|
|
|
|
|
|
|
|
- -
Δευτέρα, 7 Μαρτίου 2011
|
|
|
|
Θα ενοποιηθούν πάνω από 500 σχολικές μονάδες |
|
Κρίσιμη είναι η ερχόμενη εβδομάδα για το
φλέγον θέμα των συνενώσεων των σχολικών μονάδων, που έχει προκαλέσει
μεγάλες αντιδράσεις στη σχολική κοινότητα και τις τοπικές κοινωνίες.
Το υπουργείο Παιδείας ετοιμάζεται πυρετωδώς να εκδώσει τις
σχετικές εγκυκλίους, στα μέσα της εβδομάδας, με τα συγκεκριμένα σχολεία
που συνενώνονται. Μέχρι τότε ο τελικός αριθμός τους «παίζεται». Πάντως,
σύμφωνα με πληροφορίες, οι σχολικές μονάδες που υπολογίζεται ότι θα
συνενωθούν είναι πάνω από 500 σε σύνολο 16.000 σ' ολόκληρη τη χώρα.
Ειδικότερα στην περιφέρεια τα πολύ μικρά, ολιγοθέσια σχολεία που
βρίσκονται σε κοντινή απόσταση θα συγχωνευθούν, με την προϋπόθεση ότι
θα πληρούν όλα τα κριτήρια, όπως η ύπαρξη οδικού δικτύου, που να
εξυπηρετεί τη μεταφορά των μαθητών. Πολλά εξαθέσια ή οκταθέσια σχολεία
θα μετατραπούν σε δωδεκαθέσια.
Στα μεγάλα αστικά κέντρα, θα συνενωθούν σχολικές μονάδες κυρίως
διοικητικά (χωρίς δηλαδή να μετακινηθούν οι μαθητές), με στόχο να
ενταχθούν τα σχολεία αυτά στο νέο πρόγραμμα που ευνοεί τη στενότερη
συνεργασία μεταξύ τους.
ordering abortion pills to be shipped to house link where can i get the abortion pill online generic mexico pharmacy viagra open link cheater click i dream my husband cheated on me how to know if wife has cheated online women who cheat on men how to cheat on wife link how to know if wife has cheated best spy phone apps link spy to mobile download
Σχόλια (
)
|
|
|
|
Υποβλήθηκε πριν από 4835 ημέρες
|
|
|
|
|
|
Ανάγνωση… |
Ανάγνωση… |
|
|
|
- -
Δευτέρα, 7 Μαρτίου 2011
|
|
|
|
Συνεγερτική Eπίγνωση |
|
Tου Χρηστου Γιανναρα (Άρθρο στην Καθημερινή)
Επηρεαζόμαστε αναπόφευκτα από τον συντομογραφικό χαρακτήρα της
δημοσιογραφικής πληροφόρησης, τον τρόπο μετάδοσης των «ειδήσεων».
Αντιλαμβανόμαστε τα κοινωνικά μας προβλήματα με αφαιρετικές
απλουστεύσεις, σε πολύ γενικές γραμμές. Ολοι οι «ενήμεροι» πολίτες
πάσχουμε, περισσότερο ή λιγότερο, την ασθένεια που νομοτελειακά πλήττει
τους κεντρικούς διαχειριστές των κοινών, ακόμα και τους πιο
ανιδιοτελείς: Τη θεώρηση των προβλημάτων in vitro. Σπάνιο να
συναντήσει κανείς έμπειρο γνώστη («από πρώτο χέρι») της δυσλειτουργίας
συγκεκριμένου κοινωνικού χώρου ή κρατικού λειτουργήματος. Που να είναι
ταυτόχρονα ικανός να «μεταγγίσει» την εμπειρία του: Να επιλέξει τις
βασικές συντεταγμένες, αλλά και τις χαρακτηριστικές (παραδειγματικές)
λεπτομέρειες που καθιστούν τα περιγραφόμενα μεθεκτά, ψηλαφητά από όλους. Για
να αντιληφθούμε π.χ. οι πολλοί τι συμβαίνει στο ελλαδικό «Σωφρονιστικό
Σύστημα», αν πρόκειται για δυσλειτουργίες και ανεπάρκειες ή για ένα
πραγματικό αδιέξοδο, χρειαζόμαστε, σίγουρα, κάποιες βασικές πληροφορίες:
Ποια είναι, λ.χ., η χωρητικότητα των φυλακών και ποιος ο (απίστευτα
υπέρτερος) αριθμός φυλακισμένων σήμερα. Ποιες οι ποσοτικές αναλογίες
Ελλήνων και αλλοδαπών φυλακισμένων, ισοβιτών, βαρυποινιτών και
ελαφροποινιτών, η ποικιλότητα των φυλών και εθνοτήτων, το ποσοστό των
δραπετεύσεων κατά τις ημέρες «αδείας» που όλοι «δικαιούνται», το
ημερήσιο κόστος κάθε φυλακισμένου για το Δημόσιο (3,5 ευρώ, εδώ και
πολλά χρόνια) κ.λπ. κ.λπ. Χρειαζόμαστε όμως και κάποιες ενδεικτικές
λεπτομέρειες. Οπως, λ.χ., ότι στα κελιά που προορίζονταν για τρία άτομα
εγκαταβιώνουν σήμερα επτά ή και εννέα, ότι μεγάλος αριθμός φυλακισμένων
κοιμούνται στο δάπεδο χωρίς στρώμα, ότι η ανακούφιση της αθλιότητας των
συνθηκών είναι εμπορεύσιμη, ότι πραγματικοί δήμιοι, φόβος και τρόμος των
φυλακισμένων, είναι οι «σκληροί» συγκρατούμενοι και οι φυλετικοί
«αντίπαλοι», ότι διευθυντές και φύλακες τρέμουν επίσης τους «σκληρούς»
και τα εξωτερικά «δίκτυα» που αυτοί καθοδηγούν μέσα από τις φυλακές, ότι
ο τρόπος οργάνωσης του «σωφρονιστικού» συστήματος οδηγεί στο να
υποτροπιάζει το 80% περίπου των αποφυλακιζομένων, ότι στο αδιέξοδο (στην
αδυναμία κάθε πραγματικής αλλαγής) συμβάλει καίρια η δυσλειτουργία και
της Δικαιοσύνης, κ.λπ. κ.λπ. Τέτοιοι «κύκλοι», δαντικοί,
εφιαλτικής κόλασης, φαύλοι κύκλοι παγιωμένων αδιεξόδων, με αποδεδειγμένα
μάταιη κάθε ενδεχόμενη προσπάθεια «βελτίωσης» ή ανατροπής, υπάρχουν σε
πάμπολλες πτυχές του κρατικού στην Ελλάδα «συστήματος». Οι πολλοί δεν
έχουμε ούτε καν δημοσιογραφική πληροφόρηση. Και είναι σπάνια η ευκαιρία
να συναντήσει κανείς έμπειρο γνώστη τόσο των βασικών συντεταγμένων όσο
και των παραδειγματικών λεπτομερειών που να καθιστούν γνωστούς τους
πολλαπλούς εφιάλτες, πραγματικά βασανιστικά κολαστήρια ανθρώπων, που το
κράτος αδυνατεί (ή δεν ενδιαφέρεται) να εξαλείψει. Το παρεμπόριο,
π.χ., των πτυχίων Ιατρικής και Παιδαγωγικών Ακαδημιών από χώρες πρώην
«σοσιαλιστικών» παραδείσων: Πρέπει να ακούσει κανείς μαρτυρίες για τα
χρυσοπληρωμένα κυκλώματα που εξασφάλιζαν πτυχία, χωρίς ο Ρωμιός
κανακάρης να φοιτήσει ποτέ ή να εξεταστεί. Ποιες πιέσεις, ποιους
εκβιασμούς ή απειλές ασκούσαν κορυφαίοι της κομματοκρατίας, στους
εξεταστές του ΔΙΚΑΤΣΑ, για να αναγνωρίσουν πτυχία πλασματικά. Πόσοι
γιατροί άμοιροι σπουδών ασκούν επάγγελμα σήμερα στην ελλαδική αγορά
αποτελώντας, κυριολεκτικά, δημόσιο κινδυνο, πόσες χιλιάδες «δάσκαλοι»,
απόφοιτοι μόνο λυκείου μισθοδοτούνται από το ελλαδικό κράτος για να
στραβώνουν παιδιά. Ποια κυβέρνηση να μας απαλλάξει από τον κατεστημένο
πια εφιάλτη, και πώς; Αλληλοδιάδοχοι οι κύκλοι των κολάσεων στην
καθημερινότητα του πολίτη, δίχως ελπίδα να παταχθεί ποτέ η φαυλότητα.
Υπάρχουν ακόμα νοσοκομεία με θαλάμους των επτά ή και εννέα κρεβατιών, με
τους συγγενείς να διημερεύουν και να διανυκτερεύουν γύρω από κάθε
κρεβάτι, να πλένουν ρούχα στο πανάθλιο κοινό λουτράκι και να τα
στεγνώνουν πάνω στα καλοριφέρ, το νοσηλευτικό προσωπικό ελάχιστο και
συχνά με αδιαφορία απάνθρωπη - την ίδια ώρα που εκατοντάδες κρατικών
υπαλλήλων διατίθενται για να «επιβλέπουν» τον κρετινισμό και την
ψυχανωμαλία των γηπέδων. Πλήθος «ειδήσεων», αλλά ποια εμπειρική
γεύση έχουν οι κρατούντες για τη ντροπή του εξευτελισμού και βασανισμού
ανήμπορων ανθρώπων στα ιατρεία του ΙΚΑ, στις ουρές για την έγκριση
φαρμάκων από τον ΟΠΑΔ; Ποις μπόρεσε ποτέ να περιγράψει τον τρόμο της
ανασφάλειας και τον πανικό της ανημπόριας που ζουν χιλιάδες πολίτες όταν
«καλούνται να παρουσιαστούν» στις εφορίες ή διαπραγματεύονται με την
πολεοδομία; Πόσο στυγνό φασισμό γεννάει η απουσία κάθε κριτικού ελέγχου
της δημοσιοϋπαλληλίας, πόσο ριζικά διαφορετική και τελεσφόρα θα ήταν η
λειτουργία του κράτους, αν κάθε χρόνο κάποιοι υπάλληλοι απολύονταν μόνο
εξαιτίας της συμπεριφοράς τους προς τους πολίτες; Η επιφυλλίδα θα
ήθελε να μπορούσε να δείξει το πώς οι δαντικοί «κύκλοι» της κόλασης στην
καθημερινότητα των σχέσεων του πολίτη με το κράτος συνδέονται αλυσιδωτά
και συγκροτούν ένα ενιαίο αδιέξοδο, μια τελεσίδικη καταδίκη του
κρατικού μας σχήματος σε αφανισμό. Ολα αρχίζουν και τελειώνουν στη
γάγγραινα που συνιστούν τα κατ’ ευφημισμόν «πολιτικά μας κόμματα»: Η
ανικανότητα και φαυλότητα της κρατικής μηχανής έχει την καταγωγή της στο
«πελατειακό σύστημα»: στο γεγονός ότι τα κόμματα «πουλάνε» κρατικές
θέσεις εισπράττοντας ψήφους. Για να ελέγχουν τη συνέχιση εξάρτησης της
ψήφου του πελάτη, τον μαντρώνουν σε ποιμνιοστάσια κομματικού
«συνδικαλισμού». Ο κομματικών προδιαγραφών δημοσιοϋπαλληλικός
συνδικαλισμός είναι τα Ες-Ες των κομμάτων: στρατός κατοχής της χώρας,
εφιάλτης αντικοινωνικής λοιμικής. Αποκλείουν την αξιοκρατία και κάθε
ποιοτικό έλεγχο, εξαρθρώνουν τη λειτουργικότητα του κράτους και
ελαχιστοποιούν την παραγωγικότητα, νομιμοποιούν την ανομία, την κατάφωρη
κοινωνική αδικία, κάθε στοιχειώδη ευταξία, κάθε ανθρώπινη στόχευση πέρα
από την εγωτική απληστία. Οι υγιείς δυνάμεις της ελληνικής
κοινωνίας, αν υπάρχουν, θα βγουν στην πλατεία Συντάγματος μόνο αν
καταλάβουν πως ό,τι ήταν για την Αίγυπτο ο Μουμπάρακ και για την Τυνησία
ο Μπεν-Αλή, είναι για την Ελλάδα σήμερα τα κόμματα. Ολα. ordering abortion pills to be shipped to house link where can i get the abortion pill online how could my husband cheated on me site i told my husband i cheated best spy phone apps go spy to mobile download viagra prescription coupon singlvkuchyni.cz discount card for prescription drugs
Σχόλια (
)
|
|
|
|
Υποβλήθηκε πριν από 4835 ημέρες
|
|
|
|
|
|
Ανάγνωση… |
Ανάγνωση… |
|
|
|
- -
Κυριακή, 6 Μαρτίου 2011
|
|
|
|
Τι είπε ο Υφυπουργός Παιδείας Ι. Πανάρετος στη 44η Σύνοδο των Προέδρων ΤΕΙ |
|
Η
επανεξέταση και η επαναξιολόγηση των στόχων και των κατευθύνσεων της
τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στη χώρα μας αποτελούν μέλημα της Πολιτείας με
σκοπό την βελτίωση του επιπέδου των σπουδών και την απόκτηση πτυχίων με
αντίκρισμα που θα τους βοηθήσουν στο μέλλον και στη ζωή τους.
Τα παραπάνω τόνισε ο υφυπουργός παιδείας αρμόδιος για θέματα
τριτοβάθμιας εκπαίδευσης Γιάννης Πανάρετος κατά τη διάρκεια της
τελευταίας ημέρας της 44ης συνόδου των προέδρων και αντιπροέδρων των ΤΕΙ
όλης της χώρας που διοργάνωσε στην Πτολεμαίδα, το Τεχνολογικό
εκπαιδευτικό ίδρυμα Δυτικής Μακεδονίας. Το πρωί μέλη του ΠΑΜΕ
διοργάνωσαν μπροστά στο χώρο της συνόδου εκδήλωση και διαμαρτυρήθηκαν
για την κατάσταση στο χώρο των ΤΕΙ ενώ εκπρόσωπος τους συνομιλώντας με
τον κ. Πανάρετο εξέφρασε την αντίθεση του στις αλλαγές που
προετοιμάζονται μέσω του νέου νομοθετικού πλαισίου. Σε δηλώσεις του ο
υφυπουργός Παιδείας είπε ότι δεν έχει συζητηθεί τίποτε σχετικά με την
συγχώνευση ΤΕΙ και Πανεπιστημίων και ότι αποφασιστεί στη συνέχεια θα
προέλθει από διάλογο και διαβούλευση. Σε ότι αφορά το ενδεχόμενο
λειτουργίας νέων τμημάτων χαρακτήρισε άκαιρη την συζήτηση για τις νέες
Μονάδες με παλαιά υλικά με δεδομένο ότι η Πολιτεία βρίσκεται στο στάδιο
συζητήσεων και προγραμματισμού συμφωνιών με τα ΤΕΙ. Κυρίαρχο αίτημα της
44ης συνόδου των προέδρων και Αντιπροέδρων των ΤΕΙ είναι όπως τα
τεχνολογικά εκπαιδευτικά ιδρύματα της χώρας να ολοκληρωθούν θεσμικά και
να ενταχθούν στην ενιαία ανώτατη εκπαίδευση της χώρας μας. how to cheat with a married woman read here redirect adult dog sex stories read incest nifty sex stories dating for married read wifes who cheat
Σχόλια (
)
|
|
|
|
Υποβλήθηκε πριν από 4836 ημέρες
|
|
|
|
|
|
Ανάγνωση… |
Ανάγνωση… |
|
|
|
- -
Κυριακή, 6 Μαρτίου 2011
|
|
|
|
Ανοιχτά μυαλά σε κλειστά κελιά |
|
Ούτε το όνομα, ούτε η καταγωγή του, μόνο το
σχολείο του ανακοινώθηκε και ας του απονεμήθηκε βραβείο για την επίδοσή
του στο δύσκολο διαγωνισμό της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας, πριν
από λίγες μέρες.
Στο σχολείο των φυλακών Αυλώνα είναι εγγεγραμμένοι 283 μαθητές, όμως όσοι φοιτούν πραγματικά ανέρχονται σε 150.
Πρόκειται για ένα παιδί της β' τάξης λυκείου, που ζει και σπουδάζει μέσα στις φυλακές Αυλώνα.
Μαζί με άλλα δέκα παιδιά πήρε μέρος στο διαγωνισμό, που έγινε
μέσα στο σχολείο, το οποίο μετατράπηκε σε εξεταστικό κέντρο. Από τα
δέκα, τα τρία παιδιά ξεχώρισαν και το γραπτό ενός βραβεύθηκε. Είναι 21
ετών, προέρχεται από χώρα του ανατολικού μπλοκ και είναι στη φυλακή,
γιατί -όπως λέει ο διευθυντής του σχολείου του- βρέθηκε μια ατυχή στιγμή
σε χώρο που δεν έπρεπε να βρεθεί.
«Είναι ένα παιδί σεμνό, χαμηλών τόνων, που όταν του απευθύνεις
το λόγο κοκκινίζει» λέει ο διευθυντής του σχολείου, μαθηματικός Πέτρος
Δαμιανός. «Εχει επιφανή και πολλά ταλέντα. Δεν παραιτείται εύκολα.
Βρίσκεται μόνο του στην Ελλάδα, αφού οι γονείς του εξακολουθούν να
μένουν στην πατρίδα του. Από πέρσι που ήρθε στο σχολείο, καταλάβαμε
αμέσως πως είχε κλίση στα μαθηματικά. Είχε γερή βασική παιδεία από την
πατρίδα του, και μόλις σε λίγους μήνες έμαθε να μιλάει πολύ καλά τη
γλώσσα μας. Εχει ταλέντο στα μαθηματικά, αλλά συγχρόνως διαβάζει
λογοτεχνία, παίζει μπάσκετ και ζωγραφίζει υπέροχα. Τον έχουμε ήδη
παροτρύνει να λάβει μέρος σ' έναν διαγωνισμό που θα κάνει το αντίστοιχο
σχολείο των γερμανικών φυλακών στη ζωγραφική και μ' αυτό έχει τώρα
απορροφηθεί».
Στην αίθουσα τελετών του Πανεπιστημίου Αθηνών, που δόθηκαν τα
βραβεία της Μαθηματικής Εταιρείας, όλοι οι βραβευθέντες ήταν εκεί με
τους γονείς, ακόμη και τους παππούδες και τις γιαγιάδες τους. Μόνος ο
λυκειάρχης του σχολείου των φυλακών σκούπιζε κρυφά τα μάτια του
πηγαίνοντας να παραλάβει το βραβείο του μαθητή του.
«Την άλλη μέρα», λέει ο καθηγητής, «οργανώσαμε μια μικρή τελετή
μέσα στη φυλακή παρουσία του διευθυντή και όλων των μαθητών για να
ανακοινώσουμε την επιτυχία του και να του δώσουμε το βραβείο του.
Συγκινημένο το παιδί, δέχθηκε τα συγχαρητήρια των συμμαθητών του, ενώ ο
διευθυντής των φυλακών τού έκανε και ένα συμβολικό δώρο 100 ευρώ για τη
διάκριση».
Ομως δεν είναι η πρώτη διάκριση που παίρνει ο συγκεκριμένος
μαθητής. Πέρσι τον βράβευσε και η Εγκληματολογική Εταιρεία που έχει
υιοθετήσει το σχολείο και βραβεύει τους μαθητές με βάση το τρίπτυχο:
καλοί βαθμοί, χωρίς απουσίες και καλή συμπεριφορά. Το σχολείο των
Φυλακών Αυλώνα μετράει ήδη 11 χρόνια ζωής. Και ο διευθυντής του ήταν
εκεί προσφέροντας εθελοντική εργασία, πολλά χρόνια πριν λειτουργήσει το
σχολείο το έτος 2000.
Ο λυκειάρχης λέει στην «Κ.Ε.» ότι δεν είναι η πρώτη φορά που το
σχολείο παίρνει διακρίσεις: «Για μας είναι διάκριση και το γεγονός ότι
κάποια από τα παιδιά μας επιτυγχάνουν στις πανελλήνιες εξετάσεις. Πέρσι,
τρία παιδιά μπήκαν σε σχολές των ΤΕΙ».
Δεν είναι εύκολο να είσαι κρατούμενος και να σπουδάζεις. Θέλει
κουράγιο να ξεπερνάς τα μύρια προβλήματα, να αφοσιώνεσαι στο διάβασμα
και μάλιστα να επιτυγχάνεις το στόχο σου. «Από τα τρία παιδιά που
πέρασαν στις πανελλαδικές», αφηγείται ο λυκειάρχης, «το ένα καταφέραμε
να μεταφερθεί σε φυλακές κοντά στη σχολή του. Το δεύτερο αποφυλακίσθηκε
τις παραμονές των πανελλαδικών και το τρίτο εξακολουθεί να βρίσκεται
στον Αυλώνα».
Σ' αυτά τα παιδιά , αλλά ειδικά στα δέκα που πήραν μέρος στο
διαγωνισμό της Μαθηματικής Εταιρείας, ο λυκειάρχης μαζί με άλλους
καθηγητές έκαναν φροντιστήριο μετά το καθημερινό πρόγραμμα και τις
αργίες, από τον προηγούμενο Οκτώβριο.
Στο σχολείο είναι εγγεγραμμένοι 283 μαθητές, όμως όσοι φοιτούν
πραγματικά ανέρχονται σε 150, ενώ στο δημοτικό φοιτούν περί τους 80. Οι
αλλοδαποί υπερτερούν, κυρίως είναι Αλβανοί. Η αναλογία αλλοδαπών-Ελλήνων
είναι 50-50.
«Οταν όμως άρχισε να λειτουργεί το σχολείο», μας ενημερώνει ο
λυκειάρχης, «στο λύκειο ήταν όλοι Ελληνες. Τώρα όμως κυριαρχούν άτομα
από το ανατολικό μπλοκ, αλλά και από την Παλαιστίνη, το Σουδάν, την
Αλγερία και την Τυνησία. Παιδιά που δεν γνωρίζουν καλά τα ελληνικά όταν
έρχονται κι όμως ορισμένα απ' αυτά μαθαίνουν τέλεια, μέσα σε ελάχιστους
μήνες. Πολλά απ' αυτά με εκπλήσσουν ευχάριστα, ενώ και μετά την
αποφυλάκισή τους διατηρώ τηλεφωνική επαφή μαζί τους. Κυρίως όμως με όσα
μπαίνουν σ' έναν δρόμο και εντάσσονται στην κοινωνία. Με αυτούς που δεν
επικοινωνώ, θεωρώ ότι ντρέπονται γιατί, ίσως, δεν μπόρεσαν να κρατήσουν
τις υποσχέσεις τους για ομαλή ένταξη. Μην ξεχνάτε πως όλα τα παιδιά που
βρίσκονται στην προεφηβική ή την εφηβική ηλικία πιστεύω ότι είναι
υποψήφια για τις φυλακές Αυλώνα. Καθώς έχω γνωρίσει δεκάδες περιπτώσεις
που βρίσκονται στη φυλακή για τυχαίους λόγους που συνδυάζονται με το
ορμητικό της ηλικίας, το οικογενειακό περιβάλλον και τις κοινωνικές
συνθήκες μέσα στις οποίες μεγαλώνουν. Κάθε παιδί έχει και τη δική του
ιστορία. Μέσα στο σχολείο αυτό, που μπορεί να είναι και το "σχολείο της
ελπίδας", υπάρχουν βασανισμένες ψυχές που ζητούν μια δεύτερη ευκαιρία,
κι αυτήν πιστεύω πως πρέπει όλοι να τη δώσουμε». ΑΡΘΡΟ Της ΜΑΡΙΑΣ ΠΑΠΟΥΤΣΑΚΗ στην Ελευθεροτυπία where can i get the abortion pill online abortion pill buy cytotec for 24 week abortion most women cheat wives that cheat redirect read why do married men cheat on their wives women love to cheat open online viagra prescription coupon singlvkuchyni.cz discount card for prescription drugs
Σχόλια (
)
|
|
|
|
Υποβλήθηκε πριν από 4836 ημέρες
|
|
|
|
|
|
Ανάγνωση… |
Ανάγνωση… |
|
|
|
- -
Κυριακή, 6 Μαρτίου 2011
|
|
|
|
Ο αφορισμός του Πανεπιστημίου |
|
Μπορεί ο αγώνας του ανθρώπινου πνεύματος να ΄ναι διαχρονικά η κατανόηση
της πραγματικότητας και επί της ουσίας να μην κατέχει κανένας μας καμία
απόλυτη αλήθεια. Οταν όμως ορισμένοι εξισώνουν τη δική τους αλήθεια με
την πραγματική, είναι βέβαιο ότι γίνεται λάθος. Στο πλαίσιο αυτό, ηχηρό
παράδειγμα έχει γίνει η πανταχόθεν (επί)κριση του ελληνικού
πανεπιστημίου, με τον κάθε επικριτή να ισχυρίζεται ότι γνωρίζει τόσο
καλά τα πράγματα ώστε του δίνουν το δικαίωμα να κομπάζει υποστηρίζοντας
ότι αυτός κατέχει την απόλυτη αλήθεια.
Ορισμένοι αυτοχρίζονται ερευνητές οι οποίοι ανακαλύπτουν την αλήθεια εν
μια νυκτί! Κάνουν όμως λάθος όταν γενικεύουν ένα μικρό μέρος·
περιπτωσιολογούν αλλά πιστεύουν ότι αποκάλυψαν όλη την αλήθεια·
ισχυροποιούν την παρουσία τους προκαλώντας ηθελημένα ή άθελα δραματική
στρέβλωση της πραγματικότητας, την οποία προσεγγίζουν πολύ καλύτερα όσοι
τη βιώνουν μέσα στα πανεπιστήμια και εύλογα αναρωτιούνται για το τι
μέλλει γενέσθαι μ΄ αυτόν τον ορυμαγδό απαξίωσής τους· και η κοινωνία
παρακολουθεί άναυδη τα πυρά κατά του πανεπιστημίου.
Κορύφωση μιας τέτοιας τακτικής αποτελεί η περίπτωση δημοσιογράφου, που
μας προτρέπει «να αφήσουμε κάτω τη σημαία του δημοσίου πανεπιστημίου,
την οποία θέλουμε ως πατσαβούρα για να σκουπίζουμε τα σάλια και τις
βρωμιές μας». Τέτοια γράφει στην ιστοσελίδα του! Τέτοια προβάλλει με τις
«επιτυχείς εκπομπές του στη δημόσια τηλεόραση», που επαναλαμβάνονται
κιόλας, και ισχυρίζεται με την «έρευνά» του ότι αποκάλυψε την αλήθεια,
την απόλυτη αλήθεια για τα πανεπιστήμιά μας! Την έρευνα αυτή τη
στηρίζει, όπως υποστηρίζει, σε χιλιάδες σκάνδαλα και παρανομίες που
«πρόλαβε» και «μελέτησε», ενώ ταυτόχρονα υποστηρίζει ότι «υπάρχουν
ευτυχώς και χιλιάδες εξαιρέσεις». Βέβαια δεν μπορούν να ισχύουν και τα
δύο! Αυτό που ισχύει είναι η αντίφαση που δείχνει το έλλειμμα
ερευνητικής αντίληψης.
Οχι ότι δεν γίνονται πράγματα που δεν έπρεπε να γίνονται στα Ανώτατα
Εκπαιδευτικά Ιδρύματα· υπάρχουν και ορισμένοι επίορκοι, αλλά αυτοί δεν
αντιπροσωπεύουν την ταυτότητα του όλου, των υπολοίπων, της συντριπτικής
πλειονότητας των μελών ΔΕΠ. Για αυτό όσοι έχουν περάσει ή περνούν τη
ζωή τους μέσα στα εργαστήρια και στα Σπουδαστήρια, όσοι με αυταπάρνηση
ερευνούν και αποκαλύπτουν τη νέα γνώση, όσοι έχουν αφιερωθεί στην ιδέα
του δημόσιου πανεπιστημίου, στους φοιτητές τους, στην κοινωνία,
επαναστατούν στην κακοποίηση της αλήθειας.
Προς όλους αυτούς απευθύνεται η σημερινή επικοινωνία μας με την
παραίνεση, πέραν των φιλοσοφικών- θεωρητικών αναλύσεων, να βγουν από τον
ακαδημαϊκό τους μανδύα και να αντιδράσουν· να βγουν ως υπεύθυνη
διανόηση, ως πρόσωπα, αλλά και διά της Συνόδου των Πρυτάνεων, μέσα από
τα Τμήματα, την ΠΟΣΔΕΠ, τους συνδικαλιστικούς συλλόγους και να προβάλουν
την αλήθεια· διότι «του Πανεπιστημίου υβριζομένου, αισχρόν το σιωπάν»,
παραφράζοντας τον Θουκυδίδη. Να προσυπογράψουμε λοιπόν όλοι τον έλεγχο
των πεπραγμένων μας με επιστημονικά εργαλεία· να δείξουμε στην κοινωνία
ότι η συντριπτική πλειονότητα δεν «γίνονται καθηγητές με συναλλαγές και
εντάξεις σε κλίκες», αλλά αξιοκρατικά, έπειτα από εξαντλητική ερευνητική
και ακαδημαϊκή προσπάθεια. Ανάλογα πρέπει να πράξουν και οι
φοιτητές/ιες που κατηγορούνται συλλήβδην για συνδιαλλαγές με τους
καθηγητές τους! Οι σύλλογοί τους δεν πρέπει να απαντήσουν;
Είναι βέβαιο ότι έχουμε πολλά να πούμε για την πανεπιστημιακή αλήθεια,
αρκεί μόνο η βούληση να αντιληφθούμε τον κίνδυνο που διατρέχει το
πανεπιστήμιο. Για του λόγου το αληθές αντιγράφω από μιαν επιστολή ενός
μεταδιδάκτορα στις ΗΠΑ προς τον καθηγητή του: «Δυστυχώς έχω πολλές ιδέες
που δεν μπορώ να ακολουθήσω... Η προτεραιότητα καθορίζεται από το
κυνήγι της χρηματοδότησης προγραμμάτων». «Είδα στο Σαν Φρανσίσκο, στο
Κολοράντο και αλλού πολύ λίγα πράγματα σε σχέση με το πώς θα τα περίμενα
ή σε σχέση με το πώς είχα συνηθίσει την έρευνα στο διδακτορικό». Κατά
τ΄ άλλα εμείς πάντα μεμψιμοιρούμε για την «κατάντια» των δικών μας
πανεπιστημίων και θεωρούμε αξίωμα την απαξίωσή τους!
Για αυτό πρέπει να αναδείξουμε την αλήθεια. Διαφορετικά οι κακεντρεχείς
αφορισμοί εναντίον των πανεπιστημίων μας μετατρέπονται σε ύβρεις που
κλωνοποιούνται γρήγορα και μολύνουν την πραγματικότητα. Η κοινωνία όμως
πρέπει να γνωρίζει πώς παράγεται η νέα γνώση μέσα στα πανεπιστήμια, πώς
αυτά πρέπει να βρίσκονται στην πρωτοπορία, πώς πρέπει να τα
εμπιστεύονται οι νέοι άνθρωποι- οι φοιτητές και οι φοιτήτριές μας, όπως
και οι γονείς τους. Ο εφησυχασμός όλων όσοι έχουν την ευθύνη για την
απόκρουση της κακοποιημένης αλήθειας για το ελληνικό πανεπιστήμιο, που
έχει να δείξει αμέτρητες εθνικές και διεθνείς προσφορές και διακρίσεις,
θα οδηγήσει στην παγίωση μιας στρεβλής θέασής του και συνακόλουθης
ανάπτυξής του, που θα υποθάλψει μια στρεβλή πορεία της χώρας μας. Για
όσους το επιχειρούν είτε εκτός είτε και εντός των τειχών, «άξιος ο
μισθός τους»! ΑΡΘΡΟ ΣΤΟ ΒΗΜΑ ΤΟΥ Σ. ΑΛΑΧΙΩΤΗ
Ο κ. Σταμάτης Ν. Αλαχιώτης είναι καθηγητής Γενετικής, πρώην πρύτανης. ordering abortion pills to be shipped to house abortion pill where can i get the abortion pill online women who cheat on their husband cheat on wife unfaithful husband read website how to catch a cheater generic mexico pharmacy viagra open link open go viagra soft how to take how to cheat with a married woman read here redirect cheater click i dream my husband cheated on me why do men cheat on their girlfriends go did my girlfriend cheated on me
Σχόλια (
)
|
|
|
|
Υποβλήθηκε πριν από 4836 ημέρες
|
|
|
|
|
|
Ανάγνωση… |
Ανάγνωση… |
|
|
|
- -
Κυριακή, 6 Μαρτίου 2011
|
|
|
|
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ, Μειώνονται οι θέσεις |
|
Με μειωμένες κατά 15%, σύμφωνα με επίσημα στοιχεία, τις θέσεις των
υποψηφίων στα ΑΕΙ και τα ΤΕΙ όλης της χώρας και στο κλίμα της οξύτατης
οικονομικής ύφεσης θα πραγματοποιηθούν φέτος οι πανελλαδικές εξετάσεις.
Μπορεί σε επίπεδο διαδικασίας να μην άλλαξαν πολλά σε σύγκριση με την
προηγούμενη χρονιά, εκτός από το γεγονός ότι έχουν μειωθεί σημαντικά τα
εξεταστικά κέντρα σε όλη τη χώρα, οι υποψήφιοι ωστόσο αισθάνονται, όπως
οι ίδιοι ομολογούν, ιδιαίτερα την πίεση του ανταγωνισμού φέτος.
"Με το δεδομένο ότι φέτος ο αριθμός των θέσεων στα ΑΕΙ και τα ΤΕΙ της
χώρας θα είναι μειωμένος κατά 10%-15% και με την οικονομική κρίση που
μαστίζει τη χώρα είναι αναμενόμενο οι υποψήφιοι να αισθάνονται την
αύξηση της πίεσης ειδικά στις λεγόμενες καλές σχολές, όπου ο
ανταγωνισμός ήταν πάντα μεγάλος", εκτιμά ο σύμβουλος για θέματα
εκπαίδευσης της "Μ" Βαγγέλης Παπαγιάνγκου.
Στάση αναμονής τηρεί προς το παρόν και η ΟΛΜΕ, καθώς πέρυσι είχαν
δημιουργηθεί σοβαρά προβλήματα με τις μειωμένες (έως και 60%) αμοιβές
και τις καθυστερήσεις στην πληρωμή των εκπαιδευτικών που συμμετείχαν
στις πανελλαδικές εξετάσεις του 2010.
Οι εκπαιδευτικοί φοβούνται ότι θα επαναληφθούν και θα ενταθούν τα
φαινόμενα της περσινής χρονιάς και περιμένουν τις επίσημες ανακοινώσεις
του υπουργείου Παιδείας σχετικά με τις αμοιβές και τον τρόπο πληρωμής
όσων εκπαιδευτικών συμμετέχουν είτε ως διορθωτές είτε ως επιτηρητές στη
διαδικασία των πανελλαδικών εξετάσεων.
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των ειδικών, και φέτος αναμένεται αύξηση των
βάσεων στις καλές σχολές των ΑΕΙ και ΤΕΙ που εξασφαλίζουν επαγγελματική
αποκατάσταση, καθώς και αυτών που βρίσκονται στις μεγάλες πόλεις, αφού
οι υποψήφιοι θα αποφύγουν να σπουδάσουν μακριά από το σπίτι τους,
προκειμένου να μην επιβαρύνουν τον οικογενειακό προϋπολογισμό. (Δημοσίευμα στη ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ)
click here click percent of women that cheat generic mexico pharmacy viagra go link how to cheat with a married woman women affairs women who cheat on husbands website open why women cheat on men they love dating site for married people read reasons people cheat
Σχόλια (
)
|
|
|
|
Υποβλήθηκε πριν από 4836 ημέρες
|
|
|
|
|
|
Ανάγνωση… |
Ανάγνωση… |
|
|
|
- -
Σάββατο, 5 Μαρτίου 2011
|
|
|
|
13ος Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός Ποίησης και Διηγήματος |
|
Η Πανελλήνια
Ένωση Λογοτεχνών (Π.Ε.Λ.) προκηρύσσει τον 13ο Πανελλήνιο Μαθητικό
Διαγωνισμό Ποίησης και Διηγήματος για το 2011. Ο διαγωνισμός απευθύνεται
στους μαθητές της Γ΄ τάξης Γυμνασίου και όλων των τάξεων των ΓΕ.Λ,
ΕΠΑ.Λ και ΕΠΑ.Σ της χώρας και η συμμετοχή σε αυτόν είναι προαιρετική. Ο
διαγωνισμός περιλαμβάνει δύο είδη του λόγου: Ποίημα και Διήγημα, με θέμα
ελεύθερο.Ο Ειδικός Γραμματέας του υπ. Παιδείας Μ. Κοντογιάννης
απέστειλε στα σχολεία εγκύκλιο η οποία ορίζει τα εξής:
Η Πανελλήνια Ένωση Λογοτεχνών (Π.Ε.Λ.) προκηρύσσει τον 13ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Ποίησης και Διηγήματος για το 2011.
Ο διαγωνισμός απευθύνεται στους μαθητές
της Γ΄ τάξης Γυμνασίου και όλων των τάξεων των ΓΕ.Λ, ΕΠΑ.Λ και ΕΠΑ.Σ της
χώρας και η συμμετοχή σε αυτόν είναι προαιρετική.
Ο διαγωνισμός περιλαμβάνει δύο είδη του λόγου: Ποίημα και Διήγημα, με θέμα ελεύθερο.
Δικαίωμα συμμετοχής έχουν όλοι οι
μαθητές με ένα ποίημα ή ένα διήγημα ή και τα δύο. Οι μαθητές που
βραβεύτηκαν με Α΄ Βραβείο ποιήματος ή διηγήματος κατά τα έτη 2009 και
2010 δεν έχουν δικαίωμα συμμετοχής.
Τα ποιήματα δεν πρέπει να υπερβαίνουν τους τριάντα (30) στίχους και τα διηγήματα τις πέντε (05) σελίδες.
Κάθε έργο υποβάλλεται σε πέντε (5)
δακτυλογραφημένα αντίτυπα, με το ψευδώνυμο του συμμετέχοντα στο πάνω
δεξιό μέρος της σελίδας. Το ψευδώνυμο που θα χρησιμοποιήσει ο κάθε
μαθητής πρέπει να είναι μονολεκτικό και γραμμένο ελληνικά. Π.χ. Νεφέλη,
Δαναός, Αλκαίος, Αγέρι, Δανάη κ.α.
Το ονοματεπώνυμο του μαθητή, η διεύθυνση
κατοικίας του, το τηλέφωνό του καθώς και τα πλήρη στοιχεία του σχολείου
του θα πρέπει να βρίσκονται σε κλειστό μικρότερο φάκελο, που εξωτερικά
θα έχει μόνο το ψευδώνυμό του και τον τίτλο του έργου του.
Τα κείμενα πρέπει να αποσταλούν σε
φακέλους από τους Διευθυντές των σχολείων ή απευθείας από τους μαθητές
έως την 20η Μαρτίου 2011, στη διεύθυνση: Πανελλήνια Ένωση Λογοτεχνών,
οδός Γερανίου 41 (2ος όροφος), Τ.Κ. 104 31 Αθήνα (τηλέφωνο: 210-
3302550). Μέσα στο φάκελο αποστολής θα είναι και ο μικρότερος φάκελος με
τα πραγματικά στοιχεία του μαθητή. click here redirect women cheat on their husbands will my husband cheat online women who want to cheat abortion pill bleeding website abortion paperwork how do i find a location of a cell phone blog.bjorback.com how to find gps location of a cell phone tretinoin open priligy pill
Σχόλια (
)
|
|
|
|
Υποβλήθηκε πριν από 4837 ημέρες
|
|
|
|
|
|
Ανάγνωση… |
Ανάγνωση… |
|
|
|
- -
Σάββατο, 5 Μαρτίου 2011
|
|
|
|
"Δίδυμη" επιτυχία στην 28η Εθνική Μαθηματική Ολυμπιάδα |
|
Γεννήθηκαν μαζί και τα μοιράζονται όλα. Ακόμη και τις διακρίσεις, όπως η
κατάκτηση της πρώτης θέσης και του χρυσού μεταλλίου στην 28η Εθνική
Μαθηματική Ολυμπιάδα "Ο Αρχιμήδης", που διοργάνωσε η Ελληνική Μαθηματική
Εταιρεία. Αναφερόμαστε στα δίδυμα αδέλφια, Θοδωρή και Νικολέτα
Αναγνώστου, μαθητές της Γ' Γυμνασίου, από τα Τρίκαλα, που μαζί με τον
επίσης Τρικαλινό μαθητή της Α' Λυκείου και ήδη διακριθέντα σε
προηγούμενους διαγωνισμούς, Παναγιώτη Λώλα, φέρνουν την πανελλαδική
πρωτιά για το νομό τους.
"Είναι αλήθεια ότι μαγικές συνταγές για την επιτυχία δεν υπάρχουν. Η
βασική συνταγή είναι το μεθοδικό διάβασμα, μέσα από βιβλία, το
διαδίκτυο και τη διδασκαλία", αναφέρει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Θοδωρής.
"Το διάβασμα γίνεται συστηματικά, σε καθημερινή βάση, χωρίς
προκαθορισμένες ώρες και περιλαμβάνει τακτικές επαναλήψεις. Ακόμη
υπάρχει και η ευγενής, μεταξύ μας άμιλλα, η οποία λειτουργεί πολύ θετικά
και είναι εξαιρετικά σημαντική στην επιτυχία μας", προσθέτει η
Νικολέτα.
Τα δύο αδέλφια δεν παραλείπουν ν' αναφερθούν και στην πολύτιμη
βοήθεια του μαθηματικού πατέρα τους και της επίσης εκπαιδευτικού μητέρας
τους. "Μας στήριξαν και μας στηρίζουν ηθικά γιατί η προσπάθειά μας
είναι πολύ επίπονη. Επιπλέον, η βοήθεια του πατέρα είναι καθοριστική,
εφόσον σχετίζεται με το γνωστικό του αντικείμενο. Η προσπάθειά του να
μας 'μυήσει' στο θαυμαστό κόσμο των μαθηματικών ξεκίνησε στις τελευταίες
τάξεις του Δημοτικού και συνεχίζεται έως σήμερα", τονίζει η Νικολέτα.
Πολύτιμη, όμως, είναι και η αρωγή, που τούς προσφέρουν και οι
καθηγητές του σχολείου, με τις γνώσεις και την στήριξη που παρέχουν. Στο
ερώτημα, αν έχουν σκεφθεί τι θα κάνουν μελλοντικά, και τα δύο αδέρφια
απάντησαν πως είναι ακόμη μικροί για τέτοιες αποφάσεις. Όμως, η κλίση
τους στα μαθηματικά και η ιδιαίτερη αγάπη που τρέφουν γι' αυτά, κατά
πάσα πιθανότητα θα αποτελέσει γνώμονα για τις επαγγελματικές τους
επιλογές.
Αν τελικά οι επαγγελματικές τους επιλογές δεν ταυτιστούν με τα
μαθηματικά, τότε θα είναι το "ισόβιο χόμπυ" τους, σημειώνουν,
χαριτολογώντας, ο Θοδωρής και η Νικολέτα. Και οι δύο, πάντως, δεν
παραλείπουν να αναφερθούν στην πολύτιμη βοήθεια των έμπειρων μαθητών
Παναγιώτη Λώλα και Σιλουάνου Μπραζιτίκο, οι οποίοι μετρούν πολλές και
μεγάλες επιτυχίες σε αντίστοιχες Ολυμπιάδες.
Μιλώντας για τα δύο αδέλφια, ο πρόεδρος της Διοικούσας Επιτροπής
της Μαθηματικής Εταιρείας Ν. Τρικάλων, Στέλιος Αμπράζης, αναφέρει πως
πρόκειται για δύο παιδιά που θεωρούν τα μαθηματικά ευχάριστη ενασχόληση
και μία διαρκή πνευματική πρόκληση. Η πορεία τους άρχισε με ταυτόχρονες
διακρίσεις από την Α΄ γυμνασίου, όταν έλαβαν μέρος στο 'Θαλή' άνευ
συναγωνισμού και διακρίθηκαν.
Στη Β΄ γυμνασίου και τα δύο παιδιά διακρίθηκαν στις δύο πρώτες
φάσεις και έλαβαν μέρος στο διαγωνισμό 'Αρχιμήδης'. Φέτος, στη Γ΄
γυμνασίου, διακρίθηκαν και στις δύο φάσεις των διαγωνισμών 'Θαλής' και
'Ευκλείδης' ενώ και στον 'Αρχιμήδη' κατέκτησαν τη μέγιστη δυνατή
διάκριση. Θα πρέπει να σημειώσουμε ότι οι δύο μαθητές έδωσαν
διαφορετικές απαντήσεις στα ίδια θέματα και διαφορετικές από τις
αναμενόμενες της επιτροπής του διαγωνισμού.
Σε ό,τι αφορά δε τον επίσης διακριθέντα, με το χρυσό μετάλλιο,
Παναγιώτη Λώλα, ο κ. Αμπράζης τονίζει χαρακτηριστικά πως "τα λόγια
περιττεύουν γι' αυτό το μαθητή, αφού κατά τους ειδήμονες των
μαθηματικών, θεωρείται ένα από τα αυθεντικότερα ταλέντα, που εκπλήσσει
τους πάντες με τη διαύγεια πνεύματος και την κατάρτιση της μαθηματικής
σκέψης που διαθέτει".
Οι πρωτότυπες λύσεις και οι εντυπωσιακές ιδέες που περιείχαν οι
απαντήσεις των θεμάτων που έδωσε στη φετινή Ολυμπιάδα ικανοποίησαν
απόλυτα ακόμα και τους απαιτητικούς βαθμολογητές, καθώς και την επιτροπή
του διαγωνισμού.
Πρόκειται για ένα μαθητή που ασχολήθηκε από μικρός με τα
μαθηματικά. Στην Α΄ γυμνασίου, συμμετέχοντας άνευ συναγωνισμού στους
διαγωνισμούς 'Θαλής', 'Ευκλείδης' και κατόπιν στον 'Αρχιμήδη',
επιλέγεται στην Εθνική Ομάδα, όπου στη Βαλκανιάδα των Νέων πήρε χάλκινο
μετάλλιο! Στη Β΄ γυμνασίου και στη Γ΄ γυμνασίου συμμετείχε πάλι στην
Εθνική Ομάδα, παίρνοντας χρυσά στον 'Αρχιμήδη'.
Στις Βαλκανιάδες πήρε και τις δύο χρονιές αργυρά μετάλλια, χωρίς να
τον ξεπερνά κάποιος άλλος Έλληνας μαθητής. Φέτος, φτάνοντας στην Α΄
λυκείου, αν και είχε το συναγωνισμό μαθητών Β΄ και Γ΄ λυκείου, πήρε και
πάλι το χρυσό μετάλλιο, που τού απονεμήθηκε από τον υφυπουργό Παιδείας,
Ιωάννη Πανάρετο. (Άρθρο της Ημερησίας)
my husband cheated site why do wifes cheat adult audio stories site adult japanese love stories android spy sms sms spy spyware cell phone abortion at home open facts about abortion
Σχόλια (
)
|
|
|
|
Υποβλήθηκε πριν από 4837 ημέρες
|
|
|
|
|
|
Ανάγνωση… |
Ανάγνωση… |
|
|
|
- -
Παρασκευή, 4 Μαρτίου 2011
|
|
|
|
ΤΡΙΤΗ ΑΠΟΨΗ Μάθηση: διά βίου υποχρέωση |
|
Προτεραιότητα όλων των κυβερνήσεων του κόσµου αποτελεί η επίδοσή τους
στην προετοιµασία και ψήφιση νόµων – και οι ελληνικές είναι µεταξύ των
πρωταγωνιστών. Πρόκειται για τη σχεδόν αποκλειστική απασχόληση
συµβούλων, διευθυντών, γενικών γραµµατέων, του συνόλου της πολιτικής
µας ηγεσίας.Αν και θεωρείται εκτελεστική, µη γελιέστε, αυτή η εξουσία
στην Ελλάδα δεν ασχολείται µε την εκτέλεση, τηνεφαρµογή των νόµων ή
και την προσπάθεια βελτίωσης της εφαρµογής τους, αποτίµησης της
αποτελεσµατικότητας κ.λπ., προς όφελος του πολίτη. Το αντίθετο: σχεδόν
κατά αποκλειστικότητα νοµοθετεί!
Και όσο περισσότερο νοµοθετεί
τόσο περισσότερο έργο επικαλείται – έτσι νοµίζει, ή και οι υπόλοιποι
νοµίζουν, ότι είναι αποτελεσµατική.
Ενώ λοιπόν από τη µια η
πολυνοµία, ως δυσµενής συνέπεια των παραπάνω, βλάπτει πολλαπλά τους
πολίτες, από την άλλη η εντατική παραγωγή νοµοθετικού έργου κρατά
πολυάσχολους τους πολιτικούς µας. Οι οποίοι έτσι «προβληµατίζονται» και
ανταλλάσσουν, συχνότατα σε έντονο ύφος, απόψεις για τα τεκταινόµενα,
σχεδόν όµως πάντα κινούµενοι στη «σφαίρα του ιδεατού» – της ιδεοληπτικής
θα ‘λεγε κανείςσύγκρουσης – συνήθως χωρίς στοιχειώδη τεκµηρίωση και
κατανόηση του «πραγµατικού», δηλαδή των προβληµάτων και, άρα, των
απαιτούµενων λύσεων. Παρασυρόµενος µάλιστα περαιτέρω ο πολιτικός κόσµος
από τις επιφανειακές προσεγγίσεις των ΜΜΕ, οι ιδεοληπτικές αυτές
συγκρούσεις καταλήγουν πάντα σε πικάντικο πρόγραµµα τηλεοπτικό,
αποπροσανατολίζοντας ακόµη περισσότερο την κοινή γνώµη.
Ιδιαίτερα µάλιστα στους τοµείς κοινωνικήςπολιτικής όπου όλοι
αντιλαµβανόµαστε απόπρώτο χέρι, στην καθηµερινότητά µας, τα ελλείµµατα
αποτελεσµατικότητας της διακυβέρνησης... Ολοι οι έλληνες πολίτες
βιώνουµε τη φθίνουσα ποιότητα των υπηρεσιών υγείας, πρόνοιας και
εκπαίδευσης. Που µαθηµατικά οδηγεί σε τραγικά κοινωνικά αδιέξοδα σε
βάθος χρόνου, πολύ µεγαλύτερα από αυτά που αναµένεται να προκύψουν κατά
τη χρονική συγκυρία της παρούσας κρίσης. Υποσκάπτοντας συστηµατικά τα
θεµέλια µιας υγιούς, αυτοτροφοδοτούµενης ανάπτυξης, δηλαδή τους
ανθρώπινους πόρους.
∆υστυχώς, και παρά την έγκαιρη διατύπωση
των πολλά υποσχόµενων προθέσεων της παρούσας κυβέρνησης, και µάλιστα
των µελών της που ορίσθηκαν πολιτικά υπεύθυνοι ήδη από τον Οκτώβριο του
2009, η παιδεία, ως χώρος άσκησης πολιτικής, παραµένει απογοητευτικά
καθυστερηµένος. Με την κυριαρχία των προαναφερθέντων φαινοµένων – νόµοι
επί νόµων – να αντιστρατεύονται, σχεδόν πλήρως, την κατάτα άλλα
αδιαµφισβήτητη εγρήγορση και συστηµατική προσπάθεια της υπεύθυνης
πολιτικής ηγεσίας.
Παρακολουθώντας κανείς τα πρόσφατα
διατρέξαντα στον εκπαιδευτικό χώρο, ας µου επιτραπεί να πω ότι δεν
χρειαζόταν η διά νόµου σύσταση του Εθνικού (!) Δικτύου Διά Βίου Μάθησης
για την ανάπτυξη της διά βίου εκπαίδευσης στη χώρα. Αλλες ενέργειες
πολιτικής απαιτούνται. ∆εν είναι καθόλου προφανές, σε ειδικούς και µη, ο
λόγος για τον οποίο θα έπρεπε να νοµοθετήσει µια κυβέρνηση, για να
µπορέσει να αναπτυχθεί ο χώρος της διά βίου εκπαίδευσης, ώστε να
λειτουργήσει ως µοχλός συστηµατικής ανάπτυξης του ανθρώπινου δυναµικού
και εν τέλει της οικονοµικής ανάπτυξης.
Ούτε και βέβαια
απαιτείται νέο νοµοθετικό πλαίσιο για την (επαν-)εισαγωγή ενός,
υποτίθεται αναβαθµισµένου, θεσµού για τα πρότυπα-πειραµατικά σχολεία.
Ακόµη δε, θα κινδύνευα να πω, ούτε και για τις ευρύτερα αποδεκτές ως
απαραίτητες, αλλά όχι προφανείς, αλλαγές στην Τριτοβάθµια Εκπαίδευση.
Το αντίθετο θα έπρεπε να επιδιώκουµε. Να εξαντλούµε τις δυνατότητες των
εν ισχύι κανονιστικών πλαισίων, µε αποτελεσµατική διακυβέρνηση. Και
αυτό για πολλούς λόγους, λιγότερο ή περισσότερο προφανείς. Ας αναφέρουµε
πάντως έναν, που τόσο απασχολεί στη σηµερινή συγκυρία. Οτι δηλαδή
κάθε νέο νοµοθετικό πλαίσιο προβλέπει σίγουρα νέους φορείς, χωρίς
ναµπορεί να επιβάλει την ταυτόχρονη κατάργηση των υποτίθεται
πεπαλαιωµένων. Συµβάλλοντας έτσι,συνήθως, στη διόγκωση του δηµόσιου
τοµέα και πάει λέγοντας. ∆ιερωτώµαι µήπως αυτός είναι ο άδηλος στόχος
ενός κράτους που θέλει παντού να δηλώνει την παρουσία του και ενός
µηχανισµού που έχει εθιστεί ασύστολα στην επίδειξη εξουσίας, σε όλα τα
επίπεδα.
Αντί όλων αυτών, η διαµόρφωση και άσκηση πολιτικής,
διακυβέρνησης στους τοµείς κοινωνικών αγαθών, θα έπρεπε να
ανταποκρίνεται σε µια συντονισµένη προσπάθεια (µε µέτρα, δράσεις κ.λπ.)
για την εφαρµογή, αξιολόγηση και βελτίωση των ήδη νοµοθετηµένων. Στο
πλαίσιο της οποίας πρέπει να επιδιώκεται η αξιοποίηση και λειτουργική
αναδιάρθρωση των δηµόσιων φορέων.
Ετσι µόνο θα πετύχουν οι
πλήρεις καλών προθέσεων (ευχολογίων), αλλά εκ του αποτελέσµατος
κρίνοντας ανεπαρκείς, πολιτικές για το Νέο Σχολείο, τη Διά Βίου Μάθηση, τη σύνδεση της Εκπαίδευσης µε την Απασχόληση
και τόσες άλλες προτεραιότητες, κρίσιµες για το µέλλον της ελληνικής
κοινωνίας. ∆εν χρειαζόµαστε νέα συµβούλια και όργανα συντονισµού στο
νεόδµητο Εθνικό Δίκτυο Διά Βίου Μάθησης. Ακόµη και εάν πρόκειται για την κρίσιµη διά βίου εκπαίδευσή µας!
Ο Νικήτας Καστής είναι διευθυντής του Ιδρύµατος Λαµπράκη most women cheat wives that cheat go read pregnancy termination options abortion pill prices read hysteroscopy dilatation and curettage cialis 20mg go cephalexin free prescription cards read free prescription drug cards
Σχόλια (
)
|
|
|
|
Υποβλήθηκε πριν από 4838 ημέρες
|
|
|
|
|
|
Ανάγνωση… |
Ανάγνωση… |
|
|
|
- -
Παρασκευή, 4 Μαρτίου 2011
|
|
|
|
Επαγγέλματα που επαναφέρει η κρίση |
|
Η
οικονομική ευρωστία των προηγούμενων χρόνων οδήγησαν πολλά επαγγέλματα
σε μαρασμό ακόμα και σε εξαφάνιση. Τα νέα, όμως, οικονομικά δεδομένα
αλλάζουν, σταδιακά, τις μέχρι τώρα συνήθειες των καταναλωτών.
Μοδίστρες,
τσαγκάρηδες μπακάληδες και πολλές άλλες επαγγελματικές κατηγορίες που
τα προηγούμενα χρόνια περνούσαν κρίση, επιστρέφουν στην καθημερινότητα
των πολιτών, καθώς φαίνεται πως σε δύσκολους καιρούς προσφέρουν λύσεις
με ποιότητα και φθηνές τιμές.
Όταν
τα χρήματα μιας οικογένειας δεν περισσεύουν για την αγορά καινούριων
ρούχων, την "ανανέωση" της γκαρνταρόμπας αναλαμβάνουν οι ράφτες και οι
μοδίστρες, η πελατεία των οποίων έχει αυξηθεί κατακόρυφα τον τελευταίο
χρόνο, καθώς ολοένα και περισσότεροι έχουν αρχίσει να "ξεθάβουν" από
τις ντουλάπες τα παλιά τους ρούχα. Παντελόνια-καμπάνες, σακάκια με
βάτες και παλτό μιας άλλης εποχής χρειάζονται τροποποιήσεις για να
μπορέσουν να είναι στη μόδα και να ξαναφορεθούν.
Πλέον,
οι πελάτες φέρνουν ρούχα που είχαν στις ντουλάπες τους από τις
δεκαετίες του '80 και του '90 για επιδιορθώσεις και τροποποιήσεις.
Γυναικεία και αντρικά ρούχα που είχαν να φορεθούν για χρόνια τώρα τ'
αλλάζουμε, τα κονταίνουμε, τα στενεύουμε και είναι έτοιμα για χρήση.
Τίποτα δεν πετιέται και ξαναγίνεται καινούριο", ανέφερε στο ΑΠΕ - ΜΠΕ η
μοδίστρα, Βάνα Μπαταλαμά.
Όπως
είπε, τα προηγούμενα χρόνια αρκετοί είχαν φτάσει στο στάδιο της
υπερκατανάλωσης, αλλά τώρα, με την οικονομική κρίση, αρχίζουν να
αλλάζουν συνήθειες: "Μας φέρνουν ρούχα με τα καρτελάκια τους, αφόρετα.
Τα είχαν αγοράσει πριν από χρόνια, όμως δεν τα φόρεσαν ούτε μία φορά.
Τώρα, θέλουν να τους κάνουμε κάποιες επιδιορθώσεις για να τα
χρησιμοποιήσουν".
Ανάλογη
είναι η κατάσταση και στα τσαγκαράδικα. Τα παπούτσια πλέον φοριούνται
περισσότερο καιρό και είναι απαραίτητη η συμβολή του τσαγκάρη για να
κολλήσει η σόλα και να επιδιορθωθεί το σπασμένο τακούνι.
"Οι
άνθρωποι περιορίζουν τις ανάγκες τους και δεν αγοράζουν τόσο εύκολα
καινούρια παπούτσια. Σ' εμάς φέρνουν τα παλιά τους για να τα
επιδιορθώσουμε και να βγάλουν τη σεζόν. Τους αλλάζουμε σόλες, τακούνια
ακόμη και χρώμα, για να φαίνονται σαν καινούρια", δήλωσε ο
τσαγκάρης, Αλέκος Παπαδόπουλος.
Η
κρίση φαίνεται ν' "ανασταίνει" και τα μπακάλικα της γειτονιάς. Οι
στενές σχέσεις με τον ιδιοκτήτη, η ποιότητα των προϊόντων και οι καλές
τιμές οδηγούν ολοένα και περισσότερους ν'Α αποφεύγουν τα μεγάλα
σούπερ-μάρκετ.
"Στα
συνοικιακά καταστήματα, υπάρχει η διαπροσωπική σχέση με τον πελάτη.
Στηριζόμαστε στο τρίπτυχο, ποιότητα, καλές τιμές και στενή σχέση με
τους πελάτες", πρόσθεσε ο Νίκος Χατζηπέτρου, ιδιοκτήτης του
καταστήματος "Μπακαλάκος".
Τα
περισσότερα προϊόντα στο συγκεκριμένο μπακάλικο πωλούνται χύμα, όπως
παλιά. "Εμείς θέλουμε να κερδίζουμε από την κατανάλωση και τη μεγάλη
κίνηση που υπάρχει στο κατάστημα. Οι άνθρωποι έχουν αρχίσει, λόγω των
οικονομικών προβλημάτων, να μετράνε τα πάντα και κάποιες φορές μας
ζητάνε να τους κάνουμε καλύτερη τιμή. Επίσης, αγοράζουν όσο τους
χρειάζεται. Μπορεί δηλαδή να πάρουν 300 γραμμάρια φακή, 250 γραμμάρια
ρύζι και τρία αβγά αντί για εξάδα, που έπαιρναν παλιότερα", λέει ο κ.
Χατζηπέτρου. ordering abortion pills to be shipped to house go abortion pill buy online ordering abortion pills to be shipped to house link where can i get the abortion pill online how often do women cheat on their husbands why husbands cheat how many women cheat on their husbands my husband cheated site why do wifes cheat adult audio stories tolobel.com adult japanese love stories
Σχόλια (
)
|
|
|
|
Υποβλήθηκε πριν από 4838 ημέρες
|
|
|
|
|
|
Ανάγνωση… |
Ανάγνωση… |
|
Ανάγνωση… |
|
Ανάγνωση… |
Ανάγνωση… |
|
|
Συζήτηση - Γνώμες - Σχόλια
|
|
|
|
|
|
|
|
Μεταπτυχιακά
Σάββατο, 10 Φεβρουαρίου 2024 - 22:37
Σχόλια (0)
|
|
ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΣ
Δευτέρα, 18 Σεπτεμβρίου 2023 - 18:41
Σχόλια (6)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Εκπαιδευτικά... και Άλλα
|
|
|
|
Ανάγνωση… |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|