Το τελικό χρονοδιάγραμμα των ανακοινώσεων των προσλήψεων αλλά και του αριθμού προσλήψεων είναι λίγο περίεργο αλλά έχει την ερμηνεία του.
Την Τρίτη 3 Οκτωβρίου θα ανακοινωθούν οι προσλήψεις 8.800 αναπληρωτών εκ των οποίων οι 7.300 θα είναι για την Παράλληλη Στήριξη - Ειδική Αγωγή και οι 1.500 θα είναι για τη Γενική Εκπαίδευση.
Μέχρι 13 Οκτωβρίου θα υπάρξει και δεύτερη δόση για τη Γενική Εκπαίδευση και θα ανακοινωθούν άλλοι 1.500 περίπου αναπληρωτές.
Ο λόγος του "σπασίματος" των αναπληρωτών της Γενικής Εκπαίδευσης της β΄ φάσης είναι η αδυναμία έγκρισης των πιστώσεων λόγω θεμάτων εγκρίσεων του Προϋπολογισμού.
Άλλη μια "δόση" 2.700 αναπληρωτών για Παράλληλη Στήριξη - Ειδική Αγωγή σε Γ΄ φάση θα ανακοινωθούν στις αρχές Νοεμβρίου. Προσλήψεις θα έχουμε και στη Γενική Εκπαίδευση οι οποίες θα είναι λιγότερες και θα περιλαμβάνουν και τις μη διαθέσιμες πιστώσεις από τους αναπληρωτές που προσελήφθηκαν και δεν ανέλαβαν υπηρεσία.
Για τα τμήματα ΖΕΠ και ΜΝΑΕ οι προλήψεις μετακινούνται στον Νοέμβρη αλλά δεν έχει προγραμματιστεί μαζί με τις παραπάνω προσλήψεις των αρχών Νοεμβρίου.
Βέβαια ο Υπουργός Παιδείας κ. Κυριάκος Πιερρακάκης σε τηλεφωνική επικοινωνία με τον δημοσιογράφο Τάκη Χατζή (alpharadio) διευκρίνισε ότι: Οι προσλήψεις στη γενική εκπαίδευση θα γίνουν κανονικά, όπως και πέρυσι, και ότι ο επιπλέον προϋπολογισμός που εξασφαλίστηκε για την ειδική αγωγή δεν έχει επιπτώσεις στις προσλήψεις στη γενική εκπαίδευση. Ως εκ τούτου, δεν υπάρχει κανένα οικονομικό πρόβλημα για τις προσλήψεις στη γενική εκπαίδευση και όλες οι κενές θέσεις θα καλυφθούν, όπως και πέρυσι.
Ο δημοσιογράφος ισχυρίστηκε ο υπουργός τον διαβεβαίωσε ότι οι προσλήψεις στην Γενική Εκπαίδευση θα γίνονται σταδιακά για την ορθή εξοικονόμιση πόρων.
Όπως γίνεται κατανοητό, η κατάσταση στη Γενική αγωγή παραμένει εξαιρετικά δύσκολη, καθώς τα κενά στα σχολεία είναι υπερπολλαπλάσια παρόλες τις προσπάθειες πολλών διευθυντών Εκπαίδευσης να μειώσουν τμήματα σχολείων υπερφορτώνοντας τις αίθουσες ή να φορτώσουν με υπερωρίες εκπαιδευτικούς.
Είναι φανερό στο πλαίσιο αυτό ότι δεν είναι καθόλου τυχαίες οι πιέσεις πολλών διευθυντών να φορτωθούν οι σχολικές αίθουσες με το μέγιστο αριθμό που προβλέπει ο νόμος αδιαφορώντας για τους όρους και τις προϋποθέσεις της εκπαιδευτικής διδικασίας.
Πηγή: alfavita.gr