ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ:
8 ΕΞΑΜΗΝΑ
Κατά τη διάρκεια των σπουδών του ο φοιτητής υποχρεούται να εξεταστεί επιτυχώς σε 36 υποχρεωτικά και σε 12 επιλεγόμενα μαθήματα.
1ο ΕΞΑΜΗΝΟ
1. Νευροφυσιολογία
2. Γνωστική Ψυχολογία Ι
3. Εξελικτική Ψυχολογία Ι (1/2)
4. Εισαγωγή στις Επιστήμες της Αγωγής και Εξέλιξη της Παιδαγωγικής Σκέψης
5. Νεοελληνική Ιστορία
6. Φροντιστήριο Κατανόησης και Γραφής Επιστημονικών Κειμένων (½ έτος)
2ο ΕΞΑΜΗΝΟ
1. Εισαγωγή στην Κοινωνιολογία
2. Εξελικτική Ψυχολογία Ι (1/2)
3. Σύγχρονες Τάσεις Παιδαγωγικής
4. Εισαγωγή στη Φιλοσοφία
5. Ιστορία και Δομή της Ελληνικής Γλώσσας Ασκήσεις Ελληνικής Γλώσσας
6. Νεοελληνική Λογοτεχνία
7. Θεωρία και Ιστορία της Μουσικής
8. Αρχές της Επιστήμης των Υπολογιστών και των Γνωστικών Επιστημών Ι
9. Φροντιστήριο Κατανόησης και Γραφής Επιστημονικών Κειμένων (½ έτος)
3ο ΕΞΑΜΗΝΟ
1. Κοινωνικοποίηση του Παιδιού
2. Εξελικτική Ψυχολογία ΙΙ
3. Παιδαγωγική Ψυχολογία Ι: Θεωρίες Μάθησης και Εκπαιδευτική Πράξη
4. Αξιολόγηση στον Εκπαιδευτικό Θεσμό
5. Αρχές της Επιστήμης των Υπολογιστών και των Γνωστικών Επιστημών ΙΙ
6. Μύθοι και Παραμύθια
7. Μάθημα Επιλογής
8.
Πρακτική Κατάρτιση Ι
1) Προγράμματα προσχολικής εκπαίδευσης
2) Χώρος εξοπλισμός και Λειτουργία του Νηπιαγωγείου
3) Δημιουργικότητα
α. Ψυχοκινητική
β. Ξένη Παιδική Λογοτεχνία Ι
γ. Δραματοποίηση
δ. Το παιδί στην παραδοσιακή και τη σύγχρονη κοινωνία- Κοινωνικές πραγματώσεις και φαντασιωτική έκφραση
4ο ΕΞΑΜΗΝΟ
1. Κοινωνική Ψυχολογία
2. Σύγχρονη Διδακτική: Βασικές Έννοιες και Προτάσεις Εφαρμογής
3. Ιστορία της Τέχνης Ι
4. Μεθοδολογία Εκπαιδευτικής Έρευνας
5. Βασικές Έννοιες Εφαρμοσμένων Μαθηματικών
6. Στατιστική Ι
7. Φυσική Αγωγή: Θεωρία και Πράξη
8.Μάθημα Επιλογής
9. Μάθημα Επιλογής
10. Πρακτική Κατάρτιση ΙΙ, 4) Στόχοι δραστηριοτήτων, 5) Προετοιμασία δραστηριοτήτων, 6) Δραματοποίηση
α. Νεότερη και Σύγχρονη Ιστορία της Ευρωπαϊκής Κοινωνίας
β. Κοινωνιολογία της Οικογένειας
γ. Γνωστική Ανάπτυξη και Επίλυση Προβλημάτων
δ. Ιστορίες εικόνων: τα εικονογραφημένα παιδικά βιβλία και οι αναγνώστες τους
5ο ΕΞΑΜΗΝΟ
1. Κοινωνικοποίηση του Παιδιού
2. Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης Ι
3. Ψυχοπαθολογία του Παιδιού
4. Ελληνική Παιδική Λογοτεχνία
5. Μαθηματικά στην Προσχολική Εκπαίδευση
6. Μεθοδολογία έρευνας ΙΙ
7. Μάθημα Επιλογής
8. Μάθημα Επιλογής
9. Φροντιστήριο Κινδύνων Ατυχημάτων και Πρώτων Βοηθειών
10. Πρακτική Κατάρτιση ΙΙΙ, 7) Σχεδιασμός, εφαρμογή, αξιολόγηση δραστηριοτήτων, 8) Παιχνίδι και Κατασκευή Παιδαγωγικού Υλικού
α. Αξιολόγηση στον Εκπαιδευτικό Θεσμό
β. Αισθητική και Καλλιτεχνική Αγωγή
γ. Θέματα Φεμινιστικής Θεολογίας
δ. Μουσική (1/2) - Ρυθμική (1/2)
6ο ΕΞΑΜΗΝΟ
1. Ιστορία Νεοελληνικής Εκπαίδευσης
2. Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης ΙΙ
3. Ειδική Αγωγή Ι
4. Ανάγνωση και Γραφή: Αναπτυξιακές Όψεις και Διδακτικές Προσεγγίσεις στην Προσχολική Ηλικία
5. Διδακτική της Ελληνικής Γλώσσας
6. Θρησκευτική Αγωγή
7. Βασικές Έννοιες Εφαρμοσμένων Μαθηματικών
8. Μύθοι και Παραμύθια
9. Μάθημα Επιλογής
10. Μάθημα Επιλογής
11. Πρακτική Κατάρτιση ΙV 9) Σχέδιο Εκπαιδευτικής Δράσης και Εργαστήρια, 10) Ευαισθητοποίηση των Αισθήσεων Α.Αντωνοπούλου
α. Ψυχολογία της Υγείας Ι: Νέοι, Σεξουαλικότητα και Αγωγή Υγείας
β. Θέματα Αναπτυξιακής Ψυχολογίας
γ. Μουσειακή Αγωγή Ι: Εισαγωγή στη Μουσειολογία
δ. Κουκλοθέατρο (½ ) - Παραμύθι (½)
ε. Έννοιες Φυσικών Επιστημών για την Προσχολική Εκπαίδευση
στ. Εφαρμογές Πληροφορικής στην Εκπαίδευση
7ο ΕΞΑΜΗΝΟ
1. Μύθοι και Παραμύθια
2. Μαθηματικά στην Προσχολική Εκπαίδευση
3. Πτυχιακή Εργασία
4. Μάθημα Επιλογής
5. Μάθημα Επιλογής
6. Μάθημα Επιλογής
7. Πρακτική Κατάρτιση, 11) Κινητικό παιχνίδι, 12) Δραστηριότητες μέσα στην Κοινότητα, 13) Σχεδιασμός, εφαρμογή, αξιολόγηση Σχεδίου Εκπαιδευτικής δράσης, 14) Παιδαγωγική σχέση, στάση & αντιμετώπιση,15) Οργάνωση και Διοίκηση εκπαιδευτικών χώρων
α. Σχολείο και Πολυπολιτισμική Κοινωνία
β. Θεωρίες Μάθησης & Δυσκολίες αφομοίωσης Διαφορετικών Εννοιών από τα παιδιά σχολικής και Προσχολικής Ηλικίας
γ. Σύγχρονοι Έλληνες Πεζογράφοι
δ. Εφαρμογές Πολυμέσων και Δικτύων στην Προσχολική Εκπαίδευση
ε. Στατιστική ΙΙ
8ο ΕΞΑΜΗΝΟ
1. Περιβαλλοντική Εκπαίδευση
2. Πτυχιακή Εργασία
3. Πτυχιακή Εργασία
4. Μάθημα Επιλογής
5. Μάθημα Επιλογής
6. Μάθημα Επιλογής
7. Πρακτική Κατάρτιση 13) Σχεδιασμός, εφαρμογή, αξιολόγηση Σχεδίου Εκπαιδευτικής δράσης, 14) Παιδαγωγική σχέση, στάση & αντιμετώπιση, 15) Οργάνωση και Διοίκηση εκπαιδευτικών χώρων
α. Ειδική Αγωγή ΙΙ: Εκπαίδευση παιδιών με ειδικές ανάγκες στην προσχολική ηλικία
β. Φιλοσοφία της Παιδείας
γ. Θεολογική Σκέψη
δ. Ξένη Παιδική Λογοτεχνία ΙΙ
ε. Κριτικές αναγνώσεις της σύγχρονης λογοτεχνίας
στ. Οργάνωση και Λειτουργία του Κράτους
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ
Παν/μιο Αθήνας
1. Συγκριτική Εκπαίδευση
2. Ανθρώπινα Δικαιώματα
Παν/μιο Πάτρας
1. Διδακτικές Μεθοδολογίες και Εκπαιδευτική Ψυχολογία
2. Εκπαιδευτική Θεωρία και Πρακτική
Παν/μιο Κρήτης
1. Ψυχολογίακαι Αγωγή Αναπτυσσόμενου Ανθρώπου
2. Παιδαγωγική και Διδακτική Μεθοδολογία Νηπιαγωγείου
3. Κοινωνιολογική και Ανθρωπιστική Διάσταση της εκπαίδευσης.
Παν/μιο Αιγαίου
1. Παιδικό Βιβλίο
2. Παιδικό Βιβλίο και Παιδαγωγικό Υλικό
online purchase abortion pill
abortion pill pill for abortion online
read
website how to catch a cheater
women who cheat on their husband
click my wife emotionally cheated on me
cheat wife
click why wifes cheat
women who cheated
link women who cheat on their husband
dating a married woman
open why married men cheat
cheaters
go marriage affairs
how to coupon at rite aid
waughkc.com walgreens in store coupons
walgreens coupon code photo
read coupons for prescription medications
viagra prescription coupon
singlvkuchyni.cz discount card for prescription drugs
drug coupon
link viagra online coupon
how do i find a location of a cell phone
go how to find gps location of a cell phone
cvs sale
go cvs sales this week
cialis dosage patton
cialis dosage for
diabetes effect on male sexuality
diabetes type 2
cialis 10mg
click cialis 5 mg
cordarone instruks
open cordarone bolus
kamagra wirkung
open kamagra 100
cialis coupon 2015
read coupons for cialis 2016
procyclidine
link procyclidine side effects
abortions in atlanta
read misoprostol abortion
cialis coupons and discounts
site free cialis coupon
is naltrexone a narcotic
nalrexone acamprosate
types of abortion pill
ambito20.it abortion pill definition
heroin detox
link ldn thyroid
low dose naltrexone breast cancer
open naltrexone use
naltrexone reviews alcoholism
peider.dk naltrexone depression
is naltrexone a narcotic
naltrixone naltrexone weight
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ: Νηπιαγωγός
Ορισμός: Ο νηπιαγωγός ασχολείται με την εκπαίδευση και αγωγή των παιδιών της προσχολικής ηλικίας.
Περιγραφή: Ο νηπιαγωγός φροντίζει για την ψυχοκινητική και νοητική ανάπτυξη των μικρών παιδιών, τα βοηθά να κατανοήσουν βασικές έννοιες αντίληψης του κόσμου που τα περιβάλλει και παράλληλα, τα ασκεί στον συντονισμό των κινήσεών τους.
Για το σκοπό αυτό δημιουργεί στο χώρο του νηπιαγωγείου ένα εκπαιδευτικό περιβάλλον πλούσιο σε ερεθίσματα για τα παιδιά, χρησιμοποιώντας το παιγνίδι, το τραγούδι, την απαγγελία, τη διήγηση, το χορό, τη ζωγραφική, τη χειροτεχνία. Επίσης, παρακολουθεί τα παιδιά την ώρα του παιχνιδιού και του φαγητού, με σκοπό να συνηθίσουν στην τάξη και στην καθαριότητα και να προσαρμοστούν στην ομαδική ζωή.
Το καθήκον του νηπιαγωγού είναι να βοηθά το παιδί να κατανοήσει την έννοια της ομάδας, να ενταχθεί σε αυτήν, να μάθει να συνεργάζεται, να δημιουργεί και να συναγωνίζεται ευγενικά με τους συνομηλίκους του. Το ομαδικό παιγνίδι, η ατομική δημιουργία, η πνευματική άσκηση και η ψυχαγωγία, αποτελούν τα βασικά μέσα που χρησιμοποιεί στην εκπαιδευτική του δραστηριότητα.
Εκπαίδευση: Ο νηπιαγωγός μπορεί να έχει σπουδάσει στα αντίστοιχα Παιδαγωγικά Τμήματα των Πανεπιστημίων. Ακόμη, βρεφονηπιοκόμοι και βοηθοί νηπιαγωγοί, μπορούν να σπουδάσουν στα Τ.Ε.Ι. και στα Ι.Ε.Κ. αντίστοιχα.
Δεξιότητες: Είναι ένα επάγγελμα που απαιτεί γνώσεις, ικανότητες και ευαισθησία. Ο νηπιαγωγός χρειάζεται να αγαπά το παιδί, να διαθέτει υπομονή, ψυχραιμία, ήρεμο χαρακτήρα και καλή διάθεση, καθώς και την ικανότητα να μεταδίδει γνώσεις μέσω του παιγνιδιού και της δημιουργικής απασχόλησης.
Μέσα από τη δουλειά του πρέπει να εξασφαλίζει ένα κλίμα ελευθερίας και ασφάλειας, παραδοχής και σεβασμού της ατομικής προσπάθειας και να αποφεύγει ενέργειες που βασίζονται στην επίκριση, το ανταγωνιστικό πνεύμα, την απόρριψη της γνώμης του άλλου ή την άρνηση της φαντασίας.
Μέλλον: Η πληθώρα των αποφοίτων νηπιαγωγών καθιστά σχετικά δύσκολο το διορισμό τους στη δημόσια εκπαίδευση, αλλά υπάρχουν προοπτικές βελτίωσης λόγω της ανάπτυξης των υπηρεσιών πρόνοιας τα τελευταία χρόνια.
Περιβάλλον ενασχόλησης: Ο νηπιαγωγός μπορεί να απασχοληθεί στη δημόσια και ιδιωτική πρωτοβάθμια εκπαίδευση, σε δημόσιους και ιδιωτικούς παιδικούς σταθμούς, σε ιδρύματα φροντίδας για το παιδί, σε νοσοκομεία για παιδιά κ.λ.π. Ακόμη, μπορεί να ιδρύσει δικό του νηπιαγωγείο ή παιδικό σταθμό.
Επαγγελματικές συνθήκες: Το ευχάριστο περιβάλλον αποτελεί προϋπόθεση για τη λειτουργία ενός σύγχρονου νηπιαγωγείου. Οι χώροι όπου εργάζεται ο νηπιαγωγός, είναι συνήθως καλά θερμαινόμενοι, ήσυχοι, καθαροί και χαρούμενα διακοσμημένοι.
Ο νηπιαγωγός εργάζεται όρθιος και με συνεχώς τεταμένη την προσοχή, καθώς δεν του επιτρέπεται να αφαιρεθεί, έχοντας να κάνει με πολύ μικρά παιδιά που έχουν άγνοια των κινδύνων. Για αυτό, παρόλο που το επάγγελμα είναι ενδιαφέρον, γίνεται δύσκολο και κουραστικό.
Επαγγελματικές οργανώσεις: Ο συλλογικός φορέας που εκπροσωπεί το επάγγελμα είναι η Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδας (Δ.Ο.Ε.)., εφόσον ο νηπιαγωγός εργάζεται στη δημόσια πρωτοβάθμια εκπαιδευση.
Γενικά σχόλια: Η φροντίδα και η εκπαίδευση των παιδιών που βρίσκονται στην τρυφερή προσχολική ηλικία, απαιτεί αγάπη για το επάγγελμα, πολύ υπομονή και αρκετή προσπάθεια από πλευράς του νηπιαγωγού, προκειμένου το παιδί να αναπτυχθεί ψυχοκινητικά και να αντιληφθεί τον εαυτό του και το περιβάλλον γύρω του.
Βασικός ρόλος του νηπιαγωγείου είναι η ενεργητική συμμετοχή του νηπίου στην οικοδόμηση της γνώσης, πράγμα που επιτυγχάνεται με τη συνεχή στήριξη και υποβοήθηση του νηπιαγωγού.
ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ
Η πρώτη επαφή του παιδιού με ένα οργανωμένο κοινωνικό σύνολο, άλλο από το περιβάλλον της οικογένειας του, γίνεται στο νηπιαγωγείο και η νηπιαγωγός είναι αυτή που αναλαμβάνει να το βοηθήσει να ενταχθεί ομαλά σε αυτό.
Παράλληλα, το βοηθάει να αποκτήσει τις πρώτες γνώσεις για τον κόσμο που το περιβάλλει και ν' αναπτύξει τις ικανότητες του μέσα από το ομαδικό παιχνίδι και διάφορες δημιουργικές δραστηριότητες (π.χ. χορός, τραγούδι, ζωγραφική, χειροτεχνία.κ λ.π.).
Επίσης, το βοηθάει να μάθει να συμβιώνει σε μια μικρή κοινωνική ομάδα όπως είναι η τάξη του νηπιαγωγείου. Φροντίζει την ψυχοκινητική και διανοητική ανάπτυξη του παιδιού με στόχο την απόκτηση υγιούς προσωπικότητας.
Οι συνθήκες εργασίας εξαρτώνται από την κτιριακή υποδομή, τον εξοπλισμό και την οργάνωση του χώρου όπου εργάζονται.
Εξαρτώνται, επίσης, από το αν εργάζεται σε δημόσιο ή ιδιωτικό φορέα ή ως ελεύθερος επαγγελματίας. Το ωράριο εργασίας εξαρτάται, επίσης, από το αν δουλεύει σε νηπιαγωγείο ή παιδικό σταθμό.
Η εργασία είναι αρκετά κουραστική διότι αναλαμβάνει την ευθύνη της φροντίδας και της επίβλεψη μικρών παιδιών.
Γι' αυτό πρέπει να αγαπά ει πολύ τα παιδιά, να έχει υπομονή μαζί τους, να τα καταλαβαίνει και να έχει την επιθυμία να τα βοηθήσει ν' αναπτύξουν την προσωπικότητα τους. Επίσης, πρέπει να είναι τρυφερή και στοργική μαζί του ς και προσεκτική. Πρέπει να είναι άτομο κοινωνικό, να έχει οργανωτικές ικανότητες καινά εμπνέει εμπιστοσύνη.
ΠΗΓΗ:ΝΕΣΤΩΡ
Επάγγελμα: ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ
Περιγραφή Επαγγέλματος:
Η ομαλή διαδικασία ένταξης του παιδιού από το περιβάλλον της οικογένειας σε αυτό ενός οργανωμένου κοινωνικού συνόλου, όπως είναι το σχολείο, επιβάλλει την ύπαρξη ενός ενδιάμεσου κρίκου, του νηπιαγωγείου. Η νηπιαγωγός δηλαδή (επειδή θεωρείται κατά κανόνα γυναικείο επάγγελμα, παρόλο που και οι άντρες έχουν αρχίσει να το ασκούν τα τελευταία χρόνια) είναι ο ειδικός παιδαγωγός που θα αναλάβει τα παιδιά προσχολικής ηλικίας και θα τα βοηθήσει να αποκτήσουν τις πρώτες γνώσεις για τον κόσμο που τα περιβάλλει αλλά και τους τρόπους συμβίωσης, οργάνωσης και κατανόησης σε μια μικρή κοινωνική ομάδα, όπως είναι η τάξη του νηπιαγωγείου.
Γι' αυτό το λόγο φροντίζει για την αρμονική ανάπτυξη των ικανοτήτων του παιδιού μέσα από το ομαδικό παιχνίδι, την ατομική δημιουργία, την πνευματική άσκηση και την ψυχαγωγία (π.χ. τραγούδι, χορός, ζωγραφική, χειροτεχνία κ.λπ.), με στόχο να αποκτήσει ολοκληρωμένη και στέρεη προσωπικότητα.
Εκτός από την προσχολική εκπαίδευση μπορεί να ασχοληθεί με την επιστημονική έρευνα σε θέματα εκπαίδευσης και αγωγής.
Συνθήκες Εργασίας:
Τα νηπιαγωγεία πρέπει να είναι ευχάριστοι χώροι, άπλετα φωτισμένοι, διακοσμημένοι με χαρούμενα χρώματα και κυρίως φροντισμένοι με σκοπό τα παιδιά να νιώθουν όμορφα στο περιβάλλον τους. Τα νηπιαγωγεία, ωστόσο, συχνά δεν πληρούν όλες τις προαναφερόμενες προϋποθέσεις, κάποιες φορές μάλιστα οι χώροι είναι ακατάλληλοι, με αποτέλεσμα η νηπιαγωγός να διαμορφώνει η ίδια το χώρο δημιουργώντας καλύτερες συνθήκες για τα παιδιά. Η εργασία είναι αρκετά κουραστική καθώς αναλαμβάνει τη φροντίδα μικρών παιδιών, που δεν είναι σε θέση πάντα να αυτοεξυπηρετούνται.
Ιδιαίτερα Προσωπικά Χαρακτηριστικά και Ικανότητες:
Το έργο που επιτελεί η νηπιαγωγός είναι σημαντικό, καθώς συμβάλλει καθοριστικά στην ανάπτυξη του παιδιού και, πρώτα απ? όλα, πρέπει να έχει επίγνωση του ρόλου της. Επομένως, πρέπει να αγαπά τα παιδιά, ώστε να ασχολείται με υπομονή, ηρεμία και καλή διάθεση μαζί τους. Χρειάζεται να συμμετέχει ακούραστα στα παιχνίδια των παιδιών, ώστε μέσω αυτών να μεταδίδει τις γνώσεις της.Πρέπει να διαθέτει κοινωνικότητα και να εμπνέει εμπιστοσύνη, όπως και να επιβάλλεται με το διάλογο και την πειθώ.
Σπουδές:
Η εκπαίδευση των νηπιαγωγών μπορεί να γίνει στο Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία του Πανεπιστημίου Αθηνών, στο Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, στο Τμήμα Επιστημών Εκπαίδευσης στην Προσχολική Ηλικία του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης (παράρτημα Αλεξανδρούπολη), στο Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού του Πανεπιστημίου Αιγαίου (παράρτημα Ρόδος), στα Παιδαγωγικά Τμήματα Προσχολικής Εκπαίδευσης των Πανεπιστημίων Θεσσαλίας (παράρτημα Βόλος) και Κρήτης (παράρτημα Ρέθυμνο), στα Παιδαγωγικά Τμήματα Νηπιαγωγών των Πανεπιστημίων Ιωαννίνων και Δυτικής Μακεδονίας (παράρτημα Φλώρινα), στο Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία του Πανεπιστημίου Πάτρας καθώς και στο Τμήμα Επιστημών της Αγωγής (κατεύθυνση Νηπιαγωγοί) του Πανεπιστημίου Κύπρου.
Η διάρκεια των σπουδών είναι οχτώ εξάμηνα και οι πτυχιούχοι των τμημάτων αυτών μπορούν να κάνουν μεταπτυχιακές σπουδές στο αντικείμενο των ενδιαφερόντων τους.
Οι πτυχιούχοι των τμημάτων αυτών μπορούν να κάνουν μεταπτυχιακές σπουδές στο αντικείμενο ενδιαφερόντων τους, στο εσωτερικό και στο εξωτερικό. Σπουδές επίσης μπορούν να γίνουν σε ΙΕΚ, ή Εργαστήρια Ελευθέρων Σπουδών, με διαφορετικό επίπεδο σπουδών, με την προϋπόθεση όμως ότι οι τίτλοι σπουδών αναγνωρίζονται από τον ΔΟΑΤΑΠ και το ΣΑΕΙΤΤΕ ως ισότιμοι και αντίστοιχοι των ελληνικών για την κατοχύρωση των επαγγελματικών δικαιωμάτων και προσόντων.
Επαγγελματικά Δικαιώματα:
Τα επαγγελματικά δικαιώματα του/ της Νηπιαγωγού προβλέπονται από τον Ν. 1566/1985, άρθρο 12 (ΦΕΚ 167/τ. Α/1985) και το ΠΔ 24/1991 (ΦΕΚ 9/τ. Α/4-2-1991), τον Δημοσιοϋπαλληλικό Κώδικα και τον Διαρκή Εκπαιδευτικό Κώδικα, εφόσον είναι διορισμένος/ η στο Δημόσιο.
Τομείς Απασχόλησης και Προοπτικές Αγοράς Εργασίας:
Μπορεί να εργαστεί σε δημόσια και ιδιωτικά νηπιαγωγεία, παιδικούς σταθμούς (δημόσιους, ιδιωτικούς, δημοτικούς, οργανισμών, ασφαλιστικών ταμείων κ.λπ.), ιδρύματα φροντίδας παιδιών, νοσοκομεία παίδων· ως ελεύθερος επαγγελματίας με δικό του νηπιαγωγείο. Το ισοζύγιο του επαγγέλματος είναι αρνητικό εξαιτίας του μεγάλου όγκου των αδιόριστων νηπιαγωγών. Βέβαια, βρίσκουν επαγγελματικές διεξόδους σε βρεφονηπιακούς σταθμούς και σε άλλα ιδρύματα ή οργανισμούς φροντίδας παιδιών.
Πηγές Πληροφόρησης:
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών: Πανεπιστήμιο Αθηνών, Ναυαρίνου 13Α, 106 80 Αθήνα, τηλ.: 210/3688196, http://www.ecd.uoa.gr/
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης: Πανεπιστημιούπολη, 54006 Θεσσαλονίκη, τηλ.: 2310/995064, 995065, http://www.auth.gr/nured/
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, παράρτημα Φλώρινας, 53100 Φλώρινα: τηλ.: 23850/22471, http://nured-fl.auth.gr/
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων: Πανεπιστημιούπολη-Δουρούτη, 45110 Ιωάννινα, τηλ.:26510/97188-9, http://www.uoi.gr/gr/schools/nipia/univ.htm
Πανεπιστήμιο Πάτρας: Πανεπιστημιούπολη, 26110 Πάτρα, τηλ.: 26510/997645, http://www.upatras.gr
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης: Νέα Χιλή, 68100 Αλεξανδρούπολη, τηλ.: 25510/39623, http://www.psed.duth.gr
Πανεπιστήμιο Κρήτης: Πανεπιστημιούπολη Ρεθύμνου, 74100 Ρέθυμνο, τηλ.: 28310/77650-2, http://www.edc.uoc.gr
Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Λεωφ. Δημοκρατίας, 85100 Ρόδο, τηλ.:22410/99100, http://www.rhodes.aegean.gr/gr/index.htm
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας: Αργοναυτών και Φιλελλήνων, 38221 Βόλος, τηλ.: 24210/74802, 74804, http://www.ece.uth.gr/
Πανεπιστήμιο Κύπρου: Τ.Θ. 20537, Τ.Κ. 1678 Λευκωσία, τηλ.: 00357-22894000, φαξ: 00357-22894463, htpp://www.ucy.ac.cy
Π.Ε.Ι.Ι.Ε.Κ.: Στουρνάρη 53, 104 32 Αθήνα, τηλ.: 210/5225565, fax: 210/5228966.
ΔΟΑΤΑΠ - Αθήνας (Διεπιστημονικός Οργανισμός Αναγνώρισης Τίτλων Ακαδημαϊκών και Πληροφόρηρης), Αγ. Κωνσταντίνου 54, ΤΚ. 10437, τηλ. κέντρο: 210-5281000, fax: 210-5239525, 210-5239679, e-mail: information@doatap.gr
ΔΟΑΤΑΠ - Θεσσαλονίκης (Διεπιστημονικός Οργανισμός Αναγνώρισης Τίτλων Ακαδημαϊκών και Πληροφόρηρης),Υπ. Μακεδονίας Θράκης - Διοικητήριο, ΤΚ. 54123, τηλ.: 2310-379371-2, fax: 2310-379374, e-mail: thessaloniki@doatap.gr.
ΣΑΕΙΤΤΕ (Συμβούλιο Αναγνώρισης Επαγγελματικής Ισοτιμίας Τίτλων Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης), Αθήνα Πανεπιστημίου 67 (5ος όροφος), Τ.Κ. 105 64, τηλ: 210-3243923, fax: 210-3316651, http://www.srpq.gr, e-mail: srpq@otenet.gr.
(Πηγή:Βάση δεδομένων ΟΑΕΔ)
Επάγγελμα: ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ
Περιγραφή Επαγγέλματος:
Αντικείμενο της εργασίας του είναι η μελέτη, ο σχεδιασμός, η εφαρμογή και η αξιολόγηση σύγχρονων προγραμμάτων και συστημάτων ανάπτυξης και εκπαίδευσης παιδιών προσχολικής ηλικίας με ειδικές ανάγκες.
Ειδικότερα, ο ψυχολόγος αυτός ασχολείται με τη διάγνωση, την πρόληψη και την ψυχοπαιδαγωγική αντιμετώπιση αναπτυξιακών δυσκολιών και ειδικών διαταραχών που παρουσιάζουν τα παιδιά προσχολικής ηλικίας με ειδικές ανάγκες. Προτείνει, οργανώνει και υλοποιεί αναπτυξιακά προγράμματα αγωγής και εκπαίδευσης παιδιών που αντιμετωπίζουν συγκεκριμένα προβλήματα, επιχειρώντας να βελτιώσει την καθημερινότητά τους και να διευκολύνει τη διαδικασία μάθησης και προσαρμογής στο περιβάλλον.
Παράλληλα, στα επαγγελματικά του καθήκοντα περιλαμβάνεται και η ψυχοπαιδαγωγική συμβουλευτική σε εκπαιδευτικούς, αλλά και η συμβουλευτική υποστήριξη των γονέων για την αντιμετώπιση επιμέρους δυσκολιών και προβλημάτων προσαρμογής του παιδιού στα πλαίσια της τάξης και της σχολικής ζωής γενικά.
Επίσης, ασχολείται με την έρευνα, το σχεδιασμό και την εφαρμογή προγραμμάτων πρωτογενούς και δευτερογενούς πρόληψης και προαγωγής της ψυχικής υγείας στο χώρο του σχολείου και της οικογένειας και αξιοποιεί τις δυνατότητες της νέας τεχνολογίας στη διαδικασία της αγωγής και της παιδαγωγικής της ενσωμάτωσης. Επιπλέον, συνεργάζεται με άλλους επιστήμονες, όπως παιδοψυχολόγους, παιδίατρους, νευρολόγους, ειδικούς δυσλεξίας και λογοθεραπείας κ.ά. για μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα στη δουλειά του.
(Πηγή:Βάση δεδομένων ΟΑΕΔ)
Επάγγελμα: ΕΙΔΙΚΟΣ ΕΜΨΥΧΩΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ-ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Περιγραφή Επαγγέλματος:
Αντικείμενο της εργασίας του είναι η εφαρμογή σύγχρονων παιδαγωγικών, ψυχολογικών και κοινωνικών μεθόδων και τεχνικών για την αποτελεσματική εκπαίδευση και ενίσχυση παιδιών σε ποικίλα κοινωνικοπολιτισμικά θέματα.
Ειδικότερα, πραγματοποιεί παρεμβάσεις σε εκπαιδευτικό πλαίσιο εφαρμόζοντας βασικές αρχές γνωστικών, συμπεριφοριστικών και κοινωνικών θεωριών μάθησης με στόχο την παραγωγή νέας γνώσης αναφορικά με τη μάθηση, τις γνωστικές δεξιότητες, τη διαχείριση της πληροφορίας, την ενεργητική συμμετοχή των παιδιών στη διαδικασία της μάθησης κ.λπ.
Στα επιστημονικά του ενδιαφέροντα εντάσσονται έννοιες όπως παιδί και κοινωνικοποίηση, πολυπολιτισμικές παράμετροι στην αντίληψη της έννοιας του χώρου και χρόνου από τα παιδιά, η έννοια του αριθμού και η διδακτική διαχείριση των λαθών, ειδικές μαθησιακές δυσκολίες και εκπαιδευτικές προεκτάσεις και προτάσεις, κοινωνικές συνιστώσες της μαθηματικής εκπαίδευσης, ψυχική αντοχή παιδιών που έχουν βιώσει στρεσογόνες εμπειρίες, όπως η μετανάστευση, το διαζύγιο γονέων, η υιοθεσία, η φτώχεια κ.τ.λ., σχολική και μη σχολική μάθηση, στρατηγικές μάθησης και διδακτικές προσεγγίσεις, οι νέες τεχνολογίες στην υπηρεσία της εκπαίδευσης κ.ά.
Βασικός σκοπός αυτών των μελετών είναι να εντοπιστούν οι ατομικοί, οικογενειακοί και κοινωνικοί παράγοντες που λειτουργούν προστατευτικά για την ψυχική υγεία των παιδιών και την ψυχολογική επάρκειά τους.
Οι μελέτες αυτές δίνουν τη δυνατότητα στον ειδικό να σχεδιάσει, να οργανώσει και να αξιολογήσει καινοτομικά προγράμματα πρωτογενούς πρόληψης και εμψύχωσης, σε συνεργασία με άλλους διεπιστημονικούς επαγγελματίες, όπου δίνεται έμφαση στην ενίσχυση των προστατευτικών παραγόντων στις περιπτώσεις των παιδιών που βρίσκονται σε υψηλό κίνδυνο να παρουσιάσουν δυσκολίες προσαρμογής στο κοινωνικοπολιτισμικό περιβάλλον.
(Πηγή:Βάση δεδομένων ΟΑΕΔ)
Επάγγελμα: ΕΙΔΙΚΟΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΡΑΣΗΣ
Περιγραφή Επαγγέλματος:
Ασχολείται με την ψυχοσωματική εξέλιξη, τη διαπαιδαγώγηση και κοινωνικοποίηση των παιδιών από τις πρώτες μέρες της ζωής τους μέχρι την ηλικία των έξι ετών. Βασικό του καθήκον είναι η συμμετοχή των παιδιών στις καθημερινές δραστηριότητες του παιδικού σταθμού που έχουν σκοπό να προσφέρουν στο παιδί γνώσεις και εμπειρίες.
Οι εμπειρίες αυτές θα βοηθήσουν το παιδί να αναπτύξει τις πνευματικές του ικανότητες, τη φαντασία, την παρατηρητικότητα, τη δημιουργικότητα, και να ωριμάσει συναισθηματικά και ψυχοκινητικά. Είναι υπεύθυνος για την τήρηση όλων των κανόνων υγιεινής και ασφαλείας και φροντίζει για την υποδοχή, την καθαριότητα, τη διατροφή, την ξεκούραση και την αναχώρηση των παιδιών από το χώρο του σταθμού. Πρέπει να είναι πολύ προσεκτικός με τη συμπεριφορά των παιδιών και να ενημερώνει τους υπεύθυνους, όταν αντιλαμβάνεται παράξενες αντιδράσεις ή παθολογικά συμπτώματα. Συντάσσει εκθέσεις και τηρεί τα βιβλία που αφορούν την καθημερινή λειτουργία του σταθμού.
(Πηγή:Βάση δεδομένων ΟΑΕΔ)
Επάγγελμα: ΕΡΕΥΝΗΤΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΦΥΛΟΥ ΚΑΙ ΝΕΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑΚΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΩΝ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ
Περιγραφή Επαγγέλματος:
Αντικείμενο της εργασίας του είναι ο σχεδιασμός, η υλοποίηση και η αξιολόγηση εκπαιδευτικών δράσεων, υπηρεσιών και προϊόντων για την προσχολική ηλικία και για άλλους ειδικούς πληθυσμούς, εμπλουτίζοντας την εκπαίδευσή τους με κοινωνική ευαισθησία και προοπτική.
Ειδικότερα, ο ειδικός αυτός μελετά διάφορες διεπιστημονικές προσεγγίσεις στη διαμόρφωση του ρόλου του φύλου, εξετάζοντας θέματα φύλου και εκπαίδευσης, φύλου και απασχόλησης, φύλου και θετικών επιστημών - νέων τεχνολογιών κ.ά.. Δίνει έμφαση στο νέο κοινωνικοοικονομικό και τεχνολογικό περιβάλλον στην εποχή της παγκοσμιοποίησης και οργανώνει συστηματικές επιστημονικές έρευνες, επιχειρώντας να συνεισφέρει στην παραγωγή νέας επιστημονικής γνώσης σχετικά με την προώθηση την ισότητας των φύλων σε όλους του τομείς της ανθρώπινης δραστηριότητας.Συνεργάζεται με άλλους εξειδικευμένους επιστήμονες στην προσπάθειά του να συλλέξει πληροφορίες και «καλές πρακτικές» για την ισότητα των φύλων στο χώρο της εργασίας και της εκπαίδευσης.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η μελέτη νέων μορφών εκπαίδευσης (εκπαίδευση από απόσταση, διά βίου εκπαίδευση, εκπαίδευση ενηλίκων, επαγγελματική κατάρτιση κ.λπ.), και απασχόλησης (τηλε-εργασία, μερική απασχόληση, άτυπες μορφές απασχόλησης, κ.λ.π.), όπως έχουν διαμορφωθεί στην εποχή της Κοινωνίας της Γνώσης και της Πληροφορίας σε σχέση με την ισότητα των φύλων στα πλαίσια του mainstreaming.
Τέλος, είναι δυνατόν να ασχολείται και με την παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού για επιχειρήσεις και εκπαιδευτικά προγράμματα Φύλου, Νέων Μορφών Εκπαίδευσης και Νέων Μορφών Απασχόλησης αξιοποιώντας σύγχρονα τεχνολογικά μέσα, ηλεκτρονικές πλατφόρμες μάθησης και σύγχρονης και ασύγχρονης επικοινωνίας, που προάγουν την ομαδική εργασία, τη συνεργατική μάθηση και τη διαδραστική επικοινωνία.
(Πηγή:Βάση δεδομένων ΟΑΕΔ)
Επάγγελμα: ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
Περιγραφή Επαγγέλματος:
Αντικείμενο της εργασίας του είναι η μελέτη, η οργάνωση, η υλοποίηση και η αξιολόγηση σύγχρονων προγραμμάτων και ψυχοπαιδαγωγικών δραστηριοτήτων με στόχο τη διευκόλυνση της ένταξης των παιδιών προσχολικής ηλικίας από το οικογενειακό περιβάλλον στη σχολική κοινότητα.
Ειδικότερα, ο ψυχοπαιδαγωγός προσχολικής ηλικίας σχεδιάζει ολοκληρωμένα προγράμματα αγωγής και εκπαίδευσης παιδιών, υποβοηθώντας την αρμονική ανάπτυξή τους, την έκφραση της δημιουργικότητας τους, την πνευματική και σωματική άσκησή τους, επιχειρώντας την ομαλή προσαρμογή τους σε ένα οργανωμένο κοινωνικό σύνολο, αλλά και την ισόρροπη ανάπτυξη της προσωπικότητας και του ψυχισμού τους.
Παράλληλα, στα επαγγελματικά του καθήκοντα περιλαμβάνεται και η ψυχοπαιδαγωγική συμβουλευτική υποστήριξη των γονέων για την αντιμετώπιση επιμέρους δυσκολιών και προβλημάτων προσαρμογής του παιδιού στο σχολικό πλαίσιο.
Επίσης, ασχολείται με την έρευνα, το σχεδιασμό και την εφαρμογή προγραμμάτων πρωτογενούς και δευτερογενούς πρόληψης και προαγωγής της ψυχικής υγείας στο χώρο του σχολείου και της οικογένειας και αξιοποιεί τις δυνατότητες της νέας τεχνολογίας διευκολύνοντας τη διαδικασία της μάθησης και γενικότερα της προσαρμογής στο σχολικό περιβάλλον. Επιπλέον, συνεργάζεται με άλλους επιστήμονες, όπως παιδοψυχολόγους, παιδίατρους κ.ά. για καλύτερα αποτελέσματα.
(Πηγή:Βάση δεδομένων ΟΑΕΔ)
ordering abortion pills to be shipped to house
link abortion pill online purchase