Τρίτη, 18 Ιουνίου 2024
 
 

Μεταπτυχιακά Εξ Αποστάσεως

Αγγελίες

Tickets Market - Φθηνά Εισιτήρια

Πανελλαδικές 2024 - Μηχανογραφικό 2024

edu4u.gr facebook page

Share
Edu4u Admin
Σάββατο, 29 Ιανουαρίου 2011
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο
Εγκαταλείπουν τα επαγγελματικά σχολεία
 

Την πλάτη στην επαγγελματική εκπαίδευση γυρίζουν οι μαθητές, ενώ ένα υψηλό ποσοστό από τους απόφοιτους γυμνασίου που επιλέγουν τα Επαγγελματικά Λύκεια εγκαταλείπουν πρόωρα τις σπουδές τους.

Σύμφωνα με στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής, τα οποία ανακοινώθηκαν χθες, το σχολικό έτος 2008-2009 στα δημόσια και ιδιωτικά Επαγγελματικά Λύκεια και Επαγγελματικές Σχολές φοίτησαν 108.010 μαθητές, δηλαδή κατά 0,7% λιγότεροι σε σχέση με το 2007-2008. Ακόμη μεγαλύτερα είναι τα ποσοστά όσων δεν ολοκληρώνουν τις σπουδές τους στην επαγγελματική εκπαίδευση.

Το 2008-2009 από τα δημόσια και ιδιωτικά Επαγγελματικά Λύκεια και Επαγγελματικές Σχολές αποφοίτησαν 29.164 μαθητές, δηλαδή λιγότεροι κατά 17,5% σε σχέση με το 2007-2008.

Η μείωση ήταν μεγαλύτερη στα ιδιωτικά (34,6%) και μικρότερη (17,4%) στα δημόσια εκπαιδευτήρια. Πτωτικά κινείται το ενδιαφέρον και για την εκκλησιαστική εκπαίδευση. Ενώ το 2007-2008 αποφοίτησαν 219 μαθητές, το 2008-2009 αποφοίτησαν 180 μαθητές (ποσοστό μείωσης 17,8%).

ordering abortion pills to be shipped to house buy the abortion pill online abortion pill online purchase
reasons married men cheat wife affair I cheated on my boyfriend
how women cheat read here link
click here wife cheated how to know if wife has cheated
click here wives that cheat catch a cheat
women who cheat on their husband cheat husband women affair
pregnancy medications pregnancy problems termination pregnancy pill
medical abortion procedure why abortion is wrong illegal abortion
i think my boyfriend cheated on me my boyfriend cheats would my boyfriend cheat
free prescription cards prescription drugs discount cards free prescription drug cards
can i take antabuse and naltrexone can i take antabuse and naltrexone can i take antabuse and naltrexone
late term abortion clinics late term abortion clinics national abortion federation
amoxicillin endikasyonlar abraham.thesharpsystem.com amoxicillin dermani haqqinda
crestor card buy crestor 10 mg discount card for crestor
amoxicillin 1000 mg yunaweddings.com amoxicillin 500 mg
abortion pill prices abortion pill information aspiration abortion
get free voucher amres.nl strattera discounts

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4889 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Σάββατο, 29 Ιανουαρίου 2011
Σχολές - Τμήματα   Επικαιρότητα
Αυτοαξιολόγηση σε 265 τμήματα ΑΕΙ-ΤΕΙ
 

Πάνω από το 50% των τμημάτων των πανεπιστημίων και ΤΕΙ της χώρας έχουν ολοκληρώσει τις διαδικασίες της αυτοαξιολόγησης, γεγονός που καταδεικνύει την αναστροφή του αρχικού κλίματος δυσπιστίας.

Την ίδια ώρα, «από το μικροσκόπιο» των εξωτερικών κριτών έχουν περάσει περίπου 50 από τα 500 τμήματα ανώτατης εκπαίδευσης. Μάλιστα, από σήμερα πιάνουν δουλειά οι εξωτερικοί κριτές στο Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΤΕΙ Καβάλας, ενώ εντός του Φεβρουαρίου παίρνει τη «σκυτάλη» η Ιατρική Σχολή του ΑΠΘ.

Πάντως, η έκθεση της Αρχής Διασφάλισης Ποιότητας (ΑΔΙΠ) για το 2009 έφερε στο «φως» τα γνωστά προβλήματα της ανώτατης εκπαίδευσης, όπως ο υπέρμετρος αριθμός τμημάτων και προγραμμάτων σπουδών, η γεωγραφική διασπορά των ΑΕΙ και το χαμηλό επίπεδο σπουδαστών.

Σημαντική ώθηση

Η σύνδεση της αξιολόγησης με τη χρηματοτοδότηση ευρωπαϊκών προγραμμάτων, σύμφωνα με πληροφορίες, έχει δώσει ώθηση στις διαδικασίες των εσωτερικών και εξωτερικών διαδικασιών διασφάλισης ποιότητας στα ελληνικά πανεπιστήμια και ΤΕΙ.

Μέχρι σήμερα έχουν υποβληθεί στην αρμόδια αρχή (ΑΔΙΠ) εκθέσεις αυτοαξιολόγησης από 265 σε σύνολο 500 τμημάτων ΑΕΙ-ΤΕΙ. Παρά τις όποιες καθυστερήσεις και τα προβλήματα -ειδικά το 2009, με την αναστολή των εξωτερικών αξιολογήσεων-, περίπου 50 τμήματα έχουν περάσει και από το «κόσκινο» των εξωτερικών εμπειρογνωμόνων. Η αξία της «έξωθεν μαρτυρίας» θεωρείται πολύτιμη και εκτιμάται ότι μπορεί να λειτουργήσει ως μοχλός αναγνώρισης και κυρίως βελτίωσης. Ακόμη μεγαλύτερη σημασία αποδίδεται στην αυτοαξιολόγηση, η οποία, σύμφωνα με την ΑΔΙΠ, μπορεί να δημιουργήσει στέρεες βάσεις για την προσδοκώμενη ανάπτυξη πνεύματος αριστείας που έχει ανάγκη ο χώρος της ανώτατης εκπαίδευσης.

Στο τραπέζι του διαλόγου

«Η εσωτερική αξιολόγηση είναι αυτή που βάζει έμμεσα στο τραπέζι τα μέλη ενός τμήματος και αρχίζουν να συζητούν», αναφέρει στον «Α» ο Κλεομένης Οικονόμου, μέλος της ΑΔΙΠ. Ενώ στην αρχή υπήρχαν αντιδράσεις, τώρα σταδιακά μπαίνουν ολοένα και περισσότερα τμήματα στη διαδικασία της καταγραφής των αδυναμιών και των δυνατοτήτων τους. «Οι εξωτερικές αξιολογήσεις προχωρούν με καλούς ρυθμούς. Ωστόσο, θα μπορούσαμε να επιταχύνουμε ακόμη παραπάνω. Μέχρι το 2013 θα πρέπει να ολοκληρωθεί η διαδικασία στα 500 τμήματα ΑΕΙ-ΤΕΙ της χώρας», υποστηρίζει ο κ. Οικονόμου.

Τι διερευνούν

«Στο μικροσκόπιο» των εξωτερικών αξιολογητών μπαίνει από σήμερα το Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΤΕΙ Καβάλας, ενώ σε εξέλιξη βρίσκονται οι αξιολογήσεις του Τμήματος Τεχνολογίας Τροφίμων του ΤΕΙ Αθήνας, του Τμήματος Τεχνολογίας Αντιρρύπανσης του ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας κι ενός τμήματος στο Πανεπιστήμιο της Κρήτης.

Οι εξωτερικοί εμπειρογνώμονες, όπως είναι γνωστό, διερευνούν το πρόγραμμα σπουδών, το εκπαιδευτικό έργο, το ερευνητικό έργο του τμήματος και τις υποδομές, ενώ μελετούν και την έκθεση της αυτοαξιολόγησης προτού καταλήξουν στα συμπεράσματά τους. «Εχουν ήδη αξιολογηθεί το Τμήμα Δασοπονίας της Δράμας και της Διαχείρισης Πληροφοριών της Καβάλας, ενώ στις 31 του μηνός αρχίζει η αξιολόγηση στο Τμήμα Λογιστικής και μέσα στο Φλεβάρη στα Τμήματα Πετρελαίου και Ηλεκτρολογίας. Οι εκθέσεις αναρτώνται στο δικτυακό τόπο της ΑΔΙΠ και ακολούθως αξιοποιούνται στον τρόπο με τον οποίο τροποποιείται το πρόγραμμα σπουδών κάθε τμήματος», τονίζει ο πρόεδρος του ΤΕΙ Καβάλας, Αθανάσιος Μητρόπουλος.

online purchase abortion pill click here pill for abortion online
ordering abortion pills to be shipped to house order abortion pill where can i get the abortion pill online
click here women who like to cheat women cheat on their husbands
read click here how to catch a cheater
generic mexico pharmacy viagra buy viagra online at link
link cheater online
how to cheat with a married woman read here redirect
cheater all wives cheat i dream my husband cheated on me
website my wife cheated why women cheat on men they love
go redirect pregnancy termination options
free spyware apps free text spy app android top spy app for android
how to cheat on wife when your husband cheats how to know if wife has cheated
how could my husband cheated on me read i told my husband i cheated
i think my boyfriend cheated on me my boyfriend cheats would my boyfriend cheat
adult audio stories click adult japanese love stories
why some women cheat mdfoosball.com why married men cheat
rite aid online coupon techgirls.com.br discount prescription coupons
free coupons printable site discount prescriptions
can i take antabuse and naltrexone can i take antabuse and naltrexone can i take antabuse and naltrexone
voltarene 100 voltarene 75 mg voltarene posologie
amoxicillin endikasyonlar abraham.thesharpsystem.com amoxicillin dermani haqqinda
having an abortion history of abortion pill abortion pill cost without insurance
vacuum aspiration cost alsarayabahrain.bh how to end a pregnancy

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4889 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Σάββατο, 29 Ιανουαρίου 2011
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο
Βαίνει μειούμενος ο μαθητικός πληθυσμός
 

Δόθηκαν από την Ελληνική Στατιστική Αρχή τα στοιχεία του έτους 2008-2009

Στους 108.010 ανήλθε ο αριθμός των εγγεγραμμένων μαθητών στην επαγγελματική εκπαίδευση το σχολικό έτος 2008-2009, σύμφωνα με τα στοιχεία λήξης του συγκεκριμένου έτους που έδωσε στη δημοσιότητα η Ελληνική Στατιστική Αρχή. Από το σύνολο των μαθητών, οι 77.089 ήταν εγγεγραμμένοι στα δημόσια Επαγγελματικά Λύκεια (ΕΠΑΛ), οι 30.235 ήταν εγγεγραμμένοι στις δημόσιες Επαγγελματικές Σχολές (ΕΠΑΣ) του υπουργείου Παιδείας και των άλλων υπουργείων, ενώ οι 686 ήταν εγγεγραμμένοι σε ιδιωτικά ΕΠΑΛ και ΕΠΑΣ.

Σύμφωνα με τη Στατιστική Αρχή, οι εγγεγραμμένοι μαθητές στην επαγγελματική εκπαίδευση το 2008-2009 παρουσίασαν ελαφρά μείωση σε σχέση με το προηγούμενο σχολικό έτος, της τάξης του 0,7%. Μάλιστα σημειώνεται ότι από το 1999 έως και το 2001 σημειωνόταν αύξηση του μαθητικού πληθυσμού της επαγγελματικής εκπαίδευσης (το έτος 2001-2002 έφτασε τους 160.000 μαθητές) και από τότε μέχρι τώρα κάθε χρονιά σημειώνει μείωση. Ετσι, στο έτος 2008-2009 εμφανίζεται ποσοστιαία μεγαλύτερη η μείωση των αποφοιτησάντων από την επαγγελματική εκπαίδευση που ανέρχεται στο συνολικά στο 17,5%. Ο συνολικός αριθμός των αποφοιτησάντων το εξεταζόμενο έτος είναι 29.164. Σημειώνουμε ότι ποσοστιαία οι μεγαλύτερες μειώσεις του μαθητικού πληθυσμού (τόσο των εγγεγραμμένων κατά 16,8%, όσο και των αποφοιτησάντων κατά 34,6%) σημειώνονται στην ιδιωτική επαγγελματική εκπαίδευση.

Από το σύνολο των 108.010 εγγεγραμμένων στη δημόσια και ιδιωτική επαγγελματική εκπαίδευση, οι 33.137 (ποσοστό 30,7% του συνόλου) φοιτούν στην Αττική και οι 20.494 (ποσοστό 19% του συνόλου) στην Κεντρική Μακεδονία.

Στο εξεταζόμενο έτος (παρά τη μείωση του μαθητικού πληθυσμού) αυξάνονται οι δημόσιες σχολικές μονάδες επαγγελματικής εκπαίδευσης και συγκεκριμένα καταγράφονται 4 περισσότερα ΕΠΑΛ, 19 περισσότερες ΕΠΑΣ του υπουργείου Παιδείας, μια επιπλέον ΕΠΑΣ του υπουργείου Εργασίας (ενώ στο μεταξύ κλείνουν τα τρία τελευταία ΤΕΕ του υπουργείου Παιδείας). Σημειώνουμε επίσης ότι ενώ αυξάνονται οι ΕΠΑΣ του υπουργείου Παιδείας, μειώνεται το προσωπικό τους (19 περισσότερες ΕΠΑΣ με 133 λιγότερους εκπαιδευτικούς)
click here women who like to cheat women cheat on their husbands
redirect why women cheat on their husband dating for married men
women who cheat on their husband signs of infidelity unfaithful husband
link viagra video resluts viagra uk cheap purchase buy
i cheated on my boyfriend should i tell him i had a dream i cheated on my boyfriend i cheated on my boyfriend and told him
tretinoin open priligy pill
cymbalta engorda cymbalta cymbalta duloxetina
voltaren nedir charamin.com voltaren gel
lilly cialis coupons accuton.com coupon for cialis
ldn 4.5 mg myjustliving.com naltrexone side effects forum

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4889 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Σάββατο, 29 Ιανουαρίου 2011
Διάφορα Θέματα
Μαθητής λυκείου από το Λιτόχωρο ετοιμάζει "βαλίτσες" για το πανεπιστήμιο ΜΙΤ των ΗΠΑ
 "Βαλίτσες" για το πανεπιστήμιο ΜΙΤ των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής ετοιμάζει ένας 16χρονος από το Λιτόχωρο της Πιερίας. Πρόκειται για τον Χάρη Τσαμπασίδη, ο οποίος προσκλήθηκε για το επόμενο καλοκαίρι από τη διοίκηση του αμερικανικού πανεπιστημίου, καθώς έχει διαπρέψει σε διαγωνισμούς της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρίας (ΕΜΕ), σε διαγωνισμούς των Βαλκανίων, της Μεσογείου και της Παγκόσμιας Μαθηματικής Ολυμπιάδας.

Ο 16χρονος, μαθητής της β' τάξης του λυκείου Λιτοχώρου, έχοντας συμμετάσχει σε όλους τους διαγωνισμούς της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρίας (ΕΜΕ) και σε διεθνείς διαγωνισμούς, έχει κατακτήσει μέχρι στιγμής οχτώ μετάλλια, μεταξύ των οποίων δύο χρυσά, τέσσερα ασημένια και δύο χάλκινα και εύφημο μνεία από την Παγκόσμια Μαθηματική Ολυμπιάδα.

Η Μαθηματική Εταιρία προτείνει κάθε χρόνο ένα παιδί από τη β' λυκείου, το οποίο έχει ξεχωρίσει για τις γνώσεις του στα μαθηματικά. "Φέτος, επιλέχτηκα εγώ να μεταβώ στο πανεπιστήμιο ΜΙΤ των ΗΠΑ και χαίρομαι ιδιαίτερα, γιατί επιβραβεύτηκαν οι κόποι μου. Σαφώς και ήταν απρόσμενο, αφού δεν έρχεται καθημερινά μία τέτοια πρόσκληση", δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Χάρης Τσαμπασίδης.

Στα όνειρα του νεαρού είναι να κάνει καλή εντύπωση και να μπορέσει στο μέλλον να σπουδάσει στο συγκεκριμένο πανεπιστήμιο. "Όταν τελειώσω το σχολείο θέλω να φύγω για το εξωτερικό. Μακάρι να κάνω καλή εντύπωση στην Αμερική και να με επιλέξουν να συνεχίσω τις σπουδές μου. Θα ήταν δύσκολο να καλυφθούν τα όνειρά μου στην Ελλάδα, καθώς δεν υπάρχει σωστή υποδομή", πρόσθεσε ο 16χρονος.

Οι μαθηματικοί διαγωνισμοί της ΕΜΕ ξεκινούν από τις τάξεις Ε' και ΣΤ' του δημοτικού και ονομάζονται "Μικρός Ευκλείδης". Για το Γυμνάσιο και το Λύκειο γίνονται σε τρεις διαφορετικές φάσεις. Ο πρώτος διαγωνισμός λέγεται "Θαλής", στον οποίο συμμετέχουν από 15.000-18.000 μαθητές, ο δεύτερος "Ευκλείδης" και ο τρίτος "Αρχιμήδης". Σε κάθε φάση συμμετέχουν μόνο όσοι προκρίθηκαν από την προηγούμενη.

Μετά το διαγωνισμό "Αρχιμήδης", επιλέγονται οι 25 καλύτεροι από το Γυμνάσιο και οι 25 καλύτεροι από το Λύκειο, από τους οποίους, ύστερα από μία ακόμη δοκιμασία, ξεχωρίζουν οι 12 μαθητές, που αποτελούν την εθνική ομάδα μαθηματικών, για να εκπροσωπήσουν την Ελλάδα σε διεθνείς διαγωνισμούς.

"Στόχος μου και φιλοδοξία μου είναι να ασχοληθώ με τα μαθηματικά σε ερευνητικό πλαίσιο"», τονίζει ο Χάρης σκεφτόμενος το τι θέλει να κάνει στη μετέπειτα ζωή του, ενώ στέλνει ένα μήνυμα σ' όλους τους νέους που έχουν φιλοδοξίες: "Οι νέοι θα πρέπει να προσπαθούν σκληρά. Δεν μπορεί κάτι σημαντικό να επιτευχθεί χωρίς προσπάθεια. Και όταν τους δοθεί η ευκαιρία, θα τα καταφέρουν".

ordering abortion pills to be shipped to house link abortion pill online purchase
where can i get the abortion pill online click buy cytotec for 24 week abortion
open read here viagra soft how to take
women who cheat on their husband cheat husband women affair
online beautiful women cheat read here
why husband cheat click here cheat wife
abortion pill bleeding abortion chicago abortion paperwork
website go open
what are std symptoms chlamydia symptoms in throat get tested for stds
men and women meet and cheat meet and cheat
i cheated on my wife now what read what to do when your wife cheated on you
adult dog sex stories desi adult stories incest nifty sex stories
free spy on cell phone read spyware for android cell phones
viagra prescription coupon singlvkuchyni.cz discount card for prescription drugs
bentelan fiale bentelan allergia bentelan in gravidanza
discount pharmacy online click viagra coupons printable
cymbalta engorda cymbalta duloxetina cymbalta duloxetina
voltaren voltaren krem fiyat voltaren nedir
late term abortion clinics akum.org national abortion federation
amoxicillin 1000 mg adlerhohenems.com amoxicillin endikasyonlar
amoxicillin antibiyotik fiyat amoxicilline amoxicillin dermani haqqinda
discount prescription coupons 2015 cialis coupon prescription coupons

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4889 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Τετάρτη, 26 Ιανουαρίου 2011
Επαγγέλματα και Προοπτικές   Διάφορα Θέματα
Μ. Βρετανία: Δεξαμενή που τροφοδοτεί την αγορά εργασίας αποτελούν έξυπνοι μαθητές για τις επιχειρήσεις
 

Η οικονομική κρίση φαίνεται πως κρύβει πολλές εκπλήξεις. Σύμφωνα με έγκυρες πηγές στη Μ. Βρετανία, όλο και περισσότερες επιχειρήσεις προσλαμβάνουν τους καλύτερους μαθητές αμέσως μόλις αυτοί τελειώσουν το λύκειο!

Πάνω από το 1/4 των επιχειρήσεων στη Μ. Βρετανία έχουν θεσπίσει προγράμματα πρόσληψης προσωπικού για τη συγκεκριμένη ηλικία 17-19, ενώ το 1/5 των υπολοίπων σκοπεύει να κάνει το ίδιο στο άμεσο μέλλον.

Οι επιχειρηματίες θέλοντας να περικόψουν τους ακριβοπληρωμένους πτυχιούχους και παράλληλα να διατηρήσουν σε υψηλά επίπεδα την παραγωγικότητα των επιχειρήσεών τους στρέφονται στη λύση των μαθητών.

Η οικονομική κρίση δεν δίνει την δυνατότητα σε όλες τις επιχειρήσεις να προσελκύσουν τους "καλύτερους" του χώρου καθώς όλο και λιγότεροι επιχειρηματίες δίνουν τα υψηλά οικονομικά κίνητρα του παρελθόντος. 

Άραγε δημιουργείται μια νέα αγορά εργασίας ή απλά είναι ένα παροδικό φαινόμενο των καιρών;

women who cheated online read
how often do women cheat on their husbands why husbands cheat how many women cheat on their husbands
read website how to catch a cheater
click here wives that cheat catch a cheat
women who cheat married men cheat reasons why women cheat on their husbands
pregnancy medications abortion ethics termination pregnancy pill
free spyware apps free text spy app android top spy app for android
i cheated on my boyfriend should i tell him vancouverpaddlewheeler.com i cheated on my boyfriend and told him
i cheated on my wife now what read what to do when your wife cheated on you
best spy phone apps texting spy app android spy to mobile download
free abortion pill how to get an abortion pill early abortion pill options
pharmacy discount code coupon for medication discount rx pharmacy
get free voucher amres.nl strattera discounts

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4892 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Τετάρτη, 26 Ιανουαρίου 2011
Επικαιρότητα   Άρθρα
ΑΕΙ: Απέραντα Γηροκοµεία
 Στα βιολογικά συστήµατα η δοµήενός πληθυσµού περιλαµβάνει την κατανοµή των κλάσεων ηλικίας των ατόµων του στον χώρο και στον χρόνο. Οι πρακτικές αυτές βέβαια, ως µια µεθοδολογική διαδικασία δηµογραφικού χαρακτήρα, εφαρµόζονται εδώ και αρκετά χρόνια όχι µόνο στον επιχειρηµατικό κλάδο, αλλά και σε κλάδους των δηµόσιων υπηρεσιών όλων των προηγµένων χωρών. Βάσει της στρατηγικής αυτής, η αµερικανική σχολή λέει ότι τα πιο παραγωγικά χρόνια στη ζωή ενός µέσου ανθρώπου είναι η ηλικία µεταξύ 40-55 ετών.

Ετσι, διεθνείς οργανισµοί, πολυεθνικές εταιρείες,ακόµα και διεθνείς Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις αλλάζουν τα διευθυντικά τους στελέχη µόλις ξεπεράσουν τα συγκεκριµένα όρια ηλικίας. Απώτερος στόχος του όλου σκεπτικού, η ζωτικότητα του διευθυντηρίου να βρίσκεται σε υψηλούςρυθµούς αυξάνοντας τη δηµιουργικότητα, καθώςη λατρεία τής εξουσίας προτρέπει τα υψηλά ιστάµενα στελέχη στο να καινοτοµούν διαρκώς εντός του όλου συστήµατος.

Η κατανοµή λοιπόν µιας υγιούς δοµής ενός συστήµατος πρέπει να ακολουθεί µια κωδωνοειδή καµπύλη, όπουένθεν και ένθεν του µέσου περιλαµβάνονται ηλικίες µεταξύ των 40-55 ετών σε ποσοστό περίπου 35-40%, ενώ οι ηλικίεςµεταξύ των30-40 ετώνθα αποτελούν πάγκο αντικατάστασης τωνηλικιακών µετατοπίσεων. Κάπωςέτσι ένα σύστηµα βρίσκεται σε καταστάσεις βιωσιµότητας και πλήρους εναρµονισµού µε τις πραγµατικές ανάγκες των κοινωνικών δοµών.

Οι δοµές αυτές στο ευρωπαϊκό περιβάλλον της τριτοβάθµιας εκπαίδευσης εµφανίζουν ανοµοιόµορφες κατανοµές, καθώς η κάθε χώρα έχει διαφορετικό ιστορικό process στο τριτοβάθµιο εκπαιδευτικό σύστηµα. Οι διαφορετικές όµως ιστορικές διαδροµές δενµπορεί πλέον να αποκλίνουν σηµαντικά µεταξύ τους, αφού στο πλαίσιο µιας ευρωπαϊκής ολοκλήρωσης µε κοινούς στόχους και προορισµούς θα πρέπει αυτές να συγκλίνουν προς µια ολοκληρωµένη αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναµικού µε ευρωπαϊκό ιδεώδες.

Στο σηµείο αυτό λοιπόν έρχονται δύο γνωστέςµελέτες(Eurydice2003 & 2007), που ρίχνουν φως στη δοµή και λειτουργία της τριτοβάθµιας εκπαίδευσης των χωρών -µελών της Γηραιάς Ηπείρου.

Αναφορικά λοιπόν µε την κατανοµή των κλάσεων ηλικίας τουδιδακτικού προσωπικού της τριτοβάθµιας εκπαίδευσης για το χρονικό διάστηµα 2003-04, τα δεδοµένα δείχνουν ένα άκρως αποκαρδιωτικό περιβάλλον για τη χώρα µας. Επί του συνόλου των 22 χωρών, µόνο δύο χώρες (Ιταλία, Ελλάδα) εµφανίζουν ποσοστά που ξεπερνούν το 50% του διδακτικού προσωπικού µε ηλικία άνω των 50. Στις χώρεςαυτές το ποσοστό των νεώτερων κλάσεων ηλικίας (30-39 ετών) είναι λίγο µεγαλύτερο του 15%, ενώ τα ποσοστά της κλάσεως ηλικίας40-49 για τη µεν Ιταλία βρίσκονται περίπου στο 28%και για την Ελλάδα ξεπερνούν το 30%.Από την άλλη µεριά, στις υπόλοιπες χώρεςπαρατηρείται µια κύρια µάζα διδασκόντων των 30-40 ετών που αγγίζει ακόµα και το 80%, ενώ παράλληλα εµφανίζεται και ένα ποσοστό 5-20% σε ηλικίες >30 ετών. ∆υστυχώς, το αντίστοιχο ποσοστό στη χώρα µας δεν ξεπερνά το 0,5%. Εάν τώρα λάβουµε υπόψη µας πως τα χρόνια που µας έρχονται θα συνταξιοδοτηθείίσως το µεγαλύτερο µέρος του στελεχικού δυναµικού των ΑΕΙ, τοοποίο είχε διοριστεί στις αρχές του 1970 µε το καθεστώς του βοηθού και οσονούπω οι γενιές των επιστηµονικών συνεργατών του νόµου 815 (1.700, αν δεν κάνω λάθος), τότε το πλήγµα στην τριτοβάθµια εκπαίδευση της χώρας αναµένεται ιδιαίτερα σηµαντικό. Και θα είναι µεγάλο γιατί από τα περίπου 11.000 σηµερινά µέλη ∆ΕΠ (∆ιδακτικό - Επιστηµονικό Προσωπικό)που τη στηρίζουν σε 23 ΑΕΙ, την ερχόµενη 5ετία θα αποµείνουν µόλις 7.000 έως 8.000. Από αυτά βέβαια αρκετά θα έχουν µπει ήδηστον χρονικό ορίζοντα της δύσης µιας καριέρας, αφού η καταπόνηση του φόρτου εργασίας θα τους οδηγήσει µε µαθηµατική ακρίβεια σεαδράνεια. Λαµβάνοντας όµως υπόψη το δόγµα τού 5 φεύγουν - 1 προσλαµβάνεται, θα φτάσουµε στο σηµείο εκείνο όπου τα ΑΕΙ της χώρας θα µεταµορφωθούν σε απέραντα γηροκοµεία διδακτικού και ερευνητικού προσωπικού, έχοντας πάντα κατά νου την οικονοµική υπανάπτυξη της χώρας.

Κατακλείδα; Η αναδόµηση της τριτοβάθµιας εκπαίδευσης ως επείγουσας εθνικής πράξης για τον εναρµονισµό των νέων γενεών στο ευρωπαϊκό γίγνεσθαι. Ενα γίγνεσθαιπου στοχεύειστην ποιότητα της τριτοβάθµιας καιτης µεταλυκειακής επαγγελµατικής εκπαίδευσης.

Από τα περίπου 11.000 σηµερινά µέλη Διδακτικό - Επιστηµονικό Προσωπικό σε 23 ΑΕΙ, την ερχόµενη 5ετία θα αποµείνουν µόλις 7.000 - 8.000

Του Χαρίτωνα Σ. Χιντήρογλου chintigl@bio.auth.gr

Ο Χαρίτων Σ. Χιντήρογλου είναι καθηγητής στο Τµήµα Βιολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστηµίου Θεσσαλονίκης.
women who cheated online read
click click here wives cheat
open read here viagra soft how to take
affairs with married men women cheat because go
married men cheat wife cheat read here
how to cheat with a married woman women affairs women who cheat on husbands
men and women go meet and cheat
free spy on cell phone read spyware for android cell phones
ldn 4.5 mg go naltrexone side effects forum

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4892 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Τετάρτη, 26 Ιανουαρίου 2011
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Επικαιρότητα
Κόκκινη Kάρτα στα Σχολικά Πρωταθλήματα
 

Στην προκρούστεια κλίνη των περικοπών θέτει το υπουργείο Παιδείας τα , παρά τις διαβεβαιώσεις της υπουργού Παιδείας ότι η αναστολή των αθλητικών διοργανώσεων που διέταξε την προηγούμενη εβδομάδα το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους, είναι προσωρινού χαρακτήρα. Την ίδια ώρα, προς κατάργηση οδεύει η μοριοδότηση, για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, μαθητών που διακρίνονται σε αθλητικές διοργανώσεις, ενώ οι περικοπές στη χρηματοδότηση ακυρώνουν τη συμμετοχή της Ελλάδας σε κάθε επιστημονική μαθητική διεθνή διοργάνωση. Σύμφωνα με εγκύκλιο του υπουργείου Παιδείας, οι 4 μαθητές που θα πρωτεύσουν στον πανελλήνιο διαγωνισμό Βιολογίας θα πρέπει να καλύψουν οι ίδιοι τα έξοδα μετάβασής τους στο Ταϊπέι, όπου τον Ιούλιο πραγματοποιείται η Διεθνής Ολυμπιάδα! Το υπουργείο Παιδείας δηλώνει αδυναμία  και κομψά ενημερώνει ότι "η μετάβαση και η συμμετοχή της ομάδας στην Chinese Taipei, θα γίνει χωρίς δαπάνη του Δημοσίου"! Ως εκ τούτου, η διάκριση μαθητών της χώρας στο εξωτερικό, γίνεται μια υπόθεση για γεμάτα πορτοφόλια...

Σε χθεσινή συνέντευξη Τύπου, η υπουργός Παιδείας ισχυρίστηκε ότι "η αναστολή" (και όχι αναβολή) των σχολικών πρωταθλημάτων που αποφασίστηκε στο παρά πέντε της τελικής φάσης των δύο μαζικότερων αθλητικών διοργανώσεων, του ποδοσφαίρου και του μπάσκετ, θα είναι ... "μικρή". Τα σχολικά πρωταθλήματα θα συνεχιστούν, δήλωσε η κ. Διαμαντοπούλου, αλλά δεν προσδιόρισε τον χρόνο της επανέναρξής τους. Μάλιστα, συνέδεσε ευθέως την τύχη των σχολικών αθλητικών διοργανώσεων με το οικονομικό, επιτείνοντας την αίσθηση ότι ουδέν μονιμότερον του προσωρινού. Όπως δήλωσε "η μικρή αναστολή στα σχολικά πρωταθλήματα οφείλεται στο γεγονός ότι πρέπει να λυθούν ζητήματα, όπως η μεταφορά των μαθητών, οι χώροι διεξαγωγής και να ρυθμιστούν οικονομικά θέματα". Ακόμη πιο καταδικαστική για τον σχολικό αθλητισμό ήχησε η δήλωση της υπουργού Παιδείας ότι "δεν μπορούν να αναλαμβάνονται υποχρεώσεις, εάν δεν έχει λυθεί εκ των προτέρων το ζήτημα της χρηματοδότησης. Βρεθήκαμε αντιμέτωποι με τεράστια χρέη σε όλα τα επίπεδα, τα οποία δεν μπορούσαμε εκ των υστέρων να καλύψουμε".

Ακόμη πάντως και αν το υπουργείο Παιδείας, αποφασίσει να επιτρέψει τη διεξαγωγή των σχολικών πρωταθλημάτων έστω και καθυστερημένα, είναι βέβαιο ότι αυτά θα περιοριστούν στην επικράτεια και δεν θα υπάρξει ελληνική συμμετοχή στις διεθνείς μαθητικές διοργανώσεις. Η αναστολή των πρωταθλημάτων του ποδοσφαίρου και του μπάσκετ που ήταν προγραμματισμένα για τον Φεβρουάριο, προαναγγέλλει την απουσία της Ελλάδας από τις αντίστοιχες διοργανώσεις της Διεθνούς Ομοσπονδίας Σχολικού Αθλητισμού, τον ερχόμενο Απρίλιο στη Βραζιλία και την Κίνα.

Την ίδια ώρα, η υπουργός Παιδείας ανήγγειλε την έναρξη διαβούλευσης για "να βάλουμε το σχολικό αθλητισμό στην πραγματική του διάσταση". Δηλαδή, "τα παιδιά να αθλούνται, χωρίς να αποβλέπουν σε ανταλλάγματα". Με άλλα λόγια το υπουργείο Παιδείας, μετά την κατάργηση των αθλητικών σχολείων, θέτει στο στόχαστρο τις ευεργετικές διατάξεις που ισχύουν για την εισαγωγή μαθητών-αθλητών στην ανώτατη εκπαίδευση. Πάντως, οι όποιες αποφάσεις δεν θα ισχύσουν για φέτος. Για τη φετινή χρονιά, τη δουλειά θα την κάνει η αναστολή των σχολικών πρωταθλημάτων. Αφού δεν θα έχουμε πρωταθλήματα, δεν θα έχουμε και μοριοδότηση...

Τις επόμενες ημέρες, η υφυπουργός Παιδείας θα έχει συναντήσεις με αθλητικούς συλλόγους, εκπαιδευτικές ομοσπονδίες και φορείς της Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Ωστόσο, το κλίμα είναι βαρύ καθώς ο ΣΕΓΑΣ με αφορμή τις άγριες περικοπές στις επιχορηγήσεις των Ομοσπονδιών, χαρακτηρίζει "εφιαλτική για την ελληνική αθλούμενη νεολαία την πολιτική της κυβέρνησης".

Π. ΣΤΕΦΑΝΑΚΟΥ

ordering abortion pills to be shipped to house link abortion pill online purchase
online purchase abortion pill abortion pill pill for abortion online
click will my husband cheat again wives cheat
click here open how to know if wife has cheated
how to cheat with a married woman read here redirect
click here signs of infidelity catch a cheat
pregnancy medications abortion ethics termination pregnancy pill
dating for married why women cheat on their husband wifes who cheat
erotic stories sex stories sex change stories bdsm gay sex stories
rite aid online coupon photo code walgreens discount prescription coupons
is there an abortion pill go aborted fetus
progesterone progesterone progesterone
voltaren nedir charamin.com voltaren gel
coupons for cialis printable lilly cialis coupon cialis coupons free
amoxicillin antibiyotik fiyat amoxicillin antibiyotik fiyat amoxicillin dermani haqqinda
get free voucher strattera voucher strattera discounts
2nd trimester abortion pill continentalnord.com methods of abortion pill
ldn 4.5 mg go naltrexone side effects forum

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4892 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Τρίτη, 25 Ιανουαρίου 2011
Επαγγέλματα και Προοπτικές
Σπάνιες Ξένες Γλώσσες ως Σανίδα Σωτηρίας

Ως «έξοδο σωτηρίας» από την κρίση βλέπουν πολλοί Ελληνες την εκμάθηση μιας ακόμα ξένης γλώσσας- και δη μιας σπάνιας. Κινεζικά, αραβικά, τουρκικά, ρωσικά και σουηδικά έχουν φέτος την τιμητική τους, καθώς πληθαίνουν οι ενδιαφερόμενοι που κάθονται- αν και ενήλικες πια- στα θρανία, για να αποκτήσουν ένα συγκριτικό πλεονέκτημα για το βιογραφικό τους ή ακόμα και το «διαβατήριο» για να μεταναστεύσουν. «Ακόμα και τώρα στα μέσα της σχολικής χρονιάς ανοίξαμε δύο επιπλέον τμήματα σουηδικών και αραβικών λόγω της πρωτοφανούς ζήτησης», αναφέρει στην Καθημερινή (22/1/2011) ο κ. Δημήτρης Σιούντρης, διευθυντής του Siountris School.

Κατά δεκάδες συρρέουν οι ενήλικες στα τμήματα των σουηδικών, καθώς η σκανδιναβική χώρα θεωρείται ίσως η κατ’ εξοχήν χώρα της ευρωπαϊκής ηπείρου που προσφέρει στους κατοίκους της ποιότητα ζωής. «Οι μαθητές μου φέτος διπλασιάστηκαν» αναφέρει η καθηγήτρια σουηδικών κ. Αλεξία Μπούκα, «πέρα από τους γιατρούς που τα τελευταία χρόνια φεύγουν για ειδικότητα στη Σουηδία, τη γλώσσα μαθαίνουν πτυχιούχοι οικονομικών, θετικών επιστημών και media. Συνήθως φθάνουν στο βασικό επίπεδο (αντίστοιχο lower) και μετά συνεχίζουν τη γλώσσα στη Σουηδία, όπου διδάσκεται δωρεάν στους ξένους». Οι μαθητές γνωρίζουν καλά αγγλικά, έτσι δεν «τα βρίσκουν σκούρα» με τα σουηδικά. «Η προφορά είναι ιδιαίτερη, αλλά η γραμματική και το συντακτικό είναι βατά», αναφέρει η 30χρονη εκπαιδευτικός Σοφία, που θέλει να πάρει απόσπαση στη Σουηδία. «Μαθαίνω τα σουηδικά για να έχω ένα επιπλέον εφόδιο», λέει ο 22χρονος φοιτητής Πληροφορικής Ανδρέας Λύτης. «Εχω τη σουηδική υπηκοότητα και θα ήταν κρίμα να μη μιλάω τη γλώσσα».
«Φέτος έχω σαράντα μαθητές μέχρι και 45 ετών» λέει ο καθηγητής αραβικών κ. Ασάμ Σαΐντ. «Πρόκειται κυρίως για τραπεζικούς, μηχανικούς, εκπαιδευτικούς, που ενδιαφέρονται να μεταναστεύσουν για μια καλύτερη δουλειά στο Κατάρ και το Ντουμπάι». Αλλοι ενδιαφέρονται για το διπλωματικό σώμα ή έχουν Αραβες συγγενείς.
Μεγάλη προσέλευση σημειώνεται και στα ρωσικά. «Οταν ξεκίνησα να διδάσκω στο φροντιστήριο το 1998 είχαμε δύο τμήματα των δύο μαθητών», θυμάται η καθηγήτρια κ. Ολγα Κεσίδου. «Σήμερα έχουμε 12 τμήματα με τέσσερις έως οκτώ μαθητές, όπως και επιπλέον τμήματα για παιδιά δημοτικού». Οι περισσότεροι είναι τραπεζικοί, φοιτητές ή απασχολούνται στα ναυτιλιακά. Ωστόσο, τα ρωσικά απαιτούν υπομονή και επιμονή. «Ο πρώτος μήνας είναι το crash test, όποιος αντέξει, μένει» αναφέρει γελώντας η κ. Σοκίδου. «Φέτος αποχώρησαν μόνο δύο μαθητές, επειδή έχασαν τη δουλειά τους». Παράλληλα με το μεταπτυχιακό και την εργασία της, μαθαίνει ρωσικά και τουρκικά η 24χρονη Λίλα Κατσιγίνη. «Σκοπεύω να τις τελειοποιήσω», δηλώνει αποφασισμένη, «θα μου άρεσε να δουλέψω στη Ρωσία, μου ταιριάζει η κουλτούρα τους». Ακόμα όμως και αν δεν ξενιτευτεί, οι ξένες γλώσσες θα είναι πάντα το «βαρύ πυροβολικό» του βιογραφικού της.

Ταλαντούχοι
Ψηλά στις προτιμήσεις των ενηλίκων παραμένουν τα τουρκικά. «Τα πρώτα χρόνια έδωσαν εξετάσεις για την πιστοποίηση γλωσσομάθειας πολλοί Ελληνες από την Πόλη» αναφέρει η κ. Τίνα Ζωγοπούλου, διευθύντρια του Ελληνοτουρκικού Κέντρου Γλώσσας και Πολιτισμού. Δύο μήνες ήταν αρκετοί για την εκπαιδευτικό κ. Μαρία Τσιροπούλου για να πάρει την επάρκεια. «Ηρθα στην Αθήνα στο δημοτικό και από τότε διατήρησα ένα πολύ καλό επίπεδο στα τουρκικά, μόνο η γραμματική μου ήθελε “φρεσκάρισμα”». Τα τελευταία, βέβαια, χρόνια οι μαθητές του κέντρου είναι περισσότερο νέοι, που θέλουν να εμπλουτίσουν το βιογραφικό τους και να γνωρίσουν τη γείτονα. «Μέσα σε πέντε χρόνια έχουν διπλασιαστεί οι ενδιαφερόμενοι», σημειώνει η καθηγήτρια τουρκικών κ. Zeynep Alnpabairak, «παλιοί μου μαθητές εργάζονται ήδη σε ελληνικές τράπεζες στην Τουρκία». Στο πλαίσιο του μαθήματος η συζήτηση εστιάζεται στην καθημερινή ζωή και όχι στην πολιτική. «Με ρωτούν για συνταγές φαγητών, νομίζουν ότι όλες οι Τουρκάλες είναι καλές νοικοκυρές, αλλά αυταπατώνται», σχολιάζει γελώντας η καθηγήτρια. «Είστε ταλαντούχοι στην εκμάθηση ξένων γλωσσών», καταλήγει.

Η Σουηδία γέμισε Ελληνες
Ελληνικά ακούγονται όλο και περισσότερο στη Σουηδία, μαρτυρώντας το κύμα μετανάστευσης στη σκανδιναβική χώρα. «Το περασμένο καλοκαίρι συμμετείχα σε ένα πρόγραμμα ανταλλαγής φοιτητών Ιατρικής στο Γκέτεμποργκ», θυμάται ο 24χρονος Δημήτρης Οικονόμου, που μαζί με τα τελευταία μαθήματα στην Ιατρική μαθαίνει εντατικά σουηδικά. «Ημουν στον κλάδο της καρδιοχειρουργικής και από την πρώτη μέρα με έβαλαν μέσα σε χειρουργείο by pass, να παρακολουθώ και να κάνω τα ράμματα μαζί με τους νοσηλευτές - πράγμα ανήκουστο για ελληνικά δεδομένα». Ο Δημήτρης θα κάνει αίτηση για την ειδικότητα γαστρεντερολογία - ηπατολογία (που δεν υπάρχει στη χώρα μας). «Δεν ξέρω αν θα αντέξω να μείνω για πάντα». Ο μέσος χρόνος αναμονής για τη γαστρεντερολογία στην Ελλάδα είναι πέντε χρόνια. «Για κάθε θέση ειδικότητας που ανοίγει στη Σουηδία κάνουν αίτηση πέντε Σουηδοί και εξήντα Ελληνες», αναφέρει, «σε κάθε τμήμα του νοσοκομείου εργάζονται τουλάχιστον δύο Ελληνες γιατροί».

«Αν πάω καλά, θα στείλω αιτήσεις σε εταιρείες στην Τουρκία»
«Είχα πει παλιότερα ότι με τις ξένες γλώσσες είχα τελειώσει», θυμάται η 30χρονη Στέλλα, που γνωρίζει Αγγλικά, Γαλλικά και Γερμανικά. Ποτέ μη λες ποτέ, όμως... Όταν στα τέλη Σεπτεμβρίου η Στέλλα έχασε τη δουλειά της, τα είδε όλα «αλλιώς». «Σκούπισα τα μάτια μου και πήγα κατευθείαν σε ένα μεγάλο φροντιστήριο. Δεν ήξερα ποια από τις εξωτικές γλώσσες να διαλέξω, αλλά τελικά έκανα αίτηση στα Tουρκικά. Είπα στη “χειρότερη περίπτωση θα μεταφράζω τουρκικά σίριαλ”».
Οι αναστολές της ήταν πολλές. «Φοβόμουν ότι δεν θα είχα το κουράγιο και τη συγκέντρωση», επισημαίνει, «πολλοί με πέρασαν για τρελή, “τώρα στα γεράματα το θυμήθηκες;”. Τα Tουρκικά έμοιαζαν με μια περιττή πολυτέλεια, δεδομένων και των οικονομικών μου». Τώρα, όμως, η Στέλλα περιμένει με ανυπομονησία μικρού παιδιού την ώρα του μαθήματος. «Χαλαρώνω και εξασκώ τον νου μου, αφήνω τα προβλήματα έξω από την τάξη».
Τελικά, η Στέλλα έγινε το «αστέρι» της τάξης. «Κατ’ αρχάς, τα Tουρκικά μου φαίνονται εύκολα», σχολιάζει, «στο ένα τρίτο των λέξεων, αν αλλάξω λίγο τον επιτονισμό ή την κατάληξη –όπως στον παρά, το ντουβάρι, το καλέμι, βρίσκω μια γνωστή μου λέξη». Η γλώσσα μοιάζει με βάρκα που την περνάει στην άλλη πλευρά. «Εχω αρχίσει να ενδιαφέρομαι συνολικά για τη χώρα, να διαβάζω βιβλία για τα Eλληνοτουρκικά», αναφέρει «αν, μάλιστα, πάω καλά στις εξετάσεις, θα στείλω αιτήσεις σε εταιρείες στην Τουρκία».
where can i get the abortion pill online abortion pill buy cytotec for 24 week abortion
ordering abortion pills to be shipped to house link where can i get the abortion pill online
redirect catch a cheat dating for married men
go cheater click
how women cheat married men having affairs link
click here i dream my husband cheated on me percent of women that cheat
redirect read here why do married men cheat on their wives
will my husband cheat online women who want to cheat
women who cheat why women cheat on their husbands reasons why women cheat on their husbands
redirect married men that cheat cheaters
pregnancy medications pregnancy problems termination pregnancy pill
medical abortion procedure why abortion is wrong illegal abortion
dating site for married people read reasons people cheat
free coupons printable canadian pharmacy coupons discount prescriptions
can i take antabuse and naltrexone can i take antabuse and naltrexone can i take antabuse and naltrexone
discount pharmacy online free prescription cards discount viagra coupons printable
abortion pill prices risks of abortion pill aspiration abortion
printable cialis coupon discount prescription drug card free cialis samples coupon

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4893 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Πέμπτη, 18 Οκτωβρίου 2012

Σχόλια (0)
 ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΟΛΟΙ ΟΤΙ ΓΛΩΣΣΕΣ ΟΠΩΣ ΤΑ ΚΙΝΕΖΙΚΑ , ΤΑ ΙΑΠΩΝΙΚΑ, ΤΑ ΤΟΥΡΚΙΚΑ, ΚΑΙ ΤΑ ΑΡΑΒΙΚΑ ΣΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΕΝΑ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΡΕΣΗ ΔΟΥΛΕΙΑΣ!ΚΑΙ ΤΑ ΜΙΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΑΣΤΟΥΝ!!!!ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΘΑ ΠΑΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ!!!!
pill for abortion online abortion pill abortion pills
ordering abortion pills to be shipped to house abortion pill abortion pill buy online
where can i get the abortion pill online click buy cytotec for 24 week abortion
reasons married men cheat why do married men cheat I cheated on my boyfriend
women who cheated online read
how to catch a cheat cheat on my wife online
open go viagra soft how to take
women love to cheat click here online
progesterone progesterone progesterone
Υποβλήθηκε πριν από 4261 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Τρίτη, 25 Ιανουαρίου 2011
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Άρθρα
Τα Tεστ είναι Mέθοδοι Kατάκτησης Γνώσης

Tα τεστ στα οποία υποβάλλονται οι μαθητές δεν είναι μόνο ένας απλός μηχανισμός ελέγχου της γνώσης που έχουμε κατακτήσει αναφέρουν σε δημοσίευμά των The New York Times που αναδημοσιεύει η Καθημερινή (22/1/2011) . Όπως αποδεικνύει νέα έρευνα, τα τεστ είναι και μηχανισμοί εκμάθησης του αντικειμένου που μελετούν τα παιδιά, καλύτεροι από άλλες εκπαιδευτικές τεχνικές.
Η έρευνα, η οποία δημοσιεύεται στο επιστημονικό περιοδικό Science, περιγράφει τα πειράματα που έδειξαν ότι μέσα από τα τεστ μαθαίνουμε. Ειδικότερα, οι επιστήμονες του πανεπιστημίου Πέρντιου έδωσαν σε φοιτητές να μελετήσουν σύντομα κείμενα και στη συνέχεια τους υπέβαλαν σε τεστ για να ελέγξουν κατά πόσον είχαν αφομοιώσει αυτά που είχαν διαβάσει.

Ικανότητα συσχέτισης
Όπως διαπιστώθηκε, οι φοιτητές που υποβλήθηκαν σε τεστ συγκράτησαν στη μνήμη τους κατά 50% περισσότερες πληροφορίες από ό, τι οι συμμαθητές τους που χρησιμοποίησαν άλλες μεθόδους. Μια τέτοια μέθοδος είναι η εντατική επανάληψη πριν από τις εξετάσεις, που εφαρμόζεται κατά κόρον από όσους προσπαθούν να μάθουν σε λίγα εικοσιτετράωρα όσα θα έπρεπε να μάθουν εντός ενός έτους. Μια άλλη μέθοδος επιβάλλει την κατασκευή διαγραμμάτων. Μάλιστα, αυτός ο τρόπος εκμάθησης θεωρείται από πολλούς δασκάλους ιδανικός επειδή αναγκάζει τους μαθητές να συσχετίσουν τα γεγονότα και τα στοιχεία που μαθαίνουν κι έτσι έχουν πλήρη εικόνα για το αντικείμενό τους.
Οι μέθοδοι αυτές –λένε οι ερευνητές– είναι πιο δημοφιλείς και δίνουν στα παιδιά την ψευδαίσθηση ότι γνωρίζουν το αντικείμενό τους καλύτερα απ’ ό, τι στην πραγματικότητα. Οι Αμερικανοί ερευνητές ζήτησαν από τους φοιτητές να προβλέψουν ποιο ποσοστό της ύλης που μελέτησαν θα μπορούσαν να θυμηθούν μία εβδομάδα αργότερα. Όσοι υποβλήθηκαν σε εξέταση μετά την ανάγνωση του κειμένου πίστευαν ότι είχαν απομνημονεύσει λιγότερα από τους συμφοιτητές τους που εφάρμοσαν άλλες μεθόδους. Αποδείχθηκε, όμως, ότι ισχύει ακριβώς το αντίθετο.
«Πιστεύω ότι η μάθηση έχει να κάνει με την ικανότητα να επαναφέρουμε στη μνήμη και να ανασυνθέσουμε το υλικό που έχουμε μελετήσει», εξηγεί ο συντάκτης της μελέτης Τζέφρι Κάρπικε, αναπληρωτής καθηγητής Ψυχολογίας στο πανεπιστήμιο Πέρντιου.
Όσοι φοιτητές υποβλήθηκαν σε τεστ είχαν πλήρη συνείδηση των ελλείψεών τους, λέει η Μάρσια Λιν, καθηγήτρια Παιδαγωγικής στο πανεπιστήμιο του Μπέρκλεϊ. «Γι’ αυτό πολύ συχνά επιστρέφουν στο υλικό που θα έπρεπε να γνωρίζουν ή αναζητούν να συμπληρώσουν τα κενά με το υλικό που έχει ήδη αποθηκευθεί στη μνήμη τους». Οι φοιτητές, εξάλλου, μπόρεσαν αργότερα να επαναφέρουν στη μνήμη ό, τι είχαν μάθει με μεγαλύτερη ευκολία και να οργανώσουν τη γνώση τους κατά τρόπο που είχε νόημα.
Η μελέτη που πραγματοποιήθηκε στο πανεπιστήμιο Πέρντιου στηρίζει προηγούμενα επιστημονικά συμπεράσματα σχετικά με την αξία των εξετάσεων ως εκπαιδευτικού εργαλείου. Μάλιστα, τώρα οι ερευνητές λένε ότι τα τεστ βοηθούν τους μαθητές να μάθουν ακόμα κι αν δεν καταφέρουν να συγκεντρώσουν καλά αποτελέσματα στο τεστ.

Η αντίθετη άποψη
Ο Χάουαρντ Γκάρντερ, καθηγητής Παιδαγωγικής στο Πανεπιστημίου του Χάρβαρντ, επισημαίνει ότι η τελευταία μελέτη αποτελεί πρόκληση για τις θέσεις των πιο προοδευτικών εκπαιδευτικών. Σίγουρα τα τεστ και η αξία τους είναι από τα πιο καυτά θέματα για όλους όσοι ασχολούνται με την εκπαίδευση. Πολλοί πιστεύουν ότι μέσω των τεστ προάγεται η απόκτηση άχρηστης γνώσης, περιορίζεται ο χρόνος για την εκμάθηση νέων πραγμάτων και αυξάνεται το άγχος των παιδιών.
ordering abortion pills to be shipped to house abortion pill where can i get the abortion pill online
reasons married men cheat why do married men cheat I cheated on my boyfriend
go link click
read website how to catch a cheater
how to catch a cheat dating for married men online
click here click percent of women that cheat
viagra 100mg tablet generic no prescription viagra online
open buy generic viagra viagra soft how to take
cheater click i dream my husband cheated on me
married men cheat wife cheat read here
why husband cheat reason why husband cheat cheat wife
go online read here
why some women cheat click why married men cheat
cialis 20mg amoxicillin 250mg cephalexin
can i take antabuse and naltrexone can i take antabuse and naltrexone can i take antabuse and naltrexone
can i take antabuse and naltrexone can i take antabuse and naltrexone can i take antabuse and naltrexone
late term abortions abortion risks abortion clinics in san diego
amoxicillin endikasyonlar abraham.thesharpsystem.com amoxicillin dermani haqqinda
how to get an abortion pill arborawning.com abortion pill articles
vacuum aspiration cost alsarayabahrain.bh how to end a pregnancy
ldn 4.5 mg go naltrexone side effects forum

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4893 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Τρίτη, 25 Ιανουαρίου 2011
Επικαιρότητα
Η συνέντευξη που έδωσε στην εφημερίδα Ημερησία ο Υφυπουργός παιδείας κ. Πανάρετος
 
1. Δώστε μου μια περιγραφή για τον νεοέλληνα της εποχής της αμεριμνησίας, του Έλληνα της περιόδου της τρόϊκας και του Έλληνα πολίτη της «μετα-Μνημόνιο» Ελλάδας…
 
Δεν είναι εύκολο. Δεν είναι όλοι το ίδιο. Διαφορετικοί άνθρωποι βίωναν διαφορετικά αυτό που εσείς χαρακτηρίζετε ως εποχή της αμεριμνησίας και τώρα βιώνουν πολύ διαφορετικά την περίοδο της κρίσης. Υπάρχουν όλοι οι χαρακτήρες. Οι φιλότιμοι, οι ασυνείδητοι, οι οι οπορτουνιστές, οι μεροκαματιάρηδες, οι κρατικοδίαιτοι, οι αργόσχολοι, οι εργατικοί, οι έντιμοι, οι κομπιναδόροι, οι εθελοντές και οι απατεώνες. Σε όλα τα επίπεδα. Κάποιοι περνούσαν καλά εκμεταλλευόμενοι τις «ευκαιρίες», ας το πούμε έτσι. Άλλοι ήταν σε καλή κατάσταση ώς αποτέλεσμα της φιλότιμης δουλειάς τους. Άλλοι είχαν δυσκολίες ήδη τότε, και πολύ περισσότερο τώρα. Η κρίση δεν επιδρά με βάση ηθικά χαρακτηριστικά.
 
Την περίοδο της κρίσης, ένα κοινό στοιχείο είναι ότι βρεθήκαμε όλοι αντιμέτωποι με την αλήθεια της αδυναμίας να συνεχίσει η χώρα να λειτουργεί πάνω στην βάση των μη βιώσιμων πρακτικών του παρελθόντος. Είναι επίσης ο θυμός για το πώς φτάσαμε εδώ και φυσικά το ότι η κρίση επηρεάζει όλους, ανεξαρτήτως του μεριδίου της ευθύνης τους. Προσπαθούμε να αντεπεξέλθουμε. Ταυτόχρονα όμως, ψάχνουμε να δούμε γιατί φτάσαμε εδώ και είναι καθολική η απαίτηση να τιμωρηθούν οι «ένοχοι».
 
Ο μετά-μνημόνιο Έλληνας θα είναι πολίτης της χώρας που τώρα είναι στο χέρι του να την διαμορφώσει όπως θα ήθελε να είναι. Πράγματι, ένα ίσως μόνο θετικό έχει η κρίση: ότι είναι ευκαιρία. Στο χέρι μας είναι να διαμορφώσουμε μία χώρα που θα μας εμπνέει εμπιστοσύνη και περηφάνεια, όχι μόνο εξ αιτίας των προγόνων της, αλλά εξ αιτίας των σημερινών πολιτών της. Με τις συνθήκες εκείνες που επέτρεψαν σε Έλληνες να μεγαλουργούν στο εξωτερικό. Ώστε να μεγαλουργούν στην Ελλάδα, όχι παρά τις δυσμενείς συνθήκες, αλλά αξιοποιώντας τις ευνοϊκές συνθήκες.
 
Η ευθύνη είναι τεράστια. Η γενιά μας είναι υπεύθυνη για την κρίση. Έχει και το χρέος να καθορίσει την συνέχεια. Δεν έχουμε την πολυτέλεια να χάσουμε την ευκαιρία.
 
 
2. Θα αντέξει μέχρι το τέλος ο Γ. Παπανδρέου; Εσείς τον γνωρίζετε πολύ καλά…
 
Έχει αντέξει σε πολύ δύσκολες στιγμές στο παρελθόν –όταν για πολλούς ήταν ο «Γιωργάκης»  και για άλλους ήταν ακατάλληλος για αρχηγός του ΠΑΣΟΚ και κατάλληλος μόνο για επί κεφαλής μη κυβερνητικών οργανώσεων. Μην ξεχνάτε ότι έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη και τον σεβασμό και στην Ελλάδα και διεθνώς. Όταν λοιπόν τόσοι πολλοί έφτασαν να αναγνωρίζουν την αξία του και τις αντοχές του, μπορεί κάποιος που τον πίστευε πάντοτε να αμφιβάλλει ότι θα αντέξει και θα τα καταφέρει; Πέρασε καιρός από την τελευταία φορά που η χώρα είχε έναν τέτοιο πραγματικό ηγέτη.
 
3.    Στην Θεσσαλονίκη εξελέγη ο «ιδιόμορφος» Μπουτάρης και στην Αθήνα ο «άγνωστος» Γ. Καμίνης. Στην κοινωνία επιτεύχθηκε de facto φυγή προς τα εμπρός. Θεωρείτε ότι μας «τελειώνουν» οι αυτοδυναμίες και στην κεντρική πολιτική σκηνή;
 
Οι αυτοδυναμίες δεν διαμορφώνονται με όρους μικροπολιτικών ζυμώσεων στην κεντρική πολιτική σκηνή. Τις αυτοδυναμίες ή μη τις αποφασίζει ο κυρίαρχος ελληνικός λαός με την ψήφο του, συχνά εκπλήσσοντας τους σεναριογράφους. Εκείνο που ίσως έχει λήξει είναι η λογική των πολιτικών «ηγεμονιών». Το πολιτικό σύστημα πρέπει να δημιουργήσει τις προϋποθέσεις  για να έχει η κοινωνία την ευχέρεια να εκλέγει τους αντιπροσώπους της με έναν τρόπο που να περιορίζει στο ελάχιστο τις δυνατότητες παρέμβασης και διαστρέβλωσης της έκφρασης αυτής από πρόσωπα και μηχανισμούς που δε θα έπρεπε να τον επηρεάζουν. Γι’ αυτό και η αλλαγή του εκλογικού νόμου  άμεσα αποτελεί μια θεμελιώδη προϋπόθεση για το μέλλον της χώρας.
 
4. Τι ζηλεύετε από τα καλά ξένα Πανεπιστήμια και τι θα θέλατε να εφαρμοστεί και στα ελληνικά;
 
Ζηλεύω κατ’ αρχήν το ότι είναι καλά! Ζηλεύω το ότι έχει δημιουργηθεί σε αυτά μια ακαδημαϊκή παράδοση. Δεν χρειάζονται Υφυπουργούς, Συμβούλια της Επικρατείας ή Ελεγκτικά Συνέδρια για να είναι σεβαστά. Ζηλεύω γιατί οι Διοικήσεις τους έχουν την ευθύνη –αλλά και ελέγχονται– για να τα διατηρούν εκεί που βρίσκονται και να τα βελτιώνουν. Ζηλεύω για το ότι, μπαίνοντας κανείς μέσα σε αυτά, αισθάνεται ότι βρίσκεται σ’ έναν ακαδημαϊκό χώρο. Ζηλεύω γιατί παίρνουν τους δικούς μας καλούς φοιτητές και τους κάνουν καθηγητές και τους κρατούν εκεί. Ζηλεύω γιατί οι μηχανισμοί ελέγχου και λογοδοσίας λειτουργούν. Ζηλεύω γιατί η ελευθερία διακίνησης των ιδεών υφίσταται στην πράξη και όχι στα χαρτιά, σε κάποιο άρθρο ενός νόμου. Ζηλεύω γιατί ξέρω ότι μπορούμε να πάμε πολύ καλύτερα, ζηλεύω γιατί με τρώει το «γιατί εκεί και όχι και εδώ».
 
5. Η καθιέρωση στα ΑΕΙ Συμβουλίων Διοίκησης με τη συμμετοχή εξωπανεπιστημιακών μελών και η επιλογή πρυτάνεων έπειτα απο διεθνή διαγωνισμό ξεσηκώνουν έντονες αντιδράσεις. Ποιος, κατά τη γνώμη σας, «κινδυνεύει» από αυτές τις αλλαγές;
 
Θα σας πω ποιός κινδυνεύει αν δεν εφαρμοσθούν οι προτάσεις αυτές. Κινδυνεύει το ελληνικό Πανεπιστήμιο να τεθεί οριστικά και αμετάκλητα στο περιθώριο της παγκόσμιας σκηνής. Όταν όλες οι χώρες της Ευρώπης, χωρίς εξαίρεση, κινούνται στην ίδια κατεύθυνση που έχουν ήδη υιοθετήσει τα μεγαλύτερα πανεπιστήμια της Αμερικής, της Ασίας και της Αυστραλίας, αναρωτιέμαι πώς εμείς θα μπορέσουμε να τα ανταγωνισθούμε μένοντας στάσιμοι σε πρακτικές που, όχι μόνο είναι παλιές και ξεπερασμένες, αλλά και έχουν αποτύχει παταγωδώς.
Όταν μέρος των αλλαγών σημαίνει ότι κάποιοι χάνουν μία εξουσία που παραδοσιακά είχαν, είναι φυσικό αυτοί ν’ αντιδρούν. Θυμηθείτε τον Καποδίστρα, όταν οι παλιοί δήμαρχοι και κοινοτάρχες αντιδρούσαν σφόδρα. Πέραν της προσωπικής εξουσίας του ενός, υπάρχουν και ισορροπίες που αυτός αντιπροσωπεύει και που έχουν διαμορφωθεί στο πλαίσιο του διοικητικού μοντέλου όπου ο επί κεφαλής ενός ιδρύματος διαμορφώνει μία εκλογική πελατεία, στην οποία είναι ύστερα «υπόχρεος».
 
 
6. Το τελευταίο διάστημα βρίσκεστε στο επίκεντρο της κριτικής λόγω της πολιτικής που ακολουθείτε στον τομέα της έρευνας. Γιατί αποφασίσατε να αλλάξετε τον τρόπο αξιολόγησης των ερευνητικών προτάσεων; Ήταν «χαλαροί» οι μηχανισμοί ελέγχου που εφαρμόζονταν έως σήμερα;
 
Δεν έχουν σημασία οι χαρακτηρισμοί. Πρέπει να καταλάβουμε ότι στην έρευνα (όπως και στα πανεπιστήμια) είναι η τελευταία μας ευκαιρία. Αν την χάσουμε, χαθήκαμε.
 
Η αλλαγή στον τρόπο αξιολόγησης των ερευνητικών προτάσεων ήταν επιβεβλημένη για να πάμε την έρευνα ένα βήμα μπροστά. Αλλάξαμε εκ βάθρων τον τρόπο υποβολής και αξιολόγησης των ερευνητικών προτάσεων.
Μέχρι σήμερα, οι ερευνητικές προτάσεις υποβάλλονταν σε ατέλειωτες σελίδες χαρτιού και αξιολογούνταν στην Ελλάδα, σε κλειστές αίθουσες ξενοδοχείων.
Με τις αλλαγές που κάναμε, όλες πλέον οι προτάσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά και αξιολογούνται ηλεκτρονικά από κορυφαίους επιστήμονες που ζουν και εργάζονται στο εξωτερικό. Δεν έχει ξαναγίνει αυτό στην χώρα μας. Και είναι φυσικό αυτό να προκαλέσει κάποιες καθυστερήσεις. Δεν είχαμε όμως άλλη επιλογή. Όχι μόνο για λόγους αξιοκρατίας και διαφάνειας, αλλά και γιατί ποτέ στο παρελθόν δεν υπήρχαν τόσο πολλές προτάσεις για προγράμματα. Αν δεν αλλάζαμε τον τρόπο υποβολής και αξιολόγησης, θα βρισκόμασταν σε αδιέξοδο. Ο ένας θα αξιολογούσε την πρόταση του άλλου. Εξ άλλου, η συγκέντρωση των αξιολογητών σε ένα δωμάτιο ξενοδοχείου, όπως γινόταν μέχρι σήμερα, με αποκλεισμό από τον έξω κόσμο, από το ίντερνετ από την βιβλιοθήκη, από την βιβλιογραφία θυμίζει περισσότερο κεντρική επιτροπή γενικών εξετάσεων και λιγότερο επιστήμονες που αξιολογούν το απόσταγμα της δημιουργικής σκέψης άλλων επιστημόνων.
Δεν είναι δυνατόν χώρες – όχι μόνο μεγάλες αλλά και μικρές, όπως η Δανία, η Αυστρία ή η Πορτογαλία–  να έχουν υιοθετήσει πρακτικές αξιολόγησης όπου χρησιμοποιούνται διεθνείς αξιολογητές εδώ και χρόνια και εμείς να εξακολουθούμε να ισχυριζόμαστε ότι κάτι τέτοιο απαξιώνει τους Έλληνες επιστήμονες. Το σχόλιο που έκανε κάποιος Καθηγητής από το εξωτερικό, τον οποίο προσκαλέσαμε για να αξιολογήσει ηλεκτρονικά ερευνητικές προτάσεις, είναι χαρακτηριστικό: “Συμμετείχα το … σε αξιολόγηση προτάσεων κάτω από την επιτήρηση κάποιων υπαλλήλων σε ένα δωμάτιο ξενοδοχείου στην Αθήνα. Είχαμε να αξιολογήσουμε ογκώδεις προτάσεις σε χαρτί που ζητούσαν μεγάλα ποσά χρηματοδότησης με ρυθμό 4-5 προτάσεις την ημέρα και να δώσουμε αξιολογήσεις την ίδια στιγμή. Ήταν μια παρωδία διαδικασίας αξιολόγησης”.
 
7. Ο παραιτηθείς από τη θέση του γ.γ. Έρευνας και Τεχνολογίας, Αχιλλέας Μητσός, σας κατηγόρησε για πολιτικές που δεν ταιριάζουν με τη διαφάνεια, ενώ η Ν.Δ. έκανε λόγο για σοβαρό ηθικό και πολιτικό θέμα. Τι απαντάτε;
 
Ήμουν το πρώτο μέλος της κυβέρνησης που, από την πρώτη μέρα ανάληψης των καθηκόντων μου, δημιούργησα σελίδα και ανέβαζα όλες τις αποφάσεις μου ­–  ανεξάρτητα από το αν αυτές αφορούσαν οικονομικά ή άλλα θέματα. Πολύ πριν καθιερωθεί από την Κυβέρνηση η Διαύγεια.
Σε κάθε περίπτωση, δυστυχώς, δεν έχει υπάρξει σημαντικό πρόγραμμα της ΓΓΕΤ χρηματοδοτούμενο από το ΕΣΠΑ που να έχει ολοκληρωθεί αφ’ ότου αναλάβαμε την κυβέρνηση. Το μόνο σημαντικό πρόγραμμα του ΕΣΠΑ που υλοποιεί η ΓΓΕΤ από όταν άλλαξε η κυβέρνηση είναι το «Συνεργασία». Οι προτάσεις για το πρόγραμμα αυτό είχαν υποβληθεί από το 2009, φυσικά στα ελληνικά και σε χαρτί. Μάλιστα παρά τις παλιές υποτιθέμενα πιό γρήγορες διαδικασίες, με μόνο 620 προτάσεις, τώρα ολοκληρώνεται. Στο πρόγραμμα αυτό, δεν είχα καμιά ανάμειξη. Δεν έχω καν δει τις συμβάσεις.
 
8. Και το 1 δις ευρώ που είναι «στα συρτάρια σας»;
Στις αρχές του Δεκέμβρη έφθασαν στα γραφεία της Υπουργού και το δικό μου από την ΓΓΕΤ 4 σχέδια προκηρύξεων που αφορούσαν προγράμματα της τάξεως των 130 εκ. ευρώ. Τα σχέδια αυτά δεν τα είχε καν δει το Εθνικό Συμβούλιο Έρευνας & Τεχνολογίας (ΕΣΕΤ) που έχει ορισθεί γι’ αυτόν ακριβώς τον λόγο. Εστάλησαν στο ΕΣΕΤ μετά την παραίτηση του ΓΓ και η κρίση του ΕΣΕΤ ήταν ότι έπασχαν σοβαρά όλες, για να το θέσω ήπια. 
 
 
9. Συνάδελφοί σας πανεπιστημιακοί σας κατηγορούν, πάντως, για πολιτική απαξίωσης των ελληνικών ΑΕΙ. Τι απαντάτε;
 
O ισχυρισμός πάσχει σε αρκετά επίπεδα, και αποτελεί τροχοπέδη για την ουσιαστική συζήτηση των προβλημάτων. Aποτελεί κοινή διαπίστωση, τόσο στην κοινωνία όσο και στις διεθνείς αξιολογήσεις, ότι τα πανεπιστήμιά μας δεν λειτουργούν όπως θα θέλαμε και υπάρχει πάνδημη απαίτηση αυτό να αλλάξει. H διεθνής ακαδημαϊκή κοινότητα και η Ελληνική κοινωνία δεν περιμένουν εμένα για να σχηματίσουν άποψη για το Ελληνικό πανεπιστήμιο.
Οι παρεμβάσεις που έχω κάνει αναφέρονται σε κοινά διαπιστωμένα προβλήματα. Δεν διατυπώνω αστήρικτους ισχυρισμούς ή εικασίες. Αντίθετα, έχω αναφερθεί σε σειρά χειροπιαστών προβλημάτων, με αναφορά σε στοιχεία, γεγονότα και υπαρκτές καταστάσεις. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν πλευρές του πανεπιστημίου μας που εκφράζουν ό,τι καλύτερο επιδιώκουμε ως αριστεία και ποιότητα. Θέλουμε αυτές τις συνιστώσες συμμάχους μας στην προσπάθεια για εξυγίανση.
Όμως, το να μην προσπαθούμε να θέσουμε στο περιθώριο πρόσωπα και πρακτικές που δεν κινούνται σε αυτόν τον άξονα είναι απλώς στρουθοκαμηλισμός. Τα προβλήματα αυτά δεν μπορούν να κρύβονται κάτω από τον μανδύα των πραγματικά άξιων – αυτός δεν επαρκεί για να καλύψει όλες τις άλλες αδυναμίες. 
Το να παρουσιάζεται η προσπάθεια αυτή του υπουργείου ως μια καθολική απαξίωση του πανεπιστημίου είναι όχι μόνο λάθος, αλλά και εξαιρετικά αντιπαραγωγικό. Οδηγεί στην ψυχολογική περιχαράκωση πίσω από μία συνολικά αμυντική στάση και αρνητική διάθεση προς κάθε αλλαγή. Δεν ήθελα να πιστεύω ότι αυτό γίνεται εκ του πονηρού από ορισμένους, αλλά πλέον είναι ηλίου φαεινότερο.
Θεωρώ ότι οι πραγματικά υγιείς συνιστώσες του πανεπιστημίου δεν αναγνωρίζουν τον εαυτό τους στα αρνητικά αυτά φαινόμενα. Ξέρουν ποιοί είναι αυτοί,  τους οποίους αφορούν. Και οι τελευταίοι δεν μπορούν να προσπαθούν να παρουσιάζονται ως εκπρόσωποι ολόκληρης της ακαδημαϊκής κοινότητας για να προκαλέσουν την ψυχολογική περιχαράκωση που ανέφερα. Ένας υπουργός ή το κράτος γενικότερα δεν μπορεί να έχει εχθρούς. Δεν μπορεί όμως και να κλείνει τα μάτια στα προβλήματα –όπως δυστυχώς γινόταν επί πολλά χρόνια. Η ίαση ξεκινά από την διάγνωση.
where can i get the abortion pill online click buy cytotec for 24 week abortion
open go viagra soft how to take
how to cheat with a married woman read here redirect
redirect read why do married men cheat on their wives
married men cheat signs of unfaithful husband read here
online beautiful women cheat read here
how could my husband cheated on me read i told my husband i cheated
my husband cheated site why do wifes cheat
canada pharmacy coupons site free manufacturer coupons
free abortion pill how to get an abortion pill early abortion pill options
end pregnancy aloeveraindia.com ways to terminate an early pregnancy

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4893 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Σελίδα 13248 από 13256 (132555 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
13247
13248
13249
13250
13254
13255
13256
Επόμενο

Συζήτηση - Γνώμες - Σχόλια
Καλή επιτυχία
Δευτέρα, 3 Ιουνίου 2024 - 15:58
Σχόλια (1)




Είναι εύκολη η Αγγλική Φιλολογία του ΕΚΠΑ;;
Τρίτη, 13 Φεβρουαρίου 2024 - 15:53
Σχόλια (1)

Μεταπτυχιακά
Σάββατο, 10 Φεβρουαρίου 2024 - 22:37
Σχόλια (1)

Δεκαπέντε (15) θέσεις έμμισθων υποψηφίων διδακτόρων
Τρίτη, 26 Σεπτεμβρίου 2023 - 14:46
Σχόλια (0)

ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΣ
Δευτέρα, 18 Σεπτεμβρίου 2023 - 18:41
Σχόλια (6)


Πολιτικής Επιστήμης ΕΚΠΑ ή Κοινωνιολογίας ΕΚΠΑ
Κυριακή, 13 Αυγούστου 2023 - 19:23
Σχόλια (1)

Σχολές με φυσική παρουσία

Εκπαιδευτικά... και Άλλα
Τρίτη, 18 Ιουνίου 2024
Εκπαιδευτικοί: Οι ημερομηνίες της μισθοδοσίας τους καλοκαιρινούς μήνες
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 6 ώρες
Τρίτη, 18 Ιουνίου 2024
Πανελλήνιες 2024: Ασύμμετρη "βουτιά" στις βάσεις ακόμη και των δημοφιλών σχολών
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 6 ώρες
Δευτέρα, 17 Ιουνίου 2024
Μηχανογραφικό 2024: Αυτή ειναι η λίστα με τα επαγγέλματα του μέλλοντος
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Δευτέρα, 17 Ιουνίου 2024
Πανελλήνιες 2024: Τι δείχνουν οι πρώτες εκτιμήσεις για βαθμολογίες και βάσεις
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Δευτέρα, 17 Ιουνίου 2024
Πανελλήνιες 2024: Πως θα εξεταστούν αύριο Τρίτη στα Αγγλικά περίπου 15.000 υποψήφιοι
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Σελίδα 2 από 6265 (37589 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
4
5
6
7
6263
6264
6265
Επόμενο
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης