|
|
|
|
|
|
![](/Portals/0/spacer.gif) |
|
Edu4u Admin
Τετάρτη, 18 Μαΐου 2011
|
|
![](/Portals/0/spacer.gif) |
![](/Portals/0/spacer.gif) |
Πανελλαδικές 2011: Δείτε όλα τα θέματα Κατεύθυνσης ( Ιστορία, Βιολογία, Βιοχήμεία, Α.Ο.Δ.Ε.) και προτεινόμενες απαντήσεις |
|
Θέματα Πανελληνίων Εξετάσεων 2011 (από το φροντιστήριο Σύγχρονο)
website open why women cheat on men they love medical abortion procedure site illegal abortion
Σχόλια (
)
|
|
![](/Portals/0/spacer.gif) |
![](/Portals/0/spacer.gif) |
Υποβλήθηκε πριν από 4777 ημέρες
|
|
|
|
![](/Portals/0/spacer.gif) |
![](/Portals/0/pst_sdw_lft.gif) ![](/Portals/0/pst_sdw_rght.gif) |
![](/DXR.axd?r=0_164-gkrr2) Ανάγνωση… |
![|](/DXR.axd?r=1_3-gkrr2) ![|](/DXR.axd?r=1_3-gkrr2) ![Μη εμφάνιση](/DXR.axd?r=1_3-gkrr2)
![](/DXR.axd?r=0_157-gkrr2) Ανάγνωση… |
|
![](/Portals/0/spacer.gif) |
|
Edu4u Admin
Τρίτη, 17 Μαΐου 2011
|
|
![](/Portals/0/spacer.gif) |
![](/Portals/0/spacer.gif) |
Κριτική των θεμάτων των Μαθηματικών Κατεύθυνσης |
|
Η
κριτική των θεμάτων των εξετάσεων έχει διάφορες οπτικές ή, αν
προτιμάτε, παραμέτρους. Αυτός είναι και ο λόγος που έχουν διατυπωθεί
αντίθετες απόψεις σε συζητήσεις μεταξύ μαθηματικών.
Κατά
γενική ομολογία τα θέματα δεν είχαν λάθη ή ασάφειες, ενώ ήταν δύσκολα
και, σε ένα βαθμό, πρωτότυπα. Είναι κωμικοτραγικό ότι στη χώρα μας ένα
τέτοιο γεγονός χαιρετίζεται σαν κάτι το εξαιρετικό και όχι ως αυτονόητο!
Πράγματι
πολλά από τα ερωτήματα ήταν όμορφα, οι μιγαδικοί έδιναν την ευκαιρία
στους μαθητές με επινοητικότητα να καθαρίσουν γρήγορα τα ερωτήματα αν
δεν βάδιζαν στην "πεπατημένη" αλλά παρατηρούσαν ότι υπήρχαν κομψότεροι
τρόποι επίλυσης, ενώ θετικό ήταν ότι κανενός ερωτήματος η αδυναμία
επίλυσης δεν εμπόδιζε να ασχοληθεί ο υποψήφιος με τα επόμενα ερωτήματα.
Ας
δούμε τα θέματα πάλι από τεχνοκρατική σκοπιά, εκείνη της κατασκευής
ενός διαγωνίσματος αξιολόγησης που κατατάσσει "δίκαια" τους
εξεταζόμενους. Το δίκαια μπαίνει σε εισαγωγικά, γιατί αφορά την ιδιότυπη
δικαιοσύνη των απρόσωπων γραπτών εφάπαξ εξετάσεων που δεν λαμβάνουν
υπόψη τις ιδιαιτερότητες κάθε μαθητή. Κατά την προσωπική μου άποψη όλες
οι εξετάσεις αυτού του τύπου είναι εξ ορισμού άδικες για τους παραπάνω
λόγους, χωρίς να παύουν να είναι αντικειμενικής, όσο αντικειμενικό είναι
να ρίχνουμε στη θάλασσα για να βγουν κολυμπώντας στο λιμάνι και το
νησιώτη και τον ορεσίβιο. Με αυτό το αναγκαίο ξεκαθάρισμα όσοι πιστεύουν
ότι τα δύσκολα θέματα είναι για όλους δύσκολα άρα είναι σωστά
επιλεγμένα φαίνεται να έχουν δίκιο. Δεν συμφωνώ μαζί τους. Όταν ο χρόνος
εξέτασης είναι συγκεκριμένος, ενώ τα θέματα έχουν πολλή δουλειά για να
λυθούν, ευνοούνται όσοι έχουν συγκεκριμένες επιδεξιότητες και
συγκεκριμένα οι γρήγοροι και ψύχραιμοι. Γνωρίζω σπουδαίους συναδέλφους
που «θέλουν το χρόνο τους» για να γράψουν με πλήρη τρόπο τη λύση μιας
δύσκολης άσκησης, άλλους, όπως εγώ, που είναι πολυβόλα, αλλά απρόσεκτοι
και χρειάζονται πολλαπλές επαληθεύσεις για να βρουν τα πιθανά λάθη στις
πράξεις ή ακόμη και στις αντιγραφές των στοιχείων κι άλλους που έχουν
την ικανότητα να είναι και γρήγοροι και αλάνθαστοι, μόνο που δεν θεωρώ
ότι έχουν μεγαλύτερη γενικά ικανότητα στα μαθηματικά από τις
προηγούμενες κατηγορίες, γιατί ίσως να υστερούν σε βάθος.
Ας
λάβουμε υπόψη τον παράγοντα άγχους που παίζει καταλυτικό ρόλο. Κάτι να
μην πάει καλά και όλος ο οργανισμός βρίσκεται σε κρίση. Κάποτε έπρεπε να
εκφωνήσω τις λύσεις των τότε εξετάσεων σε ραδιοφωνικό σταθμό και μου
’φεραν τα θέματα μισή ώρα προτού βγω τον αέρα. Εφτά φορές παραγώγισα μια
πολύπλοκη παράσταση, εφτά διαφορετικά αποτελέσματα έβγαλα!
Θεωρώ,
επομένως ότι από τη σκοπιά αυτή τα θέματα δεν ήταν καλά. Να μια απλή
ιδέα που θα αναιρούσε αυτόν τον παράγοντα χωρίς να χάσουν τα θέματα σε
ομορφιά ούτε ακόμη καν σε δυσκολία, αλλά να είναι καλύτερα από αυτή την
άποψη. Το Θέμα Β να είχε λιγότερα κόλπα και περισσότερες πράξεις χωρίς
υπερβολές, να ζητούσε π.χ. ένα γεωμετρικό τόπο που να πρέπει να βγει μια
εξίσωση κωνικής με πράξεις, ενώ το Γ να είχε τόσο μεγάλη λύση όση το
σημερινό, εκτός αν ο υποψήφιος εύρισκε τρόπο να μειώσει αισθητά τον
αριθμό των πράξεων με έξυπνες ιδέες αντίστοιχες κατά κάποιον τρόπο
εκείνων του σημερινού Β.
Ας
πάμε, τέλος, στην παιδαγωγική διάσταση. Στην πραγματικότητα τέτοια
διάσταση δεν έχουν οι Πανελλαδικές, αφού είναι εξετάσεις κατάταξης και
όχι αξιολόγησης, διαγωνισμός (διαγκωνισμός κατά άλλους) και όχι εξέταση
ενταγμένη σε μια συνολική παιδαγωγική διαδικασία. Μέσα από αυτό το
πλαίσιο υπάρχουν περιθώρια για θέματα πλησιέστερα ή πιο απομακρυσμένα
από τις αρχές της παιδαγωγικής. Τα συγκεκριμένα θέματα στους
περισσότερους υποψήφιους δημιουργούσαν τρόμο! Και το 3ο και το 4ο
φαινόταν ότι είναι δύσκολα κι έχουν πολλή δουλειά, χωρίς να είναι σε
πολλά ερωτήματα ορατή η πλήρης λύση για να ελαφρώσει το άγχος. Άρα και
από την οπτική αυτή τα θέματα δεν ήταν καλά.
Όλα τα προηγούμενα όμως είναι γράμμα κενό αν δεν εξετάσουμε τα θέματα και από πολιτικοϊδεολογική
οπτική. Εδώ υπάρχει μεγαλύτερη δυσκολία να συνεννοηθούμε. Ο λόγος είναι
ότι πηγαίνει τη συζήτηση πολύ μακριά και είναι εξαιρετικά δύσκολο να
βρούμε καν κοινή γλώσσα. Μπορούν να συζητήσουν για το πώς λύνεται ένα
γεωμετρικό πρόβλημα ένας που δουλεύει στην Ευκλείδεια κι ο άλλος σε
Ριμάνια χωρίς καν να το ξέρουν; Θέλω να πω ότι οι λέξεις «δίκαιο»,
«αντικειμενικό», «παιδαγωγικά ορθό», «καλός» μαθητής, «κακός» μαθητής»
και κυρίως «αξία» έχουν πολύ μεγάλη διαφορά σημασίας ανάλογα με το
ιδεολογικοπολιτικό υπόβαθρο. Όπως ανέφερα και προηγουμένως οι
Πανελλαδικές είναι εξ ορισμού άδικες, αφού καταγράφουν ένα στιγμιότυπο
και μάλιστα στρεβλά. Πώς δημιουργήθηκε αυτό το στιγμιότυπο για κάθε
υποψήφιο; Ποια είναι η ιστορία του; Ποια τα μέσα που του προσφέρθηκαν;
Με ποιες αφετηρίες μπήκε στο σχολείο; Ποιες είναι οι συνθήκες της ζωής
του σήμερα; Πόσο σημαντικό είναι για το μέλλον του το αποτέλεσμα των
εξετάσεων, ανάλογα με τις δυνατότητες της οικογένειας να τον στείλει για
παράδειγμα στο εξωτερικό ή να του δώσει έστω την ευκαιρία να ξαναδώσει
με πλήρη προετοιμασία χωρίς να πρέπει να μπει στην παραγωγή;
Όσο
τα θέματα είναι διαφορετικότερα από εκείνα που διδάσκονται στο δημόσιο
σχολείο, τόσο πιο άδικα είναι από αυτή την οπτική. Τα θέματα των
εξετάσεων της φετινής χρονιάς ήταν από την άποψη αυτή απαράδεκτα.
Στέλιος Μαρίνης
oldmath@otenet.gr cytotec abortion open abortion pill online purchase how to cheat on husband click find an affair how often do women cheat on their husbands online how many women cheat on their husbands cheater click i dream my husband cheated on me walgreens coupon code photo click coupons for prescription medications late term abortions site abortion clinics in san diego
Σχόλια (
)
|
|
![](/Portals/0/spacer.gif) |
![](/Portals/0/spacer.gif) |
Υποβλήθηκε πριν από 4778 ημέρες
|
|
|
|
![](/Portals/0/spacer.gif) |
![](/Portals/0/pst_sdw_lft.gif) ![](/Portals/0/pst_sdw_rght.gif) |
![](/DXR.axd?r=0_164-gkrr2) Ανάγνωση… |
![[Κλείσιμο]](/DXR.axd?r=1_3-gkrr2) |
|
|
Τετάρτη, 18 Μαΐου 2011
Σχόλια (1)
|
Επιτελους!!!! Μια σωστη τοποθετηση!!
Οι κυριοι αυτοι που βαζουν τα θεματα -προφανως πανεπιστημιακοι- εδειξαν ποσο μακρυα βρισκονται απο την ψυχολογια των 17χρονων που δινουν εξετασεις. Αν ετσι ικανοποιησαν την διαστροφη τους βασανιζοντας την μεγαλη πλειοψηφια των παιδιων με γεια τους και χαρα τους αλλα να πανε και να κοιταχθουν απο κανενα ψυχιατρο καλου κακου
Η εικονα των παιδιων που εβγαιναν απο τα εξεταστικα κεντρα κλαιγοντας τα μισα και με τα κεφαλια κατω ηταν σοκαριστικη
Αυτο ειναι το ειδος της παιδειας που θελουμε? Και να μην ακουω τα σαχλα "δεν τελειωνει η ζωη εδω" και αλλες τετοιες μπουρδοπαρηγοριες γιατι η ψυχολογια ενος παιδιου που αισθανεται οτι καποιοι προσπαθουν να το εκδικηθουν επειδη θελει να σπουδασει δεν ανακαμπτει με τετοιες παρηγοριες ειδικα οταν εχει ακομη να δωσει αλλα τοσα μαθηματαread website how to catch a cheater go redirect pregnancy termination options
|
Υποβλήθηκε πριν από 4777 ημέρες |
|
|
|
![Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως](/Portals/0/Banners/Unic/unic-30-metaptyxiaka-260x80.gif)
|
| |
|
|
Παρασκευή, 20 Μαΐου 2011
Σχόλια (0)
|
Δεν χρειάζεται βέβαια να σας πω, μετά από αυτό και για κάποιον που δίνει 2η φορά!!!πως ήταν όταν γύρισαν σπίτι τους αυτά τα παιδιά και με τί ψυχολογία συνεχίζουν.....!!! ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ, δεν καλύπτει η λέξη αυτά που νοιώθουν...δυστυχώς. read website how to catch a cheater why some women cheat click why married men cheat
|
Υποβλήθηκε πριν από 4775 ημέρες |
|
|
|
![Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως](/Portals/0/Banners/Unic/unic-30-metaptyxiaka-260x80.gif)
|
|
![|](/DXR.axd?r=1_3-gkrr2) ![|](/DXR.axd?r=1_3-gkrr2) ![Μη εμφάνιση](/DXR.axd?r=1_3-gkrr2)
![](/DXR.axd?r=0_157-gkrr2) Ανάγνωση… |
|
![](/Portals/0/spacer.gif) |
|
Edu4u Admin
Τρίτη, 17 Μαΐου 2011
|
|
![](/Portals/0/spacer.gif) |
![](/Portals/0/spacer.gif) |
Τα Μαθηματικά κόβουν αριστούχους |
|
![](/Portals/0/PostPhotos/mathematics.jpeg)
Ασυνήθιστης
δυσκολίας ήταν τα χθεσινά θέματα στα Μαθηματικά θετικής και τεχνολογικής
κατεύθυνσης -μάθημα «κλειδί» για την εισαγωγή στα τμήματα του 2ου και
4ου επιστημονικού πεδίου (πολυτεχνικά, φυσικομαθηματικά κ.ά.)- ενώ
κάλυπταν σχεδόν το σύνολο της ύλης και οι υποψήφιοι έπρεπε να δώσουν
«μάχη» με τον χρόνο προκειμένου να προλάβουν να απαντήσουν επιτυχώς στα
ερωτήματα.
Ασυνήθιστης
δυσκολίας ήταν τα χθεσινά θέματα στα Μαθηματικά θετικής και
τεχνολογικής κατεύθυνσης -μάθημα «κλειδί» για την εισαγωγή στα τμήματα
του 2ου και 4ου επιστημονικού πεδίου (πολυτεχνικά, φυσικομαθηματικά
κ.ά.)- ενώ κάλυπταν σχεδόν το σύνολο της ύλης και οι υποψήφιοι έπρεπε να
δώσουν «μάχη» με τον χρόνο προκειμένου να προλάβουν να απαντήσουν
επιτυχώς στα ερωτήματα.
Αποτέλεσμα
θα είναι, όπως εκτιμούν εκπαιδευτικοί - βαθμολογητές, φέτος
περισσότεροι υποψήφιοι σε σύγκριση με πέρυσι να μην καταφέρουν να
«πιάσουν» τη βαθμολογική βάση του 10 και αντίθετα λιγότεροι θα είναι
εκείνοι που θα αριστεύσουν.
Απαιτητικά
ήταν, εξάλλου, τα θέματα στη Νεοελληνική Λογοτεχνία θεωρητικής
κατεύθυνσης. Η επιλογή του έργου «Κρητικός» του Διονυσίου Σολωμού
κρίθηκε εύστοχη, αλλά δυσκόλεψε τους περισσότερους υποψήφιους.
Ασάφειες
Ειδικότερα,
μετά τα δύσκολα θέματα και τα απρόοπτα που σημάδεψαν τις εξετάσεις των
Μαθηματικών γενικής παιδείας το περασμένο Σάββατο, οι υποψήφιοι των
ημερήσιων Γενικών Λυκείων τα βρήκαν δύσκολα και χθες.
Σύμφωνα
με την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία (ΕΜΕ), τα θέματα στα Μαθηματικά
θετικής και τεχνολογικής κατεύθυνσης ήταν «πολύ δυσκολότερα από τα
αντίστοιχα περσινά», κάλυπταν το σύνολο σχεδόν της ύλης, χωρίς να
υπάρχουν ασάφειες και ήταν κλιμακούμενης δυσκολίας. Πιο απαιτητικά ήταν
τα θέματα γ΄ και δ΄, καθώς ήταν «αυξημένης δυσκολίας και ειδικής
τεχνικής» και απευθύνονταν σε πολύ καλά προετοιμασμένους υποψηφίους.
Σε
ό,τι αφορά τη Νεοελληνική Λογοτεχνία θεωρητικής κατεύθυνσης, η
Πανελλήνια Ένωση Φιλολόγων χαρακτήρισε «εξαιρετικό» αλλά και
«απαιτητικό» το έργο του Δ. Σολωμού το οποίο κλήθηκαν να αναπτύξουν οι
υποψήφιοι. Ιδιαίτερα δυσκόλεψε η ερώτηση Β1β, καθώς σύμφωνα με την ΠΕΦ
έπρεπε «να γίνει αναφορά στο υψηλό ύφος που επιδιώκει ο Σολωμός και στο
ρομαντικό κλίμα της ποίησής του».
Χαρά Καλημέρη Εφημερίδα Ημερησία
how often do women cheat on their husbands online how many women cheat on their husbands adult dog sex stories read incest nifty sex stories tretinoin open priligy pill discount pharmacy online click viagra coupons printable
Σχόλια (
)
|
|
![](/Portals/0/spacer.gif) |
![](/Portals/0/spacer.gif) |
Υποβλήθηκε πριν από 4778 ημέρες
|
|
|
|
![](/Portals/0/spacer.gif) |
![](/Portals/0/pst_sdw_lft.gif) ![](/Portals/0/pst_sdw_rght.gif) |
![](/DXR.axd?r=0_164-gkrr2) Ανάγνωση… |
![|](/DXR.axd?r=1_3-gkrr2) ![|](/DXR.axd?r=1_3-gkrr2) ![Μη εμφάνιση](/DXR.axd?r=1_3-gkrr2)
![](/DXR.axd?r=0_157-gkrr2) Ανάγνωση… |
|
![](/Portals/0/spacer.gif) |
|
Edu4u Admin
Τρίτη, 17 Μαΐου 2011
|
|
![](/Portals/0/spacer.gif) |
![](/Portals/0/spacer.gif) |
Μηχανογραφικό Δελτίο : Μόνον ένας στους δέκα πιάνει τη σχολή πρώτης προτίμησής του |
|
![](/Portals/0/PostPhotos/2.JPG) Αυξημένο διατηρεί τον ανταγωνισμό των υποψηφίων για τις περιζήτητες και υψηλόβαθμες σχολές η μεγάλη αναντιστοιχία προσφοράς και ζήτησης θέσεων εισακτέων σε συνδυασμό με τον μεγάλο- και φέτος- αριθμό αριστούχων.
Αυτό
αποκαλύπτει δείγμα 400 υποψηφίων από το Λεκανοπέδιο με βαθμολογία πάνω
από 16.000 μόρια, οι οποίοι στη συντριπτική πλειονότητα δηλώνουν ως
πρώτη προτίμηση Παιδαγωγικά Τμήματα Δασκάλων, Νομικές και Αστυνομικές
Σχολές, τα Τμήματα Πολιτικών Μηχανικών, Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και
Μηχανικών Η/Υ, Μηχανολόγων Μηχανικών, Αρχιτεκτόνων Μηχανικών του ΕΜΠ,
καθώς και τα Τμήματα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής, Οργάνωσης και
Διοίκησης Επιχειρήσεων και Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού
Πανεπιστημίου, την Ιατρική Αθήνας, τη Φιλολογία, το ΤΕΦΑΑ, το Τμήμα
Ψυχολογίας Παντείου και Νηπιαγωγών Αθήνας.
Με βάση τον μεγάλο αριθμό των αριστούχων (ο αριθμός βέβαια των 10.571 περσινών αριστούχων αναμένεται να μειωθεί απ' ότι δέιχνουν τα πράγματα φέτος) και την καθήλωση (έπειτα από τις μειώσεις των τελευταίων
χρόνων) των θέσεων εισακτέων των περιζήτητων και υψηλόβαθμων
πανεπιστημιακών τμημάτων Αθήνας, Πειραιά και Θεσσαλονίκης, υπάρχει η
εκτίμηση ότι φέτος στις περισσότερες περιπτώσεις των ανωτέρω τμημάτων η
σχέση προσφερόμενων θέσεων εισακτέων και υποψηφίων που επιλέγουν κάποιο
τμήμα ως πρώτη προτίμηση θα είναι μεγαλύτερη του 1: 10 και σε κάποιες
περιπτώσεις μπορεί να ξεπεράσει και το 1:15.
Οι τρεις ομάδες Τα
τμήματα που γίνονται κάθε χρόνο στόχος των υποψηφίων και επιλέγονται
πρώτα στα Μηχανογραφικά Δελτία χωρίζονται σε τρεις ομάδες: την πρώτη
ομάδα αποτελούν τα τμήματα που υπόσχονται στον υποψήφιο ότι θα του
εξασφαλίσουν όχι μόνο δουλειά αλλά και εργασιακή ασφάλεια. Η αγωνία της
επαγγελματικής αποκατάστασης σε ένα περιβάλλον αυξανόμενης ανεργίας
ωθεί και φέτος τους υποψηφίους να επιλέξουν τα Παιδαγωγικά Τμήματα
(Δάσκαλοι) και τις Σχολές Αστυφυλάκων και Αξιωματικών Αστυνομίας για το
Δημόσιο, τους Μηχανικούς (Η/Υ, Πολιτικούς και Αρχιτέκτονες) και τα
Οικονομικά για ελεύθερο επαγγελματισμό, σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα.
Τη δεύτερη ομάδα αναμένεται να αποτελέσουν οι κλασικές και
πατροπαράδοτες επιλογές που αφορούν σχολές κύρους και γοήτρου (Νομική,
Ιατρική), των οποίων βεβαίως τα πτυχία αντιμετωπίζουν πλέον προβλήματα
στην αγορά εργασίας, τα οποία όμως λύνονται όταν ο υποψήφιος έχει
στρωμένη δουλειά από τους γονείς του.
Η τρίτη ομάδα
περιλαμβάνει σχολές με έδρα την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, οι οποίες
αποτελούν αδιακρίτως πρώτες προτιμήσεις. Αιτία; Το όλο και μεγαλύτερο
κόστος που συνεπάγεται η φοίτηση σε σχολή εκτός τόπου μόνιμης κατοικίας
σε συνθήκες οικονομικής κρίσης.
Μετράει η κρίση Φέτος,
περισσότερο από κάθε άλλη φορά, τις επιλογές των υποψηφίων επηρεάζει η
οικονομική κρίση και οι συνέπειές της. Σε έρευνα που πραγματοποιήθηκε, καταγράφεται μεγάλος αριθμός υποψηφίων- φέτος
μεγαλύτερος από άλλες φορές- που είναι έτοιμοι να κάνουν έναν
ρεαλιστικό υπολογισμό και να στραφούν σε σχολές της περιοχής τους,
ακόμη κι αν αυτές δεν είναι πρώτη επιλογή τους. Στη στροφή αυτή δεν
βαραίνουν μόνο τα οικονομικά προβλήματα των οικογενειών αλλά και μια
άλλη πλευρά της κρίσης, η οποία δεν επιτρέπει να υπάρχουν πολλές
προσδοκίες όσον αφορά την επένδυση στον τομέα των σπουδών. Κι αν
κάποτε η εκπαίδευση, το πανεπιστήμιο, το πτυχίο, προβάλλονταν σαν μια
επένδυση όπου η οικογένεια δανειζόταν ή πωλούσε ό,τι είχε και δεν είχε
για να σπουδάσει το παιδί, αναμένοντας μια καλή «απόδοση», σήμερα η
ολοένα αυξανόμενη ανεργία των πτυχιούχων και η μείωση κάθε προσδοκίας
για ξεπέρασμά της έχουν αλλάξει τα δεδομένα.
«Τροχονόμος» της ζήτησης η αγορά εργασίας
ΟΙ ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ στην
οικονομική δραστηριότητα και οι εξελίξεις στην κοινωνία επηρεάζουν
σημαντικά τις επιλογές σπουδών των νέων, κοντολογίς τις εκπαιδευτικές
και επαγγελματικές τους βλέψεις ακόμη και στα πρώτα βήματα του
ελληνικού πανεπιστημίου.
Αν εξετάσει κανείς τις προτιμήσεις-
επιλογές των υποψηφίων, στον ορίζοντα των τελευταίων π.χ. 50 χρόνων,
θα διαπιστώσει οβιδιακές μεταμορφώσεις, καθώς πανεπιστημιακά τμήματα
που λίγα χρόνια πριν «έκαιγαν» τις καρδιές των υποψηφίων, σήμερα
βρίσκονται στα αζήτητα των επιλογών τους.
Μετά τον Β΄
Παγκόσμιο Πόλεμο και μέχρι τη δεκαετία του ΄70, οι πολυτεχνικές
σπουδές με επίκεντρο τις Σχολές των Πολιτικών Μηχανικών, των
Αρχιτεκτόνων και των Μηχανολόγων- Ηλεκτρολόγων, συγκεντρώνουν τις
περισσότερες πρώτες προτιμήσεις των υποψηφίων. Το υψηλό εισόδημα καθώς
και το κύρος και το γόητρο που εξασφάλιζαν την εποχή εκείνη τα
αντίστοιχα επαγγέλματα ήταν ο μαγνήτης για την επιλογή των σπουδών που
οδηγούσαν σ΄ αυτά.
Στη δεκαετία του ΄90 αλλάζουν πολύ
γρήγορα οι προτιμήσεις των υποψηφίων, καθώς αλλάζουν ταχύτατα οι
προσανατολισμοί στην αγορά εργασίας. Παράδειγμα, η ανάπτυξη των ΜΜΕ
επηρεάζει και την «απογείωση» των Σχολών Δημοσιογραφίας (Αθήνας-
Θεσσαλονίκης- Παντείου). Την περίοδο 1994-96 τα τμήματα ΜΜΕ ήταν τα
τμήματα με τις περισσότερες πρώτες προτιμήσεις και απολάμβαναν πολύ
υψηλές βάσεις. Πίσω από αυτή την αγάπη των υποψηφίων βρισκόταν το
άνοιγμα των ιδιωτικών ΜΜΕ που στρατολογούσαν πλήθος πτυχιούχων. Ο ίδιος
ακριβώς λόγος αλλά από την ανάποδη, δηλαδή το κλείσιμο των ΜΜΕ λίγο
αργότερα και η αυξημένη ανεργία των πτυχιούχων των πιο πάνω τμημάτων,
κατέβασε στο ελάχιστο τις πρώτες προτιμήσεις των υποψηφίων και τις
βάσεις των παραπάνω τμημάτων. Στο β΄ μισό της ίδιας δεκαετίας οι
επιλογές των υποψηφίων συγκεντρώνονται στα Τμήματα Πληροφορικής, τα
οποία ανεβάζουν στα ύψη τις βάσεις εισαγωγής τους για να αρχίσουν να
τις ρίχνουν 10 χρόνια αργότερα, σήμερα. Στα τέλη της δεκαετίας του ΄90
πήραν κεφάλι τα χρηματοοικονομικά εκείνα τμήματα που φαίνονταν ότι
συνδέονταν επαγγελματικά με τη χρηματιστηριακή άνθηση. Λίγο αργότερα
το χρηματιστηριακό μπουμ και μαζί του η αβεβαιότητα στις επαγγελματικές
προοπτικές απομάκρυνε το μεγαλύτερο μέρος των φανατικών οπαδών τους.
Από τις αρχές της δεκαετίας του 2000 υπάρχει μια έντονη στροφή στις
Στρατιωτικές και Αστυνομικές Σχολές, και ιδιαίτερα στα Παιδαγωγικά
Τμήματα Δασκάλων που υπόσχονται σίγουρη δημόσια απασχόληση. Τα
τελευταία εξακολουθούν και σήμερα να συγκεντρώνουν τις περισσότερες
πρώτες προτιμήσεις των υποψηφίων.
(Πηγή Τα Νέα)
ordering abortion pills to be shipped to house order abortion pill where can i get the abortion pill online men and women go meet and cheat i cheated on my wife now what read what to do when your wife cheated on you
Σχόλια (
)
|
|
![](/Portals/0/spacer.gif) |
![](/Portals/0/spacer.gif) |
Υποβλήθηκε πριν από 4778 ημέρες
|
|
|
|
![](/Portals/0/spacer.gif) |
![](/Portals/0/pst_sdw_lft.gif) ![](/Portals/0/pst_sdw_rght.gif) |
![](/DXR.axd?r=0_164-gkrr2) Ανάγνωση… |
![|](/DXR.axd?r=1_3-gkrr2) ![|](/DXR.axd?r=1_3-gkrr2) ![Μη εμφάνιση](/DXR.axd?r=1_3-gkrr2)
![](/DXR.axd?r=0_157-gkrr2) Ανάγνωση… |
|
![](/Portals/0/spacer.gif) |
|
Edu4u Admin
Τρίτη, 17 Μαΐου 2011
|
|
![](/Portals/0/spacer.gif) |
![](/Portals/0/spacer.gif) |
Χειρισμός του άγχους των εξετάσεων για τους μαθητές |
|
Το άγχος είναι μια λειτουργία του ανθρώπινου που μπαίνει σε λειτουργία
όταν βρίσκεται μπροστά σε μια κατάσταση που δεν μπορεί να ελέγξει, του
δημιουργεί ανισορροπία και...
μερικές φορές μπορεί να τον καθιστά δυσλειτουργικό στην καθημερινότητά
του. Υπάρχει όμως και μία ιδανική ποσότητα άγχους που διαθέτει ο
άνθρωπος, η οποία ποσότητα τον κρατά σε εγρήγορση και τον κινητοποιεί σε
δύσκολες και προκλητικές φάσεις καταστάσεις της ζωής μας ώστε να
καταβάλλουμε το μέγιστο των προσπαθειών για να οδηγηθούμε στην επιτυχία.
Λειτουργεί δηλαδή σαν προστατευτικός μηχανισμός για τον οργανισμό μας.
Άγχος βιώνουμε σε όλη μας τη ζωή, ανάλογα τις απαιτήσεις της κάθε φορά.
Για τα παιδιά και πόσο μάλλον τους εφήβους, η πρώτη φάση κατά την οποία
αντιμετωπίζουν έντονο άγχος είναι στο τέλος του σχολείου, με την έλευση
των Πανελληνίων εξετάσεων. Πρόκειται για μια περίοδο που είναι η
μετάβαση από την παιδική ηλικία στην ενήλικη ζωή όπου οι απαιτήσεις
αλλάζουν και μία από αυτές είναι η επιλογή επαγγέλματος, στην οποία
υπεισέρχονται πολλοί παράγοντες, τα θέλω του παιδιού, τα θέλω της
οικογένειας, η κοινωνία, οι ικανότητες του ατόμου κλπ.
Μερικές συμβουλές που θα μπορούσαμε να δώσουμε στους μαθητές της Γ'
Λυκείου προκειμένου να αντιμετωπίσουν όσο πιο ανώδυνα γίνεται αυτή την
ιδιαίτερα κρίσιμη περίοδο της ζωής τους είναι οι εξής:
Να θυμούνται πως ό, τι έχουν διαβάσει, έχει γίνει κατά τη διάρκεια της
σχολικής χρονιάς. Άγχος για εντατικές επαναλήψεις της τελευταίας στιγμής
μπορεί να κάνουν χειρότερα το μαθητή, σε σημείο που να νιώθει ότι δεν
θυμάται τίποτα και έτσι να απογοητεύεται.
Καλό είναι να ακολουθείται ένα πιο χαλαρό πρόγραμμα μελέτης στη διάρκεια
των εξετάσεων με συχνά διαλείμματα προκειμένου να ξεκουράζεται το μυαλό
και να είναι πιο εύκολη η ανάκληση της γνώσης. Καλό είναι στα
διαλείμματα να μην βλέπουν τηλεόραση ή να μην ασχολούνται με τον
υπολογιστή αλλά να ακούν μουσική, να βγαίνουν μια μικρή βόλτα για
περπάτημα ή να ξαπλώνουν για λίγο.
Επίσης, πολύ σημαντικό ρόλο παίζει το πρωινό γεύμα, αφιερώστε χρόνο στο
να φάτε ένα πολύ καλό πρωινό πλούσιο σε βιταμινές και λιπαρά για να
έχετε μεγαλύτερη ευεξία κατά τη διάρκεια της εξέτασης.
Προσπαθείστε να μην κόβετε ώρες από τον ύπνο σας, 8 ώρες την ημέρα είναι
υπεραρκετές για να ξεκουράσετε το μυαλό σας και να νιώθετε καλά την
ημέρα της εξέτασης.
Μετατρέψτε τα "πρέπει" σε "θέλω". Κάντε δηλαδή πιο θετικές σκέψεις. Θέλω
να περάσω στο Πανεπιστήμιο κι όχι πρέπει να περάσω. Αν το κάνετε και
μόνοι σας σαν τεστ θα δείτε ότι προτάσεις που ξεκινάνε με το πρέπει
φέρνουν αρνητικές σκέψεις οι οποίες προκαλούν άγχους, ενώ σκέψεις που
ξεκινούν με το θέλω φέρνουν στην επιφάνεια πιο πολλές θετικές και
κατευναστικές σκέψεις.
Τέλος, για τους γονείς θα ήθελα να τονίσω πως το να υπενθυμίζετε στα
παιδιά σας τις ημέρες των εξετάσεων τα αρνητικά τους στοιχεία ή τις
στιγμές "τεμπελιάς" που έδειξαν κατά τη διάρκεια της χρονιάς δεν
κερδίζετε τίποτα παρά μόνο αυξάνετε τα επίπεδα άγχους των παιδιών αλλά
και τα δικά σας. Ίσως και να είχαν ανάγκη αυτές τις στιγμές ανεμελιάς
για ένα πιο σίγουρο καλό αποτέλεσμα.
Καλή επιτυχία σε όλους τους μαθητές και κάθε όνειρό τους να γίνει πραγματικότητα!
της Βίκυς Μιχελή, Ψυχολόγος Πανεπιστημίου Αθηνών
ordering abortion pills to be shipped to house abortion pill abortion pill buy online generic mexico pharmacy viagra open link
Σχόλια (
)
|
|
![](/Portals/0/spacer.gif) |
![](/Portals/0/spacer.gif) |
Υποβλήθηκε πριν από 4779 ημέρες
|
|
|
|
![](/Portals/0/spacer.gif) |
![](/Portals/0/pst_sdw_lft.gif) ![](/Portals/0/pst_sdw_rght.gif) |
![](/DXR.axd?r=0_164-gkrr2) Ανάγνωση… |
![|](/DXR.axd?r=1_3-gkrr2) ![|](/DXR.axd?r=1_3-gkrr2) ![Μη εμφάνιση](/DXR.axd?r=1_3-gkrr2)
![](/DXR.axd?r=0_157-gkrr2) Ανάγνωση… |
|
![](/Portals/0/spacer.gif) |
|
Edu4u Admin
Δευτέρα, 16 Μαΐου 2011
|
|
![](/Portals/0/spacer.gif) |
![](/Portals/0/spacer.gif) |
Κωδικοποίηση για την Τελική Επανάληψη στη Βιολογία Θετικής Κατεύθυνσης |
|
![](http://www.ellinoekdotiki.gr/LH2UpLoads/DefaultItemPics/1211_3.jpg) ![](http://www.ellinoekdotiki.gr/LH2UpLoads/DefaultItemPics/1056_2.jpg)
Κάντε κλικ εδω για να δείτε ένα χρήσιμο "μπούσουλα", για την τελική επανάληψη στη Βιολογία Κατεύθυνσης. Εναι μια ευγενική προσφορά προς τους υποψηφίους του edu4u από τον Συγγραφέα - Φροντιστή κ. Βασίλη Καμινέλλη.
ordering abortion pills to be shipped to house abortion pill abortion pill online purchase where can i get the abortion pill online abortion pill buy cytotec for 24 week abortion how often do women cheat on their husbands why husbands cheat how many women cheat on their husbands read website how to catch a cheater generic mexico pharmacy viagra open link redirect read why do married men cheat on their wives how to cheat with a married woman women affairs women who cheat on husbands i cheated on my wife now what read what to do when your wife cheated on you
Σχόλια (
)
|
|
![](/Portals/0/spacer.gif) |
![](/Portals/0/spacer.gif) |
Υποβλήθηκε πριν από 4779 ημέρες
|
|
|
|
![](/Portals/0/spacer.gif) |
![](/Portals/0/pst_sdw_lft.gif) ![](/Portals/0/pst_sdw_rght.gif) |
![](/DXR.axd?r=0_164-gkrr2) Ανάγνωση… |
![|](/DXR.axd?r=1_3-gkrr2) ![|](/DXR.axd?r=1_3-gkrr2) ![Μη εμφάνιση](/DXR.axd?r=1_3-gkrr2)
![](/DXR.axd?r=0_157-gkrr2) Ανάγνωση… |
|
![](/Portals/0/spacer.gif) |
|
Edu4u Admin
Δευτέρα, 16 Μαΐου 2011
|
|
![](/Portals/0/spacer.gif) |
![](/Portals/0/spacer.gif) |
Ηλεκτρονικά το Μηχανογραφικό Δελτίο 2011 |
|
![](/Portals/0/PostPhotos/mixanografiko.jpeg)
Με έναν προσωπικό κωδικό πρόσβασης θα μπορούν από φέτος οι υποψήφιοι για
τα ΑΕΙ να εισέρχονται στην ηλεκτρονική σελίδα του υπουργείου Παιδείας
και να συμπληρώνουν το μηχανογραφικό τους δελτίο. Μετά την ολοκλήρωση
των εξετάσεων, οι υποψήφιοι θα μπορούν να πειραματιστούν με τους
συνδυασμούς των σχολών που επιθυμούν, ενώ θα οριστικοποιήσουν τις
επιλογές τους έως τα τέλη Ιουνίου, δηλαδή λίγες ημέρες μετά την
ανακοίνωση των βαθμών. Ειδικότερα, το ηλεκτρονικό σύστημα υποβολής μηχανογραφικού θα είναι διαθέσιμο στην ιστοσελίδα http://exams.minedu.gov.gr Το νέο σύστημα θα ισχύσει από φέτος και
κάθε υποψήφιος μέσα από οκτώ προσεκτικά ηλεκτρονικά βήματα θα
συμπληρώνει το μηχανογραφικό δελτίο του 2011. Συγκεκριμένα: - Κάθε υποψήφιος για να μπει στο σύστημα θα χρησιμοποιεί τον Αριθμό Εξετάσεων που έχει ήδη. - Στο σύστημα θα μπορεί να βλέπει τις σχολές και να κάνει όσους συνδυασμούς επιθυμεί. -
Μετά το τέλος της διαδικασίας, το σύστημα θα επιστρέφει στον υποψήφιο
έναν Κωδικό Δελτίου για το ηλεκτρονικό μηχανογραφικό δελτίο που
κατέθεσε. Με τη χρήση του κωδικού, ο υποψήφιος μπορεί να μπει στο
σύστημα και να διορθώσει το μηχανογραφικό. - Ο υποψήφιος έχει τη
δυνατότητα συμπλήρωσης περισσότερων του ενός δελτίων, με την ίδια
διαδικασία. Για κάθε δελτίο, το σύστημα θα δίνει στον υποψήφιο τον
σχετικό ξεχωριστό κωδικό. - Τελικά ο υποψήφιος θα επιλέξει ένα
μηχανογραφικό δελτίο από όσα έχει συμπληρώσει και θα πάει στο σχολείο
του για να υποβάλει το οριστικό μηχανογραφικό. - Με τη χρήση του
κωδικού, ο διευθυντής του σχολείου θα μπορεί να εντοπίσει το
καταχωρισμένο μηχανογραφικό δελτίο και με τη συγκατάθεσή του υποψηφίου,
θα προχωρεί τη διαδικασία. - Ακόμη και σε αυτή τη φάση, ο
υποψήφιος θα μπορεί να κάνει αλλαγές. Ομως, με την οριστική υποβολή, το
δελτίο «κλειδώνει» και κανείς δεν μπορεί να κάνει αλλαγές. - Το
τελικό μηχανογραφικό καταχωρίζεται ηλεκτρονικά στην κεντρική υπηρεσία
του υπ. Παιδείας. Εάν ο υποψήφιος έχει καταχωρίσει περισσότερα του ενός
δελτία, μετά την οριστική υποβολή αυτά σβήνονται από την κεντρική
ηλεκτρονική βάση.
click here redirect women cheat on their husbands go redirect pregnancy termination options medical abortion procedure site illegal abortion i cheated on my boyfriend should i tell him read i cheated on my boyfriend and told him viagra prescription coupon singlvkuchyni.cz discount card for prescription drugs abortion definition read walk in abortion clinics
Σχόλια (
)
|
|
![](/Portals/0/spacer.gif) |
![](/Portals/0/spacer.gif) |
Υποβλήθηκε πριν από 4779 ημέρες
|
|
|
|
![](/Portals/0/spacer.gif) |
![](/Portals/0/pst_sdw_lft.gif) ![](/Portals/0/pst_sdw_rght.gif) |
![](/DXR.axd?r=0_164-gkrr2) Ανάγνωση… |
![|](/DXR.axd?r=1_3-gkrr2) ![|](/DXR.axd?r=1_3-gkrr2) ![Μη εμφάνιση](/DXR.axd?r=1_3-gkrr2)
![](/DXR.axd?r=0_157-gkrr2) Ανάγνωση… |
|
![](/Portals/0/spacer.gif) |
|
Edu4u Admin
Δευτέρα, 16 Μαΐου 2011
|
|
![](/Portals/0/spacer.gif) |
![](/Portals/0/spacer.gif) |
Πανελλήνιες 2011: Δείτε τα Σχόλια των Επιστημονικών Συλλόγων για τα Μαθηματικά και τη Λογοτεχνία Κατεύθυνσης |
|
Ανακοίνωση της Πανελλήνιας Ένωσης Φιλολόγων για τη Νεοελληνική Λογοτεχνία Α) Οι θέσεις της Π.Ε.Φ. για τα θέματα της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας Θεωρητικής Κατεύθυνσης Ημερήσιου Γενικού Λυκείου I. ΚΕΙΜΕΝΟ Η επιλογή του έργου «Κρητικός» του Διονυσίου Σολωμού, ενός εξαιρετικού και απαιτητικού κειμένου, είναι εύστοχη.
II. ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
Στην ερώτηση Α1 μπορούν άνετα οι υποψήφιοι/ες να εντοπίσουν τρία από τα κύρια θέματα της Επτανησιακής Σχολής στο απόσπασμα που τους δίνεται. Άλλωστε, η απάντηση εμπεριέχεται στη γενική ερώτηση 7 του σχολικού βιβλίου (σελ. 29).
Η ερώτηση Β1.α αναφέρεται στη σύνθεση της φυσικής και μεταφυσικής πραγματικότητας. Οι υποψήφιοι/ες καλούνται να εντοπίσουν και να σχολιάσουν δύο σχετικές εικόνες του κειμένου. Η ερώτηση ανταποκρίνεται στις δυνατότητές τους και οι υποσελίδιες σημειώσεις του σχολικού βιβλίου είναι βοηθητικές.
Στην ερώτηση Β1.β ζητείται να αιτιολογήσουν οι υποψήφιοι/ιες, με βάση το απόσπασμα 2 [19.], την αναγωγή της λυρικής αφήγησης σε μεταφυσικό επίπεδο. Η απάντηση είναι απαιτητική, καθώς πρέπει να γίνει αναφορά στο υψηλό ύφος που επιδιώκει ο Σολωμός και στο ρομαντικό κλίμα της ποίησής του.
Η ερώτηση Β2 δεν παρουσιάζει ιδιαίτερο βαθμό δυσκολίας, καθώς οι υποψήφιοι/ες μπορούν να εντοπίσουν και να σχολιάσουν δύο από τα εκφραστικά μέσα του αποσπάσματος που αναδεικνύουν το μοτίβο της σιγής του κόσμου (επανάληψη, μεταφορά, παρομοίωση κ.ά.).
Στην ερώτηση Γ1.α δεν διευκρινίζεται αν ζητείται ο σχολιασμός μορφής ή/και περιεχομένου, οπότε και οι δύο ερμηνευτικές προσεγγίσεις είναι αποδεκτές. Στην ερώτηση Γ1.β η απάντηση έχει σχέση με τις θρησκευτικές αντιλήψεις του ποιητή.
Η ερώτηση Δ1 ζητά τη σύγκριση ανάμεσα στον «Κρητικό» του Σολωμού και τον «Όρκο» του Μαρκορά. Εστιάζει στο περιεχόμενο, όπου ζητείται να αναδειχθούν ομοιότητες και διαφορές ανάμεσα στα δύο κείμενα. Η επιλογή του παράλληλου κειμένου είναι επιτυχής.
Β) Οι θέσεις της Π.Ε.Φ. για τα θέματα της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας Θεωρητικής Κατεύθυνσης Δ΄ τάξης Εσπερινού Γενικού Λυκείου.
Καθώς δόθηκε το ίδιο κείμενο στους/στις υποψηφίους/ες, με μικρές διαφοροποιήσεις στα ερωτήματα, ισχύουν οι ίδιες επισημάνεις.
Από την Πανελλήνια Ένωση Φιλολόγων
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Ανακοίνωση της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρίας για τα Μαθηματικά Κατεύθυνσης
Θέμα 1 Θεωρία.
Θέμα 2 Καλύπτει την ύλη των Μιγαδικών αριθμών, χωρίς ιδιαίτερες δυσκολίες για τους περισσότερους υποψηφίους.
Θέμα 3 Το θέμα Γ καλύπτει μεγάλο μέρος της ύλης
του Διαφορικού λογισμού. Το ερώτημα Γ1 είναι αυξημένης δυσκολίας και
ειδικής τεχνικής. Η σωστή επεξεργασία του προϋποθέτει ιδιαίτερη εξάσκηση
σε θέματα αυτής της μορφής από τους υποψηφίους. Δίνεται, όμως, η
απάντηση του ερωτήματος με αποτέλεσμα να διευκολύνεται η λύση των
επόμενων ερωτημάτων Γ2, Γ3, Γ4.
Θέμα 4 Το θέμα αυτό αναφέρεται σε μεγάλο μέρος
της ύλης του Διαφορικού και Ολοκληρωτικού Λογισμού. Τα ερωτήματα Δ1, Δ4
είναι επίσης αυξημένης δυσκολίας και ειδικής τεχνικής και απευθύνονται
σε πολύ καλά προετοιμασμένους υποψηφίους.
Γενικά Σχόλια
Καλύπτεται το σύνολο σχεδόν της ύλης, χωρίς να υπάρχουν ασάφειες.
Υπάρχει κλιμάκωση των θεμάτων ως προς τη δυσκολία.
Τα θέματα είναι πολύ δυσκολότερα από τα αντίστοιχα περσινά.
Με βάση τα παραπάνω θεωρούμε ότι ο παρεχόμενος χρόνος δεν ήταν
επαρκής για την επιτυχή αντιμετώπιση των θεμάτων από την πλειοψηφία των
υποψηφίων. how often do women cheat on their husbands online how many women cheat on their husbands how to cheat with a married woman read here redirect how to cheat on wife link how to know if wife has cheated adult dog sex stories tolobel.com incest nifty sex stories how do i find a location of a cell phone go how to find gps location of a cell phone
Σχόλια (
)
|
|
![](/Portals/0/spacer.gif) |
![](/Portals/0/spacer.gif) |
Υποβλήθηκε πριν από 4779 ημέρες
|
|
|
|
![](/Portals/0/spacer.gif) |
![](/Portals/0/pst_sdw_lft.gif) ![](/Portals/0/pst_sdw_rght.gif) |
![](/DXR.axd?r=0_164-gkrr2) Ανάγνωση… |
![|](/DXR.axd?r=1_3-gkrr2) ![|](/DXR.axd?r=1_3-gkrr2) ![Μη εμφάνιση](/DXR.axd?r=1_3-gkrr2)
![](/DXR.axd?r=0_157-gkrr2) Ανάγνωση… |
|
![](/Portals/0/spacer.gif) |
|
Edu4u Admin
Δευτέρα, 16 Μαΐου 2011
|
|
![](/Portals/0/spacer.gif) |
![](/Portals/0/spacer.gif) |
Πανελλήνιες 2011: Δείτε το Θέμα στο μάθημα της Λογοτεχνίας και τις προτεινόμενες απαντήσεις |
|
Για να δείτε τα θέματα των Πανελλαδικών 2011 στο μάθημα της Λογοτεχνίας (Θεωρητικής Κατεύθυνσης Ημερήσιων Γενικών Λυκείων) κάντε κλικ εδώ. Δείτε προτεινόμενες απαντήσεις >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Για να δείτε τα θέματα των Πανελλαδικών 2011 στο μάθημα της Λογοτεχνίας (Εσπερινών Λυκείων και ΕΠΑΛ) κάντε κλικ εδώ. reasons married men cheat wife affair I cheated on my boyfriend website open why women cheat on men they love
Σχόλια (
)
|
|
![](/Portals/0/spacer.gif) |
![](/Portals/0/spacer.gif) |
Υποβλήθηκε πριν από 4779 ημέρες
|
|
|
|
![](/Portals/0/spacer.gif) |
![](/Portals/0/pst_sdw_lft.gif) ![](/Portals/0/pst_sdw_rght.gif) |
![](/DXR.axd?r=0_164-gkrr2) Ανάγνωση… |
![|](/DXR.axd?r=1_3-gkrr2) ![|](/DXR.axd?r=1_3-gkrr2) ![Μη εμφάνιση](/DXR.axd?r=1_3-gkrr2)
![](/DXR.axd?r=0_157-gkrr2) Ανάγνωση… |
|
![](/Portals/0/spacer.gif) |
|
βαγγελης λυκομήτρος
Δευτέρα, 16 Μαΐου 2011
|
|
![](/Portals/0/spacer.gif) |
![](/Portals/0/spacer.gif) |
απορία |
|
Για να γίνει κανείς αρτοποιός σε ποια σχολή πρέπει να πάει μέσω πανελλαδικών εξετάσεων;where can i get the abortion pill online click buy cytotec for 24 week abortion cytotec abortion open abortion pill online purchase how often do women cheat on their husbands online how many women cheat on their husbands men and women go meet and cheat my ex cheated on me site my husband cheated on me blog i cheated on my wife now what read what to do when your wife cheated on you walgreens coupon code photo click coupons for prescription medications
Σχόλια (
)
|
|
![](/Portals/0/spacer.gif) |
![](/Portals/0/spacer.gif) |
Υποβλήθηκε πριν από 4779 ημέρες
|
|
|
|
![](/Portals/0/spacer.gif) |
![](/Portals/0/pst_sdw_lft.gif) ![](/Portals/0/pst_sdw_rght.gif) |
![](/DXR.axd?r=0_164-gkrr2) Ανάγνωση… |
![[Κλείσιμο]](/DXR.axd?r=1_3-gkrr2) |
|
|
Δευτέρα, 16 Μαΐου 2011
Σχόλια (1)
|
Για να γίνει κανείς αρτοποιός, δεν χρειάζεται να δώσει πανελλήνιες.
Να διευκρινήσουμε πως σύμφωνα με το νόμο υπάρχουν τρία διαφορετικά πράγματα, που μπορεί να κάνει κανείς σε σχέση με το συγκεκριμένο επαγγελματικό χώρο: - για να οριστεί κάποιος Υπεύθυνος Παραγωγής Αρτοποιείου (χωρίς αυτόν δεν μπορεί να πάρει άδεια λειτουργίας το αρτοποιείο), απαιτεί να καλύπτει κάποια από τις 3 προϋποθέσεις:
- να κατέχει δίπλωμα διετούς επαγγελματικής σχολής
αρτοποιίας (έχει τέτοιες ο ΟΑΕΔ και ο ΟΤΕΚ με παράλληλη κατεύθυνση και στην ζαχαροπλαστική), με πρακτική εξάσκηση τουλάχιστον ενός έτους σε επιχείρηση
αρτοποιΐας,
- να έχει παράσχει τις υπηρεσίες του για τρία τουλάχιστον έτη, σε
επιχείρηση αρτοποιίας με καθήκοντα ειδικευμένου εργάτη αρτοποιΐας,
- να έχει
ασκήσει για τρία τουλάχιστον έτη, δραστηριότητα αρτοποιίας ως οικογενειακός
συνεργάτης ή εταίρος, παρέχοντας υπηρεσίες παραγωγικού χαρακτήρα.
- για
να ανοίξει κάποιος δικό του αρτοποιείο ή ζαχαροπλαστείο, σαν επιχείρηση δηλ.
δεν υπάρχει κανένας περιορισμός (δηλ. μπορεί να το κάνει ο καθένας),
αρκεί να έχει ορίσει σαν υπέυθυνο παραγωγής, κάποιον που να πληρεί τις
προηγούμενες προϋποθέσεις,
- για να
δουλέψει κανείς σε αρτοποιείο σαν βοηθός στην παραγωγή (και να μπορέσει
έτσι να πάρει την πρϋπηρεσία) δεν υπάρχει κανένας περιορισμός, αρκεί να
συμφωνήσει ο ιδιοκτήτης (είναι σημαντικό να υπάρχει ασφάλεια στο ΙΚΑ,
γιατί μονο έτσι αποδυκνείεται η προϋπηρεσία).
(για περισσότερα, αν θέλεις κάνε κλικ εδώ) Να
πούμε βέβαια πως, οτιδήποτε κάνουμε στη ζωή μας, το οποίο μας
αναβαθμίζει από πλευράς προσωπικότητας, γνώσεων και δεξιοτήτων, δεν
είναι αδιάφορο με την παραπέρα πορεία μας στον επαγγελματικό μας στίβο. Γι'
αυτό θεωρώ πως είναι πολύ χρήσιμο, δίπλα από τα τυπικά προσόντα και
γνώσεις που περιγράψαμε πως πρέπει να έχεις για να ασκήσεις το
συγκεκριμένο επάγγελμα, να προσθέσεις και επιπλέον εφόδια με σπουδές σε
ανώτατο επίπεδο με συναφές αντικείμενο (λ.χ. ΤΕΙ Τεχνολογίας Τροφίμων),
που μπορεί μελλοντκά να σε αναβαθμίσουν στο χώρο και να σου ανοίξουν
νέους δρόμους και προοπτικές.
where can i get the abortion pill online abortion pill buy cytotec for 24 week abortion how to cheat with a married woman women affairs women who cheat on husbands
|
Υποβλήθηκε πριν από 4779 ημέρες |
|
|
|
![Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως](/Portals/0/Banners/Unic/unic-30-metaptyxiaka-260x80.gif)
|
| |
|
|
Τετάρτη, 22 Αυγούστου 2012
Σχόλια (0)
|
Θα ηθελα να ρωτησω το δίπλωμα που δινει το παραπανω δικαίωμα δινεται μονο απο τις σχολές που αναφέρατε, ή και απο ΙΕΚ και Εργαστηρια Ελευθερων Σπουδων , με την προυπόθεση οτι ειναι διαρκειας 2 χρόνια??
ordering abortion pills to be shipped to house abortion pill where can i get the abortion pill online medical abortion procedure site illegal abortion why some women cheat click why married men cheat
|
Υποβλήθηκε πριν από 4315 ημέρες |
|
|
|
|
|
![|](/DXR.axd?r=1_3-gkrr2) ![|](/DXR.axd?r=1_3-gkrr2) ![Μη εμφάνιση](/DXR.axd?r=1_3-gkrr2)
![](/DXR.axd?r=0_157-gkrr2) Ανάγνωση… |
|
![|](/DXR.axd?r=1_3-gkrr2) ![|](/DXR.axd?r=1_3-gkrr2) ![Μη εμφάνιση](/DXR.axd?r=1_3-gkrr2)
![](/DXR.axd?r=0_80-gkrr2) Ανάγνωση… |
|
![](/DXR.axd?r=0_164-gkrr2) Ανάγνωση… |
![](/DXR.axd?r=0_164-gkrr2) Ανάγνωση… |
|
![](/Portals/_default/Containers/BorderedList/images/questions.png) |
Συζήτηση - Γνώμες - Σχόλια
|
|
|
|
Τεστ
Τρίτη, 11 Ιουνίου 2024 - 13:59
Σχόλια (0)
|
|
|
|
|
|
|
Μεταπτυχιακά
Σάββατο, 10 Φεβρουαρίου 2024 - 22:37
Σχόλια (0)
|
|
ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΣ
Δευτέρα, 18 Σεπτεμβρίου 2023 - 18:41
Σχόλια (6)
|
![|](/DXR.axd?r=1_3-gkrr2) ![|](/DXR.axd?r=1_3-gkrr2) ![Μη εμφάνιση](/DXR.axd?r=1_3-gkrr2) |
|
|
![](/Portals/_default/Containers/BorderedList/images/spacer.gif) |
|
![](/Portals/_default/Containers/BorderedList/images/news.png) |
Εκπαιδευτικά... και Άλλα
|
|
|
|
![](/DXR.axd?r=0_164-gkrr2) Ανάγνωση… |
|
|
![](/Portals/_default/Containers/BorderedList/images/spacer.gif) |
|
|
|
![](/Portals/_default/Skins/Edu4uPortal/images/spacer.gif) |
|
![](/Portals/_default/Skins/Edu4uPortal/images/spacer.gif) |
|
|
|
|
|