Τετάρτη, 26 Ιουνίου 2024
 
 

Μεταπτυχιακά Εξ Αποστάσεως

Αγγελίες

Tickets Market - Φθηνά Εισιτήρια

Πανελλαδικές 2024 - Μηχανογραφικό 2024

edu4u.gr facebook page

Share
Edu4u Admin
Κυριακή, 20 Δεκεμβρίου 2020
Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα   Άρθρα
Εκπαιδευτικός-ρομπότ βοηθάει μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες
Ο Νάο, ένας «εκπαιδευτικός»-ρομπότ βοηθάει μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες στο πλαίσιο ευρωπαϊκού προγράμματος για την εισαγωγή της ρομποτικής στην εκπαίδευση

Όχι στη... Silicon Valleyαλλά στο Κέντρο Παιδιού και Γονέα στη Θεσσαλονίκη λαμβάνει χώρα ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον πείραμα εισαγωγής της ρομποτικής στην εκπαίδευση και, συγκεκριμένα, στην ενίσχυση μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες.

Ο Νάο, ένας «εκπαιδευτικός»-ρομπότ χρησιμοποιείται σε συνεδρίες με μαθητές που αντιμετωπίζουν μαθησιακές δυσκολίες.

Κάθε συνάντηση πραγματοποιείται υπό την επίβλεψη εκπαιδευτικού και ο μαθητής καλείται να λύνει ασκήσεις που υπαγορεύει ο Νάο και να αλληλεπιδρά με το ρομπότ.

«Υπάρχει το τρίγωνο εκπαιδευτικού-μαθητή-ρομπότ» αναφέρει η φιλόλογος και ειδική παιδαγωγός Ελπίδα Καραγεωργίου και εξηγεί πως κάθε συνεδρία διαρκεί 45 λεπτά. Κάθε μέρα ο Νάο υπαγορεύει διαφορετικές ασκήσεις, με διαβάθμιση δυσκολίας στην επίλυση.

«Σε ποια λέξη ακούς το γράμμα "φ"», λέει ο Νάο σε ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα.

Το project πραγματοποιείται στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος «Κύρος», ειδικά σχεδιασμένου για τους μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες.

«Το πρόγραμμα απευθύνεται σε παιδιά τρίτης και τετάρτης δημοτικού, όταν αρχίζουν και γίνονται εμφανή τα προβλήματα», αναλύει η κλινική ψυχολόγος Έφη Κουραμπά.

Οι πρώτες ενδείξεις είναι εξαιρετικά ενθαρρυντικές, ενώ την άνοιξη αναμένονται τα αποτελέσματα της έρευνας για την χρήση της ρομπτικής στην εκπαίδευση.

Πρόκληση η αποτελεσματική αντίδραση σε εξωτερικά ερεθίσματα

Αισιόδοξος εμφανίστηκε και ο καθηγητής Τεχνικών Πληροφορικής του Διεθνούς Πανεπιστημίου Ελλάδος Βασίλης Καμπουρλάζος. Ο Β. Καμπουρλάζος είναι επικεφαλής της ομάδας τεχνικών που έχει αναλάβει το εγχείρημα και «ενσωματώνει» τις κατευθύνσεις και τις απαιτήσεις των εκπαιδευτικών σε προγραμματιστικό περιβάλλον.

Η μεγαλύτερη πρόκληση, εξηγεί, είναι η αποτελεσματική διάδραση του ρομπότ με τον μαθητή και η εύστοχη αντίδρασή του στα εξωτερικά ερεθίσματα.

Ωστόσο, σημειώνει μέχρι στιγμής λειτουργεί σε απολύτως ελεγχόμενο περιβάλλον, ενώ σε μια τυπική, «πραγματική τάξη» μπορεί να συμβεί κάθε λογής απρόοπτο, στο οποίο δεν θα μπορεί να αντιδράσει. Σε κάθε περίπτωση, διατηρεί την αισιοδοξία του για μεγάλα περιθώρια βελτίωσης στο μέλλον.

Πηγή: alfavita.gr 



Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 1283 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Συζήτηση - Γνώμες - Σχόλια
Καλή επιτυχία
Δευτέρα, 3 Ιουνίου 2024 - 15:58
Σχόλια (0)




Είναι εύκολη η Αγγλική Φιλολογία του ΕΚΠΑ;;
Τρίτη, 13 Φεβρουαρίου 2024 - 15:53
Σχόλια (0)

Μεταπτυχιακά
Σάββατο, 10 Φεβρουαρίου 2024 - 22:37
Σχόλια (0)

Δεκαπέντε (15) θέσεις έμμισθων υποψηφίων διδακτόρων
Τρίτη, 26 Σεπτεμβρίου 2023 - 14:46
Σχόλια (0)

ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΣ
Δευτέρα, 18 Σεπτεμβρίου 2023 - 18:41
Σχόλια (4)


Πολιτικής Επιστήμης ΕΚΠΑ ή Κοινωνιολογίας ΕΚΠΑ
Κυριακή, 13 Αυγούστου 2023 - 19:23
Σχόλια (0)

Σχολές με φυσική παρουσία

Εκπαιδευτικά... και Άλλα
Κυριακή, 3 Ιουνίου 2012
Η ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΟΥ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ
Σχόλια (2)
Υποβλήθηκε πριν από 4405 ημέρες
Κυριακή, 3 Ιουνίου 2012
Η ΠΡΩΤΗ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΘΑ ΔΕΧΤΕΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ
Σχόλια (5)
Υποβλήθηκε πριν από 4405 ημέρες
Κυριακή, 3 Ιουνίου 2012
ΑΡΒΕΛΕΡ: ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ!
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 4405 ημέρες
Κυριακή, 3 Ιουνίου 2012
Αριστούχοι εναντίον του συστήματος
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 4405 ημέρες
Κυριακή, 3 Ιουνίου 2012
Γαλαξιακός Αρμαγεδδών
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 4405 ημέρες
Σελίδα 6201 από 6271 (37626 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
6200
6201
6202
6203
6269
6270
6271
Επόμενο
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης