Τετάρτη, 01 Απριλίου 2020
 
 

Μεταπτυχιακά Εξ Αποστάσεως

Υποτροφία Φοίτησης

Αγγελίες

Tickets Market - Φθηνά Εισιτήρια

Πανελλαδικές 2019 - Μηχανογραφικό 2019

Μετεγγραφές

edu4u.gr facebook page

Share
Edu4u Admin
Κυριακή, 13 Μαΐου 2012
Επαγγέλματα και Προοπτικές   Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο
Το πτυχίο οδηγεί πιο γρήγορα στην εργασία
 

Δύο φορές πιο γρήγορα βρίσκουν εργασία οι απόφοιτοι των ΑΕΙ, ενώ περισσότεροι από 1 στους 5 αποφοίτους τριτοβάθμιας εκπαίδευσης έχουν περισσότερα προσόντα από εκείνα που χρειάζονται για την εργασιακή θέση που κατέχουν.

Το πτυχίο οδηγεί πιο γρήγορα στην εργασία

Για τις γυναίκες πτυχιούχους το μέλλον και πάλι θα είναι δύσκολο, καθώς έχουν περισσότερες πιθανότητες να πληγούν από την ανεργία παρά το γεγονός ότι υπερτερούν αριθμητικά των ανδρών σχεδόν σε όλους τους ακαδημαϊκούς τομείς σπουδών.

Τα ενδιαφέροντα αυτά στοιχεία προέρχονται από την έκθεση του Δικτύου της Ε.Ε. «Ευρυδίκη» για την εκπαίδευση το 2012 και αφορούν σε όλα τα κράτη-μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, και φαίνεται ότι παρά τα προβλήματα ανεργίας που αντιμετωπίζουν οι νέοι πτυχιούχοι, οι σπουδές στα ανώτατα επίπεδα αποτελούν διαβατήριο για την αγορά εργασίας.

Σύμφωνα με την έρευνα που γίνεται απo κοινού με τη Eurostat, το 79% των νέων Ευρωπαίων ηλικίας 20-24 ετών ολοκλήρωσαν με επιτυχία την ανώτερη δευτεροβάθμια εκπαίδευση το 2010, επιβεβαιώνοντας την ανοδική τάση που καταγράφεται σε ολόκληρη την Ευρώπη από το 2000. Ο μέσος όρος των κατόχων ακαδημαϊκών προσόντων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στους κόλπους της Ε.Ε. έχει σημειώσει αύξηση σε όλες τις ηλικιακές ομάδες από το 2000, παρόλο που εξακολουθούν να παρατηρούνται ανισορροπίες στη συμμετοχή των φοιτητών στους διάφορους ακαδημαϊκούς κλάδους σπουδών. Για παράδειγμα, στις θετικές επιστήμες, στα μαθηματικά και στην πληροφορική, καθώς και στην επιστήμη της αγωγής, η αναλογία των αποφοίτων κατέγραψε πτώση.

Οι απόφοιτοι της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης ενσωματώνονται στην αγορά εργασίας δύο φορές πιο γρήγορα συγκριτικά με τα άτομα που κατέχουν κατώτερα προσόντα. Κατά μέσο όρο, οι απόφοιτοι τριτοβάθμιας εκπαίδευσης χρειάζονται 5 μήνες για να ενταχθούν στην αγορά εργασίας, σε αντίθεση με τους 9,8 μήνες που χρειάζονται τα άτομα με κατώτερα προσόντα. Σε επίπεδο Ευρωπαϊκής Ένωσης ο μέσος χρόνος που απαιτήθηκε για την εξεύρεση της πρώτης σημαντικής εργασίας το 2009 πλησίαζε τους 6,5 μήνες για τους αποφοίτους όλων των εκπαιδευτικών επιπέδων.

Παρά τη συνολική αύξηση του αριθμού των αποφοίτων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, αύξηση φαίνεται να γνωρίζει και η αναλογία όσων διαθέτουν περισσότερα προσόντα από εκείνα που απαιτεί ο τύπος απασχόλησής τους. Στην πραγματικότητα, περισσότεροι από 1 στους 5 αποφοίτους τριτοβάθμιας εκπαίδευσης έχουν περισσότερα προσόντα από εκείνα που χρειάζονται για την εργασιακή θέση που κατέχουν. Αυτή η αναλογία κατέγραψε ανοδική τάση από το 2000. Επιπλέον, αν και το χάσμα των φύλων αμβλύνθηκε από το 2000, κατά μέσο όρο οι γυναίκες απόφοιτοι εξακολουθούν να έχουν περισσότερες πιθανότητες να πληγούν από την ανεργία, παρά το γεγονός ότι υπερτερούν αριθμητικά των ανδρών σχεδόν σε όλους τους ακαδημαϊκούς τομείς σπουδών.

Αυξήθηκε η αυτονομία σε σχολεία και πανεπιστήμια

Σύμφωνα με την ίδια μελέτη του δικτύου «Ευρυδίκη», η σχολική αυτονομία αυξήθηκε στη διάρκεια της τελευταίας δεκαετίας. Μολαταύτα, αυτονομία είναι πιθανότερο να παραχωρείται στα σχολεία ορισμένων περιοχών σε αντίθεση με εκείνα που βρίσκονται σε κάποιες άλλες περιοχές.

Ωστόσο, τα σχολεία χαίρουν ευρύτερης ελευθερίας στις καθημερινές εκπαιδευτικές δραστηριότητες, π.χ. στην επιλογή των διδακτικών μεθόδων και συγγραμμάτων, στην ομαδοποίηση των μαθητών για σκοπούς μαθησιακών δραστηριοτήτων και στον καθορισμό της εσωτερικής αξιολόγησης.

Στα πλαίσια των σχολείων, οι εκπαιδευτικοί απολαμβάνουν περισσότερη αυτονομία στην επιλογή των διδακτικών μεθόδων, στον καθορισμό των κριτηρίων εσωτερικής αξιολόγησης και στην επιλογή των εκπαιδευτικών συγγραμμάτων σε σύγκριση με τις αποφάσεις για την ομαδοποίηση των μαθητών.

Αυξημένης αυτονομίας απολαύουν και τα ιδρύματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στον τομέα της διαχείρισης του ακαδημαϊκού προσωπικού. Για παράδειγμα, τα ακαδημαϊκά ιδρύματα είναι σχεδόν εξ ολοκλήρου υπεύθυνα πλέον για την αξιολόγηση και την προαγωγή του ακαδημαϊκού προσωπικού. Οι κεντρικές ή περιφερειακές αρχές μοιράζονται τις εξουσίες τους με τα ιδρύματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης όσον αφορά στον καθορισμό του αριθμού των φοιτητών. Μάλιστα, σε πολλές χώρες τα ιδρύματα οργανώνουν τις δικές τους διαδικασίες επιλογής φοιτητών.

ΝΙΚΟΛΙΤΣΑ ΤΡΙΓΚΑ, ethnos

where can i get the abortion pill online abortion pill buy cytotec for 24 week abortion
how to cheat on husband dating for married people find an affair
click will my husband cheat again wives cheat
viagra 100mg tablet generic no prescription viagra online
online cheat on my husband website
medical abortion procedure why abortion is wrong illegal abortion
adult audio stories site adult japanese love stories
abortion pill prices wrightcontractingsi.com hysteroscopy dilatation and curettage
walgreens coupon code photo read coupons for prescription medications
dating site for married people blog.sharepointgeek.nl reasons people cheat
viagra free sample coupons link free prescription cards discount
late term abortions abortion risks abortion clinics in san diego
bentelan fiale bentelan allergia bentelan in gravidanza
voltaren voltaren nedir voltaren nedir
amoxicillin endikasyonlar abraham.thesharpsystem.com amoxicillin dermani haqqinda
dilation and curettage definition vacuum aspiration side effects how many weeks pregnant to have an abortion
amoxicillin 1000 mg amoxicillin amoxicillin 500 mg

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 2880 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Συζήτηση - Γνώμες - Σχόλια
Master στο Πανεπιστήμιο Κύπρου
Τετάρτη, 1 Απριλίου 2020 - 16:48
Σχόλια (0)

Βγηκε το μηχανογραφικο επαλ 20
Τετάρτη, 1 Απριλίου 2020 - 16:07
Σχόλια (0)

Κατ εξαίρεση
Τετάρτη, 1 Απριλίου 2020 - 15:29
Σχόλια (0)

10%
Τετάρτη, 1 Απριλίου 2020 - 03:39
Σχόλια (0)

Νεο συστημα
Τρίτη, 31 Μαρτίου 2020 - 21:48
Σχόλια (4)

Η ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΕΡΧΕΤΑΙ!!
Δευτέρα, 30 Μαρτίου 2020 - 21:34
Σχόλια (5)

1 μια κατηγορία από αρ0% κι αθλητισμός
Δευτέρα, 30 Μαρτίου 2020 - 17:37
Σχόλια (5)

σχετικά με την κατ' εξαίρεση
Δευτέρα, 30 Μαρτίου 2020 - 17:29
Σχόλια (3)

Ικυ Έκο 2017-2018
Δευτέρα, 30 Μαρτίου 2020 - 17:09
Σχόλια (2)

10%
Δευτέρα, 30 Μαρτίου 2020 - 16:20
Σχόλια (1)

Σχολές με φυσική παρουσία

Εκπαιδευτικά... και Άλλα
Τετάρτη, 1 Απριλίου 2020
Πανελλαδικές: Στις αυλές των σχολείων ή σε μεγάλα γήπεδα-τύπου ΟΑΚΑ- οι εξετάσεις
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 5 ώρες
Τετάρτη, 1 Απριλίου 2020
Και το Πανεπιστήμιο Αιγαίου συμμετέχει στην κατασκευή μασκών με 3D εκτύπωση
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 5 ώρες
Τετάρτη, 1 Απριλίου 2020
Σ. Ζαχαράκη: Επεξεργαζόμαστε περικοπή της ύλης
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 5 ώρες
Τρίτη, 31 Μαρτίου 2020
Σοφία Ζαχαράκη: Το Πάσχα θα ξέρουμε τι θα γίνει με τα σχολεία
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 19 ώρες
Σελίδα 1 από 4405 (26425 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
4
5
6
7
4403
4404
4405
Επόμενο
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης