Καθήκον του πιλότου της πολιτικής αεροπορίας είναι η πλοήγηση αεροσκαφών της αεροπορικής εταιρείας. Τα αεροπλάνα αυτά μεταφέρουν επιβάτες, αλληλογραφία και εμπορεύματα.
Ποια είναι τα καθήκοντα του;
Αυτά περιλαμβάνουν: έλεγχο των εγγράφων που πρέπει να συμπληρωθούν πριν από κάθε πτήση και που αφορούν κυρίως τον τεχνικό έλεγχο των αεροπλάνων, έλεγχο του πίνακα ελέγχου πριν το ξεκίνημα της πτήσης, παρακολούθηση του πίνακα ελέγχου και των δεδομένων του ραντάρ κατά τη διάρκεια της πτήσης, συχνή επικοινωνία με τους πύργους ελέγχου των αεροδρομίων, οδηγίες στους επιβάτες αν χρειαστεί να εκτελέσει ανώμαλη προσγείωση ή αν πρόκειται να συναντήσουν κακοκαιρία.
Που εργάζεται και υπο ποιές συνθήκες; Ο χώρος εργασίας του είναι το πιλοτήριο των αεροπλάνων.
Τι εργαλεία / εξοπλισμό χρησιμοποιεί; μοχλούς, κουμπιά πλοήγησης, πυξίδα, Παγκόσμιο Σύστημα Εντοπισμού Θέσης, σύστημα ραντάρ για τη μετάδοση του καιρού, ασύρματο, πίνακα που δίνει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για την πτήση, στολή, κλπ.
Ποια προσόντα απαιτούνται για να πετύχει κανείς σε αυτόν τον τομέα; Για να γίνει κάποιος πιλότος είναι να πετύχει στις εξετάσεις της Σχολής Ικάρων, να γίνει δεκτός για την ειδικότητα του ιπτάμενου και να τελειώσει επιτυχώς την εκπαίδευσή του. Για να πάρει κανείς την ειδικότητα του ιπτάμενου δεν θα πρέπει να έχει κανένα πρόβλημα υγείας, ενώ θα πρέπει επίσης να έχει ύψος μεταξύ συγκεκριμένων ορίων.
Μπορεί ακόμη να τελειώσει κάποια αντίστοιχη ιδιωτική σχολή στην Ελλάδα ή το εξωτερικό.
how much is it to get an abortion
site missed abortion
priligy thailand
priligy priligy kokemuksia
addyi wikipedia
addyi addyi review
types of abortion pill
ambito20.it abortion pill definition
side effects of vivitrol shot
open low dose naltrexone side effects multiple sclerosis
side effects of naltrexone 50 mg
click alcohol is an agonist for
alcohol implant
link half life of naltrexone
Οι ιδωτικές σχολές που υπαρχουν στην Ελλάδα ή το εξωτερικό δεν απαιτούν οι περισσότερες παρά μόνο απολυτήριο λυκείου. Χρειάζεται να υπάρχει καλό υπόβαθρο σε γνώσεις μαθηματικών, φυσικής και εννοείται άριστο επίπεδο στη γνώση της αγγλικής.
Τα δίδακτρα κυμαίνονται από 40.000 Ευρώ έως και 80.000 Ευρώ ανάλογα με τη χώραγια επαγγελματικό δίπλωμα), τα προγράμματα σπουδών, τη σχολή αλλά και την διασύνδεσή της με την αγορά εργασίας (για απλά μονοκινητήρια αεροπλάνα το κόστος κυμαίνεται από 5000 - 7000 Ευρώ). Στην πατρίδα μας υπάρχουν αρκετές σχολές αλλά το επίπεδο των περισσοτέρων είναι χαμηλό. Θα πρέπει ο ενδιαφερόμενος εκτός του κόστους να ελέγξει την εμπειρία των εκπαιδευτών, τις εγκαταστάσεις της σχολής, τα μέσα που διατίθενται για πρακτική εξάσκηση αλλά και το πρόγραμμα σπουδών αν καλύπτει όλες τις απαραίτητες ενότητες.
Ενδεικτικά αναφέρουμε:
ppl= private pilot license
cpl=commercial pilot license
atpl= airline transport pilot license
IR=instrument rating
NI=night rating
type rating, Multi-Crew Co-operation (MCC) και Jet Orientation Course (JOC) .
Μερικά από τα πτυχία που μπορεί να αποκτήσει κανείς είναι τα εξής:
PPL(H) Ερασιτεχνικό Πτυχίο Χειριστή Ελικοπτέρων
CPL(H) Επαγγελματικό Πτυχίο Χειριστή Ελικοπτέρων
ΙR(H) Ειδικότητα Πτήσης με Όργανα Ελικοπτέρων
PPL(A) Ερασιτεχνικό Πτυχίο Χειριστή Αεροπλάνων
FROZEN ATPL(Α) Πτυχίο Επαγγελματία Χειριστή Εναερίων Γραμμών.
MCC (Συνεργασία Πολλαπλού Θαλάμου Διακυβέρνησης)
Στην πατρίδα μας ξεχωρίζουν οι σχολές EGNATIA και ΣΕΧΟΑ (σχολή της ΟΑ).
Ενδεικτικά αναφέρουμε για τις ΗΠΑ την DELTA CONNECTIONS, την Flight Safety στη Φλώριντα, την HarvsAir στον Καναδά, την ονομαστή Oxford Aviation στην Αγγλία καθώς και τις
CTC,Cabair.
Αν λαβουμε υπόψη τα κριτήρια που θέσαμε από την αρχή, νομίζουμε πως συγκριτικά υπερισχύουν οι σχολές των ΗΠΑ (ειδικά του νότου, όπου ο καιρός επιτρέπει και περισσότερο την πρακτική εξάσκηση) οι οποίες είναι και οικονομικά πλέον πιό προσιτές λόγω της πτώσης της τιμής του $.
Αντί ιστοσελίδας δίνουμε ένα forum όπου οι ελληνόπαιδες που ενδιαφέρονται ανταλλάσσουν νέα, γνώμες και χρήσιμες εμπειρίες.
click here
open how to know if wife has cheated
go
redirect pregnancy termination options
how could my husband cheated on me
site i told my husband i cheated
married men that cheat
site married looking to cheat
perverted stories adult video
go adult intimate sex stories blog
how to coupon at rite aid
waughkc.com walgreens in store coupons
walgreens coupon code photo
read coupons for prescription medications
dating site for married people
site reasons people cheat
levitra pill
site deltasone 10mg
free viagra samples coupon
site discount prescription coupons
can i take gabapentin with prozac
link can i take gabapentin with prozac
coupon for prescription
coupons cialis discount coupons for prescriptions
cialis 10mg
open cialis 5 mg
prescription coupon
go prescription discount coupons
cialis coupons and discounts
site free cialis coupon
definition of abortion pill
agama-rc.com pro choice abortion pill
types of abortion pill
ambito20.it abortion pill definition
ldn prescription
go naltrexone how long does it last
heroin detox
open ldn thyroid
naltrexone experiences
click define naltrexone
once a month shot for opiate addiction
open ldn benefits
uses of naltrexone
go naltroxin
natrexone
go naltrexone side effects weight loss
side effects of naltrexone 50 mg
go alcohol is an agonist for
define naltrexone
site naltrexone for anxiety
naltrexone injection side effects
go naktrexone
trexone medication
read naltrexone implant treatment
Σήμερα λόγω της δημιουργίας πολλών νέων εταιριών προσφέροναι αρκετές ευκαιρίες για κατιρτισμένους και καλά εκπαιδευμένους πιλότους.
Για να εξασκεί κάποιος το επάγγελμα του πιλότου απαιτείται η συνεχής επιβεβαίωση των ικανοτήτων - δεξιοτήτων, μέσω αυστηρών ελέγχων που διεξάγονται σε τακτά χρονικά διαστήματα σε επίπεδο κατάρτισης, γνώσεων αλλά και υγείας (υποβάλλονται και σε τεστ προσομοίωσης ακραίων συνθηκών.
Στην περίπτωση που κάποιος πιλότος δεν περάσει αυτό το τέστ, του στερείται αμέσως η δυνατότητα εξάσκησης του επαγγέλματος στο συγκεκριμένο τύπο αεροπλάνου και δεν του ανανεώνεται η επαγγελματική άδεια).
Πέραν των πιο πάνω, το επάγγελμα του πιλότου απαιτεί την συνεχή διατήρη ση της ψυχικής του ισορροπίας και της σωματικής υγείας κατα τη διάρκεια της καθημερινής τους ζωής. Π.χ. η κατανάλωση αλκοόλ αρκετές ώρες πριν την πτήση απαγορεύεται αυστηρά, ενώ απαιτείται πάντοτε ο πιλότος να βρίσκεται σε κατάσταση ηρεμίας, μακριά από άγχος και στρές.
where can i get the abortion pill online
abortion pill buy cytotec for 24 week abortion
click here
open how to know if wife has cheated
website
infidelity why women cheat on men they love
discount rx coupons
site walgreens online promo code
viagra coupons from pfizer
go printable viagra coupon
bystolic copay savings card
bystolic
prescriptions coupons
site coupon prescription
discount coupon for cialis
click discount coupon for cialis
drug discount coupons
read cialis coupons online
cialis 10mg
click cialis 5 mg
acetazolamide cerebral edema
bilie.org acetazolamide blood brain barrier
once a month shot for opiate addiction
read ldn benefits
ldn 3mg
site low dose naltrexone side effects
vivitral shot
go naltrexone price
naltrexone
go naltrexone revia
Επάγγελμα: ΠΙΛΟΤΟΣ
Περιγραφή Επαγγέλματος:
Η διακυβέρνηση και ο χειρισμός των μικρών και των μεγάλων αεροσκαφών καθώς και των ελικοπτέρων της πολεμικής, της πολιτικής αεροπορίας και των ελικοπτέρων του ΕΚΑΒ, αποτελούν το αντικείμενο των επαγγελματικών δραστηριοτήτων του πιλότου, ο οποίος είναι ένας άριστα εκπαιδευμένος επαγγελματίας.
Η αποστολή των πιλότων της πολιτικής αεροπορίας συνίσταται στη γρήγορη και την ασφαλή μεταφορά των επιβατών και των φορτίων, τους αεροψεκασμούς, την πυρόσβεση, την δι’ αέρος σπορά για αναδάσωση, τις αεροφωτογραφίες, ενώ οι πιλότοι των ελικοπτέρων ασχολούνται με την πυρόσβεση, τη διάσωση ατόμων που κινδυνεύουν, τις επείγουσες μεταφορές ασθενών κ.λπ. εκτέλεση ειδικής αποστολής, σε διάφορους εθνικούς ή διεθνείς προορισμούς.
Πιο συγκεκριμένα, ο πιλότος παρουσιάζεται στην υπηρεσία του αρκετή ώρα πριν την απογείωση του αεροσκάφους και προετοιμάζει τo σχέδιο πτήσης στην Επιμελητεία Πτήσεων, όπως επίσης ελέγχει τις καιρικές συνθήκες στις περιοχές διαδρομής και προορισμού. Μετά την επιβίβαση των επιβατών απογειώνει το αεροσκάφος και εκτελεί το καθορισμένο δρομολόγιο, προσγειώνοντας το αεροσκάφος στον τόπο τού προορισμού. Μέσα στο αεροσκάφος ελέγχει την τεχνική του κατάσταση και την άψογη λειτουργία των κινητήρων και όλων των οργάνων πλοήγησης. Κατά την διάρκεια του ταξιδιού, ο πιλότος παίρνει την πρόγνωση του καιρού, διαλέγει την πορεία, το ύψος και την ταχύτητα που θα εξασφαλίσουν την γρηγορότερη, ομαλότερη και ασφαλέστερη δυνατή πτήση.
Συνήθως σ’ ένα αεροπλάνο οι πιλότοι είναι δύο. Ο πιο έμπειρος είναι ο κυβερνήτης που είναι επικεφαλής όλων των άλλων μελών του πληρώματος. Ο δεύτερος πιλότος αναλαμβάνει την επικοινωνία με τους πύργους ελέγχου, τον χειρισμό των οργάνων κ.ά.
Στα μεγάλα αεροπλάνα υπάρχει και τρίτος πιλότος που βοηθάει τους άλλους δύο στην λειτουργία των διαφόρων οργάνων και συστημάτων, κάνει μικρές επισκευές αν χρειαστεί και εντοπίζει άλλα αεροσκάφη. Η τεχνολογία βέβαια βοηθάει στο να μπορούν να γίνουν ασφαλείς οι πτήσεις με δύο μόνο πιλότους.
Ο εξοπλισμός που χρησιμοποιούν είναι τα διάφορα όργανα και αεροβοηθήματα που βρίσκονται μέσα στον θάλαμο διακυβέρνησης του αεροσκάφους, όπως ραντάρ, οθόνες απεικόνισης στοιχείων, συσκευές ασύρματης επικοινωνίας και άλλα. Τα καθήκοντα των πιλότων της Πολεμικής Αεροπορίας είναι τα ίδια με των πιλότων της Πολιτικής Αεροπορίας, επιπροσθέτως όμως εκπαιδεύονται σε στρατιωτικές επιχειρήσεις με συνεχείς ασκήσεις ικανότητας και πολεμικής ετοιμότητας, ιδιαίτερα οι πιλότοι βομβαρδιστικών ή σκαφών αναγνώρισης και αναχαίτισης.
Οι πιλότοι της πολεμικής αεροπορίας έχουν εκτός από το αλεξίπτωτο, ειδικό προσωπικό εξοπλισμό και ειδικές φόρμες πτήσης.
Συνθήκες Εργασίας:
Το επάγγελμα του πιλότου είναι ένα ιδιαίτερα απαιτητικό και επικίνδυνο επάγγελμα. Το άγχος, η ένταση, η σωματική και η πνευματική εγρήγορση για ασφαλή πτήση, αποτελούν σχεδόν καθημερινές ψυχοσωματικές καταστάσεις και ιδιαίτερα των πιλότων της πολεμικής αεροπορίας. Η απογείωση και η προσγείωση αποτελούν τις πλέον δύσκολες και επικίνδυνες στιγμές της πτήσης και απαιτούν στενή συνεργασία του κυβερνήτη, του συγκυβερνήτη και του ελεγκτή εναέριας κυκλοφορίας. Οι καλές καιρικές συνθήκες καθιστούν την πτήση εύκολη, ενώ οι κακές καιρικές συνθήκες και η κακή ορατότητα, υποχρεώνουν τους πιλότους να βασιστούν μόνο στα όργανα αεροπλοίας που διαθέτουν.
Ο πιλότος εργάζεται στον κλειστό χώρο του πιλοτηρίου του αεροσκάφους, το δε ωράριο εργασίας του δεν είναι συγκεκριμένο και καθημερινό και δεν έχει σταθερές ημέρες αργίας. Ταξιδεύει πολύ συχνά τόσο στο εσωτερικό της χώρας όσο και στο εξωτερικό, ενώ οι επικρατούσες συνθήκες κατά τη διάρκεια της πτήσης, η ατμοσφαιρική πίεση της καμπίνας, οι αυξομειώσεις ύψους και θερμοκρασίας, οι συνεχείς κλιματικές αλλαγές και οι διαφορές στην ώρα (ιδιαίτερα στις πτήσεις των μεγάλων αποστάσεων), επιβαρύνουν την υγεία τους, το λεγόμενο (jet-lag). Οι πιλότοι της πολεμικής αεροπορίας έχουν επιπρόσθετα δύσκολες βάρδιες και καθήκοντα καθώς εξασκούνται στο χειρισμό των όπλων και των εκρηκτικών που μεταφέρουν.
Από την άλλη μεριά είναι μια εργασία που έχει ποικιλία δραστηριοτήτων, γιατί ένας πιλότος εκπαιδεύεται σ’ όλη τη διάρκεια της καριέρας του σε νέου τύπου αεροσκάφη και εκπαιδεύει νεότερους πιλότους. Οι πιλότοι των αερογραμμών πετούν συνήθως 80 ώρες το μήνα. Όταν εκτελούν διεθνείς πτήσεις και διανυκτερεύουν στο εξωτερικό η εταιρεία που εργάζεται καλύπτει τα έξοδα τους.
Οι πιλότοι δεν δουλεύουν όλο το χρόνο, επειδή η σύμβαση εργασίας τους προβλέπει την τμηματική χορήγηση άδειας 3 ή 4 φορές το χρόνο. Οι αποδοχές τους είναι υψηλές, ενώ απολαμβάνουν και ορισμένα άλλα προνόμια, όπως δωρεάν εισιτήρια, δυνατότητα να γνωρίσουν τον κόσμο με ειδικά προγράμματα που εφαρμόζουν οι αεροπορικές εταιρίες, επιδόματα, εκτός έδρας αποζημίωση και άλλα.
Ιδιαίτερα Προσωπικά Χαρακτηριστικά και Ικανότητες:
Ο πιλότος, πρέπει να έχει συμπληρώσει το 18ο έτος της ηλικίας του, να έχει άριστη ψυχική και σωματική υγεία, οξύτατη όραση και ακοή, καλή σωματική διάπλαση και ανάστημα. Παράλληλα δε, τα μαθηματικά, τα τεχνολογικά, τα επιστημονικά ενδιαφέροντα, και τα υψηλά τεχνικά προσόντα, οι ηγετικές ικανότητες, η υπευθυνότητα, η πειθαρχία, η συνέπεια, τα γρήγορα αντανακλαστικά, η ικανότητα συγκέντρωσης, η ετοιμότητα, η ψυχραιμία, η ψυχοσυναισθηματική σταθερότητα, η ηρεμία, η εμπιστοσύνη στον εαυτό του, το θάρρος, η αποφασιστικότητα και η ανάληψη πρωτοβουλιών, αποτελούν βασικά στοιχεία της προσωπικότητας, εκείνου που θέλει να γίνει πιλότος. Ακόμη δε, πρέπει να διαθέτει πολύ καλή υπολογιστική ικανότητα, αντίληψη του χώρου, του χρόνου και των αποστάσεων και να μπορεί να εκφράζεται με ακρίβεια και καθαρότητα γιατί μια παρερμηνεία των εντολών του ελεγκτή εναέριας κυκλοφορίας του αεροδρομίου μπορεί να έχει ολέθρια αποτελέσματα.
Σπουδές:
Για να γίνει κάποιος πιλότος, πρέπει να φοιτήσει και να εκπαιδευτεί στο Τμήμα Ιπταμένων της Στρατιωτικής Σχολής Ικάρων(ΣΙ), όπου η φοίτηση είναι 4 χρόνια και εκπαιδεύεται στην διακυβέρνηση των πολεμικών αεροσκαφών, σε στρατιωτικά καθήκοντα και στη χρήση όπλων. Οι απόφοιτοι της Σχολής Ικάρων(Τμήμα Ιπταμένων), ονομάζονται Ανθυποσμηναγοί και σταδιοδρομούν ως μόνιμοι αξιωματικοί της Πολεμικής Αεροπορίας υποχρεωτικά για 12 χρόνια.
Η εκπαίδευση των πιλότων αυτών είναι διαρκής και καθημερινή. Η μεταπήδηση των πιλότων της Πολεμικής Αεροπορίας στην Πολιτική Αεροπορία, αποτελούσε συνήθη πρακτική, αφού υπηρετούσαν υποχρεωτικά 12 χρόνια στην Πολεμική Αεροπορία. Το 1988 αυτή η μεταπήδηση καταργήθηκε αλλά παρ’ όλα αυτά εξακολουθούν να γίνονται ορισμένες εξαιρέσεις. Σπουδές και εκπαίδευση στο επάγγελμα του πιλότου, μπορούν να γίνουν επίσης στη Σχολή Πολιτικής Αεροπορίας (Σ.Π.Ο.Α) και στη Σχολή Επαγγελματιών Χειριστών Ολυμπιακής Αεροπλοίας (Σ.Ε.Χ.Ο.Α), αφού βέβαια ο ενδιαφερόμενος υποψήφιος περάσει πρώτα από ειδικές ιατρικές εξετάσεις, που πιστοποιούν ότι είναι κατάλληλος για το επάγγελμα αυτό, τόσο σωματικά, όσο και ψυχολογικά.
Στη συνέχεια, πρέπει να αποκτήσει με τη σειρά τα εξής πτυχία:
1. Μονοκινητήριου (Private)
2. Πτήσης δια οργάνων (Instrument Follow to Rule)
3. Επαγγελματικό (Commercial)
4. Δικινητήριου (Multi engine)
5. Ελληνικό Πτυχίο Β’ τάξεως και
6. Ελληνικό Πτυχίο Α’ τάξεως της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (Υ.Π.Α).
Οι ενδιαφερόμενοι για το επάγγελμα του πιλότου μπορούν να φοιτήσουν και να εκπαιδευτούν επίσης, σε Ιδιωτικές Αεροπορικές Σχολές στην Ελλάδα και να αποκτήσουν Πτυχίο Χειριστού Ιδιωτικών Αεροσκαφών, όπως προβλέπεται από την Υ.Π.Α. βάσει του Προεδρικού Διατάγματος για τα Ιδιωτικά πτυχία Χειριστών Αεροσκαφών & Ελικοπτέρων καθώς και τις εκπαιδεύσεις για Ικανότητες Πτήσεων με όργανα (Ι.Ρ.Κ.), Πολυκινητήριων και Νυκτερινών Πτήσεων. Οι ενδιαφερόμενοι για το επάγγελμα του πιλότου μπορούν να φοιτήσουν και να εκπαιδευτούν σε σχολές του εξωτερικού π.χ Αγγλία, Αμερική, Γερμανία και αλλού. Στην Αγγλία υπάρχουν δύο σχολές που εκπαιδεύουν πιλότους:
1) Oxford Training School
2) Air Service Training-Perth
Η πρώτη δέχεται περίπου 250 σπουδαστές το χρόνο. Απ’ αυτούς οι 25 περίπου είναι Βρετανοί και οι υπόλοιποι είναι ξένοι. Η φοίτηση διαρκεί 12 μήνες και το κόστος είναι περίπου 35.000 λίρες το χρόνο, ενώ η δεύτερη δέχεται 50-70 σπουδαστές και απ’ αυτούς μόνο 5-6 είναι βρετανοί. Οι υποψήφιοι πρέπει να έχουν 5 Ο-levels/O που περιλαμβάνουν Μαθηματικά, Αγγλικά και Φυσική ή δίπλωμα Μαθηματικού ή Φυσικού. Γίνεται επίσης και σχολαστική ιατρική εξέταση. Στην Αμερική υπάρχουν 1225 σχολές αναγνωρισμένες από την Federal Aviation Administration (FΑΑ) στις οποίες περιλαμβάνονται και μερικά πανεπιστήμια.
Το δίπλωμα που παίρνουν οι απόφοιτοι δεν αρκεί για να γίνουν πιλότοι στην πολιτική αεροπορία. Πρέπει να έχουν ορισμένες ώρες πτήσης, ν’ αποκτήσουν εμπειρία με διάφορα αεροσκάφη και να συνδυάσουν και εξάσκηση στο έδαφος με simulators. Συνήθως αρχίζουν σαν συγκυβερνήτες και ελέγχονται συνεχώς μέχρι να κριθούν κατάλληλοι για κυβερνήτες. Υποχρεωτική είναι η γνώση της αγγλικής γλώσσας και χρήσιμη η γνώση και άλλων ξένων γλωσσών.
Επαγγελματικά Δικαιώματα:
Τα επαγγελματικά δικαιώματα των πιλότων προβλέπονται με το Π.Δ 392/270-03-12-1998 και το συμπληρωματικό Π.Δ 35 & 37/25-02-1999, περί πτυχίων και αδειών της Πολιτικής Αεροπορίας. Οι απαιτήσεις της Υ.Π.Α. για την απόκτηση Πτυχίου Χειριστού Ιδιωτικών Αεροπλάνων & Ελικοπτέρων προβλέπουν εγκεκριμένη εκπαίδευση θεωρητικών μαθημάτων και εγκεκριμένη εκπαίδευση αέρος 40 ωρών βάσει του Π.Δ 359/95. Μετά από εξετάσεις στην Υ.Π.Α. (θεωρητικών & αέρος) χορηγείται Πτυχίο για μονοκινητήρια Αεροπλάνα ή Ελικόπτερα και δίνεται η δυνατότητα για πτήση με ή χωρίς επιβάτες και χωρίς αμοιβή.
Τομείς Απασχόλησης και Προοπτικές Αγοράς Εργασίας:
Το επάγγελμα του πιλότου είναι ένα επάγγελμα με αίγλη, με μεγάλο ενδιαφέρον, χωρίς καθόλου ρουτίνα, με πολύ καλές αποδοχές, που προσφέρει τη δυνατότητα στον πιλότο να ταξιδεύει πολύ και να απολαμβάνει ορισμένες ειδικές παροχές. Η αίσθηση της κατάκτησης των αιθέρων, είναι κάτι που ενδιαφέρει και προσελκύει πολλά άτομα από τη νεαρή τους ακόμη ηλικία.
Οι χειριστές αεροσκαφών μπορούν να εργαστούν σε πολιτικές αεροπορικές εταιρείες. Απαραίτητη προϋπόθεση για να εργαστεί κανείς στην Ολυμπιακή Αεροπορία είναι να έχει πάρει το ελληνικό πτυχίο Α’ και Β’ τάξεως της Σχολής Πολιτικής Αεροπορίας (ΣΠΟΑ) της Υ.Π.Α. και να έχει στο ενεργητικό του περίπου 250 ώρες πτήσης. Μπορούν επίσης να εργαστούν στο ΕΚΑΒ ως κυβερνήτες ελικοπτέρων για τη διάσωση και μεταφορά ασθενών από παραμεθόριες ή νησιωτικές περιοχές ή στο Λιμενικό Σώμα ως κυβερνήτες αεροσκαφών και ελικοπτέρων. Μπορούν επίσης να προσληφθούν από εταιρίες που διαθέτουν επιβατικά ή μεταφορικά αεροσκάφη σε όλο τον κόσμο, από οργανισμούς που διαθέτουν αεροπορικά μέσα για την εκτέλεση των αποστολών τους, όπως τα Ηνωμένα Έθνη, ενώ μπορούν να απασχοληθούν και ως πιλότοι ιδιωτικών αεροσκαφών και ελικοπτέρων.
Οι πιλότοι πολεμικών αεροσκαφών, υπηρετούν υποχρεωτικά μετά την αποφοίτησή τους από τη Σχολή Ικάρων, στην Πολεμική Αεροπορία, αλλά μπορούν μετά τη συμπλήρωση της υποχρεωτικής θητείας ή τη συνταξιοδότηση να εργαστούν και στην πολιτική αεροπορία ή αεροπλοΐα. Τόσο στην πολιτική όσο και στην πολεμική αεροπορία, η ζήτηση για νέους χειριστές αεροσκαφών είναι υψηλή, καθώς δεν υπάρχει μεγάλη προσφορά στελεχών για ένα επάγγελμα με απαιτητικές σπουδές και δύσκολες συνθήκες εργασίας. Οι προοπτικές απασχόλησης του επαγγέλματος αυτού είναι θετικές, καθώς το ισοζύγιο ζήτησης και προσφοράς στην αγορά εργασίας είναι ικανοποιητικό, τείνοντας προς το θετικό.
Πηγές Πληροφόρησης:
ραφείο Ενημέρωσης Κοινού ΥΕΘΑ, Αθήνα Βαλτετσίου 17 T.K 10680, Τηλ. 210-3621258, 210-3608205, 210-3627755 2.Διοίκηση Αεροπορικής Εκπαίδευσης, Δεκέλεια Αττικής, ΤΓΑ 1010, Τηλ. + Fax: 210-2466694, Τηλ. 210-8192012, 210-2460811, Web site: http://www.hafa.gr 3.Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας(ΥΠΑ), 5ο Χιλιόμετρο Λεωφόρου Σπατών - Λούτσας, Τηλ.: 210-3534149, Fax.: 210-3532914, Website:http://www.ypa.gr 4.Σχολή Πολιτικής Αεροπορίας(ΣΠΟΑ), Δ/νση: Πρώην Αμερικανική Βάση Ελληνικού, Τηλ.: 210-9973000 5.Πανελλήνια Ένωση Χειριστών Πολιτικής Αεροπορίας, Δ/νση: Λεωφόρος Συγγρού 217, Τηλ.: 210-9344330 6.Σχολή Επαγγελματιών Χειριστών Ολυμπιακής Αεροπλοίας (Σ.Ε.Χ.Ο.Α), Δ/νση: Δυτικό Αεροδρόμιο Ελληνικού Τηλ: 210-9362607, Fax: 210-9363213 7. Τμήμα Αεροδιακομιδών ΕΚΑΒ(Εθνικό Κέντρο ?μεσης Βοήθειας), Δ/νση: Αθήνα-Χολαργός, Τέρμα Οδού Υγείας Τ.Κ 15669, Τηλ.: 210-7460000, Web site:http://www.ekab.gr E-mail: ekab@ekab.gr 8. AEROSERVICES FLIGHT TRAINING, Δ/νση: Αθήνα-Θερμοπυλών 3, Χαλάνδρι, ΤΚ 15233-Τηλ.: 210-6844633, Fax: 210-6844983, Web site: http://www.aeroservices.gr, E-mail: training@aeroservices.gr 9. ΑΕΡΟΛΕΣΧΗ ΑΘΗΝΩΝ, Δ/νση: Αθήνα, Λυκούργου 9-Ομόνοια ΤΚ 10551-Τηλ:210-3243134, Fax: 210-3243347, http://www.eexi.gr/spa/athensairclub.htm 10. ΑΕΡΟΛΕΣΧΗ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ, Ανατολικός Αερολιμένας Αθηνών, Τηλ: 210-9694258, Fax:210-9935770, Web site: http://www.aeroclub.gr/Main, E-mail: president@aeroclub.gr 11. ΑΕΡΟΛΕΣΧΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ, Δ/νση: Τ.Θ 58, Αλεξανδρούπολη, Τηλ: 25510-45225 12. ΑΕΡΟΛΕΣΧΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, Αεροδρόμιο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, Θεσσαλονίκη Τηλ: 2310-473747 & 476000, Fax: 2310-471377, Web site: http://www.aeroclub-tsl.gr 13. ΑΕΡΟΛΕΣΧΗ ΚΙΛΚΙΣ, Δ/νση: Τ.Θ 58 Πολύκαστρο, Κιλκίς-Τηλ: 23430-24484, Fax: 23430-24731, Web site: http://www.eexi.gr/spa/kilkisairclub.htm 14. F.A.S RHODOS PILOTS ACADEMY, Δ/νση: Αεροδρόμιο Ρόδου, Παραδείσι Ρόδος ΤΚ 85106 Τηλ + Fax: 22410-81000, Web site: http://www.fas.gr 15. P.R.E.L Aerosporting, Δ/νση: Λ. Κων/νου Καραμανλή 108, Τηλ:2310-869100, Fax: 2310-869101, Web site:http://www.prel.gr 16. FLIGHT SIMULATOR CENTER, Δ/νση: Ρούμελης 24 & Κρήτης, Αργυρούπολη-Αθήνα, Τηλ.: 210-9926390, Fax: 210-9926690 17. FLYING TRAINING AIR SCHOOL, Ανατολικό Αεροδρόμιο (Ελληνικό), Τηλ: 0932294545, Fax: 210-8044935, Web site: http://www.flyingtraining.tripod.com, E-mail: alekkas@acci.gr 18. GLOBAL AVIATION S.A., Δ/νση: Ερυθρού Σταυρού 5, Μαρούσι-Αθήνα ΤΚ 15123, Τηλ: 210-6815050, Fax: 210-6814450 19. PANAERO FLIGHT TRAINING, Δ/νση: Καραϊσκάκη 38 Γλυφάδα-Αθήνα, Τηλ: 210-9645271, Fax: 210-9645270 20. Superintendent of Documents, U.S. Government Printing Office, Washington D.C., 20402-USA.
(Πηγή:Βάση δεδομένων ΟΑΕΔ)
ordering abortion pills to be shipped to house
order abortion pill where can i get the abortion pill online
why some women cheat
click why married men cheat