Λοιπόν, ας το πάρουν απόφαση, μια για πάντα, οι λογής λογής ανθέλληνες και μαριονέτες των ξένων MKO και άλλων παρεμφερών... λεσχών, που συνωστίζονται με προθυμία, ποιός θα ξεπουλήσει περισσότερο την δύστυχη πατρίδα μας, χωρίς ίχνος τσίπας!
Την ωφέλεια που προκύπτει για τη διαμόρφωση και τη σωστή χρήση του εγκεφάλου, αναγνωρίζουν ξένοι καθηγητές, οι οποίοι προτείνουν τη συστηματική διδασκαλία της ελληνικής γλώσσης, ως θεραπεία σε δυσλεκτικά παιδιά,(!) ενώ εδώ τείνουν να εξαφανισθούν ολοκληρωτικά από την εκπαίδευσή μας! Συμφώνως με την θεωρία του καθηγητού της Φιλολογίας Eric Havelock, η οποία στηρίζεται στον Πλάτωνα, το αρχαίο ελληνικό αλφάβητο, προκάλεσε πακτωλό αφηρημένων εννοιών στον αρχαίο ελληνικό κόσμο, λόγω ενεργοποίησε ως του εγκεφάλου των χρηστών του.
Στον συνεδριακό τόμο των 400 σελίδων Alphabet and the Brain , παρουσιάζονται τα συμπεράσματα πλήθους κορυφαίων επιστημόνων φιλολόγων, γλωσσολόγων και άλλων ειδικοτήτων, πλην Ελλήνων αντιστοίχων ειδικοτήτων. Επιμελητές της έκδοσης ήταν ο Καθηγητής της Ιατρικής Charles Lumsden του Πανεπιστημίου του Τορόντο και ο Διευθυντής του Κέντρου Θεωρίας της Επικοινωνίας "Marchai McLuhan" Derrick De Kerckhove.
Τα επιστημονικά αποτελέσματα τα οποία υποστηρίζουν την θεωρία του Havelock είναι τα εξής:
1. Η περιοχή Broca, που βρίσκεται στην αριστερή πλευρά του εγκεφάλου, ενεργοποιήθηκε λίγο περισσότερο, λόγω του ελληνικού αλφαβήτου, διότι χρησιμοποιήθηκαν επιτυχώς φωνήεντα σε γραφή για πρώτη φορά.
2. Ο ανθρώπινος εγκέφαλος αναπρογραμματίστηκε ριζικώς.
3. Η πιο πάνω αναφερθείσα συγκλονιστική μεταβολή στη λειτουργία του εγκεφάλου, προκάλεσε μία ουσιώδη αλλαγή στην ψυχολογία των χρηστών του αλφαβήτου, από την οποία προέκυψε η ανάγκη επικοινωνίας των πολιτών, δια της λειτουργίας του θεάτρου.
Οι δημοσιευμένες έρευνες της επιστημονικής ομάδας του Ιωάννη Τσέγκου παρουσιάζονται στο βιβλίο Η ΕΚΔΙΚΗΣΗ ΤΩΝ ΤΟΝΩΝ . Σε αυτές, αλλά και σε νεώτερες έρευνες 1999 2010, απέδειξαν ότι, οι μετρήσιμοι δείκτες της Λεκτικής Νοημοσύνης και της Αφαιρετικής Σκέψεως με αποδεκτές τεχνικές, επιταχύνθηκαν σε ομάδα 25 μη δυσλεξικών παιδιών.
Η διδασκαλία στα παιδιά αυτά καθώς και οι μετρήσεις των δεικτών, άρχισαν από την ηλικία των 8 ετών και συνεχίσθηκαν μέχρι και τα 12 χρόνια τους. Οι ίδιοι δείκτες επιβραδύνθηκαν στην ισάριθμη ομάδα μη δυσλεξικών παιδιών, τα οποία δεν διδάχθηκαν εβδομαδιαίως και εξωσχολικώς, επί δίωρο την Αρχαία Γλώσσα.
Από φέτος, τα μεν παιδιά της Αγγλίας, του Δημοτικού στην περιοχή της Οξφόρδης, με επιστημονική πρόταση, επιπροσθέτως των μαθημάτων τους θα μαθαίνουν Αρχαία Ελληνικά, τα δε αντιστοίχου ηλικίας Ελληνόπουλα, μόνον με πολιτική απόφαση, δεν θα διδάσκονται την Αρχαία Γλώσσα ενώ θα έπρεπε, αλλά... τα φτωχά αγγλικά!
Όπως θα ήθελε από παλιό, η γνωστή μας λαίδη (αποτυχημένη πλέον, αφού δεν εξελέγη με τον δύοντα πράσινο ήλιο) και καλεσμένη κάποιας(...) ξένης, καθόλου φιλικής, προς την χώρα μας λέσχης, που ανέκαθεν μας σκάβει τον λάκκο!
Πηγή: Ελέυθερη Ώρα click here redirect women cheat on their husbands open go viagra soft how to take viagra free sample coupons link free prescription cards discount abortion definition read walk in abortion clinics cymbalta engorda cymbalta cymbalta duloxetina
Σχόλια (
)
|