Δευτέρα, 01 Ιουλίου 2024
 
 

Μεταπτυχιακά Εξ Αποστάσεως

Αγγελίες

Tickets Market - Φθηνά Εισιτήρια

Πανελλαδικές 2024 - Μηχανογραφικό 2024

edu4u.gr facebook page

Share
Edu4u Admin
Τετάρτη, 19 Ιουνίου 2024
Σχολές - Τμήματα   Επαγγέλματα και Προοπτικές   Εκπαιδευτικό Σύστημα   Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα   Άρθρα   Πανελλαδικές 2024 - Μηχανογραφικό 2024
ΕΠΙΣΗΜΟ: Πότε βγαίνουν τα αποτελέσματα Πανελληνίων 2024 – Η ημερομηνία ανακοίνωσης των βαθμολογιών
                                    

Αποτελέσματα Πανελληνίων 2024: Δείτε στο iPaidia.gr την ημερομηνία ανακοίνωσης των βαθμολογιών.

Οριστικά στις 28 Ιουνίου, μετά τη 1 το μεσημέρι, η ανακοίνωση των βαθμολογιών των Πανελλαδικών Εξετάσεων.

Την ίδια ώρα και μέρα οι βαθμοί θα αναρτηθούν στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://results.it.minedu.gov.gr/ και θα γνωστοποιηθούν στους υποψηφίους με τη νέα διαδικασία μέσω μηνύματος (sms) στο κινητό τους τηλέφωνο/

Την Παρασκευή 28-6-2024 θα ανακοινωθούν οι βαθμολογικές επιδόσεις των υποψηφίων που συμμετείχαν στις Πανελλήνιες 2024 , σύμφωνα με ενημερωτικό σημείωμα του υπουργείου Παιδείας.

Οι Διευθυντές των Διευθύνσεων Δ.Ε. καλούνται την Παρασκευή 28-6-2024 το πρωί, αμέσως μόλις παραλάβουν όλα τα σχετικά δέματα, θα παραδώσουν στους/στις Διευθυντές/ντριες των Γενικών και Επαγγελματικών Λυκείων περιοχής ευθύνης τους τα δέματα που θα περιέχουν :

α. τα αποκόμματα των τετραδίων και

β. τις δύο εκτυπώσεις καταστάσεων, όπως περιγράφονται παραπάνω.

Ο/Η (Υπο)Διευθυντής/ντρια κάθε ΓΕΛ, ΕΠΑΛ μαζί με ένα μέλος του Συλλόγου Διδασκόντων, αμέσως μετά την παραλαβή των δύο καταστάσεων και των αποκομμάτων, πρέπει να προβούν στον απαραίτητο έλεγχο μεταξύ των αναλυτικών ονομαστικών καταστάσεων και των αποκομμάτων.

Σε περίπτωση τυχόν διαφοράς, πρέπει άμεσα να γίνει επικοινωνία με το οικείο βαθμολογικό κέντρο.

Στη συνέχεια οι (Υπο)Διευθυντές θα αναρτήσουν στις σχολικές μονάδες ΜΟΝΟ τις εκτυπωμένες καταστάσεις που περιλαμβάνουν ΜΟΝΟ ΤΟΥΣ ΚΩΔΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΒΑΘΜΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ.

Στη περίπτωση που κάποιος υποψήφιος δεν έχει τον κωδικό του, οι (Υπο)Διευθυντές/ντριες των ΓΕΛ και ΕΠΑΛ καλούνται από το υπουργείο Παιδείας, να γνωστοποιούν τα βαθμολογικά αποτελέσματα στον υποψήφιο με βάση τις αναλυτικές βαθμολογικές καταστάσεις που τους έχουν αποσταλεί και οι οποίες περιλαμβάνουν και τα ονομαστικά στοιχεία των υποψηφίων.

Το υπουργείο Παιδείας εφιστά ιδιαίτερα η προσοχή να μην κοινοποιηθούν με οποιονδήποτε τρόπο τα αποτελέσματα πριν από την επίσημη ανακοίνωσή τους, η οποία θα γίνει την Παρασκευή 28-6-2024, μετά τις 13.00 μ.μ.

Την ίδια ώρα και μέρα οι βαθμοί θα αναρτηθούν στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://results.it.minedu.gov.gr/ και θα γνωστοποιηθούν στους υποψηφίους με τη νέα διαδικασία μέσω μηνύματος (sms) στο κινητό τους τηλέφωνο.

ΠΗΓΗ:www.ipaidia.gr 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 11 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Παρασκευή, 21 Ιουνίου 2024

Σχόλια (0)
 γεια
Είμαστε ένας οργανισμός που προσφέρει δάνεια σε άτομα που χρειάζονται προσωπική επένδυση με ποσοστό 2%. Το ποσό κυμαίνεται από 2000 Ευρώ έως 800.000 Ευρώ Είμαι γρήγορος και δίκαιος. E-mail επικοινωνίας:  thristinatsonkova@gmail.com
Υποβλήθηκε πριν από 9 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Τετάρτη, 19 Ιουνίου 2024
Επαγγέλματα και Προοπτικές   Εκπαιδευτικό Σύστημα   Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα   Άρθρα   Πανελλαδικές 2024 - Μηχανογραφικό 2024
Οι μισθοδοσίες του Καλοκαιριού για τους Αναπληρωτές Εκπαιδευτικούς

Η τελευταία μισθοδοσία των αναπληρωτών θα καταβληθεί στις 9 Ιουλίου ενώ η αποζημίωση για τη μη λήψη κανονικής άδειας καταβάλλεται στους λογαριασμούς των δικαιούχων το τελευταίο 10ήμερο του Ιουλίου (Πέρσι το επίδομα μη ληφθείσας άδειας πιστώθηκε στις 26 Ιουλίου) 

Συγκεκριμένα:

Οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί έχουν διαφορετικές ημερομηνίες μισθοδοσίας και καταβολής του ποσού για μη ληφθείσα άδεια:

  • 9 Ιουλίου: Καταβολή της μισθοδοσίας του Ιουνίου.
  • 25 ή 26 Ιουλίου: Καταβολή του ποσού για μη ληφθείσα άδεια.
  • Επίδομα Ανεργίας: Ανάλογα τη ΔΥΠΑ 40 ημέρες μετά την απόλυση.
  • Οι Τακτικού Προϋπολογισμού παίρνουν το Επίδομα Αδείας μαζί με τον μισθό Ιουνίου.

Ποσό Μη Ληφθείσας Άδειας:

  • Το ποσό αυτό καταβάλλεται στους αναπληρωτές στις 25 ή 26 Ιουλίου 2024.
  • Περιλαμβάνει την αποζημίωση για τυχόν ημέρες άδειας που δεν λήφθηκαν κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους.

Αναλυτικά για την αποζημίωση μη ληφθείσας άδειας

Όταν λήξει η σύμβαση εργασίας με οποιονδήποτε τρόπο (απόλυση, παραίτηση, λήξη σύμβασης ορισμένου χρόνου) και ο αναπληρωτής εκπαιδευτικός δεν έχει πάρει την κανονική άδεια που του οφείλεται, τότε δικαιούται να λάβει 2 ημερομίσθια για κάθε μήνα απασχόλησης. Το τελικό ποσό εξαρτάται:

α). Aπό το μισθολογικό κλιμάκιο ενός εκάστου.

β). Από το σύνολο των μηνών εργασίας και

γ). Από τις μέρες αδείας τις οποίες χρησιμοποίησε.

Αν δεν χρησιμοποίησε άδεια, ο αναπληρωτής δικαιούται ολόκληρο το ποσό. Διαφορετικά χάνει ένα ημερομίσθιο για κάθε ημέρα άδειας που έλαβε. Το αναλογούν ποσό συνήθως πιστώνεται στους λογαριασμούς των δικαιούχων από τα μέσα Ιουλίου εκάστου έτους και μετά.

Το ποσό αυξάνεται εάν υπάρχει επίδομα τέκνων ή παραμεθορίου

Επίδομα μη ληφθείσας άδειας

Μικτός μισθός: 30 μέρες = ημερομίσθιο χ 2 = επίδομα ανά μήνα - Πολλαπλασιάζει τους μήνες που εργάστηκε ο αναπληρωτής και αφαιρεί το φόρο. 

Το αναλογούν ποσό συνήθως πιστώνεται στους λογαριασμούς των δικαιούχων από τα μέσα Ιουλίου εκάστου έτους και μετά.

Το ποσό αυξάνεται εάν υπάρχει επίδομα τέκνων ή παραμεθορίου

 πηγη:www.alfavita.gr


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 11 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Τετάρτη, 19 Ιουνίου 2024
Σχολές - Τμήματα   Επαγγέλματα και Προοπτικές   Εκπαιδευτικό Σύστημα   Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα   Άρθρα
Θρησκευτικά: Αντιμέτωπο με πειθαρχικές και ποινικές ευθύνες το ΥΠΑΙΘΑ αν δε θεσπίσει άμεσα εναλλακτικό μάθημα για όσους λαμβάνουν απαλλαγή

Αντιμέτωποι με πειθαρχικές αλλά και ποινικές ευθύνες για τυχόν τέλεση του αδικήματος της παράβασης καθήκοντος, ενδέχεται να βρεθούν οι υπέυθυνοι του Υπουργείου Παιδείας για την παράλειψή τους να διαμορφώσουν ένα ισότιμο μάθημα (λ.χ. ηθικής), εναλλακτικό προς το μάθημα των Θρησκευτικών για τους μαθητές που λαμβάνουν απαλλαγή.

Αυτό καθώς ο δικηγόρος κ.Βασίλης Σωτηρόπουλος, ο οποίος έχει χειριστεί πλήθος αγωγών και δικαστικών διενέξεων με το ΥΠΑΙΘΑ για το ζήτημα αυτό καθώς και για το θέμα του τρόπου απαλλαγής από το συγκεκριμένο μάθημα δηλώνει δημοσίως με ανάρτησή του ότι θα προσφύγει εναντίον του Υπουργείου Παιδείας εφόσον δεν εκκινήσει άμεσα τις διαδικασίες για την προετοιμασία του μαθήματος για το ερχόμενο σχολικό έτος 2024 - 2025.

Αφορμή για τη δήλωση αυτή, που θέτει το ΥΠΑΙΘΑ προ των ευθυνών του με επείγουσα, πλέον, μορφή, ήταν οι καθυστερήσεις του υπουργείου να εφαρμόσει αυτή του την υποχρέωση, όπως προέκυψε και κατά τη διάρκεια συζήτησης που έγινε την περασμένη εβδομάδα στο Γ' Τμήμα του Συμβουλίου Επικρατείας, που εκδίκασε αιτήσεις ακύρωσης δύο οικογενειών μαθητριών που ενώ έχουν λάβει απαλλαγή από το μάθημα των θρησκευτικών, αλλά δεν έχουν την δυνατότητα να παρακολουθήσουν το εναλλακτικό αλλά ισότιμο μάθημα που οφείλει να τους παρέχει η Πολιτεία.

Η ανάρτηση του δικηγόρου Βασ.Σωτηρόπουλου

Η ΠΑΡΑΛΕΙΨΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ) ΔΙΚΑΣΤΗΚΕ ΧΤΕΣ ΣΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ

Χωρίς την φυσική παρουσία νομικών παραστατών του Υπουργού Παιδείας συζητήθηκαν χτες στο Γ' Τμήμα του Συμβουλίου Επικρατείας οι αιτήσεις ακύρωσης δύο οικογενειών μαθητριών που ενώ έχουν λάβει απαλλαγή από το μάθημα των θρησκευτικών δεν έχουν την δυνατότητα να παρακολουθήσουν το εναλλακτικό αλλά ισότιμο μάθημα που οφείλει να τους παρέχει η Πολιτεία.

Με σειρά αποφάσεων της Ολομέλειας του ΣτΕ από το έτος 2019 έως και το έτος 2022 έχει κριθεί ότι για όσα άτομα απαλάσσονται από το μάθημα, το Υπουργείο Παιδείας οφείλει να παρέχει ένα ισότιμο μάθημα (λ.χ. ηθικής), εναλλακτικό προς το μάθημα των θρησκευτικών. Ωστόσο, το Υπουργείο δεν έχει κάνει καμία κίνηση εδώ και 5 χρόνια για να συμμορφωθεί προς την δικαστική κρίση του ΣτΕ.

Για τον λόγο αυτόν, οι δύο οικογένειες που εκπροσωπώ προσέφυγαν το έτος 2021 στο ΣτΕ για να αποφασίσει αμετάκλητα ότι το Υπουργείο παρέλειψε οφειλόμενη νόμιμη ενέργεια. Τότε, το ΣτΕ με την απόφαση του έκρινε ότι το κράτος πρέπει να έχει εύλογο χρόνο να προετοιμαστεί, ορίζοντας ότι το μάθημα πρέπει να προσφέρεται από το σχολικό έτος 2023 - 2024. Καθώς το Υπουργείο Παιδείας δεν τήρησε αυτή την προθεσμία, οι γονείς προσέφυγαν εκ νέου στο ΣτΕ.

Το Υπουργείο αρχικά δεν έστελνε τις "απόψεις" του στο ΣτΕ, με αποτέλεσμα η υπόθεση να αναβληθεί ήδη μια φορά. Επειδή ούτε μετά την αναβολή έστειλε τις απόψεις του, με κίνδυνο να αναβληθεί η υπόθεση για δεύτερη φορά, οι γονείς υπέβαλαν πειθαρχικές αναφορές στον Υπουργό Παιδείας προκειμένου να διερευνηθεί ποιός είναι ο υπεύθυνος που παρακωλύει την δίκη. Μετά από αυτή την εξέλιξη, το Υπουργείο έσπευσε να στείλει "απόψεις", στις οποίες ομολόγησε ότι δεν έχει καν ξεκινήσει η διαδικασία για την διαμόρφωση του νέου ισότιμου μαθήματος.

Μετά από αυτή την γραπτή ομολογία του Υπουργείου Παιδείας, ζήτησα χτες αυτοπροσώπως κατά την ακροαματική διαδικασία στο Συμβούλιο της Επικρατείας να εκδώσει άμεσα την απόφασή του, εντός του καλοκαιριού. Μετά και από αυτές τις εξελίξεις, εφόσον το Υπουργείο Παιδείας δεν εκκινήσει άμεσα τις διαδικασίες για την προετοιμασία του μαθήματος για το ερχόμενο σχολικό έτος 2024 - 2025 επιφυλασσόμαστε να αναζητήσουμε κάθε είδους ευθύνη, πειθαρχική αλλά και ποινική για τυχόν τέλεση του αδικήματος της παράβασης καθήκοντος, κατά παντός υπευθύνου προσώπου.

πηγη:www.alfavita.gr


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 11 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Τετάρτη, 19 Ιουνίου 2024
Σχολές - Τμήματα   Επαγγέλματα και Προοπτικές   Εκπαιδευτικό Σύστημα   Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα   Άρθρα   Πανελλαδικές 2024 - Μηχανογραφικό 2024
Πανελλαδικές 2024: Την Παρασκευή 28 Ιουνίου ανακοινώνονται οι βαθμοί των υποψηφίων

Σύμφωνα με πληροφορίες του alfavita.gr η ανακοίνωση των αποτελεσμάτων των βαθμολογιών των υποψηφίων που συμμετείχαν  στις φετινές  Πανελλαδικές Εξετάσεις,  προγραμματίζεται από το υπουργείο Παιδείας για την Παρασκευή 28 Ιουνίου. 

Ειδικά μαθήματα: Την Παρασκευή 5 Ιουλίου (ή στις 8 Ιουλίου το αργότερο  θα ανακοινωθούν οι βαθμολογίες  στα  ειδικά μαθήματα.

Ακολουθεί η συμπλήρωση του μηχανογραφικού δελτίου.

Η ανακοίνωση των βάσεων εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση είναι προγραμματισμένη για την Παρασκευή 26 Ιουλίου.

Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΩΝ

1. Οι Διευθυντές των Διευθύνσεων Δ.Ε. αμέσως μόλις παραλάβουν όλα τα σχετικά δέματα, θα παραδώσουν στους Διευθυντές των Γενικών Λυκείων περιοχής ευθύνης τους τα δέματα που θα περιέχουν :

α. τα αποκόμματα των τετραδίων και

β. τις δύο εκτυπώσεις καταστάσεων, όπως περιγράφονται παραπάνω.

2. Ο (Υπο)Διευθυντής κάθε ΓΕΛ μαζί με ένα μέλος του Συλλόγου Διδασκόντων, αμέσως μετά την παραλαβή των δύο καταστάσεων και των αποκομμάτων, πρέπει να προβούν στον απαραίτητο έλεγχο μεταξύ των αναλυτικών ονομαστικών καταστάσεων και των αποκομμάτων.

Σε περίπτωση τυχόν διαφοράς, πρέπει άμεσα να γίνει επικοινωνία με το οικείο βαθμολογικό κέντρο και τη Δ/νση Ανάπτυξης Πληροφοριακών Συστημάτων του ΥΠΑΙΘΑ για τη σχετική διόρθωση.

3. Στη συνέχεια οι (Υπο)Διευθυντές θα αναρτήσουν στις σχολικές μονάδες ΜΟΝΟ τις εκτυπωμένες καταστάσεις που περιλαμβάνουν ΜΟΝΟ ΤΟΥΣ ΚΩΔΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΒΑΘΜΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ.

Στη περίπτωση που κάποιος υποψήφιος δεν έχει τον κωδικό του, παρακαλούνται οι (Υπο)Διευθυντές των ΓΕΛ να γνωστοποιούν τα βαθμολογικά αποτελέσματα στον υποψήφιο με βάση τις αναλυτικές βαθμολογικές καταστάσεις που τους έχουν αποσταλεί και οι οποίες περιλαμβάνουν και τα ονομαστικά στοιχεία των υποψηφίων.

Την ίδια ώρα και μέρα οι βαθμοί θα αναρτηθούν στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://results.it.minedu.gov.gr/ και θα γνωστοποιηθούν στους υποψηφίους με τη νέα διαδικασία μέσω μηνύματος (sms) στο κινητό τους τηλέφωνο.

Ενημέρωση μέσω γραπτού μηνύματος SMS  Τη δυνατότητα ενημέρωσης μέσω γραπτού μηνύματος SMS θα έχουν και φέτος, για τέταρτη χρονιά, οι υποψήφιοι των Πανελλαδικών Εξετάσεων, καθώς θα μπορούν να λάβουν τη βαθμολογία τους, αλλά και τη σχολή/τμήμα εισαγωγής τους με γραπτό μήνυμα SMS στο κινητό τους τηλέφωνο.

Τρόπος υπολογισμού των μορίων και τα κριτήρια ισοβαθμίας για τους υποψήφιους (ΓΕΛ) των Πανελλαδικών Εξετάσεων

Ο υπολογισμός του συνολικού αριθμού μορίων κάθε υποψηφίου που συμμετείχε στις φετινές Πανελλαδικές Εξετάσεις για την εισαγωγή στις Σχολές, τα Τμήματα και τις Εισαγωγικές Κατευθύνσεις Τμημάτων, γίνεται ως εξής:

Ο γραπτός βαθμός σε καθένα από τα τέσσερα (4) πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα τα οποία προβλέπονται στην Ομάδα Προσανατολισμού όπου ανήκει ο υποψήφιος για το συγκεκριμένο Επιστημονικό Πεδίο, πολλαπλασιάζεται με τον αντίστοιχο Συντελεστή Βαρύτητας, (δείτε εδώ τους Συντελεστές Βαρύτητας).

