Το ντεπούτο τους κάνουν σήμερα στις Πανελλαδικές Εξετάσεις περίπου 80.000 μαθητές και απόφοιτοι του Γενικού Λυκείου που θα εξεταστούν στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας.
Σε όλες τις Πανελλαδικές Εξετάσεις κάποια μαθήματα δυσκολεύουν περισσότερο και κάποια λιγότερο τους υποψήφιους. Υπάρχουν και ορισμένα στα οποία μόνιμα οι υποψήφιοι γράφουν κάτω από τη βάση σε μεγάλα ποσοστά.
Μαθηματικά και Ιστορία, ήταν τα δύο μαθήματα που οδήγησαν στις τελευταίες Πανελλαδικές Εξετάσεις (2021) τους περισσότερους από τους μισούς υποψήφιους σε βαθμολογίες κάτω από τη βάση.
Συγκεκριμένα, στα Μαθηματικά κάτω από τη βάση έγραψε ποσοστό 57,31% των υποψηφίων ( συνολικά 22.266 υποψήφιοι).
Αντίστοιχα στην Ιστορία, κάτω από τη βάση έγραψε το 51,18% (11.407 υποψήφιοι).
Αντίστοιχης δυσκολίας γεγονός που οδήγησε αρκετούς μαθητές να γράψουν κάτω από τη βάση ήταν και τα θέματα σε Φυσική και Αρχαία και συγκεκριμένα, 45,59% έγραψε κάτω από τη βάση στη Φυσική και 45,26% στα Αρχαία Ελληνικά.
Αντίθετα στο μάθημα της Έκθεσης μόνο το 20,37%των υποψηφίων έγραψε κάτω από τη βάση
Αναλυτικά
Όσον αφορά την Ομάδα Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών, στα Αρχαία Ελληνικά το 45,26%% των υποψηφίων έγραψε από 0 έως 10. Βαθμολογία από 18 έως 20 συγκέντρωσε το 3,83% των υποψηφίων . Στην Ιστορία, επίσης το ποσοστό κάτω από τη βάση ήταν υψηλό, με 51,19% ενώ 18 με 20 έγραψε το 13,65%. Στο μάθημα της Κοινωνιολογίας συγκεντρώθηκε το μεγαλύτερο ποσοστό υψηλότερων βαθμολογιών, αφού το 22,15% των υποψηφίων αρίστευσε (19-20).
Στην Ομάδα Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών, στη Φυσική το ποσοστό που έγραψε κάτω από τη βάση ήταν 44%, χωρίς ωστόσο να λείπουν ψηλές βαθμολογίες, καθώς το 16,98% των υποψηφίων έγραψε πάνω από 18. Η εικόνα είναι καλύτερη στο μάθημα των Μαθηματικών, με το ποσοστό βαθμολογιών κάτω από τη βάση να διαμορφώνεται στο 31,8% και των βαθμολογιών 18-20 στο 19,01%.
Για τους υποψήφιους της Ομάδας Προσανατολισμού Σπουδών Υγείας, η εικόνα για το μάθημα της Φυσικής δεν διαφέρει από τη γενική τάση, με το 47,43% των υποψηφίων να έχει γράψει κάτω από 10 και το 18,39% να έχει λάβει βαθμολογία 18-20. Στη Χημεία, στο 38,66% διαμορφώθηκε το ποσοστό των βαθμολογιών κάτω από τη βάση, ενώ οι άριστοι αυξήθηκαν σε σχέση με πέρσι, αφού το 15,38% των υποψηφίων έλαβε βαθμολογία από 18 έως 20. Στη Βιολογία, το ποσοστό βαθμολογιών κάτω από τη βάση ήταν μεγαλύτερο ήτοι 31,56% , υπήρξε διασπορά στις βαθμολογίες άνω του 10, ενώ από 18 έως και 20, έλαβε το 17,78%.
Τέλος, σχετικά με τους υποψήφιους της Ομάδας Προσανατολισμού Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής, στα Μαθηματικά το 72,76% έγραψε κάτω από τη βάση. Τα γραπτά που βαθμολογήθηκαν με βαθμό άνω του 18, ήταν πολύ λίγα, ήτοι 2,66%. Στο μάθημα της Πληροφορικής, κάτω του 10 έγραψε το 41,69% των υποψηφίων. Δεν έλειψαν ωστόσο και οι καλές βαθμολογίες, με το 21,70%% των υποψηφίων να παίρνει βαθμό από 18 έως 20. Στο μάθημα της Οικονομίας, κάτω από τη βάση έγραψε το 34,31% των υποψηφίων και 18-20 το 27,12%.
Πόσοι μπαίνουν στα Πανεπιστήμια φέτος;
Λιγότεροι κατά 9.021, θα είναι οι εισακτέοι στα ΑΕΙ της χώρας.
Πέρυσι ο αριθμός των εισακτέων ήταν 60.070 και πλέον ανεβαίνει στις 68.394.
Συγκεκριμένα στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα, στην ΑΣΠΑΙΤΕ και στις Ανώτατες Εκκλησιαστικές Ακαδημίες, για το ακαδημαϊκό έτος 2022-2023 οι εισακτέοι ανέρχονται σε 68.394 (στους οποίους περιλαμβάνονται όσοι και όσες πέρασαν στις Στρατιωτικές και Αστυνομικές Σχολές και στις Ακαδημίες της Πυροσβεστικής, του Εμπορικού Ναυτικού και του Λιμενικού Σώματος).
Ποια Τμήματα αποψιλώνονται από θέσεις εισακτέων-Οι μεγάλοι χαμένοι
Μεγάλος χαμένος φέτος είναι οι Γεωπονικές Σχολές των κεντρικών αλλά και των περιφερειακών ιδρυμάτων οι οποίες χάνουν από 50 έως και 150 θέσεις.
Χαρακτηριστικά παραδείγματα η σχολή Γεωπονίας στο Διεθνές Πανεπιστήμιο (Θεσσαλονίκη) και η σχολή Γεωπονίας του Πανεπιστήμιου Πελοποννήσου (Καλαμάτα) χάνουν από 100 εισακτέους η κάθε μία, ενώ η Σχολή Γεωπονίας του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας (Βόλο) χάνει 75 εισακτέους.
Επιπλέον, από τις εννέα σχολές του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών, στις πέντε παρατηρείται μείωση του αριθμού των θέσεων που ξεκινούν από τις 50 και φτάνουν έως τις 150 θέσεις, κυρίως σε τμήματα με έδρα πόλεις της περιφέρειας, όπως η Σχολή Διοίκησης Γεωργικών Επιχειρήσεων και Συστημάτων Εφοδιασμού (Θήβα) που χάνει φέτος 150 θέσεις.
Τα τμήματα Μαθηματικών και Φυσικής καταγράφουν στο σύνολό τους απώλειες. Ενδεικτικά, το τμήμα Μαθηματικών της Σάμου χάνει φέτος 159 θέσεις, το τμήμα Μαθηματικών της Καστοριάς 50 θέσεις, καθώς και τα τμήματα Εφαρμοσμένων Μαθηματικών του Ηρακλείου χάνουν από 114 και 126 θέσεις αντίστοιχα.
Τη μεγαλύτερη, πάντως, μείωση εισακτέων καταγράφουν οι εξής σχολές:
1. ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ - ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ: -180 θέσεις
2. ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ - ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ: -170 θέσεις
3. ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ - ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ: -160 θέσεις
4. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ - ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ: -159 θέσεις
5. ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ – ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ: -150 θέσεις
6. ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ - ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ: -150 θέσεις
7. ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΓΕΩΡΓΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ – ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ: -150 θέσεις
8. ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ -ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ: -130 θέσεις
Στους μεγάλους χαμένους συγκαταλέγονται, μεταξύ άλλων, το τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου (100 θέσεις), το τμήμα Περιφερειακής και Οικονομικής Ανάπτυξης του Γεωπονικού Πανεπιστημίου (120 θέσεις), το Τμήμα Στατιστικής και Αναλογιστικών Χρηματοοικονομικών Μαθηματικών του Πανεπιστημίου Αιγαίου (100 θέσεις), το Τμήμα Κοινωνικής Ανθρωπολογίας και Ιστορίας του Πανεπιστημίου Αιγαίου (120 θέσεις) και το Τμήμα Γεωλογίας του Πανεπιστημίου Πατρών (112 θέσεις).
Ακολουθεί ο πίνακας με τα Τμήματα που καταγράφουν με μεγαλύτερη απώλεια θέσεων εισακτέων:
πηγή:alfavita
ΣΧΟΛΕΣ | ΕΙΣΑΚΤΕΟΙ 2022 | ΕΙΣΑΚΤΕΟΙ 2021 | ΔΙΑΦΟΡΑ |
ΘΕΟΛΟΓΙΑ ΑΠΘ | 150 | 212 | -62 θέσεις |
ΘΕΟΛΟΓΙΑ – ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΑΠΘ | 50 | 103 | -80 θέσεις |
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ ΚΑΙ ΓΕΩΡΓΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ - ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ | 90 | 146 | -56 θέσεις |
ΔΑΣΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ – ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ | 120 | 190 | -70 θέσεις |
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΓΕΩΡΓΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ – ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ | 120 | 270 | -150 θέσεις |
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΖΩΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ – ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ | 80 | 134 | -54 θέσεις |
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ – ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ | 100 | 220 | -120 θέσεις |
ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ - ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ | 200 | 350 | -150 θέσεις |
ΔΑΣΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ & ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ - ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ | 180 | 235 | -55 θέσεις |
ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ – ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ | 200 | 300 | -100 θέσεις |
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ - ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ | 150 | 335 | -185 θέσεις |
ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ – ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ | 250 | 350 | -100 θέσεις |
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ – ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ | 140 | 220 | -80 θέσεις |
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΟΠΟΓΡΑΦΙΑΣ ΚΑΙ ΓΕΩΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ – ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ | 60 | 128 | -68 θέσεις |
ΦΥΣΙΚΗΣ – ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ | 100 | 220 | -120 θέσεις |
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΙΟΛΟΓΙΑΣ - ΕΚΠΑ | 200 | 265 | -65 θέσεις |
ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ -ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ | 120 | 205 | -85 θέσεις |
ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ - ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ | 200 | 300 | -100 θέσεις |
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ - ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ | 130 | 230 | -100 θέσεις |
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑΣ – ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ | 160 | 280 | -120 θέσεις |
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ - ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ | 150 | 309 | -159 θέσεις |
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ – ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ - ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ | 200 | 300 | -100 θέσεις |
ΓΡΑΦΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΟΠΤΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ – ΠΑΔΑ | 120 | 215 | -95 θέσεις |
ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΠΑΔΑ | 350 | 403 | -53 θέσεις |
ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ - ΠΑΔΑ | 160 | 228 | -68 θέσεις |
ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ – ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ | 200 | 350 | -150 θέσεις |
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ -ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ | 220 | 400 | -180 θέσεις |
ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ -ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ | 300 | 470 | -170 θέσεις |
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ -ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ | 100 | 150 | -50 θέσεις |
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΟΡΥΚΤΩΝ ΠΟΡΩΝ -ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ | 100 | 200 | -100 θέσεις |
ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ -ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ | 320 | 450 | -130 θέσεις |
ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ, ΙΧΘΥΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΥΔΑΤΙΝΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ – ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ | 120 | 195 | -75 θέσεις |
ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ-ΑΓΡΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ – ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ | 100 | 170 | -70 θέσεις |
ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ – ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ | 80 | 160 | -80 θέσεις |
ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ – ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ | 150 | 215 | -65 θέσεις |
ΙΣΤΟΡΙΑΣ & ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ – ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ | 220 | 307 | -87 θέσεις |
ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ – ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ | 200 | 265 | -65 θέσεις |
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΥΛΙΚΩΝ – ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ | 60 | 131 | -71 θέσεις |
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ – ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ) - ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ | 50 | 164 | -114 θέσεις |
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ – ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ) - ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ | 50 | 176 | -126 θέσεις |
ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ - ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ | 130 | 208 | -78 θέσεις |
ΦΥΣΙΚΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ- | 130 | 176 | -46 θέσεις |
ΓΕΩΛΟΓΙΑΣ – ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ | 80 | 192 | -112 θέσεις |
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ – ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ | 220 | 290 | -70 θέσεις |
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ – ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ | 120 | 180 | -60 θέσεις |
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΩΝ ΥΛΙΚΩΝ – ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ | 70 | 146 | -76 θέσεις |
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ – ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ | 90 | 250 | -160 θέσεις |
ΖΩΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ, ΑΛΙΕΑΣ ΚΑΙ ΥΔΑΤΟΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΩΝ – ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ | 100 | 190 | -90 θέσεις |
ΙΣΤΟΡΙΑΣ – ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ – ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ | 120 | 200 | -80 θέσεις |
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ – ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ | 247 | 333 | -86 θέσεις |
ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ – ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ | 130 | 230 | -100 θέσεις |
ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΑΓΑΘΩΝ – ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ | 110 | 159 | -49 θέσεις |
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ – ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ | 200 | 366 | -166 θέσεις |
ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ – ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ | 150 | 201 | -51 θέσεις
|