ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΥΛΙΚΟ ΑΠΟ ΤΗ ΒΑΣΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ: Οικονομοδιοικητικός
Δημοσίου Τομέα
Ορισμός: Το διοικητικό στέλεχος είναι μέλος ιδιωτικής ή και δημόσιας επιχείρησης, υπηρεσίας ή οργανισμού, με αυξημένες αρμοδιότητες, υψηλές ευθύνες και εξουσίες στη διοίκηση του τμήματος που εργάζεται.
Περιγραφή: Ο εργαζόμενος ως διοικητικό στέλεχος είναι υπεύθυνος για τη λειτουργία του τμήματος που διευθύνει, κάνει προτάσεις στη διοίκηση της επιχείρησης ή του οργανισμού, αναφέρεται στο Γενικό Διευθυντή της επιχείρησης, είναι υπεύθυνος για την πλήρη και σωστή εκτέλεση αποφάσεων της διοίκησης και έχει αρμοδιότητες, αλλά και ευθύνες για τη διαχείριση και την πορεία της επιχείρησης.
Οι δραστηριότητες του διοικητικού στελέχους περιλαμβάνουν τον έλεγχο και οργάνωση των τμημάτων της επιχείρησης, τη συντήρηση και παρακολούθηση της παραγωγικής λειτουργίας, την έκδοση εντολών και τη λήψη αποφάσεων.
Ο απαραίτητος για την άσκηση του επαγγέλματος εξοπλισμός, περιλαμβάνει σύγχρονα μηχανήματα αυτοματισμού γραφείου (Η/Υ, fax, σύνδεση με διαδίκτυο).
Νομοθετική κατοχύρωση: Δεν υπάρχει συγκεκριμένος δεοντολογικός κώδικας ή νομοθετική ρύθμιση για το επάγγελμα του διοικητικού στελέχους, όμως τα διάφορα επαγγελματικά επιμελητήρια, οριοθετούν κανόνες, δικαιώματα και προϋποθέσεις κατά περίπτωση.
Εκπαίδευση: Για την άσκηση του επαγγέλματος απαιτείται η λήψη πτυχίου Α.Ε.Ι. οικονομικής κυρίως κατεύθυνσης (από τμήμα οικονομικής επιστήμης, διοίκησης επιχειρήσεων ή χρηματο-οικονομικών σπουδών).
Για ορισμένες επιχειρήσεις ή τμήματα οργανισμών το πτυχίο Πολυτεχνικής Σχολής, η απόκτηση μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών ή η προϋπηρεσία σε ανάλογη θέση, θεωρούνται πιο σημαντικά προσόντα.
Σπουδαιότητα: Το διοικητικό στέλεχος πρέπει να διαθέτει διοικητικές και οργανωτικές ικανότητες, δυναμισμό, επινοητικότητα, δυνατότητα ευελιξίας και διαπραγμάτευσης, ευχέρεια λόγου και άνεση στις κοινωνικές επαφές.
Ακόμη, πρέπει να χαρακτηρίζεται από υπευθυνότητα, πρωτοβουλία και ικανότητα πρόβλεψης των αναγκών και τάσεων της αγοράς.
Στα θετικά του προσόντα, συγκαταλέγονται επίσης και η ικανότητά του να επιβάλλεται μέσω των λόγων του και των πράξεών του και να φροντίζει για τη σωστή εφαρμογή και παρακολούθηση της πολιτικής της εταιρείας, προκειμένου να επιτευχθούν οι στόχοι που αυτή έχει θέσει.
Μέλλον: Στο επάγγελμα αυτό υπάρχει μεγάλη προσφορά στελεχών, αλλά μέτρια ζήτηση για άτομα με περιορισμένη εμπειρία. Η αγορά όμως σήμερα, παρουσιάζει υψηλή ζήτηση για ορισμένες ειδικότητες και θα παραμείνει ανοιχτή και στο μέλλον για στελέχη με ειδικά προσόντα.
Οι μηνιαίες αμοιβές ενός διοικητικού στελέχους με προϋπηρεσία κυμαίνονται σε υψηλά επίπεδα, όμως παρατηρούνται σημαντικές διαφοροποιήσεις μεταξύ εταιρειών και οργανισμών, ή στελεχών με διαφορετικά προσόντα.
Περιβάλλον ενασχόλησης: Το διοικητικό στέλεχος εργάζεται σε γραφεία δημόσιων οργανισμών ή ιδιωτικών επιχειρήσεων, που αφορούν όλους τους τομείς της οικονομίας.
Επαγγελματικές συνθήκες: Τα διοικητικά στελέχη εργάζονται σε σύγχρονα περιβάλλοντα γραφείου ή, κατά περίσταση, σε χώρους παραγωγής, με άνετες και υγιεινές συνθήκες εργασίας.
Συναλλάσσονται με εργαζόμενους, διευθυντές, στελέχη από άλλες εταιρείες, ή παράγοντες της αγοράς και του χώρου όπου δραστηριοποιείται η επιχείρηση. Η εργασία του διοικητικού στελέχους περιλαμβάνει αρκετό άγχος και βρίσκεται σε ένα διαρκή αγώνα με το χρόνο για την επίτευξη των στόχων και την αντιμετώπιση του ανταγωνισμού.
Λόγω των αυξημένων ευθυνών, το ωράριο εργασίας του διοικητικού στελέχους δεν έχει τον τυπικό και δεσμευτικό χαρακτήρα που έχει για τους άλλους εργαζόμενους στην επιχείρηση.
Πολλές φορές απαιτείται να εργάζεται σε έντονους, πιεστικούς και ακατάστατους ρυθμούς, ενώ συχνά, απαραίτητες είναι και οι μετακινήσεις εντός ή εκτός χώρας.
Γενικά σχόλια: Είναι ένα επάγγελμα σύγχρονο και δυναμικό, με καλές επαγγελματικές προοπτικές και υψηλές αποδοχές.
Το διοικητικό στέλεχος διαθέτει ισχυρή και δυναμική προσωπικότητα, χαρακτηρίζεται από οξεία αντίληψη, ορθή εκτίμηση των καταστάσεων και αποφασιστικότητα.
Το διοικητικό στέλεχος έχει την ικανότητα της πρόβλεψης των τάσεων και αναγκών της αγοράς, στοιχεία που θα του επιτρέψουν να εξασφαλίσει την επίτευξη των στόχων, την ανταγωνιστικότητα και αποτελεσματική λειτουργία της επιχείρησης.
Επάγγελμα: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ
Περιγραφή Επαγγέλματος:
Αντικείμενο της εργασίας του είναι ο σχεδιασμός, η ανάπτυξη και η υλοποίηση ειδικών εκπαιδευτικών προγραμμάτων ανάλογα με τις ανάγκες και τις απαιτήσεις του οργανισμού στον οποίο απασχολείται, των συνεργαζόμενων επιχειρήσεων ή των μεμονωμένων πελατών του.
Ειδικότερα, ο εκπαιδευτής εκπαιδευτών, ανάλογα με το είδος και το γνωστικό αντικείμενο των σπουδών του, αλλά και τη μορφή, τη μεθοδολογία και τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του εκπαιδευτικού προγράμματος που πρόκειται να εφαρμόσει, χρησιμοποιεί καινοτόμες μεθοδολογίες στηριζόμενος στους επιμέρους εκπαιδευτικούς στόχους που προκύπτουν από τις ανάγκες των πελατών του.
Στην εργασία του αξιοποιεί ποικίλες εκπαιδευτικούς μεθόδους, όπως η βιωματική μάθηση, η εργαστηριακή εκπαίδευση, η εξ αποστάσεως εκπαίδευση (e-learning), η μαιευτική μέθοδος, η εξατομικευμένη εκπαίδευση κ.ά., στοχεύοντας στη συστηματική απόκτηση γνώσεων, ρόλων και δεξιοτήτων που καταλήγουν στη βελτίωση της απόδοσης στο χώρο εργασίας, την αύξηση της παραγωγικότητας των επιχειρήσεων και τη σωστή αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού τους. Μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος πραγματοποιεί αξιολογήσεις για τη μέτρηση της αποτελεσματικότητας της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
Συνθήκες Εργασίας:
Οι συνθήκες εργασίας εξαρτώνται από το αντικείμενο του εκπαιδευτικού προγράμματος, τη μεθοδολογία, το χρόνο και τον τόπο διεξαγωγής της εκπαιδευτικής διαδικασίας, τις ανάγκες των εκπαιδευομένων και τη φιλοσοφία του φορέα στον οποίο απασχολείται.
Μπορεί να εργάζεται τόσο στη φύση όταν είναι εκπαιδευτής υπαίθριων δραστηριοτήτων, όσο και σε γραφείο, όταν είναι συνεργάτης ή ιδιοκτήτης εταιρείας παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών ή φορέα κατάρτισης.
Ακόμη, μπορεί να μετακινείται στο χώρο του πελάτη του, σε κατάλληλα διαμορφωμένο ξενοδοχειακό - συνεδριακό χώρο, σε αίθουσες διδασκαλίας, σε εικονικές τάξεις ή σε ηλεκτρονικές εφαρμογές με τη συνδρομή των σύγχρονων τεχνολογιών και του συστήματος της ανοιχτής και εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Επίσης χρησιμοποιεί διάφορες εφαρμογές εκπαιδευτικών προγραμμάτων στον ηλεκτρονικό υπολογιστή, φροντίζει να ενημερώνεται για καινοτόμες εκπαιδευτικές μεθόδους με τη χρήση ή όχι της τεχνολογίας, αφιερώνει χρόνο στο σχεδιασμό και την άρτια προετοιμασία του προγράμματος και συχνά χρειάζεται να εργάζεται υπερωριακά προκειμένου να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις και τις ανάγκες των πελατών του.
Ιδιαίτερα Προσωπικά Χαρακτηριστικά και Ικανότητες:
Η μεθοδικότητα, η συνέπεια, η υπευθυνότητα, η άψογη επαγγελματική συμπεριφορά και η ικανότητα κατανόησης και ανταπόκρισης στις ανάγκες των πελατών του θεωρούνται βασικές προϋποθέσεις για την άσκηση του επαγγέλματος.
Επίσης, χρειάζεται γνωρίζει εξειδικευμένα προγράμματα στον ηλεκτρονικό υπολογιστή, ιδιαίτερα στην περίπτωση που χειρίζεται συστήματα τηλεδιάσκεψης, εικονικές πλατφόρμες, εκπαιδευτικές εφαρμογές παρουσιάσεων, πολυμέσα κ.λπ. Η καλή γνώση ξένων γλωσσών του επιτρέπει να έχει πρόσβαση σε ηλεκτρονικές βάσεις δεδομένων και πύλες πληροφόρησης, όπου μπορεί να αντλεί σύγχρονες μεθόδους ολοκληρωμένων εκπαιδευτικών διαδικασιών και πολύτιμα στοιχεία βιβλιογραφικής ενημέρωσης.
Επιπλέον, η δυνατότητα να επισκέπτεται τον πελάτη στον χώρο του, η μεταδοτικότητα, η ευγένεια, η εμπιστοσύνη, η επιστημονική επάρκεια, οι επικοινωνιακές δεξιότητες και το πνεύμα συνεργασίας αποτελούν απαραίτητα προσόντα για την άσκηση του επαγγέλματος.
Σπουδές:
Ο εκπαιδευτής εκπαιδευτών μπορεί να είναι απόφοιτος σχολής ανθρωπιστικών, κοινωνικών, πολιτικών ή οικονομικών επιστημών, χωρίς όμως να είναι δεσμευτικό το αντικείμενο των βασικών του σπουδών.
Σε κάθε περίπτωση, πάντως, χρειάζεται μεταπτυχιακή ή και ανώτερη εξειδίκευση, πολύ καλή γνώση ξένων γλωσσών και μακρόχρονη επαγγελματική εμπειρία. Για παράδειγμα, ένας εκπαιδευτής εκπαιδευτών μπορεί να είναι απόφοιτος τμήματος Ψυχολογίας (π.χ., Παντείου), με μεταπτυχιακή εξειδίκευση στην Οργανωτική και Οικονομική Ψυχολογία ή απόφοιτος σχολής Δημόσιας Διοίκησης (π.χ., Παντείου Πανεπιστημίου Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών), με μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων με κατεύθυνση/ειδίκευση στη Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού. Επίσης, μπορεί να είναι πτυχιούχος Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών με εξειδίκευση στη Διά Βίου Μάθηση ή την Πληροφορική και Διοίκηση (ΑΠΘ), ή πτυχιούχος Φιλοσοφικής Σχολής (π.χ., Πανεπιστημίου Αθηνών) με μεταπτυχιακές σπουδές στην Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση ή την Εκπαίδευση Ενηλίκων (στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο).
Επίσης, μπορεί να απόφοιτος σχολής Φυσικής Αγωγής με μεταπτυχιακές σπουδές στην Εκπαίδευση Εκπαιδευτών-Προπονητών Κολύμβησης ή Ναυαγοσωστικής Πισίνας και Υγρού Πάρκου ή Εκπαιδευτών Διασωστών κ.λπ. ή διπλωματούχος εκπαιδευτής από σχολές Εκπαιδευτών Ορειβασίας και Αναρρίχησης, ή, τέλος, μπορεί να είναι εκπαιδευτής προερχόμενος από τα παλαιά στελέχη μιας επιχείρησης που είναι σε θέση να εκπαιδεύσει και να μεταδώσει την πείρα του σε νεοεισερχόμενους στο επάγγελμα κ.ο.κ.
Σπουδές μπορεί να κάνει και σε αναγνωρισμένα πανεπιστήμια του εξωτερικού.
Επαγγελματικά Δικαιώματα:
Τα επαγγελματικά του δικαιώματα σχετίζονται άμεσα με το αντικείμενο και το επίπεδο των βασικών σπουδών του.
Σε συγκεκριμένες κατηγορίες επαγγελματιών η χορηγούμενη άδεια άσκησης επαγγέλματος (π.χ., ψυχολόγου), είναι αρκετή για την κατοχύρωση των επαγγελματικών δικαιωμάτων, ενώ σε ορισμένες άλλες απαιτείται άδεια πιστοποιημένου εκπαιδευτή, όπως στην περίπτωση του εκπαιδευτή οδηγού βουνού - αναρριχητή που λαμβάνει αναγνωρισμένο δίπλωμα από την Ελληνική Ομοσπονδία Ορειβασίας και Αναρρίχησης.
Τομείς Απασχόλησης και Προοπτικές Αγοράς Εργασίας:
Μπορεί να εργαστεί ως ελεύθερος επαγγελματίας, με δική του εταιρεία παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών και υλοποίησης εκπαιδευτικών προγραμμάτων ή να συνεργαστεί με εκπαιδευτικούς οργανισμούς, την Τοπική Αυτοδιοίκηση, μη κυβερνητικούς οργανισμούς κ.λπ.
Έτσι, είναι δυνατόν να ασχοληθεί με την παροχή εκπαιδευτικών υπηρεσιών σε επιχειρήσεις ή ιδιώτες, διοργανώνοντας πολυήμερα ή ταχύρυθμα σεμινάρια και ανάλογα με το επίπεδο και τις εμπειρίες των συμμετεχόντων.
Στην περίπτωση των επιχειρήσεων μπορεί, για παράδειγμα, να ασχοληθεί με την ανάδειξη του δυναμικού των εκπαιδευόμενων με μεθόδους που ενισχύουν την αυτεπίγνωση, τη δημιουργικότητα και τη συνεργασία, την ανάπτυξη προσωπικών και κοινωνικών δεξιοτήτων και δεξιοτήτων αποτελεσματικότητας στο management και σε άλλες θέσεις.
Στόχος του είναι η ανάλυση των αναγκών, η διαχείριση της αλλαγής, η ανάπτυξη συνεργασίας και η διευκόλυνση της επικοινωνίας στο χώρο εργασίας, η πρόληψη και η αντιμετώπιση του εργασιακού άγχους κ.τ.λ.
Όσον αφορά στους ιδιώτες, μπορεί να σχεδιάσει εξατομικευμένα εκπαιδευτικά προγράμματα σχετικά με την οργάνωση σχεδίου καριέρας, τη διερεύνηση παραγόντων ανάπτυξης επιχειρηματικής δραστηριότητας, τον προσδιορισμό παραγόντων για την επαγγελματική ανέλιξη κ.ά.
Επίσης, μπορεί να εργαστεί ως ιδιωτικός υπάλληλος ή επιστημονικός συνεργάτης σε εταιρείες συμβούλων επιχειρήσεων, τμήματα προσωπικού ή διοίκησης ανθρωπίνων πόρων, κολέγια, ιδρύματα κατάρτισης, κέντρα ενδοεπιχειρησιακής επιμόρφωσης ή συνεχιζόμενης επαγγελματικής κατάρτισης κ.ά.
Επιπλέον, μπορεί να απασχοληθεί στο ΕΛΚΕΠ (Ελληνικό Κέντρο Πληροφορικής Διοίκησης - Οικονομίας - Τεχνολογίας), που αποτελεί επιστημονικό και ερευνητικό οργανισμό, ο οποίος συμβάλλει αποφασιστικά στη διάδοση της σύγχρονης γνώσης με στόχο την ορθή ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού, διοργανώνει προγράμματα μετά από λεπτομερή και εμπεριστατωμένη έρευνα των εκπαιδευτικών αναγκών και πιστοποιεί τις γνώσεις μέσω ειδικών εξετάσεων από εγκεκριμένους εθνικούς ή διεθνείς οργανισμούς πιστοποίησης δεξιοτήτων. Ακόμη, μπορεί να εργαστεί ως δημόσιος ή ιδιωτικός υπάλληλος ανάλογα με το γνωστικό αντικείμενο των βασικών σπουδών του.
Τέλος, μπορεί να απασχοληθεί στη δημόσια ή ιδιωτική εκπαίδευση και κατάρτιση, μετά από παρακολούθηση παιδαγωγικών μαθημάτων (εφόσον απαιτείται). Οι προοπτικές απασχόλησης είναι πολύ θετικές λόγω της ανάγκης για επανακατάρτιση και αναβάθμιση των προσόντων των εργαζομένων εξαιτίας της τεχνολογικής εξέλιξης.
Πηγές Πληροφόρησης:
ΥΠΕΠΘ, Γραφείο Ενημέρωσης Πολιτών: Ανδρέα Παπανδρέου 37, 151 80, Μαρούσι, τηλ.: 210-3442505-6-8, 210-3442514-520, φαξ: 210-3442365, www.ypepth.gr
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών: Τμήμα Φ.Π.Ψ. ? Πρόγραμμα Ψυχολογίας, Πανεπιστημιούπολη, 157 84, Ζωγράφου, τηλ.: 210-7277533-4, φαξ: 210-7277534, www.uoa.gr
Πάντειο Πανεπιστήμιο: Τμήμα Ψυχολογίας, Λεωφόρος Συγγρού 136,176 71, Καλλιθέα, τηλ.: 210-9201056, 9201689, φαξ: 210-9232767, 9201689, e-mail: Psych@panteion.gr, www.panteion.gr/gr/tmimata/psycho/index.htm
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης: Τμήμα Ψυχολογίας, Πανεπιστημιούπολη, 540 06, Θεσσαλονίκη, τηλ.: 2310-996887, 995204, www.auth.gr/psy
Πανεπιστήμιο Κρήτης: Τμήμα Ψυχολογίας, Περιβόλια Ρεθύμνου, 741 00, Ρέθυμνο, τηλ.: 28310-27935, www.uch.gr/Department/index.html
Πάντειο Πανεπιστήμιο: Τμήμα Δημόσιας Διοίκησης, Λεωφόρος Συγγρού 136,176 71, Καλλιθέα, τηλ.: 210-9201067, φαξ: 210-9229508, www.panteion.gr/gr/tmimata/dd/index.htm
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών: Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης, Ομήρου 19, 106 72, Αθήνα, τηλ.: 210-3688984, 3688915, 3688920, www.uoa.gr
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών: Τμήμα Οικονομικών Επιστημών, Πεσματζόγλου 8, 105 59, Αθήνα, τηλ.: 210-3223187, 3646598, 3228538, www.econ.uoa.gr
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών: Τμήμα Οικονομικών Επιστημών, Πατησίων 7, 104 34, Αθήνα, τηλ.: 210-8203303-5, 8231725, www.aueb.gr/economics/home.html
Πανεπιστήμιο Πειραιά: Τμήμα Οικονομικών Επιστημών, Μ. Καραολή και Δημητρίου 80, 185 32, Πειραιάς, τηλ.: 210-4142159, www.unipi.gr/greek/departments/economics/index.html
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης: Τμήμα Οικονομικών Επιστημών, Πανεπιστημιούπολη, 540 06, Θεσσαλονίκη, τηλ.: 2310-99554, 995257, 995259, 995261, φαξ: 2310-206138, www.auth.gr/econ, Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (ΔΠΜΣ) στην «Πληροφορική και Διοίκηση»: www.csd.auth.gr/dpms
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών, Τμήμα Οικονομικών Επιστημών, Εγνατία 156, 540 06, Θεσσαλονίκη, τηλ.: 2310-891210, 891211, www.uom.gr/depart/economics/index.htm
Πανεπιστήμιο Πατρών: Τμήμα Οικονομικών Επιστημών, Πανεπιστημιούπολη, 261 10, Πάτρα, τηλ.: 2610-996270, 996264, 996265, www.econ.upatras.gr
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων: Τμήμα Οικονομικών Επιστημών, Πανεπιστημιούπολη, 451 10, Ιωάννινα, τηλ.: 26510-97496 -9, φαξ: 26510- 97009, www.econ.uoi.gr
Πανεπιστήμιο Κρήτης: Τμήμα Οικονομικών Επιστημών, Πανεπιστημιούπολη, 741 00, Ρέθυμνο, 28310-77405, -6, φαξ: 28310-77406, www.soc.uoc.gr/econ/index.html
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας: Τμήμα Οικονομικών Επιστημών, Αργοναυτών και Φιλελλήνων, 382 21, Βόλος, τηλ.: 24210-74771, 74772, www.econ.uth.gr/index.html
Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο: Σαχτούρη 16 και Αγίου Ανδρέου, 262 23, Πάτρα, τηλ.: 2610-361414, 361426, φαξ: 2610-361410, www.eap.gr
Ιωάννα & Σοφία Ν. Τριπερίνα 0.Ε. ? CleverCareer: Διοχάρους 13-15, Περιοχή Χίλτον, 161 21, Αθήνα, τηλ.: 210-7298088, φαξ: 210-7298089, email: info@clevercareer.gr, www.clevercareer.gr
Αρχή Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού (ΑνΑΔ): Αναβύσσου 2, Στρόβολος, Τ.Θ.25431, 1392, Λευκωσία, τηλ.: 22515000, φαξ: 22496949, www.hrdauth.org.cy, e-mail: hrda@hrdauth.org.cy
ΕΛΚΕΠ (Ελληνικό Κέντρο Πληροφορικής Διοίκησης ? Οικονομίας - Τεχνολογίας): Γλαδστώνος 10, Πλατεία Κάνιγγος, τηλ.: 210-3304305, -6, 3820278, 3821770, φαξ: 210-3304306, www.elkep-edu.gr/index.htm
(Πηγή:Βάση δεδομένων ΟΑΕΔ)
most women cheat
wives that cheat