Τα τέσσερα (4) ανωτέρω γινόμενα προστίθενται και το τελικό άθροισμα πολλαπλασιάζεται επί χίλια (1000), για να προκύψει έτσι ο συνολικός αριθμός μορίων κάθε υποψηφίου για κάθε Σχολή, Τμήμα ή Εισαγωγική Κατεύθυνση Τμήματος. Ο βαθμός κάθε πανελλαδικά εξεταζόμενου μαθήματος εκφράζεται στην εικοσάβαθμη κλίμακα με προσέγγιση δεκάτου.

Βήμα – βήμα η διαδικασία για την ενημέρωση των αποτελεσμάτων μέσω SMS

Τα Υπουργεία Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού και Ψηφιακής Διακυβέρνησης έχουν ανακοινώσει ότι από την Δευτέρα 17 Ιουνίου, είναι ξανά διαθέσιμη η πλατφόρμα smsresults.minedu.gov.gr.

Χρησιμοποιώντας την σχετική πλατφόρμα οι υποψήφιοι των ΓΕΛ και ΕΠΑΛ μπορούν να καταχωρίσουν ή να επιβεβαιώσουν τον αριθμό του κινητού τους τηλεφώνου. Στην πρώτη φάση οι υποψήφιοι (εκτός από την κατηγορία 10%) θα μπορούν να λάβουν γραπτό μήνυμα με τη βαθμολογία τους στα μαθήματα στα οποία συμμετείχαν στις Πανελλήνιες 2024, δηλαδή:

1. Στα τέσσερα (4) μαθήματα στα οποία εξετάστηκαν στις Πανελλήνιες με την ένδειξη του επιστημονικού τους πεδίου αν πρόκειται για υποψηφίους ΓΕΛ ή ανά τομέα/ ειδικότητα αν πρόκειται για υποψηφίους ΕΠΑΛ.

 2. Τις βαθμολογικές επιδόσεις σε όσα ειδικά μαθήματα συμμετείχαν.

3. Τις βαθμολογικές επιδόσεις τους σε πρακτικές δοκιμασίες.

4. Τις βαθμολογικές επιδόσεις τους στην εξέταση των μαθημάτων Μουσική Εκτέλεση και Ερμηνεία και Μουσική Αντίληψη και Γνώση.

Στην επόμενη φάση με ξεχωριστό μήνυμα θα ενημερωθούν για τη Σχολή Επιτυχίας τους.

Συγκεκριμένα:

Η είσοδος στην υπηρεσία πραγματοποιείται με τα στοιχεία συμμετοχής στις Πανελλήνιες 2024.

Συγκεκριμένα, απαιτείται ο οκταψήφιος Κωδικός Υποψηφίου και το αρχικό γράμμα από το επώνυμο, το όνομα, το πατρώνυμο και το μητρώνυμο, σε κεφαλαίους ελληνικούς χαρακτήρες, καθώς επίσης και το κινητό τηλέφωνο του υποψηφίου.

Στη συνέχεια, οι υποψήφιοι θα μπορούν να επιβεβαιώσουν τον αριθμό του κινητού τους ή να τον τροποποιήσουν. Για την ολοκλήρωση της διαδικασίας απαιτείται η εισαγωγή μοναδικού κωδικού (One Time Password) που θα αποσταλεί στο κινητό που δηλώθηκε κατά την εγγραφή στην υπηρεσία.

Υπενθυμίζεται ότι η υπηρεσία λειτουργεί συμπληρωματικά με τα γνωστά από τα προηγούμενα χρόνια μέσα ενημέρωσης. Όλοι οι υποψήφιοι των Πανελληνίων θα μπορούν να ενημερωθούν για τα αποτελέσματα τους από την online εφαρμογή του αρμόδιου υπουργείου στη διεύθυνση: https://results.it.minedu.gov.gr, πληκτρολογώντας τον οκταψήφιο κωδικό τους και το αρχικό γράμμα από το επώνυμο, το όνομα, το πατρώνυμο και το μητρώνυμο, σε κεφαλαίους ελληνικούς χαρακτήρες, αλλά και μέσω των καταλόγων που θα αναρτηθούν στις σχολικές μονάδες.

Βάσεις, εκτιμήσεις, βαθμοί στο κινητό σου με ένα κλικ

Το alfavita.gr, το μεγαλύτερο ενημερωτικό site στην Ελλάδα για την Παιδεία, τις Πανελλήνιες και τις Σπουδές θα σε ενημερώσει 1ο στο κινητό σου για τα παρακάτω

  • Βάσεις Εισαγωγής 2024 σε ΑΕΙ
  • Εκτιμήσεις για την κίνηση των Βάσεων Εισαγωγής
  • Έκδοση βαθμολογιών υποψηφίων

Viber Rakuten και Alfavita.gr ένωσαν τις δυνάμεις τους και δημιούργησαν το μεγαλύτερο και επίσημο ΚΑΝΑΛΙ VIBER για τη Παιδεία στην Ελλάδα

πηγη:www.alfavita.gr


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 11 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Τετάρτη, 19 Ιουνίου 2024
Σχολές - Τμήματα   Εκπαιδευτικό Σύστημα   Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα   Άρθρα
Σχολεία: Επτά αλλαγές από Σεπτέμβριο με συνταγή ΟΟΣΑ - Σκληρή αξιολόγηση εκπαιδευτικών και αναμόρφωση Τράπεζας Θεμάτων στη λογική της PISA

Επτά αλλαγές σχεδιάζει για την επόμενη χρονιά στα σχολεία το ΙΕΠ, ακολουθώντας τις συστάσεις του ΟΟΣΑ μέσω της γνωστής εξέτασης PISA, η οποία -και αυτή τη φορά- εμφανίζει τους Ελληνες μαθητές να κατατάσσονται στην ομάδα χωρών που σημειώνουν χαμηλότερες επιδόσεις από τον μέσο όρο της επίδοσης στις χώρες του ΟΟΣΑ σε ό,τι αφορά τη δημιουργική σκέψη των μαθητών/τριών.

Με βάση αυτή την επίδοση η Ελλάδα κατατάσσεται 38η ανάμεσα στις 64 συμμετέχουσες χώρες, με επίδοση 27 μονάδες έναντι 33 μονάδων του Μέσου Όρου του ΟΟΣΑ.

Η κυβέρνηση, που έχει τον ΟΟΣΑ και την PISA σαν «ευαγγέλιο» και μάλιστα εξετάζει τις προτάσεις του ΟΟΣΑ και για την αλλαγή του συστήματος προσλήψεων εκπαιδευτικών, όπως αποκάλυψε  σε πρόσφατη συνέντευξη που έδωσε στο Mega ο υπουργός Παιδείας, βρήκε την ευκαιρία να αποδώσει στον ΟΟΣΑ και στους Ελληνες μαθητές και εκαπιδευτικούς, την αντιεκπαιδευτική πολιτική της.

Ετσι, ανάμεσα στις υποστηρικτικές ενέργειες των παρεμβάσεων που σχεδιάζονται, είναι και η έμφαση στις διαδικασίες ατομικής αξιολόγησης των εκπαιδευτικών αλλά και αυτές της αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας σε κριτήρια που αφορούν στην εφαρμογή παιδαγωγικών πρακτικών (διερευνητική μάθηση, επίλυση ανοικτού τύπου προβλημάτων, projects)

Ποιες ειναι οι αλλαγές που έρχονται

Με βάση τις ανωτέρω παρατηρήσεις αλλά και τα αποτελέσματα για την Ελλάδα το ΥΠΑΙΘΑ σε συνεργασία με το ΙΕΠ δρομολογεί δέσμη πολιτικών με στόχο την προαγωγή της δημιουργικής σκέψης των μαθητών, με εκκίνηση εφαρμογής το σχολικό έτος 2024-2025. Η δέσμη αυτή πολιτικών περιλαμβάνει:

  1. Καθιέρωση οριζόντιου χαρακτήρα δράσεων στο επίπεδο των Προγραμμάτων Σπουδών που ενισχύουν τη δημιουργική σκέψη. Στο πλαίσιο αυτό αναμένεται να έχουν σημαντική συμβολή:
  2. Tο Πρόγραμμα Φιλαναγνωσίας, δηλαδή η ανάγνωση και η ανάλυση που θα συνοδεύουν τα λογοτεχνικά βιβλία τα οποία θα διανεμηθούν δωρεάν σε κάθε μαθητή όλων των τάξεων της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και
  3. Tο Πρόγραμμα «Δράσεις Ενεργού Πολίτη» που έχει ως επίκεντρο την ενασχόληση των μαθητών/τριων με σύγχρονα κοινωνικά προβλήματα.
  4. Ενίσχυση σχετικών δράσεων στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων. Περαιτέρω προώθηση της θεματικής ενότητας «Δημιουργώ και Καινοτομώ» σε όλες τις τάξεις που εφαρμόζονται τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων. Η εν λόγω θεματική έχει ως στόχο ακριβώς την καλλιέργεια της δημιουργικής σκέψης και της πρωτοβουλίας μέσα από δράσεις STEM/Ρομποτικής, Επιχειρηματικότητας, κ.λπ.
  5. Αξιοποίηση των ψηφιακών μέσων στον σχεδιασμό και την αξιοποίηση δημιουργικών ιδεών και λύσεων ειδικά στα καλλιτεχνικά μαθήματα.
  6. Ανάπτυξη Τράπεζας Θεμάτων στη λογική των ερωτήσεων και της φιλοσοφίας της έρευνας PISA.
  7. Ενσωμάτωση στους οδηγούς των εκπαιδευτικών όλων των μαθημάτων και ιδιαίτερα στα βασικά αντικείμενα που εξετάζει η έρευνα PISA (κατανόηση κειμένου, μαθηματικά, φυσικές επιστήμες), δραστηριοτήτων όπως είναι η διερεύνηση ανοικτού τύπου προβλημάτων, η αποτύπωση εναλλακτικών λύσεων και ιδεών, η απάντηση ερωτημάτων του τύπου «τι θα συνέβαινε αν….», «πώς θα αντιμετωπίζατε εσείς …», μεθόδων αξιολόγησης δημιουργικών δραστηριοτήτων, κοκ.

Υποστηρικτικά στις ανωτέρω παρεμβάσεις, όπως ανέφερε το ΙΕΠ, σχεδιάζεται:

α) εκτεταμένο πρόγραμμα επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών σε παιδαγωγικές και διδακτικές πρακτικές που ενισχύουν τη δημιουργική σκέψη των μαθητών,

β) αντίστοιχο πρόγραμμα επιμόρφωσης των στελεχών της εκπαίδευσης και ειδικά των Σχολικών Συμβούλων και των Διευθυντών των σχολικών μονάδων ώστε να ενθαρρύνουν σχετικές πρακτικές στα σχολεία ευθύνης τους και

γ) αποθετήριο μαθησιακών πόρων και ενδεικτικών σεναρίων μαθήματος από το οποίο μπορούν να αντλήσουν ιδέες για ανάλογες δραστηριότητες οι εκπαιδευτικοί όλων των βαθμίδων και όλων των μαθημάτων.

  • Ολοκλήρωση της εγκατάστασης 36.000 διαδραστικών πινάκων σε κάθε σχολική αίθουσα από την Ε΄ Δημοτικού έως και την Γ΄ Λυκείου εντός του 2024. Η εκπαίδευση καθίσταται έτσι πιο δημιουργική , καθώς οι μαθητές μέσα από τα πλέον σύγχρονα τεχνολογικά εργαλεία, μπορούν να έχουν πολλαπλές πηγές μάθησης. (Το ΙΕΠ βέβαια δε λέει τίποτα για το σύγχρονο ψηφιακό σχολείο που πέφτει η ψευδοροφή και παίρνει μαζί τον διαδραστικό πίνακα...)

  • Μείωση της αποστήθισης αλλά και ανάπτυξη της κριτικής σκέψης , μέσω του πολλαπλού βιβλίου. Οι εκπαιδευτικοί θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέγουν το διδακτικό βιβλίο το οποίο επιθυμούν ανάμεσα στα εγκεκριμένα βιβλία που περιλαμβάνονται στο Μητρώο Διδακτικών Βιβλίων (ΜΔΒ). Ταυτόχρονα όλα τα εγκεκριμένα βιβλία θα είναι διαθέσιμα σε ψηφιακή βιβλιοθήκη, προκειμένου οι μαθητές να μπορούν να συνδυάσουν πηγές. (Και πάλι καμία αναφορά στις έρευνες που επικυρώνουν ότι το έντυπο βιβλίο προσφέρει «βαθύτερη ανάγνωση» από τα ψηφιακά μέσα)

  • Έμφαση στις διαδικασίες ατομικής αξιολόγησης των εκπαιδευτικών αλλά και αυτές της αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας σε κριτήρια που αφορούν στην εφαρμογή παιδαγωγικών πρακτικών (διερευνητική μάθηση, επίλυση ανοικτού τύπου προβλημάτων, projects) και στην υλοποίηση δράσεων (όμιλοι, ποικιλία ενδοσχολικών δράσεων που συμμετέχουν ενεργά οι μαθητές) που ενισχύουν τη δημιουργική σκέψη.

  • Ενσωμάτωση σε όλες τις εξετάσεις (ενδοσχολικές, προαγωγικές, απολυτήριες) ενός τουλάχιστον θέματος που να εξετάζει τη δημιουργική σκέψη (όπως δείχνει το παράδειγμα του προγράμματος PISA του ΟΟΣΑ μπορεί η συγκεκριμένη δεξιότητα να αξιολογηθεί με εγκυρότητα και αξιοπιστία).

πηγη:www.alfavita.gr


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 11 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
διαδικτυακό δάνειο
Τρίτη, 18 Ιουνίου 2024
Σχολές - Τμήματα   Επαγγέλματα και Προοπτικές   Εκπαιδευτικό Σύστημα   Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα   Άρθρα   Πανελλαδικές 2024 - Μηχανογραφικό 2024
διαδικτυακό δάνειο


ΧΑΙΡΕΤΕ
Είμαι ένα άτομο με αυτοπεποίθηση με 100% εμπιστοσύνη και αξιοπιστία οικονομικών εμπειρογνωμόνων που μπορούν να σας χορηγήσουν δάνειο που κυμαίνεται από 2.000€ έως 800.000€ με επιτόκιο 2% ετησίως σε όποιον μπορεί να αποπληρώσει και με όρους που θα κάνουν τη ζωή σας πιο εύκολη. Εδώ είναι οι τομείς στους οποίους μπορώ να σας βοηθήσω:

* Χρηματοοικονομική
* Δάνειο ακινήτων
* Επενδυτικό Δάνειο
* Δάνειο αυτοκινήτου
* Προσωπικό δάνειο
* Οποιοδήποτε αίτημα δανείου

Είστε εγγεγραμμένοι, απαγορεύονται οι τραπεζικές συναλλαγές και δεν έχετε την εύνοια των τραπεζών ή καλύτερα έχετε ένα έργο και χρειάζεστε χρηματοδότηση, έναν κακό πιστωτικό φάκελο ή χρειάζεστε χρήματα για να πληρώσετε λογαριασμούς, κεφάλαια για να επενδύσετε σε επιχειρήσεις. Αν λοιπόν χρειάζεστε δάνειο χρημάτων, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου για να μάθετε περισσότερα για τις πολύ ευνοϊκές συνθήκες μου.
Ευχαριστώ

Email: thristinatsonkova@gmail.com

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 12 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
διαδικτυακό δάνειο
Τρίτη, 18 Ιουνίου 2024
Σχολές - Τμήματα   Επαγγέλματα και Προοπτικές   Εκπαιδευτικό Σύστημα   Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα   Άρθρα   Πανελλαδικές 2024 - Μηχανογραφικό 2024
διαδικτυακό δάνειο
 γεια
Είμαστε ένας οργανισμός που προσφέρει δάνεια σε άτομα που χρειάζονται προσωπική επένδυση με ποσοστό 2%. Το ποσό κυμαίνεται από 2000 Ευρώ έως 800.000 Ευρώ Είμαι γρήγορος και δίκαιος. E-mail επικοινωνίας:  thristinatsonkova@gmail.com

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 12 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
χρειάζεσαι δάνειο?
Τρίτη, 18 Ιουνίου 2024
Σχολές - Τμήματα   Επαγγέλματα και Προοπτικές   Εκπαιδευτικό Σύστημα   Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα   Άρθρα   Πανελλαδικές 2024 - Μηχανογραφικό 2024
χρειάζεσαι δάνειο?
 γεια
Είμαστε ένας οργανισμός που προσφέρει δάνεια σε άτομα που χρειάζονται προσωπική επένδυση με ποσοστό 2%. Το ποσό κυμαίνεται από 2000 Ευρώ έως 800.000 Ευρώ Είμαι γρήγορος και δίκαιος. E-mail επικοινωνίας:  thristinatsonkova@gmail.com

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 12 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Τρίτη, 18 Ιουνίου 2024
Σχολές - Τμήματα   Επαγγέλματα και Προοπτικές   Εκπαιδευτικό Σύστημα   Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα   Άρθρα   Πανελλαδικές 2024 - Μηχανογραφικό 2024
Τα 98 προπτυχιακά τμήματα των 17 ΑΕΙ που σε κάνουν κατευθείαν κάτοχο master

Κατευθείαν ενιαίο  και αδιάσπαστο  τίτλο  σπουδών μεταπτυχιακού επιπέδου (integrated master) στην ειδικότητα του Τμήματος τους και όχι προπτυχιακό δίπλωμα, απονέμεται σε 98τμήματα 17 ελληνικών Πανεπιστημίων.

Πρόκειται για τμήματα που ο πρώτος κύκλος   σπουδών   διαρκεί κατ’ ελάχιστον δέκα (10) ακαδημαϊκά εξάμηνα.

Ειδικότερα τα 98 τμήματα που χορηγείται , πλέον,  κατευθείαν στους προπτυχιακούς αποφοίτους integrated master, ανά Πανεπιστήμιο, είναι τα εξής:

ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ    

  1.                         ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
  2.                         ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗΣ

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ    

  1.                     ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΥΛΙΚΩΝ
  2.                     ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
  3.                     ΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
  4.                     ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
  5.                     ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ    

  1.                         ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
  2.                         ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
  3.                         ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ

ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ    

  1.                         ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΖΩΪΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ & ΥΔΑΤΟΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΩΝ
  2.                         ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ ΚΑΙ ΓΕΩΡΓΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ
  3.                         ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ
  4.                         ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ & ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ
  5.                         ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΒΙΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
  6.                         ΒΙΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ

ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ   

  1.                         ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
  2.                         ΔΑΣΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ
  3.                         ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
  4.                         ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
  5.                         AΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
  6.                         ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
  7.                         ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ    

  1.                         ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
  2.                         ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
  3.                         ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
  4.                         ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
  5.                         ΧΗΜΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
  6.                         ΑΓΡΟΝΟΜΩΝ ΚΑΙ ΤΟΠΟΓΡΑΦΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
  7.                         ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΕΤΑΛΛΕΙΩΝ ΜΕΤΑΛΛΟΥΡΓΩΝ
  8.                         ΝΑΥΠΗΓΩΝ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
  9.                         ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ    

  1.                         ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
  2.                         ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Η/Υ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
  3.                         ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
  4.                         ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ  ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
  5.                         ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
  6.                         ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΚΑΙ ΑΕΡΟΝΑΥΠΗΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
  7.                         ΧΗΜΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
  8.                         ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ
  9.                         ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗΣ

AΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ    

  1.                      ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
  2.                         ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
  3.                         ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
  4.                         ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΧΩΡΟΤΑΞΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
  5.                         ΑΓΡΟΝΟΜΩΝ ΚΑΙ ΤΟΠΟΓΡΑΦΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
  6.                         ΧΗΜΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
  7.                         ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
  8.                         ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
  9.                         ΘΕΑΤΡΟΥ
  10.                         ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
  11.                         ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ
  12.                         ΔΑΣΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
  13.                         ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ
  14.                         ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗΣ

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ    

  1.                         ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
  2.                         ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
  3.                         ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
  4.                         ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
  5.                         ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
  6.                         ΧΗΜΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
  7.                         ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΩΝ ΠΟΡΩΝ 
  8.                         ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ

ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ  

  1.                         ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
  2.                         ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
  3.                         ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
  4.                         ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΟΡΥΚΤΩΝ ΠΟΡΩΝ
  5.                         ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
  6.                         ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (Μετον.)
  7.                         ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ   ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ  (Μετον.)
  8.                         ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ  ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ   (Μετον.)

