Λήγουν στο τέλος του Ιουνίου χιλιάδες συμβάσεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών, οι οποίοι πρέπει να κάνουν αίτηση στον ΟΑΕΔ για έκδοση κάρτας ανεργίας καθώς και αίτηση για το επίδομα ανεργίας.
Να σημειωθεί πως μετά τη λήψη και της τελευταίας σύμβασης ο άνεργος εκδίδει ηλεκτρονικά πρώτα δελτίο ανεργίας και μετά υποβάλλει ηλεκτρονική αίτηση για το επίδομα τακτικής ανεργίας.
Ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δώσει στην διόρθωση των προσωπικών του δεδομένων και στη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του.
Για την αίτηση για το επίδομα ανεργίας
Στην αίτηση για το επίδομα τακτικής ανεργίας καταχωρείτε τα προστατευόμενα μέλη, προσθέτοντας όλα τα στοιχεία που ζητά η ηλεκτρονική φόρμα (πχ ΑΜΚΑ). Πριν την υποβολή και ολοκλήρωση της αίτησης, σε εμφανές σημείο ζητείται η επισύναψη των απαραίτητων δικαιολογητικών, τα οποία είναι:
1. Βεβαίωση Ενσήμων εργοδότη (τελευταίο δίμηνο)
2. Ασφαλιστική Ικανότητα (μόνο για όσους έχουν προστατευόμενα μέλη)
3. Εκκαθαριστικό της εφορίας (μόνο για τους νέους επιδοτούμενους)
4. Φωτοτυπία της 1ης σελίδας του βιβλιαρίου της τράπεζας που να φαίνεται καθαρά ο αριθμός ΙΒΑΝ και στο οποίο το όνομα σας θα είναι πρώτο όνομα στο λογαριασμό. Σημείωση: Αντίγραφο αστυνομικής ταυτότητας επισυνάπτεται μόνο εάν τα στοιχεία αυτής έχουν τροποποιηθεί ώστε να ελεγχθούν και να καταχωρηθούν από εμάς τα ορθά στοιχεία.
Προσοχή
1. Οι Αναπληρωτές Καθηγητές επιλέγουν το ΚΠΑ2 της μόνιμης κατοικίας τους και όχι το ΚΠΑ2 που αντιστοιχεί σύμφωνα με τη διεύθυνση εργασίας
2. Η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων για το επίδομα τακτικής ανεργίας είναι 60 ημέρες από την ημερομηνία απόλυσης και η επιδότηση τους αρχίζει από την 7η ημέρα εάν η εγγραφή γίνει μέσα στις πρώτες 7 ημέρες, εάν η αίτηση υποβληθεί μετά το 7ήμερο τότε η επιδότηση αρχίζει από την ημερομηνία υποβολής της αίτησης.
3. Η πρώτη παρουσία είναι απαραίτητο να πραγματοποιηθεί δύο μήνες μετά την αίτηση και έχει περιθώριο 1 μήνα. Τα διαστήματα αναγράφονται απευθείας μετά την ηλεκτρονική ολοκλήρωση της αίτησης.
Οδηγίες βήμα - βήμα για την έκδοση κάρτας ανεργίας
Εισέρχεστε στην ιστοσελίδα του ΟΑΕΔ και από εκεί στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Οργανισμού.
Εάν διαθέτετε κωδικούς ΟΑΕΔ συμπληρώνετε «Όνομα χρήστη» και «Συνθηματικό».
Διαφορετικά επιλέγετε: «Σύνδεση στο Σύστημα μέσω πιστοποίησης από την ΑΑΔΕ»
Βήμα 1
Αφού εισέλθετε στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του ΟΑΕΔ από την Αρχική Σελίδα των ηλεκτρονικών υπηρεσιών επιλέγετε: «Έκδοση Δελτίου Ανεργίας»
Βήμα 2
Στην συνέχεια σας εμφανίζεται η ερώτηση για το αν προέρχεστε από Λήξη Εργασιακής Σχέσης (Απόλυση,αποχώρηση κτλ) ή Μονομερή Υπεύθυνη Δήλωση, την οποία συμπληρώνετε με «ΝΑΙ».
Βήμα 3
Στην συνέχεια το σύστημα σας ζητάει να επιλέξετε τον «τρόπο λήξης της εργασιακής σχέσης» καθώς και την ημερομηνία λήξης της σύμβασης:
Βήμα 4
Στην συνέχεια συμπληρώνετε το ακόλουθο πεδίο αναλόγως της ειδικότητας σας
Βήμα 5
Στο βήμα αυτό, εμφανίζονται προσυμπληρωμένα τα στοιχεία της κατοικίας σας. Μπορείτε να κάνετε τροποποίηση αν δεν είναι σωστά.
Προσοχή: Οι Αναπληρωτές Καθηγητές πρέπει να καταχωρίσουν τη διεύθυνση της μόνιμης κατοικίας τους γιατί από εδώ θα προέλθει στο επόμενο βήμα και το ΚΠΑ2 που που θα παραλάβει την αίτηση σας.
Βήμα 6
Επιλέξτε την Αρμόδια Υπηρεσία ΚΠΑ2 που θα παραλάβει την αίτηση σας. Το κατάστημα του ΟΑΕΔ που θα παραλάβει την αίτηση σας εξαρτάται από την διεύθυνση μόνιμης κατοικίας που έχετε δηλώσει παραπάνω.
Βήμα 7
Συμπληρώνετε τα κατάλληλα πεδία και πατάτε «Υποβολή»
Bίντεο: Οδηγίες για έκδοση Δελτίου Ανεργίας
Δείτε και το σχετικό βίντεο του ΟΑΕΔ με οδηγίες για την υποβολή Ηλεκτρονικής Αίτησης για επιδότηση ανεργίας.
Bίντεο: Οδηγίες αίτησης για επιδότηση ανεργίας ηλεκτρονικά
πηγή:alfavita
Δείτε και το σχετικό βίντεο του ΟΑΕΔ με οδηγίες για την υποβολή αίτησης για το επίδομα ανεργίας