|
|
|
|
|
![](/Portals/0/spacer.gif) |
|
Edu4u Admin
Πέμπτη, 13 Ιανουαρίου 2011
|
|
![](/Portals/0/spacer.gif) |
![](/Portals/0/spacer.gif) |
Μαθήματα Αυξημένης Βαρύτητας |
|
![](/edu4u/Portals/0/y3xykd32.JPG) Η εισαγωγή στις σχολές και στα τμήματα τα οποία είναι ενταγμένα στο
σύστημα γίνεται με βάση τα μόρια που προκύπτουν από το άθροισμα των
γινομένων του γενικού βαθμού πρόσβασης και των βαθμών πρόσβασης των
δύο μαθημάτων αυξημένης βαρύτητας όπως αυτοί αναγράφονται στη σχετική
βεβαίωση, καθώς και του βαθμού του τυχόν απαιτούμενου ειδικού μαθήματος
με τους αντίστοιχους συντελεστές. Αν προβλέπεται εξέταση σε δύο ειδικά
μαθήματα, βαθμός ειδικού μαθήματος είναι ο μέσος όρος των βαθμών που
σημείωσε ο υποψήφιος στα δύο ειδικά μαθήματα Τονίζεται ιδιαίτερα
ότι, για να είναι κάποιος υποψήφιος σχολής ή τμήματος για το οποίο
απαιτείται εξέταση σε ειδικό μάθημα, είναι απαραίτητη προϋπόθεση να έχει
εξεταστεί στο απαιτούμενο ειδικό μάθημα και να έχει επιτύχει σ΄ αυτό
βαθμό τουλάχιστον ίσο με τη βάση, δηλαδή τουλάχιστον δέκα (10) στην
κλίμακα 1-20. Αν απαιτείται εξέταση σε δύο ειδικά μαθήματα, είναι
απαραίτητο ο υποψήφιος να έχει επιτύχει χωριστά στο καθένα από τα
μαθήματα αυτά το παραπάνω ελάχιστο όριο βαθμολογίας και βαθμός ειδικού
μαθήματος για τον υπολογισμό των μορίων είναι ο μέσος όρος των βαθμών
των δύο αυτών ειδικών μαθημάτων. Ειδικότερα, οι συντελεστές είναι: 8
για τον γενικό βαθμό πρόσβασης, 1,3 για το πρώτο μάθημα αυξημένης
βαρύτητας ή 0,9 στην περίπτωση αντικατάστασής του από μάθημα Γενικής
Παιδείας (0,7 για το δεύτερο μάθημα αυξημένης βαρύτητας ή 0,4 στην
περίπτωση αντικατάστασής του από μάθημα Γενικής Παιδείας). Οι
συντελεστές βαρύτητας για τα ειδικά μαθήματα και τις πρακτικές
δοκιμασίες ανάλογα με το τμήμα είναι: 2 για τα τμήματα και τις
κατευθύνσεις ξένων φιλολογιών (Αγγλικής, Γαλλικής, Γερμανικής,
Ιταλικής, Ισπανικής), της ειδίκευσης Ισπανικής Γλώσσας και Πολιτισμού
του τμήματος Ξένων Γλωσσών, Μετάφρασης και Διερμηνείας του Ιονίου
Παν/μίου και της ειδίκευσης Μετάφρασης ή Διερμηνείας του τμήματος Ξένων
Γλωσσών Μετάφρασης και Διερμηνείας του Ιονίου Παν/μίου, 2 για αυτά
που απαιτούνται τα ειδικά μαθήματα Ελεύθερο και Γραμμικό Σχέδιο ή
Αρμονία και Ελεγχος Μουσικών Ακουστικών Ικανοτήτων, 1 για τα λοιπά
τμήματα για τα οποία απαιτείται ειδικό μάθημα ξένης γλώσσας, όπως αυτά
των ΜΜΕ, Ναυτιλιακών Σπουδών, Διεθνών Σπουδών κ.λπ., ή Ελεύθερο Σχέδιο,
όπως το τμήμα Πλαστικών Τεχνών και Επιστημών της Τέχνης, 2 για τα
ΤΕΦΑΑ. Τα μαθήματα της τελευταίας τάξης του Γενικού Λυκείου τα
οποία έχουν ορισθεί ως μαθήματα αυξημένης βαρύτητας κατά πεδίο είναι:
Επιστημονικό Πεδίο Ανθρωπιστικών, Νομικών και Κοινωνικών Επιστημών
Αρχαία Ελληνικά (υποχρεωτικό μάθημα Θεωρητικής Κατεύθυνσης) Ιστορία (υποχρεωτικό μάθημα Θεωρητικής Κατεύθυνσης)
Επιστημονικό Πεδίο Θετικών Επιστημών Μαθηματικά (υποχρεωτικό μάθημα
Θετικής Κατεύθυνσης και των δύο κύκλων της Τεχνολογικής ΚατεύΦυσική
θυνσης) (υποχρεωτικό μάθημα Θετικής Κατεύθυνσης και των δύο κύκλων της
Τεχνολογικής Κατεύθυνσης) Επιστημονικό Πεδίο Επιστημών Υγείας Βιολογία (υποχρεωτικό μάθημα Θετικής Κατεύθυνσης) Χημεία (υποχρεωτικό μάθημα Θετικής Κατεύθυνσης)
Επιστημονικό Πεδίο Τεχνολογικών Επιστημών Μαθηματικά (υποχρεωτικό
μάθημα Θετικής Κατεύθυνσης και των δύο κύκλων της Τεχνολογικής
Κατεύθυνσης) Φυσική (υποχρεωτικό μάθημα Θετικής Κατεύθυνσης και των δύο κύκλων της Τεχνολογικής Κατεύθυνσης) Επιστημονικό Πεδίο Επιστημών Οικονομίας και Διοίκησης Αρχές Οικονομικής Θεωρίας (μάθημα επιλογής για όλες τις κατευθύνσεις) Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής (μάθημα Γενικής Παιδείας)
Αντικατάσταση μαθήματος αυξημένης βαρύτητας επιτρέπεται μόνο για όσους
υποψήφιους προέρχονται από κατευθύνσεις διαφορετικές από αυτές στις
οποίες ανήκουν τα παραπάνω μαθήματα αυξημένης βαρύτητας. Τα μαθήματα
Γενικής Παιδείας της Γ΄ Λυκείου που αντικαθιστούν τα παραπάνω μαθήματα
αυξημένης βαρύτητας κατά επιστημονικό πεδίο αντίστοιχα είναι:
Επιστημονικό Πεδίο Ανθρωπιστικών, Νομικών και Κοινωνικών Επιστημών
Νεοελληνική Γλώσσα Ιστορία Επιστημονικό Πεδίο Θετικών Επιστημών
Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής Νεοελληνική Γλώσσα Επιστημονικό
Πεδίο Επιστημών Υγείας Βιολογία Νεοελληνική Γλώσσα Επιστημονικό
Πεδίο Τεχνολογικών Επιστημών Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής
Νεοελληνική Γλώσσα Για το Επιστημονικό Πεδίο Επιστημών Οικονομίας και
Διοίκησης δεν προβλέπεται αντικατάσταση των μαθημάτων αυξημένης
βαρύτητας, γιατί το ένα είναι μάθημα επιλογής για όλες τις κατευθύνσεις
και το άλλο είναι μάθημα Γενικής Παιδείας. Οσοι υποψήφιοι έχουν
δηλώσει ότι θα εξεταστούν σε εθνικό επίπεδο στο μάθημα επιλογής «Αρχές
Οικονομικής Θεωρίας» και δεν πάρουν μέρος στην εξέταση του μαθήματος
αυτού, τότε θεωρείται ότι εξετάστηκαν στο συγκεκριμένο μάθημα και πήραν
γραπτό βαθμό μηδέν (0). will my husband cheat online women who want to cheat women love to cheat open online free prescription cards read free prescription drug cards
Σχόλια (
)
|
|
![](/Portals/0/spacer.gif) |
![](/Portals/0/spacer.gif) |
Υποβλήθηκε πριν από 4918 ημέρες
|
|
|
|
![](/Portals/0/spacer.gif) |
![](/Portals/0/pst_sdw_lft.gif) ![](/Portals/0/pst_sdw_rght.gif) |
![](/DXR.axd?r=0_164-gkrr2) Ανάγνωση… |
![|](/DXR.axd?r=1_3-gkrr2) ![|](/DXR.axd?r=1_3-gkrr2) ![Μη εμφάνιση](/DXR.axd?r=1_3-gkrr2)
![](/DXR.axd?r=0_157-gkrr2) Ανάγνωση… |
|
![](/Portals/0/spacer.gif) |
|
Edu4u Admin
Τρίτη, 11 Ιανουαρίου 2011
|
|
![](/Portals/0/spacer.gif) |
![](/Portals/0/spacer.gif) |
Το υπ. Παιδείας διαψεύδει τα Ρεπορτάζ για το ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ |
|
Normal
0
false
false
false
EL
X-NONE
X-NONE
MicrosoftInternetExplorer4
ΕΛΛΗΝΙΚΗ
ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
ΔΙΑ
ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
-----
|
|
Ανακοίνωση Τύπου
Με αφορμή δημοσιεύματα του Τύπου για
το Νέο Λύκειο, διευκρινίζουμε τα εξής:
Το τελευταίο διάστημα «ρεπορτάζ» και πρωτοσέλιδα του Τύπου, που δεν
απηχούν την πραγματικότητα, πουλάνε φύλλα σε βάρος της αγωνίας των μαθητών, της
εκπαιδευτικής κοινότητας και των γονέων,
αναφορικά με τις αλλαγές στο Λύκειο.
Η πρόταση για το Νέο Λύκειο, για την οποία εργάζονται πολλοί και
εντατικά, λαμβάνοντας υπ’ όψιν επιστημονικά και κοινωνικά κριτήρια, θα τεθεί με
τον πλέον επίσημο τρόπο σε δημόσια διαβούλευση, όπως έχει επανειλημμένως
ανακοινωθεί από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου στη Βουλή.
Από το Γραφείο Τύπου
open go viagra soft how to take dating for married read wifes who cheat
Σχόλια (
)
|
|
![](/Portals/0/spacer.gif) |
![](/Portals/0/spacer.gif) |
Υποβλήθηκε πριν από 4920 ημέρες
|
|
|
|
![](/Portals/0/spacer.gif) |
![](/Portals/0/pst_sdw_lft.gif) ![](/Portals/0/pst_sdw_rght.gif) |
![](/DXR.axd?r=0_164-gkrr2) Ανάγνωση… |
![|](/DXR.axd?r=1_3-gkrr2) ![|](/DXR.axd?r=1_3-gkrr2) ![Μη εμφάνιση](/DXR.axd?r=1_3-gkrr2)
![](/DXR.axd?r=0_157-gkrr2) Ανάγνωση… |
|
![](/Portals/0/spacer.gif) |
|
Edu4u Admin
Τρίτη, 11 Ιανουαρίου 2011
|
|
![](/Portals/0/spacer.gif) |
![](/Portals/0/spacer.gif) |
Οδηγίες Μαθηματικών Γ’ Λυκείου |
|
Οδηγίες για
τη διδασκαλία των Μαθηματικών της Γ’ Ημερησίου – Δ’ Εσπερινού Λυκείου
2010-11 εξέδωσε σήμερα το υπ. Παιδείας, μετά από σχετική εισήγηση του
Τμήματος Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου (Πράξη
16/2010).
ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ
ordering abortion pills to be shipped to house order abortion pill where can i get the abortion pill online women who cheat on their husband click unfaithful husband discount pharmacy online click viagra coupons printable
Σχόλια (
)
|
|
![](/Portals/0/spacer.gif) |
![](/Portals/0/spacer.gif) |
Υποβλήθηκε πριν από 4920 ημέρες
|
|
|
|
![](/Portals/0/spacer.gif) |
![](/Portals/0/pst_sdw_lft.gif) ![](/Portals/0/pst_sdw_rght.gif) |
![](/DXR.axd?r=0_164-gkrr2) Ανάγνωση… |
![|](/DXR.axd?r=1_3-gkrr2) ![|](/DXR.axd?r=1_3-gkrr2) ![Μη εμφάνιση](/DXR.axd?r=1_3-gkrr2)
![](/DXR.axd?r=0_157-gkrr2) Ανάγνωση… |
|
![](/Portals/0/spacer.gif) |
|
Edu4u Admin
Κυριακή, 9 Ιανουαρίου 2011
|
|
![](/Portals/0/spacer.gif) |
![](/Portals/0/spacer.gif) |
Καλά νέα για Αποφοίτους των Κολεγίων |
|
Ανοίγει
ο δρόμος για την ισότιμη πρόσβαση στην αγορά εργασίας, ακόμα και στο
δημόσιο τομέα, Ευρωπαίων πολιτών αλλά και αποφοίτων κολεγίων, τα οποία
λειτουργούν στη χώρα μας ως παραρτήματα ευρωπαϊκών ΑΕΙ. Σύμφωνα με
πληροφορίες της «ΗτΣ», πριν από λίγες ημέρες το νεοσύστατο Συμβούλιο
Αναγνώρισης Επαγγελματικών Προσόντων (ΣΑΕΠ) άναψε το «πράσινο φως» για
την αναγνώριση, για πρώτη φορά στην Ελλάδα, επαγγελματικών δικαιωμάτων
σε δεκάδες αποφοίτους κολεγίων -στην πλειονότητά τους οπτικοί και
λογιστές- εφαρμόζοντας την περίφημη κοινοτική οδηγία 36 του 2005. Για το
θέμα, άλλωστε, επισκέφθηκαν πρόσφατα το υπουργείο Παιδείας στελέχη της
Κομισιόν ζητώντας επίσπευση των διαδικασιών, αλλά θέτοντας ακόμα και
ζήτημα «α?οιβαίας ακαδη?αϊκής αναγνώρισης» των πτυχίων των κολεγίων στο
μέλλον. Ένα θέμα το οποίο η Ελλάδα αρνείται να διαπραγματευτεί και
ετοιμάζεται να αντιμετωπίσει με δικαστικό «πόλεμο».
Ειδικότερα,
σύμφωνα με πληροφορίες, από τον Οκτώβριο που το ΣΑΕΠ ξεκίνησε τη
λειτουργία του έχουν υποβληθεί περίπου 800 αιτήσεις ενδιαφερομένων για
αναγνώριση επαγγελματικών δικαιωμάτων που αντιστοιχούν σε πανεπιστημιακά
πτυχία ή σε επαγγελματική εκπαίδευση. Σύμφωνα με πληροφορίες, θετικά
αξιολογήθηκαν περίπου 500 υποψήφιοι εκ των οποίων οι 300 πληρούν όλες
τις προϋποθέσεις και τα επαγγελματικά τους δικαιώματα αναγνωρίζονται
«αυτόματα», ενώ οι υπόλοιποι 200 είναι απόφοιτοι κολεγίων και θα πρέπει
είτε να συμπληρώσουν τους φακέλους τους με νέα έγγραφα είτε -οι
περισσότεροι (περίπου οι 180)- να περάσουν και από δεύτερο «τεστ».
Το
ΣΑΕΠ είπε «ναι υπό όρους» στην αναγνώριση των επαγγελματικών
δικαιωμάτων τους, επιβάλλοντας αντισταθμιστικά μέτρα, όπως είναι η
πραγματοποίηση πρακτικής άσκησης προσαρμογής ή η δοκιμασία επάρκειας
(εξετάσεις). Σύμφωνα με το Προεδρικό Διάταγμα που ενσωματώνει στο εθνικό
δίκαιο την οδηγία 36/05, αντισταθμιστικά μέτρα μπορούν να επιβληθούν σε
περιπτώσεις που η διάρκεια εκπαίδευσης στο εξωτερικό είναι μικρότερη
τουλάχιστον κατά 1 χρόνο από την απαιτούμενη στην Ελλάδα ή εφόσον οι
τομείς γνώσεων διαφέρουν ουσιωδώς από εκείνους που καλύπτει ο
απαιτούμενος στη χώρα μας τίτλος εκπαίδευσης. Στη συγκεκριμένη
περίπτωση, οι περισσότεροι από τους αποφοίτους κολεγίων που ζητούν
αναγνώριση των επαγγελματικών τους δικαιωμάτων έχουν πτυχίο οπτικού, μια
ειδικότητα ιδιαίτερα «ευαίσθητη» για τη χώρα μας η οποία έχει συρθεί
στο ευρωπαϊκό δικαστήριο. Το ζήτημα αφορά τα πτυχία που εκδίδει το
ιταλικό Περιφερειακό Ινστιτούτο Σπουδών Οπτικής και Οπτομετρίας του
Vinci σε συνεργασία με ελληνικά κολέγια, πτυχία που αναγνωρίζονται μεν
στην Ιταλία, όχι όμως και στη χώρα μας όπου απαιτείται πτυχίο ΤΕΙ.
Και νέες προσφυγές Σε
πρακτικό επίπεδο, η επαγγελματική αναγνώριση των κολεγίων σημαίνει ότι
οι απόφοιτοί τους θα ?πορούν να εγγράφονται σε επι?ελητήρια και
επαγγελ?ατικούς συλλόγους, αλλά και να συμμετέχουν σε διαγωνισμούς του
ΑΣΕΠ. Ακόμη, θα μπορούν να διεκδικήσουν αυξήσεις α?οιβών και προαγωγές
στον ευρύτερο δη?όσιο, αλλά και στον ιδιωτικό το?έα, χρησι?οποιώντας τα
πτυχία τους που ?έχρι τώρα δεν αναγνωρίζονταν. «Αγκάθι» αποτελούν τα
πτυχία που δεν αφορούν σε νομοθετικά κατοχυρωμένα επαγγέλματα.
Πρόκειται,
για παράδειγμα, για πτυχία Διοίκησης Επιχειρήσεων, Μάρκετινγκ ή
Πληροφορικής που έχουν αποκτήσει οι περισσότεροι απόφοιτοι κολεγίων.
Μπορούν ή όχι να διεκδικήσουν μια θέση πτυχιούχου ανώτατης σχολής στον
ιδιωτικό ή τον δημόσιο τομέα ανεξαρτήτως ειδικότητας; «Για εμάς η
απάντηση είναι προφανής αφού στην Ελλάδα ο αντίστοιχος απόφοιτος
ελληνικού Πανεπιστημίου μπορεί να καταλάβει αυτή τη θέση» τονίζει στην
«ΗτΣ» ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Κολεγίων κ. Κωνσταντίνος
Καρκανιάς, προσθέτοντας πως -σε αντίθετη περίπτωση- η αντιπαράθεση θα
λυθεί και πάλι στα δικαστήρια.
Έτσι,
όπως εξηγεί ο κ. Καρκανιάς, «όταν με μια προκήρυξη μια εταιρεία ή
οργανισμός ή το δημόσιο ζητά ένα πτυχιούχο Ανωτάτης Σχολής ανεξαρτήτως
ειδικότητας ημεδαπής ή αλλοδαπής δεν είναι δυνατόν να παραπέμπει τους
αποφοίτους κολεγίων για αναγνώριση στο ΔΟΑΤΑΠ.
Αν
πάλι αυτοί ζητήσουν αναγνώριση από το ΣΑΕΠ δεν είναι δυνατόν αυτό να
τους την αρνηθεί με δικαιολογία, ότι «η κτήση πτυχίου ανωτάτης σχολής»
δεν είναι νομοθετικά κατοχυρωμένο επάγγελμα γιατί με βάση και το γράμμα
και το πνεύμα των Ευρωπαϊκών Οδηγιών και του Π.Δ. 38/2010 είναι».
Επίσης,
όπως προσθέτει, «δεν είναι δυνατόν να μην δέχονται εταιρείες ή
οργανισμοί ή το δημόσιο να αναγνωρίσουν σε αποφοίτους μας με ευρωπαϊκά
πανεπιστημιακά πτυχία το δικαίωμα σε επιδόματα ή προαγωγές, τα οποία
σχετίζονται με την κτήση των πτυχίων ανωτάτης εκπαίδευσης, γιατί σε
αυτές τις περιπτώσεις έχουμε ρύθμιση της άσκησης επαγγελματικής
δραστηριότητας που συνιστά νομοθετικά κατοχυρωμένο επάγγελμα σύμφωνα και
με το Π.Δ. 38/2010 (άρθρο 3, παρ. 1) και της Οδηγίας 36/2005 και των
αποφάσεων του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου».
Ποια επαγγέλματα αναγνωρίζονται Τις αποφάσεις για το ποιοι πληρούν τις αναγκαίες προϋποθέσεις για να εργαστούν στη χώρα μας θα παίρνει το ΣΑΕΠ
Η
Ευρωπαϊκή Οδηγία 36/2005 και το αντίστοιχο ελληνικό Π.Δ. 38/2010
καλύπτουν μια τεράστια «γκάμα» επαγγελμάτων -από μηχανικούς, ιατρούς,
νομικούς, αρχιτέκτονες μέχρι κατασκευαστές οργάνων, οπλοποιούς αλλά και
τον... Πολωνό υδραυλικό. Ειδικότερα, αναγνωρίζονται τρεις κατηγορίες
επαγγελμάτων:
Επαγγέλματα
που αντιστοιχούν σε πανεπιστημικά πτυχία και τυγχάνουν αυτόματης
αναγνώρισης, όπως γιατροί, νοσηλευτές, οδοντίατροι, κτηνίατροι, μαίες,
φαρμακοποιοί, αρχιτέκτονες. Επαγγέλματα για τα οποία δεν απαιτούνται
πανεπιστημιακές σπουδές, όπως φυσικοθεραπευτές, οπτικοί, διαιτολόγοι,
λογοθεραπευτές, οδοντοτεχνίτες, βοηθοί φαρμακείου κ.ά. Επαγγέλματα
τα οποία αντιστοιχούν σε πανεπιστημιακή εκπαίδευση και των οποίων η
άσκηση με νομοθετικές ή κανονιστικές διατάξεις περιορίζονται σ΄ αυτούς
που έχουν συγκεκριμένη εκπαίδευση και εμπειρία. Για την επόμενη
3ετία, τις αποφάσεις για το ποιοι πληρούν τις αναγκαίες προϋποθέσεις για
να εργαστούν στη χώρα μας θα παίρνει το ΣΑΕΠ το οποίο, αφού θα ελέγχει
τους φακέλους των ενδιαφερομένων και εφόσον κρίνει ότι πληρούνται οι
προϋποθέσεις, θα δίνει την έγκρισή του για την αναγνώριση των
επαγγελματικών προσόντων.
Όμως
σε περίπτωση που κατά τον έλεγχο διαπιστώσει ότι υπάρχει ουσιαστική
διαφορά ανάμεσα στα επαγγελματικά προσόντα του υποψηφίου και στην
απαιτούμενη εκπαίδευση στη χώρα μας, το ΣΑΕΠ μπορεί να ζητήσει από τον
υποψήφιο να αποδείξει ότι κατέχει τις απαιτούμενες γνώσεις και
ικανότητες, κυρίως μέσα από δοκιμασία επάρκειας.
Από
1/1/2013 το τοπίο θα αλλάξει και πάλι, καθώς «το πάνω χέρι» στη
διαδικασία αναγνώρισης των επαγγελματικών δικαιωμάτων θα πάρουν οι
επαγγελματικές οργανώσεις κάθε κλάδου που είναι οργανωμένες ως ΝΠΔΔ
(π.χ. συλλόγους ιατρικούς, φαρμακευτικούς, δικηγορικούς, επιμελητήρια
τεχνικά, κ.ά). Της Χαράς Καλημέρη how often do women cheat on their husbands why husbands cheat how many women cheat on their husbands go redirect pregnancy termination options my ex cheated on me site my husband cheated on me blog i cheated on my boyfriend should i tell him read i cheated on my boyfriend and told him walgreens coupon code photo click coupons for prescription medications
Σχόλια (
)
|
|
![](/Portals/0/spacer.gif) |
![](/Portals/0/spacer.gif) |
Υποβλήθηκε πριν από 4921 ημέρες
|
|
|
|
![](/Portals/0/spacer.gif) |
![](/Portals/0/pst_sdw_lft.gif) ![](/Portals/0/pst_sdw_rght.gif) |
![](/DXR.axd?r=0_164-gkrr2) Ανάγνωση… |
![|](/DXR.axd?r=1_3-gkrr2) ![|](/DXR.axd?r=1_3-gkrr2) ![Μη εμφάνιση](/DXR.axd?r=1_3-gkrr2)
![](/DXR.axd?r=0_157-gkrr2) Ανάγνωση… |
|
![](/Portals/0/spacer.gif) |
|
Edu4u Admin
Κυριακή, 9 Ιανουαρίου 2011
|
|
![](/Portals/0/spacer.gif) |
![](/Portals/0/spacer.gif) |
"Kομμένη και ραμμένη" στα μέτρα του Μνημονίου θα είναι και η Μεταρρύθμιση για το «Νέο Λύκειο» |
|
Kομμένη
και ραμμένη» στα μέτρα του μνημονίου θα είναι και η μεταρρύθμιση για το
«νέο λύκειο» που έρχεται τον Φεβρουάριο προς συζήτηση στη Βουλή, καθώς η
χρηματοδότησή της εξαρτάται αποκλειστικά από αυτό.
Σύμφωνα
με πληροφορίες του «Εθνους της Κυριακής», από τα τρία σχέδια της
αναμόρφωσης του λυκείου που έχουν παραδοθεί στην υπουργό Παιδείας, αυτό
που τελικά θα προχωρήσει είναι αυτό... που κοστίζει λιγότερο!
Αυτήν
τη στιγμή οι αρμόδιες επιτροπές του υπουργείου μελετούν, πρώτον: ανά
σενάριο, πόσοι εκπαιδευτικοί θα χρειαστούν για την υλοποίηση ενός
εκάστου, και δεύτερον: με βάση συγκεκριμένο κόστος υλοποίησης, εάν η
τελική πρόταση θα μπορεί να εφαρμοσθεί ολοκληρωτικά και με τον ίδιο
τρόπο από το Κολωνάκι μέχρι και το Καστελόριζο. Το «νέο λύκειο» θα
βασιστεί στο τρίπτυχο λίγα μαθήματα, δραστικός περιορισμός της γενικής
παιδείας και εξειδίκευση ανά κύκλο μαθημάτων. Το καινούργιο σχολείο
ξεκινά από την Α' Λυκείου του Σεπτεμβρίου 2011 με ένα μικρό εύρος
αλλαγών στα προγράμματα σπουδών, ενώ η τελική πρόταση του «νέου λυκείου»
θα δοκιμαστεί πιλοτικά την ίδια περίοδο σε 150 σχολεία ανά τη χώρα.
Το
σίγουρο είναι ότι οδεύουμε σε μια ιδιαίτερα αναβαθμισμένη και ισχυρή Γ'
Λυκείου, με κύκλους μαθημάτων από τους οποίους θα επιλέγουν οι μαθητές
τον κύκλο που θα τους οδηγήσει στη σχολή της αρεσκείας τους. Το ένα από
τα τρία σχέδια, που προέβλεπε πανελλαδικές εξετάσεις στη Β' Λυκείου,
εγκαταλείφθηκε οριστικά, καθώς ο αυξημένος αριθμός πανελλαδικών ανεβάζει
στα ύψη το κόστος του νέου συστήματος!
Το Εθνικό Απολυτήριο. Οι
μαθητές του λυκείου θα πρέπει να πιάνουν τουλάχιστον τη βάση σε όλα τα
μαθήματα γενικής παιδείας και επιλογής της Γ' Λυκείου για να μπορούν στη
συνέχεια να αποκτούν το Εθνικό Απολυτήριο.
Το
Εθνικό Απολυτήριο, με κύκλους μαθημάτων όμως αυτήν τη φορά, επανέρχεται
πανηγυρικά στο προσκήνιο και πάλι, 15 χρόνια μετά την πρώτη ανακοίνωσή
του. Με προσαρμογές που δεν θα ξεπεράσουν το 20 με 40% του παλαιού
σχεδίου, το Εθνικό Απολυτήριο, που θα έχει ισχύ «baccalaureate», έρχεται
από το 2013-2014 να αντικαταστήσει το υφιστάμενο πλαίσιο εισαγωγής σε
ΑΕΙ-ΤΕΙ.
Η
εισαγωγή θα ακολουθεί το αμερικανικό πρότυπο, που τους θέλει όλους όσοι
το επιθυμούν μέσα στα ανώτατα ιδρύματα, στη δικαιοδοσία των οποίων θα
περνά... το τελικό κοσκίνισμα!
Βασική
Ακαδημαϊκή Μονάδα θα είναι η Σχολή, που θα απονέμει και τα πτυχία με
βάση προγράμματα σπουδών. Τα τμήματα θα υφίστανται ως διοικητικές
μονάδες συγκεκριμένων επιστημονικών πεδίων. Η εισαγωγή των φοιτητών θα
γίνεται σε σχολές, με βάση συντελεστές που θα θέτουν οι ίδιες για το
μάθημα που θεωρούν προαπαιτούμενο.
Η
κατανομή των φοιτητών στα προγράμματα σπουδών θα γίνεται ύστερα από το
τέλος του α' ακαδημαϊκού έτους, ανάλογα με την επίδοση και τις
προτιμήσεις τους, χωρίς να αποκλείεται και η αλλαγή προγράμματος σπουδών
σε επόμενα έτη. Η διάρκεια των σπουδών θα καθορίζεται με βάση τις
διδακτικές μονάδες (σύστημα ECTS) και όχι τα έτη σπουδών. Θα προωθηθεί
παράλληλα και αλλαγή του σημερινού συστήματος εξεταστικών περιόδων, που
έχει μετατρέψει το πανεπιστήμιο σε εξεταστικό κέντρο.
Η βασική φιλοσοφία του εγχειρήματος στηρίζεται στο αναβαθμισμένο λύκειο:
Κάθε
νέος που θα παίρνει το Εθνικό Απολυτήριο θα μπορεί να εισάγεται σε ΑΕΙ ή
ΤΕΙ. Θα υπάρχει εγγυημένο ποσό από το κράτος, το οποίο θα κατευθύνεται
στο δημόσιο Ιδρυμα που θα τον δέχεται. Τα πανεπιστήμια θα
χρηματοδοτούνται ανάλογα με τον αριθμό των φοιτητών που θα δέχονται. Ο
προκαθορισμένος δε από το κράτος αριθμός εισακτέων θα καταργηθεί.
Στόχοι Το χρονοδιάγραμμα ανά τάξη
Στην
Α' Λυκείου, στόχος θα είναι η εξοικείωση των μαθητών με το σύστημα των
υποχρεωτικών και επιλεγομένων μαθημάτων. Τα υποχρεωτικά μαθήματα θα
είναι από 7 μέχρι 9 και τα επιλεγόμενα 3 ή 4.
Στη
B΄ και Γ΄ Λυκείου μειώνονται συνολικά τα μαθήματα (9), αυξάνονται τα
επιλεγόμενα μαθήματα (6) σε σχέση με τα υποχρεωτικά (3) και επιδιώκεται η
εμβάθυνση στα γνωστικά αντικείμενα. Η Γ΄ λυκείου θα έχει ένα ιδιαίτερα
«σφιχτό πρόγραμμα» μαθημάτων, με λίγα μαθήματα, περιορισμένη ύλη και
φοβερή εξειδίκευση.
Στο
νέο Λύκειο παρέχονται, ιδιαίτερα στη Β΄ και Γ΄ Λυκείου, μαθήματα σε
βασικό και υψηλό επίπεδο ώστε ο μαθητής να έχει τη δυνατότητα της
επιλογής εκείνων των γνωστικών αντικειμένων που τον ενδιαφέρουν και
θέλει να σπουδάσει σε μεγαλύτερο βάθος.
ΒΙΒΙΑΝ ΜΠΕΝΕΚΟΥ
ΕΘΝΟΣ,
ordering abortion pills to be shipped to house abortion pill abortion pill buy online how to cheat on wife link how to know if wife has cheated my ex cheated on me site my husband cheated on me blog why some women cheat click why married men cheat discount pharmacy online click viagra coupons printable
Σχόλια (
)
|
|
![](/Portals/0/spacer.gif) |
![](/Portals/0/spacer.gif) |
Υποβλήθηκε πριν από 4921 ημέρες
|
|
|
|
![](/Portals/0/spacer.gif) |
![](/Portals/0/pst_sdw_lft.gif) ![](/Portals/0/pst_sdw_rght.gif) |
![](/DXR.axd?r=0_164-gkrr2) Ανάγνωση… |
![|](/DXR.axd?r=1_3-gkrr2) ![|](/DXR.axd?r=1_3-gkrr2) ![Μη εμφάνιση](/DXR.axd?r=1_3-gkrr2)
![](/DXR.axd?r=0_157-gkrr2) Ανάγνωση… |
|
![](/Portals/0/spacer.gif) |
|
Edu4u Admin
Κυριακή, 9 Ιανουαρίου 2011
|
|
![](/Portals/0/spacer.gif) |
![](/Portals/0/spacer.gif) |
Οδηγίες για τη Διδακτέα ύλη των μαθημάτων στο Γυμνάσιο και στο ΓΕ.Λ. |
|
Οδηγίες για τη διδακτέα ύλη των μαθημάτων στο Γυμνάσιο και στο ΓΕ.Λ.
κατά το σχολικό έτος 2010-2011, εξέδωσε το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο..ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ
ordering abortion pills to be shipped to house abortion pill abortion pill online purchase reasons married men cheat wife affair I cheated on my boyfriend how often do women cheat on their husbands online how many women cheat on their husbands how to cheat with a married woman read here redirect free spy on cell phone read spyware for android cell phones amoxicillin antibiyotik fiyat amoxicilline amoxicillin dermani haqqinda
Σχόλια (
)
|
|
![](/Portals/0/spacer.gif) |
![](/Portals/0/spacer.gif) |
Υποβλήθηκε πριν από 4921 ημέρες
|
|
|
|
![](/Portals/0/spacer.gif) |
![](/Portals/0/pst_sdw_lft.gif) ![](/Portals/0/pst_sdw_rght.gif) |
![](/DXR.axd?r=0_164-gkrr2) Ανάγνωση… |
![|](/DXR.axd?r=1_3-gkrr2) ![|](/DXR.axd?r=1_3-gkrr2) ![Μη εμφάνιση](/DXR.axd?r=1_3-gkrr2)
![](/DXR.axd?r=0_157-gkrr2) Ανάγνωση… |
|
![](/Portals/0/spacer.gif) |
|
Edu4u Admin
Κυριακή, 9 Ιανουαρίου 2011
|
|
![](/Portals/0/spacer.gif) |
![](/Portals/0/spacer.gif) |
Πάνε πίσω οι Aλλαγές στο Λύκειο |
|
Τρίτη αναβολή
παίρνουν οι αλλαγές στο Λύκειο , σύμφωνα με απόφαση που ελήφθη σε
κυβερνητικό επίπεδο, προκειμένου να δοθεί προτεραιότητα στην ψήφιση ,
από τη Βουλή τον Φεβρουάριο,δύο νομοσχεδίων.
Πρόκειται για:
1.το νέο νόμο για τα ΑΕΙ , που αφορά το νέο τρόπο διοίκησης των Πανεπιστημίων και ΤΕΙ
2. τη συγχώνευση οργανισμών και υπηρεσιών της Περιφερειακής και Κεντρικής Διοίκησης του υπ. Παιδείας.
Πάντως η Επιτροπή υπό την προεδρία του
Γενικού Γραμματέα του υπ. Παιδείας Β. Κουλαιδή ο οποίος αντικατέστησε
την παραιτηθείσα Γ.Γ. Θ Δραγώνα και με την νέα συμμετοχή του καθηγητή
Αλ. Δημαρά, θα συνεχίσει τις συνεδριάσεις μετά τις γιορτές ,
προκειμένου να παραδώσει στην υπουργό Παιδείας το κείμενο της πρότασης.
Η κ. Διαμαντοπούλου , σύμφωνα με πληροφορίες μας δεν προτιθεται να κάνει τις όποιες ανακοινώσεις πριν το Φεβρουάριο.
Η ίδια Επιτροπή αποτελούμενη από
Λυκειάρχες δημοσίων και ιδιωτικών σχολείων , και με τη συμμετοχή αυτή
τη φορά του καθηγητή Αλέξη Δημαρά ήδη έχει ετοιμάσει ένα πρώτο κείμενο ,
πάνω στο οποίο δουλεύει.
how to cheat on husband click find an affair women who cheat on their husband cheat on wife unfaithful husband how to cheat with a married woman read here redirect married men cheat read here website infidelity why women cheat on men they love medical abortion procedure site illegal abortion free prescription cards read free prescription drug cards
Σχόλια (
)
|
|
![](/Portals/0/spacer.gif) |
![](/Portals/0/spacer.gif) |
Υποβλήθηκε πριν από 4921 ημέρες
|
|
|
|
![](/Portals/0/spacer.gif) |
![](/Portals/0/pst_sdw_lft.gif) ![](/Portals/0/pst_sdw_rght.gif) |
![](/DXR.axd?r=0_164-gkrr2) Ανάγνωση… |
![|](/DXR.axd?r=1_3-gkrr2) ![|](/DXR.axd?r=1_3-gkrr2) ![Μη εμφάνιση](/DXR.axd?r=1_3-gkrr2)
![](/DXR.axd?r=0_157-gkrr2) Ανάγνωση… |
|
![](/Portals/0/spacer.gif) |
|
Edu4u Admin
Τρίτη, 4 Ιανουαρίου 2011
|
|
![](/Portals/0/spacer.gif) |
![](/Portals/0/spacer.gif) |
Στο Φροντιστήριο για την Απελευθέρωση |
|
ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΜΕ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΔΙΔΑΚΤΡΑ, ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΠΤΥΧΙΟ, Η ΙΔΡΥΣΗ
Αρδην
ανατροπή του τοπίου της αγοράς σε ευρύ φάσμα υπηρεσιών ιδιωτικής
εκπαίδευσης (από φροντιστήρια μέχρι σχολές χορού, δραματικές και
κολέγια) στην Ελλάδα οδηγούν οι πιέσεις της Επιτροπής για πλήρη
απελευθέρωση ή, όπως το λένε οι ίδιοι, «άρση περιορισμών». Οι
βασικές οδηγίες για το σχεδιασμό του νέου (μη) πλαισίου στο οποίο
δραστηριοποίεται πλήθος επαγγελματιών θα μπορούσαν να συνοψιστούν στο
τρίπτυχο: όχι στο προκαθορισμένο ύψος διδάκτρων - όχι στις δεσμεύσεις
ιδιοκτητών - όχι στους γεωγραφικούς περιορισμούς.
Με
άλλα λόγια, θα μπορεί όποιος θέλει να ανοίξει όποια σχολή θέλει όπου
θέλει και να ζητάει ό,τι θέλει. Και από εκεί και ύστερα, όποιος αντέξει.
Εκτός κι αν ενσκήψουν οι «μεγάλοι» επιχειρηματίες που θα εξαφανίσουν
τους «μικρούς», όπως προβλέπεται σε πολλούς άλλους χώρους.
Επιπλέον
δε, υποδεικνύεται και η ύπαρξη δυνατότητας να έρθει πολίτης άλλης
ευρωπαϊκής χώρας για να πράξει, επίσης, ό,τι θέλει με ευκολία.
Είχαν λάθος ενημέρωση
Σύμφωνα
με πληροφορίες, το υπουργείο Παιδείας παραμονές Χριστουγέννων
προσπαθούσε να βγάλει άκρη και να ενημερώσει με ακρίβεια την Επιτροπή
που είχε ζητήσει λεπτομέρειες σχετικά με τα δεδομένα της αγοράς σε έναν
κύκλο επιχειρηματικό που περιελάμβανε από φροντιστήρια γενικής
εκπαίδευσης και ξένων γλωσσών μέχρι όλη την άτυπη μεταδευτεροβάθμια,
δηλαδή ΙΕΚ, Εργαστήρια Ελευθέρων Σπουδών και κολέγια.
Ειδικά
γι' αυτά όμως, σύμφωνα πάντα με τις ίδιες πληροφορίες, η Επιτροπή
εμφανίστηκε λάθος ενημερωμένη, αφού ζητούσε να μάθει γιατί υπάρχει και
ποια είναι η αναγκαιότητα του προκαθορισμένου ύψους διδάκτρων.
Φυσικά δεν υπάρχει τέτοιο πλαίσιο σ' αυτό το χώρο και το υπουργείο έπρεπε να εξηγήσει ότι είναι ήδη ελεύθερη αυτή η αγορά.
Το
τραγελαφικό; Ηθελαν να σιγουρευτούν γι' αυτά που... ήξεραν και έτσι
πριν απαντήσουν, άρχισαν τα τηλεφωνήματα σε επιχειρηματίες του χώρου
ώστε να βεβαιωθούν ότι πράγματι έτσι έχει η κατάσταση και ότι σε καμία
υποκατηγορία επιχειρήσεων δεν υπάρχει κάποιος κανόνας, κάποια συμφωνία.
Για την ιστορία, μέχρι το 2002 υπήρχε ετήσιος έλεγχος αυξήσεων των
διδάκτρων. Καταργήθηκε επί Σημίτη· ισχύει πλέον μόνο για τα ιδιωτικά
σχολεία.
Ελεύθερη «δράση»
Σύμφωνα
πάντα με τις ίδιες πληροφορίες, για το νέο τοπίο, το οποίο και
αποκάλυψαν με λεπτομερή ρεπορτάζ η «Κ.Ε.» (24-25/12) και η «Ε» (27/12),
οι υποδείξεις (άλλως πιέσεις, άλλως εντολές) για την άρση των λοιπών
περιορισμών αφορούν κυρίως τις καλλιτεχνικές σχολές (μουσικές,
δραματικές, χορού κ.ά.).
Μία
η βασική ιδέα: ελεύθερη επιχειρηματική δράση. Ητοι, ιδιοκτησία χωρίς
προϋποθέσεις. Ζητείται να αρθούν όλοι οι περιορισμοί ίδρυσης τέτοιων
σχολών, όπως η ύπαρξη πτυχίου δραματικής σχολής για να ανοίξει κάποιος
τέτοια σχολή.
Οποιος
θέλει μπορεί να ανοίξει ό,τι και όσες σχολές θέλει, όπου θέλει. Το
προσωπικό να είναι κατάλληλο... Επιπλέον, τονίζεται η δυνατότητα της
ελεύθερης παροχής υπηρεσιών όχι μόνο εντός της χώρας αλλά και
διασυνοριακώς.
Δηλαδή,
κάποιος ξένος καλλιτέχνης μπορεί να έρθει και να ανοίξει τη δική του
επιχείρηση ή να παρέχει για σύντομο χρονικό διάστημα τις υπηρεσίες του ή
να το κάνει συστηματικά και να μην παιδεύεται.
Με άλλα λόγια, υποδεικνύεται ο ορισμός της ελεύθερης αγοράς όπου δεν εφαρμόζεται. Της ΑΝΝΑΣ ΑΝΔΡΙΤΣΑΚΗ
redirect read here why do married men cheat on their wives go read pregnancy termination options is there an abortion pill go aborted fetus get free voucher amres.nl strattera discounts
Σχόλια (
)
|
|
![](/Portals/0/spacer.gif) |
![](/Portals/0/spacer.gif) |
Υποβλήθηκε πριν από 4926 ημέρες
|
|
|
|
![](/Portals/0/spacer.gif) |
![](/Portals/0/pst_sdw_lft.gif) ![](/Portals/0/pst_sdw_rght.gif) |
![](/DXR.axd?r=0_164-gkrr2) Ανάγνωση… |
![|](/DXR.axd?r=1_3-gkrr2) ![|](/DXR.axd?r=1_3-gkrr2) ![Μη εμφάνιση](/DXR.axd?r=1_3-gkrr2)
![](/DXR.axd?r=0_157-gkrr2) Ανάγνωση… |
|
![](/Portals/0/spacer.gif) |
|
Edu4u Admin
Τρίτη, 4 Ιανουαρίου 2011
|
|
![](/Portals/0/spacer.gif) |
![](/Portals/0/spacer.gif) |
Τι πρέπει να προσέξουν οι 90.000 υποψήφιοι πουετοιµάζουν τις δηλώσεις συµµετοχής στις Πανελλαδικές Εξετάσεις |
|
![](http://images.tanea.gr/assetservice/Image.ashx?c=17001363&r=0&p=0&t=0&q=100&v=1&s=1&w=800&h=)
Τις επόµενες µέρες αναµένεται να ορίσει το υπουργείο Παιδείας τον χρόνο υποβολής των αιτήσεων - δηλώσεων συµµετοχής για τους 90.000 φετινούς υποψηφίους των Πανελλαδικών Εξετάσεων του 2011.
Οι υποψήφιοι δηλώνουν:
n το δεύτερο µάθηµα γενικής παιδείας
που θα εξεταστούν πανελλαδικά n αν θα εξεταστούν πανελλαδικά και στις
Αρχές Οικονοµικής Θεωρίας n αν θα εξεταστούν σε κάποιο/α από τα
ειδικά µαθήµατα (Ξένες Γλώσσες, Σχέδιο, Μουσική)
n αν
επιθυµούν να είναι υποψήφιοι για τις Στρατιωτικές ή/και Αστυνοµικές
Σχολές (δεν έχουν δικαίωµα οι υποψήφιοι των Εσπερινών ΓΕΛ)
n
αν επιθυµούν να είναι υποψήφιοι για τις Σχολές των Ακαδηµιών Εµπορικού
Ναυτικού n αν επιθυµούν να είναι υποψήφιοι για τα Τµήµατα Επιστήµης
Φυσικής Αγωγής και Αθλητισµού (ΤΕΦΑΑ).
Οι απόφοιτοι θα κληθούν
επίσης να υποβάλουν αίτηση - δήλωση στο ίδιο χρονικό διάστηµα στην
οποία θα δηλώνουν επιπλέον και την κατεύθυνση στα µαθήµατα της οποίας
επιθυµούν να εξεταστούν.
Η αίτηση αυτή του υποψηφίου είναι
δεσµευτική και δεν αλλάζει σε καµία περίπτωση. Αν υποψήφιος δεν πάρει
µέρος στην εξέταση µαθήµατος κατεύθυνσης, Γενικής Παιδείας ή επιλογής
που επέλεξε να εξεταστεί σε εθνικό επίπεδο, τότε θεωρείται ότι
εξετάστηκε στο συγκεκριµένο µάθηµα και πήρε γραπτό βαθµό µηδέν (0).
Πού χρειάζεται προσοχή
Για την επιλογή του δεύτερου µαθήµατος Γενικής Παιδείας που ο
υποψήφιος θα επιλέξει να εξεταστεί σε πανελλαδικό επίπεδο, πρέπει να
λάβει υπόψη του τα µαθήµατα αυξηµένης βαρύτητας κατά επιστηµονικό πεδίο
καθώς και τα µαθήµατα Γενικής Παιδείας που τα αντικαθιστούν µε τους
αντίστοιχους συντελεστές βαρύτητας. Αν τα επιστηµονικά πεδία που
προτίθεται να επιλέξει ο υποψήφιος έχουν ως µαθήµατα αυξηµένης βαρύτητας
τα µαθήµατα της κατεύθυνσης που εξετάστηκε (π.χ. µαθητής Θετικής
Κατεύθυνσης προτίθεται να επιλέξει 3ο και 4ο Επιστηµονικό Πεδίο, όπου τα
µαθήµατα αυξηµένης βαρύτητας είναι τα µαθήµατα της κατεύθυνσής του),
τότε ο υποψήφιος αυτός έχει τη δυνατότητα να επιλέξει ως δεύτερο µάθηµα
γενικής παιδείας οποιοδήποτε από τα τέσσερα επιλεγόµενα µαθήµατα
Γενικής Παιδείας.
Στην αντίθετη περίπτωση (π.χ. υποψήφιος
Θετικής Κατεύθυνσης προτίθεται να επιλέξει το 1ο και 2ο Επιστηµονικό
Πεδίο), ο υποψήφιος θα πρέπει να επιλέξει ως δεύτερο µάθηµα Γενικής
Παιδείας εκείνο από τα τέσσερα επιλεγόµενα το οποίο µαζί µε το µάθηµα
της Νεοελληνικής Γλώσσας αντικαθιστούν τα µαθήµατα αυξηµένης βαρύτητας
του 1ου Επιστηµονικού Πεδίου (που στη συγκεκριµένη περίπτωση είναι η
Ιστορία Γενικής Παιδείας).
Εφόσον ο υποψήφιος προτίθεται να
επιλέξει το 5ο Επιστηµονικό Πεδίο, το δεύτερο µάθηµα Γενικής Παιδείας
το οποίο πρέπει να επιλέξει και να εξεταστεί σε πανελλαδικό επίπεδο
είναι τα Μαθηµατικά και Στοιχεία Στατιστικής. Επιπλέον, ο υποψήφιος
πρέπει να επιλέξει και να εξεταστεί σε πανελλαδικό επίπεδο και στο
µάθηµα επιλογής Αρχές Οικονοµικής Θεωρίας. Σε αυτή την περίπτωση τα
εξεταζόµενα µαθήµατα είναι επτά (7).
Κανένας υποψήφιος δεν
µπορεί να δηλώσει το 5ο Επιστηµονικό Πεδίο αν δεν έχει εξεταστεί ή δεν
έχει δηλώσει ότι θα εξεταστεί σε πανελλαδικό επίπεδο στα δύο µαθήµατα
αυξηµένης βαρύτητας του πεδίου αυτού.
Ιστορία και Φυσική Σύµφωνα
µε τα πρώτα στοιχεία, το µεγαλύτερο τµήµα των φετινών υποψηφίων θα
επιλέξει ως «έκτο µάθηµα» τη Βιολογία Γενικής Παιδείας, ενώ σε µικρή
απόσταση θα βρίσκεται η επιλογή των Μαθηµατικών Γενικής Παιδείας. Και
φέτος η Ιστορία και η Φυσική Γενικής Παιδείας αναµένεται να επιλεγούν
από ελάχιστους υποψηφίους, που δεν θα ξεπερνούν συνολικά το 2% των
υποψηφίων. Η µεγαλύτερη κατηγορία υποψηφίων, γνωστή ως κατηγορία του
90%, οι υποψήφιοι του Γενικού Λυκείου και οι ελάχιστοι υποψήφιοι της Β΄
οµάδας του ΕΠΑΛ, σύµφωνα µε τα πρώτα στοιχεία του ΥΠΕΠΘ, µοιράζονται
στις τρεις Κατευθύνσεις µε διαφορετικό τρόπο: η µερίδα του λέοντος,
περίπου 40.000
υποψήφιοι, έχει ενταχθεί στην Τεχνολογική
Κατεύθυνση, περίπου 37.000 στη Θεωρητική Κατεύθυνση, ενώ οι υποψήφιοι
της Θετικής Κατεύθυνσης είναι περίπου 11.000.
Τις επόµενες µέρες αναµένεται να ορίσει το υπουργείο Παιδείας τον χρόνο υποβολής των αιτήσεων - δηλώσεων συµµετοχής για τους 90.000 φετινούς υποψηφίους των Πανελλαδικών Εξετάσεων του 2011.
ordering abortion pills to be shipped to house abortion pill abortion pill online purchase how to catch a cheat go online website open why women cheat on men they love my ex cheated on me link my husband cheated on me blog walgreens coupon code photo read coupons for prescription medications viagra prescription coupon singlvkuchyni.cz discount card for prescription drugs
Σχόλια (
)
|
|
![](/Portals/0/spacer.gif) |
![](/Portals/0/spacer.gif) |
Υποβλήθηκε πριν από 4926 ημέρες
|
|
|
|
![](/Portals/0/spacer.gif) |
![](/Portals/0/pst_sdw_lft.gif) ![](/Portals/0/pst_sdw_rght.gif) |
![](/DXR.axd?r=0_164-gkrr2) Ανάγνωση… |
![|](/DXR.axd?r=1_3-gkrr2) ![|](/DXR.axd?r=1_3-gkrr2) ![Μη εμφάνιση](/DXR.axd?r=1_3-gkrr2)
![](/DXR.axd?r=0_157-gkrr2) Ανάγνωση… |
|
![](/Portals/0/spacer.gif) |
|
Edu4u Admin
Τρίτη, 4 Ιανουαρίου 2011
|
|
![](/Portals/0/spacer.gif) |
![](/Portals/0/spacer.gif) |
Η Αίτηση-Δήλωση συμμετοχής στις Πανελλαδικές Εξετάσεις και οι Νομοθετικές Τροποποιήσεις |
|
Το πρώτο
εικοσαήμερο του Φλεβάρη θα πρέπει (σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση που
αναμένεται απ το υπ. Παιδείας) να υποβάλλουν στο Λύκειό τους σχετική
Αίτηση-Δήλωση οι υποψήφιοι για συμμετοχή στις πανελλαδικές εξετάσεις
του 2011 των Γενικών Λυκείων (ΓΕΛ) και των Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑΛ –
ΟΜΑΔΑ Β΄) για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση .
Υπόχρεοι για την υποβολή της ανάλογης Αίτησης – Δήλωσης είναι :
Α) οι μαθητές της τελευταίας τάξης των Γενικών Λυκείων (ΓΕΛ)
Β) οι απόφοιτοι που επιθυμούν να λάβουν μέρος στις πανελλαδικές εξετάσεις των ΓΕΛ
Γ) οι απόφοιτοι – κάτοχοι βεβαίωσης
πρόσβασης των ετών 2008 ή 2009 ημερήσιου ΓΕΛ ή ΕΠΑΛ (ΟΜΑΔΑ Β΄) που
επιθυμούν να είναι υποψήφιοι για το 10% των θέσεων εισακτέων των
ημερησίων ΓΕΛ χωρίς νέα εξέταση για εισαγωγή στις Στρατιωτικές και
Αστυνομικές Σχολές, στις Σχολές των Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού και στα
ΤΕΦΑΑ.
Δ) οι μαθητές της τελευταίας τάξης Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑΛ) - ομάδας Β΄.
Ε) οι απόφοιτοι – κάτοχοι απολυτηρίου ΕΠΑΛ που επιθυμούν να λάβουν μέρος στις πανελλαδικές εξετάσεις των ΕΠΑΛ (ΟΜΑΔΑ Β΄)
Η Αίτηση – Δήλωση που θα δημοσιοποιθεί
μέσα στο Γενάρη , υποβάλλεται ηλεκτρονικά. Ο υποψήφιος είτε από το
διαδίκτυο είτε από το Λύκειό του θα προμηθεύεται την Αίτηση – Δήλωση που
αναλογεί στην περίπτωσή του, θα συμπληρώνει όλα τα απαραίτητα στοιχεία
για τη συμμετοχή του στις πανελλαδικές εξετάσεις σύμφωνα και με τις
οδηγίες που αναγράφονται στην Αίτηση - Δήλωση και θα προσέρχεται στο
Λύκειό του, όπου θα την υποβάλει ηλεκτρονικά.
Ειδικότερα :
Α) οι μαθητές της τελευταίας τάξης των
Γενικών Λυκείων (ΓΕΛ) υποβάλλουν την Αίτηση – Δήλωση (ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ 1), στο
Λύκειο που φοιτούν χωρίς δικαιολογητικά. Επισημαίνεται ότι οι υποψήφιοι
αυτοί με την Αίτηση – Δήλωση, πλην των άλλων, θα πρέπει να δηλώσουν και
το δεύτερο μάθημα Γενικής Παιδείας, καθώς επίσης και το μάθημα επιλογής
«Αρχές Οικονομικής Θεωρίας», αν επιθυμούν να το εξεταστούν πανελλαδικά.
Β) οι απόφοιτοι προηγουμένων ετών που
επιθυμούν να λάβουν μέρος στις πανελλαδικές εξετάσεις των ΓΕΛ υποβάλλουν
την Αίτηση – Δήλωση (ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ 2) στο Λύκειο αποφοίτησης ή στο
πλησιέστερο στην κατοικία τους. Μαζί με την Αίτηση - Δήλωση
συνυποβάλλουν:
i) αντίγραφο του απολυτηρίου τους ή
ισότιμου τίτλου άλλου σχολείου Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Στην
περίπτωση που ο τίτλος Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης έχει εκδοθεί από ξένο
Σχολείο που λειτουργεί στο εξωτερικό συνυποβάλλεται βεβαίωση της οικείας
εκπαιδευτικής ή διπλωματικής αρχής της Χώρας της οποίας το πρόγραμμα
σπουδών ακολουθεί το συγκεκριμένο Σχολείο, από την οποία να προκύπτει
ότι ο συγκεκριμένος τίτλος δίδει τη δυνατότητα εισαγωγής σε Πανεπιστήμια
της Χώρας αυτής. Στην περίπτωση που ο τίτλος Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
έχει εκδοθεί από ξένο Σχολείο που λειτουργεί στην Ελλάδα, εκτός των
ανωτέρω, συνυποβάλλεται επιπλέον βεβαίωση της οικείας Δ/νσης
Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για τη νόμιμη λειτουργία του Σχολείου αυτού
στην Ελλάδα,
ii) την πρωτότυπη «ΒΕΒΑΙΩΣΗ» πρόσβασης
που κατέχουν από προηγούμενο έτος. Αν δεν είναι κάτοχοι «ΒΕΒΑΙΩΣΗΣ»
πρόσβασης, υποβάλλουν σχετική υπεύθυνη δήλωση.
Γ) οι απόφοιτοι – κάτοχοι βεβαίωσης
πρόσβασης των ετών 2008 ή 2009 ημερήσιου ΓΕΛ ή ΕΠΑΛ (ΟΜΑΔΑ Β΄) που
επιθυμούν να είναι υποψήφιοι για το 10% των θέσεων εισακτέων των
ημερησίων ΓΕΛ χωρίς νέα εξέταση για τις Στρατιωτικές και Αστυνομικές
Σχολές, τις Σχολές των Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού και τα ΤΕΦΑΑ
υποβάλλουν την Αίτηση – Δήλωση (ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ 3), χωρίς δικαιολογητικά στο
Λύκειο αποφοίτησης ή στο πλησιέστερο στην κατοικία τους.
Δ) οι μαθητές της τελευταίας τάξης ΕΠΑΛ
(ΟΜΑΔΑ Β΄) υποβάλλουν ΜΟΝΟ την Αίτηση – Δήλωση (ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ 4), χωρίς
δικαιολογητικά στο σχολείο τους.
Ε) οι απόφοιτοι–κάτοχοι απολυτηρίου ΕΠΑΛ
προηγουμένων ετών που επιθυμούν να λάβουν μέρος στις πανελλαδικές
εξετάσεις των ΕΠΑΛ (ΟΜΑΔΑ Β΄) υποβάλλουν την Αίτηση – Δήλωση (ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ
5), στο ΕΠΑΛ αποφοίτησης ή στο πλησιέστερο στην κατοικία τους. Μαζί με
την Αίτηση - Δήλωση συνυποβάλλουν:
i) αντίγραφο του απολυτηρίου τους
ii) την πρωτότυπη «ΒΕΒΑΙΩΣΗ» πρόσβασης
που κατέχουν από προηγούμενο έτος. Αν δεν είναι κάτοχοι «ΒΕΒΑΙΩΣΗΣ»
πρόσβασης, υποβάλλουν σχετική υπεύθυνη δήλωση.
Από το Υπουργείο Παιδείας αποστέλλεται
προς τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σχετική εγκύκλιος για τη
συμπλήρωση των Αιτήσεων - Δηλώσεων και τα πέντε (5) υποδείγματα της
Αίτησης- Δήλωσης με αναλυτικές οδηγίες και πληροφορίες.
Επισημαίνεται ότι η καθορισμένη από το
υπ. Παιδείας προθεσμία που αναμένεται να είναι το πρώτο 20ήμερο του
Φλεβάρη, είναι αποκλειστική και μετά την παρέλευσή της δεν γίνεται δεκτή
καμία Αίτηση-Δήλωση.
Τέλος, υπενθυμίζεται ότι οι ως άνω
υποψήφιοι ΓΕΛ και ΕΠΑΛ -ΟΜΑΔΑ Β΄ (μαθητές και απόφοιτοι) με αναπηρία και
ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που εξετάζονται σύμφωνα με την κείμενη
νομοθεσία προφορικά ή γραπτά κατά περίπτωση, πρέπει και αυτοί την ίδια
χρονική περίοδο να υποβάλουν και σχετική αίτηση με τα απαιτούμενα
δικαιολογητικά στο Λύκειό τους.
Οι νομοθετικές τροποποιήσεις για τις πανελλαδικές εξετάσεις
1. Τη με αρ. πρωτ. Φ253/151506/Β6 (ΦΕΚ Β΄-2441/11-12-09) Υπουργική Απόφαση (ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ) με
την οποία τροποποιείται και συμπληρώνεται η υπ΄ αριθμ. Φ253/13844/Β6
(ΦΕΚ Β΄-265/13-2-2009) Υπουργική Απόφαση Βεβαίωσης Πρόσβασης ΕΠΑΛ (ΟΜΑΔΑ
Β΄) . Με τη ρύθμιση αυτή περιγράφεται αναλυτικά η διαδικασία
στρογγυλοποίησης, η οποία ήδη εφαρμόζεται για την εξαγωγή του βαθμού
πρόσβασης μαθήματος και του Γενικού Βαθμού Πρόσβασης.
2. Τη με αρ. πρωτ. Φ253/151509/Β6 (ΦΕΚ Β΄-2441/11-12-09) Υπουργική Απόφαση (ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ) με
την οποία τροποποιείται και συμπληρώνεται η υπ΄ αριθμ. Φ253/128314/Β6
(ΦΕΚ Β΄-1538/10-12-2002) Υπουργική Απόφαση «Ορισμός των τμημάτων και των
σχολών ……. για την εισαγωγή στα οποία απαιτείται εξέταση σε ειδικά
μαθήματα ή πρακτικές δοκιμασίες, τα αντίστοιχα ειδικά μαθήματα και
πρακτικές δοκιμασίες για κάθε ένα από τα τμήματα και τις σχολές αυτές,
τον τρόπο, τον τόπο και το χρόνο εξέτασης και βαθμολόγησης της εξέτασης
στα ειδικά αυτά μαθήματα και πρακτικές δοκιμασίες και κάθε άλλη αναγκαία
λεπτομέρεια».
3. Τη με αρ. πρωτ. Φ253/155439/Β6 (ΦΕΚ Β΄-2544/30-12-09) Υπουργική Απόφαση (ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ),
η οποία αφορά στην εξέταση μαθητών με αναπηρία και ειδικές
εκπαιδευτικές ανάγκες. Με τη δημοσίευση της ως άνω Υπουργικής Απόφασης
παύουν να ισχύουν οι διατάξεις του άρθρου 27 του Π.Δ. 60/2006
(ΦΕΚΑ΄-65), όπως αντικαταστάθηκε από τις διατάξεις του άρθρου 2 του Π.Δ.
12/2009 (ΦΕΚΒ΄-22).
4. Τη με αρ. πρωτ. Φ253/151507/Β6 Υπουργική Απόφαση (ΦΕΚ Β΄-2539/29-12-09)
με την οποία τροποποιείται και συμπληρώνεται η υπ΄ αριθμ.
Φ253/120789/Β6 (ΦΕΚ Β΄-1581/16-11-2005) Υπουργική Απόφαση. Με τη ρύθμιση
αυτή εναρμονίζεται η τροποποιούμενη Υπουργική Απόφαση προς το ήδη
ισχύον Προεδρικό Διάταγμα 60/2006 και περιγράφεται αναλυτικά η
διαδικασία στρογγυλοποίησης, η οποία ήδη εφαρμόζεται για την εξαγωγή του
βαθμού πρόσβασης μαθήματος και του Γενικού Βαθμού Πρόσβασης. Με την
ίδια απόφαση προβλέπεται επίσης ότι από το σχολικό έτος 2010-11, ο
υποψήφιος που δηλώνει ότι επιθυμεί να εξεταστεί σε πανελλαδικό επίπεδο
στο μάθημα «Αρχές Οικονομικής Θεωρίας» οφείλει απαραιτήτως να δηλώσει ως
δεύτερο μάθημα Γενικής Παιδείας τα «Μαθηματικά και Στοιχεία
Στατιστικής». abortion pill bleeding website abortion paperwork abortion at home open facts about abortion
Σχόλια (
)
|
|
![](/Portals/0/spacer.gif) |
![](/Portals/0/spacer.gif) |
Υποβλήθηκε πριν από 4926 ημέρες
|
|
|
|
![](/Portals/0/spacer.gif) |
![](/Portals/0/pst_sdw_lft.gif) ![](/Portals/0/pst_sdw_rght.gif) |
![](/DXR.axd?r=0_164-gkrr2) Ανάγνωση… |
![|](/DXR.axd?r=1_3-gkrr2) ![|](/DXR.axd?r=1_3-gkrr2) ![Μη εμφάνιση](/DXR.axd?r=1_3-gkrr2)
![](/DXR.axd?r=0_157-gkrr2) Ανάγνωση… |
|
![|](/DXR.axd?r=1_3-gkrr2) ![|](/DXR.axd?r=1_3-gkrr2) ![Μη εμφάνιση](/DXR.axd?r=1_3-gkrr2)
![](/DXR.axd?r=0_80-gkrr2) Ανάγνωση… |
|
![](/DXR.axd?r=0_164-gkrr2) Ανάγνωση… |
![](/DXR.axd?r=0_164-gkrr2) Ανάγνωση… |
|
![](/Portals/_default/Containers/BorderedList/images/questions.png) |
Συζήτηση - Γνώμες - Σχόλια
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Μεταπτυχιακά
Σάββατο, 10 Φεβρουαρίου 2024 - 22:37
Σχόλια (0)
|
|
ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΣ
Δευτέρα, 18 Σεπτεμβρίου 2023 - 18:41
Σχόλια (4)
|
|
|
![|](/DXR.axd?r=1_3-gkrr2) ![|](/DXR.axd?r=1_3-gkrr2) ![Μη εμφάνιση](/DXR.axd?r=1_3-gkrr2) |
|
|
![](/Portals/_default/Containers/BorderedList/images/spacer.gif) |
|
![](/Portals/_default/Containers/BorderedList/images/news.png) |
Εκπαιδευτικά... και Άλλα
|
|
|
|
![](/DXR.axd?r=0_164-gkrr2) Ανάγνωση… |
|
|
![](/Portals/_default/Containers/BorderedList/images/spacer.gif) |
|
|
|
![](/Portals/_default/Skins/Edu4uPortal/images/spacer.gif) |
|
![](/Portals/_default/Skins/Edu4uPortal/images/spacer.gif) |
|
|
|
|
|