ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΟΥΝ τις δεξιότητες που αποκτώνται εκτός του σχολείου και του πανεπιστημίου παροτρύνει τα κρατη μελη η Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Ειδικότερα, στο πλαίσιο της στρατηγικής της για τη δημιουργία θέσεων εργασίας και ανάπτυξης, η Κομισιον άρχισε να εφαρμόζει πρωτοβουλία για την αναγνώριση των δεξιοτήτων και των ικανοτήτων που αποκτώνται εκτός του σχολείου και του πανεπιστημίου. Σκοπός της πρότασης της Επιτροπής είναι να αυξηθούν οι ευκαιρίες απασχόλησης, ιδίως για τους άνεργους νέους και για εκείνους που έχουν λιγότερα τυπικά επαγγελματικά προσόντα, όπως οι ηλικιωμένοι και οι εργαζόμενοι χαμηλής ειδίκευσης. Επιπλέον, αποβλέπει στην ευρύτερη πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, ιδίως αηο τους φοιτητές μεγαλύτερης ηλικίας Με αυτή τη σύσταση η Επιτροπή παρακινεί τα κράτη μελη να καθιερώσουν, έως το 2015, εθνικά συστήματα για την επικύρωση της μη τυπικής και της άτυπης μάθησης. Αυτό θα έδινε τη δυνατότητα στους πολίτες να αποκτούν πλήρη ή μερική Προς το παρόν, τέσσερα κροτη μελη έχουν ολοκληρωμένα συστήματα για την επικύρωση της μη τυπικής και της άτυπης μάθησης. σειρά επαγγελματικών προσόντων με βάση δεξιότητες και ικανότητες που αποκτώνται εκτός του πλαισίου της τυπικής εκπαίδευσης. Προς το παρόν, μόνο η Φινλανδία, η Γαλλία, το Λουξεμβούργο και οι Κάτω Χώρες έχουν θεσπίσει ολοκληρωμένα συστήματα για την επικύρωση της μη τυπικής και της άτυπης μάθησης. Η πρόταση της Επιτροπής εξετάστηκε στο πλαίσιο των εξής δύο πρωτοβουλιών της στρατηγικής Ευρώπη 2020 : Ατζέντα για νέες δεξιότητες και θέσεις εργασίας και Νεολαία σε κίνηση . Συμπληρώνει το Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Επαγγελματικών Προσόντων, το οποίο προωθεί την επικύρωση της τυπικής εκπαίδευσης. Η πρόταση της Επιτροπής για το νέο πρόγραμμα Erasmus για όλους 2014 - 2020 προβλέπει τη χρηματοδότηση όλων των τομέων της εκπαίδευσης, όπως τα σχολεία, τη μάθηση ενηλίκων, την τριτοβάθμια εκπαίδευση, την επαγγελματική εκπαίδευση και κα τάρτιση, καθώς και τη μη τυπική και την άτυπη μάθηση. Τα επόμενα βήματα Η προταση της Επιτροπής θα εξεταστεί από το Συμβούλιο και αναμένεται να εγκριθεί από τους υπουργούς Παιδείας και Νεολαίας στις 23 - 24 Νοεμβρίου. Η μη τυπική μάθηση πραγματοποιείται σε ένα περιβάλλον τυπικής μάθησης και, γενικώς, δεν οδηγεί στην απόκτηση κάποιου προσόντος ή διπλώροτος. Κατά κανόνα, περιλαμβάνει δέσμες μαθημάτων, εργαστήρια, συνέδρια ή σεμινάρια. Η άτυπη μάθηση πραγματοποιείται σε διάφορα περιβάλλοντα, όπως στο σπήι, στην εργασία, σε μια ένωση ή με την καθημερινή επικοινωνία μεταξύ των ανθρώπων. Περιλαμβάνει, επίσης, την εκμάθηση γλωσσών, καθώς και πολιτιστικά ήθη και έθιμα. Πηγή: ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ women who cheat on their husband click unfaithful husband click here click percent of women that cheat generic mexico pharmacy viagra go link
Σχόλια (
)
|