Οι θέσεις της Πανελλήνιας Ενωσης Φιλολόγων για τα θέματα της Ιστορίας Θεωρητικής Κατεύθυνσης Γ΄ τάξης Ημερήσιου Γενικού Λυκείου Τα θέματα των εξετάσεων της Ιστορίας Θεωρητικής Κατεύθυνσης είναι σαφή, μεσαίου βαθμού δυσκολίας και ανταποκρίνονται στις δυνατότητες των υποψηφίων. Στην πρώτη ομάδα θεμάτων και ειδικά στο θέμα Α1 οι προτάσεις α,δ και ε είναι σωστές και οι β,γ λανθασμένες.
Στο θέμα Α2 το περιεχόμενο των όρων βρίσκεται στις αντίστοιχες σελίδες του σχολικού βιβλίου: «Τάγματα εργασίας» σελ. 139, «Πατριαρχική Επιτροπή (1918)» σελ. 142-143, «Μικτή Επιτροπή Ανταλλαγής (1923)» σελ. 151-152.
Στο θέμα Β1 η απάντηση περιέχεται στη σελ.76. Στο θέμα Β2 η απάντηση περιέχεται στη σελ. 219.
Τα θέματα της δεύτερης ομάδας εντάσσονται στη λογική των τελευταίων χρόνων που εδράζεται περισσότερο στην απομνημονευτική και όχι στην κριτική ικανότητα των υποψηφίων.
Η πηγή στο θέμα Γι εναρμονίζεται με το κείμενο των αντίστοιχων σελίδων (43-45) του σχολικού βιβλίου και οι πρόσθετες ιστορικές πληροφορίες είναι σχετικά περιορισμένες.
Αντίθετα, το θέμα Δ1 εμπλουτίζεται με περισσότερα επιπρόσθετα ιστορικά στοιχεία από τη δοθείσα πηγή· οι σχετικές πληροφορίες του σχολικού βιβλίου εμπεριέχονται στις σελ. 168-169.
Η συνολική διαδικασία της αξιολόγησης ιστορικών ζητημάτων μέσα από τις πηγές δεν προωθεί επαρκώς τη συνδυαστική και συνθετική ικανότητα των υποψηφίων και συνεπώς δεν οδηγεί σε κριτική και δημιουργική σκέψη.
Οι ίδιες επισημάνσεις ισχύουν και για τα θέματα των Εσπερινών Σχολείων, που είναι σχεδόν παρόμοια, με εξαίρεση τις πηγές οι οποίες είναι απλούστερες και παρεμφερείς θεματικά.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Οι θέσεις την Ένωσης Ελλήνων Χημικών για το μάθημα της Βιοχημείας Τα
θέματα των γενικών εξετάσεων 2011 στο μάθημα "Χημεία - Βιοχημεία" του
πρώτου κύκλου της τεχνολογικής κατεύθυνσης βρίσκονται εντός των ορίων
της διδακτέας ύλης, έχουν διατυπωθεί με σαφήνεια και καλύπτουν μεγάλη
έκτασης αυτής.
Τα θέματα παρουσιάζουν διαβαθμισμένη δυσκολία και δίνουν τη
δυνατότητα σε όλους τους προετοιμασμένους μαθητές να ασχοληθούν με το
μεγαλύτερο μέρος των ερωτημάτων και στους πολύ καλά προετοιμασμένους να
διακριθούν. >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Οι θέσεις της ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑΣ ΕΝΩΣΗΣ ΒΙΟΕΠΙΣΤΗΜΟΝΩΝ για το μάθημα της Βιολογίας Θετικής Κατεύθυνσης
Τα
θέματα των Πανελληνίων Εξετάσεων 2011 στο μάθημα της Βιολογίας Θετικής
Κατεύθυνσης των Ημερησίων Λυκείων και ΕΠΑΛ ήταν σαφή και αφορούσαν
μεγάλο τμήμα της εξεταζόμενης ύλης. Παράλληλα, είχαν έντονη διαβάθμιση
δυσκολίας. Τα θέματα, τα οποία απαιτούσαν κριτική προσέγγιση ήταν σαφώς
περισσότερα από αυτά των προηγούμενων χρόνων, γεγονός θετικό.
Επιπρόσθετα, η έκταση των ζητούμενων απαντήσεων ήταν πολύ μεγάλη.
Επισημαίνεται ότι για την ορθή απάντηση του ερωτήματος Δ5 προαπαιτείται η
σωστή προσέγγιση προηγούμενων ερωτημάτων, γεγονός που μπορεί να
οδηγήσει σε αυξημένη απώλεια μορίων, στοιχείο μη επιθυμητό.
Τέλος, σε κάποια θέματα υπάρχουν και εναλλακτικές λύσεις οι οποίες πρέπει να γίνουν ισότιμα δεκτές. Ατυχώς
και πάλι οι οδηγίες βαθμολόγησης από την ΚΕΕ είναι ελλιπείς. Για την
εξασφάλιση της ισονομίας μιας αποτελεσματικής αξιολόγησης των υποψηφίων
απαιτείται η παροχή πληρέστερων και σαφέστερων οδηγιών.
ordering abortion pills to be shipped to house go abortion pill buy online ordering abortion pills to be shipped to house abortion pill where can i get the abortion pill online cytotec abortion open abortion pill online purchase how often do women cheat on their husbands why husbands cheat how many women cheat on their husbands why do men cheat on their girlfriends go did my girlfriend cheated on me
Σχόλια (
)
|