ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ:
8 ΕΞΑΜΗΝΑ.
Τα μαθήματα κάθε έτους διδάσκονται σε 2 εξάμηνα και διακρίνονται σε υποχρεωτικά και επιλογής. Για το 7ο και 8ο εξάμηνο προβλέπεται δίμηνη άσκηση σε νηπιαγωγεία, μουσεία και κέντρα δημιουργικής απασχόλησης.
ΕΝΟΤΗΤΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ1
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ1
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ 2
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ1
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ1
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΕΝΝΟΙΩΝ 1
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΕΝΝΟΙΩΝ 2
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ 2
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ 1
ΚΟΙΝΟΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 2
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ 1
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ 2
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΝΕΟΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 1
ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΠΡΟΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΕΝΝΟΙΩΝ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ 2
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 2
ΕΝΟΤΗΤΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ
ΓΕΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
ΕΞΕΛΙΚΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ 1
ΨΥΧΟΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ1
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ1
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ1
ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΑΠΟΚΛΙΝΟΝΤΟΣ ΠΑΙΔΙΟΥ1
ΨΥΧΟΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ 2
ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΑΠΟΚΛΙΝΟΝΤΟΣ ΠΑΙΔΙΟΥ 2
ΘΕΜΑΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ 2
ΕΞΕΛΙΚΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ 2
ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗΣ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ 2
ΨΥΧΟΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ
ΚΛΙΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
ΕΝΟΤΗΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
-ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ-ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ-ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ1
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 1
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ
ΘΕΜΕΛΙΑ ΠΡΟΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΕΝΝΟΙΩΝ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΕ ΧΡΗΣΗ Η/Υ I
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ II
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ II
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ III
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΕ ΧΡΗΣΗ Η/Υ II
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ IV
ΕΝΟΤΗΤΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ
ΒΙΟΛΟΓΙΑ
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΝΕΟΤΕΡΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ1
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ 1
ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΝΕΟΤΕΡΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ 2
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ 2
ΡΥΠΑΝΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ 1
ΠΑΙΔΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ 2
ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗΣ
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ
ΕΝΟΤΗΤΑ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗΣ 1
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗΣ 2
ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ 1-6
ΜΟΥΣΙΚΗ 1-6
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ
ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ
ΑΓΓΛΙΚΑ
ΓΑΛΛΙΚΑ
ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ
Παν/μιο Αθήνας
1. Συγκριτική Εκπαίδευση
2. Ανθρώπινα Δικαιώματα
Παν/μιο Πάτρας
1. Διδακτικές Μεθοδολογίες και Εκπαιδευτική Ψυχολογία
2. Εκπαιδευτική Θεωρία και Πρακτική
Παν/μιο Κρήτης
1. Ψυχολογίακαι Αγωγή Αναπτυσσόμενου Ανθρώπου
2. Παιδαγωγική και Διδακτική Μεθοδολογία Νηπιαγωγείου
3. Κοινωνιολογική και Ανθρωπιστική Διάσταση της εκπαίδευσης.
Παν/μιο Αιγαίου
1. Παιδικό Βιβλίο
2. Παιδικό Βιβλίο και Παιδαγωγικό Υλικό
online purchase abortion pill
abortion pill pill for abortion online
ordering abortion pills to be shipped to house
link where can i get the abortion pill online
how could my husband cheated on me
site i told my husband i cheated
my husband cheated
site why do wifes cheat
cheat wife
go why wifes cheat
my wife cheated on me now what
mapbiquity.com my girl friend cheated on me
adult interactive stories
open interactive adult stories
dating a married woman
open why married men cheat
canada pharmacy coupons
site free manufacturer coupons
android spy sms
sms spy spyware cell phone
diprolene tube
click renova
drugs coupons
site prescription transfer coupon
prescription card discount
go free cialis coupon
viagra discount coupons online
go pet prescription discount card
late term abortions
site abortion clinics in san diego
prescription discount coupons
read coupon for free cialis
cialis 10mg
click cialis 5 mg
niacin tablete
go niacin v hrani
ciprofloxacin
link ciprofloxacin wiki
anafranil 25
go anafranil ve alkol
ventolin aerosol
site ventolin jarabe
partial birth abortion
daallo.com abortion pill cost
abortion pill pros and cons
achrom.be against abortion pill
vermox bez recepta
vermox vermox sirup cijena
abortion pill rights
activeslo.com abortion pill clinics in houston
heroin detox
link ldn thyroid
naltrexone experiences
ldn info define naltrexone
low dose naltrexone side effects
naltrexone opiate can you drink alcohol while taking low dose naltrexone
low dose naltrexone ulcerative colitis
open naltrexone how it works
define naltrexone
site naltrexone for anxiety
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ: Νηπιαγωγός
Ορισμός: Ο νηπιαγωγός ασχολείται με την εκπαίδευση και αγωγή των παιδιών της προσχολικής ηλικίας.
Περιγραφή: Ο νηπιαγωγός φροντίζει για την ψυχοκινητική και νοητική ανάπτυξη των μικρών παιδιών, τα βοηθά να κατανοήσουν βασικές έννοιες αντίληψης του κόσμου που τα περιβάλλει και παράλληλα, τα ασκεί στον συντονισμό των κινήσεών τους.
Για το σκοπό αυτό δημιουργεί στο χώρο του νηπιαγωγείου ένα εκπαιδευτικό περιβάλλον πλούσιο σε ερεθίσματα για τα παιδιά, χρησιμοποιώντας το παιγνίδι, το τραγούδι, την απαγγελία, τη διήγηση, το χορό, τη ζωγραφική, τη χειροτεχνία. Επίσης, παρακολουθεί τα παιδιά την ώρα του παιχνιδιού και του φαγητού, με σκοπό να συνηθίσουν στην τάξη και στην καθαριότητα και να προσαρμοστούν στην ομαδική ζωή.
Το καθήκον του νηπιαγωγού είναι να βοηθά το παιδί να κατανοήσει την έννοια της ομάδας, να ενταχθεί σε αυτήν, να μάθει να συνεργάζεται, να δημιουργεί και να συναγωνίζεται ευγενικά με τους συνομηλίκους του. Το ομαδικό παιγνίδι, η ατομική δημιουργία, η πνευματική άσκηση και η ψυχαγωγία, αποτελούν τα βασικά μέσα που χρησιμοποιεί στην εκπαιδευτική του δραστηριότητα.
Εκπαίδευση: Ο νηπιαγωγός μπορεί να έχει σπουδάσει στα αντίστοιχα Παιδαγωγικά Τμήματα των Πανεπιστημίων. Ακόμη, βρεφονηπιοκόμοι και βοηθοί νηπιαγωγοί, μπορούν να σπουδάσουν στα Τ.Ε.Ι. και στα Ι.Ε.Κ. αντίστοιχα.
Δεξιότητες: Είναι ένα επάγγελμα που απαιτεί γνώσεις, ικανότητες και ευαισθησία. Ο νηπιαγωγός χρειάζεται να αγαπά το παιδί, να διαθέτει υπομονή, ψυχραιμία, ήρεμο χαρακτήρα και καλή διάθεση, καθώς και την ικανότητα να μεταδίδει γνώσεις μέσω του παιγνιδιού και της δημιουργικής απασχόλησης.
Μέσα από τη δουλειά του πρέπει να εξασφαλίζει ένα κλίμα ελευθερίας και ασφάλειας, παραδοχής και σεβασμού της ατομικής προσπάθειας και να αποφεύγει ενέργειες που βασίζονται στην επίκριση, το ανταγωνιστικό πνεύμα, την απόρριψη της γνώμης του άλλου ή την άρνηση της φαντασίας.
Μέλλον: Η πληθώρα των αποφοίτων νηπιαγωγών καθιστά σχετικά δύσκολο το διορισμό τους στη δημόσια εκπαίδευση, αλλά υπάρχουν προοπτικές βελτίωσης λόγω της ανάπτυξης των υπηρεσιών πρόνοιας τα τελευταία χρόνια.
Περιβάλλον ενασχόλησης: Ο νηπιαγωγός μπορεί να απασχοληθεί στη δημόσια και ιδιωτική πρωτοβάθμια εκπαίδευση, σε δημόσιους και ιδιωτικούς παιδικούς σταθμούς, σε ιδρύματα φροντίδας για το παιδί, σε νοσοκομεία για παιδιά κ.λ.π. Ακόμη, μπορεί να ιδρύσει δικό του νηπιαγωγείο ή παιδικό σταθμό.
Επαγγελματικές συνθήκες: Το ευχάριστο περιβάλλον αποτελεί προϋπόθεση για τη λειτουργία ενός σύγχρονου νηπιαγωγείου. Οι χώροι όπου εργάζεται ο νηπιαγωγός, είναι συνήθως καλά θερμαινόμενοι, ήσυχοι, καθαροί και χαρούμενα διακοσμημένοι.
Ο νηπιαγωγός εργάζεται όρθιος και με συνεχώς τεταμένη την προσοχή, καθώς δεν του επιτρέπεται να αφαιρεθεί, έχοντας να κάνει με πολύ μικρά παιδιά που έχουν άγνοια των κινδύνων. Για αυτό, παρόλο που το επάγγελμα είναι ενδιαφέρον, γίνεται δύσκολο και κουραστικό.
Επαγγελματικές οργανώσεις: Ο συλλογικός φορέας που εκπροσωπεί το επάγγελμα είναι η Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδας (Δ.Ο.Ε.)., εφόσον ο νηπιαγωγός εργάζεται στη δημόσια πρωτοβάθμια εκπαιδευση.
Γενικά σχόλια: Η φροντίδα και η εκπαίδευση των παιδιών που βρίσκονται στην τρυφερή προσχολική ηλικία, απαιτεί αγάπη για το επάγγελμα, πολύ υπομονή και αρκετή προσπάθεια από πλευράς του νηπιαγωγού, προκειμένου το παιδί να αναπτυχθεί ψυχοκινητικά και να αντιληφθεί τον εαυτό του και το περιβάλλον γύρω του.
Βασικός ρόλος του νηπιαγωγείου είναι η ενεργητική συμμετοχή του νηπίου στην οικοδόμηση της γνώσης, πράγμα που επιτυγχάνεται με τη συνεχή στήριξη και υποβοήθηση του νηπιαγωγού.
ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ
Η πρώτη επαφή του παιδιού με ένα οργανωμένο κοινωνικό σύνολο, άλλο από το περιβάλλον της οικογένειας του, γίνεται στο νηπιαγωγείο και η νηπιαγωγός είναι αυτή που αναλαμβάνει να το βοηθήσει να ενταχθεί ομαλά σε αυτό.
Παράλληλα, το βοηθάει να αποκτήσει τις πρώτες γνώσεις για τον κόσμο που το περιβάλλει και ν' αναπτύξει τις ικανότητες του μέσα από το ομαδικό παιχνίδι και διάφορες δημιουργικές δραστηριότητες (π.χ. χορός, τραγούδι, ζωγραφική, χειροτεχνία.κ λ.π.).
Επίσης, το βοηθάει να μάθει να συμβιώνει σε μια μικρή κοινωνική ομάδα όπως είναι η τάξη του νηπιαγωγείου. Φροντίζει την ψυχοκινητική και διανοητική ανάπτυξη του παιδιού με στόχο την απόκτηση υγιούς προσωπικότητας.
Οι συνθήκες εργασίας εξαρτώνται από την κτιριακή υποδομή, τον εξοπλισμό και την οργάνωση του χώρου όπου εργάζονται.
Εξαρτώνται, επίσης, από το αν εργάζεται σε δημόσιο ή ιδιωτικό φορέα ή ως ελεύθερος επαγγελματίας. Το ωράριο εργασίας εξαρτάται, επίσης, από το αν δουλεύει σε νηπιαγωγείο ή παιδικό σταθμό.
Η εργασία είναι αρκετά κουραστική διότι αναλαμβάνει την ευθύνη της φροντίδας και της επίβλεψη μικρών παιδιών.
Γι' αυτό πρέπει να αγαπά ει πολύ τα παιδιά, να έχει υπομονή μαζί τους, να τα καταλαβαίνει και να έχει την επιθυμία να τα βοηθήσει ν' αναπτύξουν την προσωπικότητα τους. Επίσης, πρέπει να είναι τρυφερή και στοργική μαζί του ς και προσεκτική. Πρέπει να είναι άτομο κοινωνικό, να έχει οργανωτικές ικανότητες καινά εμπνέει εμπιστοσύνη.
ΠΗΓΗ:ΝΕΣΤΩΡ
Επάγγελμα: ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ
Περιγραφή Επαγγέλματος:
Η ομαλή διαδικασία ένταξης του παιδιού από το περιβάλλον της οικογένειας σε αυτό ενός οργανωμένου κοινωνικού συνόλου, όπως είναι το σχολείο, επιβάλλει την ύπαρξη ενός ενδιάμεσου κρίκου, του νηπιαγωγείου. Η νηπιαγωγός δηλαδή (επειδή θεωρείται κατά κανόνα γυναικείο επάγγελμα, παρόλο που και οι άντρες έχουν αρχίσει να το ασκούν τα τελευταία χρόνια) είναι ο ειδικός παιδαγωγός που θα αναλάβει τα παιδιά προσχολικής ηλικίας και θα τα βοηθήσει να αποκτήσουν τις πρώτες γνώσεις για τον κόσμο που τα περιβάλλει αλλά και τους τρόπους συμβίωσης, οργάνωσης και κατανόησης σε μια μικρή κοινωνική ομάδα, όπως είναι η τάξη του νηπιαγωγείου.
Γι' αυτό το λόγο φροντίζει για την αρμονική ανάπτυξη των ικανοτήτων του παιδιού μέσα από το ομαδικό παιχνίδι, την ατομική δημιουργία, την πνευματική άσκηση και την ψυχαγωγία (π.χ. τραγούδι, χορός, ζωγραφική, χειροτεχνία κ.λπ.), με στόχο να αποκτήσει ολοκληρωμένη και στέρεη προσωπικότητα.
Εκτός από την προσχολική εκπαίδευση μπορεί να ασχοληθεί με την επιστημονική έρευνα σε θέματα εκπαίδευσης και αγωγής.
Συνθήκες Εργασίας:
Τα νηπιαγωγεία πρέπει να είναι ευχάριστοι χώροι, άπλετα φωτισμένοι, διακοσμημένοι με χαρούμενα χρώματα και κυρίως φροντισμένοι με σκοπό τα παιδιά να νιώθουν όμορφα στο περιβάλλον τους. Τα νηπιαγωγεία, ωστόσο, συχνά δεν πληρούν όλες τις προαναφερόμενες προϋποθέσεις, κάποιες φορές μάλιστα οι χώροι είναι ακατάλληλοι, με αποτέλεσμα η νηπιαγωγός να διαμορφώνει η ίδια το χώρο δημιουργώντας καλύτερες συνθήκες για τα παιδιά. Η εργασία είναι αρκετά κουραστική καθώς αναλαμβάνει τη φροντίδα μικρών παιδιών, που δεν είναι σε θέση πάντα να αυτοεξυπηρετούνται.
Ιδιαίτερα Προσωπικά Χαρακτηριστικά και Ικανότητες:
Το έργο που επιτελεί η νηπιαγωγός είναι σημαντικό, καθώς συμβάλλει καθοριστικά στην ανάπτυξη του παιδιού και, πρώτα απ? όλα, πρέπει να έχει επίγνωση του ρόλου της. Επομένως, πρέπει να αγαπά τα παιδιά, ώστε να ασχολείται με υπομονή, ηρεμία και καλή διάθεση μαζί τους. Χρειάζεται να συμμετέχει ακούραστα στα παιχνίδια των παιδιών, ώστε μέσω αυτών να μεταδίδει τις γνώσεις της.Πρέπει να διαθέτει κοινωνικότητα και να εμπνέει εμπιστοσύνη, όπως και να επιβάλλεται με το διάλογο και την πειθώ.
Σπουδές:
Η εκπαίδευση των νηπιαγωγών μπορεί να γίνει στο Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία του Πανεπιστημίου Αθηνών, στο Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, στο Τμήμα Επιστημών Εκπαίδευσης στην Προσχολική Ηλικία του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης (παράρτημα Αλεξανδρούπολη), στο Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού του Πανεπιστημίου Αιγαίου (παράρτημα Ρόδος), στα Παιδαγωγικά Τμήματα Προσχολικής Εκπαίδευσης των Πανεπιστημίων Θεσσαλίας (παράρτημα Βόλος) και Κρήτης (παράρτημα Ρέθυμνο), στα Παιδαγωγικά Τμήματα Νηπιαγωγών των Πανεπιστημίων Ιωαννίνων και Δυτικής Μακεδονίας (παράρτημα Φλώρινα), στο Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία του Πανεπιστημίου Πάτρας καθώς και στο Τμήμα Επιστημών της Αγωγής (κατεύθυνση Νηπιαγωγοί) του Πανεπιστημίου Κύπρου.
Η διάρκεια των σπουδών είναι οχτώ εξάμηνα και οι πτυχιούχοι των τμημάτων αυτών μπορούν να κάνουν μεταπτυχιακές σπουδές στο αντικείμενο των ενδιαφερόντων τους.
Οι πτυχιούχοι των τμημάτων αυτών μπορούν να κάνουν μεταπτυχιακές σπουδές στο αντικείμενο ενδιαφερόντων τους, στο εσωτερικό και στο εξωτερικό. Σπουδές επίσης μπορούν να γίνουν σε ΙΕΚ, ή Εργαστήρια Ελευθέρων Σπουδών, με διαφορετικό επίπεδο σπουδών, με την προϋπόθεση όμως ότι οι τίτλοι σπουδών αναγνωρίζονται από τον ΔΟΑΤΑΠ και το ΣΑΕΙΤΤΕ ως ισότιμοι και αντίστοιχοι των ελληνικών για την κατοχύρωση των επαγγελματικών δικαιωμάτων και προσόντων.
Επαγγελματικά Δικαιώματα:
Τα επαγγελματικά δικαιώματα του/ της Νηπιαγωγού προβλέπονται από τον Ν. 1566/1985, άρθρο 12 (ΦΕΚ 167/τ. Α/1985) και το ΠΔ 24/1991 (ΦΕΚ 9/τ. Α/4-2-1991), τον Δημοσιοϋπαλληλικό Κώδικα και τον Διαρκή Εκπαιδευτικό Κώδικα, εφόσον είναι διορισμένος/ η στο Δημόσιο.
Τομείς Απασχόλησης και Προοπτικές Αγοράς Εργασίας:
Μπορεί να εργαστεί σε δημόσια και ιδιωτικά νηπιαγωγεία, παιδικούς σταθμούς (δημόσιους, ιδιωτικούς, δημοτικούς, οργανισμών, ασφαλιστικών ταμείων κ.λπ.), ιδρύματα φροντίδας παιδιών, νοσοκομεία παίδων· ως ελεύθερος επαγγελματίας με δικό του νηπιαγωγείο. Το ισοζύγιο του επαγγέλματος είναι αρνητικό εξαιτίας του μεγάλου όγκου των αδιόριστων νηπιαγωγών. Βέβαια, βρίσκουν επαγγελματικές διεξόδους σε βρεφονηπιακούς σταθμούς και σε άλλα ιδρύματα ή οργανισμούς φροντίδας παιδιών.
Πηγές Πληροφόρησης:
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών: Πανεπιστήμιο Αθηνών, Ναυαρίνου 13Α, 106 80 Αθήνα, τηλ.: 210/3688196, http://www.ecd.uoa.gr/
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης: Πανεπιστημιούπολη, 54006 Θεσσαλονίκη, τηλ.: 2310/995064, 995065, http://www.auth.gr/nured/
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, παράρτημα Φλώρινας, 53100 Φλώρινα: τηλ.: 23850/22471, http://nured-fl.auth.gr/
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων: Πανεπιστημιούπολη-Δουρούτη, 45110 Ιωάννινα, τηλ.:26510/97188-9, http://www.uoi.gr/gr/schools/nipia/univ.htm
Πανεπιστήμιο Πάτρας: Πανεπιστημιούπολη, 26110 Πάτρα, τηλ.: 26510/997645, http://www.upatras.gr
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης: Νέα Χιλή, 68100 Αλεξανδρούπολη, τηλ.: 25510/39623, http://www.psed.duth.gr
Πανεπιστήμιο Κρήτης: Πανεπιστημιούπολη Ρεθύμνου, 74100 Ρέθυμνο, τηλ.: 28310/77650-2, http://www.edc.uoc.gr
Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Λεωφ. Δημοκρατίας, 85100 Ρόδο, τηλ.:22410/99100, http://www.rhodes.aegean.gr/gr/index.htm
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας: Αργοναυτών και Φιλελλήνων, 38221 Βόλος, τηλ.: 24210/74802, 74804, http://www.ece.uth.gr/
Πανεπιστήμιο Κύπρου: Τ.Θ. 20537, Τ.Κ. 1678 Λευκωσία, τηλ.: 00357-22894000, φαξ: 00357-22894463, htpp://www.ucy.ac.cy
Π.Ε.Ι.Ι.Ε.Κ.: Στουρνάρη 53, 104 32 Αθήνα, τηλ.: 210/5225565, fax: 210/5228966.
ΔΟΑΤΑΠ - Αθήνας (Διεπιστημονικός Οργανισμός Αναγνώρισης Τίτλων Ακαδημαϊκών και Πληροφόρηρης), Αγ. Κωνσταντίνου 54, ΤΚ. 10437, τηλ. κέντρο: 210-5281000, fax: 210-5239525, 210-5239679, e-mail: information@doatap.gr
ΔΟΑΤΑΠ - Θεσσαλονίκης (Διεπιστημονικός Οργανισμός Αναγνώρισης Τίτλων Ακαδημαϊκών και Πληροφόρηρης),Υπ. Μακεδονίας Θράκης - Διοικητήριο, ΤΚ. 54123, τηλ.: 2310-379371-2, fax: 2310-379374, e-mail: thessaloniki@doatap.gr.
ΣΑΕΙΤΤΕ (Συμβούλιο Αναγνώρισης Επαγγελματικής Ισοτιμίας Τίτλων Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης), Αθήνα Πανεπιστημίου 67 (5ος όροφος), Τ.Κ. 105 64, τηλ: 210-3243923, fax: 210-3316651, http://www.srpq.gr, e-mail: srpq@otenet.gr.
(Πηγή:Βάση δεδομένων ΟΑΕΔ)
Επάγγελμα: ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ
Περιγραφή Επαγγέλματος:
Αντικείμενο της εργασίας του είναι η μελέτη, ο σχεδιασμός, η εφαρμογή και η αξιολόγηση σύγχρονων προγραμμάτων και συστημάτων ανάπτυξης και εκπαίδευσης παιδιών προσχολικής ηλικίας με ειδικές ανάγκες.
Ειδικότερα, ο ψυχολόγος αυτός ασχολείται με τη διάγνωση, την πρόληψη και την ψυχοπαιδαγωγική αντιμετώπιση αναπτυξιακών δυσκολιών και ειδικών διαταραχών που παρουσιάζουν τα παιδιά προσχολικής ηλικίας με ειδικές ανάγκες. Προτείνει, οργανώνει και υλοποιεί αναπτυξιακά προγράμματα αγωγής και εκπαίδευσης παιδιών που αντιμετωπίζουν συγκεκριμένα προβλήματα, επιχειρώντας να βελτιώσει την καθημερινότητά τους και να διευκολύνει τη διαδικασία μάθησης και προσαρμογής στο περιβάλλον.
Παράλληλα, στα επαγγελματικά του καθήκοντα περιλαμβάνεται και η ψυχοπαιδαγωγική συμβουλευτική σε εκπαιδευτικούς, αλλά και η συμβουλευτική υποστήριξη των γονέων για την αντιμετώπιση επιμέρους δυσκολιών και προβλημάτων προσαρμογής του παιδιού στα πλαίσια της τάξης και της σχολικής ζωής γενικά.
Επίσης, ασχολείται με την έρευνα, το σχεδιασμό και την εφαρμογή προγραμμάτων πρωτογενούς και δευτερογενούς πρόληψης και προαγωγής της ψυχικής υγείας στο χώρο του σχολείου και της οικογένειας και αξιοποιεί τις δυνατότητες της νέας τεχνολογίας στη διαδικασία της αγωγής και της παιδαγωγικής της ενσωμάτωσης. Επιπλέον, συνεργάζεται με άλλους επιστήμονες, όπως παιδοψυχολόγους, παιδίατρους, νευρολόγους, ειδικούς δυσλεξίας και λογοθεραπείας κ.ά. για μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα στη δουλειά του.
(Πηγή:Βάση δεδομένων ΟΑΕΔ)
Επάγγελμα: ΕΙΔΙΚΟΣ ΕΜΨΥΧΩΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ-ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Περιγραφή Επαγγέλματος:
Αντικείμενο της εργασίας του είναι η εφαρμογή σύγχρονων παιδαγωγικών, ψυχολογικών και κοινωνικών μεθόδων και τεχνικών για την αποτελεσματική εκπαίδευση και ενίσχυση παιδιών σε ποικίλα κοινωνικοπολιτισμικά θέματα.
Ειδικότερα, πραγματοποιεί παρεμβάσεις σε εκπαιδευτικό πλαίσιο εφαρμόζοντας βασικές αρχές γνωστικών, συμπεριφοριστικών και κοινωνικών θεωριών μάθησης με στόχο την παραγωγή νέας γνώσης αναφορικά με τη μάθηση, τις γνωστικές δεξιότητες, τη διαχείριση της πληροφορίας, την ενεργητική συμμετοχή των παιδιών στη διαδικασία της μάθησης κ.λπ.
Στα επιστημονικά του ενδιαφέροντα εντάσσονται έννοιες όπως παιδί και κοινωνικοποίηση, πολυπολιτισμικές παράμετροι στην αντίληψη της έννοιας του χώρου και χρόνου από τα παιδιά, η έννοια του αριθμού και η διδακτική διαχείριση των λαθών, ειδικές μαθησιακές δυσκολίες και εκπαιδευτικές προεκτάσεις και προτάσεις, κοινωνικές συνιστώσες της μαθηματικής εκπαίδευσης, ψυχική αντοχή παιδιών που έχουν βιώσει στρεσογόνες εμπειρίες, όπως η μετανάστευση, το διαζύγιο γονέων, η υιοθεσία, η φτώχεια κ.τ.λ., σχολική και μη σχολική μάθηση, στρατηγικές μάθησης και διδακτικές προσεγγίσεις, οι νέες τεχνολογίες στην υπηρεσία της εκπαίδευσης κ.ά.
Βασικός σκοπός αυτών των μελετών είναι να εντοπιστούν οι ατομικοί, οικογενειακοί και κοινωνικοί παράγοντες που λειτουργούν προστατευτικά για την ψυχική υγεία των παιδιών και την ψυχολογική επάρκειά τους.
Οι μελέτες αυτές δίνουν τη δυνατότητα στον ειδικό να σχεδιάσει, να οργανώσει και να αξιολογήσει καινοτομικά προγράμματα πρωτογενούς πρόληψης και εμψύχωσης, σε συνεργασία με άλλους διεπιστημονικούς επαγγελματίες, όπου δίνεται έμφαση στην ενίσχυση των προστατευτικών παραγόντων στις περιπτώσεις των παιδιών που βρίσκονται σε υψηλό κίνδυνο να παρουσιάσουν δυσκολίες προσαρμογής στο κοινωνικοπολιτισμικό περιβάλλον.
(Πηγή:Βάση δεδομένων ΟΑΕΔ)
Επάγγελμα: ΕΙΔΙΚΟΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΡΑΣΗΣ
Περιγραφή Επαγγέλματος:
Ασχολείται με την ψυχοσωματική εξέλιξη, τη διαπαιδαγώγηση και κοινωνικοποίηση των παιδιών από τις πρώτες μέρες της ζωής τους μέχρι την ηλικία των έξι ετών. Βασικό του καθήκον είναι η συμμετοχή των παιδιών στις καθημερινές δραστηριότητες του παιδικού σταθμού που έχουν σκοπό να προσφέρουν στο παιδί γνώσεις και εμπειρίες.
Οι εμπειρίες αυτές θα βοηθήσουν το παιδί να αναπτύξει τις πνευματικές του ικανότητες, τη φαντασία, την παρατηρητικότητα, τη δημιουργικότητα, και να ωριμάσει συναισθηματικά και ψυχοκινητικά. Είναι υπεύθυνος για την τήρηση όλων των κανόνων υγιεινής και ασφαλείας και φροντίζει για την υποδοχή, την καθαριότητα, τη διατροφή, την ξεκούραση και την αναχώρηση των παιδιών από το χώρο του σταθμού. Πρέπει να είναι πολύ προσεκτικός με τη συμπεριφορά των παιδιών και να ενημερώνει τους υπεύθυνους, όταν αντιλαμβάνεται παράξενες αντιδράσεις ή παθολογικά συμπτώματα. Συντάσσει εκθέσεις και τηρεί τα βιβλία που αφορούν την καθημερινή λειτουργία του σταθμού.
(Πηγή:Βάση δεδομένων ΟΑΕΔ)
Επάγγελμα: ΕΡΕΥΝΗΤΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΦΥΛΟΥ ΚΑΙ ΝΕΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑΚΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΩΝ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ
Περιγραφή Επαγγέλματος:
Αντικείμενο της εργασίας του είναι ο σχεδιασμός, η υλοποίηση και η αξιολόγηση εκπαιδευτικών δράσεων, υπηρεσιών και προϊόντων για την προσχολική ηλικία και για άλλους ειδικούς πληθυσμούς, εμπλουτίζοντας την εκπαίδευσή τους με κοινωνική ευαισθησία και προοπτική.
Ειδικότερα, ο ειδικός αυτός μελετά διάφορες διεπιστημονικές προσεγγίσεις στη διαμόρφωση του ρόλου του φύλου, εξετάζοντας θέματα φύλου και εκπαίδευσης, φύλου και απασχόλησης, φύλου και θετικών επιστημών - νέων τεχνολογιών κ.ά.. Δίνει έμφαση στο νέο κοινωνικοοικονομικό και τεχνολογικό περιβάλλον στην εποχή της παγκοσμιοποίησης και οργανώνει συστηματικές επιστημονικές έρευνες, επιχειρώντας να συνεισφέρει στην παραγωγή νέας επιστημονικής γνώσης σχετικά με την προώθηση την ισότητας των φύλων σε όλους του τομείς της ανθρώπινης δραστηριότητας.Συνεργάζεται με άλλους εξειδικευμένους επιστήμονες στην προσπάθειά του να συλλέξει πληροφορίες και «καλές πρακτικές» για την ισότητα των φύλων στο χώρο της εργασίας και της εκπαίδευσης.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η μελέτη νέων μορφών εκπαίδευσης (εκπαίδευση από απόσταση, διά βίου εκπαίδευση, εκπαίδευση ενηλίκων, επαγγελματική κατάρτιση κ.λπ.), και απασχόλησης (τηλε-εργασία, μερική απασχόληση, άτυπες μορφές απασχόλησης, κ.λ.π.), όπως έχουν διαμορφωθεί στην εποχή της Κοινωνίας της Γνώσης και της Πληροφορίας σε σχέση με την ισότητα των φύλων στα πλαίσια του mainstreaming.
Τέλος, είναι δυνατόν να ασχολείται και με την παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού για επιχειρήσεις και εκπαιδευτικά προγράμματα Φύλου, Νέων Μορφών Εκπαίδευσης και Νέων Μορφών Απασχόλησης αξιοποιώντας σύγχρονα τεχνολογικά μέσα, ηλεκτρονικές πλατφόρμες μάθησης και σύγχρονης και ασύγχρονης επικοινωνίας, που προάγουν την ομαδική εργασία, τη συνεργατική μάθηση και τη διαδραστική επικοινωνία.
(Πηγή:Βάση δεδομένων ΟΑΕΔ)
Επάγγελμα: ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
Περιγραφή Επαγγέλματος:
Αντικείμενο της εργασίας του είναι η μελέτη, η οργάνωση, η υλοποίηση και η αξιολόγηση σύγχρονων προγραμμάτων και ψυχοπαιδαγωγικών δραστηριοτήτων με στόχο τη διευκόλυνση της ένταξης των παιδιών προσχολικής ηλικίας από το οικογενειακό περιβάλλον στη σχολική κοινότητα.
Ειδικότερα, ο ψυχοπαιδαγωγός προσχολικής ηλικίας σχεδιάζει ολοκληρωμένα προγράμματα αγωγής και εκπαίδευσης παιδιών, υποβοηθώντας την αρμονική ανάπτυξή τους, την έκφραση της δημιουργικότητας τους, την πνευματική και σωματική άσκησή τους, επιχειρώντας την ομαλή προσαρμογή τους σε ένα οργανωμένο κοινωνικό σύνολο, αλλά και την ισόρροπη ανάπτυξη της προσωπικότητας και του ψυχισμού τους.
Παράλληλα, στα επαγγελματικά του καθήκοντα περιλαμβάνεται και η ψυχοπαιδαγωγική συμβουλευτική υποστήριξη των γονέων για την αντιμετώπιση επιμέρους δυσκολιών και προβλημάτων προσαρμογής του παιδιού στο σχολικό πλαίσιο.
Επίσης, ασχολείται με την έρευνα, το σχεδιασμό και την εφαρμογή προγραμμάτων πρωτογενούς και δευτερογενούς πρόληψης και προαγωγής της ψυχικής υγείας στο χώρο του σχολείου και της οικογένειας και αξιοποιεί τις δυνατότητες της νέας τεχνολογίας διευκολύνοντας τη διαδικασία της μάθησης και γενικότερα της προσαρμογής στο σχολικό περιβάλλον. Επιπλέον, συνεργάζεται με άλλους επιστήμονες, όπως παιδοψυχολόγους, παιδίατρους κ.ά. για καλύτερα αποτελέσματα.
(Πηγή:Βάση δεδομένων ΟΑΕΔ)
ordering abortion pills to be shipped to house
link abortion pill online purchase