεται η πρακτική άσκηση σε σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης ή άλλους φορείς, οι οποίοι εξακολουθούν να βρίσκονται σε υποχρεωτική προσωρινή αναστολή λειτουργίας, εφόσον η πρακτική άσκηση προβλέπεται ως μάθημα στο πρόγραμμα σπουδών, και οι περ. α’, β’ και γ’ δεν δύναται να τύχουν εφαρμογής. 

4) Χρόνος διενέργειας εξετάσεων 

Ο αριθμός των εβδομάδων για τη διενέργεια των εξετάσεων κατά το εαρινό εξάμηνο του ακαδημαϊκού έτους 2019-2020 δύναται να υπερβαίνει τον αριθμό που έχει οριστεί στον Οργανισμό του οικείου Α.Ε.Ι. ή άλλη κανονιστική απόφαση αρμοδίου οργάνου του Α.Ε.Ι. κατά παρέκκλιση της παρ. 5 του άρθρου 33 του ν. 4009/2011 (Α’ 195), εφόσον αυτό κρίνεται αναγκαίο, σύμφωνα με τις ανάγκες του κάθε προγράμματος σπουδών.

Οι εξετάσεις δύναται να διενεργούνται ακόμη και κατά τη διάρκεια του εαρινού εξαμήνου του ακαδημαϊκού έτους 2019-2020, όπως αυτό ορίζεται στην απόφαση της παρ. 2 του άρθρου 2 της παρούσας, στην περίπτωση που το πρόγραμμα σπουδών περιέχει κλινικές ή εργαστηριακές ασκήσεις ή όπου αλλού κρίνεται αναγκαίο με απόφαση της Συνέλευσης του Τμήματος, κατά παρέκκλιση της παρ. 5 του άρθρου 33 του ν. 4009/2011 (Α’ 195), αλλά και κατά τις ημέρες Σάββατο και Κυριακή, εφόσον κρίνεται αναγκαίο.

5) Τρόπος και μέσα διενέργειας εξετάσεων

Οι εξετάσεις, οι οποίες καθορίζουν τη βαθμολογία κάθε μαθήματος του προγράμματος σπουδών, δύναται να πραγματοποιούνται με έναν ή με συνδυασμό των ακόλουθων τρόπων και μέσων αξιολόγησης των φοιτητών:

α) γραπτή εργασία ή/και ασκήσεις,

β) εργαστηριακές ασκήσεις,

γ) γραπτή εξέταση με φυσική παρουσία των φοιτητών,

δ) προφορική εξέταση με φυσική παρουσία των φοιτητών,

ε) γραπτή ή προφορική εξέταση με εξ αποστάσεως μεθόδους, υπό την προϋπόθεση ότι εξασφαλίζεται το αδιάβλητο και η αξιοπιστία διενέργειας της εξέτασης.

Για τις περιπτώσεις β’, γ’ και δ’ της παρ. 1, όπου απαιτείται η φυσική παρουσία φοιτητών και διδακτικού προσωπικού θα πρέπει να τηρούνται απαραιτήτως οι οδηγίες του Υπουργείου Υγείας και της Εθνικής Επιτροπής προστασίας της Δημόσιας Υγείας έναντι του κορωνοϊού SARS-CoV-2 σχετικά με τα μέτρα προστασίας και τους κανόνες ασφαλείας, όπως εκάστοτε ισχύουν.

Με απόφαση της Συγκλήτου του οικείου Α.Ε.Ι., η οποία αναρτάται στο πρόγραμμα «ΔΙΑΥΓΕΙΑ» ορίζεται εάν θα παρασχεθεί η δυνατότητα για την εφαρμογή του συνόλου ή μέρους των περιπτώσεων της παρ. 1, κατά τη διενέργεια των εξετάσεων των μαθημάτων στο πλαίσιο των προγραμμάτων σπουδών πρώτου και δεύτερου κύκλου του Α.Ε.Ι. κατά το εαρινό εξάμηνο του ακαδημαϊκού έτους 2019-2020, σύμφωνα με τις ανάγκες και τις ιδιαιτερότητες κάθε προγράμματος σπουδών. Ειδικά, για την εφαρμογή της περ. ε’ της παρ. 1, η απόφαση της Συγκλήτου πρέπει να είναι ειδικώς και επαρκώς αιτιολογημένη σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 7.

Μετά την έκδοση της απόφασης της Συγκλήτου σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παρ. 3, ο διδάσκων του κάθε μαθήματος ή σεμιναρίου ή εργαστηρίου, στον οποίον έχει ανατεθεί το διδακτικό έργο επιλέγει τον τρόπο αξιολόγησης των φοιτητών, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην απόφαση της Συγκλήτου του οικείου Α.Ε.Ι. και ενημερώνει με κάθε πρόσφορο μέσο τους φοιτητές.

6) Εξέταση με εξ αποστάσεως μεθόδους 

Η γραπτή ή προφορική εξέταση μαθημάτων των προγραμμάτων σπουδών πρώτου και δεύτερου κύκλου των Α.Ε.Ι. με τη χρήση μεθόδων εξ αποστάσεως αξιολόγησης, δύναται να παρέχεται ως εναλλακτικός τρόπος εξέτασης από τα Α.Ε.Ι., εφόσον πληρούνται σωρευτικά οι ακόλουθες προϋποθέσεις: α) εξασφαλίζεται το αδιάβλητο και η αξιοπιστία διενέργειας της προφορικής ή γραπτής εξέτασης με τη χρήση των εν λόγω μέσων, και β) διασφαλίζεται η ορθή εφαρμογή της ενωσιακής και εθνικής νομοθεσίας σχετικά με την προστασία των προσωπικών δεδομένων.

Με απόφαση της Συγκλήτου του οικείου Α.Ε.Ι., η οποία αναρτάται στο πρόγραμμα «ΔΙΑΥΓΕΙΑ» καθορίζονται λεπτομερώς:

α) ο τρόπος και τα μέσα της εξ αποστάσεως αξιολόγησης των φοιτητών για τα μαθήματα των προγραμμάτων σπουδών πρώτου και δεύτερου κύκλου, για τα οποία θα επιλεγεί ο εν λόγω τρόπος εξέτασης,

β) η πολιτική που θα ακολουθηθεί για την τήρηση, συλλογή και επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων κατά τη διενέργεια των εξετάσεων με τη χρήση εξ αποστάσεως μεθόδων αξιολόγησης, κατόπιν σχετικής εισήγησης του υπεύθυνου προστασίας προσωπικών δεδομένων του οικείου Α.Ε.Ι. κατά το άρθρο 8 του ν. 4624/2019 (Α’ 137),

γ) οι ασφαλιστικές δικλίδες και τα μέσα που θα εφαρμοστούν ενιαία έτσι ώστε να εξασφαλίζεται το αδιάβλητο και η αξιοπιστία της διενέργειας της εξέτασης με μέσα εξ αποστάσεως αξιολόγησης,

δ) ο υπεύθυνος για την παρακολούθηση και απαρέγκλιτη εφαρμογή των εν λόγω μεθόδων αξιολόγησης των εξεταζόμενων φοιτητών. Ως υπεύθυνος δύναται να ορισθεί ο Πρύτανης του οικείου Α.Ε.Ι. ή ένας από τους Αντιπρυτάνεις του οικείου Α.Ε.Ι. για όλα τα προγράμματα σπουδών του οικείου Α.Ε.Ι. ή ο Κοσμήτορας της κάθε Σχολής, εφόσον ορισθεί ένας υπεύθυνος ανά Σχολή του Α.Ε.Ι.

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΟ ΦΕΚ

 

Πηγή: alfavita.gr 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 8 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Τετάρτη, 20 Μαΐου 2020
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Επικαιρότητα
Εγκύκλιος: Η ύλη που προτείνεται να διδαχθεί στα Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία, Νεοελληνική Γλώσσα και Αρχαία Ελληνικά στο Λύκειο και Γυμνάσιο

Την εισήγηση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Πράξη 21/30-04- 2020)  για την ύλη προτείνεται να διδαχθεί για το τρέχον σχολικό έτος.

Στα  Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία για το Γυμνάσιο και στις Α ́ και Β ́ τάξεις του Γενικού Λυκείου (ΠΑΡΑΤΗΜΑ Ι), και στη   .

Στη Νεοελληνική Γλώσσα/Λογοτεχνία, Αρχαία Ελληνικά για το Γυμνάσιο και Α ́ και Β ́ τάξεις του Γενικού Λυκείου ΠΑΡΑΤΗΜΑ ΙΙ

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΕΓΚΥΚΛΙΟ

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΟ ΠΑΡΑΤΗΜΑ Ι

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΟ ΠΑΡΑΤΗΜΑ ΙΙ

Οι προτάσεις του ΙΕΠ, σύμφωνα με την εγκύκλιο, αποτελούν μια ενδεικτική καταγραφή βασικών σημείων που θα αξιοποιήσει ο κάθε εκπαιδευτικός στην παρούσα συγκυρία και συνθήκη διδασκαλίας.

Επιπροσθέτως το υπουργείο Παιδείας ενημερώνει τους  Διευθυντές των σχολείων ότι οφείλουν να διατηρήσουν τα βιβλία ύλης ώστε να αποτελέσουν αφετηρία για τη διδασκαλία την επόμενη σχολική χρονιά (2020- 2021) και να αξιοποιηθούν όπου κριθεί απαραίτητο με πρόσφορο τρόπο για την υποστήριξη της διδασκαλίας με βάση το Πρόγραμμα Σπουδών και τις Οδηγίες διδασκαλίας κάθε μαθήματος.


Πηγή:
esos.gr


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 9 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Τετάρτη, 20 Μαΐου 2020
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Επικαιρότητα
Τι θα γίνει με τα συγγράμματα των Κυπρίων φοιτητών

Αφορά την αποστολή συγγραμμάτων προς τους Κύπριους φοιτητές οι οποίοι διαμένουν στην Κύπρο

Φοιτητικά Συγγράμματα: Το Δ.Σ. του Συλλόγου Εκδοτών Επιστημονικών Βιβλίων Σ.Ε.Ε.ΒΙ. ενημερώνει τους Κύπριους φοιτητές ότι λόγω της καθυστέρησης που πιθανόν θα υπάρξει στην επιστροφή τους στην Ελλάδα, έτσι ώστε να συνεχίσουν την εκπαίδευση τους για το εαρινό εξάμηνο 19-20, τα συγγράμματα τους θα τα παραλάβουν στην Κύπρο, στις διευθύνσεις που έχουν ήδη καταχωρήσει στο Π.Σ Εύδοξος.

Οι εκδότες τονίζουν πως θα αποσταλούν, με μαζική αποστολή, από την πλειοψηφία των εκδοτών την Παρασκευή 29 Μαΐου.

Αναφέρουν ακόμη, πως η προσπάθεια συντονίζεται από τον Σ.Ε.Ε.ΒΙ και θα γίνουν όλες οι απαραίτητες ενέργειες έτσι ώστε να ενημερωθούν και να συμμετέχουν συνάδελφοι εκδότες οι οποίοι δεν είναι μέλη.

Στόχος είναι να παραλάβουν τα συγγράμματα τους, όλοι οι φοιτητές πού διαμένουν στην Κύπρο.

Την διακίνηση εντός της Κύπρου θα αναλάβει η εταιρεία ταχυμεταφορών Primewell.



Πηγή: foititikanea.gr

 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 9 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
.
Τετάρτη, 20 Μαΐου 2020
Διάφορα Θέματα
10%

 Γεια σας..

Εδωσα πανελληνιες το 2018 εχω 16000+ μορια και θα ηθελα να ρωτησω αν περναω με το 4% σε καποιο απο τα σωματα ασφαλειας( αστυνομια,πυροσβεστικη,λιμενικο). Γνωριζω οτι οι βασεις στα ποσοστα του 10% ειναι απροβλεπτες , απλα θελω μια γνωμη.

Ευχαριστω. 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 9 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Παρασκευή, 22 Μαΐου 2020

Σχόλια (0)
 συνηθως την δευτερη χρονια κανουν λιγοτεροι 4%, επομενως υπαρχει λιγοτερος ανταγωνισμος. Δεν ειναι κακο να προσπαθησεις.
Υποβλήθηκε πριν από 7 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Παρασκευή, 22 Μαΐου 2020

Σχόλια (1)

 Και θα παρατήσεις τη σχολή που είσαι τώρα εδώ και 2 χρόνια;;;;; έτσι απλά;

Αλήθεια σε ποια σχολή είσαι τα τελευταία 2 χρόνια;; 

Υποβλήθηκε πριν από 7 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  
Παρασκευή, 22 Μαΐου 2020

Σχόλια (0)
Αντί να απαντήσεις έθεσες ερωτήματα!!!!  
Υποβλήθηκε πριν από 7 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

Share
Edu4u Admin
Τετάρτη, 20 Μαΐου 2020
Σχολές - Τμήματα   Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Επικαιρότητα
Σύγκλητος ΠΑΔΑ: Αποκλειστικά και μόνον εξ’ αποστάσεως οι εξετάσεις του εαρινού εξαμήνου

Σύγκλητος ΠΑΔΑ: Αποκλειστικά και μόνον εξ’ αποστάσεως οι εξετάσεις του εαρινού εξαμήνου

Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής: Η Σύγκλητος του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής, στην υπ. αρ. 6/19-05-2020 έκτακτη ηλεκτρονική συνεδρίασή της, αποφάσισε ομόφωνα τη διεξαγωγή της εαρινής εξεταστικής περιόδου του Ακαδημαϊκού Έτους 2019 – 2020, όλων των Ακαδημαϊκών Τμημάτων των Σχολών του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής, καθώς και την ολοκλήρωση κλινικών και εργαστηριακών μαθημάτων, αποκλειστικά και μόνον εξ’ αποστάσεως.

Όπως αναλυτικά αναφέρεται στην απόφασή της οι υγειονομικές συνθήκες, που έχει διαμορφώσει η επιδημία του COVID-19, έχoυν επηρεάσει το σύνολο της κοινωνικής και οικονομικής ζωής σε παγκόσμιο επίπεδο.

Η κρισιμότητα της επιδημίας επιβάλλει την, κατά το μέτρο του δυνατού, αποφυγή της παραδοσιακής εξέτασης στις αίθουσες και του συγχρωτισμού των φοιτητών στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς , ώστε να μην τίθεται σε κίνδυνο η υγεία των φοιτητών μας, των οικογενειών τους και του προσωπικού του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής.

Η πρακτική που ακολουθήθηκε μέχρι σήμερα στο Πανεπιστήμιο, με την αξιοποίηση των συστημάτων Πληροφορίας και Επικοινωνίας που διαθέτει το Ίδρυμα και η συνδρομή των Εκπαιδευτικών και του Τεχνικού Επιστημονικού Προσωπικού, κατέστησε εφικτό να υλοποιείται αποτελεσματικά και με επιτυχία το σύνολο σχεδόν των μαθημάτων.

Σημειώνεται ότι, το πλήθος των φοιτητών στα 27 Τμήματα των 6 Σχολών του Πανεπιστημίου είναι πολυάριθμο.

Η τεχνολογία Πληροφορίας και Επικοινωνίας μπορεί να αξιοποιηθεί αποτελεσματικά και στην υλοποίηση της εξεταστικής, έτσι ώστε να ελαχιστοποιηθούν οι συνθήκες που ενδεχομένως να απειλήσουν την υγεία των φοιτητών και του προσωπικού.

Σημειώνεται ότι, η Σύγκλητος πιστεύει ακράδαντα ότι η δια ζώσης και πρόσωπο με πρόσωπο εκπαίδευση αποτελεί τον αποτελεσματικότερο τρόπο εκπαίδευσης και εξέτασης.

Η επιλογή της εξ’ αποστάσεως ηλεκτρονικής εκπαίδευσης και εξέτασης αποτελεί επιλογή για την αντιμετώπιση των προβλημάτων για όσο διάστημα διαρκεί η πανδημία COVID-19.

Η υλοποίηση της εξεταστικής του εαρινού εξαμήνου αποτελεί ένα ιδιαίτερα πολύπλοκο θέμα, το οποίο απαιτεί την προσοχή και τη λήψη εκείνων των μέτρων που θα διασφαλίσουν την εγκυρότητα και το αδιάβλητο των εξετάσεων.

Για το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής το έργο αυτό είναι ακόμη πιο περίπλοκο, λόγω του μεγάλου αριθμού των μαθημάτων, της διαφορετικής φύσης τους ανά Σχολή και Τμήμα και φυσικά λόγω του μεγάλου πλήθους των φοιτητών.

Για την αποτελεσματική οργάνωση των Εξετάσεων του εαρινού Εξαμήνου πραγματοποιούνται όλες οι απαραίτητες διαδικασίες προετοιμασίας.

Πηγή: foititikanea.gr

 













https://www.foititikanea.gr/%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%AE%CE%BC%CE%B9%CE%B1/%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%AE%CE%BC%CE%B9%CE%BF-%CE%B4%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE%CF%82-%CE%B1%CF%84%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE%CF%82/19360-%CF%83%CF%8D%CE%B3%CE%BA%CE%BB%CE%B7%CF%84%CE%BF%CF%82-%CF%80%CE%B1%CE%B4%CE%B1-%CE%B1%CF%80%CE%BF%CE%BA%CE%BB%CE%B5%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BC%CF%8C%CE%BD%CE%BF%CE%BD-%CE%B5%CE%BE%E2%80%99-%CE%B1%CF%80%CE%BF%CF%83%CF%84%CE%AC%CF%83%CE%B5%CF%89%CF%82-%CE%BF%CE%B9-%CE%B5%CE%BE%CE%B5%CF%84%CE%AC%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B5%CE%B1%CF%81%CE%B9%CE%BD%CE%BF%CF%8D-%CE%B5%CE%BE%CE%B1%CE%BC%CE%AE%CE%BD%CE%BF%CF%85


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 9 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Πέμπτη, 21 Μαΐου 2020

Σχόλια (0)

 Υπάρχει και μια κατηγορία φοιτητών που έχουν περάσει τα έξι έτη σπουδών και δεν δικαιούνται συγγράμματα ενω δεν έχουν πάρει ποτέ τα βιβλία των μαθημάτων που θέλουν  να εξεταστούν μήπως ξέρει κάποιος να μου πει τι γίνεται και πως θα διαβάσουν αυτοι οι φοιτητές

 

Υποβλήθηκε πριν από 8 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Τετάρτη, 20 Μαΐου 2020
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα
Εγγραφές στο Ελληνικό Λύκειο Αννοβέρου

Το σχολείο μας, το Ελληνικό Λύκειο Αννοβέρου, μετά από διάστημα δύο μηνών που παρέμεινε κλειστό, εξαιτίας της προσωρινής απαγόρευσης λειτουργίας των σχολικών μονάδων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης λόγω της πανδημίας, επαναλειτουργεί κανονικά από τη Δευτέρα 11-05-2020 με τους μαθητές και τις μαθήτριες της Γ΄ Λυκείου και από τη Δευτέρα 18-05-2020 και με τους μαθητές και τις μαθήτριες της Β΄ και της Α΄ και όλους τους εκπαιδευτικούς, μετά την άρση της παραπάνω απαγόρευσης.

 αρχίζει και ο προγραμματισμός της επόμενης σχολικής χρονιάς. Στο πλαίσιο του προγραμματισμού αυτού καλούμε όσους ενδιαφέρονται να εγγράψουν τα παιδιά τους στο Ελληνικό Λύκειο για το επόμενο σχολικό έτος να επικοινωνήσουν μαζί μας. Οι εγγραφές μπορούν να γίνουν άμεσα!

Οι γονείς των μαθητών/-τριων που επιθυμούν να εγγραφούν στο Ελληνικό Λύκειο Αννοβέρου για το σχολικό έτος 2020 - 2021 μπορούν να υποβάλλουν «Αίτηση εγγραφής» μέσω της αποστολής e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνσή μας συμπληρώνοντας όλα τα απαραίτητα στοιχεία, να επικοινωνήσουν στο τηλέφωνο του σχολείου ή στο κινητό τηλέφωνο του Αν. Δ/ντου από την 18η Μαΐου 2020.

Για την εγγραφή να υποβληθούν τα παρακάτω δικαιολογητικά:

1.    Απολυτήριο Γυμνασίου ή τίτλος σπουδών (Zeugnis 9. Klasse)
2.    Φ/Α ταυτότητας ή διαβατηρίου γονέα
3.    Φ/ Α ταυτότητας ή διαβατηρίου μαθητού/-τριας
4.    Πιστοποιητικό οικογενειακής Κατάστασης

Ηλεκτρονική διεύθυνση:    hannover@sch.gr
Τηλέφωνο σχολείου:        +49 (0) 511 623249

Ο Αν. Διευθυντής

Φοίβος Χατζημιχαήλ Δρ. Φιλολογίας

 

Πηγή: esos.gr 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 9 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Τετάρτη, 20 Μαΐου 2020
Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα
Τηλεσεμινάρια διδασκαλίας της ελληνικής στις ΗΠΑ και η σημασία των πόρων του ΚΕΓ για τη σύγχρονη τηλεκπαίδευση
 Υπό την αιγίδα της Αρχιεπισκοπής Αμερικής, και με πρόσκληση του επικεφαλής του  Εκπαιδευτικού Γραφείου της κ. Αν. Κουλαρμάνη, διεξήχθησαν στις 9 και 16 Μαϊου με επιτυχία δύο τηλεσεμινάρια του Κέντρου Ελληνικής Γλώσσας (ΚΕΓ), με θέμα την παρουσίαση των «ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ»  και τις ετήσιες «ΠΑΓΚΟΣΜΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΕΛΛΗΝΟΜΑΘΕΙΑΣ». Τα θέματα τα εισηγήθηκε ο πρόεδρος του ΚΕΓ, καθηγητής Ι. Ν. Καζάζης,  και τα ανέπτυξαν οι βασικοί συνεργάτες του ΚΕΓ Ράνια Βοσκάκη και Παναγιώτης Δαγκόπουλος. Τα παρακολούθησαν συνολικά 300 εκπαιδευτικοί από όλη την Αμερική.

Ακολούθησε αναλυτική συζήτηση με τους συμμετέχοντες εκπαιδευτικούς, που αποφοίτησαν από τις ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ή χρησιμοποιούν τον ψηφιακό κόσμο του ΚΕΓ για την ελληνική ως Β΄/ Ξένη Γλώσσα.

Στην κατακλείδα της η κ. Αθηνά Κρομμύδα, Πρόεδρος του Ανωτάτου Συμβουλίου Ελληνικής Παιδείας της Ι. Αρχιεπισκοπής Αμερικής, τόνισε : «Το Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας, του οποίου προϊόν υψηλών προδιαγραφών είναι η «Ελληνομάθεια», το ΚΛΙΚ και οι «Διαδρομές», προσφέρει μια εξαιρετική υπηρεσία στην πορεία της διδασκαλίας της Ελληνικής γλώσσας τόσο στους/ις  εκπαιδευτικούς όσο και στους/στις μαθητές/τριες και για το λόγο αυτό εκφράζουμε τα θερμά μας συγχαρητήρια».

Αξίζει λοιπόν  να υπενθυμίσουμε ότι οι ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ αποτελούν το παλαιότερο και πλέον αναγνωρίσιμο πρόγραμμα  του Υπουργείου Παιδείας για την επιμόρφωση εκπαιδευτικών στη διδασκαλία της ελληνικής ως Β’/ Ξένης Γλώσσας. Προβλέπει 450 ώρες επιμόρφωσης που εκτείνονται σε ένα δεκάμηνο, διεξάγονται μόνον εξ αποστάσεως και προσφέρονται φέτος για 12η χρονιά. Το πρόγραμμα έχει βραβευτεί  από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, παρακολουθείται ετησίως από εκατοντάδες ‘Έλληνες αλλά και ξένους εκπαιδευτικούς από δεκάδες χώρες του κόσμου και οδηγεί σε πιστοποίηση από το Υπουργείο Παιδείας. Η πιστοποίηση αυτή αποτελεί σοβαρό προσόν τυπικά, αφού μοριοδοτείται από δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς με εξειδίκευση στη διδασκαλία της ελληνικής ως ξένης ή δεύτερης γλώσσας, αλλά και ουσιαστικά, καθώς αποτελεί την είσοδο σε έναν νέο επιστημονικό κλάδο της εφαρμοσμένης γλωσσολογίας, με σοβαρές επαγγελματικές προοπτικές μέσα σε έναν συνεχώς μεταβαλλόμενο κόσμο.

Για τις ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΕΛΛΗΝΟΜΑΘΕΙΑΣ το ΚΕΓ διαθέτει 160 εξεταστικά κέντρα σε όλον τον κόσμο. Αυτές βασίζονται στο «Κοινό Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Αναφοράς για τις Γλώσσες» της Ευρωπαϊκής  Ένωσης. Από το 1999 έχουν λάβει την πιστοποίηση χιλιάδες υποψήφιοι και την έχουν «εξαργυρώσει» επαγγελματικά με βάση το Ευρωπαϊκό Προσοντολόγιο.

Ειδικά στις ΗΠΑ, οι μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που είναι κάτοχοι των τίτλων ελληνομάθειας του ΚΕΓ αποκτούν την Seal of Biliteracy. Αυτή είναι προϋπόθεση για να κερδίσουν ακαδημαϊκές πιστωτικές μονάδες, στα πανεπιστήμια όπου πρόκειται να φοιτήσουν, και  έκπτωση διδάκτρων.  Για τα παιδιά της ελληνικής ομογένειας η  πολιτική αυτή αποτελεί ένα σοβαρό κίνητρο  για πιστοποιημένη Ελληνομάθεια.

Πέρα από την πιστοποίηση της ελληνομάθειας ανά τον κόσμο, το Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας προσφέρει την «ΠΥΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ» (http://www.greek-language.gr/greekLang/index.html) , τις «Ψηφίδες» για την Ελληνική Γλώσσα (http://www.greek-language.gr/digitalResources/ ), το corpus των διδακτικών σεναρίων «Πρωτέας» (http://proteas.greek-language.gr/ ), αλλά και μια πληθώρα υλικών όπως τα ψηφιακά λεξικά του,  το Λεξικό της Κοινής Νεοελληνικής, το μεσαιωνικό Λεξικό Κριαρά, το Λεξικό Γεωργακά, με έμφαση στο λόγιο και στο λογοτεχνικό λεξιλόγιο. 

Όλα αυτά τα ψηφιακά μέσα του ΚΕΓ, που ήδη τροφοδοτούν με υλικό και τις έδρες ελληνικών σπουδών ανά τον κόσμο, αποδείχτηκαν λύσεις αιχμής για την τηλεκπαίδευση λόγω της πρόσφατης πανδημίας. Η συντριπτική πλειονότητα των διδασκόντων τα γλωσσικά μαθήματα σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης άντλησε  πρωτότυπο υλικό και χρησιμοποίησε την εργαλειοθήκη του ΚΕΓ για την ενίσχυση του γλωσσικού μαθήματος , αλλά και για την προσωπική τους επιμόρφωση. Ειδικά μετά την αλλαγή της ύλης των Πανελλαδικών Εξετάσεων στα αρχαία και τα νέα ελληνικά γίνεται αντιληπτή η στήριξη που μπορεί να βρει ο εκπαιδευτικός  σε κείμενα και επιστημονική θεωρία για την αρχαία ελληνική γλώσσα και τα γραπτά της είδη, τη σύγχρονη νεοελληνική λογοτεχνία και τη θεωρία της.

Την ποιότητα των εργαλείων αυτών την αποδεικνύει  μεταξύ άλλων και η επισκεψιμότητα της ΠΥΛΗΣ  με άνω των 650.000 μοναδικών επισκεπτών μηνιαίως (έναντι των  450.000 προ πανδημίας). Ένα περιβάλλον «ανοιχτής» (και όχι τυποποιημένης ή φροντιστηριακού τύπου) τηλεργασίας με παιδαγωγική και παιδευτική υπεραξία.

Για να μπορέσει λοιπόν στο άμεσο μέλλον να αποτελέσει η τηλεκπαίδευση μιαν αξιόπιστη παράλληλη πηγή εκπαίδευσης και επιμόρφωσης, το ΚΕΓ θα συνεχίσει να αγωνίζεται, με τη στήριξη του Υπουργείου Παιδείας, να  συντηρεί, να εμπλουτίζει, και να ανανεώνει τους ψηφιακούς του πόρους –και  να παραμένει κορυφαίο.

 
Πηγή: minedu.gov.gr  


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 9 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Σελίδα 7 από 12015 (120141 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
6
7
8
9
12013
12014
12015
Επόμενο

Συζήτηση - Γνώμες - Σχόλια
Ξέρει κανείς
Παρασκευή, 29 Μαΐου 2020 - 14:53
Σχόλια (2)

Όποιος ξέρει
Πέμπτη, 28 Μαΐου 2020 - 16:13
Σχόλια (0)

ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΕΣ 2020 ΑΥΞΗΣΗ ΕΙΣΑΚΤΕΩΝ
Τετάρτη, 27 Μαΐου 2020 - 14:54
Σχόλια (4)

αποκτηση ππδε
Τρίτη, 26 Μαΐου 2020 - 21:44
Σχόλια (3)

Επαλ ειδικότητα συντελεστές βαρύτητας
Τρίτη, 26 Μαΐου 2020 - 10:41
Σχόλια (0)

ΙΚΥ ΕΚΟ
Παρασκευή, 22 Μαΐου 2020 - 21:20
Σχόλια (2)

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

Πτυχιακή εργασία
Παρασκευή, 22 Μαΐου 2020 - 17:29
Σχόλια (1)

10%
Τετάρτη, 20 Μαΐου 2020 - 20:07
Σχόλια (3)

ΙΚΥ ΕΚΟ 2017/18
Τρίτη, 19 Μαΐου 2020 - 10:12
Σχόλια (1)

Επαλ βάσεις
Δευτέρα, 18 Μαΐου 2020 - 15:14
Σχόλια (4)

Σχολές με φυσική παρουσία

Εκπαιδευτικά... και Άλλα
Τετάρτη, 15 Αυγούστου 2012
Για πολύ έξυπνους
Σχόλια (2)
Υποβλήθηκε πριν από 2844 ημέρες
Τετάρτη, 15 Αυγούστου 2012
Δείτε όλο το σύμπαν σε 6 λεπτά!
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2844 ημέρες
Τετάρτη, 15 Αυγούστου 2012
Ένα χωριό πάνω στα δέντρα
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2844 ημέρες
Τετάρτη, 15 Αυγούστου 2012
Ένας εναλλακτικός επίγειος παράδεισος
Σχόλια (2)
Υποβλήθηκε πριν από 2844 ημέρες
Τετάρτη, 15 Αυγούστου 2012
Δωρεάν μαθήματα αρχαίων σε αυστραλιανό πανεπιστήμιο
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2844 ημέρες
Τετάρτη, 15 Αυγούστου 2012
Η μαγευτική μας Ελλάδα...
Σχόλια (2)
Υποβλήθηκε πριν από 2844 ημέρες
Σελίδα 4358 από 4473 (26834 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
4357
4358
4359
4360
4471
4472
4473
Επόμενο
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης