Ο Κυριάκος Μητσοτάκης στην σημερινή ανάρτησή του για τον εβδομαδιαίο απολογισμό του κυβερνητικού έργου αναφέρεται στο ψηφιακό φροντιστήριο το οποίο είναι μια από τις 11 αλλαγές που εισάγονται φέτος στην εκπαίδευση καθώς και για άλλα θέματα που απασχολούν την κοινωνία.
«Καλημέρα από την Νέα Υόρκη, όπου βρίσκομαι εν όψει της Γενικής Συνέλευσης του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει και άλλες συναντήσεις, και φυσικά θα βρεθώ και με την Ομογένεια, όμως ας μην προτρέχω -αυτά θα τα συζητήσουμε την άλλη εβδομάδα!
Ξεκινώ, λοιπόν, τη σημερινή ανασκόπηση με το Ψηφιακό Φροντιστήριο,, όπου είχα τη χαρά να παρακολουθήσω το πρώτο μάθημα που πραγματοποιήθηκε την εβδομάδα που μας πέρασε! Στο μάθημα αυτό καταγράφηκαν 4.000 ταυτόχρονες συνδέσεις, ενδεικτικό της σημαντικότητας και της αποδοχής αυτής της δράσης.
Σε πρώτη φάση προσφέρεται ενισχυτική διδασκαλία για 11 πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα των ΓΕΛ και των ΕΠΑΛ με τη συνδρομή 79 καθηγητών. Στην πλήρη του ανάπτυξη, η live τηλεκπαίδευση θα καλύπτει 45 μαθήματα, ενώ θα υπάρχει και η δυνατότητα υποστήριξης στη νοηματική. Επιπλέον, το on-demand μέρος του Ψηφιακού Φροντιστηρίου θα περιλαμβάνει 2.500 μαγνητοσκοπημένα βίντεο που θα καλύπτουν όλη τη διδακτέα ύλη για 49 μαθήματα, από την Ε’ Δημοτικού μέχρι τη Γ’ Λυκείου.
Αυτή τη στιγμή, καλύπτονται τα μαθήματα της Νεοελληνικής Γλώσσας και των Μαθηματικών για όλες τις τάξεις του Γυμνασίου. Το πιο σημαντικό είναι ότι τα παιδιά θα μπορούν να στέλνουν ερωτήσεις στους καθηγητές για ό,τι τους δυσκολεύει.
Είναι μια από τις 11 αλλαγές που εισάγονται φέτος στην εκπαίδευση, προσφέροντας ελεύθερη, ισότιμη και δωρεάν πρόσβαση σε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες ανά την Ελλάδα. Είναι χρέος μας να στηρίξουμε το οικογενειακό εισόδημα με δωρεάν, ποιοτική συμπληρωματική εκπαίδευση.
Επίσης πάρα πολύ σημαντική θεωρώ και τη δέσμευση για την απαγόρευση στη χρήση κινητών στο σχολείο.
Το κινητό πρέπει να μένει στην τσάντα την ώρα του μαθήματος και πιστεύω όλοι αντιλαμβανόμαστε ότι αυτό βοηθάει πρωτίστως τα παιδιά, τη μαθησιακή διαδικασία αλλά και την κοινωνικοποίησή τους.
Σκεφτόμαστε να προμηθεύσουμε τα σχολεία με lockers -δοκιμαστικά στην αρχή- για να κλειδώνουν τα κινητά τους οι μαθητές και οι μαθήτριες και να τα παίρνουν όταν φεύγουν.
Πηγή : alfavita.gr