|
|
|
Κυριακή, 29 Σεπτεμβρίου 2024 |
|
|
|
|
|
|
|
Κυριακή, 9 Νοεμβρίου 2014
|
|
|
|
Διευκρινήσεις για εισαγωγή στα ΑΕΙ χωρίς εισαγωγικές εξετάσεις |
|
Γράφει ο Ευριπίδης Μπίλλης Τ. Επίκουρος Καθηγητής ΕΜΠΚύριοι Βουλευτές,Μου ζητήθηκαν πρόσθετες διευκρινήσεις... για εισαγωγή στα ΑΕΙ χωρίς εισαγωγικές εξετάσεις και μόνον με την επίδοση τους στο Λύκειο τις οποίες επισυνάπτω κατωτέρω.Εάν γίνει δεκτό η εισαγωγή στα ΑΕΙ να γίνεται με βάση την επίδοσή τους στο Λύκειο, διευκρινίζω ότι κατά τη γνώμη μου δεν θα πρέπει ως κριτήριο να είναι άμεσα η βαθμολογία αλλά η αξιολόγηση των μαθητών ως κατωτέρω περιγράφεται.Για τον σκοπό αυτόν θεωρώ ότι αν ζητηθεί από όλους τους διδάσκοντες σε μία τάξη να αξιολογήσουν κατά αξία συνολικά, με κάποιο ομαδοποιημένο τρόπο τους μαθητές τους, δεν μπορούν παρά να το κάνουν υπεύθυνα γιατί θα ελέγχονται τοπικά.Πχ θα μπορούσε να τους ζητηθεί από τους διδάσκοντες σε μία τάξη, να δώσουν τα ονόματα του 10% των καλύτερων μαθητών της τάξης, του 20% των αμέσως ακολουθούντων κατά αξία, του 40% των αμέσως επομένων, και τέλος των υπολοίπων.Βέβαια απαιτείται μελέτη για τα ακριβή ποσοστά καθώς και για ειδικές περιπτώσεις (πχ ολιγομελείς τάξεις σε νησιά κτλ, που εν πάση περιπτώσει, αξίζει να επιδοτούνται από την κοινωνία)Με βάση την κατάσταση των κατά αξία των μαθητών σε πανελλήνια βάση, θα έχουμε στην περίπτωση του παραδείγματος, τα ονόματα του 10% των καλύτερων μαθητών της χώρας, τα ονόματα των αμέσως ακολουθούντων του 20% των μαθητών, κτλΤότε είναι προφανές ότι μπορεί να υπάρχει σύστημα που θα δίδει προτεραιότητα επιλογής Σχολής στο 10% των αρίστων, θα ακολουθεί το 20%, κτλ.Σχετικά παρατηρώ ότι τέλειο σύστημα δεν υπάρχει. Ούτε σημαίνει ότι το σύστημα των εισαγωγικών είναι δικαιότερο γιατί δεν έχουν όλα τα παιδιά τις ίδιες ευκαιρίες (καλύτερα φροντιστήρια, ψυχολογική κατάσταση εξεταζομένων, πολλοί βαθμολογητές, κτλ). Ούτε μπορεί να θεωρηθεί τέλειο ένα σύστημα, που απομυζά οικονομικά την ελληνική κοινωνία, που διαλύει, υποβαθμίζει και αχρηστεύει τα Λύκεια, που σπαταλά όλον τον ωφέλιμο χρόνο των παιδιών μας στα φροντιστήρια δημιουργώντας νευρωτικούς ανθρώπους κτλ.Το χειρότερο είναι το ότι αχρηστεύει το Λύκειο με αποτέλεσμα η νεολαία μας να έχει έλλειμμα της γενικότερης παιδείας που θα έδινε το Λύκειο.Σκεφτείτε για μια στιγμή, τα Λύκεια στο ύψος που τους αξίζει για να προσφέρουν μόρφωση στη γενικότερη της έννοια και το τεράστιο τότε όφελος του Ελληνισμού από την παιδεία που θα προσφέρουν. Και μόνον αυτό θα αρκούσε για να ξεφύγουμε από τη θλιβερή κατάσταση, όπου βρίσκεται η παιδεία μας σήμερα, με την μάστιγα των φροντιστηρίων.Είναι προφανές το ότι, ό,τι γράφω χρήζει λεπτομερούς επεξεργασίας καθώς και ότι η αντίδραση σε τέτοιο σύστημα από τα γνωστά συμφέροντα θα είναι λυσσώδης. how often do women cheat on their husbands online how many women cheat on their husbands women who cheat on their husband click unfaithful husband will my husband cheat online women who want to cheat medical abortion procedure site illegal abortion how do i find a location of a cell phone blog.bjorback.com how to find gps location of a cell phone
Σχόλια (
)
|
|
|
|
Υποβλήθηκε πριν από 3611 ημέρες
|
|
|
|
|
|
Ανάγνωση… |
|
|
|
Κυριακή, 9 Νοεμβρίου 2014
Σχόλια (1)
|
Με συγχωρείτε αλλά έχω μια απορία...Για να αποτελείς το 10% ή το 20% των καλύτερων μαθητών μια τάξης δεν θα πρέπει να πηγαίνεις φροντηστήριο ?Πιστεύει κανείς ότι μόνο το μάθημα στο σχολείο που οι τάξεις του φιλοξενούν περίπου 25 μαθητές φτάνει?Και ποιοι καθηγητές θα κάνουν αυτήν την αξιολόγηση στους μαθητές, αυτοί που δεν δέχονται να αξιολογηθούν?Αν υποθέσουμε ότι ένα παιδί δεν πηγαίνει φροντηστήριο η μόνη του επιλογή να μάθει είναι ο καθηγητής της τάξης..Είναι άραγε όλοι τόσο ικανοί και μεταδοτικοί?Δεν νομίζω..Πολλά παιδιά στο σπίτι διαμαρτύρονται ότι με τον τάδε καθηγητή "δεν καταλαβαίνω τίποτα". Εκείνοι τελειώνουν απλώς το πανεπιστήμιο και διορίζονται.Δεν ελέγχει κανείς στην διάρκεια της δουλειάς τους αν κάνουν για τάξη.Π.χ αν τα διαγωνίσματα των παιδιών δεν τα έλεγχε ο ίδιος ο καθηγητής που βάζει το διαγώνισμα αλλά κάποιοι άλλοι ανεξάρτητα απ αυτόν και διαπίστωνε ότι η πλειοψηφία των παιδιών αυτών έχει γράψει χάλια δεν πρέπει να προβληματίσει κάποιους και η αξία του καθηγητή?Δεν σημαίνει ότι δεν έχει δώσει στα παιδιά να καταλάβουν το μάθημα? Σαν καλή λύση για την εισαγωγή σε κάποιο πανεπιστήμιο ή ΤΕΙ θα ήταν πιστεύω κάποιου είδους εξετάσεις που θα καθορίζει η κάθε σχολή ξεχωριστά όπως και των αριθμό των εισακτέων της.Διαφορετικές απαιτήσεις για καλύτερη βαθμολογία έχει η κάθε σχολή.Π.χ το μαθηματικό τμήμα θα όριζε σε πια μαθήματα θα εξεταστείς για να εισαχθείς εκεί και τι βαθμό θα πρέπει να έχεις σ αυτά όπως παράδειγμα τα μαθηματικά...Γιατί βλέπουμε με το υπάρχον σύστημα να υπάρχουν αδικίες και παιδιά έξυπνα που πραγματικά θα τα πήγαιναν πολύ καλά στην σχολή που αγαπούν δεν καταφέρνουν να εισαχθούν γιατί απαιτείται υψηλή βαθμολογία σε ΟΛΑ τα μαθήματα που εξετάζονται πανελλαδικός.Προτείνω λοιπόν ανεξαρτησία στις σχολές που με βάση μια σοβαρή έρευνα να καθορίζουν το ποιοί και με ποιά κριτήρια θα φοιτήσουν σ αυτές. ordering abortion pills to be shipped to house link where can i get the abortion pill online
|
Υποβλήθηκε πριν από 3611 ημέρες |
|
|
|
|
| |
|
|
Κυριακή, 9 Νοεμβρίου 2014
Σχόλια (0)
|
ο καθηγητής που πολιτεύεται (συνήθως υποψήφιος δημοτικών εκλογών) θα θεωρεί άξιους τους ψηφοφόρους του, εκείνος που κάνει ιδιαίτερα, τους πελάτες του, εκείνος που είναι από χωριό, τους συγχωριανούς του, εκείνος που ψέλνει, τους καλούς χριστιανούς που τα δίνουν στα τρισάγια, εκείνος που γουστάρει, τα κοριτσάκια (ή τα αγοράκια), και ούτω καθεξής. Άλλωστε και στα Πανεπιστήμια ποιοι παίρνουν τις θέσεις του διδακτικού προσωπικού; Τα παιδιά των καθηγητών (άντε και οι γαμπροί\ νύφες τους! ordering abortion pills to be shipped to house abortion pill abortion pill online purchase ordering abortion pills to be shipped to house abortion pill where can i get the abortion pill online women who cheat on their husband click unfaithful husband how to cheat with a married woman women affairs women who cheat on husbands how to know if wife has cheated online women who cheat on men go redirect pregnancy termination options
|
Υποβλήθηκε πριν από 3611 ημέρες |
|
|
|
|
|
Ανάγνωση… |
|
Ανάγνωση… |
|
Ανάγνωση… |
Ανάγνωση… |
|
|
Εκπαιδευτικά... και Άλλα
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|