Παρασκευή, 22 Νοεμβρίου 2024
 
 

Μεταπτυχιακά Εξ Αποστάσεως

Αγγελίες

Tickets Market - Φθηνά Εισιτήρια

Πανελλαδικές 2024 - Μηχανογραφικό 2024

edu4u.gr facebook page

Share
Edu4u Admin
Παρασκευή, 16 Ιουνίου 2023
Επικαιρότητα   Πανελλαδικές 2024 - Μηχανογραφικό 2024
Πανελλαδικές 2023: Οι παράγοντες που επηρεάζουν τις βάσεις εισαγωγής και οι εκτιμήσεις των βαθμολογητών
Πανελλαδικές 2023: Οι σχολές με τις υψηλότερες βάσεις εισαγωγής και οι άλλες με τις χαμηλότερες

Πανελλαδικές 2023: Οι επόμενες μέρες έως το τέλος του μήνα, που θα ανακοινωθούν οι βαθμοί σε όλα τα εξεταζόμενα μαθήματα είναι και οι πιο «βασανιστικές» για τους υποψήφιους αφού βέβαια κανείς δεν μπορεί να υπολογίσει με ακρίβεια πόσο έγραψε σε κάθε μάθημα. Στη συνέχεια όταν οι βαθμοί ανακοινωθούν και γίνει ο υπολογισμός των μορίων, οι υποψήφιοι θα κληθούν να συμπληρώσουν το μηχανογραφικό δελτίο -εξίσου δύσκολη διαδικασία- και μετά έρχεται η αναμονή για τις βάσεις οι οποίες αναμένεται να ανακοινωθούν στο τέλος Ιουλίου.

Πάντως από την Τετάρτη, ξεκίνησε η βαθμολόγηση και των γραπτών της Ιστορίας, της Φυσικής και της Οικονομίας, των Πανελλαδικών εξεταζόμενων μαθημάτων με τα οποία ολοκληρώθηκε η εξέταση των περίπου 70.000 υποψηφίων των Γενικών Λυκείων και έκλεισε ο μεγάλος γύρος των φετινών Πανελλαδικών Εξετάσεων (Απομένουν οι εξετάσεις στα ειδικά μαθήματα στα οποία παίρνουν μέρος πολλοί λιγότεροι υποψήφιοι).

Παράλληλα, προχωρά με γοργούς ρυθμούς η βαθμολόγηση των γραπτών της Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας (που αφορά το σύνολο των υποψηφίων των ΓΕΛ) καθώς και των γραπτών των Αρχαίων Ελληνικών, των Μαθηματικών, της Βιολογίας, των Λατινικών, της Χημείας και της Πληροφορικής.

Οι πρώτες εκτιμήσεις των βαθμολογητών κάνουν λόγο για αυξημένη δυσκολία (σε σχέση με πέρσι) στη Φυσική, τη Βιολογία και τη Χημεία καθώς και στα Μαθηματικά. Όπως είναι γνωστό τα μαθήματα αυτά επηρεάζουν σημαντικά το 3ο Επιστημονικό Πεδίο (Επιστήμες Υγείας) καθώς και το 2ο Επιστημονικό Πεδίο (Θετικές Επιστήμες).

Εάν οι εκτιμήσεις επαληθευτούν (καθώς είναι νωρίς ακόμη για προβλέψεις με κριτήριο τη βαθμολογία και τις επιδόσεις των υποψηφίων) τότε αναμένεται να έχουμε υποχώρηση των βάσεων εισαγωγής τόσο στις Ιατρικές, Οδοντιατρικές και Φαρμακευτικές σχολές όσο και στις πολυτεχνικές και φυσικομαθηματικές σχολές που συνωστίζονται μαζί με άλλες στο 3ο και 2ο Επιστημονικό Πεδίο.

Όσον αφορά στα υπόλοιπα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα, οι εκτιμήσεις κάνουν λόγο για λίγο δυσκολότερα από πέρσι Αρχαία Ελληνικά, ίδιο περίπου βαθμό ευκολίας/δυσκολίας στην Οικονομία αλλά ευκολότερα θέματα στην Ιστορία, τα Λατινικά και την Πληροφορική.

Εδώ εάν οι προβλέψεις επαληθευτούν, δηλαδή αντιστοιχηθούν και με τις επιδόσεις των υποψηφίων τότε είναι πιθανόν οι σχολές του 1ου Επιστημονικού Πεδίου (Ανθρωπιστικές Επιστήμες) και του 4ου Επιστημονικού Πεδίου (Επιστήμες Οικονομίας και Πληροφορικής) να σημειώσουν μικρές αυξομειώσεις στις βάσεις εισαγωγής τους σε σχέση πάντα με τις περσινές βάσεις εισαγωγής.

Η Έκθεση (Νεοελληνική γλώσσα και Λογοτεχνία)

Να θυμίσουμε πριν απ΄όλα ότι στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας φέτος το άριστα για το πρώτο θέμα, την περίληψη που καλούνται να κάνουν οι υποψήφιοι, είναι 20 μονάδες στις συνολικά 100 από 15 μονάδες που ήταν έως πέρυσι.

Η Εκθεση είναι το πιο απρόβλεπτο βαθμολογικά μάθημα. Αποτελεί δε ένα μάθημα με σταθερά αυξημένο ποσοστό γραπτών «κάτω από τη βάση» στις πανελλαδικές εξετάσεις για τα ΑΕΙ, αλλά και μεγάλα ποσοστά απόκλισης της αξιολόγησης των βαθμολογητών της.

Οι εκτιμήσεις των βαθμολογητών στο μάθημα αυτό φέτος είναι ίσως περισσότερο διφορούμενες από ποτέ. Ένα μεγάλο μέρος, περίπου 6 στους 10 εκτιμούν ότι το θέμα έχει μπερδέψει τους υποψήφιους ενώ οι υπόλοιποι θεωρούν ότι έχει αντιμετωπιστεί θετικά. Ωστόσο η εκτίμηση των περισσοτέρων συγκλίνει ότι τα άριστα γραπτά (18-20) δύσκολα θα ξεπεράσουν το 1%

Οι παράγοντες που επηρεάζουν την κίνηση των βάσεων εισαγωγής

Η ανίχνευση του «πώς θα κινηθούν φέτος οι βάσεις» στηρίζεται ουσιαστικά στην εξέταση τεσσάρων βασικών παραγόντων που λειτουργούν ως «πύργος ελέγχου» της κίνησης των βάσεων εισαγωγής και πριμοδοτούν τις «καταδύσεις» ή τις «αναρριχήσεις» τους. Αναφερόμαστε βεβαίως στις συντεταγμένες της διαμόρφωσης των βάσεων, που είναι:

·         Η Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής

·         Ο «βαθμός δυσκολίας-ευκολίας» των θεμάτων και οι επιδόσεις των υποψηφίων σε σχέση με τις προηγούμενες χρονιές και ιδιαίτερα σε σχέση με την τελευταία χρονιά με την οποία γίνονται οι βασικές συγκρίσεις.

·         Ο αριθμός των υποψηφίων σε σχέση με τον αριθμό των εισακτέων, που κάθε χρόνο παίζει τον ρόλο του «πασπαρτού» για τις βάσεις των τεσσάρων Επιστημονικών Πεδίων.

·         Η σχέση ζήτησης-προσφοράς θέσεων, δηλαδή, ο αριθμός των υποψηφίων που εστιάζουν το ενδιαφέρον τους στις «σχολές κύρους» ή στις «σχολές περιορισμένης ζήτησης» και οι προσφερόμενες θέσεις στις παραπάνω σχολές.

 Φέτος, προφανώς λόγω των εκλογών η κυβέρνηση επέλεξε να μη μειώσει ακόμη περισσότερο τον αριθμό των εισακτέων. Πέρυσι ο αριθμός των εισακτέων ανερχόταν σε και φέτος ανέρχεται σε. Αρα αυτός ο παράγοντας δεν θα παίξει σημαντικό ρόλο. Συνεπώς η πορεία των βάσεων θα εξαρτηθεί κατά κύριο λόγο από τις επιδόσεις στις εξετάσεις των υποψηφίων κάτι που αυτή τη στιγμή δεν γνωρίζουμε. Μια καλή εικόνα για το συγκεκριμένο θέμα θα έχουμε όταν, στα τέλη του Ιουνίου, θα ανακοινωθούν οι βαθμοί και κυρίως τα στατιστικά στοιχεία για το σύνολο των υποψηφίων ανά επιστημονικό πεδίο.

Ωστόσο μπορούμε να κάνουμε κάποιες ασφαλείς προβλέψεις που βασίζονται στη "χημεία" των στατιστικών στοιχείων των προηγούμενων χρόνων.

Η πρώτη πρόβλεψη αφορά ότι θα έχουμε και φέτος μερικές χιλιάδες κενές θέσεις, κοντολογίς ότι λόγω της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής (ΕΒΕ) από τις προσφερόμενες θέσεις εισακτέων το 10% τουλάχιστον θα μείνει ακάλυπτο!

Η δεύτερη πρόβλεψη αφορά στη ζήτηση των σχολών από τους υποψήφιους. Όλα τα στοιχεία φανερώνουν ότι οι Ιατρικές, Πολυτεχνικές, Νομικές και Ψυχολογικές σχολές μαζί με τις στρατιωτικές θα θερίσουν την αφρόκρεμα των υψηλών βαθμολογιών με αποτέλεσμα να κρατήσουν υψηλά τις βάσεις εισαγωγής τους τόσο περισσότερο όσο κοντύτερα κατοικοεδρεύουν στα δυο μεγάλα αστικά κέντρα της χώρας. 

Αριθμός προσφερόμενων θέσεων εισακτέων από το 2019/20 έως το 2022/23

2019/20

2020/21

2021/22

2022/23

78.335

77.970

 

68.394

68.574

Να σημειώσουμε ότι από το 2020/21 ισχύει η Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής και ο αριθμός εισακτέων δεν αντιστοιχεί με τον αριθμό των εισαγομένων. Για παράδειγμα το 2020/21 είχαμε πάνω από 15.000 κενές θέσεις και το 2021/22 περίπου 10.000 κενές θέσεις

 

Οι 100 σχολές με τις υψηλότερες βάσεις το 2022

baseis2023.png

vaseis222.png

vaseissss.png

baseissss.png

vaseis00s.png

vaseisss.png

Οι σχολές κάτω από τα 10.000 μόρια

1. ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ (ΚΟΜΟΤΗΝΗ) 9.975
2. ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΟΡΥΚΤΩΝ ΠΟΡΩΝ (ΚΟΖΑΝΗ) 9.975
3. ΓΛΩΣΣΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΒΟΛΟΣ) 9.940
4. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ 9.925
5. ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΟΠΟΓΡΑΦΙΑΣ ΚΑΙ ΓΕΩΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΑΙΓΑΛΕΩ) 9.920
6. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (ΛΑΜΙΑ) 9.895
7. ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΝΙΑΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ (ΚΑΡΔΙΤΣΑ) 9.875
8. ΓΕΩΛΟΓΙΑΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) 9.850
9. ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ (ΡΟΔΟΣ) 9.850
10. ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ (ΛΑΡΙΣΑ) 9.800
11. ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) – ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ 9.775
12. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΤΡΙΠΟΛΗ) 9.770
13. ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΧΩΡΟΤΑΞΙΑΣ, ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ (ΒΟΛΟΣ) 9.766
14. ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ (ΚΑΡΔΙΤΣΑ) 9.750
15. ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ, ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) 9.725
16. ΤΕΧΝΩΝ ΗΧΟΥ ΚΑΙ ΕΙΚΟΝΑΣ (ΚΕΡΚΥΡΑ) 9.725
17. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ 9.695
18. ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠTΥΞΗΣ, ΑΓΡΟΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ (ΨΑΧΝΑ ΕΥΒΟΙΑΣ) 9.690
19. ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ (ΚΟΜΟΤΗΝΗ) 9.685
20. ΓΕΩΛΟΓΙΑΣ (ΠΑΤΡΑ) 9.670
21. ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ) 9.660
22. ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΥΛΙΚΩΝ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ) 9.645
23. ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ (ΧΙΟΣ) 9.620
24. ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ (ΙΩΑΝΝΙΝΑ) 9.619
25. ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ (ΚΕΡΚΥΡΑ) 9.610
26. ΔΑΣΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ (ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ) 9.595
27. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΚΑΣΤΟΡΙΑ) 9.560
28. ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΖΩΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ (ΛΑΡΙΣΑ) 9.550
29. ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΠΑΤΡΑ) – ΠΑΝ. ΠΕΛ/ΝΗΣΟΥ 9.535
30. ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ (ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ) 9.525
31. ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ (ΛΗΜΝΟΣ) 9.525
32. ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ – ΑΓΡΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ (ΛΑΡΙΣΑ) 9.525
33. ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ, ΙΧΘΥΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΥΔΑΤΙΝΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ (ΒΟΛΟΣ) 9.525
34. ΦΥΣΙΚΗΣ (ΛΑΜΙΑ) 9.525
35. ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ (ΖΑΚΥΝΘΟΣ) 9.505
36. ΔΑΣΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ (ΚΑΡΠΕΝΗΣΙ) 9.500
37. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (ΚΑΣΤΟΡΙΑ) 9.500
38. ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ (ΑΓΡΙΝΙΟ) 9.490
39. ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΩΝ ΥΛΙΚΩΝ (ΠΑΤΡΑ) 9.479
40. ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΒΙΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΝΟΛΟΓΙΑΣ (ΔΡΑΜΑ) 9.470
41. ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ (ΛΑΡΙΣΑ) 9.470
42. ΩΚΕΑΝΟΓΡΑΦΙΑΣ ΚΑΙ ΘΑΛΑΣΣΙΩΝ ΒΙΟΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΜΥΤΙΛΗΝΗ) 9.460
43. ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ (ΑΡΤΑ) 9.455
44. ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ (ΛΑΡΙΣΑ) 9.450
45. ΙΣΤΟΡΙΑΣ, ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΩΝ ΑΓΑΘΩΝ (ΚΑΛΑΜΑΤΑ) 9.450
46. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ – ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ 9.445
47. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (ΣΑΜΟΣ) 9.445
48. ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΕΡΡΕΣ) 9.440
49. ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΩΝ ΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΩΝ (ΒΟΛΟΣ) 9.430
50. ΑΛΙΕΙΑΣ ΚΑΙ ΥΔΑΤΟΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΩΝ (ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ) (Μετονομασία του Τμήματος ΖΩΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ, ΑΛΙΕΙΑΣ ΚΑΙ ΥΔΑΤΟΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΩΝ) 9.425
51. ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ (ΤΡΙΠΟΛΗ) 9.425
52. ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ (ΚΑΛΑΜΑΤΑ) 9.396
53. ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ (ΑΡΓΟΣΤΟΛΙ) 9.385
54. ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ) 9.315
55. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΣΕΡΡΕΣ) 9.305
56. ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ (ΣΑΜΟΣ) 9.305
57. ΔΑΣΟΛΟΓΙΑΣ, ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΞΥΛΟΥ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ (ΚΑΡΔΙΤΣΑ) 9.305
58. ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ (ΑΘΗΝΑ) 9.290
59. ΦΥΣΙΚΗΣ (ΚΑΒΑΛΑ) 9.280
60. ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΟΡΥΚΤΩΝ ΠΟΡΩΝ (ΧΑΝΙΑ) 9.280
61. ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ (ΝΑΥΠΛΙΟ) 9.275
62. ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ, ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΜΟΥΣΕΙΟΛΟΓΙΑΣ (ΚΕΡΚΥΡΑ) 9.260
63. ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ (ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ) 9.220
64. ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ (ΞΑΝΘΗ) 9.200
65. ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΧΑΝΙΑ) 9.172
66. ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (ΛΑΡΙΣΑ) 9.145
67. ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ (ΚΟΜΟΤΗΝΗ) 9.144
68. ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΡΕΘΥΜΝΟ) 9.135
69. ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ (ΚΑΛΑΜΑΤΑ) 9.135
70. ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ (ΡΕΘΥΜΝΟ) 9.125
71. ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΝΑΥΠΛΙΟ) 9.125
72. ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ (ΡΕΘΥΜΝΟ) 9.118
73. ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΡΟΔΟΣ) 9.105
74. ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) 9.100
75. ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ) 9.088
76. ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ (ΡΕΘΥΜΝΟ) 9.075
77. ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) 9.055
78. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ (ΑΡΤΑ) 9.039
79. ΓΛΩΣΣΑΣ, ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΠΑΡΕΥΞΕΙΝΙΩΝ ΧΩΡΩΝ (ΚΟΜΟΤΗΝΗ) 9.020
80. ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ (ΦΛΩΡΙΝΑ) 9.020
81. ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) 9.015
82. ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ) 9.000
83. ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ (ΚΑΛΑΜΑΤΑ) 8.990
84. ΔΑΣΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ (ΔΡΑΜΑ) 8.980
85. ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΩΝ ΤΕΧΝΗΣ (ΑΙΓΑΛΕΩ) 8.980
86. ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ (ΛΑΡΙΣΑ) 8.944
87. ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑΣ (ΜΥΤΙΛΗΝΗ) 8.940
88. ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΙΟΛΟΓΙΑΣ (ΑΘΗΝΑ) 8.930
89. ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΕΡΡΕΣ) 8.920
90. ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ (ΨΑΧΝΑ ΕΥΒΟΙΑΣ) 8.875
91. ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ (ΣΥΡΟΣ) 8.840
92. ΙΣΤΟΡΙΑΣ – ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ (ΠΑΤΡΑ) 8.820
93. ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ (ΣΠΑΡΤΗ) 8.808
94. ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ (ΜΥΤΙΛΗΝΗ) 8.730
95.ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΑΡΓΟΣΤΟΛΙ) 8.675
96.ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑΣ (ΜΥΤΙΛΗΝΗ) 8.650
97.ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΜΥΤΙΛΗΝΗ) 8.650
98.ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΘΝΟΛΟΓΙΑΣ (ΚΟΜΟΤΗΝΗ) 8.620
99.ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ (ΚΑΤΕΡΙΝΗ) 8.590
100. ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ (ΧΙΟΣ) 8.575
101. ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (ΣΕΡΡΕΣ) 8.475
102. ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ (ΚΟΖΑΝΗ) 8.475
103. ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΓΕΩΡΓΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ (ΘΗΒΑ) 8.430
104. ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ (ΚΑΒΑΛΑ) 8.430
105. ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ-ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (ΣΑΜΟΣ) 8.425
106. ΙΣΤΟΡΙΑΣ (ΚΕΡΚΥΡΑ) 8.420
107. ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ 8.375
108. ΣΧΟΛΗ ΠΛΟΙΑΡΧΩΝ 8.375
109. ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΕΝΔΥΣΗΣ (ΚΙΛΚΙΣ) 8.375
110. ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΑΚΟΥΣΤΙΚΗΣ (ΡΕΘΥΜΝΟ) 8.375
111. ΔΙΕΘΝΩΝ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΚΟΖΑΝΗ) 8.375
112. ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ (ΠΡΕΒΕΖΑ) 8.375
113. ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (ΣΠΑΡΤΗ) 8.375
114. ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ (ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ) 8.350
115. ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ (ΚΑΒΑΛΑ) 8.295
116. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΚΑΣΤΟΡΙΑ) 8.290
117. ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (ΓΡΕΒΕΝΑ) 8.270
118. ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ (ΚΟΖΑΝΗ) 8.210
119. ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (ΧΙΟΣ) 8.190
120. ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ) 8.150
121. ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ (ΜΥΤΙΛΗΝΗ) 7.820
122. ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ (ΚΟΖΑΝΗ) 7.800
123. ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ (ΓΡΕΒΕΝΑ) 7.740
124. ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ (ΑΜΦΙΣΣΑ) 6.880
 
Πηγή: alfavita.gr 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 525 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Σχολές με φυσική παρουσία

Εκπαιδευτικά... και Άλλα
Κυριακή, 17 Νοεμβρίου 2024
Μουσικά Σχολεία: Πρόσκληση υποβολής αιτήσεων εμπειροτεχνών ιδιωτών μουσικών (ΕΜ16)
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 5 ημέρες

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

Κυριακή, 17 Νοεμβρίου 2024
ΔΕΠΥ: Γιατί αυξάνονται οι διαγνώσεις;
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 5 ημέρες
Κυριακή, 17 Νοεμβρίου 2024
Υπουργείο Παιδείας: Πρόβλημα με την πλατφόρμα υποβολής ηλεκτρονικών αιτήσεων/ μετεγγραφών
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 5 ημέρες
Κυριακή, 17 Νοεμβρίου 2024
Πολυτεχνείο 1973: Το Ημερολόγιο μιας εβδομάδας, του Γιάννη Ρίτσου
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 5 ημέρες
Κυριακή, 17 Νοεμβρίου 2024
Προ των πυλών βρίσκεται η αύξηση στα γενικά όρια ηλικίας συνταξιοδότησης από 1/1/2027
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 5 ημέρες
Κυριακή, 29 Σεπτεμβρίου 2024
Μεταλυκειακό Έτος - Τάξη Μαθητείας: Ξεκίνησαν οι αιτήσεις - Μέχρι πότε η διορία
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 54 ημέρες

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

Κυριακή, 29 Σεπτεμβρίου 2024
Σχολεία: Έρχεται η επόμενη μέρα χωρίς μαθήματα αλλά με απουσίες
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 54 ημέρες
Κυριακή, 29 Σεπτεμβρίου 2024
Φτιάξτε το πιο υγιεινό κολατσιό για το σχολείο
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 54 ημέρες
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης