Σχόλιο του edu4u: Στα πλαίσια της ενημέρωσής σας θα θέτουμε επιλεκτικά υπόψη σας, κάποια άρθρα σχετικά με την πορεία των φετινών βάσεων εισαγωγής. Οι όποιες εκτιμήσεις, που θα δημοσιευθούν το αμέσως προσεχές το διάστημα, δεν μπορεί να είναι έγκυρες, γιατί δεν υπάρχουν ακόμη τα απαραίτητα αριθμητικά δεδομένα. Βασίζονται στη διαίσθηση των αρθρογράφων και εξυπερητούν κυρίως σκοπιμότητες που έχουν να κάνουν με την κυκλοφορία των έντυπων μέσων. Επειδή κάθε χρόνο παρατηρούμε το ίδιο "παιχνίδι" και κατά κανόνα οι γράφοντες διαψεύδονται (βλ. λ.χ. τις 2 τελευταίες χρονιές), θέλουμε από τη θέση αυτή να τονίσουμε στους γονείς και μαθητές, να μη παίρνουν τις μετρητοίς ότι γράφεται ή ότι θα γραφτεί, τουλάχιστον στην παρούσα φάση, που δεν έχουμε στα χέρια μας επίσημα στατιστικά. H
επιστημονική ομάδα τo edu4u, όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος θα
παρουσιάσει αναλυτική μελέτη - εκτίμηση, για το που θα κυμανθούν οι
βάσεις το 2011 για όλα τα ΑΕΙ και ΤΕΙ. Για
να προσεγγίσουμε σωστά το θέμα θα πρέπει να έχουμε στα χέρια μας, εκτός
από τον αριθμό των εισακτέων σε κάθε τμήμα (που ήδη μας δόθηκε), τις
επιδόσεις των φετινών υποψηφίων και τη διαμόρφωση των προτιμήσεών τους
για φέτος (ήδη αυτό το αναλύουμε με δεγματοληπτικά ερωτηματολόγια). Θα
είμαστε σε θέση να απαντήσουμε για το που εκτιμούμε πως θα πάνε οι
βάσεις στα 500 ΑΕΙ - ΤΕΙ, περί τα τέλη
Ιουνίου (3-4 ημέρες μετά την έκδοση των επίσημων στατιστικών των
αποτελεσμάτων από το Υπουργείο) και θα μεταφέρουμε τις εκτιμήσεις μας, μέσα στο πρόγραμμα συμπλήρωσης μηχανογραφικού δελτίου του edu4u στη στήλη που έχει τίτλο "Αναμενόμενη".
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Πτώση βάσεων προβλέπουν οι ειδικοί
Αν και το μάθημα της Χημείας -το οποίο ακόμη δεν έχει δοθεί- θα κρίνει
τη βάση στις ιατρικές σχολές, οι ειδικοί εκτιμούν ότι ανάλογη πίεση θα
δεχθούν και οι σχολές αυτού του πεδίου, καθώς είναι πιο δύσκολο φέτος
και για τους καλά προετοιμασμένους μαθητές να πετύχουν την άριστη
βαθμολογία.
Από τις μέχρι τώρα επιδόσεις των μαθητών, αλλά και με εκτίμηση του
γενικού βαθμού δυσκολίας των θεμάτων, το ποσοστό των αριστούχων θα
μειωθεί αισθητά. Τα Αρχαία Κατεύθυνσης, βασικό μάθημα του 1ου
επιστημονικού πεδίου, τα Μαθηματικά και η Βιολογία Γενικής Παιδείας,
επιβεβαιώνουν μια τέτοια εκτίμηση.
Ανάλογα πτωτικά κινούνται όπως φαίνεται και οι βάσεις του 5ου
επιστημονικού πεδίου, αφού οι υποψήφιοι της τεχνολογικής κατεύθυνσης
αντιμετώπισαν δυσκολία στο μάθημα της Φυσικής Κατεύθυνσης.
Όσον αφορά τις βάσεις του 2ου και του 4ου επιστημονικού πεδίου, με τα μέχρι τώρα δεδομένα δείχνουν μια καθαρά καθοδική τάση.
Ενδιαφέρουσες... μετακινήσεις
“Περιμένουμε να δούμε πώς θα είναι τα θέματα των Αρχών Οικονομικής
Θεωρίας, που αποτελούν βαρόμετρο για τις οικονομικές σχολές. Αυτό που
μπορούμε τώρα να πούμε για τα Οικονομικά, στα οποία εξετάστηκαν και οι
υποψήφιοι της θεωρητικής κατεύθυνσης, είναι πως είχαν αρκετό βαθμό
δυσκολίας. Ενδιαφέρον θα έχουν και οι επιλογές των υποψηφίων στο
μηχανογραφικό δελτίο, καθώς όπως όλα δείχνουν ότι πολύ λιγότεροι φέτος
θα επιλέξουν τις παιδαγωγικές σχολές, με αποτέλεσμα να πέσουν οι βάσεις
τους. Αντίθετα, πιστεύω ότι η Νομική, για παράδειγμα, θα διατηρήσει τις
δυνάμεις της”, εκτιμά ο κ. Παπαγιάγκου, συμπληρώνοντας ότι η γενική
εικόνα δείχνει πτώση βάσεων όχι μόνο στην περιφέρεια αλλά και σε ΑΕΙ και
ΤΕΙ μεγάλων αστικών κέντρων.
Τι δείχνουν τα φετινά θέματα
“Τα φετινά θέματα Φυσικής ήταν... μη φιλικά για όσους υποψήφιους είχαν
κάνει στη διάρκεια της χρονιάς μια μέτρια προετοιμασία”, εκτιμούν οι
ειδικοί.
Αυξημένο βαθμό δυσκολίας είχαν και τα θέματα των Αρχαίων για τη θεωρητική κατεύθυνση.
“Η γενική αίσθηση που υπάρχει φέτος για τα θέματα στα οποία έχουν
εξεταστεί οι υποψήφιοι είναι πως επρόκειτο για θέματα που απαιτούσαν...
φροντιστηριακά προετοιμασμένους μαθητές. Πρόκειται για καλοδουλεμένα
θέματα με διαβάθμιση δυσκολίας, έτσι ώστε να πετύχουν την πραγματικά
υψηλή βαθμολογία οι πολύ καλά προετοιμασμένοι μαθητές. Για πρώτη φορά η
κατανομή των υποψηφίων στις σχολές γίνεται με βάση τις επιθυμίες των
ισάξιων και όχι των βαθμολογικά ίσων. Αυτό σημαίνει ότι η επιτροπή των
εξετάσεων πέτυχε απόλυτα τον στόχο της”, εκτιμά ο κ. Παπαγιάγκου.
Στη Βουλή για τη Βιολογία
Ερώτηση προς την υπουργό Παιδείας κατέθεσε την Παρασκευή ο
κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της ΝΔ Μανώλης Κεφαλογιάννης, με την οποία
επισημαίνει την αδικία που προέκυψε στις φετινές πανελλαδικές εξετάσεις
στους εξεταζόμενους στο μάθημα της Βιολογίας Γενικής Παιδείας θετικής
κατεύθυνσης.
Συγκεκριμένα ο κ. Κεφαλογιάννης αναφέρει στην ερώτησή του: “Στο μάθημα
της Βιολογίας Γενικής Παιδείας θετικής κατεύθυνσης που εξετάστηκε στις
πανελλαδικές την 15η Μαΐου 2011 δόθηκε η άσκηση στο Δ3 θέμα η οποία
ζητούσε το είδος της ανοσοβιολογικής απόκρισης, αν είναι δηλαδή
πρωτογενής ή δευτερογενής. Η ίδια ακριβώς άσκηση είχε δοθεί το 2005 στις
πανελλαδικές εξετάσεις στο ίδιο μάθημα και η επίσημη λύση που δόθηκε
από το υπουργείο Παιδείας ήταν ότι η ανοσοβιολογική απόκριση ήταν
δευτερογενής. Φέτος η επίσημη λύση που δόθηκε από το υπουργείο είναι ότι
είναι πρωτογενής, και αυτό επειδή στη φετινή άσκηση προστέθηκαν στις
καμπύλες ο αριθμός των ημερών (7, 14, 21) στον άξονα του χρόνου, πράγμα
το οποίο δεν δικαιολογεί από μόνο του σε καμία περίπτωση ότι η απόκριση
γίνεται πρωτογενής.
Επειδή, σύμφωνα με την άποψη των βιολόγων, η προσθήκη του αριθμού ημερών
στον άξονα του χρόνου δεν δικαιολογεί τον χαρακτηρισμό της απόκρισης ως
πρωτογενούς.
Επειδή έχει ήδη δημιουργηθεί μεγάλη σύγχυση στους μαθητές που εξετάστηκαν στο μάθημα αυτό.
Ερωτάσθε τι πρόκειται να πράξετε για την πρόληψη και αποκατάσταση της
μεγάλης αδικίας, σε περίπτωση που ληφθεί ως σωστή η λύση ότι η απόκριση
είναι πρωτογενής και όχι δευτερογενής, όπως η επίσημη λύση του
υπουργείου Παιδείας που δόθηκε το 2005”. (Εφημ. Μακεδονία)
how to cheat on husband click find an affair my ex cheated on me site my husband cheated on me blog why some women cheat click why married men cheat dating site for married people read reasons people cheat how do i find a location of a cell phone blog.bjorback.com how to find gps location of a cell phone discount pharmacy online click viagra coupons printable amoxicillin antibiyotik fiyat amoxicilline amoxicillin dermani haqqinda
Σχόλια (
)
|