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ

  1.                         ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
  2.                         ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
  3.                         ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
  4.                         ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΧΩΡΟΤΑΞΙΑΣ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
  5.                         ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
  6.                         ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ ΙΧΘΥΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΥΔΑΤΙΝΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
  7.                         ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΓΡΟΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
  8.                         ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΝ
  9.                         ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ -ΑΓΡΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
  10.                         ΔΑΣΟΛΟΓΙΑΣ, ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΞΥΛΟΥ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ

ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ

  1.                         ΤΕΧΝΩΝ ΗΧΟΥ ΚΑΙ ΕΙΚΟΝΑΣ
  2.                         ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ    

  1.                         ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

  1.             ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
  2.             ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΒΙΟΪΑΤΡΙΚΗΣ
  3.             ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
  4.             ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
  5.             ΝΑΥΠΗΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
  6.             ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΟΠΟΓΡΑΦΙΑΣ  ΚΑΙ ΓΕΩΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
  7.             ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
  8.             ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ

ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ

  1.             ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ
  2.             ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ  ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
  3.             ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ

  1.             ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ

ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΕΛΛΑΔΟΣ

  1. ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
  2. ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ

 πηγη:www.esos.gr


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 12 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Τρίτη, 18 Ιουνίου 2024
Σχολές - Τμήματα   Επαγγέλματα και Προοπτικές   Εκπαιδευτικό Σύστημα   Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα   Άρθρα   Πανελλαδικές 2024 - Μηχανογραφικό 2024
Μηχανογραφικό 2024: Νέες τάσεις και ευκαιρίες για τους αποφοίτους
                                    

Τον Ιούλιο οι υποψήφιοι των πανελλαδικών εξετάσεων θα κληθούν να λάβουν τις τελικές τους αποφάσεις σχετικά με την επαγγελματική τους σταδιοδρομία, με τη συμπλήρωση του Μηχανογραφικού 2024.

Ποιές είναι όμως οι νέες τάσεις και οι νέες ευκαιρίες; Όλα όσα πρέπει να έχουν στο μυαλό τους οι υποψήφιοι.

Με την Τεχνητή Νοημοσύνη να αναμένεται να σαρώσει την αγορά εργασίας τα επόμενα χρόνια, όσοι είναι εξοικειωμένοι με τις νέες τεχνολογίες προβλέπεται να είναι περιζήτητοι στα επαγγέλματά τους.

Αν και τα τμήματα Πληροφορικής θεωρείται ότι μπορούν να παρέχουν όλα τα απαραίτητα εφόδια στους αποφοίτους τους, οι καλά γνωρίζοντες την αγορά εργασίας σημειώνουν ότι ακόμα και μέσα από παραδοσιακά επαγγέλματα, μια μετεκπαίδευση σε νέες τεχνολογίες και την Πληροφορική μπορεί να ανοίξει το δρόμο σε μελλοντικά περιζήτητα επαγγέλματα.

Πανελλήνιες 2024: «Άθλια διαπόμπευση εκπαιδευτικού – Η ρετσινιά μένει»

Οι σύμβουλοι Σταδιοδρομίας της EMPLOY EDU, Λάζαρος Παπαδόπουλος και δρ Χρήστος Ταουσάνης, εξηγούν τις νέες τάσεις σε παραδοσιακούς κλάδους και ποιες ευκαιρίες θα ανοίξουν σε αυτούς χάρη στην Τεχνητή Νοημοσύνη.

Επιστήμες Υγείας – 3ο επιστημονικό πεδίο

Τα τμήματα Βιοϊατρικής, Μοριακής Βιολογίας, Φαρμακευτικής, αλλά και η πλέον περιζήτητη Ιατρική, αποτελούν επιλογές στο 3ο επιστημονικό πεδίο, οι οποίες μπορούν να οδηγήσουν, με την κατάλληλη μετεκπαίδευση, στην άμεση απορρόφηση από την αγορά εργασίας. Ηδη στον κλάδο της Υγείας έχουν αναπτυχθεί νέες υπηρεσίες, όπως η Ρομποτική Ιατρική, η νανοτεχνολογία, συστήματα «ΑΙ» που προχωρούν σε ταχείες εξατομικευμένες διαγνώσεις, λόγω επεξεργασίας εκατοντάδων χιλιάδων δεδομένων. Στο εν λόγω πεδίο, κρίνεται καταλυτική για τα επόμενα χρόνια η συμβολή στελεχών και επιστημόνων όπως οι γενετιστές ή στελέχη με διεπιστημονικό υπόβαθρο στη Βιολογία και την Πληροφορική.

Νομική – 1ο επιστημονικό πεδίο

Αν και συχνά κατηγορείται ως ένας κορεσμένος κλάδος, η Νομική συνεχίζει να παραμένει ως η πιο δημοφιλής επιλογή μεταξύ των υποψηφίων του 1ου επιστημονικού πεδίου. Η Τεχνητή Νοημοσύνη αναμένεται να διευκολύνει το έργο της Δικαιοσύνης τα επόμενα χρόνια, με τους αποφοίτους της Νομικής να μπορούν να διεκδικήσουν μία θέση στην «αγορά εργασίας του μέλλοντος», εφόσον αποκτήσουν την κατάλληλη διεπιστημονική ακαδημαϊκή επάρκεια. Τα τελευταία χρόνια έχει ξεκινήσει μια συζήτηση γύρω από τον όρο «έξυπνη Δικαιοσύνη».

Πιο συγκεκριμένα, ήδη στην Κίνα υπάρχουν περισσότερα από 100 ρομπότ σε δικαστήρια της χώρας, καθώς η κυβέρνηση επιδιώκει τη μετάβαση στην «έξυπνη» Δικαιοσύνη. Οι Κινέζοι δεν είναι οι μόνοι. Στην Εσθονία χρησιμοποιείται δικαστής Τεχνητής Νοημοσύνης για να κρίνει μικροδιαφορές, όπως αξιώσεις συμβάσεων κάτω των 7.000 ευρώ, κάτι που προφανώς γεννά αισιοδοξία στη νομική και δικανική κοινότητα, καθώς αφορά τη βελτίωση στην ταχύτητα απονομής δικαιοσύνης.

Οπωσδήποτε, η ιδέα της «έξυπνης Δικαιοσύνης» απαιτεί άτομα με διεπιστημονικό υπόβαθρο, που να συνδυάζουν τόσο την υψηλή νομική κατάρτιση όσο και γνώσεις που αφορούν τις σύγχρονες τεχνολογίες και κυρίως την Τεχνητή Νοημοσύνη.

Στρατιωτικές Σχολές – Μηχανικοί (2ο πεδίο)

Χώρες σε όλο τον κόσμο έχουν ήδη αρχίσει να μπαίνουν στην τεχνολογική κούρσα των εξοπλισμών. Συνεπώς, για τους σπουδαστές των στρατιωτικών σχολών της χώρας σημαντική κρίνεται η εξειδίκευση και η μετεκπαίδευση στον κλάδο της Πληροφορικής, με έμφαση στις στρατιωτικές εφαρμογές. Παράλληλα, εξειδικευμένοι απόφοιτοι σχολών Ναυπηγών, Αεροναυπηγών, Μηχανικών, Ηλεκτρολόγων, αλλά και Μηχανικών Υλικών, με εξειδίκευση σε στρατιωτικές εφαρμογές, θα έχουν καταλυτικό ρόλο στη στρατιωτική δυναμική μιας χώρας, καθώς το «πεδίο της μάχης» σταδιακά μεταφέρεται σε τεχνολογικό επίπεδο.

Από την παραγωγή μη επανδρωμένων αεροσκαφών με Τεχνητή Νοημοσύνη μέχρι τα στρατιωτικά logistics και την ανάπτυξη «ΑΙ» σε θέματα κυβερνοασφάλειας και υβριδικών απειλών, τα επόμενα χρόνια οι νέες τεχνολογίες αναμένεται να αλλάξουν σε μεγάλο βαθμό τον τομέα της στρατιωτικής τεχνολογίας.

Σχολές Μηχανικών – 2ο επιστημονικό πεδίο

Με πληθώρα πολυτεχνικών τμημάτων σε όλη τη χώρα, οι απόφοιτοι από τμήματα Μηχανικών Σχεδίασης Προϊόντων και Συστημάτων, Αρχιτεκτονικής, Μηχανολόγων Μηχανικών, Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών και Ηλεκτρονικών Μηχανικών με την έλευση νεών τεχνολογιών αναμένεται να έχουν μεγάλη απορρόφηση στον τομέα των μεταφορών τα επόμενα χρόνια. Από τα έξυπνα αυτοοδηγούμενα αυτοκίνητα μέχρι τα συστήματα έξυπνου σχεδιασμού, που ήδη, για παράδειγμα, χρησιμοποιούν κορυφαίες ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες, όπως η BMW, αναμένεται η δημιουργία χιλιάδων θέσεων εξειδικευμένου προσωπικού, εξοικειωμένου τόσο με τον κλάδο της Μηχανικής όσο και με τον κλάδο των νέων τεχνολογιών.

Η Τεχνητή Νοημοσύνη στην Εκπαίδευση

Τα τελευταία χρόνια, σχολιάζεται έντονα ο ρόλος της Τεχνητής Νοημοσύνης και στην Εκπαίδευση. Η Ευρωπαϊκή Ενωση κάνει λόγο για αύξηση της παραγωγικότητας που θα επιφέρει η Τεχνητή Νοημοσύνη μέχρι το 2035 από 11% έως 37% και τα ποσοστά αυτά περιλαμβάνουν και την Εκπαίδευση. Την ίδια στιγμή, η χρήση εφαρμογών Τεχνητής Νοημοσύνης στην Εκπαίδευση των ΗΠΑ θα αυξηθεί κατά 47,5% μέχρι το τέλος του έτους, σύμφωνα με την έκθεση «Artificial Intelligence».

Με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να επενδύει ήδη σε σειρά προγραμμάτων Τεχνητής Νοημοσύνης στο χώρο της Εκπαίδευσης, τμήματα που θα μπορούσαν να αποτελέσουν τη βάση για τους εκπαιδευτικούς του αύριο είναι τα Παιδαγωγικά Τμήματα της χώρας, καθώς και το Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής, ενώ επίσης για τους πτυχιούχους των Τμημάτων Φιλολογίας θα ήταν έξυπνη επιλογή μια εξειδίκευση στην Υπολογιστική Γλωσσολογία.

πηγη: www.ipaidia.gr


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 12 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Σελίδα 7 από 13258 (132573 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
6
7
8
9
13256
13257
13258
Επόμενο
Συζήτηση - Γνώμες - Σχόλια
Καλή επιτυχία
Δευτέρα, 3 Ιουνίου 2024 - 15:58
Σχόλια (0)




Είναι εύκολη η Αγγλική Φιλολογία του ΕΚΠΑ;;
Τρίτη, 13 Φεβρουαρίου 2024 - 15:53
Σχόλια (0)

Μεταπτυχιακά
Σάββατο, 10 Φεβρουαρίου 2024 - 22:37
Σχόλια (0)

Δεκαπέντε (15) θέσεις έμμισθων υποψηφίων διδακτόρων
Τρίτη, 26 Σεπτεμβρίου 2023 - 14:46
Σχόλια (0)

ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΣ
Δευτέρα, 18 Σεπτεμβρίου 2023 - 18:41
Σχόλια (4)


Πολιτικής Επιστήμης ΕΚΠΑ ή Κοινωνιολογίας ΕΚΠΑ
Κυριακή, 13 Αυγούστου 2023 - 19:23
Σχόλια (0)

Σχολές με φυσική παρουσία

Εκπαιδευτικά... και Άλλα
Τρίτη, 22 Μαΐου 2012
Οδηγός επιτυχίας για τα μαθήματα Γενικής Παιδείας που εξετάζονται αύριο 23/5
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 4422 ημέρες
Τρίτη, 22 Μαΐου 2012
Θερινό σχολείο νανοτεχνολογίας στη Θεσσαλονίκη
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 4422 ημέρες
Τρίτη, 22 Μαΐου 2012
Αύριο με το δεύτερο μάθημα γενική παιδείας οι Πανελλαδικές!
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 4422 ημέρες
Τρίτη, 22 Μαΐου 2012
Υπουργείο Παιδείας: Ανακοίνωση Τύπου για τα θέματα των Πανελλαδικών Εξετάσεων
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 4422 ημέρες
Τρίτη, 22 Μαΐου 2012
Φυγή των νέων στο εξωτερικό
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 4422 ημέρες
Τρίτη, 22 Μαΐου 2012
ΥΠΕΓΡΑΦΗ Η ΠΡΟΣΛΗΨΗ 1.386 ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΩΝ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΩΝ
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 4422 ημέρες
Σελίδα 6233 από 6275 (37648 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
6232
6233
6234
6235
6273
6274
6275
Επόμενο
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης