ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ:
8 ΕΞΑΜΗΝΑ
Τα μαθήματα κάθε έτους διδάσκονται σε 2 εξάμηνα και διακρίνονται σε υποχρεωτικά και επιλογής. Για το 7ο και 8ο εξάμηνο προβλέπεται δίμηνη άσκηση σε νηπιαγωγεία, μουσεία και κέντρα δημιουργικής απασχόλησης.
Τα προσφερόμενα μαθήματα του τμήματος χωρίζονται σε πέντε τομείς σπουδών:
Α. Παιδαγωγικές Σπουδές και Γενική Διδακτική
Β. Ψυχολογία και Ειδική Αγωγή
Γ. Λογοτεχνία και Γλώσσα
Δ. Κοινωνικές Επιστήμες και Πολιτισμός
Ε. Διδακτική θετικών Επιστημών και Νέες Τεχνολογίες.
Α. Τομέας Παιδαγωγικών Σπουδών και Γενικής Διδακτικής
Υποχρεωτικά Μαθήματα
Μεθοδολογία Ψυχοπαιδαγωγικής Έρευνας, Ιστορίας της Εκπαίδευσης, θεωρίες Μάθησης και Συμπεριφορά Δασκάλου, Διαπολιτισμική Εκπαίδευση, Φιλοσοφία της Παιδείας, θεωρία Αναλυτικών Προγραμμάτων. Μαθήματα Υποχρεωτικής Επιλογής
Οργάνωση και Διοίκηση Σχολικών Μονάδων, Ευρωπαϊκή Διάσταση στην Εκπαίδευση, Εισαγωγή στη Φιλοσοφία, Προσχολική Παιδαγωγική, Εκπαίδευση Ενηλίκων, Εκπαιδευτική Αξιολόγηση, Γενική Διδακτική, Συγκριτική παιδαγωγική, Διδακτική Επικοινωνία: Μη Λεκτική Επικοινωνία στην Εκπαίδευση, Ανάπτυξη Αναλυτικών Προγραμμάτων, Σχολείο και Οικογένεια: Ψυχοπαιδαγωγική προσέγγιση, παιδαγωγικές Αλληλεπιδράσεις και Συγκρότηση Γνώσεων. Μαθήματα Επιλογής Φιλοσοφία της Παιδείας μέσα από τα Κείμενα, Ηθική και Φιλοσοφία της Παιδείας, Παρουσίαση Παιδαγωγικών Θεμάτων, Γενική Παιδαγωγική, Φιλοσοφία των Εκπαιδευτικών Συστημάτων, Παιδαγωγική Ανθρωπολογία, Κανονισμικότητα και Πρότυπα στην Αγωγή, Θεωρίες Παιδείας, Μαθησιακή Ετοιμότητα και Σχολική Επιτυχία, Διδακτικός Σχεδιασμός, Θεωρίες του Παιδικού Παιχνιδιού, Θεωρίες Διδασκαλίας των Μέσων.
Β. Τομέας Σπουδών Ψυχολογίας και Ειδικής Αγωγής
Υποχρεωτικά Μαθήματα
Εξελικτική Ψυχολογία Ι, Δημιουργική Μάθηση, Μαθησιακές Δυσκολίες, θεωρίες Προσωπικότητας: Ψυχοδυναμικές και Νεότερες Προσεγγίσεις.
Μαθήματα Υποχρεωτικής Επιλογής
Εξελικτική Ψυχολογία II, Αναπτυξιακές Αποκλίσεις: Νοητική Ανεπάρκεια και Ψυχοπαθολογία κατά την παιδική Ηλικία, Ψυχολογική Αξιολόγηση: Μέτρηση της Νοημοσύνης και της Προσωπικότητας, Γνωστική Ψυχολογία, Τεχνικές Δημιουργικότητας, Ψυχολογική Αξιολόγηση του Παιδικού Ιχνογραφήματος.
Μαθήματα Επιλογής
Ψυχολογία της Υγείας, Νευροφυσιολογία, Κοινωνική Ψυχολογία, Συμβουλευτική Ψυχολογία, Ψυχολογία Ατομικών ΔΙαφορών, Ψυχολογία και Επικοινωνία: Μη Λεκτική Συμπεριφορά.
Γ. Τομέας Σπουδών Λογοτεχνίας και Γλώσσας
Υποχρεωτικά Μαθήματα
Νεότερη και Σύγχρονη Νεοελληνική Λογοτεχνία, Παιδική Λογοτεχνία, θεατρικό Παιχνίδι, Από την Προανάγνωση στην Ανάγνωση: θεωρία και Σχολική Πράξη. Μαθήματα Υποχρεωτικής Επιλογής θέματα Νεότερης και Σύγχρονης Νεοελληνικής Λογοτεχνίας, Λογοτεχνία - Ερμηνεία και Μέθοδοι Προσέγγισης Λογοτεχνικών Κειμένων, Παιδικό Βιβλίο: Κείμενο και Αντικείμενο, Το Παιδικό Βιβλίο ως Σημείο Συνάντησης Παιδιών - Ενηλίκων, Ιλιάδα - Οδύσσεια: Μεταφράσεις - Διασκευές - Εικονογραφήσεις, Οι Μεταφράσεις του Λογοτεχνικού Κειμένου
για Παιδιά, Ο Αυτοσχεδιασμός ως Παιδαγωγική Πράξη, Λογοτεχνία και Σχολείο: Σημειώσεις για μια Διδακτική της Λογοτεχνίας και της Γλώσσας, θεωρία Λογοτεχνίας (Ενηλίκων), θεωρία της Παιδικής Λογοτεχνίας.
Μαθήματα Επιλογής
Πρόσληψη Ιστοριών από Παιδιά Προσχολικής και Σχολικής Ηλικίας, Η Διδακτική του Γλωσσικού Μαθήματος, Λογοτεχνία και Γυναίκα, Αφήγηση στο Σχολείο, Το Παιδικό Βιβλίο ως Παιδαγωγικό Υλικό, Παιδικό Βιβλίο και Παιδαγωγικό Υλικό: Σχέση Αντίθεσης ή Εναρμόνισης. Σύνταξη Επιστημονικής Εργασίας, Λογοτεχνική Πρόσληψη και Εκπαίδευση, θεατρική Αγωγή, Η Παιδαγωγική Οπτική του Μύθου, Τα Δρώμενα των Ελλήνων.
