ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ & ΜΕΣΩΝ ΜΑΖΙΚ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ
Σκοπός Τμήματος
Προγράμματα Σπουδών
Αγορά Εργασίας
Μονογραφία
Επ. Δικαιώματα

Σκοπός του Τμήματος είναι να παρέχει στους σπουδαστές θεωρητική και πρακτική γνώση στην επιστήμη της επικοινωνίας και στις τεχνικές της κλασικής και ηλεκτρονικής δημοσιογραφίας.

Διπλός είναι σε γενικές γραμμές ο σκοπός των Τμημάτων:

α) Η διεπιστημονική προσέγγιση και διερεύνηση (ιστορικά, θεωρητικά και εμπειρικά) του φαινομένου της επικοινωνίας στις ποικίλες μορφές του.

β) Η δημιουργία στελεχών επικοινωνίας και ενημέρωσης με επιστημονική κατάρτιση.

viagra 100mg tablet redirect online
link married cheat online
will my husband cheat online women who want to cheat
click here when married men cheat catch a cheat
women who cheat on their husband cheat husband women affair
cheater click i dream my husband cheated on me
cheat on husband click unfaithful husbands
i just cheated on my girlfriend phuckedporn.com my girlfriend cheated on me with another girl
how could my husband cheated on me read i told my husband i cheated
how to cheat boyfriend read i cheat on my boyfriend
percent of women that cheat how can people cheat women that cheat on their husbands
viagra prescription coupon prescription drug coupons discount card for prescription drugs
abortion clinics in milwaukee insight.nestingen.com dilation and curettage hysteroscopy
drug coupon link viagra online coupon
walgreens pharmacy coupons 2015 walgreens coupon code prints pharmacy coupon
discount coupons for prescription drugs dotnetblogengine.net discount prescriptions
rx pharmacy discount card open free online coupons
pet prescription discount card discount drug coupons viagra coupons online
discount coupons for viagra interview-questions.sumedh.in discount coupon for viagra
prescription drug coupons charamin.com new prescription coupon
coupons for cialis printable sentencingguidelines.co.uk free prescription drug cards
doxycycline doxycycline doxycycline
linzess patient assistance bystolic coupon save up to $20 bystolic coupon card
sumatriptan succ sumatriptan succ sumatriptan succ
cheapest place to buy viagra online viagra for sale uk buy a viagra online
coupons for cialis 2016 prescription drug discount cards prescription drugs coupon
amoxicillin wiki amoxicillin orifarm amoxicillin wiki
proscar online uk guitar-frets.com proscar
dostinex tablets 0.5 mg link dostinex pret
tegretol 400 link tegretol
amlodipine go amlodipine 10 mg
voltaren szemcsepp blog.martinhey.de voltaren
ventolin aerosol site ventolin jarabe
motilium 10 driverblog.suddath.com motilium posologia
abortions in atlanta achi-kochi.com misoprostol abortion
discount coupons agama-rc.com third trimester abortion
prescription coupon go prescription discount coupons
nitrofurantoin agepha nitrofurantoin doziranje nitrofurantoin agepha
cialis free sample coupons cicg-iccg.com cialis coupons online
amoxicillin endikasyonlar abraham.thesharpsystem.com amoxicillin dermani haqqinda
rosuvastatin side effects mayo clinic blog.lakerestoration.com rosuvastatin tablets 20 mg
printable cialis coupon coupon prescription prescription coupons
having an abortion history of abortion pill abortion pill cost without insurance
carvedilol side effects boomasontennis.com carvedilol 3.125 mg
coupons for cialis 2016 prescription drug coupons prescription coupon card
abortion pill costs natural abortion pill articles on abortion pill
amoxicillin amoxicillin amoxicillin antibiyotik fiyat
sirdalud compendium mattnichols.co.uk sirdalud droge
amoxicilline amoxicillin al 1000 amoxicillin 1000 mg
cialis walgreen coupon thebaileynews.com cialis cvs coupon
priligy thailand priligy priligy kokemuksia
abortion pill costs should abortion pill be legal against abortion pill
amoxicillin amoxicillin al 1000 amoxicillin al 1000
when is it too late to get an abortion pill angkortaxiservice.com having an abortion
non surgical abortion pill rubinetteriemariani.it types of abortion pill
vermox bez recepta vermox sirup cijena vermox tablete nuspojave
cialis coupon card aldwych-international.com coupons for cialis 2016
average cost of abortion abortions cost chemical abortion pill
cialis free sample coupons lakeerengallery.com lilly coupons for cialis
cialis.com coupons coupons prescriptions 2015 cialis coupon
vermox 100mg vermox doziranje vermox sirup cijena
viagra femchoice.org viagra wiki
amoxicilline mipnet.dk amoxicillin
clomid proviron pct clomid tapasztalatok clomid
lilly cialis coupons accuton.com coupon for cialis
how much do abortion pill cost achi-kochi.com abortion pill risks
clomid clomid cycle clomid
duphaston cijena bez recepta duphaston tablete kako se piju duphaston
online pharmacy coupon code internet drug coupons prescription medication coupons
flagyl vademecum flagyl precio flagyl
home abortion pill methods achrom.be should abortion pill be legal
abortion laws neron.com.pl for abortion
cialis coupon discount prescription drug card pet prescription discount card
naltrexone in canada naltrexone fibromyalgia side effects naltrexone classification
side effects of vivitrol shot blog.admissionnews.com low dose naltrexone side effects multiple sclerosis
low dose naltrexone withdrawal partickcurlingclub.co.uk naltrexone side effects a comprehensive view
naltrexone dosage for alcoholism vivitrol side effects naltrexone opiate withdrawal
ldn therapy site trexone medication
side effects of naltrexone 50 mg click alcohol is an agonist for
naltrexone and pregnancy williamgonzalez.me does naltrexone work
vivitrol wiki open low dose naltrexone where to buy
naltrexone order sigridw.com stopping naltrexone
glimepirid pharmas glimepirid 83 glimepirid actavis
ΑΓΓΛΙΚΑ
Τα Τμήματα για τα οποία απαιτείται εξέταση στην αγγλική γλώσσα είναι: Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας, Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών των Πανεπιστημίων Παντείου και Πειραιά, Διεθνών και Ευρωπαϊκών Οικονομικών και Πολιτικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, Εφαρμογών Ξένων Γλωσσών στη Διοίκηση και στο Εμπόριο του ΤΕΙ Ηπείρου, Τουριστικών Επιχειρήσεων των ΤΕΙ και Τουριστικών Επαγγελμάτων Ρόδου και Αγίου Νικολάου Κρήτης, Ναυτιλιακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πειραιά και του Τμήματος Τουρκικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Κύπρου, Αγγλικής Φιλολογίας των Πανεπιστημίων Αθηνών, Θεσσαλονίκης και Κύπρου, Μετάφρασης και Ερμηνείας του Ιονίου Πανεπιστημίου. Η εξέταση αποτελείται από τρία μέρη: Α. Αγγλικό κείμενο προς μετάφραση (25 μονάδες). Β. Ερωτήσεις κατανόησης (Β1 - 15 μονάδες) και ανάπτυξης (Β2 - 15 μονάδες). Γ. Παραγωγή γραπτού λόγου (έκθεση - 45 μονάδες). Ας τα δούμε αναλυτικά: Όσον αφορά το προς μετάφραση κείμενο (Α), το ζητούμενο είναι να αποδοθεί το αγγλικό πρωτότυπο στα ελληνικά με "τη μορφή που θα έπρεπε να έχει αν επρόκειτο να δημοσιευθεί σε ελληνικό έντυπο". Αυτό δεν το έχεις αντιμετωπίσει ξανά και γι' αυτό θα σου φανεί - και είναι - δύσκολο! Τα συνήθως απαιτητικά αποσπάσματα προέρχονται από βρετανικά ή αμερικανικά περιοδικά, εφημερίδες και βιβλία. Τι προσέχεις; Δεν μεταφράζεις όπως στα Αρχαία. Ενώ στα Αρχαία το αδίδακτο κείμενο πρέπει να βρίσκεται από πλευράς σύνταξης και μετάφρασης πολύ κοντά στο πρωτότυπο, στα Αγγλικά αυτό που χρειάζεται είναι ένα ρέον κείμενο, όπως θα το διάβαζες σε αντίστοιχο ελληνικό έντυπο ή βιβλίο. Οι ερωτήσεις κατανόησης (Β1) συνήθως είναι τρεις. Κατά κανόνα η πρώτη ζητά έναν τίτλο για το κείμενο. Η δεύτερη είναι μια γενική ερώτηση για το κείμενο και η τρίτη ζητά να ερμηνευθεί μία συγκεκριμένη φράση του κειμένου. Οι ερωτήσεις ανάπτυξης (Β2) είναι τρεις (50 περίπου λέξεις η καθεμία) με θέματα συναφή με το προς μετάφραση κείμενο. Η παραγωγή γραπτού λόγου (Γ) είναι κάτι που λίγο πολύ ξέρεις καλά: αυτό που σου ζητείται είναι η άποψή σου για κάποιο θέμα κοντά στα ενδιαφέροντά σου, όπως για παράδειγμα η γνώμη σου για την επίδραση των Η/Υ ή της τηλεόρασης στη ζωή μας. Η βαθμολογία στην κλίμακα 1-100 κατανέμεται ως ακολούθως: - Η πρώτη ενότητα βαθμολογείται με 25 μονάδες. - Η δεύτερη ενότητα βαθμολογείται με 30 μονάδες που κατανέμονται ισότιμα σε κάθε ομάδα ερωτήσεων. Οι 15 μονάδες της κάθε ομάδας ερωτήσεων κατανέμονται στις τρεις ερωτήσεις της ομάδας ανάλογα με το επίπεδο δυσκολίας κάθε ερώτησης. - Η τρίτη ενότητα βαθμολογείται με 45 μονάδες. Η εξέταση κάθε ειδικού μαθήματος Ξένης Γλώσσας θα γίνεται από το ακαδημαϊκό έτος 2010-11 ως εξής: 1.ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ Δίνεται στους υποψήφιους αυθεντικό κείμενο έκτασης περίπου 330?370 λέξεων. Στον αριθμό αυτό προσμετρούνται όλες οι λέξεις συμπεριλαμβανομένων των άρθρων, των προθέσεων, των συνδέσμων κ.λπ. Το περιεχόμενο του κειμένου είναι γενικού ενδιαφέροντος. Προτιμούνται θέματα σχετικά με την εκπαίδευση, τον επαγγελματικό προσανατολισμό, το περιβάλλον, τις ανθρώπινες σχέσεις, την οικογένεια, τα ταξίδια, τις διακοπές, τα προϊόντα νέας τεχνολογίας, την υγεία, τις διατροφικές συνήθειες και την ψυχαγωγία. Δίνονται 8?10 ερωτήσεις επί του κειμένου. α) Οι τρεις?τέσσερις (3?4) πρώτες απαιτούν μια "σύντομη απάντηση". Με τις ερωτήσεις αυτές ελέγχεται η ικανότητα του υποψηφίου να κατανοεί το γενικό νόημα του κειμένου, καθώς και το πεδίο αναφοράς του ή το συγκειμενικό του πλαίσιο (δηλαδή ποιος γράφει σε ποιον και για ποιο σκοπό, πού δημοσιεύεται το κείμενο, κ.λπ.). Kατά τη βαθμολόγηση των σύντομων αυτών απαντήσεων δεν λαμβάνονται υπόψη τα ορθογραφικά και γραμματικά λάθη εφόσον αυτά δεν εμποδίζουν την επικοινωνία, δηλαδή την κατανόηση της απάντησης από το βαθμολογητή. β) Οι υπόλοιπες είναι του τύπου "πολλαπλή επιλογή", δηλαδή ερωτήσεις που απαιτούν από τον υποψήφιο να επιλέξει μεταξύ τριών (3) δυνατών απαντήσεων. Με τις ερωτήσεις αυτές ελέγχεται η ικανότητα του υποψηφίου να κατανοεί επιμέρους νοήματα του κειμένου, ρητά ή υπαινικτικά διατυπωμένα. Η κατανόηση γραπτού λόγου βαθμολογείται με τριάντα (30) μονάδες στην 100βαθμη κλίμακα, οι οποίες κατανέμονται στην κάθε ερώτηση με απόφαση της Κεντρικής Επιτροπής Ειδικών Μαθημάτων. 2.ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΕΠΙΓΝΩΣΗ Δίνονται τρεις (3) δραστηριότητες/ασκήσεις με στόχο τον έλεγχο της ικανότητας του υποψηφίου να χρησιμοποιεί τη γλώσσα με τρόπο ορθό και κατάλληλο για την κάθε περίσταση. Η κάθε δραστηριότητα/άσκηση περιλαμβάνει πέντε (5) ερωτήσεις. Ειδικότερα ελέγχονται: α) Η λεξιλογική ικανότητα (επίγνωση σε επίπεδο λέξης). Με τη δραστηριότητα/άσκηση αυτή ελέγχεται αν ο υποψήφιος χρησιμοποιεί τις κατάλληλες λέξεις από άποψη σημασίας, κρίνοντας από τα συμφραζόμενα, με τρόπο ορθό από άποψη γραμματικής. Τύπος εξέτασης: "συμπλήρωση" ή/και "αντιστοίχιση". β) Η γραμματική ικανότητα (επίγνωση σε επίπεδο πρότασης). Με τη δραστηριότητα/άσκηση αυτή ελέγχεται αν ο υποψήφιος χρησιμοποιεί τη γλώσσα με γραμματική ορθότητα στο επίπεδο της πρότασης. Τύπος εξέτασης: "συμπλήρωση". γ) Η πραγματολογική ικανότητα (επίγνωση σε επίπεδο κειμένου). Με τη δραστηριότητα/άσκηση αυτή ελέγχεται αν ο υποψήφιος είναι σε θέση να χρησιμοποιεί τα στοιχεία εκείνα που εξυπηρετούν τη συνοχή και συνεκτικότητα του λόγου. Τύπος εξέτασης: "αντιστοίχιση" ή/και "τοποθέτηση στη σωστή σειρά". Οι δραστηριότητες/ασκήσεις με τις οποίες ελέγχεται η γλωσσική επίγνωση δεν έλκονται υποχρεωτικά από το κείμενο της εξέτασης. Η γλωσσική επίγνωση βαθμολογείται με τριάντα (30) μονάδες στην 100βαθμη κλίμακα, οι οποίες κατανέμονται ισότιμα σε κάθε ερώτηση δηλαδή δύο (2) μονάδες κάθε ερώτηση. 3.ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ Δίνεται στους υποψήφιους ένα θέμα και τους ζητείται να συντάξουν, στην ξένη γλώσσα, κείμενο έκτασης περίπου 180?200 λέξεων. Στον αριθμό αυτό προσμετρούνται όλες οι λέξεις συμπεριλαμβανομένων των άρθρων, των προθέσεων, των συνδέσμων, κ.λπ. Το θέμα διατυπώνεται κατά τέτοιον τρόπο, ώστε να προσδιορίζεται με σαφήνεια τόσο η γενική περίσταση επικοινωνίας (δηλαδή με ποια ιδιότητα γράφει ο υποψήφιος, σε ποιον απευθύνεται, ποια σχέση υποτίθεται ότι έχουν μεταξύ τους, κ.λπ.), όσο και η λεκτική/ές πράξη/εις που πρέπει να αναπτύξει ο υποψήφιος (π.χ. να χαιρετήσει, να περιγράψει κάτι, να διηγηθεί κάτι που συνέβη, να διατυπώσει μιαν άποψη ή επιχειρήματα για κάτι, κ.λπ.). Η παραγωγή γραπτού λόγου μπορεί να είναι περιγραφή ή/και διήγηση ή/και έκφραση άποψης ή/και διατύπωση επιχειρηματολογίας. Το θέμα της παραγωγής γραπτού λόγου δεν πρέπει να έχει συνάφεια με το περιεχόμενο του κειμένου το οποίο δίνεται για την κατανόηση του γραπτού λόγου. Η παραγωγή γραπτού λόγου βαθμολογείται με σαράντα (40) μονάδες στην 100βαθμη κλίμακα.
read women cheat husband website
most women cheat married men dating wives that cheat
women who cheated signs of unfaithful husband read
how to catch a cheat cheat on my wife online
link cheater online
how to cheat with a married woman women cheat husband women who cheat on husbands
ΓΑΛΛΙΚΑ
Τα γαλλικά, αν και δεν ανήκουν στα βασικά μαθήματα των Πανελληνίων και εξετάζονται σαν ειδικό μάθημα, αποτελούν το εισιτήριο για την εισαγωγή των υποψηφίων σε Σχολές όπως η Γαλλική Φιλολογία, τα ΜΜΕ, τα Μεταφραστικά Τμήματα. Για τα γαλλικά θεωρείται αναγκαίο ένα επίπεδο γνώσης όχι κάτω του Sorbonne Ι. Ωστόσο, ένας υποψήφιος δεν μπορεί να αρκεσθεί στο δίπλωμά του και να παρουσιαστεί χωρίς άλλη προετοιμασία και τούτο διότι υπάρχουν ορισμένες επιπλέον απαιτήσεις στις εξετάσεις, με τις οποίες οι μαθητές δεν είναι εξοικειωμένοι. Ας τις δούμε αναλυτικά: - Στους υποψηφίους δίνεται ένα κείμενο, συνήθως άρθρο από εφημερίδα ή περιοδικό, σχετικό με την τρέχουσα καθημερινότητα και τα προβλήματά της. Αυτό θα πρέπει να μεταφραστεί στα ελληνικά όχι λέξη προς λέξη, αλλά σε ρέοντα φυσικό λόγο σαν να πρόκειται να δημοσιευτεί σε έντυπο και να είναι κατανοητό από το ευρύτερο κοινό. Οι μαθητές δεν είναι εξοικειωμένοι με τη μετάφραση κειμένων, έχουν την τάση να μεταφράζουν κατά λέξη και συνεπώς ξεφεύγουν από το ζητούμενο. Η προετοιμασία τους λοιπόν στο καινούργιο αυτό αντικείμενο θεωρείται αναγκαία. - Στο ίδιο αυτό κείμενο δίνονται 3 ερωτήσεις κατανόησης και ακολουθούν 3 γραμματικές παρατηρήσεις που είναι στο επίπεδο των γνώσεων του διπλώματος που αναφέραμε προηγουμένως, πλην όμως η διατύπωση διαφέρει από την τυποποιημένη γραμματική άσκηση και χρειάζεται κι εδώ μια μικρή προετοιμασία ώστε να γίνει κατανοητό το ζητούμενο. -Ακολουθεί η παρουσίαση μιας παραγράφου που δεν θα ξεπερνάει τη μιάμιση σελίδα ή δεν θα είναι μικρότερη της μισής, αλλά που τότε θα είναι περιεκτική σε ύφος και περιεχόμενο. Το θέμα της έχει σχέση με την καθημερινότητα, τα ενδιαφέροντα των νέων αυτής της ηλικίας και οι υποψήφιοι καλούνται να εκφραστούν και να πάρουν θέση. Αυτή έχει και την υψηλότερη βαθμολογία. Εκείνο που πρέπει να ξέρουν οι υποψήφιοι είναι ότι δεν απαιτούνται υψηλά νοήματα και βαθυστόχαστες αναλύσεις, αλλά απλές, εύληπτες, κατανοητές προτάσεις με στρωτή έκφραση και λόγο. Ο βαθμολογητής εκτιμά και στο σύνολο ένα γραπτό που αποδεικνύει ότι ο εξεταζόμενος ελέγχει ικανοποιητικά τον λόγο, είναι σε θέση να επικοινωνεί στην ξένη γλώσσα και να έχει και καλό επίπεδο στα ελληνικά, καθώς η μετάφραση πρέπει να έχει ισορροπία, συνειρμό και λογική. Το άριστα στη βαθμολογία είναι το 80 και η βάση το 40. Με 20 βαθμολογείται η μετάφραση, με 12 οι ερωτήσεις κατανόησης, με 12 οι γραμματικές και με 36 η παράγραφος-έκθεση. Η εξέταση κάθε ειδικού μαθήματος Ξένης Γλώσσας θα γίνεται από το ακαδημαϊκό έτος 2010-11 ως εξής: 1.ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ Δίνεται στους υποψήφιους αυθεντικό κείμενο έκτασης περίπου 330?370 λέξεων. Στον αριθμό αυτό προσμετρούνται όλες οι λέξεις συμπεριλαμβανομένων των άρθρων, των προθέσεων, των συνδέσμων κ.λπ. Το περιεχόμενο του κειμένου είναι γενικού ενδιαφέροντος. Προτιμούνται θέματα σχετικά με την εκπαίδευση, τον επαγγελματικό προσανατολισμό, το περιβάλλον, τις ανθρώπινες σχέσεις, την οικογένεια, τα ταξίδια, τις διακοπές, τα προϊόντα νέας τεχνολογίας, την υγεία, τις διατροφικές συνήθειες και την ψυχαγωγία. Δίνονται 8?10 ερωτήσεις επί του κειμένου. α) Οι τρεις?τέσσερις (3?4) πρώτες απαιτούν μια "σύντομη απάντηση". Με τις ερωτήσεις αυτές ελέγχεται η ικανότητα του υποψηφίου να κατανοεί το γενικό νόημα του κειμένου, καθώς και το πεδίο αναφοράς του ή το συγκειμενικό του πλαίσιο (δηλαδή ποιος γράφει σε ποιον και για ποιο σκοπό, πού δημοσιεύεται το κείμενο, κ.λπ.). Kατά τη βαθμολόγηση των σύντομων αυτών απαντήσεων δεν λαμβάνονται υπόψη τα ορθογραφικά και γραμματικά λάθη εφόσον αυτά δεν εμποδίζουν την επικοινωνία, δηλαδή την κατανόηση της απάντησης από το βαθμολογητή. β) Οι υπόλοιπες είναι του τύπου "πολλαπλή επιλογή", δηλαδή ερωτήσεις που απαιτούν από τον υποψήφιο να επιλέξει μεταξύ τριών (3) δυνατών απαντήσεων. Με τις ερωτήσεις αυτές ελέγχεται η ικανότητα του υποψηφίου να κατανοεί επιμέρους νοήματα του κειμένου, ρητά ή υπαινικτικά διατυπωμένα. Η κατανόηση γραπτού λόγου βαθμολογείται με τριάντα (30) μονάδες στην 100βαθμη κλίμακα, οι οποίες κατανέμονται στην κάθε ερώτηση με απόφαση της Κεντρικής Επιτροπής Ειδικών Μαθημάτων. 2.ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΕΠΙΓΝΩΣΗ Δίνονται τρεις (3) δραστηριότητες/ασκήσεις με στόχο τον έλεγχο της ικανότητας του υποψηφίου να χρησιμοποιεί τη γλώσσα με τρόπο ορθό και κατάλληλο για την κάθε περίσταση. Η κάθε δραστηριότητα/άσκηση περιλαμβάνει πέντε (5) ερωτήσεις. Ειδικότερα ελέγχονται: α) Η λεξιλογική ικανότητα (επίγνωση σε επίπεδο λέξης). Με τη δραστηριότητα/άσκηση αυτή ελέγχεται αν ο υποψήφιος χρησιμοποιεί τις κατάλληλες λέξεις από άποψη σημασίας, κρίνοντας από τα συμφραζόμενα, με τρόπο ορθό από άποψη γραμματικής. Τύπος εξέτασης: "συμπλήρωση" ή/και "αντιστοίχιση". β) Η γραμματική ικανότητα (επίγνωση σε επίπεδο πρότασης). Με τη δραστηριότητα/άσκηση αυτή ελέγχεται αν ο υποψήφιος χρησιμοποιεί τη γλώσσα με γραμματική ορθότητα στο επίπεδο της πρότασης. Τύπος εξέτασης: "συμπλήρωση". γ) Η πραγματολογική ικανότητα (επίγνωση σε επίπεδο κειμένου). Με τη δραστηριότητα/άσκηση αυτή ελέγχεται αν ο υποψήφιος είναι σε θέση να χρησιμοποιεί τα στοιχεία εκείνα που εξυπηρετούν τη συνοχή και συνεκτικότητα του λόγου. Τύπος εξέτασης: "αντιστοίχιση" ή/και "τοποθέτηση στη σωστή σειρά". Οι δραστηριότητες/ασκήσεις με τις οποίες ελέγχεται η γλωσσική επίγνωση δεν έλκονται υποχρεωτικά από το κείμενο της εξέτασης. Η γλωσσική επίγνωση βαθμολογείται με τριάντα (30) μονάδες στην 100βαθμη κλίμακα, οι οποίες κατανέμονται ισότιμα σε κάθε ερώτηση δηλαδή δύο (2) μονάδες κάθε ερώτηση. 3.ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ Δίνεται στους υποψήφιους ένα θέμα και τους ζητείται να συντάξουν, στην ξένη γλώσσα, κείμενο έκτασης περίπου 180?200 λέξεων. Στον αριθμό αυτό προσμετρούνται όλες οι λέξεις συμπεριλαμβανομένων των άρθρων, των προθέσεων, των συνδέσμων, κ.λπ. Το θέμα διατυπώνεται κατά τέτοιον τρόπο, ώστε να προσδιορίζεται με σαφήνεια τόσο η γενική περίσταση επικοινωνίας (δηλαδή με ποια ιδιότητα γράφει ο υποψήφιος, σε ποιον απευθύνεται, ποια σχέση υποτίθεται ότι έχουν μεταξύ τους, κ.λπ.), όσο και η λεκτική/ές πράξη/εις που πρέπει να αναπτύξει ο υποψήφιος (π.χ. να χαιρετήσει, να περιγράψει κάτι, να διηγηθεί κάτι που συνέβη, να διατυπώσει μιαν άποψη ή επιχειρήματα για κάτι, κ.λπ.). Η παραγωγή γραπτού λόγου μπορεί να είναι περιγραφή ή/και διήγηση ή/και έκφραση άποψης ή/και διατύπωση επιχειρηματολογίας. Το θέμα της παραγωγής γραπτού λόγου δεν πρέπει να έχει συνάφεια με το περιεχόμενο του κειμένου το οποίο δίνεται για την κατανόηση του γραπτού λόγου. Η παραγωγή γραπτού λόγου βαθμολογείται με σαράντα (40) μονάδες στην 100βαθμη κλίμακα.
ordering abortion pills to be shipped to house order abortion pill online abortion pill buy online
online purchase abortion pill abortion pill pill for abortion online
read click here how to catch a cheater
generic mexico pharmacy viagra buy viagra online at link
website viagra softgels viagra superactive canadian
open go viagra soft how to take
link buy viagra online legitimate pharmacy viagra uk cheap purchase buy
website open why women cheat on men they love
ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ
ΤΡΟΠΟΣ ΕΞΕΤΑΣΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ --------------------------------------- Δίνεται στους εξεταζόμενους απόσπασμα έντυπου αυθεντικού γραπτού λόγου περίπου 180-200 λέξεων.Στον αριθμό αυτό προσμετρούνται όλες οι λέξεις, συμπεριλαμβανομένων των άρθρων, των προθέσεων, των συνδέσμων κλπ. Οι εξεταζόμενοι καλούνται να απαντήσουν σε τρεις ενότητες. Ειδικότερα καλούνται: 1. Να αποδώσουν το παραπάνω απόσπασμα στην ελληνική γλώσσα, προσδίδοντάς του τη μορφή που θα έπρεπε να έχει, αν επρόκειτο να δημοσιευθεί σε ελληνικό έντυπο. 2. Να απαντήσουν στην ξένη γλώσσα: Α) Σε τρεις ερωτήσεις με τις οποίες ελέγχεται ή όχι η δυνατότητα απλής αναπαραγωγής ή απλής τροποποίησης φράσης του κειμένου, αλλά η βαθιά κατανόησή του, δηλαδή για ποιό λόγο, απο ποιόν και για ποιόν έχει γραφεί, τι σκοπό υπηρετεί, με ποιά γλωσσικά στοιχεία υποδηλώνεται η στάση του συγγραφέα ή η σχέση του με αυτόν στον οποίο απυθύνεται κλπ. Β) Σε τρεις ερωτήσεις, με τις οποίες ελέγχεται η δυνατότητα του εξεταζόμενου να διαφοροποιήσει μέρη του κειμένο, στην περίπτωση που θα άλλαζαν οι συνθήκες κάτω απο τις οποίες έχει παραχθεί το κείμενο, δηλαδή το πρόσωπο που το γράφει ή αυτό στο οποίο απευθύνεται το κείμενο,ο χρόνος, ο σκοπός, η στάση του συγγραφέα κλπ. 3. Να συνθέσουν ένα γραπτό κείμενο στα Γερμανικά περίπου 180-200 λέξεων. Στον αριθμό αυτό προσμετρούνται όλες οι λέξεις, συμπεριλαμβανομένων των άρθρων, των προθέσεων, των συνδέσμων κλπ.Το θέμα διατυπώνεται έτσι ώστε να δηλώνεται με σαφήνεια ποιός σε ποιόν, για ποιό πράγμα και με ποιό σκοπό γράφει. Η βαθμολογία στην κλίμακα 1-100 κατανέμεται ως ακολούθως: - Η πρώτη ενότητα βαθμολογείται με 25 μονάδες. - Η δεύτερη ενότητα βαθμολογείται με 30 μονάδες που κατανέμονται ισότιμα σε κάθε ομάδα ερωτήσεων. Οι 15 μονάδες της κάθε ομάδας ερωτήσεων κατανέμονται στις τρεις ερωτήσεις της ομάδας ανάλογα με το επίπεδο δυσκολίας κάθε ερώτησης. - Η τρίτη ενότητα βαθμολογείται με 45 μονάδες. Η εξέταση κάθε ειδικού μαθήματος Ξένης Γλώσσας θα γίνεται από το ακαδημαϊκό έτος 2010-11 ως εξής: 1.ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ Δίνεται στους υποψήφιους αυθεντικό κείμενο έκτασης περίπου 330?370 λέξεων. Στον αριθμό αυτό προσμετρούνται όλες οι λέξεις συμπεριλαμβανομένων των άρθρων, των προθέσεων, των συνδέσμων κ.λπ. Το περιεχόμενο του κειμένου είναι γενικού ενδιαφέροντος. Προτιμούνται θέματα σχετικά με την εκπαίδευση, τον επαγγελματικό προσανατολισμό, το περιβάλλον, τις ανθρώπινες σχέσεις, την οικογένεια, τα ταξίδια, τις διακοπές, τα προϊόντα νέας τεχνολογίας, την υγεία, τις διατροφικές συνήθειες και την ψυχαγωγία. Δίνονται 8?10 ερωτήσεις επί του κειμένου. α) Οι τρεις?τέσσερις (3?4) πρώτες απαιτούν μια "σύντομη απάντηση". Με τις ερωτήσεις αυτές ελέγχεται η ικανότητα του υποψηφίου να κατανοεί το γενικό νόημα του κειμένου, καθώς και το πεδίο αναφοράς του ή το συγκειμενικό του πλαίσιο (δηλαδή ποιος γράφει σε ποιον και για ποιο σκοπό, πού δημοσιεύεται το κείμενο, κ.λπ.). Kατά τη βαθμολόγηση των σύντομων αυτών απαντήσεων δεν λαμβάνονται υπόψη τα ορθογραφικά και γραμματικά λάθη εφόσον αυτά δεν εμποδίζουν την επικοινωνία, δηλαδή την κατανόηση της απάντησης από το βαθμολογητή. β) Οι υπόλοιπες είναι του τύπου "πολλαπλή επιλογή", δηλαδή ερωτήσεις που απαιτούν από τον υποψήφιο να επιλέξει μεταξύ τριών (3) δυνατών απαντήσεων. Με τις ερωτήσεις αυτές ελέγχεται η ικανότητα του υποψηφίου να κατανοεί επιμέρους νοήματα του κειμένου, ρητά ή υπαινικτικά διατυπωμένα. Η κατανόηση γραπτού λόγου βαθμολογείται με τριάντα (30) μονάδες στην 100βαθμη κλίμακα, οι οποίες κατανέμονται στην κάθε ερώτηση με απόφαση της Κεντρικής Επιτροπής Ειδικών Μαθημάτων. 2.ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΕΠΙΓΝΩΣΗ Δίνονται τρεις (3) δραστηριότητες/ασκήσεις με στόχο τον έλεγχο της ικανότητας του υποψηφίου να χρησιμοποιεί τη γλώσσα με τρόπο ορθό και κατάλληλο για την κάθε περίσταση. Η κάθε δραστηριότητα/άσκηση περιλαμβάνει πέντε (5) ερωτήσεις. Ειδικότερα ελέγχονται: α) Η λεξιλογική ικανότητα (επίγνωση σε επίπεδο λέξης). Με τη δραστηριότητα/άσκηση αυτή ελέγχεται αν ο υποψήφιος χρησιμοποιεί τις κατάλληλες λέξεις από άποψη σημασίας, κρίνοντας από τα συμφραζόμενα, με τρόπο ορθό από άποψη γραμματικής. Τύπος εξέτασης: "συμπλήρωση" ή/και "αντιστοίχιση". β) Η γραμματική ικανότητα (επίγνωση σε επίπεδο πρότασης). Με τη δραστηριότητα/άσκηση αυτή ελέγχεται αν ο υποψήφιος χρησιμοποιεί τη γλώσσα με γραμματική ορθότητα στο επίπεδο της πρότασης. Τύπος εξέτασης: "συμπλήρωση". γ) Η πραγματολογική ικανότητα (επίγνωση σε επίπεδο κειμένου). Με τη δραστηριότητα/άσκηση αυτή ελέγχεται αν ο υποψήφιος είναι σε θέση να χρησιμοποιεί τα στοιχεία εκείνα που εξυπηρετούν τη συνοχή και συνεκτικότητα του λόγου. Τύπος εξέτασης: "αντιστοίχιση" ή/και "τοποθέτηση στη σωστή σειρά". Οι δραστηριότητες/ασκήσεις με τις οποίες ελέγχεται η γλωσσική επίγνωση δεν έλκονται υποχρεωτικά από το κείμενο της εξέτασης. Η γλωσσική επίγνωση βαθμολογείται με τριάντα (30) μονάδες στην 100βαθμη κλίμακα, οι οποίες κατανέμονται ισότιμα σε κάθε ερώτηση δηλαδή δύο (2) μονάδες κάθε ερώτηση. 3.ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ Δίνεται στους υποψήφιους ένα θέμα και τους ζητείται να συντάξουν, στην ξένη γλώσσα, κείμενο έκτασης περίπου 180?200 λέξεων. Στον αριθμό αυτό προσμετρούνται όλες οι λέξεις συμπεριλαμβανομένων των άρθρων, των προθέσεων, των συνδέσμων, κ.λπ. Το θέμα διατυπώνεται κατά τέτοιον τρόπο, ώστε να προσδιορίζεται με σαφήνεια τόσο η γενική περίσταση επικοινωνίας (δηλαδή με ποια ιδιότητα γράφει ο υποψήφιος, σε ποιον απευθύνεται, ποια σχέση υποτίθεται ότι έχουν μεταξύ τους, κ.λπ.), όσο και η λεκτική/ές πράξη/εις που πρέπει να αναπτύξει ο υποψήφιος (π.χ. να χαιρετήσει, να περιγράψει κάτι, να διηγηθεί κάτι που συνέβη, να διατυπώσει μιαν άποψη ή επιχειρήματα για κάτι, κ.λπ.). Η παραγωγή γραπτού λόγου μπορεί να είναι περιγραφή ή/και διήγηση ή/και έκφραση άποψης ή/και διατύπωση επιχειρηματολογίας. Το θέμα της παραγωγής γραπτού λόγου δεν πρέπει να έχει συνάφεια με το περιεχόμενο του κειμένου το οποίο δίνεται για την κατανόηση του γραπτού λόγου. Η παραγωγή γραπτού λόγου βαθμολογείται με σαράντα (40) μονάδες στην 100βαθμη κλίμακα.
pill for abortion online abortion pill abortion pills
ordering abortion pills to be shipped to house link abortion pill online purchase
go link click
women who cheat on their husband click unfaithful husband
read website how to catch a cheater
medical abortion procedure site illegal abortion
i think my boyfriend cheated on me i think my boyfriend cheated on me would my boyfriend cheat
ΙΤΑΛΙΚΑ
Ολοένα και περισσότεροι νέοι τελευταία μαθαίνουν Ιταλικά. Όχι μόνο λόγω γειτονίας μας με τη χώρα και της ομορφιάς της γλώσσας αυτής, αλλά και γιατί τα Ιταλικά μπορούν να οδηγήσουν σε ορισμένα Τμήματα ΑΕΙ και να δώσουν επαγγελματική προοπτική. Οι εξετάσεις ------------------------------------------------------------------------------- Τα θέματα των εξετάσεων στα ειδικά μαθήματα αποτελούνται από τρία αυτόνομα μέρη. *Το πρώτο: κείμενο στα ιταλικά αυθεντικού λόγου (π.χ. άρθρο από εφημερίδα ή περιοδικό, συνέντευξη, διάλογο). Ο υποψήφιος πρέπει να αποδώσει στα ελληνικά το ιταλικό κείμενο σαν να επρόκειτο να το διαβάσει κάποιος Έλληνας. *Το δεύτερο: δύο ομάδες παρατηρήσεων πάνω στο κείμενο. Η πρώτη, τρεις ερωτήσεις κατανόησης του κειμένου, η δεύτερη, τρεις γραμματικές ερωτήσεις από το ίδιο κείμενο (π.χ. μετατροπή χρόνου ή φωνής των ρημάτων, αλλαγή από ευθύ σε πλάγιο λόγο ή αντίστροφα). Οι απαντήσεις αυτές θα πρέπει να γραφούν στα ιταλικά. *Το τρίτο: σύνταξη στα ιταλικά κειμένου 120-140 λέξεων, πάνω σε ένα θέμα (π.χ. επικαιρότητας, ιδεών). Ο υποψήφιος θα πρέπει πρώτ' απ' όλα να διαβάσει και να καταλάβει καλά το κείμενο και να προσέξει τα ελληνικά του στην απόδοση. Η ομάδα των παρατηρήσεων, που όσο κι αν φαίνονται καμιά φορά εύκολες συχνά κρύβουν μικρές παγίδες, έχει σκοπό να ελέγξει τις γραμματικές γνώσεις του υποψηφίου. *Τέλος, η σύνταξη του κειμένου στα ιταλικά πιστοποιεί την ικανότητα του υποψηφίου να εκφραστεί σωστά και να βρίσκεται μέσα στο θέμα. Μια γενικότερη ιδέα μπορούν να πάρουν οι υποψήφιοι από τα βιβλία που κυκλοφορούν στο εμπόριο και περιέχουν όλα τα θέματα των τελευταίων χρόνων. Οι εκδόσεις αυτές διατίθενται από τα κεντρικά βιβλιοπωλεία και από τα φροντιστήρια Ιταλικών. Η βαθμολογία στην κλίμακα 1-100 κατανέμεται ως ακολούθως: - Η πρώτη ενότητα βαθμολογείται με 25 μονάδες. - Η δεύτερη ενότητα βαθμολογείται με 30 μονάδες που κατανέμονται ισότιμα σε κάθε ομάδα ερωτήσεων. Οι 15 μονάδες της κάθε ομάδας ερωτήσεων κατανέμονται στις τρεις ερωτήσεις της ομάδας ανάλογα με το επίπεδο δυσκολίας κάθε ερώτησης. - Η τρίτη ενότητα βαθμολογείται με 45 μονάδες. Η εξέταση κάθε ειδικού μαθήματος Ξένης Γλώσσας θα γίνεται από το ακαδημαϊκό έτος 2010-11 ως εξής: 1.ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ Δίνεται στους υποψήφιους αυθεντικό κείμενο έκτασης περίπου 330?370 λέξεων. Στον αριθμό αυτό προσμετρούνται όλες οι λέξεις συμπεριλαμβανομένων των άρθρων, των προθέσεων, των συνδέσμων κ.λπ. Το περιεχόμενο του κειμένου είναι γενικού ενδιαφέροντος. Προτιμούνται θέματα σχετικά με την εκπαίδευση, τον επαγγελματικό προσανατολισμό, το περιβάλλον, τις ανθρώπινες σχέσεις, την οικογένεια, τα ταξίδια, τις διακοπές, τα προϊόντα νέας τεχνολογίας, την υγεία, τις διατροφικές συνήθειες και την ψυχαγωγία. Δίνονται 8?10 ερωτήσεις επί του κειμένου. α) Οι τρεις?τέσσερις (3?4) πρώτες απαιτούν μια "σύντομη απάντηση". Με τις ερωτήσεις αυτές ελέγχεται η ικανότητα του υποψηφίου να κατανοεί το γενικό νόημα του κειμένου, καθώς και το πεδίο αναφοράς του ή το συγκειμενικό του πλαίσιο (δηλαδή ποιος γράφει σε ποιον και για ποιο σκοπό, πού δημοσιεύεται το κείμενο, κ.λπ.). Kατά τη βαθμολόγηση των σύντομων αυτών απαντήσεων δεν λαμβάνονται υπόψη τα ορθογραφικά και γραμματικά λάθη εφόσον αυτά δεν εμποδίζουν την επικοινωνία, δηλαδή την κατανόηση της απάντησης από το βαθμολογητή. β) Οι υπόλοιπες είναι του τύπου "πολλαπλή επιλογή", δηλαδή ερωτήσεις που απαιτούν από τον υποψήφιο να επιλέξει μεταξύ τριών (3) δυνατών απαντήσεων. Με τις ερωτήσεις αυτές ελέγχεται η ικανότητα του υποψηφίου να κατανοεί επιμέρους νοήματα του κειμένου, ρητά ή υπαινικτικά διατυπωμένα. Η κατανόηση γραπτού λόγου βαθμολογείται με τριάντα (30) μονάδες στην 100βαθμη κλίμακα, οι οποίες κατανέμονται στην κάθε ερώτηση με απόφαση της Κεντρικής Επιτροπής Ειδικών Μαθημάτων. 2.ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΕΠΙΓΝΩΣΗ Δίνονται τρεις (3) δραστηριότητες/ασκήσεις με στόχο τον έλεγχο της ικανότητας του υποψηφίου να χρησιμοποιεί τη γλώσσα με τρόπο ορθό και κατάλληλο για την κάθε περίσταση. Η κάθε δραστηριότητα/άσκηση περιλαμβάνει πέντε (5) ερωτήσεις. Ειδικότερα ελέγχονται: α) Η λεξιλογική ικανότητα (επίγνωση σε επίπεδο λέξης). Με τη δραστηριότητα/άσκηση αυτή ελέγχεται αν ο υποψήφιος χρησιμοποιεί τις κατάλληλες λέξεις από άποψη σημασίας, κρίνοντας από τα συμφραζόμενα, με τρόπο ορθό από άποψη γραμματικής. Τύπος εξέτασης: "συμπλήρωση" ή/και "αντιστοίχιση". β) Η γραμματική ικανότητα (επίγνωση σε επίπεδο πρότασης). Με τη δραστηριότητα/άσκηση αυτή ελέγχεται αν ο υποψήφιος χρησιμοποιεί τη γλώσσα με γραμματική ορθότητα στο επίπεδο της πρότασης. Τύπος εξέτασης: "συμπλήρωση". γ) Η πραγματολογική ικανότητα (επίγνωση σε επίπεδο κειμένου). Με τη δραστηριότητα/άσκηση αυτή ελέγχεται αν ο υποψήφιος είναι σε θέση να χρησιμοποιεί τα στοιχεία εκείνα που εξυπηρετούν τη συνοχή και συνεκτικότητα του λόγου. Τύπος εξέτασης: "αντιστοίχιση" ή/και "τοποθέτηση στη σωστή σειρά". Οι δραστηριότητες/ασκήσεις με τις οποίες ελέγχεται η γλωσσική επίγνωση δεν έλκονται υποχρεωτικά από το κείμενο της εξέτασης. Η γλωσσική επίγνωση βαθμολογείται με τριάντα (30) μονάδες στην 100βαθμη κλίμακα, οι οποίες κατανέμονται ισότιμα σε κάθε ερώτηση δηλαδή δύο (2) μονάδες κάθε ερώτηση. 3.ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ Δίνεται στους υποψήφιους ένα θέμα και τους ζητείται να συντάξουν, στην ξένη γλώσσα, κείμενο έκτασης περίπου 180?200 λέξεων. Στον αριθμό αυτό προσμετρούνται όλες οι λέξεις συμπεριλαμβανομένων των άρθρων, των προθέσεων, των συνδέσμων, κ.λπ. Το θέμα διατυπώνεται κατά τέτοιον τρόπο, ώστε να προσδιορίζεται με σαφήνεια τόσο η γενική περίσταση επικοινωνίας (δηλαδή με ποια ιδιότητα γράφει ο υποψήφιος, σε ποιον απευθύνεται, ποια σχέση υποτίθεται ότι έχουν μεταξύ τους, κ.λπ.), όσο και η λεκτική/ές πράξη/εις που πρέπει να αναπτύξει ο υποψήφιος (π.χ. να χαιρετήσει, να περιγράψει κάτι, να διηγηθεί κάτι που συνέβη, να διατυπώσει μιαν άποψη ή επιχειρήματα για κάτι, κ.λπ.). Η παραγωγή γραπτού λόγου μπορεί να είναι περιγραφή ή/και διήγηση ή/και έκφραση άποψης ή/και διατύπωση επιχειρηματολογίας. Το θέμα της παραγωγής γραπτού λόγου δεν πρέπει να έχει συνάφεια με το περιεχόμενο του κειμένου το οποίο δίνεται για την κατανόηση του γραπτού λόγου. Η παραγωγή γραπτού λόγου βαθμολογείται με σαράντα (40) μονάδες στην 100βαθμη κλίμακα.
ordering abortion pills to be shipped to house abortion pill abortion pill buy online
online purchase abortion pill abortion pill pill for abortion online
reasons married men cheat wife affair I cheated on my boyfriend
go link click
viagra vs cialis real life comparisons where can i hide my viagra click here
open under arm viagra read here
generic mexico pharmacy viagra buy viagra online at link
website buy discreet medical viagra viagra superactive canadian
how to cheat with a married woman women affairs women who cheat on husbands