Τρίτη, 01 Οκτωβρίου 2024
 
 

Μεταπτυχιακά Εξ Αποστάσεως

Αγγελίες

Tickets Market - Φθηνά Εισιτήρια

Πανελλαδικές 2024 - Μηχανογραφικό 2024

edu4u.gr facebook page

Share
Edu4u Admin
Δευτέρα, 2 Μαΐου 2022
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Επικαιρότητα
Αυξητικές τάσεις στο μαθητικό δυναμικό σε ό,τι αφορά στις μαθησιακές δυσκολίες
Μαθησιακές δυσκολίες που δεν συνδέονται με παθολογικά αίτια, αναδύονται ως συνέπειες συναισθηματικού κενού και σύγχυσης των παιδιών, ως αποτέλεσμα μιας διαρκούς πίεσης από το περιβάλλον τους.

Αυξητικές τάσεις αποτυπώνονται, στο μαθητικό δυναμικό του Ηρακλείου, σε ό,τι αφορά στις μαθησιακές δυσκολίες.

Τα αιτήματα για αξιολόγηση παιδιών στο Κέντρο Διεπιστημονικής Αξιολόγησης Συμβουλευτικής και Υποστήριξης, φτάνουν ή και ξεπερνούν τα χίλια κάθε χρόνο, με τους ειδικούς να εξηγούν ότι σε ένα αρκετά δυναμικό τμήμα τους, τα παιδιά εμφανίζουν μαθησιακά προβλήματα πέραν των παθολογικών αιτιών, λόγω και συναισθηματικής κόπωσης ή κενού.

 

Συνέπειες συναισθηματικού κενού

Οι μαθησιακές δυσκολίες αποτελούν μια ανομοιογενή ομάδα δυσκολιών, οι οποίες επηρεάζουν την κατάκτηση, την οργάνωση, την κατανόηση και τη χρήση πληροφοριών παρά το γεγονός ότι η νοημοσύνη είναι εντός φυσιολογικών ορίων. Εξαιτίας αυτού επηρεάζεται σημαντικά κάθε διαδικασία μάθησης και κυρίως: ομιλία, ανάγνωση, γραφή, μαθηματικά. Οι μαθησιακές δυσκολίες μπορούν να ανιχνευθούν από την προσχολική ηλικία, ωστόσο στις περισσότερες περιπτώσεις γίνονται αντιληπτές με την ένταξη στο σχολικό περιβάλλον ή στην πορεία της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Μαθησιακές δυσκολίες που δεν συνδέονται με παθολογικά αίτια, αναδύονται ως συνέπειες συναισθηματικού κενού και σύγχυσης των παιδιών, ως αποτέλεσμα μιας διαρκούς πίεσης από το περιβάλλον τους.

Όπως σημειώνει η Ράνια Μωραϊτη στο neakriti.gr, τα στοιχεία από το Κέντρο Διεπιστημονικής Αξιολόγησης Συμβουλευτικής και Υποστήριξης Ηρακλείου είναι ενδεικτικά και αποτυπώνουν μια τάση αύξησης του αριθμού των παιδιών, που οι οικογένειες τους αιτούνται αξιολόγησης.

Την τελευταία πενταετία ο αριθμός αυτός δείχνει να σταθεροποιείται στα 1000 έως 1500 παιδιά.

Με βεβαιότητα πάντως, η προϊσταμένη του Κέντρου, εξήγησε ότι η πανδημία θα αποτυπώσει τα επόμενα χρόνια τη δυναμική της σε ότι αφορά την αυξητική αυτή τάση, που δεν έχει να κάνει μόνο με τον αριθμό των αιτήσεων, αλλά και την κατάσταση των παιδιών με διαγνωσμένες δυσκολίες που λόγω του εγκλεισμού της πανδημίας αντί οι δυσκολίες τους να βελτιωθούν, μάλλον εμφάνισαν επιδείνωση.

Σπασμωδικές κινήσεις και πρωτοβουλίες, όπως επισημάνθηκε, δεν βοηθούν στην αντιμετώπιση των προβλημάτων, καθώς μόνο με την προληπτική ενδυνάμωση των φορέων κοινωνικοποίησης θα μπορούσε να δοθεί μια γενναία λύση.

Πηγή: alfavita.gr 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 883 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Σχολές με φυσική παρουσία

Εκπαιδευτικά... και Άλλα
Κυριακή, 29 Σεπτεμβρίου 2024
Μεταλυκειακό Έτος - Τάξη Μαθητείας: Ξεκίνησαν οι αιτήσεις - Μέχρι πότε η διορία
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 2 ημέρες

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

Κυριακή, 29 Σεπτεμβρίου 2024
Σχολεία: Έρχεται η επόμενη μέρα χωρίς μαθήματα αλλά με απουσίες
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 2 ημέρες
Κυριακή, 29 Σεπτεμβρίου 2024
Φτιάξτε το πιο υγιεινό κολατσιό για το σχολείο
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 2 ημέρες
Κυριακή, 29 Σεπτεμβρίου 2024
Πώς θα αξιολογηθούν οι μαθητές του Γυμνασίου στο α' τετράμηνο
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 2 ημέρες
Τρίτη, 24 Σεπτεμβρίου 2024
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας: Δέκα καθηγητές του στο 2% των πλέον διακεκριμένων του κόσμου
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 7 ημέρες
Τρίτη, 24 Σεπτεμβρίου 2024
Αυτισμός: Πώς να τον αναγνωρίζουν οι γονείς νωρίτερα στο παιδί
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 7 ημέρες
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης