Μετά τα σημερινά θέματα στη Φυσική...
Εγκαταλείψτε επειγόντως τη χώρα.
Φυσικός καθηγητής σε Λύκειο. >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Οι φετινές εξετάσεις ξεκίνησαν το Σάββατο 12 Μαϊου με το μάθημα της
Νεοελληνικής γλώσσας. Το θέμα ήταν «βατό» (για το Ιντερνετ), σε ύφος
δημοσιογραφικό.
Αν και προπαγανδιστικό, έθεσε έναν επίκαιρο προβληματισμό. Με μια πρώτη
ματιά, όλες και όλοι οι υποψήφιοι μπορούσαν να απαντήσουν. Άλλο θεμα,
βέβαια, το πώς θα βαθμολογηθούν… Είναι το μάθημα στο οποίο κάθε χρόνο
παρουσιάζονται οι μεγαλύτερες αποκλίσεις μεταξύ των βαθμολογητών,
ανεξαρτήτως θέματος. Οι αριστούχοι είναι ελάχιστοι και όποιος
αναρωτιέται γιατί, ας ψάξει στη γλωσσική ένδεια, στην υποβάθμιση της
παιδείας και στα φαινόμενα κοινωνικής αλλοτρίωσης που όλοι γνωριζουμε.
Στο δεύτερο μάθημα Γενικής Παιδείας (επιλογή: Μαθηματικά ή Φυσική ή
Βιολογία ή Ιστορία) άρχισαν τα πανηγύρια. Ενώ είναι το πιο εύκολο,
αντικειμενικά, μάθημα, τα θέματα ήταν εξαιρετικά πιο δύσκολα των
αναμενόμενων. Στο μάθημα αυξημένης βαρύτητας για το 5ο πεδίο
(Μαθηματικά), η δυσκολία άρχιζε από το Β’ θέμα (δεν ειχε ξανασυμβεί…).
Πολύ δύσκολο για τα παιδιά της Θεωρητικής κατεύθυνσης, προβληματικό για
τα παιδιά της Θετικής και Τεχνολογικής. «Χωρίς κλιμάκωση δυσκολίας» τα
υπόλοιπα θέματα, σύμφωνα με τη Μαθηματική Εταιρεία.
Συμπερασμα 1ο: λιγότεροι αριστούχοι φέτος στο 5ο πεδίο και συμπίεση των βαθμολογιών στην περιοχή 12-16.
Βιολογία : σε μάθημα μικρής ύλης απαιτήθηκαν μακροσκελείς απαντήσεις.
Φυσική: έμφαση στις λεπτομέρειες της θεωρίας και εκτεταμένοι
υπολογισμοί. Ιστορία: απαίτηση συνδυαστικών απαντήσεων και υποερώτημα
που προκαλούσε σύγχυση.
Συμπερασμα 2ο : η ψυχολογία των παιδιών σε ελεύθερη πτώση! «Αν δεν
γράφουμε στο εύκολο, τι θα κάνουμε στα δύσκολα»; Σε προηγούμενο άρθρο
μας, είχαμε προβλέψει τη δυσκολία των θεμάτων και εξηγούσαμε γιατί.
Δυστυχώς επιβεβαιωθήκαμε γρήγορα!
3η μέρα και φαρμακερη για τους υποψήφιους της θετικής & τεχνολογικής
κατεύθυνσης. Η επιτροπή θεμάτων έπαιξε με τα νεύρα των παιδιών δίνοντάς
τους θέματα στα οποία σύμφωνα με τη Μαθηματική Εταιρεία «ο παρεχόμενος
χρόνος δεν ήταν επαρκής για την επιτυχή αντιμετώπισή τους από την
πλειοψηφία των υποψηφίων». Και μάλιστα θεμάτων «πολύ δυσκολότερα από τα
περυσινά» στα Μαθηματικα κατεύθυνσης (μάθημα βαρύτητας για το 2ο &
4ο πεδιο). Στη Λογοτεχνία της θεωρητικής κατ. το κείμενο ήταν
«απαιτητικό» σύμφωνα με την Ένωση Φιλολόγων.
Συμπέρασμα 3ο: εφόσον οι υποφήφιοι της θεωρητικής κατ. γίναν λιγότερο
ανταγωνιστικοί για το 5ο πεδίο, μπορούμε απλά να χαμηλώσουμε τις
βαθμολογίες τους. Στις άλλες δυο όμως κατευθύνσεις, συνεχίζουμε να
τσακίζουμε !
4η μερα: μειώνουμε τους αριστούχους στις Ιατρικές σχολές (3ο πεδιο)
βάζοντάς τους τα δυσκολότερα θέματα των τελευταίων ετών στη Βιολογία
θετικής κατ. Παίρνουμε λιγότερα άριστα γραπτά αφού έχουμε και λιγότερες
θέσεις φέτος … Στις άλλες κατευθύνσεις συνεχίζουμε να χαμηλώνουμε τις
βαθμολογίες. Ιστορία με θέματα που αποθεώνουν την παπαγαλία. Αρχές
Οργάνωσης & Διοίκησης βατές για την τεχνολογική κατεύθυνση, ετσι κι
αλλιώς λίγοι γράφουν άριστα στο μάθημα αυτό κάθε χρονο… Θεωρείται
«στριφνό».
Συμπερασμα 4ο: οι βάσεις δεν πέφτουν, τις ρίχνουμε !!! Υπολείπονται άλλα
2 μαθήματα κατεύθυνσης αλλά ήδη οι στόχοι έχουν επιτευχθεί. Σε όλα τα
πεδία οι αριστούχοι έχουν μειωθεί, οι βαθμολογίες κινούνται προς τα
κάτω. Στο 1ο πεδίο λόγω της γενικότερα αυξημένης δυσκολίας των θεμάτων
(εκκρεμεί το δυσκολότερο μάθημα, τα Αρχαία Ελληνικά), στο 2ο & το 4ο
πεδίο λόγω των Μαθηματικών κατ., στο 3ο λόγω Βιολογίας κατ. και στο 5ο
πεδίο λόγω Μαθηματικών γενικής παιδείας.
Επιλογος: δεν είναι κακό να πέφτουν οι βάσεις, προφανώς τεχνητά. Κακό
είναι να πέφτει η ψυχολογία των παιδιών, να τους μεταθέτουμε την ευθύνη
για κακές επιδόσεις, να τα αιφνιδιάζουμε. Ετσι κι αλλιως όσοι ειναι να
εισαχθούν σε σχολές, τόσοι θα εισαχθούν, ανεξαρτήτως βάσεων. Κι
ελπίζουμε να είναι οι «καλύτεροι».
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Θέλω να ρωτήσω τους κυρίους/ες που έδωσαν τις απαντήσεις των Αρχαίων Ελληνικών από την Ένωση Φροντιστηρίων Μ.Ε...
γιατί εμμένουν σε τόσο μακροσκελείς απαντήσεις στις ερμηνευτικές
ερωτήσεις του διδαγμένου κειμένου. Οι απαντήσεις είναι πολύ πιο
σύντομες. Συμβουλευτείτε λίγο τους καθηγητές που βαθμολογούν γραπτά και
θα σας απαντήσουν. Δεν καταλαβαίνετε ότι απογοητεύετε χωρίς λόγο τα
παιδιά που στηρίζονται στα σχόλια του σχολικού βιβλίου,! που είναι και
αντικείμενο εξέτασης;Τα βοηθήματα μπορεί να γράφουν ένα σωρό φλυαρίες.
Δεν απαιτούνται στις απαντήσεις. Πολλά παιδιά , καλά προετοιμασμένα,
επηρεάζονται πολύ αρνητικά για τη συνέχεια με τις απαντήσεις που δίνετε.
Λίγη φειδώ στην υπερβολή. Αν μη τι άλλο δείχνει ανασφάλεια. >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Όπως οι περισσότεροι μαθητές της Γ' Λυκείου, έτσι και εγώ,
αγανακτισμένος απο τις φετινές πανελλήνιες, αποφάσισα να αφήσω το
''ηλεκτρονικό μου στίγμα'...
Η φετινή χρονιά συνοδευόμενη από αρκετό άγχος,
διάβασμα και εξωφρενικά οικονομικά έξοδα για ''δωρεάν παιδεία'' μας
επιφύλασσε συν της άλλης την ''κακία'' του υπουργείου παιδείας.Σε δήλωσή
του το υπουργείο αποφάσισε να μειώσει τον αριθμό των εισακτέων έως και
50% ώστε να εξασφαλίσει πόρους που θα βοηθήσουν την οικονομία της χώρας.
Όλως τυχαίως η σφαγή των μαθητών στα μαθήματα της βιολογίας, μαθηματικών
γενικής παιδείας, μαθηματικών κατεύθυνσης και φυσικής κατεύθυνσης
πραγματοποιήθηκε σε μια χρονιά όπου οι περικοπές σε συντάξεις και
μισθούς δίνουν και παίρνουν.
Εύλογα κάποιος θα ισχυριστεί πως οι επιτροπές είναι υπεύθυνες για την
συγγραφή των θεμάτων, όμως εγώ δεν γνωρίζω καμία χώρα και καμιά επιτροπή
που να λειτουργεί αυτόνομα χωρίς καθοδήγηση.
Γιατί λοιπόν κυρία Διαμαντοπούλου τέτοιο μίσος για τις φετινές
πανελλήνιες; Παρά τα σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζουμε ως χώρα είναι
ανάγκη να δημιουργούμε και νέα; Συμφωνώ πως δεν γίνετε όλοι να γράψουν
άριστα. Ωστόσο δεν έχετε κανένα δικαίωμα να καταστρέφετε το μέλλον μας,
καθώς το δικό σας δεν το επηρέασε κανείς.
Δεν έχω απαίτηση να μου απαντήσετε, ούτε και θέλω βέβαια, απλώς ελπίζω
μέσω αυτής της επιστολής να συνειδητοποιήσετε ορισμένοι την σπουδαιότητα
της κατάστασης..
Φιλικά (όσο γίνεται)
Ένας μαθητής της τεχνολογικής κατεύθυνσης
----------------
Διαβαζω καθημερινα σχολια σχετικα με τις πανελληνιες.Εχετε δικιο οσοι
ειναι καλοι να περασουν εκει που πρεπει,οκ εγω δυστυχως δεν σκεφτηκα να
αρχισω απο νωρις το διαβασμα και μαθηματικα-φυσικη πηγα πολυ ασχημα.Στα
υπολοιπα ενταξει κατα τη γνωμη,εξαρταται απο το Βαθμολογητη.
Απο την αλλη ακουσα πολλες γνωμες για τους λογους που βαζουν πολυ
δυσκολα θεματα.Και αυτη που μπορω να πω οτι μου φανηκε πιο λογικη ειναι η
παρακατω:
Οτι θελουν να κανουν το τωρινο συστημα να φαινεται δυσκολο,καθολου
φιλικο προς τους μαθητες,καθολου βολικο για τους διορθωτες και οπως
παντα πολυ ωραιο για τους παρατρεχαμενους του κυριου G.A.P και ολων
αυτων που εχουν βαλει να μας καθοριζουν τη ζωη και τα τζαμπα 12 χρονια
που δουλεψαμε στο Δημοσιο περιμενοντας τις Πανελληνιες.
Περαν αυτου με το τροπο αυτο απαξιωνουν το ισως πιο αξιοκρατικο
εκπαιδευτικο συστημα που υπηρξε στη χωρα αυτη ωστε να προκαλεσουν
ενθουσιασμο (στους γονεις που τζαμπα ενα χρονο τωρα σκορπαγαν τα λεφτα
τους στη παραπαιδεια,στους καθηγητες που εκαναν οτι μπορουσαν με 30
παιδια στις ταξεις) για το νεο εκπαιδευτικο συστημα που θα ερθει ωστε
ολοι να πουν "Α τη ωραιο,και πολυ καλυτερο απο το προηγουμενο που
εστειλε τα παιδια...στο πατο"
----------------
Μολις πριν απο λιγο πληροφορηθηκα οτι υπηρχε διαρροη θεματων απο το κατα τα αλλα αδιαβλητο συστημα των πανελλαδικων!
Δεν φτανει κ.διαμαντοπουλου που μεχρι τωρα δεν μας εχετε βαλει κατι
ευκολο!δεν φτανει που το περασμενο σαββατο εγιναν αισχρα πραγματα με τα
μαθηματικα γενικης!δεν φτανει που γινεται αδικια μεγαλη σε βαρος των
παιδιων της θετικης!
Μεχρι στιγμης τα θεματα στην θεωριτικη ειναι βατα και γραφουν ολοι
καλα!στην τεχνολογικη προχθες το αοδε ηταν γελιο ενω για αλλη μια φορα η
βιολογια της θετικης ηταν πολυ δυσκολη!
Σημερα εφτασε ο κομπος στο κτενι...ειμαι πολυ οργισμενος!
Σχεδον εναν ολοκληρο χρονο διαβαζω φυσικη και να δωσω σημερα!τα θεματα
ειναι απαραδεκτα!!Ολος ο κοσμος παραμιλαει και καποιοι εξυπνοι ειχαν τα
θεματα απο πριν και καποιοι αλλοι πηγαινοντας δηθεν τουαλετα
πληροφορηθηκαν για τα θεμτα και τις λυσεις πριν καν ακομα μας
μοιραστουν!
Απαραδεκτο.....ντροπη σε ολους αυτους που ειναι αρμοδιοι για α θεματα!
Ντροπη τους. >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Είμαι μαθητής της 3ης Λυκείου σε Γενικό Λύκειο στη Λαμία. Όπως ΚΑΘΕ νέος, έτσι και εγώ έχω όνειρα.
Βλέπω τα δικά μου όνειρα, των συμμαθητών μου και των φίλων μου να
γκρεμίζονται ένα μάθημα τη φορά. Δεν έχουν όλοι τις δυνατότητες του 20,
άλλοι έχουν του 20, του 18, του 10 και πάει λέγοντας. Εφέτος όμως, ένα
παιδί που πάει να γράψει 7 και να περάσει σε ένα ΤΕΙ για να μπορέσει
αύριο-μεθαύριο να γίνει ξυλουργός, να μάθει μια τέχνη δεν μπορεί να
πραγματοποιήσει ούτε αυτό. Ένας άνθρωπος σαν εσάς βρίσκεται στα ινιά της
χώρας, τέτοιοι άνθρωποι βάζουν τα θέματα στις εξετάσεις. Δεν σκέφτονται
τον νέο, αλλά τον εαυτό τους. Ξέρετε πώς είναι στην ηλικία των 17-18 να
κάνετε όνειρα τόσα χρόνια, να προσπαθήσετε να δώσετε τον καλύτερό σας
εαυτό, να έχετε συγκρούσεις επι ένα χρονο με τον εαυτό σας και με τους
γύρω σας λόγω της ψυχολογικής αλλά και φυσιολογικής πίεσης και να σας
κόβουν τα φτερά εκεί που πάτε να απογειωθείτε; Σας εύχομαι να μην το
μάθετε ποτέ. Ούτε εσείς ούτε τα παιδιά σας. Γιατί είναι πολύ οδυνηρό.
online purchase abortion pill abortion pill pill for abortion online where can i get the abortion pill online click buy cytotec for 24 week abortion abortion pill prices read hysteroscopy dilatation and curettage dating site for married people site reasons people cheat
Σχόλια (
)
|