Για «εξωπραγματικό αριθμό» λειτουργικών κενών, τον οποίο καλούνται να καλύψουν οι εκπαιδευτικοί Φυσικής Αγωγής, κάνει λόγο η Πανελλήνια Ένωση Αναπληρωτών Φυσικής Αγωγής.
Παρόλο που πριν από μόλις 1 εβδομάδα ολοκληρώθηκαν οι μόνιμοι διορισμοί των 148 Εκπαιδευτικών Φυσικής Αγωγής, (146 ΠΕ11 στη Γενική εκπαίδευση Π.Ε. & Δ.Ε. και 2 ΠΕ11.01 στην Ειδική εκπαίδευση), όπως καταμαρτυρούν οι αρμόδιες υπηρεσίες του ΥΠΑΙΘΑ, αυτοί οι διορισμοί αποτελούσαν μόνο ένα ελάχιστο ποσοστό κάλυψης των πραγματικών αναγκών σε έμψυχο δυναμικό.
Όπως τονίζει, «σύμφωνα με τα στοιχεία που αντλήθηκαν από τις ιστοσελίδες των ΔΔΕ & ΔΠΕ, μέχρι αυτή τη στιγμή τα κενά έχουν φτάσει τον αριθμό των 1.190, (360 στη Δευτεροβάθμια, 782 στην Πρωτοβάθμια και 48 στην Ειδική), ενώ παραμένουν ακόμα στη Δ.Ε. κάποιες Διευθύνσεις με μεγάλο αριθμό σχολείων, που δεν έχουν αναρτήσει τα κενά στις ιστοσελίδες τους, όπως πχ ο Πειραιάς και η Δυτική Θεσσαλονίκη, όπως επίσης η Δ’ Αθήνας, με τον Πειραιά και την Κρήτη στην Π.Ε., με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την ορθότητα των στοιχείων και την υποεκτίμησή τους εκ μέρους μας».
Αναλυτικά
Αναντιστοιχία του πλήθους των μόνιμων διορισμών, με τον εξωπραγματικό αριθμό των
«λειτουργικών κενών» που καλούνται να καλύψουν οι εκπαιδευτικοί Φυσικής Αγωγής για μια ακόμα χρονιά ως Αναπληρωτές.
Αν και πριν από μόλις 1 εβδομάδα ολοκληρώθηκαν οι μόνιμοι διορισμοί των 148 Εκπαιδευτικών Φυσικής Αγωγής, (146 ΠΕ11 στη Γενική εκπαίδευση Π.Ε. & Δ.Ε. και 2 ΠΕ11.01 στην Ειδική εκπαίδευση), όπως καταμαρτυρούν οι αρμόδιες υπηρεσίες του ΥΠΑΙΘΑ, αυτοί οι διορισμοί αποτελούσαν μόνο ένα ελάχιστο ποσοστό κάλυψης των πραγματικών αναγκών σε έμψυχο δυναμικό.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που αντλήθηκαν από τις ιστοσελίδες των ΔΔΕ & ΔΠΕ, μέχρι αυτή τη στιγμή τα κενά έχουν φτάσει τον αριθμό των 1.190, (360 στη Δευτεροβάθμια, 782 στην Πρωτοβάθμια και 48 στην Ειδική), ενώ παραμένουν ακόμα στη Δ.Ε. κάποιες Διευθύνσεις με μεγάλο αριθμό σχολείων, που δεν έχουν αναρτήσει τα κενά στις ιστοσελίδες τους, όπως πχ ο Πειραιάς και η Δυτική Θεσσαλονίκη, όπως επίσης η Δ’ Αθήνας, με τον Πειραιά και την Κρήτη στην Π.Ε., με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την ορθότητα των στοιχείων και την υποεκτίμησή τους εκ μέρους μας.
Ελπίζουμε η νέα διοίκηση του ΥΠΑΙΘΑ να εγκύψει στο συγκεκριμένο θέμα, να επαναπροσδιορίσει τα πραγματικά οργανικά κενά στις δύο βαθμίδες της εκπαίδευσης, τόσο στη γενική όσο και στην ειδική αγωγή και να τα παραχωρήσει επιτέλους για μόνιμους διορισμούς όπως οφείλει, προς όφελος κυρίως της υγείας και
ευεξίας των μαθητών.
Ακολουθούν 2 εικόνες με τα κενά ανά Περιφέρεια στην Π.Ε. και τη Δ.Ε. αντίστοιχα, όπως έχουν αναρτηθεί από τις οικείες Διευθύνσεις Εκπαίδευσης: