Με την υφυπουργό Παιδείας Ζέττα Μακρή να κάνει λόγο για «ψηφιακή εκπαιδευτική μεταρρύθμιση που θα βοηθήσει να απαλλαγούν από την οικονομική επιβάρυνση οι γονείς και παράλληλα θα στηρίξει τον εκσυγχρονισμό των σχολείων και την μάθηση», ολοκληρώθηκε στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής την Παρασκευή η συζήτηση επί της αρχής, του νομοσχεδίου με τίτλο «Ρυθμίσεις
για την ψηφιακή Εκπαιδευτική Πύλη και το Ψηφιακό Φροντιστήριο,
επαγγελματικός προσανατολισμός στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση, μέτρα
στήριξης του εκπαιδευτικού συστήματος στις απομακρυσμένες περιοχές». Η υφυπουργός Παιδείας χαρακτήρισε «απολύτως αστήριχτες», τις αιτιάσεις των κομμάτων της αντιπολίτευσης ότι, «πίσω
από τις βαρύγδουπες εξαγγελίες και τις ωραιοποιήσεις περί δήθεν
εκπαιδευτικής ψηφιακής μεταρρύθμισης κρύβεται η προσπάθεια της
κυβέρνησης να μην προσλάβει το αναγκαίο μόνιμο εκπαιδευτικό προσωπικό
και να οδηγήσει σε κλείσιμο και συγχωνεύσεις των δημόσιων σχολείων για
να ενισχυθεί η ιδιωτική εκπαίδευση». «Οι ρυθμίσεις του νομοσχεδίου αγγίζουν όλες τις οικογένειες που έχουν παιδιά στο δημοτικό, στο γυμνάσιο και στο λύκειο. Το ψηφιακό φροντιστήριο δεν φιλοδοξεί να αντικαταστήσει την δια ζώσης διδασκαλία. Η
εμπειρία την οποία είχαμε από την πανδημία, το ψηφιακό αυτό κεκτημένο,
μας οδήγησε μεταξύ άλλων, να ξέρουμε πάρα πολύ καλά πόσο αναντικατάστατη
είναι η δια ζώσης εκπαίδευσης και πόσο απαραίτητη είναι για τα παιδιά».
Ιδιαίτερη έμφαση έδωσε η κ. Μακρή στο άρθρο 3, «που επιδιώκει να
στηρίξει τη μάθηση μέσω της ψηφιακής εκπαιδευτικής πύλης που είναι
αποκλειστικά εκπαιδευτικού περιεχομένου φιλοδοξώντας ότι θα γίνει
αργότερα ίσως η μοναδική μορφή επικοινωνίας μεταξύ εκπαιδευτικών -γονέων
-μαθητών και μεταξύ του υπουργείου». Έμφαση έδωσε και στο «δωρεάν ψηφιακό φροντιστήριο», σημειώνοντας ότι «συμπληρωματικά
και υποστηρικτικά γίνεται χρήση του, έχοντας όμως την εγκυρότητα της
επιλογής από το υπουργείο Παιδείας και με εκπαιδευτικούς που έχουν
εμπειρία, καθώς επίσης και τη δυνατότητα να κάνουν χρήση τα παιδιά χωρίς
καμία οικονομική επιβάρυνση». «Το ψηφιακό φροντιστήριο για τους μαθητές της γ ‘ λυκείου
για τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα και μάλιστα και για μαθήματα
τα οποία δεν περιλαμβάνονται στο ωρολόγιο πρόγραμμα, είναι επίσης μια
πολύ σημαντική επιβάρυνση για τους γονείς η οποία εξαλείφεται» ανέφερε. Όπως είπε, «οι εκπαιδευτικοί θα συμβάλουν με τη δική τους θέληση
στην προσπάθεια αυτή και ήδη έχει εκδοθεί η πρόσκληση για την κατάθεση
των σχετικών υποψηφιοτήτων, θα είναι μόνιμοι διορισμένοι, ενώ αν δεν
συμπληρωθεί ο απαιτούμενος αριθμός, θα υπάρχουν και αναπληρωτές». «Αντιλαμβάνεστε
λοιπόν πόσο αυτό θα βοηθήσει και θα ανακουφίσει τους γονείς και
κηδεμόνες από μια πολύ μεγάλη οικονομική επιβάρυνση», πρόσθεσε. Ακόμα, η κ. Μακρή στάθηκε ιδιαίτερα, «στην ειδική ηλεκτρονική εφαρμογή και τη δωρεάν παροχή συμβουλευτικής», τονίζοντας ότι «είναι
μία παρά πολύ σημαντική πρωτοβουλία για τους μαθητές της πρώτης τάξης
λυκείου, που θα τους βοηθήσει στο επαγγελματικό τους μέλλον και θα
γίνεται από εξειδικευμένους επαγγελματίες οι οποίοι θα τους καθοδηγούν
σωστά». alfavita.gr
Σχόλια (
)
|