Τρίτη, 26 Μαΐου 2020
 
 

Μεταπτυχιακά Εξ Αποστάσεως

Υποτροφία Φοίτησης

Αγγελίες

Tickets Market - Φθηνά Εισιτήρια

Πανελλαδικές 2020 - Μηχανογραφικό 2020

Μετεγγραφές

edu4u.gr facebook page

Share
Edu4u Admin
Δευτέρα, 15 Ιουνίου 2020
Σχολές - Τμήματα   Επικαιρότητα   Πανελλαδικές 2019 - Μηχανογραφικό 2019
Πρόγραμμα πανελλαδικών εξετάσεων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ 2020

Από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι με Υπουργικές Αποφάσεις καθορίστηκε το πρόγραμμα των πανελλαδικών εξετάσεων των Γενικών Λυκείων (με το Νέο και με το Παλαιό σύστημα) και των Επαγγελματικών Λυκείων 2020.

      

1. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2020 των ημερήσιων

και εσπερινών ΓΕΛ με το νέο συστημα

ΗΜΕΡΑ

ΗΜΕΡ/ΝΙΑ

ΜΑΘΗΜΑ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
(Ο.Π.= Ομάδα Προσανατολισμού)

ΔΕΥΤΕΡΑ

15-6-2020

- ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ

ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

ΤΕΤΑΡΤΗ

17-6-2020

- ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ

- ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Ο.Π. ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

Ο.Π. ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

+ Ο.Π. ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΠΛΗΡ/ΚΗΣ

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

19-6-2020

- ΒΙΟΛΟΓΙΑ

 

- ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ

Ο.Π. ΣΠΟΥΔΩΝ ΥΓΕΙΑΣ

 

Ο.Π. ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

ΔΕΥΤΕΡΑ

22-6-2020

- φυσικη

 

Ο.Π. ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

+ Ο.Π. ΣΠΟΥΔΩΝ ΥΓΕΙΑΣ

ΤΕΤΑΡΤΗ

24-6-2020

- ιστορια

 

- πληροφορικη

Ο.Π. ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

 

Ο.Π. ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΠΛΗΡ/ΚΗΣ

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

26-6-2020

- χημεια

 

 

- οικονομια

Ο.Π. ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

+ Ο.Π. ΣΠΟΥΔΩΝ ΥΓΕΙΑΣ

 

Ο.Π. ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΠΛΗΡ/ΚΗΣ

 

Ως ώρα έναρξης εξέτασης ορίζεται η 08:30 π.μ., κοινή για τους υποψηφίους ημερήσιων και εσπερινών Λυκείων. Οι υποψήφιοι πρέπει να προσέρχονται στις αίθουσες εξέτασης μέχρι τις  08.00 π.μ. Η διάρκεια εξέτασης κάθε μαθήματος είναι τρεις (3) ώρες.

 

 

 

2. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2020 ΤΩΝ ΗΜΕΡΗΣΙΩΝ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΩΝ ΓΕΛ ΜΕ ΤΟ ΠΑΛΑΙΟ  ΣΥΣΤΗΜΑ

ΗΜΕΡΑ

ΗΜΕΡ/ΝΙΑ

ΜΑΘΗΜΑ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
(Ο.Π.= Ομάδα Προσανατολισμού)

ΔΕΥΤΕΡΑ

15-6-2020

- ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ

ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

ΤΕΤΑΡΤΗ

17-6-2020

- ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ

- ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Ο.Π. ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

Ο.Π. ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

+ Ο.Π. ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΠΛΗΡ/ΚΗΣ

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

19-6-2020

- ΒΙΟΛΟΓΙΑ

 

- βιολογια

Ο.Π. ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

 

ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

ΔΕΥΤΕΡΑ

22-6-2020

- φυσικη

 

- ΛΑΤΙΝΙΚΑ

Ο.Π. ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

 

Ο.Π. ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

ΤΕΤΑΡΤΗ

24-6-2020

- ιστορια

 

- ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Ο.Π. ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

 

Ο.Π. ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΠΛΗΡ/ΚΗΣ

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

26-6-2020

- χημεια

 

- ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ

Ο.Π. ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

 

Ο.Π. ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΠΛΗΡ/ΚΗΣ

 

Ως ώρα έναρξης εξέτασης ορίζεται η 08:30 π.μ., κοινή για τους υποψηφίους ημερήσιων και εσπερινών Λυκείων. Οι υποψήφιοι πρέπει να προσέρχονται στις αίθουσες εξέτασης μέχρι τις  08.00 π.μ.

  Η διάρκεια εξέτασης κάθε μαθήματος είναι τρεις (3) ώρες.

 

 

 

3. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΕΤΟΥΣ 2020 ΤΩΝ

ΗΜΕΡΗΣΙΩΝ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΩΝ ΕΠΑΛ

ΗΜΕΡΑ

ΗΜΕΡ/ΝΙΑ

                       ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ

ΤΡΙΤΗ

16-6-2020

- ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ

ΠΕΜΠΤΗ

18-6-2020

- ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (Άλγεβρα)

ΣΑΒΒΑΤΟ

20-6-2020

- ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΗΧΑΝΩΝ

- ΑΝΑΤΟΜΙΑ-ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ II

- ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ (ΑΟΘ)

- ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΤΕΧΝΗΣ

ΤΡΙΤΗ

23-6-2020

- ΝΑΥΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ-ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΣΤΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑ-ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ

- ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ

- ΔΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ

- ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΓΕΩΡΓΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΠΕΜΠΤΗ

25-6-2020

- ΗΛΕΚΤΡΟΤΕΧΝΙΑ 2

- ΜΗΧΑΝΕΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΥΣΗΣ II (ΜΕΚ ΙΙ)

- ΥΓΙΕΙΝΗ

- ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ (ΑΟΔ)

ΣΑΒΒΑΤΟ

27-6-2020

- ΑΡΧΕΣ ΒΙΟΛΟΓΙΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΑΣ

- ΝΑΥΤΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ

- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ

- ΝΑΥΣΙΠΛΟΪΑ ΙΙ

ΔΕΥΤΕΡΑ

29-6-2020

- ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΕΝΤΡΙΚΩΝ ΘΕΡΜΑΝΣΕΩΝ

- ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ

- ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗ

- ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΥΛΙΚΩΝ

ΤΡΙΤΗ

30-6-2020

- ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΨΥΞΗΣ-ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΥ

- ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ

- ΨΗΦΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ

 

Ως ώρα έναρξης εξέτασης ορίζεται η 08:30 π.μ. Οι υποψήφιοι πρέπει να προσέρχονται στις αίθουσες εξέτασης μέχρι τις  08.00 π.μ. Η διάρκεια εξέτασης κάθε μαθήματος είναι τρεις (3) ώρες, εκτός από το μάθημα ειδικότητας: Αρχιτεκτονικό Σχέδιο, για το οποίο η διάρκεια εξέτασης είναι τέσσερις (4) ώρες.

 

 

  Πηγή: www.minedu.gov.gr

 

 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 1 λεπτό
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Σάββατο, 2 Μαΐου 2020

Σχόλια (0)

εχω μια ερωτηση παρακαλω για  το πτυχιο

η κ. κεραμαιος ειπε οτι μη διενεργεια προαγωγικων και δηλαδη τα παιδια που ειναι γ' ταξη επαλ δεν θα δωσου εξετασεις για  το πτυχιο, θα το παρουν με βαθμο τετραμηνων??

Υποβλήθηκε πριν από 24 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

Share
Edu4u Admin
Κυριακή, 14 Ιουνίου 2020
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Επικαιρότητα   Πανελλαδικές 2019 - Μηχανογραφικό 2019
KYA για τον τρόπο διεξαγωγής πανελλαδικών εξετάσεων 2020, γραπτών και προφορικών

KYA για τον τρόπο διεξαγωγής πανελλαδικών εξετάσεων 2020, γραπτών και προφορικών

το αρχείο σε μορφή pdf


Πηγή: minedu.gov.gr


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 1 λεπτό
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Παρασκευή, 29 Μαΐου 2020
Σχολές - Τμήματα   Επικαιρότητα   Πανελλαδικές 2019 - Μηχανογραφικό 2019
ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ: Υποβολή Αιτήσεων/Δικαιολογητικών έως 29 Μαΐου

Προκήρυξη ιαγωνισµού Επιλογής Σπουδαστών/τριών Ανωτάτων Στρατιωτικών Εκπαιδευτικών Ιδρυµάτων (ΑΣΕΙ), [Ευελπίδων (ΣΣΕ), Ναυτικών οκίµων (ΣΝ), Ικάρων (ΣΙ), Αξιωµατικών Σωµάτων (ΣΣΑΣ), Αξιωµατικών Νοσηλευτικής (ΣΑΝ)] και των Ανωτέρων Στρατιωτικών Σχολών Υπαξιωµατικών (ΑΣΣΥ), [Στρατού Ξηράς (ΣΜΥ), Πολεµικού Ναυτικού (ΣΜΥΝ) και Πολεµικής Αεροπορίας (ΣΜΥΑ)

 H διαδικασία Υποβολής Ηλεκτρονικής Αίτησης των υποψηφίων για τα ΑΣΕΙ-ΑΣΣΥ για το Ακαδημαϊκό Έτος 2020 - 2021, θα λάβει χώρα στις εξής ημερομηνίες:

• Έλληνες εσωτερικού: 13/05/2020 έως 29/05/2020

• Έλληνες εξωτερικού: 08/07/2020 έως 22/07/2020

 

Στον παρακάτω ιστότοπο, θα βρείτε οδηγίες χρήσης της ηλεκτρονικής εφαρμογής, χρήσιμες πληροφορίες, καθώς και το σύνδεσμο για την υποβολή νέας αίτησης. Σας υπενθυμίζουμε ότι είναι σημαντικό να έχετε μελετήσει την Εγκύκλιο (ΚΛΙΚ ΕΔΩ), πρωτού υποβάλλετε αίτηση κατάταξης στις Στρατιωτικές Σχολές, προκειμένου να αποφύγετε τυχόν λάθη ή παραβλέψεις.

 

 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 1 λεπτό
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Δευτέρα, 25 Μαΐου 2020
Εκπαιδευτικό Σύστημα   Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Επικαιρότητα
Ν. Κεραμέως για ζωντανή αναμετάδοση: «O καθένας τίθεται προ των ευθυνών του»
 Τι απάντησε σήμερα η Κεραμέως στην ερώτηση «τι θα γίνει με τους εκπαιδευτικούς που αρνούνται να εφαρμόσουν την καταγραφή και τη ζωντανή αναμετάδοση του μαθήματος;»

Η Υπουργός Παιδείας & Θρησκευμάτων Νίκη Κεραμέως στη σημερινή αρχική ομιλία της για τα Δημοτικά σχολεία και Νηπιαγωγεία δήλωσε πως «υπάρχει η δυνατότητα για σύγχρονη εξ αποστάσεως διδασκαλία από εκπαιδευτικούς για όσους μαθητές εμπίπτουν σε κατηγορίες που δικαιολογούν την απουσία τους».

Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης τύπου στην ερώτηση «Από το βήμα της βουλής διαμηνύατε προς ημερών «ούτε βήμα πίσω» αναφορικά με το ζήτημα της ζωντανής μετάδοσης των μαθημάτων με ηλεκτρονικά μέσα. Αργότερα χαρακτηρίσατε προαιρετικό το μέτρο. Τελικά τι θα γίνει με τους εκπαιδευτικούς που αρνούνται να εφαρμόσουν την καταγραφή και τη ζωντανή αναμετάδοση του μαθήματος δεδομένου ότι η πλειονότητα των εκπαιδευτικού κόσμου είναι αντίθετη;» έδωσε την παρακάτω απάντηση :

«Νομίζω ότι ήμουνα σαφής και προηγουμένως. Δεν κάναμε ούτε βήμα πίσω. Προχωρήσαμε όπως ακριβώς είχαμε εξαγγείλει, φέραμε την υπουργική απόφαση , φέραμε την εγκύκλιο και από εκεί και πέρα όπως είπα και προηγουμένως ο καθένας τίθεται προ των ευθυνών του. Οι εκπαιδευτικοί , όπως ακριβώς σε όλο αυτό το διάστημα αναστολής λειτουργίας εφάρμοσαν με εξαιρετικό τρόπο , και τους αξίζουν θερμά συγχαρητήρια, την εξ αποστάσεως εκπαίδευση έτσι και τώρα καλούνται να δώσουν με τη σειρά τους τη δυνατότητα στα παιδιά που μένουν σπίτι , και μένουν σπίτι για να προστατέψουν την ατομική υγεία, αλλά και τη δημόσια υγεία. Έτσι λοιπόν καλούνται τώρα με τη σειρά τους να δώσουν τη δυνατότητα στα παιδιά αυτά που μένουν σπίτι να έχουν πρόσβαση στην εκπαίδευση.

 

Πηγή:fresh-education.gr 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 9 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Δευτέρα, 25 Μαΐου 2020
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα
Πραγματοποιήθηκαν οι πρώτες ναυλωμένες πτήσεις για Κύπριους φοιτητές

Πραγματοποιήθηκαν οι πρώτες ναυλωμένες πτήσεις για Κύπριους φοιτητές

Πραγματοποιήθηκαν σήμερα οι δυο πρώτες ναυλωμένες πτήσεις για μετάβαση φοιτητών/τριών στην Αθήνα προκειμένου να μπορέσουν να συμμετάσχουν σε πανεπιστημιακές υποχρεώσεις (εργαστήρια, κλινικές, εξετάσεις) που απαιτούν τη φυσική παρουσία τους.

Μια τρίτη προγραμματισμένη πτήση ακυρώθηκε από την αεροπορική εταιρεία εξαιτίας της έλλειψης ενδιαφέροντος από φοιτητές/φοιτήτριες, οι οποίοι/οποίες συμπεριελήφθησαν στον κατάλογο, αφού σύμφωνα με τη δήλωση ενδιαφέροντος που υπέβαλαν θα έπρεπε να έχουν προτεραιότητα.

Συγκεκριμένα, από τον κατάλογο με την πρώτη ομάδα προτεραιότητας, λιγότεροι από τους μισούς ανταποκρίθηκαν τελικά στην έκκληση που έγινε από την αεροπορική εταιρεία και έκλεισαν θέση για μετάβαση στην Αθήνα. Οι πτήσεις συμπληρώθηκαν από φοιτητές/φοιτήτριες της αμέσως επόμενης ομάδας προτεραιότητας.

Τις επόμενες μέρες θα διοργανωθούν και άλλες ναυλωμένες πτήσεις και θα ειδοποιηθούν οι ενδιαφερόμενοι/ενδιαφερόμενες, σύμφωνα με τις δηλώσεις που υπέβαλαν στην ειδική ηλεκτρονική πλατφόρμα του Υπουργείου Παιδείας της Κύπρου. 


Πηγή: foititikanea.gr

 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 9 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Δευτέρα, 25 Μαΐου 2020
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα   Άρθρα   Πανελλαδικές 2019 - Μηχανογραφικό 2019
Πανελλήνιες 2020: Οι εκτιμήσεις για τον βαθμό δυσκολίας των θεμάτων

Πανελλήνιες 2020: Οι εκτιμήσεις για τον βαθμό δυσκολίας των θεμάτων

Η αντίστροφη μέτρηση για τις Πανελληνίες 2020  έχει ξεκινήσει και οι υποψήφιοι  προετοιμάζονται για τις πολύ διαφορετικές συνθήκες που θα διεξαχθούν οι εξετάσεις. Ήδη οι μαθητές της Γ' Λυκείου και οι εκπαιδευτικοί τους διάγουν τον δικό τους αγώνα δρόμου προκειμένου στο τέλος της σχολικής χρονιάς να έχει καλυφθεί η -μειωμένη φέτος- εξεταστέα ύλη.

Με ΚΥΑ για τις Πανελλήνιες 2020 που δημοσιεύτηκε,  δίνονται αναλυτικές οδηγίες για τον τρόπο διεξαγωγής των εξετάσεων. Η ΚΥΑ, που συνυπογράφεται από τους υπουργούς Παιδείας και Υγείας, καθορίζει ότι η χρήση της μάσκας θα είναι προαιρετική για τους υποψηφίους των Πανελληνίων  2020, αλλά υποχρεωτική για τους επιτηρητές καθώς και ότι θα πρέπει να τηρούνται οι φυσικές αποστάσεις του 1,5 μέτρου.

Οι υποψήφιοι, φέτος, θα χρειαστούν να έχουν σύμμαχο και τον καιρό καθώς στις αίθουσες διεξαγωγής των Πανελληνίων 2020 δεν θα επιτρέπονται οι ανεμιστήρες, ενώ υπάρχει σύσταση για φυσικό αερισμό, δηλαδή από τα παράθυρα και τις πόρτες.

Για την προετοιμασία εν όψει των Πανελληνίων 2020, τη ψυχολογία των υποψηφίων, και τις εκτιμήσεις του για τα θέματα, μιλά στο iefimerida ο Στράτος Στρατηγάκης, μαθηματικός – σύμβουλος σταδιοδρομίας.

«Όσο νεότερος είναι ο άνθρωπος τόσο λιγότερο αντέχει τον εγκλεισμό στο σπίτι. Τα παιδιά ανήκουν, λοιπόν, στις πλέον ψυχικά πληττόμενες ομάδες. Οι υποψήφιοι των φετινών Πανελλαδικών Εξετάσεων εκτός από το στρες των Πανελληνίων 2020 , που έχουν όλοι οι υποψήφιοι κάθε χρόνο, είχαν και τον εγκλεισμό να αντιμετωπίσουν» αναφέρει αρχικά και προσθέτει:

«Τα πράγματα “φουσκώνουν” στο μυαλό του υποψηφίου. Ένα από τα ερωτήματα που τον ταλανίζουν είναι αν τα θέματα των Πανελλαδικών θα είναι εύκολα ή δύσκολα. Πολλοί λένε ότι τα θέματα των Πανελλαδικών θα είναι φέτος πιο εύκολα από τις άλλες χρονιές, καθώς ο εγκλεισμός τρέλανε τα παιδιά, που δεν μπορούσαν να συγκεντρωθούν, με αποτέλεσμα να είναι λιγότερο διαβασμένα από άλλες χρονιές. Αναγνωρίζοντας την ιδιαίτερη φετινή χρονιά θα βάλουν πιο εύκολα θέματα, ώστε να μην έχουμε πολύ μεγάλη αποτυχία» αναφέρει αρχικά ο κ. Στρατηγάκης.

Ο κ. Στρατηγάκης εξηγεί ότι «άλλοι πάλι λένε ότι με τη μείωση της ύλης δεν μπορούν να δημιουργηθούν συνδυαστικές ασκήσεις, συνεπώς οι θεματοδότες θα δυσκολευτούν πολύ να βρουν ένα τέταρτο θέμα που θα ξεχωρίσει τους άριστους από τους πολύ καλούς και αυτούς από τους καλούς. Θα αναγκαστούν, λοιπόν, να βάλουν πάρα πολύ δύσκολες ασκήσεις για να μη γράψουν όλοι πολύ υψηλή βαθμολογία, γεγονός που δημιουργεί αδικίες».

Ο Στράτος Στρατηγάκης επιβεβαιώνει ότι «η μείωση της ύλης σε μερικά μαθήματα, όπως τα Μαθηματικά, δημιουργούν πολύ μεγάλο πρόβλημα, καθώς πολύ σημαντικά κεφάλαια έμειναν εκτός ύλης. Αυτές οι σκέψεις δημιουργούν ένα επιπλέον άγχος στους υποψηφίους. Το ερώτημα εύκολα ή δύσκολα θέματα τριβελίζει το μυαλό και μπορεί να κατευθύνει το διάβασμα σε περίεργες ατραπούς. Μπορεί, δηλαδή, από το φόβο των πολύ δύσκολων θεμάτων κάποιοι υποψήφιοι να προσπαθούν να μάθουν και το… απίθανο, καθώς αγωνίζονται να αυξήσουν τις πιθανότητες επιτυχίας. Ιδιαίτερα όσοι δίνουν ξανά εξετάσεις έχουν πολύ περισσότερο άγχος, καθώς θυσίασαν μία επιπλέον χρονιά διαβάσματος για να πετύχουν το όνειρό τους και έπεσαν πάνω στον… κορωνοϊό» εξηγεί, συστήνοντας όμως «ψυχραιμία».

Ερωτηθείς για αν και κατά πόσο θα λειτουργήσουν ως βαρόμετρο των Πανελλαδικών 2020 τα θέματα ο Στράτος Στρατηγάκης επισημαίνει:

«Εχει πολύ μικρή σημασία αν τα θέματα είναι εύκολα ή δύσκολα, συνεπώς αδίκως τρελαίνονται στο άγχος τα παιδιά. Για να το κατανοήσουμε πρέπει να σκεφθούμε τι ακριβώς είναι οι Πανελλαδικές Εξετάσεις. Πρόκειται για ένα διαγωνισμό συμπλήρωσης θέσεων. Των θέσεων των εισακτέων που καθορίζει το Υπουργείο Παιδείας. Αν το Υπουργείο Παιδείας ανακοινώσει 50.000 θέσεις στα Πανεπιστήμια τότε η επιτυχία θα είναι πολύ δύσκολη. Αν το Υπουργείο ανακοινώσει 78.000 θέσεις στα Πανεπιστήμια τότε η επιτυχία θα είναι πιο εύκολη, γιατί θα εισαχθούν οι πρώτοι 78.000 υποψήφιοι. Συνεπώς η δυσκολία εισαγωγής εξαρτάται από τον αριθμό των εισακτέων.»

Για να πετύχει κάποιος στις περιζήτητες σχολές, υπογραμμίζει ο κ. Στρατηγάκης, «θα πρέπει να γράψει καλύτερα από τους άλλους υποψηφίους ώστε να συγκεντρώσει περισσότερα μόρια, που θα του επιτρέψουν την επιτυχία του στη σχολή των ονείρων του. Προσέξτε: Δεν είναι απαραίτητο να γράψει πάνω από 19. Πρέπει απλά να γράψει καλύτερα από τους άλλους. Αν λοιπόν τα θέματα είναι πολύ δύσκολα ελάχιστοι θα γράψουν καλά. Μόνο 1164 ήταν οι αριστούχοι το 2019, με αποτέλεσμα η βάση της Ιατρικής Αθήνας να διαμορφώνεται στα 18.724 μόρια. Αν τα θέματα είναι πολύ εύκολα τότε πολλοί θα είναι οι αριστούχοι, με αποτέλεσμα οι βάσεις 2020 να εκτοξευτούν. Δείτε τη βάση της Ιατρικής το 2009 που έφτασε το δυσθεώρητο 19.476 μόρια. Αυτό συνέβη γιατί οι αριστούχοι έφτασαν τους 3.344» τονίζει και προσθέτει:

«Αντίστοιχη είναι η κατάσταση και στη βάση της Νομικής Αθήνας. Όταν οι υποψήφιοι με πάνω από 18.000 μόρια είναι λίγοι γύρω στους 1.000, τότε η βάση κυμαίνεται μεταξύ 18.000 και 18.200 μορίων. Όταν οι αριστούχοι είναι περισσότεροι από 3.000 η βάση εκτοξεύεται στα 18.900 μόρια.

Συνεπώς δεν πρέπει να ανησυχούν οι υποψήφιοι αν τα θέματα θα είναι εύκολα ή δύσκολα. Σημασία δεν έχει να γράψουν καλά, αλλά να γράψουν καλύτερα από τους υπόλοιπους. Δεν έχει καμία σημασία ο βαθμός δυσκολίας των θεμάτων.»



Πηγή: foititikanea.gr

 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 9 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Δευτέρα, 25 Μαΐου 2020
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα
Σύγκλητος ΕΛΜΕΠΑ: Πώς θα εξεταστούν οι φοιτητές!

Σύγκλητος ΕΛΜΕΠΑ: Πώς θα εξεταστούν οι φοιτητές!

Στο Ηράκλειο στις 21 Μαΐου 2020 ημέρα Πέμπτη και ώρα 10.30 συνήλθε σε έκτακτη συνεδρίαση η Σύγκλητος του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου με τηλεδιάσκεψη, σύμφωνα με την με αρ. πρωτ. 2666/Φ20/18-05-2020 πρόσκληση του Πρύτανη Νικολάου Κατσαράκη.

Εκπρόσωποι των προπτυχιακών και μεταπτυχιακών φοιτητών δεν συμμετέχουν καθότι δεν έχει υποβληθεί η νόμιμη εκπροσώπησή τους από τους Συλλόγους τους. Γραμματέας της Συγκλήτου ήταν η Μαρία Μούντη, Προϊσταμένη του Τμήματος Συλλογικών και Ατομικών Οργάνων και Επιτροπών.

Διεξαγωγή εξετάσεων εαρινού εξαμήνου, ακαδημαϊκού έτους 2019-2020

O Πρύτανης Νικόλαος Κατσαράκης έθεσε υπόψη των μελών της Συγκλήτου την με ημερομηνία 18-05-2020 εισήγησή του με θέμα Διεξαγωγή εξετάσεων εαρινού εξαμήνου, ακαδημαϊκού έτους 2019-2020.

Η Σύγκλητος του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου αφού συζήτησε διεξοδικά την εισήγηση του Πρυτανικού Συμβουλίου, την ΥΑ 59181/Ζ1 (ΦΕΚ τ.Β’. 1935/20.5.2020) και λαμβάνοντας υπόψη τις έκτακτες συνθήκες λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού, γνωστοποιεί τα εξής σε σχέση με την εξεταστική περίοδο του Ιουνίου-Ιουλίου 2020:

Είναι σαφές ότι οι εξαιρετικές συνθήκες επιβάλλουν πολύ σοβαρές και ειδικές ρυθμίσεις ώστε να διασφαλιστεί η υγεία των φοιτητών, των διδασκόντων και όλου του προσωπικού που συμμετέχει στη διεξαγωγή των εξετάσεων. Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων σε έγγραφό του στις 11.5.2020, με οδηγίες για την εφαρμογή της υπ’ αριθμ. Δ1α/ΓΠ.οικ. 28237/5.5.2020 Κοινής Υπουργικής Απόφασης (Β΄ 1699) και του τριακοστού έκτου άρθρου της από 1.5.2020 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου (Α΄ 90), καλεί «…τα αρμόδια όργανα των Α.Ε.Ι. στο πλαίσιο άσκησης των αρμοδιοτήτων τους να λάβουν τις σχετικές αποφάσεις, μετά την έκδοση των σχετικών οδηγιών από τους αρμόδιους φορείς και αφού γνωστοποιηθεί σε όλους το κανονιστικό πλαίσιο, όπως αυτό θα διαμορφωθεί για την αντιμετώπιση της κρίσης πανδημίας COVID-19».

Ανακοινώνει τις παρακάτω κατευθύνσεις-οδηγίες σε σχέση με τη διεξαγωγή των εξετάσεων του εαρινού εξαμήνου του ακαδημαϊκού έτους 2019-2020:

Α) Οι προτεινόμενοι προς τα ακαδημαϊκά Τμήματα εναλλακτικοί τρόποι διεξαγωγής των εξετάσεων είναι οι ακόλουθοι:

Προφορικές εξετάσεις εξ’ αποστάσεως, ιδιαίτερα για μαθήματα με μικρό αριθμό φοιτητών, οι οποίες θα διενεργούνται κατά τρόπο ακέραιο και αδιάβλητο (από επιτροπές εξέτασης με τουλάχιστον δύο μέλη). Συνίσταται η εξέταση σε μικρές ομάδες φοιτητών, ώστε να διασφαλίζονται οι παραπάνω προϋποθέσεις.

1. Αξιολόγηση μέσω γραπτών εργασιών ή και ασκήσεων σε εργαστήρια ή σε θεωρητικά μαθήματα με μικρό αριθμό εγγεγραμμένων φοιτητών (με παράλληλη εξ’ αποστάσεως προφορική εξέταση ή παρουσίαση με ερωτήσεις). Πρόκειται για ένα δοκιμασμένο τρόπο αξιολόγησης που ήδη χρησιμοποιείται σε διάφορα Τμήματα και θα μπορούσε να αξιοποιηθεί ευρύτερα.

2. Γραπτές εξετάσεις εξ’ αποστάσεως, οι οποίες θα διενεργούνται κατά τρόπο ακέραιο και αδιάβλητο. Πρέπει, σε κάθε περίπτωση, να διασφαλίζονται όλες οι προϋποθέσεις που αφορούν στην προστασία των προσωπικών δεδομένων των συμμετεχόντων στις εξετάσεις.

3. Γραπτές εξετάσεις με φυσική παρουσία, με την αυστηρή προϋπόθεση ότι θα τηρούνται όλα τα μέτρα υγιεινής που θα προταθούν από τους ειδικές υπηρεσίες του Υπουργείου Υγείας και το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων. Οι γραπτές εξετάσεις με φυσική παρουσία ενδέχεται να είναι απαραίτητες στην περίπτωση Τμημάτων με μεγάλο αριθμό φοιτητών. Τονίζεται ότι, στην περίπτωση επιλογής για συγκεκριμένα μαθήματα από τους διδάσκοντες και τα Τμήματα των γραπτών εξετάσεων με φυσική παρουσία, οι οριστικές αποφάσεις για το πλαίσιο διεξαγωγής τους θα ληφθούν «μετά την έκδοση των σχετικών οδηγιών από τους αρμόδιους φορείς και αφού γνωστοποιηθεί σε όλους το κανονιστικό πλαίσιο, όπως αυτό θα διαμορφωθεί για την αντιμετώπιση της κρίσης πανδημίας COVID-19», με βάση το με αριθμ. πρωτ. 215/11.5.2020 έγγραφο του υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, κ. Βασίλη Διγαλάκη.

Β) Θα συσταθεί αρμόδια επιτροπή του Πανεπιστημίου, η οποία θα αναλάβει την τεχνική υποστήριξη των διδασκόντων, αλλά και των φοιτητών, προκειμένου να διευκολυνθεί η οργάνωση των εξετάσεων και η συμμετοχή σε αυτές. Ειδικά, για τις εξ’ αποστάσεως εξετάσεις, θα υπάρξουν αναλυτικές οδηγίες για τις τεχνολογίες που πρόκειται να χρησιμοποιηθούν, καθώς και θέματα που αφορούν τη διασφάλιση του αδιάβλητου και την προστασία των προσωπικών δεδομένων.

Γ) Οι φοιτητές θα πρέπει οπωσδήποτε, για λόγους προγραμματισμού και οργάνωσης των εξετάσεων, μετά από σχετικές ανακοινώσεις των Τμημάτων και των διδασκόντων, να δηλώσουν ορισμένες ημέρες πριν από την εξέταση ότι θα λάβουν μέρος σε αυτή.

Ειδικά για την περίπτωση των εξ’ αποστάσεως εξετάσεων (προφορική ή γραπτή εξ’ αποστάσεως εξέταση), να ειδοποιηθούν οι φοιτητές ότι πρέπει εγγραφούν στην ηλεκτρονική πλατφόρμα eclass του μαθήματος.

Δ) Στην περίπτωση γραπτών εξετάσεων με φυσική παρουσία:

Οι εξετάσεις θα λάβουν, κατά προτεραιότητα, χώρα σε μεγάλους ενιαίους χώρους, όπως για παράδειγμα το Κλειστό Γυμναστήριο «Μάρκος Καραναστάσης», ώστε να είναι εφικτή η διατήρηση των αποστάσεων μεταξύ των εξεταζόμενων (κατά ελάχιστο 2,0 μ), με βάση τις γενικές οδηγίες του ΕΟΔΥ και του ΥΠΑΙΘ.

Μεταξύ του τέλους της μιας εξέτασης και της έναρξης της επόμενης, θα πρέπει να μεσολαβεί ένα διάστημα τουλάχιστον μιας (1) ώρας για την αποφυγή συνωστισμού και την απολύμανση του χώρου.

Ο χρόνος διάρκειας της εξέτασης συστήνεται να μην ξεπερνάει τη μιάμιση ώρα.

Οι φοιτητές θα θερμομετρούνται πριν την είσοδο τους στο χώρο, όπου θα υπάρχουν διαθέσιμα αντισηπτικά, με βάση τις οδηγίες του ΕΟΔΥ και του ΥΠΑΙΘ.

Οι φοιτητές, κατά την παραμονή τους στους χώρους διεξαγωγής των εξετάσεων, θα φορούν υποχρεωτικά προστατευτική μάσκα προσώπου.

Με αναρτήσεις στις ιστοσελίδες των Τμημάτων, καθώς και στην ηλεκτρονική τάξη και στις εισόδους των αιθουσών εξέτασης, θα επισημαίνονται στους φοιτητές τα μέτρα προστασίας και η ανάγκη τήρησής τους. Ταυτόχρονα θα οργανώνονται, ανάλογα με τις συνθήκες σε κάθε Τμήμα, τρόποι απολύμανσης των εδράνων πριν από κάθε εξέταση.

Ε) Επισημαίνουμε ότι με ευθύνη του διδάσκοντος και των Τμημάτων, θα πρέπει να ληφθεί μέριμνα για την εξέταση με κάθε δυνατό και πρόσφορο τρόπο (πλην της εξέτασης με φυσική παρουσία) φοιτητών που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες και ΑμΕΑ, ανάλογα με τις ιδιαιτερότητες κάθε Τμήματος. Στην περίπτωση που οι φοιτητές δεν έχουν ήδη δηλώσει την υπαγωγή τους στις παραπάνω ομάδες στις Γραμματείες των Τμημάτων, καλούνται να το πράξουν έως τις 5 Ιουνίου του 2020, για λόγους προγραμματισμού και οργάνωσης των εξετάσεων.

Το Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο κατάφερε, σε συνθήκες πρωτόγνωρες για τα Πανεπιστήμια, τους φοιτητές και τις οικογένειές τους, να υλοποιήσει περισσότερα από 400 προπτυχιακά και μεταπτυχιακά μαθήματα του εαρινού εξαμήνου 2020 με σύγχρονα ή ασύγχρονα μέσα εξ’ αποστάσεως διδασκαλίας. Τονίζεται ότι αυτό έγινε λόγω της αίσθησης καθήκοντος και της προθυμίας του συνόλου της ακαδημαϊκής κοινότητας του Πανεπιστημίου, ώστε να μην θιγούν καίρια οι σπουδές των χιλιάδων φοιτητών μας. 

Επισημαίνουμε, όμως, ότι δεν πρόκειται για μια μόνιμη λύση, καθώς η εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση είναι ένα συμπληρωματικό εργαλείο, το οποίο σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να υποκαταστήσει τη δια ζώσης διδασκαλία, την αλληλεπίδραση των φοιτητών με τους διδάσκοντες και το σύνολο της ακαδημαϊκής κοινότητας, καθώς και τη συμμετοχή τους σε όλες τις πτυχές της ζωής μέσα στο Πανεπιστήμιο.


Πηγή: foititikanea.gr


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 10 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Δευτέρα, 25 Μαΐου 2020
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα
Ειδικά μέτρα προστασίας κατά τη μετακίνηση των μαθητών

Νέα Κοινή Υπουργική Απόφαση, προβλέπει τα εξής:

1. Ειδικώς στην περίπτωση της μετακίνησης μαθητών, κατά παρέκκλιση των άρθρων 4 έως 6 της παρούσας, εφαρμόζονται τα ειδικά μέτρα προστασίας του παρόντος άρθρου.

2. α. Λαμβάνονται όλα τα απαραίτητα μέτρα, προκειμένου να τηρούνται οι αναγκαίες αποστάσεις και να δια- σφαλίζεται η ελεγχόμενη επιβίβαση και αποβίβαση με τάξη και την αναγκαία χρονοκαθυστέρηση, προς αποφυγή συνωστισμού.

β. Κάθε δυάδα θέσεων σχολικού λεωφορείου αντιστοιχεί σε έναν μαθητή, ώστε συνολικά να επιτυγχάνεται το ήμισυ της πληρότητας του οχήματος.

γ. Τα οχήματα μεταφοράς μαθητών, με την εξαίρεση των οχημάτων της παρ. 5, απολυμαίνονται καθημερινά πριν και μετά τη μεταφορά, αναλόγως των επιφανειών τους, είτε με τη χρήση αντισηπτικού αλκοολούχου διαλύματος είτε με διάλυμα υποχλωριώδους νατρίου 0,1% (διάλυμα χλωρίνης 10:1, ήτοι 9 μέρη νερό και 1 μέρος χλωρίνης), ακολουθεί φυσικός αερισμός και κενό μεσοδιάστημα μεταξύ των χρήσεων.

3. Οδηγοί οχημάτων που εκτελούν το έργο της μεταφοράς των μαθητών, συνοδοί, εκπαιδευτικοί και μαθητές μπορούν να φέρουν μη ιατρική μάσκα προστασίας.

4. Ειδικώς για τα ιδιωτικά σχολεία, είναι δυνατή η μεταφορά μαθητών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με σχολικά λεωφορεία ιδιωτικής χρήσης που έχουν καθίσματα πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, τηρουμένων αναλόγως των μέτρων .

5. Ειδικώς στην περίπτωση της μεταφοράς μαθητών με τα επιβατηγά οχήματα των παρ. 1 και 2 του άρθρου 4 [δημόσιας χρήσης (Ε.Δ.Χ. ΤΑΞΙ, Ειδικής Μίσθωσης) και ιδιωτικής χρήσης (Ε.Ι.Χ.) οχήματα με οδηγό], η χρήση μη ιατρικής μάσκας προστασίας τόσο από τους επιβάτες, όσο και από τον οδηγό είναι υποχρεωτική. Σε περίπτωση παραβίασης της διάταξης του προηγούμενου εδαφίου , επιβάλλεται, με αιτιολογημένη πράξη της αρμόδιας αρχής, διοικητικό πρόστιμο εκατόν πενήντα ευρώ (150 €), τόσο στον οδηγό του οχήματος, όσο και στους επιβάτες.

 

Πηγή: esos.gr


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 10 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Δευτέρα, 25 Μαΐου 2020
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα
Το Σάββατο οι Πανελλήνιοι Διαγωνισμοί Φυσικής

Οι αναβληθέντες Πανελλήνιοι Διαγωνισμοί Φυσικής Γυμνασίου και Λυκείου 2020 πρόκειται να διεξαχθούν εξ αποστάσεως, στο πνεύμα τήρησης των μέτρων ατομικής προστασίας και προφύλαξης, σε δύο φάσεις ως εξής:

Η πρώτη φάση θα διεξαχθεί διαδικτυακά το Σάββατο 30/5/2020 και ώρα 9:00-12:00 για το Λύκειο και 12:00-14:00 για το Γυμνάσιο. Για την υλοποίηση του διαγωνισμού θα χρησιμοποιηθεί ειδικά διαμορφωμένη πλατφόρμα, στην οποία οι συμμετέχοντες μαθητές θα συνδεθούν με την χρήση προσωπικών κωδικών. Τα θέματα της πρώτης φάσης θα είναι αποκλειστικά κλειστού τύπου και το αποτέλεσμα θα εξάγεται άμεσα. Για την δεύτερη φάση θα υπάρξει νέα ανακοίνωση μετά την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης.

Για την συμμετοχή στον διαγωνισμό δεν απαιτείται νέα εγγραφή. Ισχύουν οι αρχικές αιτήσεις, τόσο ατομικές όσο και μέσω σχολείων. Το μόνο που χρειάζεται επιπλέον για κάθε μαθητή, προκειμένου να αποκτήσει τον προσωπικό κωδικό πρόσβασης στα θέματα, είναι να επισκεφθεί τον υπερσύνδεσμο http://eduhub.com.gr/forma-eef/ όπου θα συμπληρώσει τα στοιχεία του.

Η οργανωτική επιτροπή έχει διασφαλίσει την προστασία των προσωπικών δεδομένων όλων των συμμετεχόντων μαθητών. Με το πέρας της πρώτης φάσης όλοι οι συμμετέχοντες μαθητές θα λαμβάνουν αυτόματα το αποτέλεσμα και την βεβαίωση συμμετοχής στον διαγωνισμό.

Νέες αιτήσεις συμμετοχής θα γίνονται δεκτές έως την Πέμπτη 28/5/2020 και ώρα 12:00.

Για οποιαδήποτε διευκρίνιση μπορείτε να επικοινωνείτε στο email: eef.pan.diag@gmail.com υπ’ όψιν κας Κλειδέρη και στο τηλέφωνο 2103635701.

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών

 

Πηγή: esos.gr


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 11 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Δευτέρα, 25 Μαΐου 2020
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα
Δημοτικά-νηπιαγωγεία: Παρατείνεται το σχολικό έτος έως τις 26 Ιουνίου, έως τις 30 Ιουνίου οι συμβάσεις των αναπληρωτών

Έως τις 31 Ιουλίου θα μείνουν ανοιχτοί οι βρεφονηπιακοί σταθμοί και παιδικοί σταθμοί

Πώς θα λειτουργήσουν από 1η Ιουνίου δημοτικά, νηπιαγωγεία, παιδικοί και βρεφονηπιακοί σταθμοί

Την επαναλειτουργία των εκπαιδευτικών δομών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, της ειδικής αγωγής όλων των βαθμίδων και των παιδικών και βρεφικών σταθμών από την 1η Ιουνίου, ανακοίνωσαν σε κοινή συνέντευξη τύπου η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως και ο υπουργός Εσωτερικών Τάκης Θεοδωρικάκος, κατόπιν ομόφωνης θετικής εισήγησης της επιτροπής λοιμοξιολόγων.

·         Σχετικά με τα δημοτικά και τα νηπιαγωγεία, θα επαναλειτουργήσουν τη Δευτέρα 1η Ιουνίου. Τα μαθήματα θα παραταθούν έως και την Παρασκευή 26 Ιουνίου (αντί για τη 15η Ιουνίου), ενώ συνολικά για τους εκπαιδευτικούς η λήξη του διδακτικού έτους θα είναι η 30η Ιουνίου. Για τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς, οι συμβάσεις τους θα παραταθούν έως τις 30 Ιουνίου.

·         Τα τμήματα σχολείων και νηπιαγωγείων θα λειτουργούν με έως 15 μαθητές τη φορά και με 1.5 μέτρο απόσταση στα θρανία, τα οποία θα έχουν τον ίδιο προσανατολισμό. Αν οι μαθητές υπερβαίνουν τους 15, τότε το τμήμα θα διαιρείται σε 2 υπο-τμήματα, και θα λειτουργούν εκ περιτροπής, Δευτέρα-Τετάρτη-Παρασκευή το ένα, Τρίτη-Πέμπτη το άλλο, και την επόμενη εβδομάδα το αντίθετο. Αν οι μαθητές δεν υπερβαίνουν τους 15, τότε το τμήμα θα λειτουργεί καθημερινά.

·         Για τα ειδικά σχολεία: θα επαναλειτουργήσουν την 1η Ιουνίου μέχρι τις 12 Ιουνίου για την δευτεροβάθμια και μέχρι την 26η Ιουνίου για τα πρωτοβάθμια. Συνεδριάζει σήμερα η αρμόδια υπο-επιτροπή των λοιμωξιολόγων για να δώσει ειδικές οδηγίες για την επαναλειτουργία των εκπαιδευτικών μονάδων ειδικής αγωγής. Θα υπάρχουν αυστηρά μέτρα προστασίας

·         Προβλέπονται διαλείμματα σε διαφορετικές ώρες για τη μείωση του συγχρωτισμού, και προβλέπεται απαγόρευση λειτουργίας των κυλικείων.

·         Προβλέπεται φυσικός αερισμός των αιθουσών, η χρήση της μάσκας είναι προαιρετική για εκπαιδευτικούς και μαθητές (και στο σχολείο και στα σχολικά λεωφορεία), ειδικές οδηγίες ΕΟΔΥ θα αποσταλούν τις επόμενες ημέρες σε όλες τις δομές πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, και σημαντικό μέρος της πρώτης ημέρας θα αφιερωθεί στην επεξήγηση των οδηγιών αυτών.

·         Υπάρχει ιδιαίτερη μέριμνα για εκπαιδευτικούς που εμπίπτουν στην κατηγορία ειδικών αδειών απουσίας όπως αυτές έχουν οριστεί από το Υπουργείο Εσωτερικών. Υπάρχει επίσης η δυνατότητα απουσίας μαθητή, στη βάση απλής υπεύθυνης δήλωσης γονέα ή κηδεμόνα περί ύπαρξης ατόμου στο σπίτι που ανήκει σε ομάδα αυξημένου κινδύνου ή που νοσεί.

·         Στις αίθουσες θα υπάρχουν αντισηπτικά, προβλέπεται καθαρισμός δύο φορές την ημέρα, και κατά τη διάρκεια λειτουργίας του σχολείου και μετά το πέρας αυτού. Έχει προβλεφθεί ειδική νομοθετική ρύθμιση και επιπλέον κονδύλια για την τροποποίηση των συμβάσεων του προσωπικού καθαριότητας, καθώς επίσης υπάρχει η δυνατότητα για πρόσληψη επιπλέον προσωπικού καθαριότητας. Ευχαριστούμε το Υπουργείο Εσωτερικών και τους Δήμους για την εξαιρετική συνεργασία στον τομέα αυτό.

·         Υπάρχει η δυνατότητα για σύγχρονη εξ αποστάσεως διδασκαλία από εκπαιδευτικούς για όσους μαθητές εμπίπτουν σε κατηγορίες που δικαιολογούν την απουσία τους.

·         Για την ώρα τα ολοήμερα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν.

·         Οι δημοτικοί βρεφονηπιακοί σταθμοί και παιδικοί σταθμοί ανοίγουν από την 1η Ιουνίου και θα λειτουργήσουν έως τις 31 Ιουλίου. Οι κανόνες είναι ακριβώς οι ίδιοι με τους κανόνες που ισχύουν για τα δημοτικά, δηλαδή οι αίθουσες θα φιλοξενούν έως 15 παιδιά σε κάθε αίθουσα. Εάν ο αριθμός είναι μικρότερος των 15, τότε θα μπορούν να λειτουργούν σε καθημερινή βάση.

Αναλυτικά η ομιλία της υπουργού Παιδείας, Νίκης Κεραμέως:

Κυρίες και Κύριοι καλησπέρα σας,

Σχεδόν 3 μήνες τώρα εργαζόμαστε συλλογικά, Πολιτεία και εκπαιδευτική κοινότητα, για να προσαρμόσουμε την εκπαιδευτική διαδικασία στα νέα δεδομένα της υγειονομικής κρίσης.

Από την κλιμακωτή μέχρι την καθολική αναστολή λειτουργίας των εκπαιδευτικών δομών, από την εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης μέχρι την εκπαιδευτική τηλεόραση, από την αυξανόμενη χρήση των τεχνολογικών εφαρμογών του Υπουργείου μέχρι τη δημιουργία νέου ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου, από την ταχύτατη προσαρμογή όλων στα νέα δεδομένα ψηφιακής τάξης μέχρι την επαναφορά στη νέα κανονικότητα.

Τώρα κάνουμε ένα ακόμη βήμα.

Αποφασίστηκε από την Κυβέρνηση η επαναλειτουργία των νηπιαγωγείων, δημοτικών και σχολείων ειδικής αγωγής όλων των βαθμίδων από τη Δευτέρα, 1 Ιουνίου 2020.

Η απόφαση αυτή βασίστηκε στους ακόλουθους παράγοντες:

1.   Πρώτον και κυριότερο, στην ομόφωνη εισήγηση της Επιτροπής Αντιμετώπισης Εκτάκτων Συμβάντων Δημόσιας Υγείας από Λοιμογόνους Παράγοντες για επαναλειτουργία των εν λόγω σχολικών δομών. Η εισήγηση αυτή ασφαλώς συνδέεται με τη σταθερά καθοδική πορεία της επιδημίας, με το ότι τα παιδιά κολλάνε και μεταδίδουν τον ιό πιο δύσκολα, το ότι τώρα που ανεβαίνει η θερμοκρασία είναι επιδημιολογικά η ασφαλέστερη περίοδος να ανοίξουν τα σχολεία. Από την αρχή αυτής της υγειονομικής κρίσης, έχουμε το προνόμιο να μας καθοδηγεί μία εξαίρετη ομάδα ειδικών, τις συστάσεις της οποίας ακολουθούμε με πολύ καλά, διεθνώς αναγνωρισμένα, αποτελέσματα. Έτσι πορευόμαστε και τώρα, και τους ευχαριστούμε θερμά.

2.   Η συνολική αποκλιμάκωση των μέτρων έχει εξελιχθεί πολύ θετικά. Αναφορικά δε με τα σχολεία, η προηγούμενη εμπειρία από το άνοιγμα γυμνασίων και λυκείων είναι πολύ ενθαρρυντική. Τα μέτρα προστασίας και πρόληψης τηρούνται υποδειγματικά από τα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας και όλα έχουν κυλήσει εξαιρετικά ομαλά.

3.   Οφείλουμε να διασφαλίσουμε την επιστροφή όλων των μαθητών στο φυσικό τους χώρο, που δεν είναι άλλος από το σχολείο. Η μακρόχρονη απουσία από το σχολείο εμποδίζει τη μαθησιακή τους πορεία, την πνευματική, κοινωνική, ψυχική τους εξέλιξη. Οι μαθητές πρωτοβάθμιας βρίσκονται ήδη σχεδόν 3 μήνες εκτός σχολείου, και θα βρίσκονταν συνολικά 6 μήνες αν τα σχολεία δεν άνοιγαν τώρα. Δεν μπορεί να υπάρχει κανονικότητα χωρίς ανοιχτά σχολεία.

4.   Τα παιδιά είναι πιο ασφαλή στο σχολείο, όπου τηρούν κανόνες και ακολουθούν τα μέτρα προστασίας και πρόληψης, πάρα έξω στις γειτονιές και στις πλατείες χωρίς κανόνες. Δεν υπάρχει καλύτερο μέρος από το σχολείο για να προσαρμοστούν και να συνηθίσουν τα παιδιά στη νέα πραγματικότητα. Για να μάθουν να προσέχουν περισσότερο σε κάθε πτυχή της καθημερινότητάς τους.

5.   Τα ανοιχτά σχολεία μειώνουν τις κοινωνικές ανισότητες και ενισχύουν τα παιδιά που προέρχονται από πιο ευάλωτα οικογενειακά περιβάλλοντα. Μαθητές που δεν έχουν σύγχρονο τεχνολογικό εξοπλισμό, μαθητές που βιώνουν ένταση στο οικογενειακό τους περιβάλλον, μαθητές των μικρότερων κυρίως τάξεων που δεν έχουν οικογενειακή καθοδήγηση για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση.

6.   Σχετικά με τα ειδικά σχολεία, οι μαθητές που φοιτούν στα σχολεία αυτά έχουν ιδιαίτερη ανάγκη να βρεθούν εκ νέου στο περιβάλλον του σχολείου τους, με τους εκπαιδευτικούς τους και τους συμμαθητές τους. Και το έχουν ανάγκη προφανώς για τη μαθησιακή τους εξέλιξη αλλά και για την ψυχοσυναισθηματική και κοινωνική τους εξέλιξη.

Έρχομαι τώρα στον τρόπο επαναλειτουργίας των εκπαιδευτικών αυτών δομών:

·         Σχετικά με τα δημοτικά και τα νηπιαγωγεία, θα επαναλειτουργήσουν τη Δευτέρα 1η Ιουνίου. Τα μαθήματα θα παραταθούν έως και την Παρασκευή 26 Ιουνίου (αντί για τη 15η Ιουνίου), ενώ συνολικά για τους εκπαιδευτικούς η λήξη του διδακτικού έτους θα είναι η 30η Ιουνίου. Για τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς, οι συμβάσεις τους θα παραταθούν έως τις 30 Ιουνίου.

·         Τα τμήματα σχολείων και νηπιαγωγείων θα λειτουργούν με έως 15 μαθητές τη φορά και με 1.5 μέτρο απόσταση στα θρανία, τα οποία θα έχουν τον ίδιο προσανατολισμό. Αν οι μαθητές υπερβαίνουν τους 15, τότε το τμήμα θα διαιρείται σε 2 υπο-τμήματα, και θα λειτουργούν εκ περιτροπής, Δευτέρα-Τετάρτη-Παρασκευή το ένα, Τρίτη-Πέμπτη το άλλο, και την επόμενη εβδομάδα το αντίθετο. Αν οι μαθητές δεν υπερβαίνουν τους 15, τότε το τμήμα θα λειτουργεί καθημερινά.

·        Στις αίθουσες θα υπάρχουν αντισηπτικά, προβλέπεται καθαρισμός δύο φορές την ημέρα, και κατά τη διάρκεια λειτουργίας του σχολείου και μετά το πέρας αυτού. Έχει προβλεφθεί ειδική νομοθετική ρύθμιση και επιπλέον κονδύλια για την τροποποίηση των συμβάσεων του προσωπικού καθαριότητας, καθώς επίσης υπάρχει η δυνατότητα για πρόσληψη επιπλέον προσωπικού καθαριότητας. Ευχαριστούμε το Υπουργείο Εσωτερικών και τους Δήμους για την εξαιρετική συνεργασία στον τομέα αυτό.

·  Προβλέπονται διαλείμματα σε διαφορετικές ώρες για τη μείωση του συγχρωτισμού, και προβλέπεται απαγόρευση λειτουργίας των κυλικείων.

·         Προβλέπεται φυσικός αερισμός των αιθουσών, η χρήση της μάσκας είναι προαιρετική για εκπαιδευτικούς και μαθητές (και στο σχολείο και στα σχολικά λεωφορεία), ειδικές οδηγίες ΕΟΔΥ θα αποσταλούν τις επόμενες ημέρες σε όλες τις δομές πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, και σημαντικό μέρος της πρώτης ημέρας θα αφιερωθεί στην επεξήγηση των οδηγιών αυτών. Υπάρχει ιδιαίτερη μέριμνα για εκπαιδευτικούς που εμπίπτουν στην κατηγορία ειδικών αδειών απουσίας όπως αυτές έχουν οριστεί από το Υπουργείο Εσωτερικών. Υπάρχει επίσης η δυνατότητα απουσίας μαθητή, στη βάση απλής υπεύθυνης δήλωσης γονέα ή κηδεμόνα περί ύπαρξης ατόμου στο σπίτι που ανήκει σε ομάδα αυξημένου κινδύνου ή που νοσεί.

·  Υπάρχει η δυνατότητα για σύγχρονη εξ αποστάσεως διδασκαλία από εκπαιδευτικούς για όσους μαθητές εμπίπτουν σε κατηγορίες που δικαιολογούν την απουσία τους.

·         Για την ώρα τα ολοήμερα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν.

·    Για τα ειδικά σχολεία: θα επαναλειτουργήσουν την 1η Ιουνίου μέχρι τις 12 Ιουνίου για την δευτεροβάθμια και μέχρι την 26η Ιουνίου για τα πρωτοβάθμια. Συνεδριάζει σήμερα η αρμόδια υπο-επιτροπή των λοιμωξιολόγων για να δώσει ειδικές οδηγίες για την επαναλειτουργία των εκπαιδευτικών μονάδων ειδικής αγωγής. Θα υπάρχουν αυστηρά μέτρα προστασίας

Θα ήθελα να κλείσω με το εξής: Όπως επανειλημμένως έχει τονίσει ο κ. Πρωθυπουργός, το άνοιγμα και η επιστροφή στη νέα κανονικότητα είναι πιο δύσκολη άσκηση από το να κάτσουμε όλοι σπίτι μας, και απαιτεί πρόσθετη υπευθυνότητα. Κάνουμε το καθήκον μας και φροντίζουμε να επανέλθουμε όλοι, μικροί μεγάλοι, σταδιακά στη νέα κανονικότητα.

θα ήθελα για μια ακόμη φορά να συγχαρώ και να ευχαριστήσω την εκπαιδευτική κοινότητα, εκπαιδευτικούς, στελέχη εκπαίδευσης, μαθητές, σπουδαστές, φοιτητές, γονείς, για τη συλλογική προσπάθεια και την αλληλεγγύη που έχουν επιδείξει όλο αυτό το διάστημα.

Μέριμνά μας, από την αρχή αυτής της πρωτόγνωρης κρίσης, ήταν να κρατήσουμε όλους τους μαθητές, τους σπουδαστές, τους φοιτητές, όσο το δυνατόν πιο ενεργούς, κοντά στις εκπαιδευτικές δομές και στην εκπαιδευτική διαδικασία, κοντά στο πρόγραμμά τους, κοντά στους συμμαθητές τους και στους συμφοιτητές τους. Και σε αυτό έπαιξαν και παίζουν καθοριστικό ρόλο οι εκπαιδευτικοί μας, όλες και όλοι εκείνοι, που όλους αυτούς τους μήνες καταβάλλουν μεγάλη προσπάθεια, βάζουν το δικό τους λιθαράκι στην επιτυχία του συλλογικού εγχειρήματος, βάζουν πρώτα τα παιδιά μας.

Συνεχίζουμε, με προσεκτικά και σταθερά βήματα και πάντοτε στη βάση των οδηγιών των ειδικών.

 

Πηγη: alfavita.gr 



Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 11 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Σελίδα 1 από 12012 (120120 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
4
5
6
7
12010
12011
12012
Επόμενο