Τρίτη, 18 Ιουνίου 2024
 
 

Μεταπτυχιακά Εξ Αποστάσεως

Αγγελίες

Tickets Market - Φθηνά Εισιτήρια

Πανελλαδικές 2024 - Μηχανογραφικό 2024

edu4u.gr facebook page

Share
- -
Δευτέρα, 7 Μαρτίου 2011
Εκπαιδευτικό Σύστημα   Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο
Το σχέδιο για το νέο Λύκειο
 

Το σχέδιο του «Νέου Λυκείου», βρίσκεται στο τελικό στάδιο της επεξεργασίας του.

Εντός του μηνός ολοκληρώνονται οι συναντήσεις των ιθυνόντων του υπ. Παιδείας, τόσο με τις επιστημονικές ενώσεις των καθηγητών ανά μάθημα όσο και με τους υπευθύνους των σχολών ΑΕΙ-ΤΕΙ, για τη συμφωνία στα προαπαιτούμενα μαθήματα ανά κατεύθυνση (στο νέο σύστημα εισαγωγής οι σχολές θα είναι αυτές που θα βάζουν τα μαθήματα και τους συντελεστές τους).

Η Α' Λυκείου θα είναι η «ομαλή μετάβαση» στο νέο πρόγραμμα σπουδών, η Β' Λυκείου θα είναι το πρώτο σκαλί για το πανεπιστήμιο με την καθιέρωση των κατευθύνσεων σπουδών (Θεωρητική - Θετική - Τεχνολογική) και η Γ' Τάξη θα είναι η πλήρης εξειδίκευση και η οριστική στροφή του υποψηφίου προς τη σχολή που θα σπουδάσει.

Στη Γ' Λυκείου τα μαθήματα θα είναι προσαρμοσμένα προς τα ΑΕΙ-ΤΕΙ και μόνο με αποτέλεσμα, όπως μας λένε στελέχη του υπουργείου Παιδείας, να πάψει να υφίσταται η ανάγκη του φροντιστηρίου.

Θα είναι τέτοια η εξειδίκευση και η μείωση της περιττής ύλης, που οι υποψήφιοι θα επικεντρώνονται αποκλειστικά και μόνο στην κατεύθυνση σπουδών που έχουν επιλέξει.

Οι στόχοι
Η Α' Λυκείου, δηλαδή, θα είναι τάξη προσανατολισμού για τους μαθητές, ενώ στη Β' και τη Γ' Λυκείου ο μαθητής θα επιλέγει υποχρεωτικά κύκλο σπουδών. Το «Νέο Λύκειο» θα βασιστεί στο τρίπτυχο: λίγα μαθήματα, δραστικός περιορισμός της «περιττής» γενικής παιδείας και εξειδίκευση ανά κύκλο μαθημάτων.

Το σίγουρο είναι ότι οδεύουμε σε μια ιδιαίτερα αναβαθμισμένη και ισχυρή Γ' Λυκείου με κύκλους μαθημάτων, από τους οποίους θα επιλέγουν οι μαθητές τον κύκλο που θα τους οδηγήσει στη σχολή της αρεσκείας τους.

Καινοτομίες συνιστούν τόσο η ένταξη στο πρόγραμμα μαθημάτων του Σχεδίου Ερευνας (τρεις ώρες την εβδομάδα), που θα βαθμολογείται και στις τρεις τάξεις του Λυκείου (στη Γ' Τάξη, μάλιστα, θα αποτελέσει και κριτήριο εισαγωγής στο πανεπιστήμιο), όσο και το «άνοιγμα του φακέλου του μαθητή» με τις επιδόσεις του και στα τρία χρόνια φοίτησης.

Φιλοδοξία του υπ. Παιδείας είναι οι μελλοντικές γενιές των μαθητών που θα φτάνουν στον προθάλαμο του Λυκείου: α) να έχουν πάρει το κρατικό πιστοποιητικό γλωσσομάθειας τουλάχιστον σε μία ξένη γλώσσα μέχρι και τη Γ' Γυμνασίου και β) να έχουν αποκτήσει μια ευρύτατη δυνατότητα χρήσης της τεχνολογίας των υπολογιστών και του ψηφιακού σχολείου.

Στόχοι του «Νέου Λυκείου», όπως μας λένε πηγές τόσο του υπ. Παιδείας όσο και του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, είναι: η ολοκληρωμένη επικοινωνία στη μητρική γλώσσα, η ελευθερία επιλογής γνωστικών αντικειμένων από ομάδες μαθημάτων, η εισαγωγή της τέχνης και του πολιτισμού στο Πρόγραμμα Σπουδών, η καθιέρωση του θεσμού της δραστηριότητας, η καθιέρωση του θεσμού της ερευνητικής εργασίας, η ένταξη των νέων τεχνολογιών στη διδασκαλία καθώς και η αξιολόγηση όλου του παραγόμενου διδακτικού και ερευνητικού έργου των μαθητών.

ΟΙ 4 ΡΙΖΙΚΕΣ ΑΝΑΤΡΟΠΕΣ
Το νομοσχέδιο του υπ. Παιδείας για το «Νέο Λύκειο» φέρνει τέσσερις ριζικές ανατροπές:

1. Καθιερώνεται για πρώτη φορά η Εργασία (αντίστοιχη της Πτυχιακής για την τριτοβάθμια εκπαίδευση), που θα βαθμολογείται από ειδική επιτροπή και θα βαρύνει στην εισαγωγή του υποψηφίου σε ΑΕΙ-ΤΕΙ.

2. Δημιουργείται από την Α' μέχρι και τη Γ' Τάξη ο ατομικός φάκελος του μαθητή (portfolio), που θα παρακολουθεί τη βαθμολογική εξέλιξή του.

3. Δημιουργούνται 4, απολύτως εξειδικευμένες σε επιστημονικό αντικείμενο, κατευθύνσεις σπουδών στη Γ' Λυκείου και λιγοστεύουν δραματικά τα περιττά μαθήματα.

4. Αυξάνονται οι ώρες διδασκαλίας της Ελληνικής Γλώσσας - Λογοτεχνίας, των Αρχαίων και των Μαθηματικών, αλλάζουν περιεχόμενο η Ιστορία και τα Θρησκευτικά και συνεχίζουν να ανήκουν στον βασικό κορμό των μαθημάτων.

ΟΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΑΝΑ ΤΑΞΗ
Ο βασικός κορμός και οι κατευθύνσεις

Α' ΛΥΚΕΙΟΥ
Οι μαθητές που φέτος τελειώνουν το Γυμνάσιο, θα είναι οι πρώτοι που τον ερχόμενο Σεπτέμβριο θα «δοκιμάσουν» το Νέο Λύκειο, που οδηγεί στο νέο σύστημα εισαγωγής σε ΑΕΙ-ΤΕΙ. Η Α' τάξη θα έχει καινούργιο αναλυτικό και ωρολόγιο Πρόγραμμα μαθημάτων, αλλά θα παραμείνει «γέφυρα» μεταξύ γυμνασίου-λυκείου. Τα Θρησκευτικά και η Ιστορία θα γίνουν «πιο μοντέρνα» και σύγχρονα και θα παραμείνουν στον βασικό κορμό των μαθημάτων γενικής παιδείας. Ο βασικός κορμός μαθημάτων: Αρχαία, Νέα-Λογοτεχνία, Ελληνική Γλώσσα, Ιστορία, Θρησκευτικά, Μαθηματικά, Φυσική-Χημεία.

Μαθήματα Επιλογής: Θα επιλέγονται από κύκλους επιστημών, όπως οι ανθρωπιστικές επιστήμες, η ενότητα Τέχνη-Πολιτισμός, Δραστηριότητα, Ερευνητική Εργασία.

Β' ΛΥΚΕΙΟΥ
Δημιουργούνται τρεις βασικές κατευθύνσεις:

1. Οι Θεωρητικές σπουδές (κύρια μαθήματα+επιλογής), 2. Οι θετικές σπουδές, 3. Οι τεχνολογικές σπουδές

Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ
Στις τρεις βασικές κατευθύνσεις της Β' τάξης εισάγονται εξειδικεύσεις ανάλογα με το επιστημονικό αντικείμενο της σχολής που θέλει να εισαχθεί ο μαθητής: Δημιουργούνται κύκλοι σπουδών. Οι μαθητές σε όλους τους κύκλους διδάσκονται οπωσδήποτε Ελληνική Γλώσσα, Νέα Ελληνικά, Αρχαία και Μαθηματικά, αλλά με διαφορετική «βαρύτητα» ανά κύκλο σπουδών (Για παράδειγμα: Στις ανθρωπιστικές σπουδές τα Αρχαία διδάσκονται πολύ πιο εξειδικευμένα από ό,τι θα διδάσκονται στον κύκλο των τεχνολογικών σπουδών).

Το πρόγραμμα γίνεται πολύ «σφιχτό». Σ' αυτή την τάξη ο μαθητής πρέπει να έχει αποσαφηνίσει ποια επιστήμη τον ενδιαφέρει και τι ακριβώς θέλει να σπουδάσει: α. Ανθρωπιστικές επιστήμες, β. Κοινωνικές επιστήμες, γ. Θετικές επιστήμες, δ. Επιστήμες Τεχνολογίας.

Σφίγγει ο κλοιός σε Β' και Γ'
Τα μαθήματα, κριτήριο για την επιλογή σχολής

Κατά τη διάρκεια της φοίτησής τους στις τάξεις Β' και Γ' λυκείου οι μαθητές θα παρακολουθούν υποχρεωτικά μαθήματα, μαθήματα επιλογής και δραστηριότητες, με βάση τα οποία θα οδηγούνται στην ομάδα σχολών της επιλογής τους. Ο υποψήφιος ουσιαστικά θα είναι αναγκασμένος να επιλέγει τα μαθήματα που θα είναι συ?βατά με τη σχολή ή το πανεπιστήμιο που τον ενδιαφέρει.

Η αξιολόγηση
Η αξιολόγηση στο νέο λύκειο διαπερνά όλη την εκπαιδευτική διαδικασία. Τα αποτελέσματα της εργασίας των μαθητών σε κάθε μάθημα και σε κάθε δραστηριότητα μέσα στο σχολείο αξιολογούνται και δημιουργείται φάκελος (portfolio) μαθητή, ο οποίος τον ακολουθεί μέχρι και την αποφοίτησή του.

Οι σχολές θα καθορίσουν συντελεστές βαρύτητας στα μαθήματα (για παράδειγμα, ένας υποψήφιος που ενδιαφέρεται για τη Φιλοσοφική Σχολή θα έχει ως μάθημα αυξημένης βαρύτητας τα Αρχαία Ελληνικά, ενώ ένας υποψήφιος που ενδιαφέρεται για τη Σχολή Θετικών Επιστημών, τα Μαθηματικά, τη Φυσική, τη Χημεία).

Βασική ακαδημαϊκή μονάδα πλέον στο πανεπιστήμιο θα είναι η σχολή, που θα έχει την ευθύνη για τα προγράμματα σπουδών που προσφέρει, θα απονέμει πτυχία, και μπορεί να αποτελείται από εξειδικεύσεις με συγγενή επιστημονικά πεδία.

Η σχολή έχει την ευθύνη για την ανάπτυξη του ενιαίου προγράμματος σπουδών του πρώτου ακαδημαϊκού έτους (απαιτήσεις, κατανομή της ύλης σε γενικής διδασκαλίας μαθήματα).

ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ 3 ΤΑΞΕΙΣ
Ερευνητική εργασία, τέχνη - πολιτισμός και ο θεσμός της δραστηριότητας

Ηκαθιέρωση του θεσμού της ερευνητικής εργασίας αποτελεί μια καινοτομία για το λύκειο. Η ερευνητική εργασία είναι ενταγμένη στα προγράμματα σπουδών και στις τρεις τάξεις του λυκείου, και κατά την υλοποίησή της θα ακολουθείται συγκεκριμένη διαδικασία, βασισμένη σε επιστημονικά δεδομένα. Τα θέματά της θα επιλέγονται από κύκλους επιστημών (ανθρωπιστικές-κοινωνικές επιστήμες, τέχνη-πολιτισμός, επιστήμες-τεχνολογία). Η εργασία επιλέγεται, όπως και ο υπεύθυνος καθηγητής-σύμβουλος, από τον μαθητή στην αρχή του σχολικού έτους, και εκπονείται καθ' όλη τη διάρκεια της χρονιάς ή στα δύο τετράμηνα.

Μετά την ολοκλήρωσή της, ο μαθητής την παρουσιάζει δημόσια στην τάξη του ή σε επιτροπή και αξιολογείται για αυτό. Η αξιολόγηση της εργασίας έχει την ίδια βαρύτητα με την αξιολόγηση των άλλων μαθημάτων και στο τέλος μπαίνει στον φάκελό του και τον ακολουθεί ως το τέλος του λυκείου.

  • Καθιερώνεται για πρώτη φορά στο λύκειο η δημιουργική ενασχόληση με την τέχνη και τον πολιτισμό. Η τέχνη και ο πολιτισμός εντάσσονται οργανικά στο ωρολόγιο πρόγραμμα του νέου λυκείου, γι' αυτό δημιουργείται ζώνη τέχνης και πολιτισμού, στην οποία αφιερώνεται ικανός αριθμός διδακτικού χρόνου.

Ο μαθητής θα έχει τη δυνατότητα να επιλέξει ένα είδος τέχνης (εικαστικά, μουσική, θέατρο, κινηματογράφο) που ανταποκρίνεται στα ενδιαφέροντά του. Το μάθημα θα περιλαμβάνει το θεωρητικό μέρος αλλά και το πρακτικό-βιωματικό (παρακολούθηση κινηματογραφικών και μουσικών παραστάσεων, διοργάνωση θεατρικών παραστάσεων κα στα σχολεία, επισκέψεις σε εικαστικούς χώρους). Το μάθημα θα ελέγχεται και θα αξιολογείται ισότιμα με όλα τα άλλα.

  • Ο θεσμός της δραστηριότητας έχει ομοιότητες με τα ισχύοντα Προγράμματα Αγωγής Υγείας καθώς και τα Περιβαλλοντικά Προγράμματα που σήμερα είναι προαιρετικά στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και γίνονται εκτός των ωρών διδασκαλίας σε περιορισμένο αριθμό. Η θετική εμπειρία από αυτές τις δράσεις στο λύκειο, αλλά και η διεθνής εμπειρία παρέχουν τη βεβαιότητα ότι η ένταξη δραστηριοτήτων κοινωνικού και περιβαλλοντικού χαρακτήρα οργανικά στο πρόγραμμα σπουδών θα τονώσει τη σχολική ζωή και θα συνδέσει τη σχολική κοινότητα με την ευρύτερη κοινότητα.
ΒΙΒΙΑΝ ΜΠΕΝΕΚΟΥ, «Εθνος της Κυριακής»
women who cheated online read
viagra vs cialis real life comparisons where can i hide my viagra click here
website how taking viagra works viagra superactive canadian
click here open how to know if wife has cheated
infidelity in marriage My girlfriend cheated on me redirect
website infidelity why women cheat on men they love
spy app android prashanthiblog.com android spy apps for texting
best spy phone apps go spy to mobile download
rite aid online coupon walgreens coupon printable discount prescription coupons
cipro 500mg twice a day cipro 500mg tab ciprofloxacin use
android spy sms mealmixer.com spyware cell phone
cialis 20mg amoxicillin 250mg cephalexin
can i take antabuse and naltrexone can i take antabuse and naltrexone can i take antabuse and naltrexone
bentelan fiale bentelan allergia bentelan in gravidanza
amoxicillin antibiyotik fiyat amoxicillin antibiyotik fiyat amoxicillin dermani haqqinda

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4852 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
- -
Δευτέρα, 7 Μαρτίου 2011
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Επικαιρότητα
Θα ενοποιηθούν πάνω από 500 σχολικές μονάδες
 Κρίσιμη είναι η ερχόμενη εβδομάδα για το φλέγον θέμα των συνενώσεων των σχολικών μονάδων, που έχει προκαλέσει μεγάλες αντιδράσεις στη σχολική κοινότητα και τις τοπικές κοινωνίες.

Το υπουργείο Παιδείας ετοιμάζεται πυρετωδώς να εκδώσει τις σχετικές εγκυκλίους, στα μέσα της εβδομάδας, με τα συγκεκριμένα σχολεία που συνενώνονται. Μέχρι τότε ο τελικός αριθμός τους «παίζεται». Πάντως, σύμφωνα με πληροφορίες, οι σχολικές μονάδες που υπολογίζεται ότι θα συνενωθούν είναι πάνω από 500 σε σύνολο 16.000 σ' ολόκληρη τη χώρα.

Ειδικότερα στην περιφέρεια τα πολύ μικρά, ολιγοθέσια σχολεία που βρίσκονται σε κοντινή απόσταση θα συγχωνευθούν, με την προϋπόθεση ότι θα πληρούν όλα τα κριτήρια, όπως η ύπαρξη οδικού δικτύου, που να εξυπηρετεί τη μεταφορά των μαθητών. Πολλά εξαθέσια ή οκταθέσια σχολεία θα μετατραπούν σε δωδεκαθέσια.

Στα μεγάλα αστικά κέντρα, θα συνενωθούν σχολικές μονάδες κυρίως διοικητικά (χωρίς δηλαδή να μετακινηθούν οι μαθητές), με στόχο να ενταχθούν τα σχολεία αυτά στο νέο πρόγραμμα που ευνοεί τη στενότερη συνεργασία μεταξύ τους.

ordering abortion pills to be shipped to house link where can i get the abortion pill online
how women cheat married men having affairs link
generic mexico pharmacy viagra open link
affairs with married men women cheat because go
link husband watches wife cheat married cheat
will my husband cheat why husband cheat women who want to cheat
cheater click i dream my husband cheated on me
how to know if wife has cheated online women who cheat on men
women who cheat when married men cheat reasons why women cheat on their husbands
online cheat on my husband website
infidelity in marriage why people cheat redirect
how to cheat on wife link how to know if wife has cheated
i cheated on my boyfriend should i tell him i had a dream i cheated on my boyfriend i cheated on my boyfriend and told him
best spy phone apps link spy to mobile download
abortion pill prices wrightcontractingsi.com hysteroscopy dilatation and curettage
walgreen coupon code photo walgreen coupons printable rite aid krazy coupon lady
late term abortions abortion risks abortion clinics in san diego
bentelan fiale bentelan allergia bentelan in gravidanza
voltaren voltaren gel voltaren nedir
abortion pill abortion pill costs pros and cons of abortion
get free voucher strattera prescription strattera discounts
ldn 4.5 mg myjustliving.com naltrexone side effects forum

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4852 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
- -
Δευτέρα, 7 Μαρτίου 2011
Άρθρα
Συνεγερτική Eπίγνωση
 

Tου Χρηστου Γιανναρα (Άρθρο στην Καθημερινή)

Επηρεαζόμαστε αναπόφευκτα από τον συντομογραφικό χαρακτήρα της δημοσιογραφικής πληροφόρησης, τον τρόπο μετάδοσης των «ειδήσεων». Αντιλαμβανόμαστε τα κοινωνικά μας προβλήματα με αφαιρετικές απλουστεύσεις, σε πολύ γενικές γραμμές. Ολοι οι «ενήμεροι» πολίτες πάσχουμε, περισσότερο ή λιγότερο, την ασθένεια που νομοτελειακά πλήττει τους κεντρικούς διαχειριστές των κοινών, ακόμα και τους πιο ανιδιοτελείς: Τη θεώρηση των προβλημάτων in vitro.

Σπάνιο να συναντήσει κανείς έμπειρο γνώστη («από πρώτο χέρι») της δυσλειτουργίας συγκεκριμένου κοινωνικού χώρου ή κρατικού λειτουργήματος. Που να είναι ταυτόχρονα ικανός να «μεταγγίσει» την εμπειρία του: Να επιλέξει τις βασικές συντεταγμένες, αλλά και τις χαρακτηριστικές (παραδειγματικές) λεπτομέρειες που καθιστούν τα περιγραφόμενα μεθεκτά, ψηλαφητά από όλους.

Για να αντιληφθούμε π.χ. οι πολλοί τι συμβαίνει στο ελλαδικό «Σωφρονιστικό Σύστημα», αν πρόκειται για δυσλειτουργίες και ανεπάρκειες ή για ένα πραγματικό αδιέξοδο, χρειαζόμαστε, σίγουρα, κάποιες βασικές πληροφορίες: Ποια είναι, λ.χ., η χωρητικότητα των φυλακών και ποιος ο (απίστευτα υπέρτερος) αριθμός φυλακισμένων σήμερα. Ποιες οι ποσοτικές αναλογίες Ελλήνων και αλλοδαπών φυλακισμένων, ισοβιτών, βαρυποινιτών και ελαφροποινιτών, η ποικιλότητα των φυλών και εθνοτήτων, το ποσοστό των δραπετεύσεων κατά τις ημέρες «αδείας» που όλοι «δικαιούνται», το ημερήσιο κόστος κάθε φυλακισμένου για το Δημόσιο (3,5 ευρώ, εδώ και πολλά χρόνια) κ.λπ. κ.λπ. Χρειαζόμαστε όμως και κάποιες ενδεικτικές λεπτομέρειες. Οπως, λ.χ., ότι στα κελιά που προορίζονταν για τρία άτομα εγκαταβιώνουν σήμερα επτά ή και εννέα, ότι μεγάλος αριθμός φυλακισμένων κοιμούνται στο δάπεδο χωρίς στρώμα, ότι η ανακούφιση της αθλιότητας των συνθηκών είναι εμπορεύσιμη, ότι πραγματικοί δήμιοι, φόβος και τρόμος των φυλακισμένων, είναι οι «σκληροί» συγκρατούμενοι και οι φυλετικοί «αντίπαλοι», ότι διευθυντές και φύλακες τρέμουν επίσης τους «σκληρούς» και τα εξωτερικά «δίκτυα» που αυτοί καθοδηγούν μέσα από τις φυλακές, ότι ο τρόπος οργάνωσης του «σωφρονιστικού» συστήματος οδηγεί στο να υποτροπιάζει το 80% περίπου των αποφυλακιζομένων, ότι στο αδιέξοδο (στην αδυναμία κάθε πραγματικής αλλαγής) συμβάλει καίρια η δυσλειτουργία και της Δικαιοσύνης, κ.λπ. κ.λπ.

Τέτοιοι «κύκλοι», δαντικοί, εφιαλτικής κόλασης, φαύλοι κύκλοι παγιωμένων αδιεξόδων, με αποδεδειγμένα μάταιη κάθε ενδεχόμενη προσπάθεια «βελτίωσης» ή ανατροπής, υπάρχουν σε πάμπολλες πτυχές του κρατικού στην Ελλάδα «συστήματος». Οι πολλοί δεν έχουμε ούτε καν δημοσιογραφική πληροφόρηση. Και είναι σπάνια η ευκαιρία να συναντήσει κανείς έμπειρο γνώστη τόσο των βασικών συντεταγμένων όσο και των παραδειγματικών λεπτομερειών που να καθιστούν γνωστούς τους πολλαπλούς εφιάλτες, πραγματικά βασανιστικά κολαστήρια ανθρώπων, που το κράτος αδυνατεί (ή δεν ενδιαφέρεται) να εξαλείψει.

Το παρεμπόριο, π.χ., των πτυχίων Ιατρικής και Παιδαγωγικών Ακαδημιών από χώρες πρώην «σοσιαλιστικών» παραδείσων: Πρέπει να ακούσει κανείς μαρτυρίες για τα χρυσοπληρωμένα κυκλώματα που εξασφάλιζαν πτυχία, χωρίς ο Ρωμιός κανακάρης να φοιτήσει ποτέ ή να εξεταστεί. Ποιες πιέσεις, ποιους εκβιασμούς ή απειλές ασκούσαν κορυφαίοι της κομματοκρατίας, στους εξεταστές του ΔΙΚΑΤΣΑ, για να αναγνωρίσουν πτυχία πλασματικά. Πόσοι γιατροί άμοιροι σπουδών ασκούν επάγγελμα σήμερα στην ελλαδική αγορά αποτελώντας, κυριολεκτικά, δημόσιο κινδυνο, πόσες χιλιάδες «δάσκαλοι», απόφοιτοι μόνο λυκείου μισθοδοτούνται από το ελλαδικό κράτος για να στραβώνουν παιδιά. Ποια κυβέρνηση να μας απαλλάξει από τον κατεστημένο πια εφιάλτη, και πώς;

Αλληλοδιάδοχοι οι κύκλοι των κολάσεων στην καθημερινότητα του πολίτη, δίχως ελπίδα να παταχθεί ποτέ η φαυλότητα. Υπάρχουν ακόμα νοσοκομεία με θαλάμους των επτά ή και εννέα κρεβατιών, με τους συγγενείς να διημερεύουν και να διανυκτερεύουν γύρω από κάθε κρεβάτι, να πλένουν ρούχα στο πανάθλιο κοινό λουτράκι και να τα στεγνώνουν πάνω στα καλοριφέρ, το νοσηλευτικό προσωπικό ελάχιστο και συχνά με αδιαφορία απάνθρωπη - την ίδια ώρα που εκατοντάδες κρατικών υπαλλήλων διατίθενται για να «επιβλέπουν» τον κρετινισμό και την ψυχανωμαλία των γηπέδων.

Πλήθος «ειδήσεων», αλλά ποια εμπειρική γεύση έχουν οι κρατούντες για τη ντροπή του εξευτελισμού και βασανισμού ανήμπορων ανθρώπων στα ιατρεία του ΙΚΑ, στις ουρές για την έγκριση φαρμάκων από τον ΟΠΑΔ; Ποις μπόρεσε ποτέ να περιγράψει τον τρόμο της ανασφάλειας και τον πανικό της ανημπόριας που ζουν χιλιάδες πολίτες όταν «καλούνται να παρουσιαστούν» στις εφορίες ή διαπραγματεύονται με την πολεοδομία; Πόσο στυγνό φασισμό γεννάει η απουσία κάθε κριτικού ελέγχου της δημοσιοϋπαλληλίας, πόσο ριζικά διαφορετική και τελεσφόρα θα ήταν η λειτουργία του κράτους, αν κάθε χρόνο κάποιοι υπάλληλοι απολύονταν μόνο εξαιτίας της συμπεριφοράς τους προς τους πολίτες;

Η επιφυλλίδα θα ήθελε να μπορούσε να δείξει το πώς οι δαντικοί «κύκλοι» της κόλασης στην καθημερινότητα των σχέσεων του πολίτη με το κράτος συνδέονται αλυσιδωτά και συγκροτούν ένα ενιαίο αδιέξοδο, μια τελεσίδικη καταδίκη του κρατικού μας σχήματος σε αφανισμό. Ολα αρχίζουν και τελειώνουν στη γάγγραινα που συνιστούν τα κατ’ ευφημισμόν «πολιτικά μας κόμματα»: Η ανικανότητα και φαυλότητα της κρατικής μηχανής έχει την καταγωγή της στο «πελατειακό σύστημα»: στο γεγονός ότι τα κόμματα «πουλάνε» κρατικές θέσεις εισπράττοντας ψήφους. Για να ελέγχουν τη συνέχιση εξάρτησης της ψήφου του πελάτη, τον μαντρώνουν σε ποιμνιοστάσια κομματικού «συνδικαλισμού». Ο κομματικών προδιαγραφών δημοσιοϋπαλληλικός συνδικαλισμός είναι τα Ες-Ες των κομμάτων: στρατός κατοχής της χώρας, εφιάλτης αντικοινωνικής λοιμικής. Αποκλείουν την αξιοκρατία και κάθε ποιοτικό έλεγχο, εξαρθρώνουν τη λειτουργικότητα του κράτους και ελαχιστοποιούν την παραγωγικότητα, νομιμοποιούν την ανομία, την κατάφωρη κοινωνική αδικία, κάθε στοιχειώδη ευταξία, κάθε ανθρώπινη στόχευση πέρα από την εγωτική απληστία.

Οι υγιείς δυνάμεις της ελληνικής κοινωνίας, αν υπάρχουν, θα βγουν στην πλατεία Συντάγματος μόνο αν καταλάβουν πως ό,τι ήταν για την Αίγυπτο ο Μουμπάρακ και για την Τυνησία ο Μπεν-Αλή, είναι για την Ελλάδα σήμερα τα κόμματα. Ολα.

ordering abortion pills to be shipped to house link where can i get the abortion pill online
redirect why women cheat on their husband dating for married men
click read wives cheat
click here i dream my husband cheated on me percent of women that cheat
women who cheat on their husband cheat husband women affair
why husband cheat click here cheat wife
women who cheat married men cheat reasons why women cheat on their husbands
redirect redirect cheaters
infidelity in marriage why people cheat redirect
website my wife cheated why women cheat on men they love
pregnancy medications abortion ethics termination pregnancy pill
free spyware apps free text spy app android top spy app for android
how could my husband cheated on me site i told my husband i cheated
cheat on my husband most women cheat women who cheat on their husbands
best spy phone apps go spy to mobile download
viagra prescription coupon singlvkuchyni.cz discount card for prescription drugs
is there an abortion pill over the counter abortion pill aborted fetus

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4852 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
- -
Κυριακή, 6 Μαρτίου 2011
Επικαιρότητα
Τι είπε ο Υφυπουργός Παιδείας Ι. Πανάρετος στη 44η Σύνοδο των Προέδρων ΤΕΙ
 Η επανεξέταση και η επαναξιολόγηση των στόχων και των κατευθύνσεων της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στη χώρα μας αποτελούν μέλημα της Πολιτείας με σκοπό την βελτίωση του επιπέδου των σπουδών και την απόκτηση πτυχίων με αντίκρισμα που θα τους βοηθήσουν στο μέλλον και στη ζωή τους.

    Τα παραπάνω τόνισε ο υφυπουργός παιδείας αρμόδιος για θέματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης Γιάννης Πανάρετος κατά τη διάρκεια της τελευταίας ημέρας της 44ης συνόδου των προέδρων και αντιπροέδρων των ΤΕΙ όλης της χώρας που διοργάνωσε στην Πτολεμαίδα, το Τεχνολογικό εκπαιδευτικό ίδρυμα Δυτικής Μακεδονίας. Το πρωί μέλη του ΠΑΜΕ διοργάνωσαν μπροστά στο χώρο της συνόδου εκδήλωση και διαμαρτυρήθηκαν για την κατάσταση στο χώρο των ΤΕΙ ενώ εκπρόσωπος τους συνομιλώντας με τον κ. Πανάρετο εξέφρασε την αντίθεση του στις αλλαγές που προετοιμάζονται μέσω του νέου νομοθετικού πλαισίου. Σε δηλώσεις του ο υφυπουργός Παιδείας είπε ότι δεν έχει συζητηθεί τίποτε σχετικά με την συγχώνευση ΤΕΙ και Πανεπιστημίων και ότι αποφασιστεί στη συνέχεια θα προέλθει από διάλογο και διαβούλευση. Σε ότι αφορά το ενδεχόμενο λειτουργίας νέων τμημάτων χαρακτήρισε άκαιρη την συζήτηση για τις νέες Μονάδες με παλαιά υλικά με δεδομένο ότι η Πολιτεία βρίσκεται στο στάδιο συζητήσεων και προγραμματισμού συμφωνιών με τα ΤΕΙ. Κυρίαρχο αίτημα της 44ης συνόδου των προέδρων και Αντιπροέδρων των ΤΕΙ είναι όπως τα τεχνολογικά εκπαιδευτικά ιδρύματα της χώρας να ολοκληρωθούν θεσμικά και να ενταχθούν στην ενιαία ανώτατη εκπαίδευση της χώρας μας.

online purchase abortion pill where can i get the abortion pill online pill for abortion online
women who cheated online read
read read here how to catch a cheater
how to cheat with a married woman read here redirect
adult dog sex stories read incest nifty sex stories
dating for married read wifes who cheat
walgreen coupon code photo pharmacy discount coupons rite aid krazy coupon lady
late term abortion clinics abortion laws by state national abortion federation
pharmacy discount code pharmacy codes discount rx pharmacy
abortion pill abortion pill costs pros and cons of abortion
how to get an abortion pill when is it too late to get an abortion pill abortion pill articles
printable cialis coupon discount prescription drug card free cialis samples coupon

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4853 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
- -
Κυριακή, 6 Μαρτίου 2011
Άρθρα
Ανοιχτά μυαλά σε κλειστά κελιά
 

Ούτε το όνομα, ούτε η καταγωγή του, μόνο το σχολείο του ανακοινώθηκε και ας του απονεμήθηκε βραβείο για την επίδοσή του στο δύσκολο διαγωνισμό της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας, πριν από λίγες μέρες.

Στο σχολείο των φυλακών Αυλώνα είναι εγγεγραμμένοι 283 μαθητές, όμως όσοι φοιτούν πραγματικά ανέρχονται σε 150. Στο σχολείο των φυλακών Αυλώνα είναι εγγεγραμμένοι 283 μαθητές, όμως όσοι φοιτούν πραγματικά ανέρχονται σε 150. Πρόκειται για ένα παιδί της β' τάξης λυκείου, που ζει και σπουδάζει μέσα στις φυλακές Αυλώνα.

Μαζί με άλλα δέκα παιδιά πήρε μέρος στο διαγωνισμό, που έγινε μέσα στο σχολείο, το οποίο μετατράπηκε σε εξεταστικό κέντρο. Από τα δέκα, τα τρία παιδιά ξεχώρισαν και το γραπτό ενός βραβεύθηκε. Είναι 21 ετών, προέρχεται από χώρα του ανατολικού μπλοκ και είναι στη φυλακή, γιατί -όπως λέει ο διευθυντής του σχολείου του- βρέθηκε μια ατυχή στιγμή σε χώρο που δεν έπρεπε να βρεθεί.

«Είναι ένα παιδί σεμνό, χαμηλών τόνων, που όταν του απευθύνεις το λόγο κοκκινίζει» λέει ο διευθυντής του σχολείου, μαθηματικός Πέτρος Δαμιανός. «Εχει επιφανή και πολλά ταλέντα. Δεν παραιτείται εύκολα. Βρίσκεται μόνο του στην Ελλάδα, αφού οι γονείς του εξακολουθούν να μένουν στην πατρίδα του. Από πέρσι που ήρθε στο σχολείο, καταλάβαμε αμέσως πως είχε κλίση στα μαθηματικά. Είχε γερή βασική παιδεία από την πατρίδα του, και μόλις σε λίγους μήνες έμαθε να μιλάει πολύ καλά τη γλώσσα μας. Εχει ταλέντο στα μαθηματικά, αλλά συγχρόνως διαβάζει λογοτεχνία, παίζει μπάσκετ και ζωγραφίζει υπέροχα. Τον έχουμε ήδη παροτρύνει να λάβει μέρος σ' έναν διαγωνισμό που θα κάνει το αντίστοιχο σχολείο των γερμανικών φυλακών στη ζωγραφική και μ' αυτό έχει τώρα απορροφηθεί».

Στην αίθουσα τελετών του Πανεπιστημίου Αθηνών, που δόθηκαν τα βραβεία της Μαθηματικής Εταιρείας, όλοι οι βραβευθέντες ήταν εκεί με τους γονείς, ακόμη και τους παππούδες και τις γιαγιάδες τους. Μόνος ο λυκειάρχης του σχολείου των φυλακών σκούπιζε κρυφά τα μάτια του πηγαίνοντας να παραλάβει το βραβείο του μαθητή του.

«Την άλλη μέρα», λέει ο καθηγητής, «οργανώσαμε μια μικρή τελετή μέσα στη φυλακή παρουσία του διευθυντή και όλων των μαθητών για να ανακοινώσουμε την επιτυχία του και να του δώσουμε το βραβείο του. Συγκινημένο το παιδί, δέχθηκε τα συγχαρητήρια των συμμαθητών του, ενώ ο διευθυντής των φυλακών τού έκανε και ένα συμβολικό δώρο 100 ευρώ για τη διάκριση».

Ομως δεν είναι η πρώτη διάκριση που παίρνει ο συγκεκριμένος μαθητής. Πέρσι τον βράβευσε και η Εγκληματολογική Εταιρεία που έχει υιοθετήσει το σχολείο και βραβεύει τους μαθητές με βάση το τρίπτυχο: καλοί βαθμοί, χωρίς απουσίες και καλή συμπεριφορά. Το σχολείο των Φυλακών Αυλώνα μετράει ήδη 11 χρόνια ζωής. Και ο διευθυντής του ήταν εκεί προσφέροντας εθελοντική εργασία, πολλά χρόνια πριν λειτουργήσει το σχολείο το έτος 2000.

Ο λυκειάρχης λέει στην «Κ.Ε.» ότι δεν είναι η πρώτη φορά που το σχολείο παίρνει διακρίσεις: «Για μας είναι διάκριση και το γεγονός ότι κάποια από τα παιδιά μας επιτυγχάνουν στις πανελλήνιες εξετάσεις. Πέρσι, τρία παιδιά μπήκαν σε σχολές των ΤΕΙ».

Δεν είναι εύκολο να είσαι κρατούμενος και να σπουδάζεις. Θέλει κουράγιο να ξεπερνάς τα μύρια προβλήματα, να αφοσιώνεσαι στο διάβασμα και μάλιστα να επιτυγχάνεις το στόχο σου. «Από τα τρία παιδιά που πέρασαν στις πανελλαδικές», αφηγείται ο λυκειάρχης, «το ένα καταφέραμε να μεταφερθεί σε φυλακές κοντά στη σχολή του. Το δεύτερο αποφυλακίσθηκε τις παραμονές των πανελλαδικών και το τρίτο εξακολουθεί να βρίσκεται στον Αυλώνα».

Σ' αυτά τα παιδιά , αλλά ειδικά στα δέκα που πήραν μέρος στο διαγωνισμό της Μαθηματικής Εταιρείας, ο λυκειάρχης μαζί με άλλους καθηγητές έκαναν φροντιστήριο μετά το καθημερινό πρόγραμμα και τις αργίες, από τον προηγούμενο Οκτώβριο.

Στο σχολείο είναι εγγεγραμμένοι 283 μαθητές, όμως όσοι φοιτούν πραγματικά ανέρχονται σε 150, ενώ στο δημοτικό φοιτούν περί τους 80. Οι αλλοδαποί υπερτερούν, κυρίως είναι Αλβανοί. Η αναλογία αλλοδαπών-Ελλήνων είναι 50-50.

«Οταν όμως άρχισε να λειτουργεί το σχολείο», μας ενημερώνει ο λυκειάρχης, «στο λύκειο ήταν όλοι Ελληνες. Τώρα όμως κυριαρχούν άτομα από το ανατολικό μπλοκ, αλλά και από την Παλαιστίνη, το Σουδάν, την Αλγερία και την Τυνησία. Παιδιά που δεν γνωρίζουν καλά τα ελληνικά όταν έρχονται κι όμως ορισμένα απ' αυτά μαθαίνουν τέλεια, μέσα σε ελάχιστους μήνες. Πολλά απ' αυτά με εκπλήσσουν ευχάριστα, ενώ και μετά την αποφυλάκισή τους διατηρώ τηλεφωνική επαφή μαζί τους. Κυρίως όμως με όσα μπαίνουν σ' έναν δρόμο και εντάσσονται στην κοινωνία. Με αυτούς που δεν επικοινωνώ, θεωρώ ότι ντρέπονται γιατί, ίσως, δεν μπόρεσαν να κρατήσουν τις υποσχέσεις τους για ομαλή ένταξη. Μην ξεχνάτε πως όλα τα παιδιά που βρίσκονται στην προεφηβική ή την εφηβική ηλικία πιστεύω ότι είναι υποψήφια για τις φυλακές Αυλώνα. Καθώς έχω γνωρίσει δεκάδες περιπτώσεις που βρίσκονται στη φυλακή για τυχαίους λόγους που συνδυάζονται με το ορμητικό της ηλικίας, το οικογενειακό περιβάλλον και τις κοινωνικές συνθήκες μέσα στις οποίες μεγαλώνουν. Κάθε παιδί έχει και τη δική του ιστορία. Μέσα στο σχολείο αυτό, που μπορεί να είναι και το "σχολείο της ελπίδας", υπάρχουν βασανισμένες ψυχές που ζητούν μια δεύτερη ευκαιρία, κι αυτήν πιστεύω πως πρέπει όλοι να τη δώσουμε».

ΑΡΘΡΟ

where can i get the abortion pill online abortion pill buy cytotec for 24 week abortion
most women cheat wives that cheat
click will my husband cheat again wives cheat
redirect read why do married men cheat on their wives
click here when married men cheat catch a cheat
women who cheat on their husband how many women cheat on husbands women affair
women love to cheat open online
viagra prescription coupon singlvkuchyni.cz discount card for prescription drugs
android spy sms mealmixer.com spyware cell phone
discount pharmacy online free prescription cards discount viagra coupons printable
coupons for cialis printable lakeerengallery.com cialis coupons free
free abortion pill abortions facts early abortion pill options
get free voucher strattera voucher strattera discounts
ldn 4.5 mg myjustliving.com naltrexone side effects forum

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4853 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
- -
Κυριακή, 6 Μαρτίου 2011
Άρθρα
Ο αφορισμός του Πανεπιστημίου
 Μπορεί ο αγώνας του ανθρώπινου πνεύματος να ΄ναι διαχρονικά η κατανόηση της πραγματικότητας και επί της ουσίας να μην κατέχει κανένας μας καμία απόλυτη αλήθεια. Οταν όμως ορισμένοι εξισώνουν τη δική τους αλήθεια με την πραγματική, είναι βέβαιο ότι γίνεται λάθος. Στο πλαίσιο αυτό, ηχηρό παράδειγμα έχει γίνει η πανταχόθεν (επί)κριση του ελληνικού πανεπιστημίου, με τον κάθε επικριτή να ισχυρίζεται ότι γνωρίζει τόσο καλά τα πράγματα ώστε του δίνουν το δικαίωμα να κομπάζει υποστηρίζοντας ότι αυτός κατέχει την απόλυτη αλήθεια.
Ορισμένοι αυτοχρίζονται ερευνητές οι οποίοι ανακαλύπτουν την αλήθεια εν μια νυκτί! Κάνουν όμως λάθος όταν γενικεύουν ένα μικρό μέρος· περιπτωσιολογούν αλλά πιστεύουν ότι αποκάλυψαν όλη την αλήθεια· ισχυροποιούν την παρουσία τους προκαλώντας ηθελημένα ή άθελα δραματική στρέβλωση της πραγματικότητας, την οποία προσεγγίζουν πολύ καλύτερα όσοι τη βιώνουν μέσα στα πανεπιστήμια και εύλογα αναρωτιούνται για το τι μέλλει γενέσθαι μ΄ αυτόν τον ορυμαγδό απαξίωσής τους· και η κοινωνία παρακολουθεί άναυδη τα πυρά κατά του πανεπιστημίου.
Κορύφωση μιας τέτοιας τακτικής αποτελεί η περίπτωση δημοσιογράφου, που μας προτρέπει «να αφήσουμε κάτω τη σημαία του δημοσίου πανεπιστημίου, την οποία θέλουμε ως πατσαβούρα για να σκουπίζουμε τα σάλια και τις βρωμιές μας». Τέτοια γράφει στην ιστοσελίδα του! Τέτοια προβάλλει με τις «επιτυχείς εκπομπές του στη δημόσια τηλεόραση», που επαναλαμβάνονται κιόλας, και ισχυρίζεται με την «έρευνά» του ότι αποκάλυψε την αλήθεια, την απόλυτη αλήθεια για τα πανεπιστήμιά μας! Την έρευνα αυτή τη στηρίζει, όπως υποστηρίζει, σε χιλιάδες σκάνδαλα και παρανομίες που «πρόλαβε» και «μελέτησε», ενώ ταυτόχρονα υποστηρίζει ότι «υπάρχουν ευτυχώς και χιλιάδες εξαιρέσεις». Βέβαια δεν μπορούν να ισχύουν και τα δύο! Αυτό που ισχύει είναι η αντίφαση που δείχνει το έλλειμμα ερευνητικής αντίληψης.
Οχι ότι δεν γίνονται πράγματα που δεν έπρεπε να γίνονται στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα· υπάρχουν και ορισμένοι επίορκοι, αλλά αυτοί δεν αντιπροσωπεύουν την ταυτότητα του όλου, των υπολοίπων, της συντριπτικής πλειονότητας των μελών ΔΕΠ. Για αυτό όσοι έχουν περάσει ή περνούν τη ζωή τους μέσα στα εργαστήρια και στα Σπουδαστήρια, όσοι με αυταπάρνηση ερευνούν και αποκαλύπτουν τη νέα γνώση, όσοι έχουν αφιερωθεί στην ιδέα του δημόσιου πανεπιστημίου, στους φοιτητές τους, στην κοινωνία, επαναστατούν στην κακοποίηση της αλήθειας.
Προς όλους αυτούς απευθύνεται η σημερινή επικοινωνία μας με την παραίνεση, πέραν των φιλοσοφικών- θεωρητικών αναλύσεων, να βγουν από τον ακαδημαϊκό τους μανδύα και να αντιδράσουν· να βγουν ως υπεύθυνη διανόηση, ως πρόσωπα, αλλά και διά της Συνόδου των Πρυτάνεων, μέσα από τα Τμήματα, την ΠΟΣΔΕΠ, τους συνδικαλιστικούς συλλόγους και να προβάλουν την αλήθεια· διότι «του Πανεπιστημίου υβριζομένου, αισχρόν το σιωπάν», παραφράζοντας τον Θουκυδίδη. Να προσυπογράψουμε λοιπόν όλοι τον έλεγχο των πεπραγμένων μας με επιστημονικά εργαλεία· να δείξουμε στην κοινωνία ότι η συντριπτική πλειονότητα δεν «γίνονται καθηγητές με συναλλαγές και εντάξεις σε κλίκες», αλλά αξιοκρατικά, έπειτα από εξαντλητική ερευνητική και ακαδημαϊκή προσπάθεια. Ανάλογα πρέπει να πράξουν και οι φοιτητές/ιες που κατηγορούνται συλλήβδην για συνδιαλλαγές με τους καθηγητές τους! Οι σύλλογοί τους δεν πρέπει να απαντήσουν;
Είναι βέβαιο ότι έχουμε πολλά να πούμε για την πανεπιστημιακή αλήθεια, αρκεί μόνο η βούληση να αντιληφθούμε τον κίνδυνο που διατρέχει το πανεπιστήμιο. Για του λόγου το αληθές αντιγράφω από μιαν επιστολή ενός μεταδιδάκτορα στις ΗΠΑ προς τον καθηγητή του: «Δυστυχώς έχω πολλές ιδέες που δεν μπορώ να ακολουθήσω... Η προτεραιότητα καθορίζεται από το κυνήγι της χρηματοδότησης προγραμμάτων». «Είδα στο Σαν Φρανσίσκο, στο Κολοράντο και αλλού πολύ λίγα πράγματα σε σχέση με το πώς θα τα περίμενα ή σε σχέση με το πώς είχα συνηθίσει την έρευνα στο διδακτορικό». Κατά τ΄ άλλα εμείς πάντα μεμψιμοιρούμε για την «κατάντια» των δικών μας πανεπιστημίων και θεωρούμε αξίωμα την απαξίωσή τους!
Για αυτό πρέπει να αναδείξουμε την αλήθεια. Διαφορετικά οι κακεντρεχείς αφορισμοί εναντίον των πανεπιστημίων μας μετατρέπονται σε ύβρεις που κλωνοποιούνται γρήγορα και μολύνουν την πραγματικότητα. Η κοινωνία όμως πρέπει να γνωρίζει πώς παράγεται η νέα γνώση μέσα στα πανεπιστήμια, πώς αυτά πρέπει να βρίσκονται στην πρωτοπορία, πώς πρέπει να τα εμπιστεύονται οι νέοι άνθρωποι- οι φοιτητές και οι φοιτήτριές μας, όπως και οι γονείς τους. Ο εφησυχασμός όλων όσοι έχουν την ευθύνη για την απόκρουση της κακοποιημένης αλήθειας για το ελληνικό πανεπιστήμιο, που έχει να δείξει αμέτρητες εθνικές και διεθνείς προσφορές και διακρίσεις, θα οδηγήσει στην παγίωση μιας στρεβλής θέασής του και συνακόλουθης ανάπτυξής του, που θα υποθάλψει μια στρεβλή πορεία της χώρας μας. Για όσους το επιχειρούν είτε εκτός είτε και εντός των τειχών, «άξιος ο μισθός τους»!
 
ΑΡΘΡΟ ΣΤΟ ΒΗΜΑ ΤΟΥ Σ. ΑΛΑΧΙΩΤΗ
Ο κ. Σταμάτης Ν. Αλαχιώτης είναι καθηγητής Γενετικής, πρώην πρύτανης.
ordering abortion pills to be shipped to house abortion pill where can i get the abortion pill online
women who cheat on their husband cheat on wife unfaithful husband
read website how to catch a cheater
viagra 100mg tablet generic no prescription viagra online
generic mexico pharmacy viagra open link
open go viagra soft how to take
link how to sell viagra viagra uk cheap purchase buy
how to cheat with a married woman read here redirect
cheater click i dream my husband cheated on me
why husband cheat unfaithful husband cheat wife
website my wife cheated why women cheat on men they love
why do men cheat on their girlfriends go did my girlfriend cheated on me
amoxicillin endikasyonlar abraham.thesharpsystem.com amoxicillin dermani haqqinda
abortion pill abortion pill costs pros and cons of abortion

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4853 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
- -
Κυριακή, 6 Μαρτίου 2011
Εκπαιδευτικό Σύστημα
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ, Μειώνονται οι θέσεις
 

Με μειωμένες κατά 15%, σύμφωνα με επίσημα στοιχεία, τις θέσεις των υποψηφίων στα ΑΕΙ και τα ΤΕΙ όλης της χώρας και στο κλίμα της οξύτατης οικονομικής ύφεσης θα πραγματοποιηθούν φέτος οι πανελλαδικές εξετάσεις.
 

Μπορεί σε επίπεδο διαδικασίας να μην άλλαξαν πολλά σε σύγκριση με την προηγούμενη χρονιά, εκτός από το γεγονός ότι έχουν μειωθεί σημαντικά τα εξεταστικά κέντρα σε όλη τη χώρα, οι υποψήφιοι ωστόσο αισθάνονται, όπως οι ίδιοι ομολογούν, ιδιαίτερα την πίεση του ανταγωνισμού φέτος.
"Με το δεδομένο ότι φέτος ο αριθμός των θέσεων στα ΑΕΙ και τα ΤΕΙ της χώρας θα είναι μειωμένος κατά 10%-15% και με την οικονομική κρίση που μαστίζει τη χώρα είναι αναμενόμενο οι υποψήφιοι να αισθάνονται την αύξηση της πίεσης ειδικά στις λεγόμενες καλές σχολές, όπου ο ανταγωνισμός ήταν πάντα μεγάλος", εκτιμά ο σύμβουλος για θέματα εκπαίδευσης της "Μ" Βαγγέλης Παπαγιάνγκου.
Στάση αναμονής τηρεί προς το παρόν και η ΟΛΜΕ, καθώς πέρυσι είχαν δημιουργηθεί σοβαρά προβλήματα με τις μειωμένες (έως και 60%) αμοιβές και τις καθυστερήσεις στην πληρωμή των εκπαιδευτικών που συμμετείχαν στις πανελλαδικές εξετάσεις του 2010.
Οι εκπαιδευτικοί φοβούνται ότι θα επαναληφθούν και θα ενταθούν τα φαινόμενα της περσινής χρονιάς και περιμένουν τις επίσημες ανακοινώσεις του υπουργείου Παιδείας σχετικά με τις αμοιβές και τον τρόπο πληρωμής όσων εκπαιδευτικών συμμετέχουν είτε ως διορθωτές είτε ως επιτηρητές στη διαδικασία των πανελλαδικών εξετάσεων.
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των ειδικών, και φέτος αναμένεται αύξηση των βάσεων στις καλές σχολές των ΑΕΙ και ΤΕΙ που εξασφαλίζουν επαγγελματική αποκατάσταση, καθώς και αυτών που βρίσκονται στις μεγάλες πόλεις, αφού οι υποψήφιοι θα αποφύγουν να σπουδάσουν μακριά από το σπίτι τους, προκειμένου να μην επιβαρύνουν τον οικογενειακό προϋπολογισμό.
 
(Δημοσίευμα στη ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ)
ordering abortion pills to be shipped to house buy the abortion pill online abortion pill online purchase
how women cheat married men having affairs link
how to catch a cheat dating for married men online
click here click percent of women that cheat
viagra 100mg tablet buy viagra in toronto online
generic mexico pharmacy viagra go link
click here wife cheated how to know if wife has cheated
how to cheat with a married woman women affairs women who cheat on husbands
online beautiful women cheat read here
women love to cheat when women cheat online
website open why women cheat on men they love
website is there a abortion pill how abortion pill works
erotic stories sex stories sex change stories bdsm gay sex stories
dating site for married people read reasons people cheat
android spy sms mealmixer.com spyware cell phone
bentelan fiale bentelan allergia bentelan in gravidanza
how to get an abortion pill achieveriasclasses.com first trimester abortion pill
discount prescription coupons cialis manufacturer coupon prescription coupons
prescription card discount prescription drugs coupon prescription coupon card

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4853 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
- -
Σάββατο, 5 Μαρτίου 2011
Διάφορα Θέματα
13ος Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός Ποίησης και Διηγήματος
 

Η Πανελλήνια Ένωση Λογοτεχνών (Π.Ε.Λ.) προκηρύσσει τον 13ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Ποίησης και Διηγήματος για το 2011. Ο διαγωνισμός απευθύνεται στους μαθητές της Γ΄ τάξης Γυμνασίου και όλων των τάξεων των ΓΕ.Λ, ΕΠΑ.Λ και ΕΠΑ.Σ της χώρας και η συμμετοχή σε αυτόν είναι προαιρετική. Ο διαγωνισμός περιλαμβάνει δύο είδη του λόγου: Ποίημα και Διήγημα, με θέμα ελεύθερο.Ο Ειδικός Γραμματέας του υπ. Παιδείας Μ. Κοντογιάννης απέστειλε στα σχολεία εγκύκλιο η οποία ορίζει τα εξής:

 

Η Πανελλήνια Ένωση Λογοτεχνών (Π.Ε.Λ.) προκηρύσσει τον 13ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Ποίησης και Διηγήματος για το 2011.

Ο διαγωνισμός απευθύνεται στους μαθητές της Γ΄ τάξης Γυμνασίου και όλων των τάξεων των ΓΕ.Λ, ΕΠΑ.Λ και ΕΠΑ.Σ της χώρας και η συμμετοχή σε αυτόν είναι προαιρετική.

Ο διαγωνισμός περιλαμβάνει δύο είδη του λόγου: Ποίημα και Διήγημα, με θέμα ελεύθερο.

Δικαίωμα συμμετοχής έχουν όλοι οι μαθητές με ένα ποίημα ή ένα διήγημα ή και τα δύο. Οι μαθητές που βραβεύτηκαν με Α΄ Βραβείο ποιήματος ή διηγήματος κατά τα έτη 2009 και 2010 δεν έχουν δικαίωμα συμμετοχής.

Τα ποιήματα δεν πρέπει να υπερβαίνουν τους τριάντα (30) στίχους και τα διηγήματα τις πέντε (05) σελίδες.

Κάθε έργο υποβάλλεται σε πέντε (5) δακτυλογραφημένα αντίτυπα, με το ψευδώνυμο του συμμετέχοντα στο πάνω δεξιό μέρος της σελίδας. Το ψευδώνυμο που θα χρησιμοποιήσει ο κάθε μαθητής πρέπει να είναι μονολεκτικό και γραμμένο ελληνικά. Π.χ. Νεφέλη, Δαναός, Αλκαίος, Αγέρι, Δανάη κ.α.

Το ονοματεπώνυμο του μαθητή, η διεύθυνση κατοικίας του, το τηλέφωνό του καθώς και τα πλήρη στοιχεία του σχολείου του θα πρέπει να βρίσκονται σε κλειστό μικρότερο φάκελο, που εξωτερικά θα έχει μόνο το ψευδώνυμό του και τον τίτλο του έργου του.

Τα κείμενα πρέπει να αποσταλούν σε φακέλους από τους Διευθυντές των σχολείων ή απευθείας από τους μαθητές έως την 20η Μαρτίου 2011, στη διεύθυνση: Πανελλήνια Ένωση Λογοτεχνών, οδός Γερανίου 41 (2ος όροφος), Τ.Κ. 104 31 Αθήνα (τηλέφωνο: 210- 3302550). Μέσα στο φάκελο αποστολής θα είναι και ο μικρότερος φάκελος με τα πραγματικά στοιχεία του μαθητή.

click here redirect women cheat on their husbands
viagra 100mg tablet generic no prescription viagra online
redirect signs of infidelity open
link what is infidelity married cheat
will my husband cheat online women who want to cheat
click here signs of infidelity catch a cheat
how to cheat with a married woman women cheat husband women who cheat on husbands
infidelity in marriage My girlfriend cheated on me redirect
abortion pill bleeding website abortion paperwork
how do i find a location of a cell phone blog.bjorback.com how to find gps location of a cell phone
tretinoin open priligy pill
abortion at home spiritocagliese.it facts about abortion
crestor card buy crestor 10 mg discount card for crestor
amoxicillin 1000 mg adlerhohenems.com amoxicillin endikasyonlar
amoxicillin antibiyotik fiyat americanstreethockey.com amoxicillin dermani haqqinda
how to get an abortion pill teenage abortion pill first trimester abortion pill
2nd trimester abortion pill continentalnord.com methods of abortion pill
vacuum aspiration cost alsarayabahrain.bh how to end a pregnancy
pramipexol kaufen opskriftbehandling.site pramipexol precio

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4853 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
- -
Σάββατο, 5 Μαρτίου 2011
Διάφορα Θέματα
"Δίδυμη" επιτυχία στην 28η Εθνική Μαθηματική Ολυμπιάδα
 

Γεννήθηκαν μαζί και τα μοιράζονται όλα. Ακόμη και τις διακρίσεις, όπως η κατάκτηση της πρώτης θέσης και του χρυσού μεταλλίου στην 28η Εθνική Μαθηματική Ολυμπιάδα "Ο Αρχιμήδης", που διοργάνωσε η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία. Αναφερόμαστε στα δίδυμα αδέλφια, Θοδωρή και Νικολέτα Αναγνώστου, μαθητές της Γ' Γυμνασίου, από τα Τρίκαλα, που μαζί με τον επίσης Τρικαλινό μαθητή της Α' Λυκείου και ήδη διακριθέντα σε προηγούμενους διαγωνισμούς, Παναγιώτη Λώλα, φέρνουν την πανελλαδική πρωτιά για το νομό τους.


"Είναι αλήθεια ότι μαγικές συνταγές για την επιτυχία δεν υπάρχουν. Η βασική συνταγή είναι το μεθοδικό διάβασμα, μέσα από βιβλία, το διαδίκτυο και τη διδασκαλία", αναφέρει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Θοδωρής.

"Το διάβασμα γίνεται συστηματικά, σε καθημερινή βάση, χωρίς προκαθορισμένες ώρες και περιλαμβάνει τακτικές επαναλήψεις. Ακόμη υπάρχει και η ευγενής, μεταξύ μας άμιλλα, η οποία λειτουργεί πολύ θετικά και είναι εξαιρετικά σημαντική στην επιτυχία μας", προσθέτει η Νικολέτα.


Τα δύο αδέλφια δεν παραλείπουν ν' αναφερθούν και στην πολύτιμη βοήθεια του μαθηματικού πατέρα τους και της επίσης εκπαιδευτικού μητέρας τους. "Μας στήριξαν και μας στηρίζουν ηθικά γιατί η προσπάθειά μας είναι πολύ επίπονη. Επιπλέον, η βοήθεια του πατέρα είναι καθοριστική, εφόσον σχετίζεται με το γνωστικό του αντικείμενο. Η προσπάθειά του να μας 'μυήσει' στο θαυμαστό κόσμο των μαθηματικών ξεκίνησε στις τελευταίες τάξεις του Δημοτικού και συνεχίζεται έως σήμερα", τονίζει η Νικολέτα.


Πολύτιμη, όμως, είναι και η αρωγή, που τούς προσφέρουν και οι καθηγητές του σχολείου, με τις γνώσεις και την στήριξη που παρέχουν. Στο ερώτημα, αν έχουν σκεφθεί τι θα κάνουν μελλοντικά, και τα δύο αδέρφια απάντησαν πως είναι ακόμη μικροί για τέτοιες αποφάσεις. Όμως, η κλίση τους στα μαθηματικά και η ιδιαίτερη αγάπη που τρέφουν γι' αυτά, κατά πάσα πιθανότητα θα αποτελέσει γνώμονα για τις επαγγελματικές τους επιλογές.


Αν τελικά οι επαγγελματικές τους επιλογές δεν ταυτιστούν με τα μαθηματικά, τότε θα είναι το "ισόβιο χόμπυ" τους, σημειώνουν, χαριτολογώντας, ο Θοδωρής και η Νικολέτα. Και οι δύο, πάντως, δεν παραλείπουν να αναφερθούν στην πολύτιμη βοήθεια των έμπειρων μαθητών Παναγιώτη Λώλα και Σιλουάνου Μπραζιτίκο, οι οποίοι μετρούν πολλές και μεγάλες επιτυχίες σε αντίστοιχες Ολυμπιάδες.


Μιλώντας για τα δύο αδέλφια, ο πρόεδρος της Διοικούσας Επιτροπής της Μαθηματικής Εταιρείας Ν. Τρικάλων, Στέλιος Αμπράζης, αναφέρει πως πρόκειται για δύο παιδιά που θεωρούν τα μαθηματικά ευχάριστη ενασχόληση και μία διαρκή πνευματική πρόκληση. Η πορεία τους άρχισε με ταυτόχρονες διακρίσεις από την Α΄ γυμνασίου, όταν έλαβαν μέρος στο 'Θαλή' άνευ συναγωνισμού και διακρίθηκαν.


Στη Β΄ γυμνασίου και τα δύο παιδιά διακρίθηκαν στις δύο πρώτες φάσεις και έλαβαν μέρος στο διαγωνισμό 'Αρχιμήδης'. Φέτος, στη Γ΄ γυμνασίου, διακρίθηκαν και στις δύο φάσεις των διαγωνισμών 'Θαλής' και 'Ευκλείδης' ενώ και στον 'Αρχιμήδη' κατέκτησαν τη μέγιστη δυνατή διάκριση. Θα πρέπει να σημειώσουμε ότι οι δύο μαθητές έδωσαν διαφορετικές απαντήσεις στα ίδια θέματα και διαφορετικές από τις αναμενόμενες της επιτροπής του διαγωνισμού.


Σε ό,τι αφορά δε τον επίσης διακριθέντα, με το χρυσό μετάλλιο, Παναγιώτη Λώλα, ο κ. Αμπράζης τονίζει χαρακτηριστικά πως "τα λόγια περιττεύουν γι' αυτό το μαθητή, αφού κατά τους ειδήμονες των μαθηματικών, θεωρείται ένα από τα αυθεντικότερα ταλέντα, που εκπλήσσει τους πάντες με τη διαύγεια πνεύματος και την κατάρτιση της μαθηματικής σκέψης που διαθέτει".


Οι πρωτότυπες λύσεις και οι εντυπωσιακές ιδέες που περιείχαν οι απαντήσεις των θεμάτων που έδωσε στη φετινή Ολυμπιάδα ικανοποίησαν απόλυτα ακόμα και τους απαιτητικούς βαθμολογητές, καθώς και την επιτροπή του διαγωνισμού.


Πρόκειται για ένα μαθητή που ασχολήθηκε από μικρός με τα μαθηματικά. Στην Α΄ γυμνασίου, συμμετέχοντας άνευ συναγωνισμού στους διαγωνισμούς 'Θαλής', 'Ευκλείδης' και κατόπιν στον 'Αρχιμήδη', επιλέγεται στην Εθνική Ομάδα, όπου στη Βαλκανιάδα των Νέων πήρε χάλκινο μετάλλιο! Στη Β΄ γυμνασίου και στη Γ΄ γυμνασίου συμμετείχε πάλι στην Εθνική Ομάδα, παίρνοντας χρυσά στον 'Αρχιμήδη'.


Στις Βαλκανιάδες πήρε και τις δύο χρονιές αργυρά μετάλλια, χωρίς να τον ξεπερνά κάποιος άλλος Έλληνας μαθητής. Φέτος, φτάνοντας στην Α΄ λυκείου, αν και είχε το συναγωνισμό μαθητών Β΄ και Γ΄ λυκείου, πήρε και πάλι το χρυσό μετάλλιο, που τού απονεμήθηκε από τον υφυπουργό Παιδείας, Ιωάννη Πανάρετο.
 
(Άρθρο της Ημερησίας) 
website viagra softgels viagra superactive canadian
link married cheat online
online married men and affairs read here
online cheat on my husband website
women love to cheat when women cheat online
website abortion clinic chicago how abortion pill works
my husband cheated site why do wifes cheat
adult audio stories site adult japanese love stories
rite aid online coupon techgirls.com.br discount prescription coupons
viagra prescription coupon prescription drug coupons discount card for prescription drugs
android spy sms sms spy spyware cell phone
can i take antabuse and naltrexone can i take antabuse and naltrexone can i take antabuse and naltrexone
is there an abortion pill over the counter abortion pill aborted fetus
abortion at home open facts about abortion
voltarene 100 voltarene 75 mg voltarene posologie
dilation and curettage definition angkortaxidriver.com how many weeks pregnant to have an abortion
having an abortion abortion pill side effects abortion pill cost without insurance
how to get an abortion pill when is it too late to get an abortion pill abortion pill articles
2nd trimester abortion pill medical abortion cost methods of abortion pill

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4853 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
- -
Παρασκευή, 4 Μαρτίου 2011
Άρθρα
ΤΡΙΤΗ ΑΠΟΨΗ Μάθηση: διά βίου υποχρέωση
 Προτεραιότητα όλων των κυβερνήσεων του κόσµου αποτελεί η επίδοσή τους στην προετοιµασία και ψήφιση νόµων – και οι ελληνικές είναι µεταξύ των πρωταγωνιστών. Πρόκειται για τη σχεδόν αποκλειστική απασχόληση συµβούλων, διευθυντών, γενικών γραµµατέων, του συνόλου της πολιτικής µας ηγεσίας.Αν και θεωρείται εκτελεστική, µη γελιέστε, αυτή η εξουσία στην Ελλάδα δεν ασχολείται µε την εκτέλεση, τηνεφαρµογή των νόµων ή και την προσπάθεια βελτίωσης της εφαρµογής τους, αποτίµησης της αποτελεσµατικότητας κ.λπ., προς όφελος του πολίτη. Το αντίθετο: σχεδόν κατά αποκλειστικότητα νοµοθετεί!

Και όσο περισσότερο νοµοθετεί τόσο περισσότερο έργο επικαλείται – έτσι νοµίζει, ή και οι υπόλοιποι νοµίζουν, ότι είναι αποτελεσµατική.

Ενώ λοιπόν από τη µια η πολυνοµία, ως δυσµενής συνέπεια των παραπάνω, βλάπτει πολλαπλά τους πολίτες, από την άλλη η εντατική παραγωγή νοµοθετικού έργου κρατά πολυάσχολους τους πολιτικούς µας. Οι οποίοι έτσι «προβληµατίζονται» και ανταλλάσσουν, συχνότατα σε έντονο ύφος, απόψεις για τα τεκταινόµενα, σχεδόν όµως πάντα κινούµενοι στη «σφαίρα του ιδεατού» – της ιδεοληπτικής θα ‘λεγε κανείςσύγκρουσης – συνήθως χωρίς στοιχειώδη τεκµηρίωση και κατανόηση του «πραγµατικού», δηλαδή των προβληµάτων και, άρα, των απαιτούµενων λύσεων. Παρασυρόµενος µάλιστα περαιτέρω ο πολιτικός κόσµος από τις επιφανειακές προσεγγίσεις των ΜΜΕ, οι ιδεοληπτικές αυτές συγκρούσεις καταλήγουν πάντα σε πικάντικο πρόγραµµα τηλεοπτικό, αποπροσανατολίζοντας ακόµη περισσότερο την κοινή γνώµη.

Ιδιαίτερα µάλιστα στους τοµείς κοινωνικήςπολιτικής όπου όλοι αντιλαµβανόµαστε απόπρώτο χέρι, στην καθηµερινότητά µας, τα ελλείµµατα αποτελεσµατικότητας της διακυβέρνησης... Ολοι οι έλληνες πολίτες βιώνουµε τη φθίνουσα ποιότητα των υπηρεσιών υγείας, πρόνοιας και εκπαίδευσης. Που µαθηµατικά οδηγεί σε τραγικά κοινωνικά αδιέξοδα σε βάθος χρόνου, πολύ µεγαλύτερα από αυτά που αναµένεται να προκύψουν κατά τη χρονική συγκυρία της παρούσας κρίσης. Υποσκάπτοντας συστηµατικά τα θεµέλια µιας υγιούς, αυτοτροφοδοτούµενης ανάπτυξης, δηλαδή τους ανθρώπινους πόρους.

∆υστυχώς, και παρά την έγκαιρη διατύπωση των πολλά υποσχόµενων προθέσεων της παρούσας κυβέρνησης, και µάλιστα των µελών της που ορίσθηκαν πολιτικά υπεύθυνοι ήδη από τον Οκτώβριο του 2009, η παιδεία, ως χώρος άσκησης πολιτικής, παραµένει απογοητευτικά καθυστερηµένος. Με την κυριαρχία των προαναφερθέντων φαινοµένων – νόµοι επί νόµων – να αντιστρατεύονται, σχεδόν πλήρως, την κατάτα άλλα αδιαµφισβήτητη εγρήγορση και συστηµατική προσπάθεια της υπεύθυνης πολιτικής ηγεσίας.

Παρακολουθώντας κανείς τα πρόσφατα διατρέξαντα στον εκπαιδευτικό χώρο, ας µου επιτραπεί να πω ότι δεν χρειαζόταν η διά νόµου σύσταση του Εθνικού (!) Δικτύου Διά Βίου Μάθησης για την ανάπτυξη της διά βίου εκπαίδευσης στη χώρα. Αλλες ενέργειες πολιτικής απαιτούνται. ∆εν είναι καθόλου προφανές, σε ειδικούς και µη, ο λόγος για τον οποίο θα έπρεπε να νοµοθετήσει µια κυβέρνηση, για να µπορέσει να αναπτυχθεί ο χώρος της διά βίου εκπαίδευσης, ώστε να λειτουργήσει ως µοχλός συστηµατικής ανάπτυξης του ανθρώπινου δυναµικού και εν τέλει της οικονοµικής ανάπτυξης.

Ούτε και βέβαια απαιτείται νέο νοµοθετικό πλαίσιο για την (επαν-)εισαγωγή ενός, υποτίθεται αναβαθµισµένου, θεσµού για τα πρότυπα-πειραµατικά σχολεία. Ακόµη δε, θα κινδύνευα να πω, ούτε και για τις ευρύτερα αποδεκτές ως απαραίτητες, αλλά όχι προφανείς, αλλαγές στην Τριτοβάθµια Εκπαίδευση. Το αντίθετο θα έπρεπε να επιδιώκουµε. Να εξαντλούµε τις δυνατότητες των εν ισχύι κανονιστικών πλαισίων, µε αποτελεσµατική διακυβέρνηση. Και αυτό για πολλούς λόγους, λιγότερο ή περισσότερο προφανείς. Ας αναφέρουµε πάντως έναν, που τόσο απασχολεί στη σηµερινή συγκυρία. Οτι δηλαδή κάθε νέο νοµοθετικό πλαίσιο προβλέπει σίγουρα νέους φορείς, χωρίς ναµπορεί να επιβάλει την ταυτόχρονη κατάργηση των υποτίθεται πεπαλαιωµένων. Συµβάλλοντας έτσι,συνήθως, στη διόγκωση του δηµόσιου τοµέα και πάει λέγοντας. ∆ιερωτώµαι µήπως αυτός είναι ο άδηλος στόχος ενός κράτους που θέλει παντού να δηλώνει την παρουσία του και ενός µηχανισµού που έχει εθιστεί ασύστολα στην επίδειξη εξουσίας, σε όλα τα επίπεδα.

Αντί όλων αυτών, η διαµόρφωση και άσκηση πολιτικής, διακυβέρνησης στους τοµείς κοινωνικών αγαθών, θα έπρεπε να ανταποκρίνεται σε µια συντονισµένη προσπάθεια (µε µέτρα, δράσεις κ.λπ.) για την εφαρµογή, αξιολόγηση και βελτίωση των ήδη νοµοθετηµένων. Στο πλαίσιο της οποίας πρέπει να επιδιώκεται η αξιοποίηση και λειτουργική αναδιάρθρωση των δηµόσιων φορέων.

Ετσι µόνο θα πετύχουν οι πλήρεις καλών προθέσεων (ευχολογίων), αλλά εκ του αποτελέσµατος κρίνοντας ανεπαρκείς, πολιτικές για το Νέο Σχολείο, τη Διά Βίου Μάθηση, τη σύνδεση της Εκπαίδευσης µε την Απασχόληση και τόσες άλλες προτεραιότητες, κρίσιµες για το µέλλον της ελληνικής κοινωνίας. ∆εν χρειαζόµαστε νέα συµβούλια και όργανα συντονισµού στο νεόδµητο Εθνικό Δίκτυο Διά Βίου Μάθησης. Ακόµη και εάν πρόκειται για την κρίσιµη διά βίου εκπαίδευσή µας!

Ο Νικήτας Καστής είναι διευθυντής του Ιδρύµατος Λαµπράκη
where can i get the abortion pill online order abortion pill online buy cytotec for 24 week abortion
how to cheat on husband dating for married people find an affair
most women cheat wives that cheat
go cheater click
click here married affairs percent of women that cheat
married men cheat signs of unfaithful husband read here
go read pregnancy termination options
go online read here
what are std symptoms chlamydia symptoms in throat get tested for stds
my husband cheated what makes husbands cheat why do wifes cheat
abortion pill prices read hysteroscopy dilatation and curettage
free spy on cell phone randolphia.com spyware for android cell phones
android spy sms mealmixer.com spyware cell phone
cialis 20mg go cephalexin
free prescription cards read free prescription drug cards
coupons for cialis printable lilly cialis coupon cialis coupons free
amoxicillin endikasyonlar amoxicillin 1000 mg amoxicillin dermani haqqinda
prescription coupon cialis coupon coupon for cialis

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4855 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Σελίδα 13239 από 13256 (132555 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
13238
13239
13240
13241
13254
13255
13256
Επόμενο

Συζήτηση - Γνώμες - Σχόλια
Καλή επιτυχία
Δευτέρα, 3 Ιουνίου 2024 - 15:58
Σχόλια (1)




Είναι εύκολη η Αγγλική Φιλολογία του ΕΚΠΑ;;
Τρίτη, 13 Φεβρουαρίου 2024 - 15:53
Σχόλια (1)

Μεταπτυχιακά
Σάββατο, 10 Φεβρουαρίου 2024 - 22:37
Σχόλια (1)

Δεκαπέντε (15) θέσεις έμμισθων υποψηφίων διδακτόρων
Τρίτη, 26 Σεπτεμβρίου 2023 - 14:46
Σχόλια (0)

ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΣ
Δευτέρα, 18 Σεπτεμβρίου 2023 - 18:41
Σχόλια (6)


Πολιτικής Επιστήμης ΕΚΠΑ ή Κοινωνιολογίας ΕΚΠΑ
Κυριακή, 13 Αυγούστου 2023 - 19:23
Σχόλια (1)

Σχολές με φυσική παρουσία

Εκπαιδευτικά... και Άλλα
Τετάρτη, 6 Ιουνίου 2012
Τι βλέπεις εσύ vs τι βλέπουν τα ζώα
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 4394 ημέρες
Τετάρτη, 6 Ιουνίου 2012
Επανάληψη φοίτησης στο Νηπιαγωγείο
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 4395 ημέρες
Τετάρτη, 6 Ιουνίου 2012
Ποιες λέξεις παρακολουθούνται από μυστικές υπηρεσίες
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 4395 ημέρες
Σελίδα 6189 από 6265 (37589 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
6188
6189
6190
6191
6263
6264
6265
Επόμενο
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης