Δευτέρα, 17 Ιουνίου 2024
 
 

Μεταπτυχιακά Εξ Αποστάσεως

Αγγελίες

Tickets Market - Φθηνά Εισιτήρια

Πανελλαδικές 2024 - Μηχανογραφικό 2024

edu4u.gr facebook page

Share
Edu4u Admin
Κυριακή, 16 Ιουνίου 2024
Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα
Πρότυπα Σχολεία: Αιτήσεις από την 17 Ιουνίου έως την 17 Ιουλίου για επίδειξη γραπτών
Επίδειξη απαντητικών φύλλων υποψηφίων που συμμετείχαν στη διαδικασία εισαγωγής στα Πρότυπα Σχολεία - Ο ενδιαφερόμενος έχει τη δυνατότητα να αναγνώσει τη φωτοτυπία του απαντητικού φύλλου και να κρατήσει, εάν επιθυμεί, σύντομες σημειώσεις από τις απαντήσεις. Κατά τη διάρκεια της επίδειξης απαγορεύεται η με οποιοδήποτε τρόπο λήψη της εικόνας του γραπτού (φωτογραφία με κινητό, βιντεοσκόπηση κλπ) καθώς και η παραλαβή της φωτοτυπίας του απαντητικού φύλλου ή μέρους του

Με απόφαση της  Διοικούσας Επιτροπής Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων ορίζονται ο τρόπος και ο χρόνος υποβολής της αίτησης όσων επιθυμούν να λάβουν γνώση των απαντητικών φύλλων των υποψηφίων οι οποίοι συμμετέχουν από το σχολικό έτος 2023-2024 κι εφεξής στη γραπτή διαδικασία για εισαγωγή στα Πρότυπα Σχολεία (Γυμνάσια-Λύκεια), τη διαδικασία επίδειξης των απαντητικών φύλλων, καθώς και κάθε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια, ως ακολούθως:

Δείτε την Απόφαση ΕΔΩ

Άρθρο 1 Έκταση εφαρμογής

1. Οι διατάξεις της παρούσας απόφασης εφαρμόζονται το έτος της συμμετοχής των υποψηφίων στη γραπτή διαδικασία για εισαγωγή στα Πρότυπα Σχολεία (Γυμνάσια-Λύκεια), αναφέρονται στα απαντητικά φύλλα της εν λόγω διαδικασίας και αφορούν τους γονείς ή τους κηδεμόνες τους ή άλλο πρόσωπο που έχει την επιμέλεια των μαθητών ή τρίτα νομίμως εξουσιοδοτούμενα πρόσωπα των μαθητών που έλαβαν μέρος στην εν λόγω διαδικασία. 2. Οι αναφερόμενοι της παρ. 1 του άρθρου 1 λαμβάνουν γνώση του απαντητικού φύλλου με επίδειξη σε φωτοτυπία .

Άρθρο 2 Τρόπος, χρόνος και τόπος υποβολής της αίτησης των υποψηφίων.

1. Οι γονείς ή κηδεμόνες ή άλλο πρόσωπο που έχει την επιμέλεια των μαθητών ή τρίτα νομίμως εξουσιοδοτούμενα πρόσωπα του άρθρου 1 της παρούσης που επιθυμούν να λάβουν γνώση του απαντητικού τους φύλλου σύμφωνα με την παράγραφο 2, του άρθρου 1 της παρούσης, υποβάλλουν ηλεκτρονική αίτηση στο Αυτοτελές Τμήμα Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων μέσω του Κεντρικού Πρωτοκόλλου του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. ( protocol@minedu.gov.gr )

2. Οι αιτήσεις υποβάλλονται κάθε χρόνο σε χρόνο που ορίζεται από τη Δ.Ε.Π.Π.Σ. και ανακοινώνεται στην ιστοσελίδα της (https://depps.minedu.gov.gr ). Για το έτος 2024 οι αιτήσεις υποβάλλονται από 17 Ιουνίου έως 17 Ιουλίου 2024.

3. α) Στην αίτηση αναγράφονται εκτός από τα στοιχεία του/της αιτούντα/αιτούσας, το ονοματεπώνυμο του/της υποψηφίου/-ας μαθητή/-τριας, τα σχολεία στα οποία ήταν υποψήφιος/-α, ο κωδικός της αίτησης συμμετοχής, ο 6ψήφιος κωδικός υποψηφίου/-ας, το εξεταστικό κέντρο στο οποίο διαγωνίσθηκε και τηλέφωνο επικοινωνίας β) Η αίτηση συνυπογράφεται (με θεώρηση γνησίου υπογραφής) και από τους δύο (2) γονείς / κηδεμόνες ή υποβάλλεται ξεχωριστά από τον κάθε γονέα / κηδεμόνα με ψηφιακή υπογραφή μέσω της ενιαίας ψηφιακής πύλης δημόσιας διοίκησης (gov.gr)

Άρθρο 3 Συγκέντρωση αιτήσεων, διαδικασία επίδειξης γραπτών δοκιμίων

1. Στο Αυτοτελές Τμήμα Προτύπων και Πειραματικών Σχολείων όπου έχουν υποβληθεί αιτήσεις, συντάσσεται συγκεντρωτική κατάσταση με τα στοιχεία των υποψηφίων οι οποίοι ενδιαφέρονται να λάβουν γνώση με επίδειξη των απαντητικών τους φύλλων ανά Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Αντίγραφο των συγκεντρωτικών καταστάσεων αποστέλλεται στην Δ.Ε.Π.Π.Σ. Στη συγκεντρωτική κατάσταση είναι απαραίτητο να φαίνεται και το σύνολο των απαντητικών φύλλων των οποίων ζητείται η επίδειξη.

2. Η επίδειξη των απαντητικών φύλλων γίνεται ανά Περιφερειακή διεύθυνση Α/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης από τις φωτοτυπίες των απαντητικών φύλλων που στέλνονται από το Βαθμολογικό Κέντρο σε χώρους που ορίζει η Δ.Ε.Π.Π.Σ.. Για τις αιτήσεις της παρ. 2 του άρθρου 2 η επίδειξη γίνεται σε χρόνο που ορίζεται από τη Δ.Ε.Π.Π.Σ. και ανακοινώνεται στην ιστοσελίδα της (https://depps.minedu.gov.gr ), σύμφωνα με χρονοδιάγραμμα ραντεβού που καταρτίζεται για το σκοπό αυτό.

3. Μετά την κατάρτιση του χρονοδιαγράμματος ραντεβού οι αιτούντες ενημερώνονται με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για την ημερομηνία και τον τόπο στον οποίο θα λάβουν γνώση του απαντητικού φύλλου.

4. Η επίδειξη των απαντητικών φύλλων σύμφωνα με την παράγραφο 2, του άρθρου 1 της παρούσης, γίνεται αποκλειστικά και μόνο στον γονέα ή κηδεμόνα ή άλλο πρόσωπο που έχει την επιμέλεια του/της μαθητή/-τριας ή σε νόμιμα εξουσιοδοτημένο εκπρόσωπο. Απαραίτητη προϋπόθεση για να ξεκινήσει η διαδικασία είναι ο παρευρισκόμενος γονέας ή κηδεμόνας ή άλλο πρόσωπο που έχει την επιμέλεια του/της μαθητή/-τριας ή ο νόμιμα εξουσιοδοτημένος εκπρόσωπος να παραδώσουν την αστυνομική τους ταυτότητα ή το διαβατήριό τους και το κινητό τους τηλέφωνο στον αρμόδιο σύμφωνα με το άρθρο 4 της παρούσης. Ο ενδιαφερόμενος έχει τη δυνατότητα να αναγνώσει τη φωτοτυπία του απαντητικού φύλλου και να κρατήσει, εάν επιθυμεί, σύντομες σημειώσεις από τις απαντήσεις. Κατά τη διάρκεια της επίδειξης απαγορεύεται η με οποιοδήποτε τρόπο λήψη της εικόνας του γραπτού (φωτογραφία με κινητό, βιντεοσκόπηση κλπ) καθώς και η παραλαβή της φωτοτυπίας του απαντητικού φύλλου ή μέρους του. Καθ΄ όλη τη διάρκεια της επίδειξης είναι παρόν ο αρμόδιος σύμφωνα με το άρθρο 4 της παρούσης, ο οποίος είναι και υπεύθυνος για τη σωστή τήρηση της όλης διαδικασίας. Εφόσον οι συνθήκες το επιτρέπουν, μπορεί να γίνεται ταυτόχρονη επίδειξη περισσότερων του ενός απαντητικών φύλλων παρουσία του ίδιου αρμόδιου. Μετά τη λήξη της επίδειξης, ο υποψήφιος υπογράφει στην αίτηση που είχε υποβάλει ότι έλαβε γνώση του γραπτού του τη συγκεκριμένη ημερομηνία και του επιστρέφεται η αστυνομική ταυτότητα ή το διαβατήριο και το κινητό του τηλέφωνο.

5. Με το πέρας της επίδειξης των φωτοτυπιών των απαντητικών φύλλων, συντάσσεται πρακτικό και καταστρέφονται οι φωτοτυπίες των απαντητικών φύλλων.

6. Τα απαντητικά φύλλα φυλάσσονται για δυο έτη από το έτος διεξαγωγής της διαδικασίας οπότε και καταστρέφονται με σχετική απόφαση της Δ.Ε.Π.Π.Σ..

Άρθρο 4 Όργανα διαδικασίας επίδειξης γραπτών δοκιμίων

1.Για την επίδειξη των απαντητικών φύλλων στους ενδιαφερόμενους αιτούντες ορίζεται από τη Δ.Ε.Π.Π.Σ. ένα ή περισσότερα μέλη της τα οποία και παρίστανται και είναι αρμόδια για την όλη διαδικασία της επίδειξης. 

2. Σε περίπτωση επίδειξης σε άλλη Περιφερειακή Διεύθυνση Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης πλην της Αττικής, αρμόδιος για τη διαδικασία επίδειξης είναι ο Διευθυντής του Προτύπου Σχολείου (Γυμνασίου-Λυκείου) της ως άνω Π.Δ.Ε. για το οποίο έκανε αίτηση εισαγωγής ο μαθητής.

Ο/Η ως άνω Δ/ντής καθίσταται υπεύθυνος/η για την παραλαβή της συγκεντρωτικής κατάσταση των αιτούντων που επιθυμούν να λάβουν γνώση με επίδειξη των απαντητικών φύλλων, των φωτοτυπιών των απαντητικών φύλλων, του χρονοδιαγράμματος των ραντεβού των ενδιαφερομένων και της επίδειξης των απαντητικών φύλλων. Με το πέρας της επίδειξης ο/η Δ/ντής συντάσσει πρακτικό και καταστρέφονται οι φωτοτυπίες των απαντητικών φύλλων.

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ Δ.Ε.Π.Π.Σ. Καθ. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΤΟΜΠΡΑΣ

Πηγή : alfavita.gr 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 10 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Δευτέρα, 17 Ιουνίου 2024

Σχόλια (0)


ΧΑΙΡΕΤΕ
Είμαι ένα άτομο με αυτοπεποίθηση με 100% εμπιστοσύνη και αξιοπιστία οικονομικών εμπειρογνωμόνων που μπορούν να σας χορηγήσουν δάνειο που κυμαίνεται από 2.000€ έως 800.000€ με επιτόκιο 2% ετησίως σε όποιον μπορεί να αποπληρώσει και με όρους που θα κάνουν τη ζωή σας πιο εύκολη. Εδώ είναι οι τομείς στους οποίους μπορώ να σας βοηθήσω:

* Χρηματοοικονομική
* Δάνειο ακινήτων
* Επενδυτικό Δάνειο
* Δάνειο αυτοκινήτου
* Προσωπικό δάνειο
* Οποιοδήποτε αίτημα δανείου

Είστε εγγεγραμμένοι, απαγορεύονται οι τραπεζικές συναλλαγές και δεν έχετε την εύνοια των τραπεζών ή καλύτερα έχετε ένα έργο και χρειάζεστε χρηματοδότηση, έναν κακό πιστωτικό φάκελο ή χρειάζεστε χρήματα για να πληρώσετε λογαριασμούς, κεφάλαια για να επενδύσετε σε επιχειρήσεις. Αν λοιπόν χρειάζεστε δάνειο χρημάτων, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου για να μάθετε περισσότερα για τις πολύ ευνοϊκές συνθήκες μου.
Ευχαριστώ

Email: thristinatsonkova@gmail.com
Υποβλήθηκε πριν από 2 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

Share
Edu4u Admin
Κυριακή, 16 Ιουνίου 2024
Εκπαιδευτικό Σύστημα   Επικαιρότητα
21 εφαρμογές Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς στην τάξη
Η Τεχνητή Νοημοσύνη επαναστατεί την Εκπαίδευση, το μάθημα και όλη την διδασκαλία! Σας παρουσιάζουμε 21 εφαρμογές Τεχνητής Νοημοσύνης με την καθοδήγηση του Πανεπιστημίου Πάτρών

Το πρώτο στην Ευρώπη ολοκληρωμένο Πανεπιστημιακό Πρόγραμμα με ECTS στην Τεχνητή Νοημοσύνη αποκλειστικά για Εκπαιδευτικούς (και ίσως το 1ο στον κόσμο) σας παρουσιάζει 21 εφαρμογές και εργαλεία Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για όλες τις ειδικότητες

Τις εφαρμογές θα μάθετε να τις χρησιμοποιείται μέσω του προγράμματος του Πανεπιστημίου Πατρών όπου και θα πάρετε και Πιστοποιητικό αναγνωρισμένο από το Ελληνικό κράτος, την Ευρώπη, το ΑΣΕΠ.

21 εφαρμογές Τεχνητής Νοημοσύνης για Εκπαιδευτικούς

Η τεχνητή νοημοσύνη (AI) έχει γίνει ένα ισχυρό εργαλείο για την ενίσχυση της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Μέσω της AI, οι εκπαιδευτικοί έχουν πρόσβαση σε μια πληθώρα εφαρμογών και εργαλείων που διευκολύνουν τη διδασκαλία και τη μάθηση. Ακολουθούν 15 κορυφαία εργαλεία και εφαρμογές AI που μπορούν να αξιοποιηθούν μέσω εξ αποστάσεως σεμιναρίων στην τεχνητή νοημοσύνη.

1. ChatGPT

Το ChatGPT είναι ένα προηγμένο εργαλείο AI που βοηθά τους εκπαιδευτικούς στη δημιουργία περιλήψεων, σχεδίων μαθημάτων και φύλλων εργασίας. Μπορεί να διορθώνει ασκήσεις, να δημιουργεί κουίζ και να βοηθά στη σύνταξη ακαδημαϊκών εργασιών.

2. Turnitin

Το Turnitin είναι μια εφαρμογή ανίχνευσης λογοκλοπής που χρησιμοποιεί AI για την ανάλυση και την αξιολόγηση των εργασιών των μαθητών. Παρέχει λεπτομερείς αναφορές για την αυθεντικότητα των κειμένων, καθιστώντας τη διαδικασία αξιολόγησης πιο αξιόπιστη.

3. Duolingo

Το Duolingo είναι μια δημοφιλής πλατφόρμα εκμάθησης γλωσσών που χρησιμοποιεί AI για την εξατομίκευση των μαθημάτων. Βοηθά τους μαθητές να μάθουν νέες γλώσσες μέσα από διαδραστικά παιχνίδια και ασκήσεις, προσφέροντας άμεση ανατροφοδότηση.

4. Photomath

Το Photomath επιτρέπει στους μαθητές να επιλύουν μαθηματικά προβλήματα σαρώνοντας τα με το κινητό τους. Η AI παρέχει λεπτομερείς λύσεις και εξηγήσεις βήμα προς βήμα, βοηθώντας τους μαθητές να κατανοήσουν καλύτερα τα μαθηματικά.

5. Stable Diffusion

Το Stable Diffusion βοηθά στη δημιουργία και επεξεργασία εικόνων με τη χρήση AI. Είναι εξαιρετικό για τη δημιουργία εκπαιδευτικού υλικού και τη μετατροπή κειμένων σε οπτικές αναπαραστάσεις.

6. Magic School AI

Αυτό το εργαλείο παρέχει μια σειρά από λειτουργίες για τη διευκόλυνση του σχεδιασμού διδασκαλίας. Οι εκπαιδευτικοί μπορούν να δημιουργούν σχέδια μαθημάτων, ομαδικές εργασίες και project-based learning (PBL) δραστηριότητες με τη βοήθεια της AI.

7. Grammarly

Το Grammarly χρησιμοποιεί την AI για να βελτιώνει τη γραφή των μαθητών. Προσφέρει ανατροφοδότηση για γραμματική, σύνταξη και στυλ, βοηθώντας τους μαθητές να γράφουν πιο καθαρά και αποτελεσματικά.

8. Elicit

Το Elicit είναι ένα εργαλείο AI που υποστηρίζει την έρευνα, επιτρέποντας στους χρήστες να αναζητούν και να αλληλεπιδρούν με επιστημονικά δεδομένα και άρθρα με έναν πιο διαισθητικό τρόπο. Είναι ιδανικό για την προετοιμασία ακαδημαϊκών εργασιών και projects.

9. Clipdrop

Η πλατφόρμα Clipdrop βοηθά στην επεξεργασία εικόνων και στην απομόνωση αντικειμένων από το φόντο τους. Αυτή η AI εφαρμογή είναι ιδανική για τη δημιουργία προσαρμοσμένων εκπαιδευτικών υλικών και τη βελτίωση της οπτικής απεικόνισης.

10. Quizizz

Το Quizizz είναι μια πλατφόρμα δημιουργίας κουίζ που χρησιμοποιεί AI για να κάνει τη μάθηση πιο διαδραστική. Επιτρέπει στους εκπαιδευτικούς να δημιουργούν και να μοιράζονται κουίζ για την αξιολόγηση της προόδου των μαθητών σε πραγματικό χρόνο.

11. Gamma.app

Το Gamma.app διευκολύνει τη δημιουργία παρουσιάσεων με τη χρήση AI. Οι εκπαιδευτικοί μπορούν να δημιουργήσουν παρουσιάσεις με βάση φράσεις ή αρχεία και να ενσωματώσουν πολυμέσα, κάνοντας τις παρουσιάσεις τους πιο δυναμικές και ελκυστικές.

12. YouChat

Το YouChat είναι ένα chatbot AI που υποστηρίζει την έρευνα και την αλληλεπίδραση. Οι εκπαιδευτικοί μπορούν να το χρησιμοποιήσουν για να παρέχουν άμεση βοήθεια στους μαθητές και να απαντούν σε ερωτήσεις κατά τη διάρκεια της μάθησης.

13. Paperpal

Το Paperpal βοηθά στην οργάνωση και βελτιστοποίηση της ακαδημαϊκής έρευνας. Χρησιμοποιεί AI για να ενισχύσει τη διαδικασία έρευνας και να προσφέρει υποδείξεις για τη βελτίωση των ερευνητικών εργασιών.

14. Kipper

Το Kipper είναι ένα εργαλείο που διευκολύνει την εξ αποστάσεως συνεργασία και τη δημιουργία εκπαιδευτικού περιεχομένου. Χρησιμοποιώντας AI, υποστηρίζει την παραγωγή βίντεο και παρουσιάσεων, καθώς και την οργάνωση ψηφιακών τάξεων.

15. Perplexity

Το Perplexity είναι μια εφαρμογή AI που βελτιώνει τα ερευνητικά projects, βοηθώντας τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές να ανακαλύπτουν πληροφορίες και να αναπτύσσουν τη γνώση τους με πιο ακριβή και συγκροτημένο τρόπο.

16. Course Heroe

Το Course Hero προσφέρει έναν AI βοηθό μαθημάτων που παρέχει άμεσες απαντήσεις και λεπτομερείς εξηγήσεις σε θέματα μελέτης. Με μια εκτενή βιβλιοθήκη περιεχομένου και επαληθευμένους εκπαιδευτές, οι μαθητές λαμβάνουν εξατομικευμένη υποστήριξη όλο το 24ωρο.

17. Gradescope

Το Gradescope αξιοποιεί την AI για να διευκολύνει τη βαθμολόγηση εργασιών και εξετάσεων. Οι εκπαιδευτικοί μπορούν να χρησιμοποιούν αυτό το εργαλείο για να αυτοματοποιήσουν τη διαδικασία αξιολόγησης, εξοικονομώντας χρόνο και βελτιώνοντας την ακρίβεια.

18. Fetchy

Το Fetchy είναι μια πλατφόρμα AI που βοηθά τους εκπαιδευτικούς να δημιουργούν συναρπαστικά μαθήματα, επαγγελματικά email και ενημερωτικά δελτία. Προσαρμόζει το περιεχόμενο σύμφω

19. MathGPTPro

Το MathGPTPro προσφέρει έναν AI εκπαιδευτή μαθηματικών που επιλύει προβλήματα μέσω φωτογραφιών ή κειμένου με ακρίβεια 90%. Είναι ιδανικό για την υποστήριξη μαθητών σε προηγμένα μαθηματικά θέματα.

20. Dragon Speech Recognition

Το λογισμικό Dragon της Nuance επιτρέπει την αναγνώριση ομιλίας και είναι εξαιρετικό για μαθητές με ανάγκες προσβασιμότητας. Με ακρίβεια 99%, υποστηρίζει τη δημιουργία εκπαιδευτικών υλικών και την πλοήγηση σε έγγραφα μέσω φωνητικών εντολών.

21. Cognii

Η Cognii προσφέρει έναν εικονικό βοηθό εκμάθησης που βοηθά τους μαθητές να σχηματίσουν απαντήσεις ανοιχτού σχήματος και να βελτιώσουν τις δεξιότητες κριτικής σκέψης. Παρέχει ατομική διδασκαλία και ανατροφοδότηση σε πραγματικό χρόνο.

να με τις ανάγκες των εκπαιδευτικών, διευκολύνοντας τη διαχείριση του χρόνου και τη λήψη αποφάσεων.

Συμπέρασμα

Η τεχνητή νοημοσύνη φέρνει αμέτρητες δυνατότητες στην εκπαίδευση, παρέχοντας εργαλεία που διευκολύνουν τη διδασκαλία και τη μάθηση. Οι εκπαιδευτικοί που παρακολουθούν εξ αποστάσεως σεμινάρια στην AI μπορούν να αξιοποιήσουν αυτές τις εφαρμογές για να ενισχύσουν την εκπαιδευτική εμπειρία και να προσφέρουν εξατομικευμένη μάθηση. Η συνεχής εκπαίδευση στη χρήση αυτών των εργαλείων είναι απαραίτητη για την πλήρη αξιοποίηση των δυνατοτήτων της AI στην εκπαίδευση.

Πηγή : alfavita.gr 

 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 10 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Δευτέρα, 17 Ιουνίου 2024

Σχόλια (0)
 


ΧΑΙΡΕΤΕ
Είμαι ένα άτομο με αυτοπεποίθηση με 100% εμπιστοσύνη και αξιοπιστία οικονομικών εμπειρογνωμόνων που μπορούν να σας χορηγήσουν δάνειο που κυμαίνεται από 2.000€ έως 800.000€ με επιτόκιο 2% ετησίως σε όποιον μπορεί να αποπληρώσει και με όρους που θα κάνουν τη ζωή σας πιο εύκολη. Εδώ είναι οι τομείς στους οποίους μπορώ να σας βοηθήσω:

* Χρηματοοικονομική
* Δάνειο ακινήτων
* Επενδυτικό Δάνειο
* Δάνειο αυτοκινήτου
* Προσωπικό δάνειο
* Οποιοδήποτε αίτημα δανείου

Είστε εγγεγραμμένοι, απαγορεύονται οι τραπεζικές συναλλαγές και δεν έχετε την εύνοια των τραπεζών ή καλύτερα έχετε ένα έργο και χρειάζεστε χρηματοδότηση, έναν κακό πιστωτικό φάκελο ή χρειάζεστε χρήματα για να πληρώσετε λογαριασμούς, κεφάλαια για να επενδύσετε σε επιχειρήσεις. Αν λοιπόν χρειάζεστε δάνειο χρημάτων, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου για να μάθετε περισσότερα για τις πολύ ευνοϊκές συνθήκες μου.
Ευχαριστώ

Email: thristinatsonkova@gmail.com
Υποβλήθηκε πριν από 2 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Κυριακή, 16 Ιουνίου 2024
Επικαιρότητα   Πανελλαδικές 2024 - Μηχανογραφικό 2024
Πανελλήνιες 2024: Εξώδικο γονέων στο υπουργείο Παιδείας για τη βαθμολόγηση της Βιολογίας- Ζητούν αναβαθμολόγηση των γραπτών
Καθηγητές διαφωνούν με την επίλυση του θέματος της Βιολογίας- Ζητούν αναβαθμολόγηση των γραπτών

Σύμφωνα με πληροφορίες του alfavita.gr εξώδικο στέλνουν την Δευτέρα στο υπουργείο Παιδείας γονείς υποψηφίων αναφορικά με τους όρους βαθμολόγησης που έστειλε η Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων για την Βιολογία.

Το θέμα ανέδειξε τις προηγούμενες μέρες στο alfavita.gr με επιστολή της βιολόγος και μητέρα υποψήφιας

Αφαιρείται από υποψήφιους το δικαίωμα της δίκαιης και ισότιμης βαθμολόγησης στο μάθημα της Βιολογίας;

Την Τρίτη 4/6/2024 οι μαθητές/τριες της Γ Λυκείου κλήθηκαν να εξεταστούν στο μάθημα της Βιολογίας. Στο ερώτημα Δ1 υπάρχουν δύο επιστημονικά σωστές και τεκμηριωμένες απαντήσεις. Όμως η Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων (ΚΕΕ) στις ενδεικτικές απαντήσεις προτείνει μόνο τη μία. Ύστερα από διαμαρτυρίες αρκετών Βιολόγων «διέρρευσε» σε διάφορους ιστότοπους η οδηγία της ΚΕΕ (αν πράγματι ισχύει) της 6/6/2024 στα βαθμολογικά κέντρα της Ελλάδας.

Η οδηγία αυτή λέει τα εξής: «Για το ερώτημα Δ1 αποδεκτή είναι μόνο η λύση που αποτυπώνεται στις ενδεικτικές απαντήσεις, καθώς το ερώτημα ζητά να καθοριστεί ο τρόπος κληρονόμησης του χρώματος με βάση τα δεδομένα της άσκησης.»

Υπάρχουν δύο θέματα που χρήζουν απάντησης από το Υπουργείο:

  1. Τα δεδομένα της άσκησης ΔΕΝ αποκλείουν τη δεύτερη λύση που έδωσαν οι υποψήφιοι και μάλιστα οι καλά προετοιμασμένοι.

Ερώτημα: Την αστοχία, την αβλεψία και την προχειρότητα του θεματοθέτη του συγκεκριμένου ερωτήματος Δ1 θα την πληρώσουν οι υποψήφιοι;

  1. Έχουν υπάρξει αναφορές σε δημοσιεύματα ότι την ώρα της εξέτασης την 4/6/2024 υπήρξε διευκρίνιση για τους προφορικά εξεταζόμενους που έκανε δεκτή τη δεύτερη λύση και σωστά. Αν όμως ισχύει αυτό, οι προφορικώς εξεταζόμενοι μαθητές που έδωσαν τη δεύτερη λύση πήραν το σύνολο των μονάδων που αντιστοιχούν στην άσκηση. Σύμφωνα με την οδηγία της 6/6/2024 οι γραπτά εξεταζόμενοι μαθητές δεν έχουν την ίδια τύχη.

Ερώτημα: Αν τα δημοσιεύματα είναι λάθος, γιατί δεν έχουν διαψευστεί με επίσημο τρόπο, όπως έχουν διαψευστεί άλλα δημοσιεύματα που έθιγαν την αξιοπιστία των εξετάσεων;

Αν τα δημοσιεύματα είναι αληθινά, τι έχει κάνει το Υπουργείο μέχρι σήμερα για τη δίκαιη και ισότιμη βαθμολόγηση των υποψηφίων;

Πρέπει η ηγεσία του Υπουργείου να σκύψει στο πρόβλημα, να λάβει θέση και να δώσει λύση σε ένα τόσο σοβαρό ζήτημα. Το κάθε θέμα από μόνο του, είτε η μη αποδοχή ορθής απάντησης, είτε η μη ισότιμη αντιμετώπιση των υποψηφίων δυναμιτίζει την αξιοπιστία των εξετάσεων.

Η έως σήμερα αντιμετώπιση του Υπουργείου αφαιρεί από υποψήφιους το δικαίωμα της δίκαιης και ισότιμης βαθμολόγησης στο μάθημα της Βιολογίας.

Στο παρελθόν σε αντίστοιχες περιπτώσεις έχουν γίνει αποδεκτές και οι δύο σωστές και επιστημονικά τεκμηριωμένες απαντήσεις. Τα παιδιά που απάντησαν σωστά πρέπει να βαθμολογηθούν δίκαια.

Μέχρι να βγουν οι βαθμοί των υποψηφίων τα γραπτά είναι στα χέρια του Υπουργείου. Μπροστά στο λάθος να μην προστατευτεί το αδιάβλητο και το ισότιμο των εξετάσεων η μικρή καθυστέρηση στην έκδοση των αποτελεσμάτων φαίνεται ασήμαντη.

Το ξέρω ότι κινδυνεύω να χαρακτηριστώ γραφική από ανθρώπους που θα προσπαθήσουν να καλύψουν τα λάθη τους, αλλά θίγομαι τριπλά.

Ως παλαιά εξεταζόμενη, ως μητέρα υποψήφιας και ως βιολόγος.

Προύβα Στεφανία

Βιολόγος

Παράλληλα για το θέμα έχουν τοποθετηθεί και  17 καθηγητές βιολόγοι  

panellinies

17 καθηγητές βιολόγοι διαφωνούν με την επίλυση του θέματος στη Βιολογία στις Πανελλήνιες Εξετάσεις 2024.

Σύμφωνα με τον κ. Δημήτρη Βερβερίδη, καθηγητή Βιολογίας, είναι τελείως άδικη η αφαίρεση τεσσάρων μονάδων από τα γραπτά μαθητών που επέλεξαν τον δεύτερο τρόπο λύσης στο Δ1 θέμα.

Όπως ανέφερε, στο συγκεκριμένο ερώτημα υπάρχουν δύο επιστημονικά ορθές απαντήσεις, από τις οποίες όμως η Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων κάνει αποδεκτή μόνο τη μία. Οι 17 εκπαιδευτικοί θεωρούν ότι αυτό είναι εξαιρετικά άδικο για τους εξεταζόμενους και ζητούν να αναθεωρηθεί η οδηγία που εστάλη στα λύκεια και να γίνει αναβαθμολόγηση των γραπτών.

Και το 2018, είπε ο κ. Βερβερίδης, είχε ανακύψει παρόμοιο πρόβλημα, με λύση που είχε δοθεί για συνδεδεμένα γονίδια, την οποία σήμερα η Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων απορρίπτει.

Η επιστολή

Η εκφώνηση στo ερώτημα Δ1 στο μάθημα της Βιολογίας ήταν η παρακάτω:

Σε ένα είδος εντόμου, το χρώμα σώματος μπορεί να είναι είτε μαύρο είτε λευκό. Από τη διασταύρωση θηλυκού εντόμου με λευκό χρώμα σώματος και αρσενικού εντόμου με μαύρο χρώμα σώματος προέκυψαν 400 θηλυκοί απόγονοι με μαύρο χρώμα και 200 αρσενικοί με λευκό χρώμα σώματος. Το φύλο καθορίζεται όπως και στον άνθρωπο.

Δ1. Να προσδιορίσετε τον τρόπο κληρονόμησης του χρώματος του σώματος στο συγκεκριμένο είδος εντόμου (μονάδες 3). Να αιτιολογήσετε την απάντησή σας γράφοντας την κατάλληλη διασταύρωση (μονάδες 4).”

Το συγκεκριμένο ερώτημα μπορεί να επιλυθεί με δύο επιστημονικά ορθούς τρόπους:

1ος τρόπος:

Το χρώμα σώματος είναι μονογονιδιακός φυλοσύνδετος χαρακτήρας, ο οποίος ελέγχεται από τρία αλληλόμορφα. Έστω: ΧΜ1: αλληλόμορφο για το μαύρο χρώμα σώματος, ΧΜ2: αλληλόμορφο για το λευκό χρώμα σώματος, Χμ: θνησιγόνο αλληλόμορφο. Ισχύει ότι ΧΜ1Μ2, ΧΜ1μ και ΧΜ2μ.

2ος τρόπος:

Υπάρχουν δύο φυλοσύνδετοι γονιδιακοί τόποι. Ο ένας από αυτούς ελέγχει το χρώμα σώματος με ΧΜ: αλληλόμορφο για το μαύρο χρώμα σώματος, Χμ: αλληλόμορφο για το λευκό χρώμα σώματος. Ο δεύτερος ελέγχει τη βιωσιμότητα με ΧΑ: φυσιολογικό αλληλόμορφο, Χα: θνησιγόνο αλληλόμορφο.

Από κανένα σημείο της εκφώνησης του συγκεκριμένου ερωτήματος δεν απορρίπτεται κάποιος από τους δύο παραπάνω τρόπους επίλυσης της άσκησης. Κατόπιν τούτου, θεωρούμε εξαιρετικά άδικο για τους μαθητές που εξετάστηκαν, η κεντρική επιτροπή εξετάσεων να θεωρήσει ότι μόνο ο ένας από τους δύο τρόπους επίλυσης είναι ο σωστός.

Ακολουθούν για τυπικούς λόγους οι δύο προαναφερθέντες τρόποι επίλυσης του ερωτήματος Δ1.

1ος τρόπος

Επειδή η αναλογία φύλου στα άτομα της Fγενιάς είναι 2 θηλυκά : 1 αρσενικό, υπάρχει φυλοσύνδετο θνησιγόνο γονίδιο.

Το χρώμα του σώματος στο συγκεκριμένο είδος εντόμου κληρονομείται με φυλοσύνδετο τρόπο επειδή στην Fγενιά προκύπτουν θηλυκά άτομα μόνο με μαύρο χρώμα και αρσενικά μόνο με λευκό χρώμα.

Επειδή από θηλυκό έντομο με λευκό σώμα και αρσενικό με μαύρο σώμα προέκυψαν θηλυκοί απόγονοι μόνο με μαύρο σώμα, το μαύρο χρώμα σώματος ελέγχεται από το επικρατές αλληλόμορφο.

Έστω: ΧΜ1: αλληλόμορφο για το μαύρο χρώμα σώματος, ΧΜ2: αλληλόμορφο για το λευκό χρώμα σώματος,

Χμ: θνησιγόνο αλληλόμορφο.

Είναι ΧΜ1Μ2, ΧΜ1μ και ΧΜ2μ.

Η διασταύρωση που εξηγεί τα αποτελέσματα της άσκησης είναι: P γενιά: ΧΜ2Χμ (x) XM1Y

Γαμέτες: ΧΜ2, Χμ // ΧΜ1, Υ

Fγενιά: ΧΜ1ΧΜ2, ΧΜ1Χμ, ΧΜ2Υ, ΧμΥ

Τα άτομα ΧμΥ δεν επιβιώνουν.

2ος τρόπος

Σε κάθε χρωμόσωμα εδράζονται εκατοντάδες γενετικές θέσεις οι οποίες καθορίζουν φαινοτύπους για διαφορετικές ιδιότητες (όπως για παράδειγμα το φυλετικό Χ χρωμόσωμα φέρει περίπου 900 με 1.400 γενετικές θέσεις).

Από τα δεδομένα της άσκησης προκύπτει φυλοσύνδετο θνησιγόνο γονίδιο καθώς η αναλογία φύλου στα άτομα της Fγενιάς είναι 2 θηλυκά : 1 αρσενικό. Έστω: ΧΑ: επικρατές φυλοσύνδετο αλληλόμορφο το οποίο καθορίζει φυσιολογικό φαινότυπο

Χα : υπολειπόμενο φυλοσύνδετο αλληλόμορφο το οποίο είναι θνησιγόνο.

Το χρώμα του σώματος στο συγκεκριμένο είδος εντόμου κληρονομείται με φυλοσύνδετο τρόπο επειδή στην Fγενιά προκύπτουν θηλυκά μόνο με μαύρο χρώμα και αρσενικά μόνο με λευκό χρώμα σώματος.

Επειδή από θηλυκό έντομο με λευκό σώμα και αρσενικό με μαύρο σώμα προέκυψαν θηλυκοί απόγονοι μόνο με μαύρο σώμα, το μαύρο χρώμα σώματος ελέγχεται από το επικρατές αλληλόμορφο. Έστω:

ΧΜ: επικρατές φυλοσύνδετο αλληλόμορφο το οποίο καθορίζει τον φαινότυπο μαύρο χρώμα σώματος και

Χμ: υπολειπόμενο φυλοσύνδετο αλληλόμορφο το οποίο καθορίζει τον φαινότυπο λευκό χρώμα σώματος.

Συνεπώς υπάρχουν 2 γενετικές θέσεις οι οποίες εδράζονται στο ίδιο χρωμόσωμα άρα πρόκειται για συνδεδεμένα γονίδια.

Η διασταύρωση που εξηγεί τα αποτελέσματα της άσκησης είναι:

βιολογια

Τα άτομα ΧμαΥ δεν επιβιώνουν.

Το παραπάνω κείμενο προσυπογράφουν οι εκπαιδευτικοί:

Βαβουλίδου Δήμητρα, καθηγήτρια φροντιστηρίου

Βερβερίδης Δημήτριος, καθηγητής φροντιστηρίου

Βροχόπουλος Κωνσταντίνος, καθηγητής φροντιστηρίου

Ιωαννίδης Πέτρος, καθηγητής φροντιστηρίου

Καρατζάς Δημήτριος, καθηγητής ιδιωτικού σχολείου

Κυτρίδης Βελισάριος, καθηγητής φροντιστηρίου

Κωττά Χριστίνα, καθηγήτρια ιδιωτικού σχολείου

Λιωτόπουλος Αναστάσιος, καθηγητής φροντιστηρίου

Μαυροματίδης Βασίλειος, καθηγητής φροντιστηρίου

Μενάγιας Χαράλαμπος, καθηγητής φροντιστηρίου

Οικονομίκος Νικόλαος, καθηγητής ιδιωτικού σχολείου

Παντελιδάκης Κίμων, καθηγητής δημόσιου σχολείου

Παπαδοπούλου Παρασκευή, καθηγήτρια φροντιστηρίου

Συροπούλου Ελεάνα, καθηγήτρια δημόσιου σχολείου

Τασούλας Βασίλειος, καθηγητής φροντιστηρίου

Τσιόκα Κατερίνα, καθηγήτρια φροντιστηρίου

Χρυσοχοΐδου Αναστασία, καθηγήτρια δημόσιου σχολείου

Πηγή : alfavita.gr 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 10 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Δευτέρα, 17 Ιουνίου 2024

Σχόλια (0)


ΧΑΙΡΕΤΕ
Είμαι ένα άτομο με αυτοπεποίθηση με 100% εμπιστοσύνη και αξιοπιστία οικονομικών εμπειρογνωμόνων που μπορούν να σας χορηγήσουν δάνειο που κυμαίνεται από 2.000€ έως 800.000€ με επιτόκιο 2% ετησίως σε όποιον μπορεί να αποπληρώσει και με όρους που θα κάνουν τη ζωή σας πιο εύκολη. Εδώ είναι οι τομείς στους οποίους μπορώ να σας βοηθήσω:

* Χρηματοοικονομική
* Δάνειο ακινήτων
* Επενδυτικό Δάνειο
* Δάνειο αυτοκινήτου
* Προσωπικό δάνειο
* Οποιοδήποτε αίτημα δανείου

Είστε εγγεγραμμένοι, απαγορεύονται οι τραπεζικές συναλλαγές και δεν έχετε την εύνοια των τραπεζών ή καλύτερα έχετε ένα έργο και χρειάζεστε χρηματοδότηση, έναν κακό πιστωτικό φάκελο ή χρειάζεστε χρήματα για να πληρώσετε λογαριασμούς, κεφάλαια για να επενδύσετε σε επιχειρήσεις. Αν λοιπόν χρειάζεστε δάνειο χρημάτων, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου για να μάθετε περισσότερα για τις πολύ ευνοϊκές συνθήκες μου.
Ευχαριστώ

Email: thristinatsonkova@gmail.com
Υποβλήθηκε πριν από 2 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

Share
Edu4u Admin
Κυριακή, 16 Ιουνίου 2024
Επικαιρότητα   Πανελλαδικές 2024 - Μηχανογραφικό 2024
Πανελλαδικές 2024: Πτώση βάσεων από Φυσική, Ιστορία - Ανάλυση για όλα τα πεδία
 Με βάση τον υψηλό πήχη δυσκολίας των φετινών θεμάτων, εκπαιδευτικοί θεωρούν ότι δύσκολα οι περιζήτητες σχολές θα διατηρήσουν τις βάσεις τους και φέτος σε υψηλά επίπεδα

Σε κλίμα «δυσφορίας» έριξαν αυλαία οι φετινές πανελλαδικές εξετάσεις για τους υποψηφίους των Γενικών Λυκείων. Οχι μόνο λόγω του καύσωνα που επιδείνωνε μία απαιτητική διαδικασία, αλλά κυρίως γιατί οι μαθητές αντιμετώπισαν αυξημένο πήχη δυσκολίας στα μαθήματα της Ιστορίας και της Φυσικής.

Με το μάθημα των Μαθηματικών να έχει ήδη δυσκολέψει τους υποψηφίους του 2ου και 4ου επιστημονικού πεδίου την περασμένη εβδομάδα, το μάθημα της Φυσικής αναμένεται να μειώσει τις πιθανότητες για μία καλή επίδοση στην πλειονότητα των υποψηφίων του 2ου επιστημονικού πεδίου (Θετικών και Τεχνολογικών Σπουδών) και να δυσκολέψει το άριστα και για τους υποψηφίους του 3ου επιστημονικού πεδίου, των Επιστημών Υγείας, και διαχρονικά του πεδίου με τις καλύτερες επιδόσεις. Ούτε όμως και στο 1ο επιστημονικό πεδίο, των Ανθρωπιστικών Σπουδών, θα είναι εύκολο φέτος το άριστα, καθώς το μάθημα της Ιστορίας ήταν για καλά προετοιμασμένους μαθητές και για όσους έδωσαν βάση στη λεπτομέρεια.

Σε αντίθετη τροχιά

Υπενθυμίζεται ότι πέρσι κατεγράφη άνοδος και στα τέσσερα επιστημονικά πεδία, με τις δημοφιλείς σχολές να επιστρέφουν σε υψηλά προηγούμενων ετών, όπως η Ιατρική που έπιασε τα 19.000 μόρια. Με βάση τον υψηλό πήχη δυσκολίας των φετινών θεμάτων, εκπαιδευτικοί θεωρούν ότι δύσκολα οι περιζήτητες σχολές θα διατηρήσουν τις βάσεις τους και φέτος σε υψηλά επίπεδα, με το 2ο και 3ο επιστημονικό πεδίο να θεωρείται σχεδόν δεδομένο ότι θα δεχτούν το πιο ισχυρό πλήγμα.

Σύμφωνα με αναλυτικό δημοσίευμα του  eleftherostypos.gr, αν και η διαδικασία της βαθμολόγησης βρίσκεται ακόμα σε εξέλιξη, οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν ότι στο μάθημα των Μαθηματικών καταγράφονται ήδη χαμηλές επιδόσεις σε μεγάλο αριθμό γραπτών. Στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας σημειώνονται αρκετές αναβαθμολογήσεις, επομένως δεν υπάρχει καθαρή εικόνα ακόμα πώς έχουν γράψει οι υποψήφιοι. Δύσκολος στόχος αναμένεται το άριστα και στα τέσσερα επιστημονικά πεδία, κάτι που θα επηρεάσει τις υψηλόβαθμες σχολές και θα εντείνει τον ανταγωνισμό σε αυτές με μεσαίες βαθμολογίες.

Αναλυτικά οι εκτιμήσεις ανά επιστημονικό πεδίο

 1ο επιστημονικό πεδίο-Ανθρωπιστικών, Κοινωνικών και Νομικών Σπουδών

Το μάθημα της Ιστορίας ίσως αποβεί μοιραίο για τους υποψηφίους, καθώς οι εκπαιδευτικοί αναφέρουν ότι το διαγώνισμα ήταν απαιτητικό και για καλά διαβασμένους μαθητές. Με έμφαση στη λεπτομέρεια, οι εκπαιδευτικοί σημειώνουν ότι μία καλή επίδοση απαιτεί προσεκτικό διάβασμα των ερωτημάτων αλλά και προηγούμενη καλή προετοιμασία. Σύμφωνα με την Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος, το φετινό διαγώνισμα ήταν το πιο απαιτητικό των τελευταίων ετών. Δεδομένου ότι πέρσι, οι βάσεις στο εν λόγω πεδίο εκτοξεύτηκαν με τη Νομική Αθήνας στα 18.125 μόρια και τη Νομική Θεσσαλονίκης στα 17.640 μόρια, είναι πιθανό να δούμε μείωση στις δημοφιλείς σχολές λόγω μικρότερου αριθμού αριστούχων. Τα υπόλοιπα μαθήματα, όπως τα Αρχαία, Λατινικά και Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία δεν φαίνεται να έκρυβαν εκπλήξεις για τους μαθητές, με την ανακοίνωση των επιδόσεων στις αρχές του Ιουλίου να ξεκαθαρίζει το τοπίο σχετικά με την πορεία των βάσεων.

2ο επιστημονικό πεδίο-Θετικών και Τεχνολογικών Σπουδών

Η σημαντική άνοδος των πολυτεχνικών σχολών πέρσι, τόσο στα κεντρικά Ιδρύματα όσο και στην Περιφέρεια, είναι πιθανόν να μη διατηρηθεί φέτος, καθώς τα Μαθηματικά και η Φυσική φαίνεται να δυσκόλεψαν τους φετινούς υποψηφίους. «Εκτενή στις διατυπώσεις, με παγίδες και για καλά προετοιμασμένους», χαρακτηρίζει τα θέματα ο καθηγητής Φυσικής του ομίλου φροντιστηρίων Αξία, κ. Στέλιος Παρασκευόπουλος. Τα θέματα κρίθηκαν πιο απαιτητικά από πέρσι και σε συνδυασμό με το μάθημα των Μαθηματικών, είναι πιθανό να οδηγήσουν σε έλλειψη αριστούχων φέτος, αλλά και σε ένα ισχυρό ποσοστό επιδόσεων κάτω από τη βάση.

Αυτό αναμένεται να επηρεάσει το σύνολο των σχολών και τμημάτων, καθώς πέρσι στην πλειοψηφία τους οι σχολές στο 2ο επιστημονικό πεδίο είδαν σημαντική άνοδο, κάτι που δεν αναμένεται να διατηρηθεί και φέτος.

3ο επιστημονικό πεδίο-Επιστημών Υγείας

Ισχυρό αναμένεται το πλήγμα και στο 3ο επιστημονικό πεδίο, το οποίο στις δημοφιλείς σχολές του πέρσι είδε τις βάσεις να εκτοξεύονται. Φέτος, πιο λίγοι προβλέπεται να είναι οι αριστούχοι, κάτι που θα σπρώξει τις βάσεις προς τα κάτω, σε ένα πεδίο που διαχρονικά οι υποψήφιοί του καταγράφουν τις καλύτερες επιδόσεις, μεταξύ των τεσσάρων επιστημονικών πεδίων. Χωρίς το «βαρίδι» του μαθήματος των Μαθηματικών, το οποίο σταθερά τα προηγούμενα χρόνια αποτελεί παράγοντα για τις αυξομειώσεις των βάσεων, οι υποψήφιοι τα βρήκαν «σκούρα» φέτος με τα φετινά θέματα της Φυσικής. Στη Χημεία, τα θέματα κρίθηκαν διαβαθμισμένης δυσκολίας, με το άριστα να το λάβουν μόνο οι καλά προετοιμασμένοι μαθητές, ενώ αντίστοιχης φιλοσοφίας ήταν και το διαγώνισμα της Βιολογίας.

Σημειώνεται πάντως ότι η ανακοίνωση της Ενωσης Ελλήνων Φυσικών ήταν πολύ αυστηρή σχετικά με την επιλογή των θεμάτων. Ως «έκπληξη και απογοήτευση» χαρακτήρισαν τα θέματα κάνοντας λόγο για «μη διαβάθμιση της δυσκολίας των θεμάτων, με προφανές αποτέλεσμα τη «σαλαμοποίηση» των βαθμολογιών των παιδιών «προς τα κάτω».

Μαζί με το 2ο επιστημονικό πεδίο, οι εκπαιδευτικοί αναμένουν τη μεγαλύτερη πτώση σε αυτό το πεδίο, καθώς οι υποψήφιοι αντιμετώπισαν θέμα χρόνου κατά την εξέταση αλλά και ένα αρκετά σύνθετο διαγώνισμα, το οποίο κλήθηκαν να λύσουν.

4ο επιστημονικό πεδίο-Οικονομίας και Πληροφορικής

Αν και το μάθημα των Μαθηματικών είναι ένα από τα τέσσερα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα σε αυτό το πεδίο, οι υποψήφιοι σταθερά έχουν επιδόσεις κατά 70% κάτω από τη βάση σε αυτό.

Επομένως, σύμφωνα με εκπαιδευτικούς, παρά τη δυσκολία των θεμάτων, η εικόνα των βάσεων -εκτός απροόπτων στις επιδόσεις- δεν αναμένεται να αλλάξει δραματικά σε σχέση με πέρσι. Υπάρχει η εκτίμηση ότι φέτος θα είναι αυξημένο το ποσοστό υποψηφίων κάτω από τη βάση, όμως τα υπόλοιπα μαθήματα, τα οποία δεν φαίνεται να δυσκόλεψαν τους υποψηφίους, θα κρατήσουν «αντίσταση» στις βάσεις.

Παρ’ όλα αυτά, ήταν κοινή η εκτίμηση ότι η υπολογιστική δυσκολία του διαγωνίσματος, σε συνδυασμό με την μικρότερη -σε σχέση με τους υποψηφίους του 2ου επιστημονικού πεδίου- εξοικείωση με κάποια ερωτήματα δυσκόλεψε αρκετά τους υποψηφίους φέτος. Τα μαθήματα της Οικονομίας και της Πληροφορικής δεν φαίνεται να δυσκόλεψαν τους καλά προετοιμασμένους μαθητές, ενώ δύσκολο είναι να υπολογιστεί η επίδοση των συγκεκριμένων υποψηφίων στη Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία.

Πηγή : alfavita.gr 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 10 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Δευτέρα, 17 Ιουνίου 2024

Σχόλια (0)
 


ΧΑΙΡΕΤΕ
Είμαι ένα άτομο με αυτοπεποίθηση με 100% εμπιστοσύνη και αξιοπιστία οικονομικών εμπειρογνωμόνων που μπορούν να σας χορηγήσουν δάνειο που κυμαίνεται από 2.000€ έως 800.000€ με επιτόκιο 2% ετησίως σε όποιον μπορεί να αποπληρώσει και με όρους που θα κάνουν τη ζωή σας πιο εύκολη. Εδώ είναι οι τομείς στους οποίους μπορώ να σας βοηθήσω:

* Χρηματοοικονομική
* Δάνειο ακινήτων
* Επενδυτικό Δάνειο
* Δάνειο αυτοκινήτου
* Προσωπικό δάνειο
* Οποιοδήποτε αίτημα δανείου

Είστε εγγεγραμμένοι, απαγορεύονται οι τραπεζικές συναλλαγές και δεν έχετε την εύνοια των τραπεζών ή καλύτερα έχετε ένα έργο και χρειάζεστε χρηματοδότηση, έναν κακό πιστωτικό φάκελο ή χρειάζεστε χρήματα για να πληρώσετε λογαριασμούς, κεφάλαια για να επενδύσετε σε επιχειρήσεις. Αν λοιπόν χρειάζεστε δάνειο χρημάτων, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου για να μάθετε περισσότερα για τις πολύ ευνοϊκές συνθήκες μου.
Ευχαριστώ

Email: thristinatsonkova@gmail.com
Υποβλήθηκε πριν από 2 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Έτοιμο γρήγορα
Σάββατο, 15 Ιουνίου 2024
Σχολές - Τμήματα   Επαγγέλματα και Προοπτικές   Εκπαιδευτικό Σύστημα   Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα   Άρθρα   Πανελλαδικές 2024 - Μηχανογραφικό 2024
Έτοιμο γρήγορα
 γεια
Είμαστε ένας οργανισμός που προσφέρει δάνεια σε άτομα που χρειάζονται προσωπική επένδυση με ποσοστό 2%. Το ποσό κυμαίνεται από 2000 Ευρώ έως 800.000 Ευρώ Είμαι γρήγορος και δίκαιος. E-mail επικοινωνίας:  thristinatsonkova@gmail.com

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
ΕΤΟΙΜΟΙ ΣΕ 30 ΛΕΠΤΑ Οικονομικά *
Σάββατο, 15 Ιουνίου 2024
Σχολές - Τμήματα   Επαγγέλματα και Προοπτικές   Εκπαιδευτικό Σύστημα   Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα   Άρθρα   Πανελλαδικές 2024 - Μηχανογραφικό 2024
ΕΤΟΙΜΟΙ ΣΕ 30 ΛΕΠΤΑ Οικονομικά *
 


ΧΑΙΡΕΤΕ
Είμαι ένα άτομο με αυτοπεποίθηση με 100% εμπιστοσύνη και αξιοπιστία οικονομικών εμπειρογνωμόνων που μπορούν να σας χορηγήσουν δάνειο που κυμαίνεται από 2.000€ έως 800.000€ με επιτόκιο 2% ετησίως σε όποιον μπορεί να αποπληρώσει και με όρους που θα κάνουν τη ζωή σας πιο εύκολη. Εδώ είναι οι τομείς στους οποίους μπορώ να σας βοηθήσω:

* Χρηματοοικονομική
* Δάνειο ακινήτων
* Επενδυτικό Δάνειο
* Δάνειο αυτοκινήτου
* Προσωπικό δάνειο
* Οποιοδήποτε αίτημα δανείου

Είστε εγγεγραμμένοι, απαγορεύονται οι τραπεζικές συναλλαγές και δεν έχετε την εύνοια των τραπεζών ή καλύτερα έχετε ένα έργο και χρειάζεστε χρηματοδότηση, έναν κακό πιστωτικό φάκελο ή χρειάζεστε χρήματα για να πληρώσετε λογαριασμούς, κεφάλαια για να επενδύσετε σε επιχειρήσεις. Αν λοιπόν χρειάζεστε δάνειο χρημάτων, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου για να μάθετε περισσότερα για τις πολύ ευνοϊκές συνθήκες μου.
Ευχαριστώ

Email: thristinatsonkova@gmail.com

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
γρήγορη προσφορά δανείου σήμερα
Σάββατο, 15 Ιουνίου 2024
Σχολές - Τμήματα   Επαγγέλματα και Προοπτικές   Εκπαιδευτικό Σύστημα   Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα   Άρθρα   Πανελλαδικές 2024 - Μηχανογραφικό 2024
γρήγορη προσφορά δανείου σήμερα
 γεια
Είμαστε ένας οργανισμός που προσφέρει δάνεια σε άτομα που χρειάζονται προσωπική επένδυση με ποσοστό 2%. Το ποσό κυμαίνεται από 2000 Ευρώ έως 800.000 Ευρώ Είμαι γρήγορος και δίκαιος. E-mail επικοινωνίας:  thristinatsonkova@gmail.com

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
γρήγορη προσφορά δανείου σήμερα
Σάββατο, 15 Ιουνίου 2024
Σχολές - Τμήματα   Επαγγέλματα και Προοπτικές   Εκπαιδευτικό Σύστημα   Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα   Άρθρα   Πανελλαδικές 2024 - Μηχανογραφικό 2024
γρήγορη προσφορά δανείου σήμερα
 γεια
Είμαστε ένας οργανισμός που προσφέρει δάνεια σε άτομα που χρειάζονται προσωπική επένδυση με ποσοστό 2%. Το ποσό κυμαίνεται από 2000 Ευρώ έως 800.000 Ευρώ Είμαι γρήγορος και δίκαιος. E-mail επικοινωνίας:  thristinatsonkova@gmail.com


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
γρήγορη προσφορά δανείου σήμερα
Σάββατο, 15 Ιουνίου 2024
Σχολές - Τμήματα   Επαγγέλματα και Προοπτικές   Εκπαιδευτικό Σύστημα   Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα   Άρθρα   Πανελλαδικές 2024 - Μηχανογραφικό 2024
γρήγορη προσφορά δανείου σήμερα
 

ΧΑΙΡΕΤΕ
Είμαι ένα άτομο με αυτοπεποίθηση με 100% εμπιστοσύνη και αξιοπιστία οικονομικών εμπειρογνωμόνων που μπορούν να σας χορηγήσουν δάνειο που κυμαίνεται από 2.000€ έως 800.000€ με επιτόκιο 2% ετησίως σε όποιον μπορεί να αποπληρώσει και με όρους που θα κάνουν τη ζωή σας πιο εύκολη. Εδώ είναι οι τομείς στους οποίους μπορώ να σας βοηθήσω:

* Χρηματοοικονομική
* Δάνειο ακινήτων
* Επενδυτικό Δάνειο
* Δάνειο αυτοκινήτου
* Προσωπικό δάνειο
* Οποιοδήποτε αίτημα δανείου

Είστε εγγεγραμμένοι, απαγορεύονται οι τραπεζικές συναλλαγές και δεν έχετε την εύνοια των τραπεζών ή καλύτερα έχετε ένα έργο και χρειάζεστε χρηματοδότηση, έναν κακό πιστωτικό φάκελο ή χρειάζεστε χρήματα για να πληρώσετε λογαριασμούς, κεφάλαια για να επενδύσετε σε επιχειρήσεις. Αν λοιπόν χρειάζεστε δάνειο χρημάτων, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου για να μάθετε περισσότερα για τις πολύ ευνοϊκές συνθήκες μου.
Ευχαριστώ

Email: thristinatsonkova@gmail.com

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
προσφορά δανείου σήμερα
Σάββατο, 15 Ιουνίου 2024
Σχολές - Τμήματα   Επαγγέλματα και Προοπτικές   Εκπαιδευτικό Σύστημα   Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα   Άρθρα   Πανελλαδικές 2024 - Μηχανογραφικό 2024
προσφορά δανείου σήμερα
 γεια
Είμαστε ένας οργανισμός που προσφέρει δάνεια σε άτομα που χρειάζονται προσωπική επένδυση με ποσοστό 2%. Το ποσό κυμαίνεται από 2000 Ευρώ έως 800.000 Ευρώ Είμαι γρήγορος και δίκαιος. E-mail επικοινωνίας:  thristinatsonkova@gmail.com

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Προσθέστε το σχόλιο σας
Σελίδα 2 από 13253 (132527 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
4
5
6
7
13251
13252
13253
Επόμενο

Συζήτηση - Γνώμες - Σχόλια
Τεστ
Τρίτη, 11 Ιουνίου 2024 - 13:59
Σχόλια (0)

Έτοιμο γρήγορα
Δευτέρα, 3 Ιουνίου 2024 - 16:14
Σχόλια (0)

Καλή επιτυχία
Δευτέρα, 3 Ιουνίου 2024 - 15:58
Σχόλια (0)




Είναι εύκολη η Αγγλική Φιλολογία του ΕΚΠΑ;;
Τρίτη, 13 Φεβρουαρίου 2024 - 15:53
Σχόλια (0)

Μεταπτυχιακά
Σάββατο, 10 Φεβρουαρίου 2024 - 22:37
Σχόλια (0)

Δεκαπέντε (15) θέσεις έμμισθων υποψηφίων διδακτόρων
Τρίτη, 26 Σεπτεμβρίου 2023 - 14:46
Σχόλια (0)

ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΣ
Δευτέρα, 18 Σεπτεμβρίου 2023 - 18:41
Σχόλια (6)

Σχολές με φυσική παρουσία

Εκπαιδευτικά... και Άλλα
Τετάρτη, 6 Ιουνίου 2012
Από άστεγος… στο Χάρβαρντ!!!
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 4393 ημέρες
Τετάρτη, 6 Ιουνίου 2012
ΑΠΘ Εκατό προτάσεις για 100 χρόνια!
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 4393 ημέρες
Τετάρτη, 6 Ιουνίου 2012
Η Κρητική διατροφή στο σχολείο
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 4393 ημέρες
Τετάρτη, 6 Ιουνίου 2012
Πρασινίζουν τα σχολεία της Θεσσαλονίκης
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 4393 ημέρες
Τετάρτη, 6 Ιουνίου 2012
Σήμα κινδύνου από τα κυλικεία των σχολείων
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 4393 ημέρες
Τετάρτη, 6 Ιουνίου 2012
Πρωταθλητισμό στις περικοπές στην παιδεία κάνει η Ελλάδα
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 4393 ημέρες
Σελίδα 6188 από 6263 (37577 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
6187
6188
6189
6190
6261
6262
6263
Επόμενο
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης