Πέμπτη, 04 Μαρτίου 2021
 
 

Μεταπτυχιακά Εξ Αποστάσεως

Αγγελίες

Tickets Market - Φθηνά Εισιτήρια

Πανελλαδικές 2020 - Μηχανογραφικό 2020

Μετεγγραφές

edu4u.gr facebook page

Share
Edu4u Admin
Δευτέρα, 30 Νοεμβρίου 2020
Άρθρα
Τηλεκπαίδευση: Καταγραφή στοιχείων - Πόσοι μαθητές δεν έχουν πρόσβαση στο Ίντερνετ
 «Με την έναρξη της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, που επιβλήθηκε  ως έκτακτο μέτρο για την αντιμετώπιση της πανδημίας, απεστάλη στα σχολεία μας ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο» αναφέρει σε ανακοίνωση του ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε Πύργου – Αρχαίας Ολυμπίας.

Παρακάτω θα δείτε τα στοιχεία που προκύπτουν από το ερωτηματολόγιο:

Με την έναρξη της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, που επιβλήθηκε  ως έκτακτο μέτρο για την αντιμετώπιση της πανδημίας, απεστάλη στα σχολεία μας ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο, από τη συμπλήρωση του οποίου προκύπτουν τα ακόλουθα στοιχεία:

1. Περίπου 64% των εκπαιδευτικών παρέχουν εξ αποστάσεως εκπαίδευση από το σχολείο τους

2. Οι μαθητές, σε ποσοστό περίπου 62%, παρακολουθούν τα εξ αποστάσεως σχολικά τους μαθήματα μέσω κινητού τηλεφώνου

3. Το 85% των σχολείων που απάντησαν δήλωσαν ότι υπάρχουν μαθητές που δεν έχουν καμία πρόσβαση στο διαδίκτυο

4. Το 60%  των σχολείων που απάντησαν δήλωσαν ότι δεν υπάρχει στο σχολείο τους ΚΑΜΙΑ διαθέσιμη ηλεκτρονική συσκευή για δανεισμό

5. Σε ποσοστό περίπου 28% δήλωσαν ότι 1-5 μαθητές δεν διαθέτουν τεχνολογικό εξοπλισμό κατάλληλο για πρόσβασή τους στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση.

Τα στοιχεία είναι αδιαμφισβήτητα και τα συμπεράσματα που προκύπτουν από αυτά ιδιαιτέρως σημαντικά.

  • Υπάρχουν μαθητές που δεν έχουν καμία πρόσβαση στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση.
  • Υπάρχουν μαθητές που δανείζονται κινητές συσκευές από άλλους μόνο και μόνο για να μπορέσουν να δουν τις ασκήσεις που έχουν ανατεθεί, χωρίς να έχουν παρακολουθήσει ούτε λεπτό το μάθημα μέσω Webex.
  •  Υπάρχουμε και ΕΜΕΙΣ. Είναι πολλοί οι συνάδελφοί μας που αναγκάζονται να μεταβούν στο σχολείο, με την πανδημία να πλήττει όλες τις περιοχές της Ελλάδας και οι λόγοι είναι πολλοί: χαμηλής ταχύτητας οικιακό δίκτυο, ανύπαρκτος ή ξεπερασμένης τεχνολογίας ηλεκτρονικός εξοπλισμός, μικρός χώρος που δεν μπορεί να εξυπηρετήσει όλα τα μέλη της οικογένειας (τουλάχιστον ένας εκπαιδευτικός και τα παιδιά του, ταυτόχρονα) κλπ.
  • Τα Νηπιαγωγεία αντιμετωπίζουν τεράστιο πρόβλημα, με τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς να προσπαθούν, αποκλειστικά με δικά τους τεχνολογικά μέσα, να ανταπεξέλθουν στις ανάγκες της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.
  • Παιδάκια προσχολικής ηλικίας (4-5 ετών) υποχρεούνται να βρίσκονται για διάστημα τριών και πλέον ωρών μπροστά σε μια οθόνη, τις περισσότερες φορές ενός κινητού τηλεφώνου, προσπαθώντας να «κοινωνικοποιηθούν», να μάθουν να «συνεργάζονται», να «συνομιλούν», να «συνδημιουργούν»…
  • Ως εκπαιδευτικοί, πέραν των προσωπικών δυσκολιών σχετικά με το εγχείρημα αυτό, τις οποίες αντιμετωπίζουμε προτάσσοντας το φιλότιμο και την ευσυνειδησία μας, ΔΕΝ ΑΝΕΧΟΜΑΣΤΕ τον ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΜΑΘΗΤΩΝ  από το δικαίωμά τους για μόρφωση, όπως το Σύνταγμα ορίζει.
  • Δεν είμαστε αριθμοί που οδηγούμε σε μέσους όρους και τους μεταφράζουμε κατά πώς μας συμφέρει. Είμαστε λειτουργοί και επιμένουμε να διεκδικούμε και να απαιτούμε την απρόσκοπτη και καθολική συμμετοχή των μαθητών μας στην εκπαίδευση.

Είναι πολλά τα ερωτήματα που βασανίζουν τις σκέψεις μας το τελευταίο διάστημα, αλλά θα έχουμε τον χρόνο να τα συζητήσουμε όλα, όταν οι επιδημιολογικές συνθήκες το επιτρέψουν (Γιατί το Δημόσιο Νηπιαγωγείο και Δημοτικό Σχολείο ακολουθεί απογευματινό πρόγραμμα εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, σε αντίθεση με τα Ιδιωτικά Σχολεία Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης;

Γιατί το ΥΠΑΙΘ επιμένει,  σχεδόν εμμονικά, στη χρήση της πλατφόρμας Webex και δεν υπάρχει δυνατότητα επιλογής από τους εκπαιδευτικούς, ανάμεσα σε όσες άλλες λειτουργούν χωρίς προβλήματα; κ.ά.). Ωστόσο, απαιτούμε να σταματήσουν όλα τα επικοινωνιακά παιχνίδια που γίνονται στο πεδίο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Η Παιδεία και το Δημόσιο Σχολείο χρήζουν σοβαρής και ουσιαστικής υποστήριξης.

Από τη στιγμή που η τηλεκπαίδευση είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ, με βάση κυβερνητικές αποφάσεις, η κυβέρνηση ΟΦΕΙΛΕΙ να ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΕΙ την ισότιμη πρόσβαση όλων των εμπλεκόμενων στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση.

πηγή: iPaidia.gr


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 93 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Συζήτηση - Γνώμες - Σχόλια

8-19 οι αιτησεις των αποφοιτων
Τετάρτη, 3 Μαρτίου 2021 - 13:23
Σχόλια (1)

PARTY
Τετάρτη, 3 Μαρτίου 2021 - 10:44
Σχόλια (0)

Σπουδές στην Κύπρο - Πανεπιστήμιο Λευκωσίας

ΙΚΥ-ΕΚΟ 2018-2019
Κυριακή, 28 Φεβρουαρίου 2021 - 21:26
Σχόλια (3)

Εισακτεοι
Παρασκευή, 26 Φεβρουαρίου 2021 - 16:15
Σχόλια (1)

ερώτηση sos
Πέμπτη, 25 Φεβρουαρίου 2021 - 21:02
Σχόλια (0)

ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΣΧΟΛΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
Πέμπτη, 25 Φεβρουαρίου 2021 - 15:30
Σχόλια (2)

ΙΚΥ ΕΚΟ
Τετάρτη, 24 Φεβρουαρίου 2021 - 14:16
Σχόλια (2)

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ 2022 ΜΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ
Δευτέρα, 22 Φεβρουαρίου 2021 - 12:54
Σχόλια (4)

ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ 2021-22 ΛΕΤΕ;;
Σάββατο, 20 Φεβρουαρίου 2021 - 11:31
Σχόλια (5)

Σχολές με φυσική παρουσία

Εκπαιδευτικά... και Άλλα
Τρίτη, 2 Μαρτίου 2021
Διευκρινίσεις ΟΠΕΚΑ για το πρόγραμμα των σχολικών γευμάτων
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Τρίτη, 2 Μαρτίου 2021
eTwinning μετίτλο «MusicLexis: The Most Fun Dictionary Ever! ΙΙ» στο Γυμνάσιο Φούστανης
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Τρίτη, 2 Μαρτίου 2021
Δύσκολη εξίσωση το άνοιγμα καταστημάτων και σχολείων
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Τρίτη, 2 Μαρτίου 2021
Στήριξη στον πρύτανη του ΑΠΘ από 223 πανεπιστημιακούς
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Τρίτη, 2 Μαρτίου 2021
Προχωρά η υλοποίηση του νόμου για την Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Σελίδα 3 από 4879 (29269 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
4
5
6
7
4877
4878
4879
Επόμενο
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης