Σάββατο, 06 Μαρτίου 2021
 
 

Μεταπτυχιακά Εξ Αποστάσεως

Αγγελίες

Tickets Market - Φθηνά Εισιτήρια

Πανελλαδικές 2020 - Μηχανογραφικό 2020

Μετεγγραφές

edu4u.gr facebook page

Share
Edu4u Admin
Δευτέρα, 11 Φεβρουαρίου 2013
Σχολές - Τμήματα   Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα
Η Λαμία εκτός από το Πανεπιστήμιο χάνει και το ΤΕΙ
 

Σύμφωνα με έγγραφο, που έστειλε την Τετάρτη 6/2 ο ίδιος ο Υπουργός Παιδείας στο ΤΕΙ Λαμίας, προτείνεται η απορρόφηση του ΤΕΙ ΛΑΜΙΑΣ από το ΤΕΙ ΧΑΛΚΙΔΑΣ το οποίο μετονομάζεται σε «ΤΕΙ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ»

Μετά την δημοσιοποίηση του περίφημου σχεδίου "Αθηνά" οι εξελίξεις είναι ραγδαίες και όπως όλα δείχνουν εκτός από την έδρα του Πανεπιστημίου Στερεάς, το οποίο καταργείται, χάνουμε και την έδρα του "αναβαθμισμένου" ΤΕΙ ΛΑΜΙΑΣ, το οποίο θα μετονομαστεί σε «ΤΕΙ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ».

Σε άλλες Περιφέρειες, νομούς και πόλεις δουλεύουν μεθοδικά και δυναμικά και τα αποτελέσματα είναι ορατά.


Η βελτιωμένη πρόταση του Υπουργού για το ΤΕΙ Λαμίας μοιάζει με τον "Δούρειο Ίππο". Από τη μια "χρυσώνει το χάπι" προτείνοντας να έρθει στη Λαμία ένα Τμήμα Πληροφορικής από το ΤΕΙ Λάρισας και ένα Τμήμα Ηλεκτρολογίας από το ΤΕΙ Χαλκίδας, ενώ ταυτόχρονα παίρνει την έδρα και την Διοίκηση του ΤΕΙ από τη Λαμία και την πάει στη Χαλκίδα.


Το ΤΕΙ Λαμίας λοιπόν γίνεται παράρτημα της Χαλκίδας και στο εγγύς μέλλον θα αρχίσουν να "ξηλώνονται" και ένα - ένα τα τμήματα.

Είναι περιττό να πούμε ότι τόσο η Λάρισα όσο και η Χαλκίδα αντιδρούν στην μετακίνηση των παραπάνω τμημάτων στη Λαμία και έχουν "λένε" πάρει την διαβεβαίωση από τον υπουργό γι αυτό.

Λοιπόν κύριε Υπουργέ ποιος δουλεύει ποιον και τελικά τι σχέδιο είναι αυτό που "μπάζει" από παντού και έχει κάνει όλες τις τοπικές κοινωνίες άνω - κάτω και πάρα πολλούς φοιτητές με τις οικογένειές τους σε όλη τη χώρα να χάσουν τον ύπνο τους; 



Επειδή δεν υπάρχει χρόνος για χάσιμο ας αφυπνιστούν όλοι οι αιρετοί και όλοι οι φορείς. Καταρχήν να πάρουν δημόσια ξεκάθαρη θέση για όσα συμβαίνουν και μετά ας καθίσουν στο ίδιο τραπέζι και ας καταλήξουν σε μια πρόταση την οποία θα μπορούν να υποστηρίξουν και να υλοποιήσουν.

Ας το κάνουμε όσο είναι καιρός γιατί η Περιφέρεια Στερεάς σε λίγο καιρό θα είναι παρελθόν και η Λαμία από έδρα Περιφέρειας θα είναι κωμόπολη σε επαρχία της Θεσσαλίας.


Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι αυτή την κρίσιμη περίοδο για το μέλλον του ΤΕΙ ΛΑΜΙΑΣ κάποιοι φρόντισαν να μείνει χωρίς διοίκηση και να υπάρχει ένα πολυμελές Συμβούλιο το οποίο έχει συνεδριάσει δυο φορές για να βγάλει Πρόεδρο, αλλά δυστυχώς λευκός καπνός δεν βγήκε. Φαίνεται πως οι "κύριοι" αυτοί βολεύονται με αυτό το "μπάχαλο" και θα χαρούν ιδιαίτερα αν η Λαμία χάσει την έδρα και την Διοίκηση του ΤΕΙ 

Διαβάστε παρακάτω το ΕΞ. ΕΠΕΙΓΟΝ έγγραφο, που έστειλε ο Υπουργός, υπό τη μορφή ερωτήματος - πρότασης στο ΤΕΙ Λαμίας:

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙA

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ KAI ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
ΥΠΟΥΡΓΟΣ

Ιστοσελίδα:  www.minedu.gov.gr
Ταχ. Δ/νση: Α. Παπανδρέου 37
Τ.Κ. – Πόλη: 15180 – Μαρούσι
Τηλ: 210-3443508, Φαξ: 210-3443865
Μαρούσι, 6 Φεβρουαρίου 2013
Αριθ. Πρωτ: 1247

ΤΕΙ ΛΑΜΙΑΣ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ΕΞ. ΕΠΕΙΓΟΝ
Θέμα : «Υποβολή ερωτήματος για διατύπωση γνώμης σχετικά με το Σχέδιο «ΑΘΗΝΑ» για την αναδιάρθρωση των Ιδρυμάτων Ανώτατης Εκπαίδευσης» 

Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

Έχοντας υπόψη τις διατάξεις της περίπτωσης δ’ της παραγράφου 6 του άρθρου 7 του ν. 4009/2011, όπως τροποποιήθηκε με την παράγραφο 4 του άρθρου 1 του ν. 4076/2012 (Α’ 159)
Σας υποβάλλουμε ερώτημα συνοδευόμενο από ειδική τεκμηρίωση, για την από μέρους σας διατύπωση γνώμης, σχετικά με την επικείμενη πρόταση έκδοσης π.δ. αναφορικά  με  την  «Αναδιάρθρωση των Ιδρυμάτων Ανώτατης Εκπαίδευσης - Σχέδιο ΑΘΗΝΑ» και τις μεταβολές που επέρχονται στο Ίδρυμά σας.
Συγκεκριμένα, προτείνεται η απορρόφηση του ΤΕΙ ΛΑΜΙΑΣ από το ΤΕΙ ΧΑΛΚΙΔΑΣ το οποίο μετονομάζεται  σε «ΤΕΙ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ» με τις ακόλουθες προτάσεις αναφορικά με τη συγχώνευση, απορρόφηση ή κατάργηση των υφιστάμενων τμημάτων:
- Το τμήμα με κωδικό μηχανογραφικού δελτίου 745 και επωνυμία ΕΜΠΟΡΙΑΣ & ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΤΕΙ ΛΑΜΙΑΣ (ΑΜΦΙΣΣΑ) του Τ.Ε.Ι. ΛΑΜΙΑΣ απορροφάται από το τμήμα με κωδικό μηχανογραφικού δελτίου 740 και επωνυμία ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ ΤΕΙ ΧΑΛΚΙΔΑΣ (ΘΗΒΑ) του Τ.Ε.Ι. ΧΑΛΚΙΔΑΣ, και συγκροτούν το νέο τμήμα ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ του ΤΕΙ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΟΣ με έδρα την ΘΗΒΑ
- Το   τμήμα   με   κωδικό   μηχανογραφικού   δελτίου   723   και   επωνυμία ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΤΕΙ ΛΑΡΙΣΑΣ του Τ.Ε.Ι. ΛΑΡΙΣΑΣ απορροφάται από το τμήμα με κωδικό μηχανογραφικού δελτίου 506 και επωνυμία ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΤΕΙ ΛΑΜΙΑΣ του Τ.Ε.Ι. ΛΑΜΙΑΣ, και συγκροτούν το νέο τμήμα ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ του ΤΕΙ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΟΣ με έδρα την ΛΑΜΙΑ
- Το τμήμα με κωδικό μηχανογραφικού δελτίου 553 και επωνυμία ΔΑΣΟΠΟΝΙΑΣ  ΚΑΙ  ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΛΑΡΙΣΑΣ (ΚΑΡΔΙΤΣΑ) του Τ.Ε.Ι. ΛΑΡΙΣΑΣ απορροφάται από το τμήμα με κωδικό μηχανογραφικού δελτίου 522 και επωνυμία ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΞΥΛΟΥ & ΕΠΙΠΛΟΥ ΤΕΙ ΛΑΡΙΣΑΣ (ΚΑΡΔΙΤΣΑ) του Τ.Ε.Ι. ΛΑΡΙΣΑΣ, και συγκροτούν το νέο τμήμα ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΞΥΛΟΥ & ΕΠΙΠΛΟΥ του ΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ με έδρα την ΚΑΡΔΙΤΣΑ. Οι φοιτητές μπορούν να επιλέξουν την εξακολούθηση των σπουδών τους είτε στο νέο τμήμα ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΞΥΛΟΥ & ΕΠΙΠΛΟΥ του ΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ με έδρα την ΚΑΡΔΙΤΣΑ είτε  στο νέο τμήμα ΔΑΣΟΠΟΝΙΑΣ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ του ΤΕΙ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΟΣ με έδρα το ΚΑΡΠΕΝΗΣΙ.
- Το τμήμα με κωδικό μηχανογραφικού δελτίου 499 και επωνυμία ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑΣ ΤΕΙ ΧΑΛΚΙΔΑΣ του Τ.Ε.Ι. ΧΑΛΚΙΔΑΣ απορροφάται από το τμήμα με κωδικό μηχανογραφικού δελτίου 498 και επωνυμία ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑΣ  ΤΕΙ  ΛΑΜΙΑΣ  του  Τ.Ε.Ι.  ΛΑΜΙΑΣ,  και  συγκροτούν  το  νέο τμήμα ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑΣ του ΤΕΙ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΟΣ με έδρα την ΛΑΜΙΑ
- Τα  τμήμα  με  κωδικό  2021  και  επωνυμία  ΚΕΝΤΡΟ  ΞΕΝΩΝ  ΓΛΩΣΣΩΝ  & ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ του ΤΕΙ ΛΑΜΙΑΣ καταργείται. Το πάσης φύσεως προσωπικό κατανέμεται με βάση τις προτάσεις που θα αποσταλούν από το Ίδρυμα.
Β.  Η ανωτέρω  ρύθμιση  προτείνεται βάσει των κάτωθι κριτηρίων: 
Κ1. Φυσικό μέγεθος και διάρθρωση ΑΕΙ.
Κ1.1: Ελάχιστη «κρίσιμη μάζα» φοιτητικού πληθυσμού.
Κ1.2: Ελάχιστος αριθμός Σχολών.
Κ1.3: Ελάχιστος αριθμός αυτοτελών ακαδημαϊκών μονάδων.
Κ1.4: Ελάχιστος αριθμός Τμημάτων ανά Σχολή. Κ1.5: Ελάχιστος αριθμός ΔΕΠ/ΕΠ.
Κ2. Χωροταξική κατανομή
Κ2.1:  Θεραπεία  αδικαιολόγητης διασποράς/επιστημονικής  απομόνωσης
Τμημάτων ή και ΑΕΙ.
Κ3. Γνωστικό αντικείμενο
Κ3.1: Θεραπεία υπερβολικού αριθμού (ταυτόσημων ή παρεμφερών) Τμημάτων ή προγραμμάτων σπουδών (σε όλο το εύρος της Ανώτατης Εκπαίδευσης).
Κ3.2: Έλεγχος και θεραπεία της υπερεξειδίκευσης επιστημονικών αντικειμένων σε όλο το εύρος της Ανώτατης Εκπαίδευσης.
Κ3.3: Εξορθολογισμός του ακαδημαϊκού επιπέδου ορισμένων επί μέρους Τμημάτων.
Κ4. Ποιότητα/βιωσιμότητα Τμημάτων 
Κ4.1: Αναλογίες φοιτητών/ διδασκόντων 
Κ4.2: Αποφοιτήσαντες ανά έτος
Κ4.3: Βαθμολογική βάση εισαγωγής και ελκυστικότητα (% 1η προτίμηση)
Κ4.4: Κόστος ανά φοιτητή
Κ4.5: Διαθέσιμες εγκαταστάσεις εκπαίδευσης- θεωρητικής και εργαστηριακής- και φοιτητικής μέριμνας
Κ4.6: Ερευνητική δραστηριότητα και διεθνής αναγνώριση 
Κ4.7: Απορρόφηση αποφοίτων στον επαγγελματικό στίβο 
Κ4.8: Μεταπτυχιακές σπουδές και απονεμόμενα διδακτορικά 
Κ4.9: Αξιολόγηση από τους φοιτητές του Τμήματος
Κ4.10: Συμβολή στην ανάπτυξη της περιοχής και αποδοχή από την τοπική κοινωνία
Κ4.11: Το περιεχόμενο της εξωτερικής (ή και εσωτερικής) αξιολόγησής του και η συνεπαγόμενη δυναμική βελτιώσεων στα κριτήρια Κ4.1-10.
Κ5: Η συμφωνία με τις ανάγκες και τις δυνατότητες της εθνικής οικονομίας και η οικονομικοκοινωνική ανάπτυξη της χώρας .
Κ6: Η ενίσχυση του πολλαπλασιαστικού αποτελέσματος των επιτευγμάτων καθώς και των ποιοτικών και ποσοτικών αποτελεσμάτων των ιδρυμάτων.
Κ7: Η ενδυνάμωση της συλλογικής δράσης των ιδρυμάτων με στόχο την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας αυτών σε ευρωπαϊκό και διεθνές επίπεδο.
Κ8: Η ανάπτυξη και η καλλιέργεια νέων επιστημονικών και τεχνικών πεδίων ή πεδίων διεπιστημονικού χαρακτήρα που κρίνονται απαραίτητα για την ανάπτυξη της εθνικής οικονομίας.
Τα κύρια κριτήρια που ακολουθήθηκαν στην παραπάνω προτεινόμενη ρύθμιση είναι τα Κ1.1, Κ1.4, Κ1.5, Κ2.1, Κ3.3, Κ4.1, Κ4.2, Κ4.7,  Κ4.10 & Κ5.
Ευελπιστώντας στην άμεση ανταπόκριση σας για την όσο το δυνατόν συντομότερη απάντηση και τη διαβίβαση αυτής εντός τριάντα (30) ημερών από τη λήψη της παρούσας στο Fax: 210-3443865 και ηλεκτρονικά στη διεύθυνση minister@minedu.gov.gr.
Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ & ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΡΒΑΝΙΤΟΠΟΥΛΟΣ

Πηγή:lamiareport.gr
ordering abortion pills to be shipped to house abortion pill abortion pill buy online
where can i get the abortion pill online click buy cytotec for 24 week abortion
how to catch a cheat dating for married men online
generic mexico pharmacy viagra open link
redirect read here open
women who cheat why women cheat on their husbands reasons why women cheat on their husbands
i think my boyfriend cheated on me my boyfriend cheats would my boyfriend cheat
i cheated on my wife now what read what to do when your wife cheated on you
rite aid online coupon walgreens coupon printable discount prescription coupons
progesterone progesterone progesterone
discount pharmacy online discount pharmacy cards viagra coupons printable
abortion pill prices risks of abortion pill aspiration abortion

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 2945 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Συζήτηση - Γνώμες - Σχόλια
Πτυχίο κουρέα
Παρασκευή, 5 Μαρτίου 2021 - 11:09
Σχόλια (2)

Ελάχιστη βάση εισαγωγής
Πέμπτη, 4 Μαρτίου 2021 - 16:52
Σχόλια (1)

Σπουδές στην Κύπρο - Πανεπιστήμιο Λευκωσίας


8-19 οι αιτησεις των αποφοιτων
Τετάρτη, 3 Μαρτίου 2021 - 13:23
Σχόλια (1)

PARTY
Τετάρτη, 3 Μαρτίου 2021 - 10:44
Σχόλια (0)

Σπουδές στην Κύπρο - Πανεπιστήμιο Λευκωσίας

ΙΚΥ-ΕΚΟ 2018-2019
Κυριακή, 28 Φεβρουαρίου 2021 - 21:26
Σχόλια (4)

Εισακτεοι
Παρασκευή, 26 Φεβρουαρίου 2021 - 16:15
Σχόλια (1)

ερώτηση sos
Πέμπτη, 25 Φεβρουαρίου 2021 - 21:02
Σχόλια (0)

ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΣΧΟΛΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
Πέμπτη, 25 Φεβρουαρίου 2021 - 15:30
Σχόλια (2)

ΙΚΥ ΕΚΟ
Τετάρτη, 24 Φεβρουαρίου 2021 - 14:16
Σχόλια (2)

Σχολές με φυσική παρουσία

Εκπαιδευτικά... και Άλλα
Σάββατο, 6 Μαρτίου 2021
Πρωτοβουλία Πανεπιστημιακών: Όχι Αστυνομία στα Πανεπιστήμια
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 3 ώρες
Σάββατο, 6 Μαρτίου 2021
Πώς η πανδημία άλλαξε την ψυχική μας υγείας έναν χρόνο μετά – Θετικά και αρνητικά
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 4 ώρες
Σάββατο, 6 Μαρτίου 2021
Σχολεία: Τι γίνεται με τους εμβολιασμούς εκπαιδευτικών
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 4 ώρες
Σάββατο, 6 Μαρτίου 2021
Σχολεία: Στο τραπέζι παράταση σχολικού έτους, μείωση ύλης και προαγωγικές εξετάσεις
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 4 ώρες
Σάββατο, 6 Μαρτίου 2021
Φοιτητές-ΑΠΘ: Νέο συλλαλητήριο ενάντια στον νόμο Κεραμέως-Χρυσοχοΐδη
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 4 ώρες
Σάββατο, 6 Μαρτίου 2021
Οι Πρυτάνεις ζητούν να ανοίξουν τα Πανεπιστήμια
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 4 ώρες
Σελίδα 1 από 4884 (29301 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
4
5
6
7
4882
4883
4884
Επόμενο
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης