Την εφαρμογή «Καλλικράτη» στα πανεπιστήμια και στα ΤΕΙ και την αποκέντρωση σε πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση προτείνει ο ΟΟΣΑ για τη χώρα μας. Η μελέτη που διεξήγαγε ο διεθνής οργανισμός, με θέμα «Καλύτερες επιδόσεις και επιτυχείς μεταρρυθμίσεις στην εκπαίδευση. Προτάσεις για την εκπαιδευτική πολιτική στην Ελλάδα», παραδόθηκε χθες στην υπουργό Παιδείας Αννα Διαμαντοπούλου. Επικεντρώνεται στη λειτουργία της σχολικής μονάδας, στην αποκέντρωση και την αξιολόγησή της και στο νέο μοντέλο λειτουργίας που προωθεί το υπουργείο Παιδείας. Για την τριτοβάθμια εκπαίδευση: Ο ΟΟΣΑ εντοπίζει χαμηλά ποσοστά αποφοίτησης, που σημαίνει ότι οι φοιτητές που εγγράφονται σε κάποιο Ιδρυμα δεν καταφέρνουν στο σύνολό τους να αποφοιτήσουν αλλά και αυτοί που αποφοιτούν, αργούν να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους. Αναφέρει ακόμη ότι υπάρχει σοβαρό ζήτημα σχετικά με τη σύνδεση των σπουδών με την αγορά εργασίας. Για την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση: Ο ΟΟΣΑ αναφέρει ότι χρειάζεται αποκέντρωση, γιατί το σύστημα είναι κεντρικό. Οτι οι Ελληνες εκπαιδευτικοί σε δημοτικά, γυμνάσια και λύκεια δουλεύουν περισσότερο και αμείβονται λιγότερο από τους συναδέλφους τους των άλλων χωρών και προτείνει αύξηση του ωραρίου των εκπαιδευτικών. «Το γενικό συμπέρασμα», δήλωσε ο γενικός γραμματέας του ΟΟΣΑ Ανχελ Γκουρία, «είναι ότι πρέπει να στηρίξουμε την εκπαίδευση. Το μέλλον της Ελλάδας βρίσκεται στην εκπαίδευση. Η μεγάλη πρόκληση είναι να πιάνουν τόπο οι υπάρχοντες πόροι. Στο μέλλον, αν μπορούν να αυξηθούν, ακόμη καλύτερα. Οι τομείς στους οποίους εδράζεται η μελλοντική ανάπτυξη -όπως η παιδεία- είναι τομείς προτεραιότητας. Το πρόβλημα δεν είναι να μειώσουμε το χρέος ή να ισοσκελίσουμε τον προϋπολογισμό. Αυτά είναι εργαλεία. Το ζητούμενο είναι η ανάπτυξη και οι ευκαιρίες που δημιουργούνται μέσα από αυτή». click here open how to know if wife has cheated married men cheat read here men and women go meet and cheat why do men cheat on their girlfriends click did my girlfriend cheated on me
Σχόλια (
)
|