Δ. Τομέας Κοινωνικών Επιστημών και Πολιτισμού
Υποχρεωτικά Μαθήματα
Κοινωνικοποίηση του Παιδιού, Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης, Διαμόρφωση του Ρόλου του Φύλου.
Μαθήματα Υποχρεωτικής Επιλογής
Αποκλίνουσα Συμπεριφορά, Οικονομική και Κοινωνική Ανάπτυξη και Εκπαίδευση, Κοινωνιολογία της Οικογένειας, Πολιτισμικά, θρησκευτικά και Εθνικά Πρότυπα στην Εκπαίδευση, Πολιτική θεωρία και Εκπαίδευση.
Μαθήματα Επιλογής
Εκπαιδευτική Πολιτική και Νέες Προσεγγίσεις στην Εκπαίδευση, Κοινωνιολογία της Σχολικής Τάξης, Οργάνωση και Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων και Συστημάτων, Κοινωνικές Διαστάσεις της Αξιολόγησης του Σχολείου, Πολιτική Παιδεία και Σχολείο: Το Παράδειγμα των Μειονοτήτων, Πρόληψη, Προαγωγή Υγείας στην Εκπαίδευση, Εισαγωγή στην Ιστορία του Πολιτισμού, Εισαγωγή στην Ιστορία της Τέχνης, Λαογραφία και Λαϊκός Πολιτισμός, Περιβάλλον και Κοινωνία.
Ε. Τομέας Σπουδών Διδακτικής Θετικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών
Υποχρεωτικά Μαθήματα
Διδακτική Μαθημάτων, Μαθηματικά στην Πρώτη Σχολική Ηλικία, Εισαγωγή στις Εκπαιδευτικές Εφαρμογές των Νέων Τεχνολογιών. Μαθήματα Υποχρεωτικής Επιλογής Βασικές Έννοιες Μαθηματικών, Μοντέλα Ένταξης των Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, Αξιολόγηση Εκπαιδευτικών Λογισμικών Πολυμέσων, Διδακτική Στατιστικής και Πιθανοτήτων, Συγκρότηση Εννοιολογικών Αναπαραστάσεων στις Φυσικές Επιστήμες. Μαθήματα Επιλογής Ειδικά θέματα Διδακτικής Μαθηματικών, θεωρίες Επίλυσης Προβλημάτων, Διδακτικές Δραστηριότητες με Γεωμετρικές Έννοιες, Επικοινωνία στη Μαθηματική Εκπαίδευση, Ιστορία Μαθηματικών, Στατιστική Ανάλυση Δεδομένων με Χρήση Η/Υ, Εκπαίδευση και Μ.Μ.Ε., Ευέλικτη και Εξ' Αποστάσεως Εκπαίδευση, Διαχείριση Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων θετικών Επιστημών, Διδακτικά Μοντέλα Φυσικών Επιστημών, Ιστορία -Επιστημολογία Φυσικών Επιστημών, Δραστηριότητες Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Δραστηριότητες Μύησης στις Φυσικές Επιστήμες, Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες Μέσω Διαδικτύου, Σχεδιασμός και ΑΝάπτυξη Εκπαιδευτικών Εφαρμογών των ΝΤ, Ειδικές Εκπαιδευτικές Εφαρμογές των ΝΤ στις θετικές Επιστήμες, Χρήση Βασικών Εφαρμογών των Η/Υ Ι, Χρήση Βασικών Εφαρμογών των Η/Υ II.
Σημείωση: Για την απόκτηση του πτυχίου είναι απαραίτητη η γνώση μιας ξένης γλώσσας και η φοίτηση σε μαθήματα 150 διδακτικών μονάδων, στους πέντε κύκλους σπουδών. Δεν υπάρχει κανένας περιορισμός για το πότε οι φοιτητές μπορούν να σπουδάσουν ένα οποιοδήποτε μάθημα, αλλά συστήνεται στην αρχή η σπουδή των υποχρεωτικών μαθημάτων. Για οποιαδήποτε πληροφορία αφορά στα μαθήματα, οι φοιτητές ενημερώνονται προσωπικά από τους διδάσκοντες
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ
Παν/μιο Αθήνας
1. Συγκριτική Εκπαίδευση
2. Ανθρώπινα Δικαιώματα
Παν/μιο Πάτρας
1. Διδακτικές Μεθοδολογίες και Εκπαιδευτική Ψυχολογία
2. Εκπαιδευτική Θεωρία και Πρακτική
Παν/μιο Κρήτης
1. Ψυχολογίακαι Αγωγή Αναπτυσσόμενου Ανθρώπου
2. Παιδαγωγική και Διδακτική Μεθοδολογία Νηπιαγωγείου
3. Κοινωνιολογική και Ανθρωπιστική Διάσταση της εκπαίδευσης.
Παν/μιο Αιγαίου
1. Παιδικό Βιβλίο
2. Παιδικό Βιβλίο και Παιδαγωγικό Υλικό
ordering abortion pills to be shipped to house
abortion pill abortion pill online purchase
ordering abortion pills to be shipped to house
abortion pill where can i get the abortion pill online
reasons married men cheat
wife affair I cheated on my boyfriend
will my husband cheat
online women who want to cheat
website
open why women cheat on men they love
women who cheat on their husband
click my wife emotionally cheated on me
how hiv is transmitted
open effects of hiv/aids
how abortions are performed
click why abortion is wrong
why some women cheat
click why married men cheat
dating a married woman
go boyfriend cheated on me
how do i find a location of a cell phone
blog.bjorback.com how to find gps location of a cell phone
levitra pill
site deltasone 10mg
viagra discount coupons online
site pet prescription discount card
abortion clinic nyc
read is there a pill for abortion
bystolic discount coupon
open bystolic savings card
bystolic savings card
site bystolic free trial coupon
cialis dosage 20mg for
site cialis dosing for
prescription discount coupons
read coupon for free cialis
coupon for prescription
coupons cialis discount coupons for prescriptions
prescription savings card
go prescription discount coupon
naprosyn 500 mg
go naprosyn wiki
kamagra wirkung
open kamagra 100
canesten gyno tablet
open canesten creme
discount coupons for prescriptions
coupon cialis prescription drug coupons
is naltrexone a narcotic
nalrexone acamprosate
priligy thailand
priligy priligy kokemuksia
types of abortion pill
ambito20.it abortion pill definition
lamisil crema precio
lamisil lamisil spray
new prescription coupon
neron.com.pl cialis free sample coupons
once a month shot for opiate addiction
read ldn benefits
low dose naltexone
go what happens if you drink on naltrexone
side effects of naltrexone 50 mg
click alcohol is an agonist for
vivitral shot
go naltrexone price
ldn for ulcerative colitis
open revia 50 mg
naltrexone
go naltrexone revia
ΤΥΠΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ - ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ
Τα Παιδαγωγικά Τμήματα Νηπιαγωγών χορηγούν αντίστοιχο πτυχίο.
Οι Νηπιαγωγοί με εφόδιο το πτυχίο τους μπορούν να εργαστούν σε Νηπιαγωγεία, δημόσια και ιδιωτικά, σε παιδικούς σταθμούς (δημόσιους, δημοτικούς, ιδιωτικούς, οργανισμών και ιδρυμάτων), σε Ιδρύματα, φροντίδας, απασχόλησης και περίθαλψης του παιδιού, σε τμήματα προσχολικής ηλικίας των Κέντρων Νεότητας, σε νοσοκομεία παίδων, σε χώρους ψυχαγωγίας για το παιδί, ως παιδαγωγοί σε φορείς και οργανισμούς που ασχολούνται με το παιδί αυτής της ηλικία.
ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Προβληματική είναι η κατάσταση στην αγορά εργασίας για τους Νηπιαγωγούς και οι προοπτικές διαγράφονται ευοίωνες. Όλοι οι πτυχιούχοι των λεγόμενων "καθηγητικών σχολών", μπορούν να εργαστούν στη δημόσια και ιδιωτική δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Δυστυχώς όμως δεν υπάρχει αναλογία προσφοράς και ζήτησης στην αγορά εργασίας. Από το έτος 2003 οι διορισμοί εκπαιδευτικών θα γίνονται αποκλειστικά από τους πίνακες που θα καταρτίζονται ύστερα από διαγωνισμό. Οι επιτυχόντες στο διαγωνισμό θα κατατάσσονται κατά τη σειρά της βαθμολογίας τους σε πίνακες επιτυχίας. Από τους πίνακες αυτούς θα γίνονται οι διορισμοί στα σχολεία κατά την απόλυτη σειρά των υποψηφίων και με βάση τις δηλούμενες προτιμήσεις τους, λαμβανομένης υπόψη και της τυχόν προϋπηρεσίας που υπάρχει στον δημόσιο τομέα . Επιτυχόντες θα θεωρούνται εκείνοι των οποίων ο βαθμός σε κάθε μάθημα αντιστοιχεί σε ποσοστό τουλάχιστον 60% της προβλεπόμενης ανώτατης βαθμολογίας. Απαραίτητη προϋπόθεση για να λάβει κάποιος πτυχιούχος μέρος στο διαγωνισμό, από το 2003 και μετά είναι η απόκτηση Πιστοποιητικού Παιδαγωγικής Ικανότητας (Δεν έχει καθοριστεί ακόμη ο ακριβής τρόπος απόκτησής του. Προβλέπεται η παρακολούθηση ειδικών προγραμμάων 2 εξαμήνων, που θα οργανωθούν και θα λειτουργήσουν από τα Πανεπιστήμια). Δεν υποχρεώνονται να αποκτήσουν το Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής Ικανότητας οι Πτυχιούχοι των Τμημάτων Φιλοσοφίας - Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας και οι Πτυχιούχοι Παιδαγωγικών Τμημάτων Δημοτικής Εκπαίδευσης.
Προβλέπεται επέκταση και ενίσχυση της προσχολικής αγωγής τόσο από το κράτος όσο και από μη κρατικούς φορείς. Επομένως, το μέλλον για τους Νηπιαγωγούς διαγράφεται ενθαρρυντικό.
pill for abortion online
website abortion pills
signs of unfaithful husband
click how to cheat on wife
abortion clinics in savannah ga
read method for abortion
percent of women that cheat
spnote.com i dreamed my husband cheated on me
how to coupon at rite aid
waughkc.com walgreens in store coupons
discount rx coupons
critza.com walgreens online promo code
coupon for prescriptions
click coupon prescription
can i take mobic with tylenol
canitake.net can i take mobic with tylenol
prescription drug coupons
charamin.com new prescription coupon
clopidogrel bloedverdunner
click clopidogrel fk
procyclidine
go procyclidine side effects
spontaneous abortion
click day after pill
discount coupon for cialis
andreinfo prescription discount coupons
after abortion pill
selba.ca having an abortion
vermox bez recepta
vermox vermox sirup cijena
generic for crestor 40 mg
5 mg crestor crestor price australia
coupons online for free
andreinfo popular coupon sites
ldn prescription
go naltrexone how long does it last
low dose naltrexone ibs
go vivtrol shot
ldn for autism
link cost of vivitrol injection
naltrexone reviews alcoholism
peider.dk naltrexone depression
ldn and lupus
charamin.jp mechanism of action of naltrexone
ldn for ulcerative colitis
open revia 50 mg
naltrexone
go naltrexone revia
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ: Νηπιαγωγός
Ορισμός: Ο νηπιαγωγός ασχολείται με την εκπαίδευση και αγωγή των παιδιών της προσχολικής ηλικίας.
Περιγραφή: Ο νηπιαγωγός φροντίζει για την ψυχοκινητική και νοητική ανάπτυξη των μικρών παιδιών, τα βοηθά να κατανοήσουν βασικές έννοιες αντίληψης του κόσμου που τα περιβάλλει και παράλληλα, τα ασκεί στον συντονισμό των κινήσεών τους.
Για το σκοπό αυτό δημιουργεί στο χώρο του νηπιαγωγείου ένα εκπαιδευτικό περιβάλλον πλούσιο σε ερεθίσματα για τα παιδιά, χρησιμοποιώντας το παιγνίδι, το τραγούδι, την απαγγελία, τη διήγηση, το χορό, τη ζωγραφική, τη χειροτεχνία. Επίσης, παρακολουθεί τα παιδιά την ώρα του παιχνιδιού και του φαγητού, με σκοπό να συνηθίσουν στην τάξη και στην καθαριότητα και να προσαρμοστούν στην ομαδική ζωή.
Το καθήκον του νηπιαγωγού είναι να βοηθά το παιδί να κατανοήσει την έννοια της ομάδας, να ενταχθεί σε αυτήν, να μάθει να συνεργάζεται, να δημιουργεί και να συναγωνίζεται ευγενικά με τους συνομηλίκους του. Το ομαδικό παιγνίδι, η ατομική δημιουργία, η πνευματική άσκηση και η ψυχαγωγία, αποτελούν τα βασικά μέσα που χρησιμοποιεί στην εκπαιδευτική του δραστηριότητα.
Εκπαίδευση: Ο νηπιαγωγός μπορεί να έχει σπουδάσει στα αντίστοιχα Παιδαγωγικά Τμήματα των Πανεπιστημίων. Ακόμη, βρεφονηπιοκόμοι και βοηθοί νηπιαγωγοί, μπορούν να σπουδάσουν στα Τ.Ε.Ι. και στα Ι.Ε.Κ. αντίστοιχα.
Δεξιότητες: Είναι ένα επάγγελμα που απαιτεί γνώσεις, ικανότητες και ευαισθησία. Ο νηπιαγωγός χρειάζεται να αγαπά το παιδί, να διαθέτει υπομονή, ψυχραιμία, ήρεμο χαρακτήρα και καλή διάθεση, καθώς και την ικανότητα να μεταδίδει γνώσεις μέσω του παιγνιδιού και της δημιουργικής απασχόλησης.
Μέσα από τη δουλειά του πρέπει να εξασφαλίζει ένα κλίμα ελευθερίας και ασφάλειας, παραδοχής και σεβασμού της ατομικής προσπάθειας και να αποφεύγει ενέργειες που βασίζονται στην επίκριση, το ανταγωνιστικό πνεύμα, την απόρριψη της γνώμης του άλλου ή την άρνηση της φαντασίας.
Μέλλον: Η πληθώρα των αποφοίτων νηπιαγωγών καθιστά σχετικά δύσκολο το διορισμό τους στη δημόσια εκπαίδευση, αλλά υπάρχουν προοπτικές βελτίωσης λόγω της ανάπτυξης των υπηρεσιών πρόνοιας τα τελευταία χρόνια.
Περιβάλλον ενασχόλησης: Ο νηπιαγωγός μπορεί να απασχοληθεί στη δημόσια και ιδιωτική πρωτοβάθμια εκπαίδευση, σε δημόσιους και ιδιωτικούς παιδικούς σταθμούς, σε ιδρύματα φροντίδας για το παιδί, σε νοσοκομεία για παιδιά κ.λ.π. Ακόμη, μπορεί να ιδρύσει δικό του νηπιαγωγείο ή παιδικό σταθμό.
Επαγγελματικές συνθήκες: Το ευχάριστο περιβάλλον αποτελεί προϋπόθεση για τη λειτουργία ενός σύγχρονου νηπιαγωγείου. Οι χώροι όπου εργάζεται ο νηπιαγωγός, είναι συνήθως καλά θερμαινόμενοι, ήσυχοι, καθαροί και χαρούμενα διακοσμημένοι.
Ο νηπιαγωγός εργάζεται όρθιος και με συνεχώς τεταμένη την προσοχή, καθώς δεν του επιτρέπεται να αφαιρεθεί, έχοντας να κάνει με πολύ μικρά παιδιά που έχουν άγνοια των κινδύνων. Για αυτό, παρόλο που το επάγγελμα είναι ενδιαφέρον, γίνεται δύσκολο και κουραστικό.
Επαγγελματικές οργανώσεις: Ο συλλογικός φορέας που εκπροσωπεί το επάγγελμα είναι η Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδας (Δ.Ο.Ε.)., εφόσον ο νηπιαγωγός εργάζεται στη δημόσια πρωτοβάθμια εκπαιδευση.
Γενικά σχόλια: Η φροντίδα και η εκπαίδευση των παιδιών που βρίσκονται στην τρυφερή προσχολική ηλικία, απαιτεί αγάπη για το επάγγελμα, πολύ υπομονή και αρκετή προσπάθεια από πλευράς του νηπιαγωγού, προκειμένου το παιδί να αναπτυχθεί ψυχοκινητικά και να αντιληφθεί τον εαυτό του και το περιβάλλον γύρω του.
Βασικός ρόλος του νηπιαγωγείου είναι η ενεργητική συμμετοχή του νηπίου στην οικοδόμηση της γνώσης, πράγμα που επιτυγχάνεται με τη συνεχή στήριξη και υποβοήθηση του νηπιαγωγού.
ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ
Η πρώτη επαφή του παιδιού με ένα οργανωμένο κοινωνικό σύνολο, άλλο από το περιβάλλον της οικογένειας του, γίνεται στο νηπιαγωγείο και η νηπιαγωγός είναι αυτή που αναλαμβάνει να το βοηθήσει να ενταχθεί ομαλά σε αυτό.
Παράλληλα, το βοηθάει να αποκτήσει τις πρώτες γνώσεις για τον κόσμο που το περιβάλλει και ν' αναπτύξει τις ικανότητες του μέσα από το ομαδικό παιχνίδι και διάφορες δημιουργικές δραστηριότητες (π.χ. χορός, τραγούδι, ζωγραφική, χειροτεχνία.κ λ.π.).
Επίσης, το βοηθάει να μάθει να συμβιώνει σε μια μικρή κοινωνική ομάδα όπως είναι η τάξη του νηπιαγωγείου. Φροντίζει την ψυχοκινητική και διανοητική ανάπτυξη του παιδιού με στόχο την απόκτηση υγιούς προσωπικότητας.
Οι συνθήκες εργασίας εξαρτώνται από την κτιριακή υποδομή, τον εξοπλισμό και την οργάνωση του χώρου όπου εργάζονται.
Εξαρτώνται, επίσης, από το αν εργάζεται σε δημόσιο ή ιδιωτικό φορέα ή ως ελεύθερος επαγγελματίας. Το ωράριο εργασίας εξαρτάται, επίσης, από το αν δουλεύει σε νηπιαγωγείο ή παιδικό σταθμό.
Η εργασία είναι αρκετά κουραστική διότι αναλαμβάνει την ευθύνη της φροντίδας και της επίβλεψη μικρών παιδιών.
Γι' αυτό πρέπει να αγαπά ει πολύ τα παιδιά, να έχει υπομονή μαζί τους, να τα καταλαβαίνει και να έχει την επιθυμία να τα βοηθήσει ν' αναπτύξουν την προσωπικότητα τους. Επίσης, πρέπει να είναι τρυφερή και στοργική μαζί του ς και προσεκτική. Πρέπει να είναι άτομο κοινωνικό, να έχει οργανωτικές ικανότητες καινά εμπνέει εμπιστοσύνη.
ΠΗΓΗ:ΝΕΣΤΩΡ
Επάγγελμα: ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ
Περιγραφή Επαγγέλματος:
Η ομαλή διαδικασία ένταξης του παιδιού από το περιβάλλον της οικογένειας σε αυτό ενός οργανωμένου κοινωνικού συνόλου, όπως είναι το σχολείο, επιβάλλει την ύπαρξη ενός ενδιάμεσου κρίκου, του νηπιαγωγείου. Η νηπιαγωγός δηλαδή (επειδή θεωρείται κατά κανόνα γυναικείο επάγγελμα, παρόλο που και οι άντρες έχουν αρχίσει να το ασκούν τα τελευταία χρόνια) είναι ο ειδικός παιδαγωγός που θα αναλάβει τα παιδιά προσχολικής ηλικίας και θα τα βοηθήσει να αποκτήσουν τις πρώτες γνώσεις για τον κόσμο που τα περιβάλλει αλλά και τους τρόπους συμβίωσης, οργάνωσης και κατανόησης σε μια μικρή κοινωνική ομάδα, όπως είναι η τάξη του νηπιαγωγείου.
Γι' αυτό το λόγο φροντίζει για την αρμονική ανάπτυξη των ικανοτήτων του παιδιού μέσα από το ομαδικό παιχνίδι, την ατομική δημιουργία, την πνευματική άσκηση και την ψυχαγωγία (π.χ. τραγούδι, χορός, ζωγραφική, χειροτεχνία κ.λπ.), με στόχο να αποκτήσει ολοκληρωμένη και στέρεη προσωπικότητα.
Εκτός από την προσχολική εκπαίδευση μπορεί να ασχοληθεί με την επιστημονική έρευνα σε θέματα εκπαίδευσης και αγωγής.
Συνθήκες Εργασίας:
Τα νηπιαγωγεία πρέπει να είναι ευχάριστοι χώροι, άπλετα φωτισμένοι, διακοσμημένοι με χαρούμενα χρώματα και κυρίως φροντισμένοι με σκοπό τα παιδιά να νιώθουν όμορφα στο περιβάλλον τους. Τα νηπιαγωγεία, ωστόσο, συχνά δεν πληρούν όλες τις προαναφερόμενες προϋποθέσεις, κάποιες φορές μάλιστα οι χώροι είναι ακατάλληλοι, με αποτέλεσμα η νηπιαγωγός να διαμορφώνει η ίδια το χώρο δημιουργώντας καλύτερες συνθήκες για τα παιδιά. Η εργασία είναι αρκετά κουραστική καθώς αναλαμβάνει τη φροντίδα μικρών παιδιών, που δεν είναι σε θέση πάντα να αυτοεξυπηρετούνται.
Ιδιαίτερα Προσωπικά Χαρακτηριστικά και Ικανότητες:
Το έργο που επιτελεί η νηπιαγωγός είναι σημαντικό, καθώς συμβάλλει καθοριστικά στην ανάπτυξη του παιδιού και, πρώτα απ? όλα, πρέπει να έχει επίγνωση του ρόλου της. Επομένως, πρέπει να αγαπά τα παιδιά, ώστε να ασχολείται με υπομονή, ηρεμία και καλή διάθεση μαζί τους. Χρειάζεται να συμμετέχει ακούραστα στα παιχνίδια των παιδιών, ώστε μέσω αυτών να μεταδίδει τις γνώσεις της.Πρέπει να διαθέτει κοινωνικότητα και να εμπνέει εμπιστοσύνη, όπως και να επιβάλλεται με το διάλογο και την πειθώ.
Σπουδές:
Η εκπαίδευση των νηπιαγωγών μπορεί να γίνει στο Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία του Πανεπιστημίου Αθηνών, στο Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, στο Τμήμα Επιστημών Εκπαίδευσης στην Προσχολική Ηλικία του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης (παράρτημα Αλεξανδρούπολη), στο Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού του Πανεπιστημίου Αιγαίου (παράρτημα Ρόδος), στα Παιδαγωγικά Τμήματα Προσχολικής Εκπαίδευσης των Πανεπιστημίων Θεσσαλίας (παράρτημα Βόλος) και Κρήτης (παράρτημα Ρέθυμνο), στα Παιδαγωγικά Τμήματα Νηπιαγωγών των Πανεπιστημίων Ιωαννίνων και Δυτικής Μακεδονίας (παράρτημα Φλώρινα), στο Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία του Πανεπιστημίου Πάτρας καθώς και στο Τμήμα Επιστημών της Αγωγής (κατεύθυνση Νηπιαγωγοί) του Πανεπιστημίου Κύπρου.
Η διάρκεια των σπουδών είναι οχτώ εξάμηνα και οι πτυχιούχοι των τμημάτων αυτών μπορούν να κάνουν μεταπτυχιακές σπουδές στο αντικείμενο των ενδιαφερόντων τους.
Οι πτυχιούχοι των τμημάτων αυτών μπορούν να κάνουν μεταπτυχιακές σπουδές στο αντικείμενο ενδιαφερόντων τους, στο εσωτερικό και στο εξωτερικό. Σπουδές επίσης μπορούν να γίνουν σε ΙΕΚ, ή Εργαστήρια Ελευθέρων Σπουδών, με διαφορετικό επίπεδο σπουδών, με την προϋπόθεση όμως ότι οι τίτλοι σπουδών αναγνωρίζονται από τον ΔΟΑΤΑΠ και το ΣΑΕΙΤΤΕ ως ισότιμοι και αντίστοιχοι των ελληνικών για την κατοχύρωση των επαγγελματικών δικαιωμάτων και προσόντων.
Επαγγελματικά Δικαιώματα:
Τα επαγγελματικά δικαιώματα του/ της Νηπιαγωγού προβλέπονται από τον Ν. 1566/1985, άρθρο 12 (ΦΕΚ 167/τ. Α/1985) και το ΠΔ 24/1991 (ΦΕΚ 9/τ. Α/4-2-1991), τον Δημοσιοϋπαλληλικό Κώδικα και τον Διαρκή Εκπαιδευτικό Κώδικα, εφόσον είναι διορισμένος/ η στο Δημόσιο.
Τομείς Απασχόλησης και Προοπτικές Αγοράς Εργασίας:
Μπορεί να εργαστεί σε δημόσια και ιδιωτικά νηπιαγωγεία, παιδικούς σταθμούς (δημόσιους, ιδιωτικούς, δημοτικούς, οργανισμών, ασφαλιστικών ταμείων κ.λπ.), ιδρύματα φροντίδας παιδιών, νοσοκομεία παίδων· ως ελεύθερος επαγγελματίας με δικό του νηπιαγωγείο. Το ισοζύγιο του επαγγέλματος είναι αρνητικό εξαιτίας του μεγάλου όγκου των αδιόριστων νηπιαγωγών. Βέβαια, βρίσκουν επαγγελματικές διεξόδους σε βρεφονηπιακούς σταθμούς και σε άλλα ιδρύματα ή οργανισμούς φροντίδας παιδιών.
Πηγές Πληροφόρησης:
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών: Πανεπιστήμιο Αθηνών, Ναυαρίνου 13Α, 106 80 Αθήνα, τηλ.: 210/3688196, http://www.ecd.uoa.gr/
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης: Πανεπιστημιούπολη, 54006 Θεσσαλονίκη, τηλ.: 2310/995064, 995065, http://www.auth.gr/nured/
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, παράρτημα Φλώρινας, 53100 Φλώρινα: τηλ.: 23850/22471, http://nured-fl.auth.gr/
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων: Πανεπιστημιούπολη-Δουρούτη, 45110 Ιωάννινα, τηλ.:26510/97188-9, http://www.uoi.gr/gr/schools/nipia/univ.htm
Πανεπιστήμιο Πάτρας: Πανεπιστημιούπολη, 26110 Πάτρα, τηλ.: 26510/997645, http://www.upatras.gr
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης: Νέα Χιλή, 68100 Αλεξανδρούπολη, τηλ.: 25510/39623, http://www.psed.duth.gr
Πανεπιστήμιο Κρήτης: Πανεπιστημιούπολη Ρεθύμνου, 74100 Ρέθυμνο, τηλ.: 28310/77650-2, http://www.edc.uoc.gr
Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Λεωφ. Δημοκρατίας, 85100 Ρόδο, τηλ.:22410/99100, http://www.rhodes.aegean.gr/gr/index.htm
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας: Αργοναυτών και Φιλελλήνων, 38221 Βόλος, τηλ.: 24210/74802, 74804, http://www.ece.uth.gr/
Πανεπιστήμιο Κύπρου: Τ.Θ. 20537, Τ.Κ. 1678 Λευκωσία, τηλ.: 00357-22894000, φαξ: 00357-22894463, htpp://www.ucy.ac.cy
Π.Ε.Ι.Ι.Ε.Κ.: Στουρνάρη 53, 104 32 Αθήνα, τηλ.: 210/5225565, fax: 210/5228966.
ΔΟΑΤΑΠ - Αθήνας (Διεπιστημονικός Οργανισμός Αναγνώρισης Τίτλων Ακαδημαϊκών και Πληροφόρηρης), Αγ. Κωνσταντίνου 54, ΤΚ. 10437, τηλ. κέντρο: 210-5281000, fax: 210-5239525, 210-5239679, e-mail: information@doatap.gr
ΔΟΑΤΑΠ - Θεσσαλονίκης (Διεπιστημονικός Οργανισμός Αναγνώρισης Τίτλων Ακαδημαϊκών και Πληροφόρηρης),Υπ. Μακεδονίας Θράκης - Διοικητήριο, ΤΚ. 54123, τηλ.: 2310-379371-2, fax: 2310-379374, e-mail: thessaloniki@doatap.gr.
ΣΑΕΙΤΤΕ (Συμβούλιο Αναγνώρισης Επαγγελματικής Ισοτιμίας Τίτλων Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης), Αθήνα Πανεπιστημίου 67 (5ος όροφος), Τ.Κ. 105 64, τηλ: 210-3243923, fax: 210-3316651, http://www.srpq.gr, e-mail: srpq@otenet.gr.
(Πηγή:Βάση δεδομένων ΟΑΕΔ)
Επάγγελμα: ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ
Περιγραφή Επαγγέλματος:
Αντικείμενο της εργασίας του είναι η μελέτη, ο σχεδιασμός, η εφαρμογή και η αξιολόγηση σύγχρονων προγραμμάτων και συστημάτων ανάπτυξης και εκπαίδευσης παιδιών προσχολικής ηλικίας με ειδικές ανάγκες.
Ειδικότερα, ο ψυχολόγος αυτός ασχολείται με τη διάγνωση, την πρόληψη και την ψυχοπαιδαγωγική αντιμετώπιση αναπτυξιακών δυσκολιών και ειδικών διαταραχών που παρουσιάζουν τα παιδιά προσχολικής ηλικίας με ειδικές ανάγκες. Προτείνει, οργανώνει και υλοποιεί αναπτυξιακά προγράμματα αγωγής και εκπαίδευσης παιδιών που αντιμετωπίζουν συγκεκριμένα προβλήματα, επιχειρώντας να βελτιώσει την καθημερινότητά τους και να διευκολύνει τη διαδικασία μάθησης και προσαρμογής στο περιβάλλον.
Παράλληλα, στα επαγγελματικά του καθήκοντα περιλαμβάνεται και η ψυχοπαιδαγωγική συμβουλευτική σε εκπαιδευτικούς, αλλά και η συμβουλευτική υποστήριξη των γονέων για την αντιμετώπιση επιμέρους δυσκολιών και προβλημάτων προσαρμογής του παιδιού στα πλαίσια της τάξης και της σχολικής ζωής γενικά.
Επίσης, ασχολείται με την έρευνα, το σχεδιασμό και την εφαρμογή προγραμμάτων πρωτογενούς και δευτερογενούς πρόληψης και προαγωγής της ψυχικής υγείας στο χώρο του σχολείου και της οικογένειας και αξιοποιεί τις δυνατότητες της νέας τεχνολογίας στη διαδικασία της αγωγής και της παιδαγωγικής της ενσωμάτωσης. Επιπλέον, συνεργάζεται με άλλους επιστήμονες, όπως παιδοψυχολόγους, παιδίατρους, νευρολόγους, ειδικούς δυσλεξίας και λογοθεραπείας κ.ά. για μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα στη δουλειά του.
(Πηγή:Βάση δεδομένων ΟΑΕΔ)
Επάγγελμα: ΕΙΔΙΚΟΣ ΕΜΨΥΧΩΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ-ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Περιγραφή Επαγγέλματος:
Αντικείμενο της εργασίας του είναι η εφαρμογή σύγχρονων παιδαγωγικών, ψυχολογικών και κοινωνικών μεθόδων και τεχνικών για την αποτελεσματική εκπαίδευση και ενίσχυση παιδιών σε ποικίλα κοινωνικοπολιτισμικά θέματα.
Ειδικότερα, πραγματοποιεί παρεμβάσεις σε εκπαιδευτικό πλαίσιο εφαρμόζοντας βασικές αρχές γνωστικών, συμπεριφοριστικών και κοινωνικών θεωριών μάθησης με στόχο την παραγωγή νέας γνώσης αναφορικά με τη μάθηση, τις γνωστικές δεξιότητες, τη διαχείριση της πληροφορίας, την ενεργητική συμμετοχή των παιδιών στη διαδικασία της μάθησης κ.λπ.
Στα επιστημονικά του ενδιαφέροντα εντάσσονται έννοιες όπως παιδί και κοινωνικοποίηση, πολυπολιτισμικές παράμετροι στην αντίληψη της έννοιας του χώρου και χρόνου από τα παιδιά, η έννοια του αριθμού και η διδακτική διαχείριση των λαθών, ειδικές μαθησιακές δυσκολίες και εκπαιδευτικές προεκτάσεις και προτάσεις, κοινωνικές συνιστώσες της μαθηματικής εκπαίδευσης, ψυχική αντοχή παιδιών που έχουν βιώσει στρεσογόνες εμπειρίες, όπως η μετανάστευση, το διαζύγιο γονέων, η υιοθεσία, η φτώχεια κ.τ.λ., σχολική και μη σχολική μάθηση, στρατηγικές μάθησης και διδακτικές προσεγγίσεις, οι νέες τεχνολογίες στην υπηρεσία της εκπαίδευσης κ.ά.
Βασικός σκοπός αυτών των μελετών είναι να εντοπιστούν οι ατομικοί, οικογενειακοί και κοινωνικοί παράγοντες που λειτουργούν προστατευτικά για την ψυχική υγεία των παιδιών και την ψυχολογική επάρκειά τους.
Οι μελέτες αυτές δίνουν τη δυνατότητα στον ειδικό να σχεδιάσει, να οργανώσει και να αξιολογήσει καινοτομικά προγράμματα πρωτογενούς πρόληψης και εμψύχωσης, σε συνεργασία με άλλους διεπιστημονικούς επαγγελματίες, όπου δίνεται έμφαση στην ενίσχυση των προστατευτικών παραγόντων στις περιπτώσεις των παιδιών που βρίσκονται σε υψηλό κίνδυνο να παρουσιάσουν δυσκολίες προσαρμογής στο κοινωνικοπολιτισμικό περιβάλλον.
(Πηγή:Βάση δεδομένων ΟΑΕΔ)
Επάγγελμα: ΕΙΔΙΚΟΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΡΑΣΗΣ
Περιγραφή Επαγγέλματος:
Ασχολείται με την ψυχοσωματική εξέλιξη, τη διαπαιδαγώγηση και κοινωνικοποίηση των παιδιών από τις πρώτες μέρες της ζωής τους μέχρι την ηλικία των έξι ετών. Βασικό του καθήκον είναι η συμμετοχή των παιδιών στις καθημερινές δραστηριότητες του παιδικού σταθμού που έχουν σκοπό να προσφέρουν στο παιδί γνώσεις και εμπειρίες.
Οι εμπειρίες αυτές θα βοηθήσουν το παιδί να αναπτύξει τις πνευματικές του ικανότητες, τη φαντασία, την παρατηρητικότητα, τη δημιουργικότητα, και να ωριμάσει συναισθηματικά και ψυχοκινητικά. Είναι υπεύθυνος για την τήρηση όλων των κανόνων υγιεινής και ασφαλείας και φροντίζει για την υποδοχή, την καθαριότητα, τη διατροφή, την ξεκούραση και την αναχώρηση των παιδιών από το χώρο του σταθμού. Πρέπει να είναι πολύ προσεκτικός με τη συμπεριφορά των παιδιών και να ενημερώνει τους υπεύθυνους, όταν αντιλαμβάνεται παράξενες αντιδράσεις ή παθολογικά συμπτώματα. Συντάσσει εκθέσεις και τηρεί τα βιβλία που αφορούν την καθημερινή λειτουργία του σταθμού.
(Πηγή:Βάση δεδομένων ΟΑΕΔ)
Επάγγελμα: ΕΡΕΥΝΗΤΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΦΥΛΟΥ ΚΑΙ ΝΕΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑΚΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΩΝ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ
Περιγραφή Επαγγέλματος:
Αντικείμενο της εργασίας του είναι ο σχεδιασμός, η υλοποίηση και η αξιολόγηση εκπαιδευτικών δράσεων, υπηρεσιών και προϊόντων για την προσχολική ηλικία και για άλλους ειδικούς πληθυσμούς, εμπλουτίζοντας την εκπαίδευσή τους με κοινωνική ευαισθησία και προοπτική.
Ειδικότερα, ο ειδικός αυτός μελετά διάφορες διεπιστημονικές προσεγγίσεις στη διαμόρφωση του ρόλου του φύλου, εξετάζοντας θέματα φύλου και εκπαίδευσης, φύλου και απασχόλησης, φύλου και θετικών επιστημών - νέων τεχνολογιών κ.ά.. Δίνει έμφαση στο νέο κοινωνικοοικονομικό και τεχνολογικό περιβάλλον στην εποχή της παγκοσμιοποίησης και οργανώνει συστηματικές επιστημονικές έρευνες, επιχειρώντας να συνεισφέρει στην παραγωγή νέας επιστημονικής γνώσης σχετικά με την προώθηση την ισότητας των φύλων σε όλους του τομείς της ανθρώπινης δραστηριότητας.Συνεργάζεται με άλλους εξειδικευμένους επιστήμονες στην προσπάθειά του να συλλέξει πληροφορίες και «καλές πρακτικές» για την ισότητα των φύλων στο χώρο της εργασίας και της εκπαίδευσης.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η μελέτη νέων μορφών εκπαίδευσης (εκπαίδευση από απόσταση, διά βίου εκπαίδευση, εκπαίδευση ενηλίκων, επαγγελματική κατάρτιση κ.λπ.), και απασχόλησης (τηλε-εργασία, μερική απασχόληση, άτυπες μορφές απασχόλησης, κ.λ.π.), όπως έχουν διαμορφωθεί στην εποχή της Κοινωνίας της Γνώσης και της Πληροφορίας σε σχέση με την ισότητα των φύλων στα πλαίσια του mainstreaming.
Τέλος, είναι δυνατόν να ασχολείται και με την παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού για επιχειρήσεις και εκπαιδευτικά προγράμματα Φύλου, Νέων Μορφών Εκπαίδευσης και Νέων Μορφών Απασχόλησης αξιοποιώντας σύγχρονα τεχνολογικά μέσα, ηλεκτρονικές πλατφόρμες μάθησης και σύγχρονης και ασύγχρονης επικοινωνίας, που προάγουν την ομαδική εργασία, τη συνεργατική μάθηση και τη διαδραστική επικοινωνία.
(Πηγή:Βάση δεδομένων ΟΑΕΔ)
Επάγγελμα: ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
Περιγραφή Επαγγέλματος:
Αντικείμενο της εργασίας του είναι η μελέτη, η οργάνωση, η υλοποίηση και η αξιολόγηση σύγχρονων προγραμμάτων και ψυχοπαιδαγωγικών δραστηριοτήτων με στόχο τη διευκόλυνση της ένταξης των παιδιών προσχολικής ηλικίας από το οικογενειακό περιβάλλον στη σχολική κοινότητα.
Ειδικότερα, ο ψυχοπαιδαγωγός προσχολικής ηλικίας σχεδιάζει ολοκληρωμένα προγράμματα αγωγής και εκπαίδευσης παιδιών, υποβοηθώντας την αρμονική ανάπτυξή τους, την έκφραση της δημιουργικότητας τους, την πνευματική και σωματική άσκησή τους, επιχειρώντας την ομαλή προσαρμογή τους σε ένα οργανωμένο κοινωνικό σύνολο, αλλά και την ισόρροπη ανάπτυξη της προσωπικότητας και του ψυχισμού τους.
Παράλληλα, στα επαγγελματικά του καθήκοντα περιλαμβάνεται και η ψυχοπαιδαγωγική συμβουλευτική υποστήριξη των γονέων για την αντιμετώπιση επιμέρους δυσκολιών και προβλημάτων προσαρμογής του παιδιού στο σχολικό πλαίσιο.
Επίσης, ασχολείται με την έρευνα, το σχεδιασμό και την εφαρμογή προγραμμάτων πρωτογενούς και δευτερογενούς πρόληψης και προαγωγής της ψυχικής υγείας στο χώρο του σχολείου και της οικογένειας και αξιοποιεί τις δυνατότητες της νέας τεχνολογίας διευκολύνοντας τη διαδικασία της μάθησης και γενικότερα της προσαρμογής στο σχολικό περιβάλλον. Επιπλέον, συνεργάζεται με άλλους επιστήμονες, όπως παιδοψυχολόγους, παιδίατρους κ.ά. για καλύτερα αποτελέσματα.
(Πηγή:Βάση δεδομένων ΟΑΕΔ)
ordering abortion pills to be shipped to house
link abortion pill online purchase