Κυριακή, 16 Ιουνίου 2024
 
 

Μεταπτυχιακά Εξ Αποστάσεως

Αγγελίες

Tickets Market - Φθηνά Εισιτήρια

Πανελλαδικές 2024 - Μηχανογραφικό 2024

edu4u.gr facebook page

Share
Edu4u Admin
Τετάρτη, 14 Φεβρουαρίου 2018
Επικαιρότητα
Νέες Δομές: Τα κριτήρια επιλογής και τα χαρακτηριστικά των στελεχών εκπαίδευσης

 Τα κριτήρια επιλογής και τα χαρακτηριστικά των στελεχών εκπαίδευσης – Η  των στελεχών, κατά τη διάρκεια της θητείας τους, πρέπει να είναι αμφίδρομη λαμβάνοντας υπόψη την κρίση των υφισταμένων και των προϊσταμένων και να αποτιμά το έργο των στελεχών σε επίπεδο σχεδιασμού και υλοποίησης βελτιωτικών παρεμβάσεων με στόχο την ενίσχυση του έργου των εκπαιδευτικών και της ανθεκτικότητας της σχολικής μονάδας, με σεβασμό και συμμετοχή όλων των παραγόντων ( Νέες Δομές Υποστήριξης του Εκπαιδευτικού Έργου)

Τα κριτήρια και τα συστατικά στοιχεία για την επιλογή των στελεχών της   θα είναι:

 

  • Τα κριτήρια επιλογής στελεχών δε θα είναι ενιαία αλλά θα προσδιορίζονται ανάλογα με τις απαιτήσεις της κάθε θέσης.
  • Θα υπάρχει αξιολόγηση των στελεχών και κατά τη διάρκεια της θητείας τους ( διαμορφωτική αξιολόγηση)
  • Επιστροφή των στελεχών στην εκπαιδευτική πράξη μετά την ολοκλήρωση δύο συνεχών θητειών στην ίδια θέση στελέχους
  • Θα υπάρχει ισορροπία στη μοριοδότηση των κριτηρίων ακαδημαϊκής εξέλιξης και επαγγελματικής εμπειρίας. Η ικανότητα σύνδεσης των σπουδών με την καθημερινή σχολική ζωή και εκπαιδευτική πράξη θα είναι ένα πρόσθετο σημαντικό κριτήριο επιλογής.
  • Υφιστάμενοι και προϊστάμενοι θα αξιολογούν τα υποψήφια στελέχη ως προς το κατά πόσο ενίσχυσαν το έργο των εκπαιδευτικών και την ανθεκτικότητα της σχολικής μονάδας.

 

Σύμφωνα με την πρόταση για το νέο δίκτυο  υποστήριξης του εκπαιδευτικού έργου, τα νέα στελέχη πρέπει να έχουν τα παρακάτω χαρακτηριστικά:

Α) Να κατανοούν την πολυπλοκότητα της μάθησης και τη συστημικότητα της εκπαίδευσης, την αλληλεπίδραση ανάμεσα στο διδακτικό, στο παιδαγωγικό και στο κοινωνικό πλαίσιο, την κουλτούρα των σχολικών μονάδων

Β) Να πλαισιώνουν τις παρατηρήσεις και να σχεδιάζουν ρυθμιστικές παρεμβάσεις για τον εκπαιδευτικό, τα παιδιά και τους γονείς μέσα στο σύστημα των αλληλεπιδράσεών τους και των γνωστικών σχέσεων που οικοδομούν και

Γ) Να προνοούν για την αποτελεσματική προσαρμογή και αξιοποίηση μοντέλων διεπιστημονικής, τεχνολογικής και συμβουλευτικής υποστήριξης των σχολικών μονάδων και να μπορούν κατά συνέπεια να σχεδιάζουν διαδικασίες αναστοχασμού και αναζήτησης βελτιωτικών ρυθμίσεων σε επίπεδο σχολικής μονάδας.

 iPaideia.gr 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 2313 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Συζήτηση - Γνώμες - Σχόλια
Τεστ
Τρίτη, 11 Ιουνίου 2024 - 13:59
Σχόλια (0)

Έτοιμο γρήγορα
Δευτέρα, 3 Ιουνίου 2024 - 16:14
Σχόλια (0)

Καλή επιτυχία
Δευτέρα, 3 Ιουνίου 2024 - 15:58
Σχόλια (0)




Είναι εύκολη η Αγγλική Φιλολογία του ΕΚΠΑ;;
Τρίτη, 13 Φεβρουαρίου 2024 - 15:53
Σχόλια (0)

Μεταπτυχιακά
Σάββατο, 10 Φεβρουαρίου 2024 - 22:37
Σχόλια (0)

Δεκαπέντε (15) θέσεις έμμισθων υποψηφίων διδακτόρων
Τρίτη, 26 Σεπτεμβρίου 2023 - 14:46
Σχόλια (0)

ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΣ
Δευτέρα, 18 Σεπτεμβρίου 2023 - 18:41
Σχόλια (6)

Σχολές με φυσική παρουσία

Εκπαιδευτικά... και Άλλα
Παρασκευή, 18 Μαΐου 2012
Ομαλά θα διεξαχθούν οι πανελλαδικές εξετάσεις δηλώνει ο Γ. Μπαμπινιώτης
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 4411 ημέρες
Παρασκευή, 18 Μαΐου 2012
Η περίεργη φυσική του νερού
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 4411 ημέρες
Παρασκευή, 18 Μαΐου 2012
Πετώντας πάνω απο την Ελλάδα...
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 4411 ημέρες
Πέμπτη, 17 Μαΐου 2012
Τι είναι οι Ανοικτοί Εκπαιδευτικοί Πόροι;
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 4412 ημέρες
Πέμπτη, 17 Μαΐου 2012
Πρόγραμμα Συμβουλευτικής & Επανακατάρτισης Ανέργων – 2η Ευκαιρία
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 4412 ημέρες
Πέμπτη, 17 Μαΐου 2012
Η αβάσταχτη ελαφρότητα του … Facebook
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 4412 ημέρες
Σελίδα 6234 από 6262 (37570 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
6233
6234
6235
6236
6260
6261
6262
Επόμενο
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης