Ευρεία διαδικτυακή σύσκεψη , με τη συμμετοχή των στελεχών εκπαίδευσης της Θεσσαλίας και την υφυπουργό Ζ. Μακρή, υπό τον υπουργό Κ. Πιερρακάκη, θα πραγματοποιηθεί σήμερα στις 9 το πρωί. Στόχος της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας είναι τη Δευτέρα να γίνει αγιασμός για όλους τους μαθητές των τεσσάρων Νομών της Θεσσαλίας. Σύμφωνα με πληροφορίες αν και ο υπουργός Παιδείας είναι κάθετα αντίθετος στη διενέργεια τηλεκπαίδευσης για τους μαθητές της Θεσσαλίας απ ότι φαίνεται για κάποια σχολεία της Μαγνησίας της Λάρισας και της Καρδίτσας θεωρείται αναπόφευκτη. Οι εκτιμήσεις δείχνουν ότι 10 σχολικά κτίρια είναι ολοσχερώς κατεστραμμένα και ότι το 10% περίπου των υπόλοιπων σχολικών μονάδων έχουν υποστεί ζημιές που θα χρειαστούν περίπου ένα μήνα για την αποκατάστασή τους. Προβλέπεται μεταστέγαση των μαθητών σε γειτονικά σχολεία από περιοχές που έχουν πληγεί περισσότερο. Κλιμάκια της ΚΤΥΠ συνεχίζουν τις αυτοψίες σε σχολικές μονάδες της Θεσσαλίας. Θα γίνει κατασκευή οικίσκων,οι οποίοι θα χρησιμοποιηθούν ως σχολικές αίθουσες, όπου απαιτηθεί. Επίσης θα αποσταλούν σχολικά σε σχολεία . όπου αυτά που είχαν σταλεί το καλοκαίρι καταστράφηκαν στα πλημμυρισμένα σχολεία. Στους μαθητές, τη Δευτέρα, μαζί με τα βιβλία θα δοθούν σχολικά είδη , όπως τσάντες, τετράδια κλπ . Επιπλέον στους μαθητές που επλήγησαν θα χορηγηθεί τεχνολογικός εξοπλισμός (λαπτοπ ή σταθερό υπολογιστή). Ηλεκτρονική πλατφόρμα "reporting" Ηλεκτρονική πλατφόρμα "έστησε" ο υπουργός Παιδείας Κ. Πιερρακάκης, προκειμένου να έχει ο ίδιος και τα συναρμόδια υπουργεία εικόνα για την κατάσταση που βρίσκεται το κάθε σχολείο στη Θεσσαλία, και τι χρειάζεται, ώστε τη ν εεπόμενη Δευτέρα 25 Σεπτεμβρίου να ξεκινήσουν τα μαθήματα. Η ηλεκτρονική διέεύθυνση της πλατφόρμας είναι: https://edu-reporting.gov.gr/ Η ηλεκτρονική πλατφόρμα, η οποία τέθηκε σε λειτουργία την περασμένη Παρασκευή, λίγο πριν τα μεσάνυχτα περιέχει περίπου 20 ερωτήσεις στις οποίες καλείται να απαντήσει ο κάθε Διευθυντές Σχολείου χωριστά. Οι ερωτήσεις αφορούν: - Το προαύλιο του σχολείου
- Τη σκεπή σχολείου
- Τις αίθουσες
- Τον τεχνικό εξοπλισμό
- Τα βιβλία
- Τηλεφωνική επικοινωνία
- Ηλεκτρολογικές εγκαταστάσεις
- Στέγαση μαθητών
- Βιοποριστική κατάσταση των μαθητών κλπ
Πηγή:www.esos.gr
Σχόλια (
)
|