|
|
|
|
|
|
|
|
Edu4u Admin
Κυριακή, 30 Ιουνίου 2024
|
|
|
|
Θέματα Πανελλαδικών 2024: Εκφωνήσεις - Απαντήσεις |
|
Θέματα Πανελλαδικών 2024 - Εκφωνήσεις - Απαντήσεις | | Πανελλαδικές Εξετάσεις 2024
Δείτε τις εκφωνήσεις και τις απαντήσεις όλων των θεμάτων των Πανελλαδικών Εξετάσεων 2024
ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΓΕΝΙΚΑ ΛΥΚΕΙΑ - ΕΣΠΕΡΙΝΑ | 1. Θέματα Πανελλαδικών Εξετάσεων Ημερήσιων και Εσπερινών Γενικών Λυκείων | ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ | ΜΑΘΗΜΑ | ΘΕΜΑΤΑ | ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ | 31/5/2024 | ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ (Γενικής Παιδείας) | Αρχείο Θεμάτων | Απάντηση 1 Απάντηση 2 | 4/6/2022 | ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ (Ο.Π. ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ) | Αρχείο Θεμάτων | Απάντηση | ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (Ο.Π.ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ + ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑ& ΠΛΗΡ/ΚΗΣ) | Αρχείο Θεμάτων | Απάντηση | ΒΙΟΛΟΓΙΑ (Ο.Π. ΣΠΟΥΔΩΝ ΥΓΕΙΑΣ) | Αρχείο Θεμάτων | Απάντηση | 6/6/2022 | ΛΑΤΙΝΙΚΑ (Ο.Π. ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ) | Αρχείο Θεμάτων | Απάντηση | ΧΗΜΕΙΑ | Αρχείο Θεμάτων | Απάντηση | ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ | Αρχείο Θεμάτων | Απάντηση | 10/6/2022 | ΙΣΤΟΡΙΑ (Ο.Π. ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ) | Αρχείο Θεμάτων | Απάντηση | ΦΥΣΙΚΗ (Ο.Π.ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ + ΣΠΟΥΔΩΝ ΥΓΕΙΑΣ) | Αρχείο Θεμάτων | Απάντηση | ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ (Ο.Π. ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑ& ΠΛΗΡ/ΚΗΣ) | Αρχείο Θεμάτων | Απάντηση |
|
2. Θέματα Πανελλαδικών Εξετάσεων Ημερήσιων και Εσπερινών ΕΠΑΛ | ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ | ΜΑΘΗΜΑ | ΘΕΜΑΤΑ | ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ | 30/5/2024 | ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ | Αρχείο Θεμάτων | Απάντηση | 1/6/2022 | ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (ΑΛΓΕΒΡΑ) | Αρχείο Θεμάτων | Απάντηση | 3/6/2022 | ΑΝΑΤΟΜΙΑ – ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ ΙΙ | Αρχείο Θεμάτων | | ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ (ΑΟΘ) | Αρχείο Θεμάτων | | ΔΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ | Αρχείο Θεμάτων | | ΑΡΧΕΣ ΒΙΟΛΟΓΙΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΑΣ | Αρχείο Θεμάτων | | 5/6/2022 | ΗΛΕΚΤΡΟΤΕΧΝΙΑ 2 | Αρχείο Θεμάτων | | ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ | Αρχείο Θεμάτων | | ΝΑΥΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ – ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΣΤΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑ – ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ | Αρχείο Θεμάτων | | ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΤΕΧΝΗΣ | Αρχείο Θεμάτων | | 11/6/2022 | ΥΓΙΕΙΝΗ | Αρχείο Θεμάτων | | ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ | Αρχείο Θεμάτων | | ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ (ΑΟΔ) | Αρχείο Θεμάτων | | ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΗΧΑΝΩΝ | Αρχείο Θεμάτων | | 13/6/2022 | ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ | Αρχείο Θεμάτων | | ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΓΕΩΡΓΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ | Αρχείο Θεμάτων | | ΝΑΥΣΙΠΛΟΪΑ ΙΙ | Αρχείο Θεμάτων | | ΝΑΥΤΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ | Αρχείο Θεμάτων | | 14/06/2022 | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΥΛΙΚΩΝ | Αρχείο Θεμάτων | | ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗ | | | ΜΗΧΑΝΕΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΥΣΗΣ ΙΙ (ΜΕΚ ΙΙ) | Αρχείο Θεμάτων | | ΨΗΦΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ | Αρχείο Θεμάτων | | 17/06/2022 | ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΨΥΞΗΣ – ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΥ | Αρχείο Θεμάτων | | ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ | | | ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΕΝΤΡΙΚΩΝ ΘΕΡΜΑΝΣΕΩΝ | Αρχείο Θεμάτων | |
3. Θέματα Πανελλαδικών Εξετάσεων ΕΙΔΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ και ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ 2024 ΓΙΑ ΓΕΛ & ΕΠΑΛ
| ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ | ΜΑΘΗΜΑ | ΘΕΜΑΤΑ | ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ | 18/06/2022 - 12.00 μμ | ΑΓΓΛΙΚΑ | Αρχείο Θεμάτων |
| 19/6/2022 -8.30 πμ | ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ | Αρχείο Θεμάτων |
| 20/06/2022 -8.30 πμ | ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ | Αρχείο Θεμάτων | | 21/06/2022 - 8.30 πμ | ΓΡΑΜΜΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ | Αρχείο Θεμάτων | | 22/06/2022 - 11.30 πμ | ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ, ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΑΡΜΟΝΙΑ | |
| 25/06/2022 - 8.30 πμ | ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΚΑΙ ΕΡΜΗΝΕΙΑ | Αρχείο Θεμάτων | | 26/06/2022 - 8.30 πμ | ΓΑΛΛΙΚΑ | Αρχείο Θεμάτων | | 27/06/2022 - 8.30 πμ | ΙΣΠΑΝΙΚΑ | Αρχείο Θεμάτων | | 28/06/2022 - 8.30 πμ | ΙΤΑΛΙΚΑ | Αρχείο Θεμάτων | | | | | |
|
Σχόλια (
)
|
|
|
|
Υποβλήθηκε πριν από 1 λεπτό
|
|
|
|
|
|
Ανάγνωση… |
|
|
|
Παρασκευή, 31 Μαΐου 2024
Σχόλια (0)
|
ΧΑΙΡΕΤΕ Είμαι ένα άτομο με αυτοπεποίθηση με 100% εμπιστοσύνη και αξιοπιστία οικονομικών εμπειρογνωμόνων που μπορούν να σας χορηγήσουν δάνειο που κυμαίνεται από 2.000€ έως 800.000€ με επιτόκιο 2% ετησίως σε όποιον μπορεί να αποπληρώσει και με όρους που θα κάνουν τη ζωή σας πιο εύκολη. Εδώ είναι οι τομείς στους οποίους μπορώ να σας βοηθήσω:
* Χρηματοοικονομική * Δάνειο ακινήτων * Επενδυτικό Δάνειο * Δάνειο αυτοκινήτου * Προσωπικό δάνειο * Οποιοδήποτε αίτημα δανείου
Είστε εγγεγραμμένοι, απαγορεύονται οι τραπεζικές συναλλαγές και δεν έχετε την εύνοια των τραπεζών ή καλύτερα έχετε ένα έργο και χρειάζεστε χρηματοδότηση, έναν κακό πιστωτικό φάκελο ή χρειάζεστε χρήματα για να πληρώσετε λογαριασμούς, κεφάλαια για να επενδύσετε σε επιχειρήσεις. Αν λοιπόν χρειάζεστε δάνειο χρημάτων, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου για να μάθετε περισσότερα για τις πολύ ευνοϊκές συνθήκες μου. Ευχαριστώ
Email: thristinatsonkova@gmail.com
|
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα |
|
|
|
|
|
Ανάγνωση… |
|
|
|
Edu4u Admin
Σάββατο, 1 Ιουνίου 2024
|
|
|
|
Πανελλήνιες 2024 – ΟΕΦΕ: Τα θέματα στα Μαθηματικά ΕΠΑΛ ήταν διαβαθμισμένης δυσκολίας |
|
Πανελλήνιες - Πανελλαδικές 2024: «Προβληματικό το θέμα Γ λόγω ασάφειας» Σήμερα Σάββατο 1 Ιουνίου συνεχίστηκαν οι Πανελλήνιες 2024 για τους υποψήφιους και τις υποψήφιες των ΕΠΑΛ, που εξετάστηκαν στο μάθημα των Μαθηματικών (Άλγεβρα). Για ακόμη μία χρονιά η ΟΕΦΕ σχολίασε τα θέματα στα οποία κλήθηκαν να ανταπεξέλθουν οι μαθητές και οι μαθήτριες των ΕΠΑΛ. Ο σχολιασμός της ΟΕΦΕ:Τα θέματα των Μαθηματικών (Άλγεβρα) ΕΠΑ.Λ. είναι διαβαθμισμένης δυσκολίας χωρίς κάποιο συνδυαστικό θέμα όμως είναι δυσκολότερα από τα περσινά. Είναι φανερή η ανάγκη για προετοιμασία από τις μικρότερες τάξεις. Θέμα Α’ : Θεωρία χωρίς δυσκολίες. Θέμα Β’ : Πολυωνυμική συνάρτηση με αναμενόμενα ερωτήματα. Θέμα Γ’ : Υπάρχει ασάφεια στην εύρεση της μέσης τιμής επειδή δίνεται ότι κ πραγματικός αριθμός. Με αποτέλεσμα όλο το θέμα να έχει πρόβλημα. Θέμα Δ’ : Το θέμα αυτό θα δυσκολέψει αρκετούς μαθητές. Χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή το Δ4 διότι πρέπει οι μαθητές να βρουν την μονοτονία (που δεν ζητείται) για να προχωρήσουν στην λύση. Πηγή : alfavita.gr
Σχόλια (
)
|
|
|
|
Υποβλήθηκε πριν από 1 ώρα
|
|
|
|
|
|
Ανάγνωση… |
Ανάγνωση… |
|
|
|
Edu4u Admin
Σάββατο, 1 Ιουνίου 2024
|
|
|
|
Πρότυπα Σχολεία: Διευκρινίσεις του Υπουργείου Παιδείας για τα λάθη και τις αστοχίες στις εξετάσεις |
|
Διευκρινίσεις σχετικά με τα θέματα Νεοελληνικής Γλώσσας για την εισαγωγή στα Πρότυπα και Εκκλησιαστικά Γυμνάσια Με βάση τις σημερινές καταγγελίες εκπαιδευτικών και γονέων για τα λάθη που υπήρχαν στις εξετάσεις για την εισαγωγή στα Πρότυπα Γυμνάσια, το Υπουργείο Παιδείας εξέδωσε διευκρινήσεις σχετικά με τα θέματα Νεοελληνικής Γλώσσας. Σχετικά με τα ερωτήματα που έχουν τεθεί για τα θέματα της Νεοελληνικής Γλώσσας στις εξετάσεις εισαγωγής στα Πρότυπα Γυμνάσια, η Διοικούσα Επιτροπή Προτύπων και Πειραματικών Σχολείων ενημερώνει ότι : Οι ερωτήσεις τέσσερα (4), δέκα (10), ένδεκα (11), είκοσι (20) και είκοσι πέντε (25) είναι διατυπωμένες ορθά και δεν επιδέχονται αμφισβήτηση ως προς τη σαφήνειά τους. Στην ερώτηση τέσσερα (4) ζητείται η σημασιολογική διάκριση των προτεινόμενων ρημάτων που δεν επηρεάζεται από τον γραμματικό τύπο. Ο τύπος οριστικής αορίστου «κατάργησε» είναι δόκιμος στα νέα ελληνικά. Στην ερώτηση δέκα (10) ζητήθηκε συνώνυμο της λέξης «συμβολή» έτσι όπως αυτή εμφανίζεται στη ροή του κειμένου. Όπως προκύπτει από τα συμφραζόμενα, αποφασιστική ήταν η «βοήθεια» του Βικέλα, δηλαδή η συνεισφορά του στην αναβίωση των Ολυμπιακών Αγώνων. Στην ερώτηση ένδεκα (11) ζητείται ποια από τις διαθέσιμες επιλογές δε δηλώνει σκοπό στο πλαίσιο των συμφραζομένων του κειμένου. Ορθή απάντηση είναι η επιλογή «Δ.», που είναι βουλητική πρόταση. Οι βουλητικές προτάσεις διακρίνονται από τις τελικές και δεν εκφράζουν σκοπό. Στην ερώτηση είκοσι (20) δε ζητήθηκε σημασιολογική διάκριση μεταξύ των ρημάτων χαιρετώ και χαιρετίζω. Στην ερώτηση δόθηκε ο τύπος «χαιρετούσαν», που σύμφωνα με τη σχολική γραμματική ανήκει στη δεύτερη συζυγία και έχει τύπο συνοπτικής προστακτικής «χαιρετήστε», ενώ ο τύπος «χαιρετίστε» ανήκει μόνο σε ρήμα πρώτης συζυγίας. Στην ερώτηση είκοσι πέντε (25) η ορθή απάντηση είναι η «Γ.». Η εικόνα υπάρχει μέσα στην πρόταση που δόθηκε και διδάσκεται τόσο στο σχολικό βιβλίο της γλώσσας της Στ' Δημοτικού όσο και στο ανθολόγιο της λογοτεχνίας (ενδεικτικά: Γιάννης Ρίτσος, “Πρωινό άστρο”, ερώτηση 1 στο Ανθολόγιο- ενότητα 3 σχολικού βιβλίου γλώσσας Στ' Δημοτικού, Γιάννης Ρίτσος, “Η τελευταία Π.Α. εκατονταετία”, ερώτηση 2). Η διατυπωθείσα άποψη ότι η εικόνα δεν αποτελεί σχήμα λόγου, αποκλείει την επιλογή «Δ.» ως ορθή απάντηση. Η επιτροπή διευκρινίζει επίσης ότι στις ερωτήσεις εννέα (9), δεκαπέντε (15) και είκοσι τρία (23), είτε λόγω αστοχιών στη διατύπωση είτε εξαιτίας περισσοτέρων από μια σωστών επιλογών, όλες οι απαντήσεις επί των ανωτέρω ερωτήσεων θα βαθμολογηθούν ως ορθές. Πηγή : alfavita.gr
Σχόλια (
)
|
|
|
|
Υποβλήθηκε πριν από 1 ώρα
|
|
|
|
|
|
Ανάγνωση… |
Ανάγνωση… |
|
|
|
Edu4u Admin
Σάββατο, 1 Ιουνίου 2024
|
|
|
|
Ευρωεκλογές: Πότε θα μείνουν κλειστά τα σχολεία - Η εγκύκλιος |
|
Τα σχολεία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης δεν θα λειτουργήσουν την Παρασκευή 7 Ιουνίου 2024 και τη Δευτέρα 10 Ιουνίου 2024 Ο γενικός γραμματέας του Υπουργείου Παιδείας κ.Ι.Κατσαρός, εξέδωσε σήμερα την αναμενόμενη εγκύκλιο για το κλείσιμο των σχολείων λόγω των Ευρωεκλογών. Η εγκύκλιος Σας γνωρίζουμε ότι, λόγω της διενέργειας των εκλογών για την ανάδειξη των μελών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου της 9ης Ιουνίου 2024, τα σχολεία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης δεν θα λειτουργήσουν την Παρασκευή 7 Ιουνίου 2024 και τη Δευτέρα 10 Ιουνίου 2024. Παρακαλούνται οι Διευθυντές/ντριες των σχολικών μονάδων, που έχουν οριστεί ως καταστήματα ψηφοφορίας, να παραδώσουν το πρωί της Παρασκευής 7 Ιουνίου 2024 τις σχολικές αίθουσες στις κατά τόπους δημοτικές αρχές, ώστε να γίνει έγκαιρα η διαμόρφωση των αιθουσών και των χώρων που θα χρησιμοποιηθούν στις εκλογές. Πηγή :alfavita.gr
Σχόλια (
)
|
|
|
|
Υποβλήθηκε πριν από 1 ώρα
|
|
|
|
|
|
Ανάγνωση… |
Ανάγνωση… |
|
|
|
Edu4u Admin
Σάββατο, 1 Ιουνίου 2024
|
|
|
|
Ηarvard - Google: Δημιούργησαν τρισδιάστατη ανακατασκευή τμήματος εγκεφάλου |
|
Χάρβαρντ και Google δημιούργησαν τρισδιάστατη ανακατασκευή τμήματος εγκεφάλου Κάθε κύτταρο και πλέγμα των νευρωτικών συνδέσεων δείχνει με μεγάλη λεπτομέρεια η μεγαλύτερη μέχρι σήμερα τρισδιάστατη ανακατασκευή τμήματος του ανθρώπινου εγκεφάλου την οποία δημιούργησαν ερευνητές του Πανεπιστημίου του Χάρβαρντ και της Google Research. Το επίτευγμά τους περιγράφεται σε δημοσίευση στο περιοδικό «Science». Η ανακατασκευή αφορά ένα κυβικό χιλιοστό εγκεφαλικού ιστού από τον κροταφικό φλοιό, που περιέχει περίπου 57.000 κύτταρα, 230 χιλιοστά αιμοφόρων αγγείων και σχεδόν 150 εκατομμύρια συνάψεις. Το δείγμα ελήφθη από έναν ασθενή με επιληψία, ο οποίος υποβλήθηκε σε χειρουργική επέμβαση. Χρησιμοποιώντας τα δεδομένα, οι συγγραφείς ανακάλυψαν προηγουμένως υποτιμημένες πτυχές του κροταφικού φλοιού, μεταξύ των οποίων μεγάλο αριθμό νευρογλοιακών κυττάρων πάνω από τους νευρώνες, αλλά και ένα σπάνιο, αλλά ισχυρό σύνολο αξόνων που συνδέονται με έως και 50 συνάψεις. Η χαρτογράφηση θα ανοίξει το δρόμο προς νέες γνώσεις για τη λειτουργία και τις ασθένειες του εγκεφάλου για τις οποίες οι επιστήμονες γνωρίζουν ακόμη πολύ λίγα. Η ανακατασκευή προέκυψε από τη σχεδόν δεκαετή συνεργασία του Πανεπιστημίου του Χάρβαρντ, με επικεφαλής τον Τζεφ Λίχτμαν, καθηγητή Μοριακής και Κυτταρικής Βιολογίας και νεοδιορισθέντα κοσμήτορα της Επιστήμης, με επιστήμονες της Google Research. Απώτερος στόχος της συνεργασίας, που υποστηρίζεται από την Πρωτοβουλία BRAIN, την οποία έχουν αναπτύξει τα Εθνικά Ινστιτούτα Υγείας των ΗΠΑ, είναι να δημιουργηθεί μια χαρτογράφηση υψηλής ανάλυσης των νευρώνων του εγκεφάλου ενός ποντικιού, κάτι που υπολογίζεται ότι θα απαιτούσε περίπου 1.000 φορές μεγαλύτερο όγκο δεδομένων από αυτόν που μόλις παρήγαν από το τμήμα του ανθρώπινου φλοιού. Κεντρική φωτ.: Στην εικόνα αποτυπώνονται διεγερτικοί νευρώνες χρωματισμένοι ανάλογα με το βάθος τους από την επιφάνεια του εγκεφάλου. Οι μπλε νευρώνες βρίσκονται πιο κοντά στην επιφάνεια και οι φούξια σηματοδοτούν το πιο εσωτερικό στρώμα. Φωτ.: Google Research & Lichtman Lab (Harvard University). Renderings by D. Berger (Harvard University). Πηγή : alfavita.gr
Σχόλια (
)
|
|
|
|
Υποβλήθηκε πριν από 1 ώρα
|
|
|
|
|
|
Ανάγνωση… |
Ανάγνωση… |
|
|
|
Edu4u Admin
Σάββατο, 1 Ιουνίου 2024
|
|
|
|
Τετράχρονο παιδί έφυγε από το σχολείο και περιπλανιόταν στο δρόμο – Τι αποφάσισε το δικαστήριο για τις εκπαιδευτικούς |
|
Το 4χρονο βρίσκοντας ανοιχτές τις πόρτες του νηπιαγωγείου, αλλά και την εξωτερική πόρτα του σχολικού συγκροτήματος βγήκε εκτός, με αποτέλεσμα να περιπλανιέται αβοήθητο στον δρόμο και τελικά να μεταβεί σε ένα βιβλιοπωλείο. Αθώες ελλείψει δόλου κρίθηκαν χθες από το Τριμελές Πλημμελειοδικείο Λάρισας δύο νηπιαγωγοί οι οποίες είχαν παραπεμφθεί κατηγορούμενες για έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο, από κοινού. Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας "Ελευθερία" (που αναμεταδίδει το onlarissa.gr) οι δύο εκπαιδευτικοί Νηπιαγωγείου της Λάρισας «υποχρεωμένες» όπως σημειώνεται στο κατηγορητήριο «για την ασφάλεια και την προστασία των νηπίων», για ελάχιστα λεπτά έχασαν από την επίβλεψή τους το 4χρονο αγοράκι το οποίο βρίσκοντας στη συνέχεια ανοιχτές τις πόρτες του νηπιαγωγείου, αλλά και την εξωτερική πόρτα του σχολικού συγκροτήματος βγήκε εκτός, με αποτέλεσμα «να περιπλανιέται αβοήθητο στον δρόμο και τελικά να μεταβεί σε ένα βιβλιοπωλείο», η ιδιοκτήτρια του οποίου ενημέρωσε την ΕΛ.ΑΣ. και η υπόθεση έλαβε αίσιο τέλος. Το περιστατικό -σύμφωνα με τα όσα έχουν δηλωθεί σημειώθηκε λίγο πριν το μεσημέρι της 18ης Δεκεμβρίου 2019, όταν μετά την πρόβα της χριστουγεννιάτικης εκδήλωσης, η νηπιαγωγός συνόδευε τα νήπια στις σκάλες για την αίθουσα. Ενώ λοιπόν τα άλλα παιδιά μπήκαν στην αίθουσα, ο 4χρονος διέφυγε της προσοχής, κατέβηκε τη σκάλα βγήκε από την ξεκλείδωτη πόρτα του νηπιαγωγείου, όπως βγήκε στη συνέχεια και από τον αύλειο χώρο, αφού ήταν ξεκλείδωτη και εκείνη η είσοδος. Ευτυχώς για όλους, λίγα λεπτά αργότερα η ιδιοκτήτρια γειτονικού βιβλιοπωλείου ενημέρωσε την ΕΛ.ΑΣ., με αστυνομικούς να μεταφέρουν τον 4χρονο στο σχολείο. Η διευθύντρια του νηπιαγωγείου και οι νηπιαγωγοί ζήτησαν συγγνώμη από τους γονείς οι οποίοι αποσαφήνισαν πως δεν επιθυμούσαν την ποινική δίωξη των εκπαιδευτικών, παρά μόνο να ληφθούν τα αναγκαία εκείνα μέτρα για να μην επαναληφθεί. Σημειώνεται πως η είσοδος του σχολικού συγκροτήματος παρέμενε ανοιχτή με αφορμή Πρόγραμμα «Δια βίου μάθησης» στο οποίο φοιτούσαν ενήλικες «χωρίς σταθερό ωράριο παρακολούθησης» και γι’ αυτό θα έπρεπε να είχαν «ελεύθερη πρόσβαση». Λόγο για τον οποίο η Διεύθυνση του σχολείου είχε αναφέρει στον Δήμο Λαρισαίων την ανάγκη μεταφοράς του προγράμματος. Τα ελλιπή μέτρα στο σχολικό κτίριο, επισήμαναν στις απολογίες τους και οι δύο νηπιαγωγοί, με την εισαγγελέα της έδρας να σημειώνει μεταξύ άλλων την ανάγκη λήψης μέτρων και να προτείνει την απαλλαγή των δύο κατηγορουμένων, ελλείψει δόλου, ενώ προηγήθηκε η κατάθεση μάρτυρα. Το Τριμελές Πλημμελειοδικείο Λάρισας υιοθετώντας την εισαγγελική πρόταση κήρυξε αθώες τις δύο εκπαιδευτικούς. Πηγή : alfavita.gr
Σχόλια (
)
|
|
|
|
Υποβλήθηκε πριν από 1 ώρα
|
|
|
|
|
|
Ανάγνωση… |
Ανάγνωση… |
|
|
|
Edu4u Admin
Σάββατο, 1 Ιουνίου 2024
|
|
|
|
Εκπαιδευτικοί: Πλήρης ή μειωμένη σύνταξη - Ποιες είναι οι αποδοχές; |
|
Τι πρέπει να γνωρίζετε για τις συντάξεις των εκπαιδευτικών Από την εποχή που οι συντάξιμες αποδοχές για την κύρια σύνταξή μας υπολογιζόταν στο 80% του μέσου όρου της τελευταίας πενταετίας και οι επικουρικές στο 35%, φθάσαμε ελέω μνημονίων στη ΝΕΑ ΣΥΝΤΑΞΗ που αποτελείται από τα εξής μέρη: - Εθνική, η οποία φέτος θα διαμορφωθεί στα 426 Ευρώ από 413,76.
- Ανταποδοτική, η οποία θα διαμορφώνεται από τις εισφορές των εργαζομένων σε όλο τον εργασιακό τους βίο.
- Τα επικουρικά ταμεία Μ.Τ.Π.Υ και Επικουρικό που ενσωματώθηκαν στον ΕΦΚΑ.
Με τον Ν.4387/2016(Κατρούγκαλος) και τις ρυθμίσεις Βρούτση έχουμε: - Διατηρούνται τα όρια συνταξιοδότησης στα 67 για όλους και υπό προϋποθέσεις από τα 62 έως τα 66.
- Διατηρούνται οι μνημονιακές μειώσεις στις επικουρικές και το εφ’ άπαξ στο 50% περίπου.
- Μ.Τ.Π.Υ και Επικουρικό συγχωνεύονται με πιθανή μελλοντική μείωση.
- Τα ποσοστά αναπλήρωσης μέχρι τα 30 χρόνια υπηρεσίας παραμένουν σταθερά και βελτιώνονται από τα 31 έως τα 40 χρόνια υπηρεσίας.
- Καμία πρόβλεψη για την επαναφορά της 13ης και 14ης σύνταξης.
Με βάση τα παραπάνω και μετά από ερωτήματα πολλών συναδέλφων, σας παραθέτω έναν επικαιροποιημένο συνταξιοδοτικό οδηγό προς ενημέρωσή σας. 1/Οι αιτήσεις αφυπηρέτησης που φέτος θα υποβληθούν από την Πέμπτη 1η και έως τη Δευτέρα 12η Φεβρουαρίου γίνονται αποδεκτές και λύεται αυτοδίκαια η υπαλληλική σχέση στις 31 Αυγούστου του ίδιου έτους! 2/Ανάκληση παραίτησης μπορεί να γίνει μέσα σε έναν μήνα από την ημερομηνία υποβολής της αρχικής αίτησης παραίτησης! 3/Αιτήσεις παραίτησης που γίνονται μετά από αυτό το διάστημα με απόφαση των ΚΥΣΠΕ-ΚΥΣΔΕ γίνονται αποδεκτές για σοβαρούς οικογενειακούς λόγους ή βαριές και δυσίατες ασθένειες που αποδεικνύονται με παραστατικά από Δημόσιο Νοσοκομείο, Υγειονομική Επιτροπή ή την Ανωτάτη Στρατού Υγειονομική Επιτροπή! 4/Οι εκπαιδευτικοί που συμπληρώνουν 67 ηλικιακά έτη απολύονται αυτοδίκαια με το τέλος του σχολικού έτους, λόγω ορίου ηλικίας με πλήρη σύνταξη, αναλογική των ετών που έχουν και με απαραίτητη προϋπόθεση να έχουν 15ετή υπηρεσία! 5/Πάσχοντες από μεσογειακή αναιμία, νεφρική ανεπάρκεια, παραπληγικοί και άλλοι με ποσοστό αναπηρίας 67% τουλάχιστον, που πιστοποιείται από την Α.Σ.Υ.Ε (Ανωτάτη Στρατού Υγειονομική Επιτροπή) μπορούν με τη συμπλήρωση 15ετούς υπηρεσίας να αποχωρήσουν χωρίς όριο ηλικίας.) 6/Γυναίκες /Άνδρες με ανίκανο σύζυγο(ποσοστό ανικανότητας 67% και άνω ,ανίκανο για κάθε βιοποριστικό επάγγελμα με γνωμάτευση της ΑΣΥΕ) μπορούν να αποχωρήσουν με τη συμπλήρωση 25 εργασιακών και 50 ηλικιακών ετών.. ΠΛΑΣΜΑΤΙΚΑ ΕΤΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ- Με 12 έτη ελάχιστης υπηρεσίας μπορούμε να εξαγοράσουμε τα έτη σπουδών, του πτυχίου διορισμού ή μέρος αυτών!
- Με 15 έτη υπηρεσίας μπορούμε να εξαγοράσουμε για 1 παιδί, 1 έτος.
- Για 2 παιδιά μέχρι 3 έτη και για 3 παιδιά μέχρι 5 έτη. Το όριο των 5 πλασματικών ετών ισχύει και στην περίπτωση της ύπαρξης περισσότερων από τρία παιδιά!
- Τα έτη σπουδών, παιδιών και στρατού για τους άντρες μπορούν να αξιοποιηθούν και αθροιστικά!
Η αίτηση εξαγοράς πλασματικών ετών μπορεί να γίνει οποτεδήποτε, ακόμα και ταυτόχρονα με την αίτηση συνταξιοδότησης! Δυστυχώς, από την 1/1/2017 το κόστος εξαγοράς έχει τριπλασιαστεί και φθάνει –πλέον- περίπου τα 3800 ευρώ κατ’ έτος, από τα 1400 περίπου ευρώ που ήταν για όσους πρόλαβαν και έκαναν αίτηση εξαγοράς μέχρι 31-12-2016! ΠΛΗΡΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗ Όσοι συνάδελφοι που με βάση τους πίνακες 1&2 του ν.4336/2015 θεμελίωσαν, έστω και με πλασματικά έτη έως 31-12-2021 τα απαιτούμενα έτη υπηρεσίας/ασφάλισης και το αρχικό αφετηριακό έτος που προέβλεπε ο συγκεκριμένος νόμος αλλά το νέο ηλικιακό όριο συμπληρώνεται μετά τις 1-1-2022,η σύνταξη θα αποδοθεί κατά το έτος που θα συμπληρωθεί το νέο ηλικιακό όριο! 1/ Όσοι δεν μπορούν να εξασφαλίσουν 25ετία το 2010, το 2011, το 2012 και να υπαχθούν στις ευνοϊκές ρυθμίσεις εκείνων των ετών, πλήρη σύνταξη μπορούν να εξασφαλίσουν με 40 (εργασιακά+ πλασματικά έτη ) και τουλάχιστον 62 ηλικιακά έτη! 2/Με τουλάχιστον 15 υπηρεσιακά έτη στα 67 ηλικιακά έτη! ΜΕΙΩΜΕΝΗ ΣΥΝΤΑΞΗ Τα όρια ηλικίας για μειωμένη σύνταξη άλλαξαν και πάλι. Με το άρθρο 20 του ν.4997/2022 μεταλήθηκαν και από 01/01/2023 τα όρια ηλικίας για τους ασφαλισμένους του Δημοσίου που δεν είχαν θεμελιώσει συνταξιοδοτικό δικαίωμα, δηλ. 25ετία το 2010 και ηλικία 55 για όσους είχαν διοριστεί μέχρι 31 -12-1982 ή 25ετία το 2010 και ηλικία 60 για (γυναίκες/άνδρες) που διορίστηκαν μετά την 1-1-1983,25ετία το 2011 και 56 ηλικιακά μέχρι 31-12-2022 ή 25ετία το 2012 και 58 έτη ηλικιακά αντίστοιχα μέχρι 31-12-2022 για χορήγηση μειωμένης σύνταξης. Για όλους όσους δεν συντρέχουν οι παραπάνω προϋποθέσεις, το γενικό όριο ηλικίας μειωμένης σύνταξης διαμορφώνεται στο 62ο έτος. Η αύξηση αυτή των ορίων ηλικίας μειωμένης σύνταξης για τους δημόσιους υπαλλήλους συνεπάγεται μια αύξηση μέχρι 7 έτη. Οι έχοντες, τις προϋποθέσεις (χρόνια υπηρεσίας και όριο ηλικίας), σύμφωνα με τα προαναφερόμενα,μέχρι και τις 31/12/2022 μπορούν να ασκήσουν το δικαίωμά τους, όποτε το επιθυμούν, Όσοι συνταξιοδοτηθούν με μειωμένη σύνταξη έχουν ποινή 6% για κάθε έτος που υπολείπεται του αντίστοιχου ορίου ηλικίας για πλήρη σύνταξη με τα γενικά όρια ηλικίας συνταξιοδότησης, σύμφωνα με τον πίνακα 2 του ν.4336/2015. Η ποινή εφαρμόζεται στο ποσό της Εθνικής Σύνταξης, με ανώτατο όριο το 30%. Η μείωση της Εθνικής Σύνταξης που θα προκύψει θα είναι για ολόκληρο το συνταξιοδοτικό τους βίο. Στην περίπτωση μειωμένης σύνταξης, το ίδιο ποσοστό μείωσης μέχρι 30% ισχύει και στην επικουρική σύνταξη από το Ενιαίο Ταμείο Επικουρικής Ασφάλισης & Εφάπαξ Παροχών (ΕΤΕΑΕΠ - πρώην ΤΕΑΔΥ) για τα έτη ασφάλισης έως 31-12-2014. ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΛΟΓΩ ΠΛΑΝΗΣ: Σύμφωνα με το άρθρο 4, παρ. 10 του ν.4151/2013, υπάλληλος που αποχωρεί από την Υπηρεσία, προκειμένου να συνταξιοδοτηθεί και λόγω πλάνης περί τα πράγματα δεν πληροί τις προϋποθέσεις για την άμεση καταβολή της σύνταξής του, μπορεί να επανέλθει στην Υπηρεσία μετά από αίτησή του, η οποία υποβάλλεται στον φορέα που αποχώρησε εντός αποκλειστικής προθεσμίας 3 μηνών από την ημερομηνία που φέρει το έγγραφο της αρμόδιας Διεύθυνσης Συντάξεων, το οποίο και τον πληροφορεί σχετικά. Το χρονικό διάστημα από την αποχώρηση από την Υπηρεσία μέχρι την επαναφορά σε αυτήν δεν λογίζεται συντάξιμο και δεν καταβάλονται αποδοχές γι’αυτό. ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΕΦ’ΑΠΑΞΔυστυχώς, στα χρόνια που ακολούθησαν τα μνημόνια το Εφ’ άπαξ έχει πλέον δύο τμήματα.Το Α’ τμήμα είναι το 60% του Μ.Ο των αποδοχών μας από το 2009 έως το 2013 Χ έτη στο Δημόσιο πριν το 2014 και το Β’ τμήμα για τα έτη από το 2014 και μετά το οποίο υπολογίζεται ως εξής: Μ.Ο Χ0,04Χ12 μήνες Χ έτη υπηρεσίας μετά το 2014.Με τα νέα δεδομένα και ειδικά για τα χρόνια μετά το 2014 το εφ’ άπαξ έχει καταλήξει να είναι άτοκη επιστροφή των παρακρατηθέντων. Πρακτικά μπορεί να υπολογιστεί με μεγάλη προσέγγιση από τον μαθηματικό τύπο: Εφάπαξ= ‘Ετη υπηρεσίας στο δημόσιο Χ 850€ ΣΥΝΤΑΞΙΜΕΣ ΑΠΟΔΟΧΕΣΩς συντάξιμες αποδοχές λαμβάνεται πλέον ο Μ.Ο. των μηνιαίων αποδοχών από το 2002 μέχρι το έτος αφυπηρέτησης! Με μεγάλη προσέγγιση μπορούμε να υπολογίσουμε για ένα συνάδελφο με 30 έτη υπηρεσίας τις συντάξιμες αποδοχές που του αντιστοιχούν χωρίς penalty, ως εξής και με δεδομένο πως από 1-1-2024 η Εθνική Σύνταξη από 413,76€ γίνεται 426€. Με 30 έτη υπηρεσίας στο Δημόσιο με penalty 30% στα 30 έτη ΕΘΝΙΚΗ ΣΥΝΤΑΞΗ:426 € 426€ Χ30%=127,80 € ΚΥΡΙΑ ΣΥΝΤΑΞΗ:30έτη Χ 15€=450€ ΕΤΕΑΕΠ-πρώην ΤΕΑΔΥ:30 έτη Χ8,5€=255€ 20έτη Χ8,5€ Χ30%=51 € ΣΥΝΟΛΟ=1131€ ΣΥΝΟΛΟ:1131€-178,80€=952.2€ Εφ’απαξ:30 έτη Χ850€=25.500€ Με 35έτη υπηρεσίας στο Δημόσιο: με penallty 30% στα 35 έτη ΕΘΝΙΚΗ ΣΥΝΤΑΞΗ:426 € 426 Χ30%=127,80 € ΚΥΡΙΑ ΣΥΝΤΑΞΗ:35έτη Χ17€=595 € ΕΤΕΑΕΠ-πρώην ΤΕΑΔΥ:35έτη Χ8,5€=297,5€ 25έτη Χ8,5€Χ 30%=63,75 € ΣΥΝΟΛΟ=1318,5 €€ ΣΥΝΟΛΟ:1318,50-191,55 €=1126,95€ ΕΦΑΠΑΞ:35 έτη Χ850€=29.750€ Με 40έτη υπηρεσίας στο Δημόσιο ΕΘΝΙΚΗ ΣΥΝΤΑΞΗ:426€ ΚΥΡΙΑ ΣΥΝΤΑΞΗ:40 έτη Χ19€=760€ ΕΤΕΑΕΠ-πρώην ΤΕΑΔΥ:40 έτη Χ8,5€=340€ ΣΥΝΟΛΟ=1526€ ΕΦΑΠΑΞ:40έτη Χ850€=34.000€ Με βάση τον υπολογισμό των penalty σε περίπτωση πρόωρης συνταξιοδότησης ,θεωρούμε απαραίτητη την επαναφορά του Ν.3075/02 και μάλιστα βελτιωμένο με ρητή αναφορά πως οι εκπαιδευτικοί θα μπορούν με 30 εργασιακά (συμπληρωμένα με πλασματικά αν χρειαστεί) και 60 ηλικιακά να αποχωρούν αναλογικά των ετών που έχουν,χωρίς τιμωρητικές διατάξεις. Επίσης προτείνουμε ,σε μία χώρα με έντονο δημογραφικό πρόβλημα, οι τρίτεκνοι-πολύτεκνοι εκπαιδευτικοί να μπορούν να αποχωρήσουν με 25 χρόνια υπηρεσίας, χωρίς όριο ηλικίας, αναλογικά των ετών που έχουν χωρίς τιμωρητικές διατάξεις! --------------------------- Οι Αιρετοί της ΔΑΚΕ και όλων των συναδέλφων στο ΑΠΥΣΠΕ Αττικής: Χρήστος Τρανός(τακτικός αιρετός) Θεόδωρος Μπίρμπας(αναπληρωματικός αιρετός) Πηγή : alfavita.gr
Σχόλια (
)
|
|
|
|
Υποβλήθηκε πριν από 1 ώρα
|
|
|
|
|
|
Ανάγνωση… |
Ανάγνωση… |
|
|
|
Edu4u Admin
Σάββατο, 1 Ιουνίου 2024
|
|
|
|
Διορισμοί εκπαιδευτικών: Σχετικά με την έκδοση τελικών πινάκων αναπληρωτών Γενικής, τις κατανομές ειδικοτήτων και τις πιστώσεις |
|
Εκπαιδευτικοί: Οι Πίνακες Κατάταξης, οι διορισμοί μονίμων και οι προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών Σύμφωνα με τον αιρετό του ΚΥΣΔΕ Θοδωρή Κατσωνόπουλο (εκλεγμένου με το ψηφοδέλτιο των Συνεργαζόμενων Εκπαιδευτικών Κινήσεων) καμία συζήτηση και επεξεργασία δεν έχει γίνει ακόμη σχετικά με τις κατανομές για μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών. Τι αναφέρει ο αιρετός του ΚΥΣΔΕ: «Σε ερωτήματά μου στα αρμόδια τμήματα του Υπουργείου σχετικά με το χρονοδιάγραμμα των επικείμενων διορισμών και την κατανομή στις βαθμίδες και τους επιμέρους κλάδους/ειδικότητες (κυρίαρχο θέμα συζήτησης και προβληματισμού όλων των ενδιαφερόμενων εκπαιδευτικών), οι απαντήσεις που έλαβα ήταν ότι ως τώρα οι πιστώσεις είναι ΜΗΔΕΝ, ότι καμία συζήτηση και επεξεργασία δεν έχει γίνει σχετικά με τις κατανομές κι ότι ως γνωστό αναμένεται από το ΑΣΕΠ η έκδοση των νέων πινάκων της Γενικής με βάση τους οποίους θα γίνουν οι φετινοί διορισμοί. Η εκτίμηση για το 1-1, δηλ ένας διορισμός για κάθε μία αποχώρηση, στην ουσία λοιπόν για 4.045 (+) διορισμούς, πηγάζει από ενημέρωση που είχα μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας των παραιτήσεων (μέσα Μαρτίου), ότι το Υπ. Εσωτερικών ζήτησε από το Παιδείας τον συνολικό αριθμό των αποχωρήσεων. Όμως, η ανάγκη για περισσότερους διορισμούς είναι προφανής. Αποδεικνύεται περίτρανα από την ύπαρξη των χιλιάδων κενών στην εκπαίδευση και τους 50.000+ αναπληρωτές και στις δύο βαθμίδες οι οποίοι καλούνται να μετακινούνται από χρονιά σε χρονιά σε κάθε γωνιά της χώρας για να καλύψουν τα χιλιάδες πάγια κενά των σχολείων και να υπηρετήσουν τη δημόσια εκπαίδευση. Ως αιρετός του ΚΥΣΔΕ και υπερασπιζόμενος τα συμφέροντα όλων των εκπαιδευτικών, ζήτησα και θα επιμείνω να διεκδικώ να γίνουν μαζικοί μόνιμοι διορισμοί για κάλυψη όλων των πάγιων κενών. Ζήτησα και θα επιμείνω να διεκδικώ να γίνει μια κατά το δυνατόν δίκαιη κατανομή των διορισμών σε Πρωτοβάθμια-Δευτεροβάθμια (Γενική Εκπαίδευση και ΕΑΕ) και να καλυφθούν, για όλες τις ειδικότητες, ΟΛΑ τα εναπομείναντα οργανικά κενά των μεταθέσεων. Ζήτησα, με συγκεκριμένα παραδείγματα, να υπολογιστούν όλα τα εναπομείναντα οργανικά κενά, καθώς στην εγκύκλιο μετατάξεων εμφανίζονται σημαντικές αποκλίσεις σε κάποιες περιπτώσεις (πχ τα 8 εναπομείναντα οργανικά κενά των ΠΕ04.01 στην Α΄ Μαγνησίας που είναι 0 στην εγκύκλιο μετατάξεων, θα είναι 0 ή 8- στους επικείμενους διορισμούς;;;)» Πηγή : alfavita.gr
Σχόλια (
)
|
|
|
|
Υποβλήθηκε πριν από 2 ώρες
|
|
|
|
|
|
Ανάγνωση… |
Ανάγνωση… |
|
|
|
Edu4u Admin
Παρασκευή, 31 Μαΐου 2024
|
|
|
|
Παράταση στην προσφορά θέσεων μαθητείας από φορείς του δημόσιου τομέα για το «Μεταλυκειακό έτος-Τάξη μαθητείας» περιόδου 2024-2025 |
|
Παράταση στην προσφορά θέσεων μαθητείας από φορείς του δημόσιου τομέα για το «Μεταλυκειακό έτος-Τάξη μαθητείας» περιόδου 2024-2025
Η Γενική Γραμματεία Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης ανακοινώνει ότι παρατείνεται η δυνατότητα διάθεσης θέσεων μαθητείας από φορείς του Δημόσιου Τομέα μέχρι την Πέμπτη 20/06/2024 και ώρα 23:59 λόγω της πληθώρας των αιτημάτων για διάθεση θέσεων στο Μεταλυκειακό έτος – Τάξη Μαθητείας από νέους φορείς της δημόσιας διοίκησης και της ανάγκης ικανοποίησης σχετικών αιτημάτων από την τοπική αυτοδιοίκηση.
Σημειώνεται ότι η ηλεκτρονική καταχώριση για διάθεση θέσεων μαθητείας πραγματοποιείται στον ιστότοπο https://e-mathiteia.minedu.gov.gr/ όπου έχουν αναρτηθεί η σχετική Πρόσκληση καθώς και ο Οδηγός για την υποβολή θέσεων μαθητείας. ΠΗΓΗ:www.minedu.gov.gr
Σχόλια (
)
|
|
|
|
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
|
|
|
|
|
|
Ανάγνωση… |
|
|
|
Παρασκευή, 31 Μαΐου 2024
Σχόλια (0)
|
ΧΑΙΡΕΤΕ Είμαι ένα άτομο με αυτοπεποίθηση με 100% εμπιστοσύνη και αξιοπιστία οικονομικών εμπειρογνωμόνων που μπορούν να σας χορηγήσουν δάνειο που κυμαίνεται από 2.000€ έως 800.000€ με επιτόκιο 2% ετησίως σε όποιον μπορεί να αποπληρώσει και με όρους που θα κάνουν τη ζωή σας πιο εύκολη. Εδώ είναι οι τομείς στους οποίους μπορώ να σας βοηθήσω:
* Χρηματοοικονομική * Δάνειο ακινήτων * Επενδυτικό Δάνειο * Δάνειο αυτοκινήτου * Προσωπικό δάνειο * Οποιοδήποτε αίτημα δανείου
Είστε εγγεγραμμένοι, απαγορεύονται οι τραπεζικές συναλλαγές και δεν έχετε την εύνοια των τραπεζών ή καλύτερα έχετε ένα έργο και χρειάζεστε χρηματοδότηση, έναν κακό πιστωτικό φάκελο ή χρειάζεστε χρήματα για να πληρώσετε λογαριασμούς, κεφάλαια για να επενδύσετε σε επιχειρήσεις. Αν λοιπόν χρειάζεστε δάνειο χρημάτων, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου για να μάθετε περισσότερα για τις πολύ ευνοϊκές συνθήκες μου. Ευχαριστώ
Email: thristinatsonkova@gmail.com
|
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα |
|
|
|
|
|
Ανάγνωση… |
|
|
|
Edu4u Admin
Παρασκευή, 31 Μαΐου 2024
|
|
|
|
Πανελλαδικές: Πότε ξεκινά η βαθμολόγηση των γραπτών των υποψηφίων |
|
Για κάθε μάθημα στο οποίο εξετάζονται οι υποψήφιοι στις πανελλαδικές Εξετάσεις, υπάρχουν δύο στάδια βαθμολόγησης: Η πειραματική και η κανονική.
Η πειραματική βαθμολόγηση γίνεται το απόγευμα της επόμενης ημέρας από αυτήν που εξετάσθηκε το μάθημα.
Εφόσον από την πειραματική βαθμολόγηση προκύπτουν ανάγκες διευκρινίσεων από την Κεντρική Επιτροπή, οι σχετικές ερωτήσεις θα διατυπώνονται γραπτά και θα αποστέλλονται σύμφωνα με νεότερες οδηγίες που θα σταλούν για το σκοπό αυτό.
Η κανονική βαθμολόγηση αρχίζει μετά την 12.00 μεσημβρινή της μεθεπόμενης ημέρας από αυτή που πραγματοποιήθηκε η εξέταση του συγκεκριμένου μαθήματος, ώστε να δίνεται ο αναγκαίος χρόνος για την παραλαβή από όλα τα Β.Κ. των διευκρινίσεων που ενδεχομένως θα παρασχεθούν από την Κ.Ε.Ε.
Αν κάποιο μάθημα εξετάζεται Παρασκευή πρωί,όπως για παράδειγμα σήμερα με το μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας, η πειραματική βαθμολόγηση θα γίνεται την επόμενη ημέρα λειτουργίας του Β.Κ. (δηλαδή το Σάββατο) και η κανονική βαθμολόγηση θα αρχίζει μετά τις 12:00 της μεθεπόμενης ημέρας (δηλαδή τη Δευτέρα).
Κανονική βαθμολόγηση
Γενικά δεν επιτρέπεται η έναρξη της κανονικής βαθμολόγησης νωρίτερα, εκτός αν υπάρξει οδηγία της Κεντρικής Επιτροπής, η οποία και εφαρμόζεται κατά προτεραιότητα.
Ποιοι εκπαιδευτικοί απαγορεύεται να συμμετέχουν ως βαθμολογητές
Δεν μπορεί να μετέχει στην Επιτροπή Β.Κ. με οποιαδήποτε ιδιότητα ή ως βαθμολογητής αναβαθμολογητής σε Β.Κ., όποιος έχει συγγένεια εξ αίματος ή εξ αγχιστείας μέχρι και του τρίτου βαθμού με εξεταζόμενο ή είναι σύζυγος υποψηφίου, τα γραπτά του οποίου βαθμολογούνται σ’ αυτό το Β.Κ. Δεν μπορεί να είναι Πρόεδρος Βαθμολογικού Κέντρου όποιος έχει συγγένεια εξ αίματος ή εξ αγχιστείας μέχρι και τρίτου βαθμού με εξεταζόμενο ή είναι σύζυγος υποψηφίου που συμμετέχει στις πανελλαδικές εξετάσεις των Γενικών Λυκείων.
Δύο βαθμολογητές
Κάθε γραπτό δοκίμιο βαθμολογείται από δύο βαθμολογητές και η βαθμολόγησή του γίνεται από τον καθένα από αυτούς στην εκατοντάβαθμη κλίμακα (0-100).
Τρίτος βαθμολογητής
Αν η διαφορά βαθμολογίας μεταξύ των δύο βαθμολογητών είναι μεγαλύτερη των δώδεκα (12) μονάδων, το γραπτό αναβαθμολογείται από τρίτο καθηγητή στην ίδια κλίμακα. Τελικός γραπτός βαθμός κάθε μαθήματος στην περίπτωση αναβαθμολόγησης, είναι το άθροισμα των δύο μεγαλύτερων βαθμών.
Οδηγίες του υπ. Παιδείας
Το υπουργείο Παιδείας έδωσε ην ακόλουθη οδηγία προς τους βαθμολογητές:
- Είναι απόλυτη ανάγκη ο κάθε βαθμολογητής να συνειδητοποιήσει το μέγεθος της ευθύνης του.
- Γι’ αυτό η κρίση του πρέπει να μείνει ανεπηρέαστη από τυχόν υποκειμενικά κριτήρια, να διαμορφώνεται με ψυχραιμία, χωρίς προκαταλήψεις, χωρίς εξάρσεις απογοήτευσης ή ενθουσιασμού.
- Πρέπει να γίνει συνείδηση όλων ότι τόσο η αυστηρότητα, όσο και η επιείκεια απομακρύνουν από την αντικειμενική αξιολόγηση που είναι ο θεμελιώδης στόχος.
- Η πλήρης ενημέρωση του βαθμολογητή στο περιεχόμενο των συγκεκριμένων θεμάτων είναι απαραίτητη για τη σωστή αποτίμηση της απάντησης.
- Τονίζεται επίσης ότι είναι αναγκαίο οι βαθμολογητές να έχουν υπόψη τους τις διατάξεις που αναφέρονται στην παραγωγή και επιλογή των θεμάτων, τι ζητείται και πώς αξιολογείται το κάθε θέμα ή ερώτηση.
Για τη διαδικασία βαθμολόγησης-καταχώρισης της βαθμολογίας πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στα εξής:
α) στα τετράδια θα καταχωρίζεται εκτός από τον συνολικό βαθμό και η αναλυτική βαθμολογία, όπως αυτή εμφανίζεται στα θέματα και στο ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΝΤΥΠΟΑΝΑΛΥΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΝΟΜΗΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ κατά μάθημα που θα αποστέλλεται από την ΚΕΠΕ ΕΠΑΛ κάθε μέρα.
β) ειδικό συνεργείο θα ελέγχει οπτικά την αντιστοιχία της αναλυτικής και συνολικής βαθμολογίας ανάμεσα στο στέλεχος και το απόκομμα μετά τη βαθμολόγηση από τον α’ και β’ βαθμολογητή. Για τα γραπτά που θα χρειαστεί να γίνει αναβαθμολόγηση ο οπτικός έλεγχος και των τριών βαθμολογιών θα γίνει μόνο μετά τη βαθμολόγηση από τον γ’ βαθμολογητή και πάντως πριν την καταχώριση στην εφαρμογή.
γ) οι βαθμολογητές για τα κουτάκια που αντιστοιχούν σε ερώτημα θα συμπληρώνουν βαθμό [και μηδέν (0)] και στο στέλεχος και στο απόκομμα σύμφωνα με το ΠΡΟΤΥΠΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΝΟΜΗΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ, ενώ τα κουτάκια που δεν αντιστοιχούν σε ερώτημα θα τα αφήνουν κενά.
δ) σε κάθε βαθμολογητή αντιστοιχεί ένας κωδικός αριθμός που υπάρχει στο κεντρικό σύστημα του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.. Όσοι βαθμολογητές έχουν πάρει κωδικό με τον τρόπο αυτό ισχύει ο ίδιος και φέτος.
Σε όλους τους βαθμολογητές θα διανέμεται το ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΝΤΥΠΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΝΟΜΗΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ κατά μάθημα που θα αποστέλλεται από την ΚΕΠΕ ΕΠΑΛ κάθε μέρα εξέτασης και στο οποίο θα φαίνεται η αναλυτική δομή-αρίθμηση-βαθμολόγηση κάθε θέματος και ερωτήματος.
ε) για την δέσμευση ενός βαθμολογητή στο κεντρικό σύστημα του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. (εφαρμογή Βαθμολόγος) είναι υποχρεωτική η καταχώριση του ΑΦΜ του εκπαιδευτικού.
Ο Πρόεδρος και η γραμματεία του Β.Κ. μετά την παραλαβή των γραπτών, ελέγχουν αν έχουν επικαλυφθεί με αδιαφανές αυτοκόλλητο τα ατομικά στοιχεία του υποψηφίου και οποιοδήποτε άλλο στοιχείο στο εξώφυλλο που προδίδει την ταυτότητα του κατόχου του τετραδίου ή του σχολείου προέλευσης.
Τα γραπτά αναμειγνύονται τυχαία
Τα γραπτά δοκίμια, πριν παραδοθούν στους βαθμολογητές, αναμειγνύονται τυχαία ενώπιον των μελών της επιτροπής, τοποθετούνται σε φακέλους ανά 30, παραδίδονται στους βαθμολογητές για την πρώτη βαθμολόγηση και στο βιβλίο χρέωσης καταγράφεται ο χρόνος παραλαβής των γραπτών και ο αριθμός τους. Το ελάχιστο όριο ανά βαθμολογητή είναι τουλάχιστον 60 δοκίμια.
Πρώτη βαθμολόγηση με κόκκινο στυλό
Ο πρώτος βαθμολογητής αναγράφει με κόκκινο στυλό το βαθμό και την αναλυτική βαθμολογία στον ειδικό χώρο και υπογράφει στην ειδική θέση του γραπτού. Ο βαθμός είναι στην κλίμακα 0-100 με ακέραιους μόνο αριθμούς και ο τελικός γραπτός βαθμός ανάγεται στην κλίμακα 0-20 και γράφεται ως δεκαδικός, όπου απαιτείται.
Θα πρέπει να επιστήσουμε την προσοχή των βαθμολογητών τόσο στην ορθή άθροιση των επί μέρους βαθμών που αναλογούν στην κάθε ερώτηση, όσο και στη σωστή αναγραφή του τελικού βαθμού που δίδουν στις οικείες θέσεις αριθμητικώς και ολογράφως και στο στέλεχος και στο απόκομμα.
Αφού ο πρώτος βαθμολογητής ολοκληρώσει τη βαθμολόγηση και των 30 τετραδίων του φακέλου, επιστρέφει το φάκελο στη γραμματεία του Β.Κ. και ξεχρεώνεται από το βιβλίο χρέωσης. Η διαδικασία αυτή επαναλαμβάνεται για κάθε φάκελο, μέχρι να ολοκληρωθεί η βαθμολόγηση των γραπτών κάθε μαθήματος.
Μετά την ολοκλήρωση της πρώτης βαθμολόγησης η επιτροπή του Β.Κ. ελέγχει κάθε τετράδιο για την 8 αναγραφή της βαθμολογίας και επικολλά αδιαφανές αυτοκόλλητο στο βαθμό του Α ́ βαθμολογητή .
Δεύτερη βαθμολόγηση με πράσινο στυλό
Η ίδια διαδικασία ακολουθείται και στη δεύτερη βαθμολόγηση. Ο δεύτερος βαθμολογητής σημειώνει με πράσινο στυλό ελλείψεις, σφάλματα, αδυναμίες ή ατέλειες πάνω στο γραπτό και αναγράφει το βαθμό και την αναλυτική βαθμολογία στον ειδικό χώρο και υπογράφει στην ειδική θέση του γραπτού. Όταν ολοκληρώσει τη διόρθωση των γραπτών τα παραδίδει στην επιτροπή του Β.Κ.
Κατά την κατανομή των φακέλων στους δεύτερους βαθμολογητές πρέπει να λαμβάνεται μέριμνα να μη δοθεί ο ίδιος φάκελος στον καθηγητή που τον χρεώθηκε σε πρώτη βαθμολόγηση. Για το λόγο αυτό στην πλάτη κάθε φακέλου αναγράφεται ο κωδικός κάθε βαθμολογητή. Η δεύτερη βαθμολόγηση είναι χρήσιμο να γίνεται, εφόσον αυτό είναι εφικτό, σε διαφορετικό χώρο από αυτόν που γίνεται η πρώτη βαθμολόγηση.
Πόσα γραπτά μπορεί να διορθώσει κάθε βαθμλογητής
Σημειώνεται ότι κάθε βαθμολογητής μπορεί να διορθώνει μέχρι τριακόσια (300) γραπτά για πρώτη βαθμολόγηση και μέχρι τριακόσια (300) γραπτά για δεύτερη βαθμολόγηση. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις, όπως έλλειψη επαρκούς αριθμού εκπαιδευτικών που έχουν διδάξει το μάθημα, και με αιτιολογημένη απόφαση του προέδρου του Β.Κ. μπορεί να επιτραπεί σε βαθμολογητές η βαθμολόγηση περισσότερων γραπτών για πρώτη και δεύτερη βαθμολόγηση.
Μετά τη δεύτερη βαθμολόγηση
Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας της δεύτερης βαθμολόγησης, αποσφραγίζεται από τη γραμματεία ο βαθμός του α ́ βαθμολογητή και:
α) εφόσον η γραμματεία διαπιστώσει ότι η διαφορά των βαθμών των δύο βαθμολογητών είναι μικρότερη ή ίση των 12 μονάδων παραδίδει τα γραπτά στο ειδικό συνεργείο ελέγχου, το οποίο προχωρά σε οπτικό έλεγχο των βαθμολογιών του α ́ και β ́ βαθμολογητή, προκειμένου να διαπιστωθεί ότι υπάρχει πλήρης αντιστοιχία της αναλυτικής βαθμολογίας και του συνολικού βαθμού που έβαλαν οι δύο βαθμολογητές ανάμεσα στο στέλεχος και στο απόκομμα, χωρίς περαιτέρω έλεγχο των αθροισμάτων. Στην εξαιρετική περίπτωση που αντιμετωπιστεί κάποια αναντιστοιχία μεταξύ των βαθμολογιών στελέχους και αποκόμματος, καλείται αναλόγως ο α ́ ή β ́ βαθμολογητής για να την αποκαταστήσει.
Μετά τον ανωτέρω οπτικό έλεγχο αποκόπτεται το απόκομμα, αποκαλύπτονται τα ατομικά στοιχεία του υποψηφίου και καταχωρίζεται η αναλυτική βαθμολογία των δύο βαθμολογητών στον Η/Υ με τη βοήθεια της σχετικής εφαρμογής. Κατά την καταχώριση πληκτρολογείται η αναλυτική κατανομή της βαθμολογίας και το πρόγραμμα εξάγει μόνο του τα οριζόντια υποσύνολα ανά θέμα. Τον τελικό συνολικό βαθμό τον καταχωρίζει ο χειριστής από το απόκομμα και αυτόματα τον υπολογίζει και το πρόγραμμα. Επίσης, καταχωρίζονται και οι Κωδικοί Αριθμοί των δύο βαθμολογητών. Στην εξαιρετική περίπτωση που εντοπιστεί κάποια αναντιστοιχία μεταξύ του βαθμού που υπολογίζεται από το πρόγραμμα και του βαθμού που έχει καταχωρίσει ο χειριστής, καλείται ο α ́ ή β ́ βαθμολογητής για να την αποκαταστήσει, αφού καλυφθούν ξανά τα ατομικά στοιχεία του υποψηφίου.
β) εφόσον η γραμματεία διαπιστώσει ότι η διαφορά των βαθμών των δύο βαθμολογητών είναι μεγαλύτερη των 12 μονάδων, τότε καλύπτονται με μαύρα αυτοκόλλητα οι βαθμοί του α ́ και του β ́ βαθμολογητή και το γραπτό παραδίδεται στον γ ́ βαθμολογητή. Αφού ο γ ́ βαθμολογητής βαθμολογήσει με μαύρο στυλό και με την ίδια διαδικασία του β ́ βαθμολογητή, η γραμματεία αποσφραγίζει τους βαθμούς του α ́ και β ́ βαθμολογητή και παραδίδει το γραπτό στο συνεργείο ελέγχου, το οποίο προχωρά σε οπτικό έλεγχο της βαθμολογίας του α ́, β ́ και γ ́ βαθμολογητή, προκειμένου να διαπιστωθεί, ότι υπάρχει πλήρης αντιστοιχία της αναλυτικής βαθμολογίας και του συνολικού βαθμού που έβαλαν οι τρεις βαθμολογητές ανάμεσα στο στέλεχος και το απόκομμα, χωρίς περαιτέρω έλεγχο αθροισμάτων. Στην εξαιρετική περίπτωση που εντοπιστεί κάποια αναντιστοιχία μεταξύ στελέχους και αποκόμματος, καλείται ο α ́, β ́ ή γ ́ βαθμολογητής για να την αποκαταστήσει.
Μετά τον οπτικό έλεγχο της βαθμολογίας και των τριών βαθμολογητών, αποκόπτεται το απόκομμα, αποκαλύπτονται τα ατομικά στοιχεία του υποψηφίου και καταχωρίζεται στον Η/Υ η αναλυτική βαθμολογία και των τριών βαθμολογητών με τη βοήθεια της σχετικής εφαρμογής (Βαθμολόγος). Κατά την καταχώριση πληκτρολογείται η αναλυτική κατανομή της βαθμολογίας και το πρόγραμμα εξάγει μόνο του τα οριζόντια υποσύνολα ανά θέμα. Τον τελικό συνολικό βαθμό τον καταχωρίζει ο χειριστής από το απόκομμα και αυτόματα τον υπολογίζει και το πρόγραμμα. Επίσης, καταχωρίζονται και οι Κωδικοί Αριθμοί των τριών βαθμολογητών.
Στην εξαιρετική περίπτωση που εντοπιστεί κάποια αναντιστοιχία μεταξύ του βαθμού που υπολογίζεται από το πρόγραμμα και του βαθμού που έχει καταχωρίσει ο χειριστής, καλείται ο α ́, β ́ ή γ ́ βαθμολογητής για να την αποκαταστήσει αφού καλυφθούν τα ατομικά στοιχεία του υποψηφίου.
Όσον αφορά στη διαδικασία αποκατάστασης τυχόν λάθους που διαπιστώνεται κατά τον οπτικό έλεγχο ή την καταχώριση της βαθμολογίας, σας γνωστοποιούμε ότι η διόρθωση θα γίνεται μόνο με σφραγίδα και υπογραφή του προέδρου ή του αντιπροέδρου παρουσία του αντίστοιχου βαθμολογητή ή του υπεύθυνου καταχώρισης και με σαφέστατη αναφορά στο συγκεκριμένο ερώτημα ή θέμα, του οποίου ο βαθμός αποκαταστάθηκε στο ορθό. Λόγω έλλειψης χώρου, η σφραγίδα και η υπογραφή θα τεθούν στο πάνω μέρος της εξωτερικής όψης του εξωφύλλου του τετραδίου και στο στέλεχος και στο απόκομμα και όχι στην εσωτερική όψη του εξωφύλλου.
Τα αποκόμματα με τους βαθμούς των μαθημάτων αποστέλλονται από το Β.Κ. στα ΕΠΑ.Λ. μέσω των Διευθύνσεων Δ.Ε.. Ο Διευθυντής του ΕΠΑ.Λ. και ο σύλλογος διδασκόντων των ΕΠΑ.Λ. στα οποία κατατέθηκαν οι αιτήσεις-δηλώσεις των υποψηφίων, κάνουν παραβολή της βαθμολογίας μεταξύ αποκομμάτων και καταστάσεων για την ορθή καταχώριση της βαθμολογίας. Θα ακολουθήσει αναλυτικότερη εγκύκλιος σχετικά με τη διακίνηση της βαθμολογίας και των αποκομμάτων.
Τα γραπτά φυλάσσονται μέχρι 15 Μαΐου 2025
Μετά το τέλος της διαδικασίας βαθμολόγησης, ελέγχου και ηλεκτρονικής καταχώρισης της βαθμολογίας, τα αποκόμματα παραμένουν στο σχολείο προέλευσης των υποψηφίων, ενώ τα στελέχη των γραπτών δοκιμίων φυλάσσονται στο Βαθμολογικό Κέντρο ή σε άλλο ασφαλή χώρο που ορίζεται από τον Διευθυντή Δ.Ε. μέχρι τις 15 Μαΐου του επόμενου έτους, οπότε και καταστρέφονται. πηγη: www.esos.gr
Σχόλια (
)
|
|
|
|
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
|
|
|
|
|
|
Ανάγνωση… |
|
|
|
Παρασκευή, 31 Μαΐου 2024
Σχόλια (0)
|
ΧΑΙΡΕΤΕ Είμαι ένα άτομο με αυτοπεποίθηση με 100% εμπιστοσύνη και αξιοπιστία οικονομικών εμπειρογνωμόνων που μπορούν να σας χορηγήσουν δάνειο που κυμαίνεται από 2.000€ έως 800.000€ με επιτόκιο 2% ετησίως σε όποιον μπορεί να αποπληρώσει και με όρους που θα κάνουν τη ζωή σας πιο εύκολη. Εδώ είναι οι τομείς στους οποίους μπορώ να σας βοηθήσω:
* Χρηματοοικονομική * Δάνειο ακινήτων * Επενδυτικό Δάνειο * Δάνειο αυτοκινήτου * Προσωπικό δάνειο * Οποιοδήποτε αίτημα δανείου
Είστε εγγεγραμμένοι, απαγορεύονται οι τραπεζικές συναλλαγές και δεν έχετε την εύνοια των τραπεζών ή καλύτερα έχετε ένα έργο και χρειάζεστε χρηματοδότηση, έναν κακό πιστωτικό φάκελο ή χρειάζεστε χρήματα για να πληρώσετε λογαριασμούς, κεφάλαια για να επενδύσετε σε επιχειρήσεις. Αν λοιπόν χρειάζεστε δάνειο χρημάτων, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου για να μάθετε περισσότερα για τις πολύ ευνοϊκές συνθήκες μου. Ευχαριστώ
Email: thristinatsonkova@gmail.com
|
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα |
|
|
|
|
|
Ανάγνωση… |
|
Ανάγνωση… |
|
Ανάγνωση… |
Ανάγνωση… |
|
|
Συζήτηση - Γνώμες - Σχόλια
|
|
|
|
|
|
|
|
Μεταπτυχιακά
Σάββατο, 10 Φεβρουαρίου 2024 - 22:37
Σχόλια (0)
|
|
ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΣ
Δευτέρα, 18 Σεπτεμβρίου 2023 - 18:41
Σχόλια (6)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Εκπαιδευτικά... και Άλλα
|
|
|
|
Ανάγνωση… |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|