Επειδή
κάποιοι συνάδελφοι αναφέρθηκαν στο ότι δεν είναι απόλυτα σαφές, κάποιος
μαθητής να χαρακτηρίσει μια καμπύλη ως πρωτογενή ανοσοβιολογική
απόκριση, παρά μόνο όταν βρίσκονται μαζί στο ίδιο διάγραμμα και η
πρωτογενής και η δευτερογενής απόκριση, ας δούμε τι θα συμβεί αν
απομονώσουμε μόνο την καμπύλη της πρωτογενούς απόκρισης από σχολικά
βιβλία και από θέματα παλιών εξετάσεων.
Να
διαπιστώσουμε δηλαδή τι μαθαίνει ο μαθητής, κατά τη διάρκεια της
προετοιμασίας του κάνοντας τα θέματα παλαιότερων εξετάσεων σαν ασκήσεις.
Ας ξεκινήσουμε με το διάγραμμα του σχολικού βιβλίου και το αντίστοιχο διάγραμμα που υπήρχε παλαιότερα στο βιβλίο των δεσμών:
Ας δούμε τα διαγράμματα του 2003 (κανονικές και επαναληπτικές εξετάσεις):
Διαγράμματα απο τις επαναληπτικές εξετάσεις του 2007 και του 2008:
Διαγράμματα από εξετάσεις εσπερινών λυκείων:
Και φυσικά το διάγραμμα των επαναληπτικών εξετάσεων του 2005 που ήταν σχεδόν ίδιο με το φετινό:
Και το συμπέρασμα είναι μάλλον απλό: Όταν
υπάρχει καθυστέρηση στην έναρξη της παραγωγής αντισωμάτων (από τη
στιγμή που το αντιγόνο εισέρχεται στον οργανισμό ενός ατόμου), - βλέπε μπλε κύκλους στις παραπάνω εικόνες- (δεν μας ενδιαφέρει αν είναι 2 ημέρες λ.χ. ή μία εβδομάδα) μιλάμε για πρωτογενή απόκριση, τελεία και παύλα.
Άσχετα αν στο διάγραμμα υπάρχει και 2η
καμπύλη που αφορά δευτερογενή απόκριση ή αντιγόνο ή ορό ή ιντερφερόνη.
Γιατί εδώ που τα λέμε, κάτι άλλο δεν έχει ζητηθεί από το 2000 έως
σήμερα. του Νίκου Μπαντή
how often do women cheat on their husbands why husbands cheat how many women cheat on their husbands my husband cheated site why do wifes cheat
Σχόλια (
)
|