Δευτέρα, 03 Ιουνίου 2024
 
 

Μεταπτυχιακά Εξ Αποστάσεως

Αγγελίες

Tickets Market - Φθηνά Εισιτήρια

Πανελλαδικές 2024 - Μηχανογραφικό 2024

edu4u.gr facebook page

Share
Edu4u Admin
Κυριακή, 30 Ιουνίου 2024
Επικαιρότητα   Πανελλαδικές 2024 - Μηχανογραφικό 2024
Θέματα Πανελλαδικών 2024: Εκφωνήσεις - Απαντήσεις
  

Θέματα Πανελλαδικών 2024 - Εκφωνήσεις - Απαντήσεις

Πανελλαδικές Εξετάσεις 2024

Δείτε τις εκφωνήσεις και τις απαντήσεις όλων των θεμάτων των Πανελλαδικών Εξετάσεων 2024

ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΓΕΝΙΚΑ ΛΥΚΕΙΑ  - ΕΣΠΕΡΙΝΑ

1. Θέματα Πανελλαδικών Εξετάσεων Ημερήσιων και Εσπερινών Γενικών Λυκείων

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ

ΜΑΘΗΜΑ

ΘΕΜΑΤΑ

ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

31/5/2024

ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ (Γενικής Παιδείας)

Αρχείο Θεμάτων

Απάντηση 1

Απάντηση 2 

4/6/2022

ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ (Ο.Π. ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ)

Αρχείο Θεμάτων

Απάντηση

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (Ο.Π.ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ + ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑ& ΠΛΗΡ/ΚΗΣ)

Αρχείο Θεμάτων

Απάντηση

ΒΙΟΛΟΓΙΑ (Ο.Π. ΣΠΟΥΔΩΝ ΥΓΕΙΑΣ)

Αρχείο Θεμάτων

Απάντηση

6/6/2022

ΛΑΤΙΝΙΚΑ (Ο.Π. ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ)

Αρχείο Θεμάτων

Απάντηση

ΧΗΜΕΙΑ

Αρχείο Θεμάτων

Απάντηση

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ

Αρχείο Θεμάτων

Απάντηση

10/6/2022

ΙΣΤΟΡΙΑ (Ο.Π. ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ)

Αρχείο Θεμάτων

 Απάντηση

ΦΥΣΙΚΗ (Ο.Π.ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ + ΣΠΟΥΔΩΝ ΥΓΕΙΑΣ)

Αρχείο Θεμάτων

 Απάντηση

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ (Ο.Π.  ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑ& ΠΛΗΡ/ΚΗΣ)

Αρχείο Θεμάτων

 Απάντηση

 
 
 
 
 
 
2. Θέματα Πανελλαδικών Εξετάσεων Ημερήσιων και Εσπερινών ΕΠΑΛ 
  

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ

ΜΑΘΗΜΑ

ΘΕΜΑΤΑ

ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

30/5/2024

ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ

Αρχείο Θεμάτων

 Απάντηση

1/6/2022

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (ΑΛΓΕΒΡΑ) 

Αρχείο Θεμάτων

Απάντηση

3/6/2022

ΑΝΑΤΟΜΙΑ – ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ ΙΙ

Αρχείο Θεμάτων

Απάντηση

ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ (ΑΟΘ)

Αρχείο Θεμάτων

Απάντηση

ΔΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ

Αρχείο Θεμάτων

Απάντηση

ΑΡΧΕΣ ΒΙΟΛΟΓΙΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΑΣ

Αρχείο Θεμάτων

Απάντηση

5/6/2022

ΗΛΕΚΤΡΟΤΕΧΝΙΑ 2

Αρχείο Θεμάτων

ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ

Αρχείο Θεμάτων

ΝΑΥΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ – ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΣΤΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑ – ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ

Αρχείο Θεμάτων

ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΤΕΧΝΗΣ

Αρχείο Θεμάτων 

11/6/2022

ΥΓΙΕΙΝΗ

Αρχείο Θεμάτων

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ

Αρχείο Θεμάτων

ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ (ΑΟΔ)

Αρχείο Θεμάτων

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΗΧΑΝΩΝ

Αρχείο Θεμάτων

13/6/2022

ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ

Αρχείο Θεμάτων

ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΓΕΩΡΓΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Αρχείο Θεμάτων

ΝΑΥΣΙΠΛΟΪΑ ΙΙ

Αρχείο Θεμάτων

ΝΑΥΤΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ

Αρχείο Θεμάτων

14/06/2022

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΥΛΙΚΩΝ

Αρχείο Θεμάτων

ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗ

 

ΜΗΧΑΝΕΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΥΣΗΣ ΙΙ (ΜΕΚ ΙΙ)

Αρχείο Θεμάτων

ΨΗΦΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ

Αρχείο Θεμάτων

17/06/2022

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΨΥΞΗΣ – ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΥ

Αρχείο Θεμάτων

ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ

 

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΕΝΤΡΙΚΩΝ ΘΕΡΜΑΝΣΕΩΝ

Αρχείο Θεμάτων

 

 

3. Θέματα Πανελλαδικών Εξετάσεων ΕΙΔΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ και ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ 2024 ΓΙΑ ΓΕΛ & ΕΠΑΛ 

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ

ΜΑΘΗΜΑ

ΘΕΜΑΤΑ

ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

18/06/2022 - 12.00 μμ

ΑΓΓΛΙΚΑ

Αρχείο Θεμάτων


19/6/2022 -8.30 πμ

ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ

Αρχείο Θεμάτων


20/06/2022 -8.30 πμ

ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ

Αρχείο Θεμάτων

 

21/06/2022 - 8.30 πμ

ΓΡΑΜΜΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ

Αρχείο Θεμάτων

 

22/06/2022 - 11.30 πμ

ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ, ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΑΡΜΟΝΙΑ


25/06/2022 - 8.30 πμ

ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΚΑΙ ΕΡΜΗΝΕΙΑ

Αρχείο Θεμάτων 

 

26/06/2022 - 8.30 πμ

ΓΑΛΛΙΚΑ

Αρχείο Θεμάτων 

 

27/06/2022 - 8.30 πμ

ΙΣΠΑΝΙΚΑ

Αρχείο Θεμάτων 

 

28/06/2022 - 8.30 πμ

ΙΤΑΛΙΚΑ

Αρχείο Θεμάτων

 

 

  

 

 


    



Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 1 λεπτό
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Παρασκευή, 31 Μαΐου 2024

Σχόλια (0)
 


ΧΑΙΡΕΤΕ
Είμαι ένα άτομο με αυτοπεποίθηση με 100% εμπιστοσύνη και αξιοπιστία οικονομικών εμπειρογνωμόνων που μπορούν να σας χορηγήσουν δάνειο που κυμαίνεται από 2.000€ έως 800.000€ με επιτόκιο 2% ετησίως σε όποιον μπορεί να αποπληρώσει και με όρους που θα κάνουν τη ζωή σας πιο εύκολη. Εδώ είναι οι τομείς στους οποίους μπορώ να σας βοηθήσω:

* Χρηματοοικονομική
* Δάνειο ακινήτων
* Επενδυτικό Δάνειο
* Δάνειο αυτοκινήτου
* Προσωπικό δάνειο
* Οποιοδήποτε αίτημα δανείου

Είστε εγγεγραμμένοι, απαγορεύονται οι τραπεζικές συναλλαγές και δεν έχετε την εύνοια των τραπεζών ή καλύτερα έχετε ένα έργο και χρειάζεστε χρηματοδότηση, έναν κακό πιστωτικό φάκελο ή χρειάζεστε χρήματα για να πληρώσετε λογαριασμούς, κεφάλαια για να επενδύσετε σε επιχειρήσεις. Αν λοιπόν χρειάζεστε δάνειο χρημάτων, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου για να μάθετε περισσότερα για τις πολύ ευνοϊκές συνθήκες μου.
Ευχαριστώ

Email: thristinatsonkova@gmail.com
Υποβλήθηκε πριν από 2 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

Share
Edu4u Admin
Δευτέρα, 3 Ιουνίου 2024
Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα   Άρθρα
Ανησυχία για τα κρούσματα γαστρεντερίτιδας στη Μαγνησία

Ανησυχία προκαλεί ο μεγάλος αριθμός των κρουσμάτων γαστρεντερίτιδας σε Ριζόμυλο και Στεφανοβίκειο, στον δήμο Ρήγα Φεραίου, ενώ στην περιοχή μεταβαίνει τη Δευτέρα κλιμάκιο του ΕΟΔΥ.

Τα κρούσματα, τα οποία πιθανώς σχετίζονται με την κατανάλωση μολυσμένου νερού, ξεπέρασαν τα 100, μεταξύ των οποίων εννέα παιδιά που νοσηλεύονται σε παιδιατρική κλινική και ένας υπερήλικας με υποκείμενα νοσήματα που νοσηλεύεται στη ΜΕΘ του νοσοκομείου Βόλου.

Αναφορικά με τον εργαστηριακό έλεγχο των κλινικών δειγμάτων, ένα δείγμα που ελήφθη από ασθενή που προσήλθε στο ΚΥ Βελεστίνου και στάλθηκε στο ΠΕΔΥ Θεσσαλίας, είναι θετικό σε σαλμονέλα.

Σύμφωνα με την ΕΡΤ, δείγματα νερού έχουν ήδη σταλεί στο Περιφερειακό Εργαστήριο Δημόσιας Υγείας Θεσσαλίας στη Λάρισα και αναμένονται τα αποτελέσματα.


Aναλυτική διερεύνηση των κρουσμάτων θα πραγματοποιήσει το κλιμάκιο του ΕΟΔΥ, που μεταβαίνει στην περιοχή τη Δευτέρα, ενώ θα ελεγχθεί επίσης το δίκτυο ύδρευσης σε Ριζόμυλο και Στεφανοβίκειο και θα πραγματοποιηθεί λήψη δειγμάτων πόσιμου νερού για περαιτέρω ανάλυση.

Οδηγίες της Διεύθυνσης Υγείας Μαγνησίας

Οδηγίες προς τους κατοίκους των συγκεκριμένων περιοχών εξέδωσε το τμήμα Περιβαλλοντικής Υγιεινής, Υγειονομικού Ελέγχου και Δημόσιας Υγείας της Διεύθυνσης Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας της Π.Ε. Μαγνησίας και Σποράδων.

Ειδικότερα, στους κατοίκους Ριζομύλου και Στεφανοβικείου συστήνεται να αποφεύγουν την κατανάλωση του νερού δικτύου για ανθρώπινη χρήση (πόση, μαγείρεμα και προπαρασκευή τροφής), τόσο από το οικιακό δίκτυο, όσο και από τις κοινόχρηστες βρύσες, μέχρι να εκδοθούν τα αποτελέσματα των αναλύσεων του νερού και να διαπιστωθεί η καταλληλόλητά του για ανθρώπινη κατανάλωση.

Στους Διευθυντές σχολείων συστήνεται να εξασφαλίσουν ότι τα παιδιά δεν πίνουν νερό από τις βρύσες των σχολείων μέχρι να διαπιστωθεί η καταλληλότητα του νερού για ανθρώπινη κατανάλωση. Ανάλογη προειδοποίηση αφορά και τους υπεύθυνους ξενοδοχειακών και τουριστικών καταλυμάτων, αλλά και προς τους υπευθύνους καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος και παροχής υπηρεσιών.

«Η δημοτική Αρχή και οι αρμόδιες υγειονομικές υπηρεσίες παραμένουν σε εγρήγορση και εργάζονται ακατάπαυστα για την επίλυση του προβλήματος, προκειμένου να διασφαλιστεί η υγεία και η ασφάλεια των κατοίκων», σημειώνεται στην ανακοίνωση.

ΠΗΓΗ:www.kathimerini.gr

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Δευτέρα, 3 Ιουνίου 2024
Εκπαιδευτικό Σύστημα   Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα   Άρθρα   Πανελλαδικές 2024 - Μηχανογραφικό 2024
Πανελλήνιες 2024: Εξετάσεις σε μαθήματα ειδικότητας για τα ΕΠΑΛ
Με εξετάσεις σε μαθήματα ειδικότητας θα συνεχίσουν τις Πανελλαδικές Εξετάσεις από σήμερα, Δευτέρα, οι υποψήφιοι των ΕΠΑΛ. Παράλληλα, σήμερα αρχίζουν οι προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις στα γυμνάσια της επικράτειας.

Πιο συγκεκριμένα, όσον αφορά στις Πανελλαδικές, οι υποψήφιοι των ΕΠΑΛ θα εξεταστούν σήμερα, στα μαθήματα:

  • Ανατομία-Φυσιολογία ΙΙ,
  • Αρχές Οικονομικής Θεωρίας (ΑΟΘ),
  • Δίκτυα Υπολογιστών και
  • Αρχές Βιολογικής Γεωργίας.

Η έναρξη των εξετάσεων έχει καθοριστεί να γίνεται στις 08:30 και έτσι, οι υποψήφιοι θα πρέπει να προσέρχονται στις αίθουσες εξέτασης μέχρι τις 08:00.

Έναρξη εξετάσεων στα γυμνάσια

Σήμερα, είναι η ημέρα έναρξης των προαγωγικών και απολυτήριων εξετάσεων στα γυμνάσια της επικράτειας. Όπως έχει ανακοινωθεί από το υπουργείο, οι εξετάσεις θα ολοκληρωθούν στις 17 Ιουνίου 2024.

Συνέχεια Πανελλαδικών αύριο και για τα ΓΕΛ

Με μαθήματα Προσανατολισμού θα συνεχίσουν κατά τη δεύτερη εβδομάδα Πανελλαδικών οι υποψήφιοι των ΓΕΛ.

Πιο συγκεκριμένα, αύριο, Τρίτη 4 Ιουνίου, οι υποψήφιοι των ΓΕΛ θα εξεταστούν στα Αρχαία Ελληνικά (Ομάδα Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών), τα Μαθηματικά (Ο.Π. Θετικών Σπουδών και Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής) και τη Βιολογία (Ο.Π. Σπουδών Υγείας).

ΠΗΓΗ:www.kathimerini.gr

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Δευτέρα, 3 Ιουνίου 2024
Εκπαιδευτικό Σύστημα   Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα   Άρθρα   Πανελλαδικές 2024 - Μηχανογραφικό 2024
Πως επιλέγονται οι Καθηγητές που βάζουν τα θέματα στις Πανελλαδικές Εξετάσεις

Η Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων (ΚΕΕ) ορίζεται λίγες ημέρες πριν τις εξετάσεις.Τα ονόματα των μελών της δεν ανακοινώνονται και λαμβάνονται ειδικά μέτρα, προκειμένου, να εξασφαλιστεί η μυστικότητα και η αντικειμενικότητα της όλης διαδικασίας.

Τα μέλη της ΚΕΕ δεν είναι ισόβια. Κάθε χρόνο επιβάλλεται η ανανέωση της σύνθεσής της για προφανείς λόγους , όπου συνυπάρχουν παλαιά με νέα μέλη, που η επιλογή τους , σύμφωνα με το υπουργείο Παιδείας, υπακούει σε επιστημονικά-εκπαιδευτικά κριτήρια και μόνο.

Τα μέλη της ΚΕΕ δεν επιτρέπεται να αποκαλύψουν ότι τους έχει δοθεί αυτή η αρμοδιότητα "ούτε στη μάνα τους".

Mέχρι να ολοκληρωθούν οι εξετάσεις κρατούνται μυστικά από το υπουργείο Παιδείας.

Το ερώτημα που τίθεται είναι με ποια κριτήρια το υπουργείο Παιδείας επιλέγει τα πρόσωπα που με τις επιλογές τους  κρίνουν την  τύχη των υποψηφίων;

Στις 3 Απριλίου το υπουργείο Παιδείας εξέδωσε εγκύκλιο  με την οποία καλούσε  τους εκπαιδευτικούς να κάνουν Αίτηση- Υπεύθυνη Δήλωση ,μέσω των Διευθύνσεων Δ.Ε., όπου ανήκουν για τη συγκρότηση της Κεντρικής Επιτροπής Πανελλαδικών Εξετάσεων Γενικών Λυκείων.

Προϋποθέσεις

Οι προϋποθέσεις που έβαλε το υπουργείο Παιδείας ήταν  οι εξής τρεις:

  1. Οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να έχουν βαθμό Α ́ και να έχουν διδάξει το οικείο μάθημα το τρέχον σχολικό έτος 2023-24.
  2. Δεν μπορεί να συμμετέχει στην ΚΕΕ όποιος έχει συγγένεια εξ αίματος ή εξ αγχιστείας μέχρι και του τρίτου βαθμού με εξεταζόμενο υποψήφιο ή είναι σύζυγος υποψηφίου των Πανελλαδικών εξετάσεων ΓΕΛ. 
  3. Επίσης, δεν μπορεί να συμμετέχει στην ΚΕΕ όποιος προετοιμάζει εκτός σχολικού προγράμματος υποψηφίους για τις πανελλαδικές εξετάσεις, καθώς επίσης και όποιος είναι συγγραφέας εξωσχολικού βοηθήματος, το οποίο είναι συναφές με το εξεταζόμενο μάθημα και όποιος (συν)διαχειρίζεται ηλεκτρονικές ιστοσελίδες όπου δημοσιεύονται θέματα πανελλαδικών εξετάσεων.

Οι αιτήσεις - Υπεύθυνες Δηλώσεις των ενδιαφερομένων και οι προϋποθέσεις που πρέπει να τηρούνται ελέγχθηκαν  για τους εκπαιδευτικούς με ευθύνη των Διευθυντών Δ.Ε. σε συνεργασία με τους Συμβούλους Εκπαίδευσης Δ.Ε., οι οποίοι συνεκτιμώντας επιπλέον στοιχεία όπως η εμπειρία, η συνέπεια και η οργανωτικότητα, κατάρτισαν  καταλόγους με τους προτεινόμενους, προς το υπουργείο Παιδείας, εκπαιδευτικούς.

 Τον τελικό λόγο για την επιλογή των μελών της Κεντρικής Επιτροπής Πανελλαδικών Εξετάσεων είχε το υπουργείο Παιδείας.
 

πηγη:www.esos.gr 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Δευτέρα, 3 Ιουνίου 2024
Σχολές - Τμήματα   Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα   Άρθρα   Πανελλαδικές 2024 - Μηχανογραφικό 2024
Πανελλήνιες 2024 – EΠΑΛ 3/6: Θέματα και απαντήσεις για τα μαθήματα ειδικότητας
                                    

Πανελλήνιες 2024: Οι μαθητές ΕΠΑΛ εξετάζονται τη Δευτέρα 3 Ιουνίου σε: Ανατομία – Φυσιολογία ΙΙ, ΑΟΘ, Δίκτυα Υπολογιστών, Αρχές Βιολογικής Γεωργίας.

Δείτε  στο iPaidia.gr τα θέματα και οι απαντήσεις στα μαθήματα ειδικότητας

Ειδικότερα, το iPaidia σε συνεργασία με τα φροντιστήρια Αξία , καθ’ όλη τη διάρκεια των Πανελληνίων Εξετάσεων,  θα σας ενημερώνει έγκαιρα για τις απαντήσεις στα θέματα των πανελληνίων 2024. Επιπλέον, θα δημοσιεύουμε και σχολιασμό για τα θέματα που «έπεσαν» σε κάθε μάθημα.

Σύμφωνα με τις οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας,www.minedu.gov.gr, ως ώρα έναρξης εξέτασης ορίζεται η 08:30 π.μ.

Σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις, οι υποψήφιοι κατά την είσοδό τους στην αίθουσα  απαγορεύεται να φέρουν μαζί τους βιβλία, τετράδια, σημειώσεις, διορθωτικό, κινητά τηλέφωνα, υπολογιστικές μηχανές και οποιαδήποτε άλλα ηλεκτρονικά μέσα μετάδοσης ή λήψης πληροφοριών ή επικοινωνίας.

Οι εξεταζόμενοι επιτρέπεται να έχουν στυλό μόνο ανεξίτηλης μελάνης (μαύρο ή μπλε), μολύβι, γομολάστιχα, γεωμετρικά όργανα και μπουκαλάκι με νερό ή αναψυκτικό. Το μολύβι γενικά δεν επιτρέπεται στις απαντήσεις, παρά μόνο αν το διευκρινίζουν οι οδηγίες των θεμάτων.

Γίνονται δεκτοί στις εξετάσεις με βασικό αποδεικτικό στοιχείο το Δελτίο εξεταζομένου και δεν είναι απαραίτητο να έχουν άλλο αποδεικτικό στοιχείο (ταυτότητα ή διαβατήριο).

Σε περίπτωση κατά την οποία εξεταζόμενος, κατά την προσέλευσή του στο Εξεταστικό Κέντρο, φέρει μαζί του κινητό τηλέφωνο, θα το παραδίδει στον Πρόεδρο της Επιτροπής Ε.Κ., ο οποίος θα το φυλάσσει σε ειδικό χώρο. Μετά τη λήξη της εξέτασης, ο υποψήφιος θα παραλαμβάνει το κινητό του και θα αποχωρεί. Πριν την είσοδο στις αίθουσες πρέπει ο πρόεδρος της Επιτροπής του Ε.Κ. να υπενθυμίζει στους υποψηφίους την υποχρέωσή τους να παραδίδουν τα κινητά τους και ότι η κατοχή κινητού (έστω και απενεργοποιημένου) μέσα στην αίθουσα συνιστά επαρκή λόγο μηδενισμού τους. Τόσο κατά την παράδοση όσο και κατά την παραλαβή του κινητού, ο υποψήφιος θα υπογράψει σε ειδική κατάσταση ενώπιον του προέδρου της Επιτροπής Ε.Κ ότι αναλαμβάνει ο ίδιος την ευθύνη της παράδοσης και παραλαβής του κινητού του.

Τα ανωτέρω ισχύουν επίσης για τους επιτηρητές, το βοηθητικό προσωπικό και τους λοιπούς εμπλεκόμενους σε κάθε Εξεταστικό Κέντρο, καθώς επίσης και για υποψήφιους με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Επίσης, απαγορεύεται η γνωστοποίηση των θεμάτων σε οποιονδήποτε και με οποιονδήποτε τρόπο. Τα θέματα θα αναρτώνται στην επίσημη ιστοσελίδα του ΥΠΑΙΘ.

Εφόσον οι επιτηρητές διαπιστώσουν, ότι κάποιος εξεταζόμενος δολιεύεται τις εξετάσεις ή δε συμμορφώνεται προς τις υποδείξεις τους ή παρενοχλεί τους λοιπούς εξεταζόμενους, αφαιρούν το τετράδιο από τον υποψήφιο και ενημερώνουν αμέσως τον πρόεδρο της Λυκειακής Επιτροπής. Στην περίπτωση αυτή ο υποψήφιος παραμένει εντός της αίθουσας, μέχρι να αποφασίσει σχετικά η Λυκειακή Επιτροπή.

Το πρόγραμμα

Όσον αφορά στα Γενικά Λύκεια (ΓΕΛ), θα αρχίσουν την ερχόμενη Παρασκευή, στις 31 Μαΐου 2024 με το μάθημα Γενικής Παιδείας, Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία. Στη συνέχεια, την Τρίτη 4 Ιουνίου θα διεξαχθούν οι εξετάσεις για τα Αρχαία Ελληνικά (Ομάδα Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών), τα Μαθηματικά (Ο.Π. Θετικών Σπουδών και Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής) και τη Βιολογία (Ο.Π. Σπουδών Υγείας).

Την Πέμπτη 6 Ιουνίου, οι υποψήφιοι θα εξεταστούν στα Λατινικά (Ο.Π. Ανθρωπιστικών Σπουδών), τη Χημεία (Ο.Π. Θετικών Σπουδών και Σπουδών Υγείας) και την Πληροφορική (Ο.Π. Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής).

Θα μεσολαβήσει ένα κενό εξετάσεων, λόγω της διεξαγωγής των Ευρωπαϊκών Εκλογών στις 9 Ιουνίου και έτσι, οι εξετάσεις των πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων θα ολοκληρωθούν την Τετάρτη 12 Ιουνίου, με τα μαθήματα: Ιστορία (Ο.Π. Ανθρωπιστικών Σπουδών), Φυσική (Ο.Π. Θετικών Σπουδών και Σπουδών Υγείας), Οικονομία (Ο.Π. Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής).

Αντίστοιχα, το πρόγραμμα των Πανελλαδικών για τους υποψηφίους των ΕΠΑΛ, έχει ως εξής: Έναρξη την ερχόμενη Πέμπτη 30 Μαΐου 2024 με το μάθημα των Νέων Ελληνικών. Στη συνέχεια, την 1η Ιουνίου, οι υποψήφιοι θα εξεταστούν στα Μαθηματικά (Άλγεβρα). Θα ακολουθήσουν, από τις 3 έως και τις 17 Ιουνίου οι εξετάσεις σε μαθήματα ειδικότητας, με ενδιάμεσο κενό, λόγω των Ευρωεκλογών, μεταξύ 5 και 11 Ιουνίου.

Ως ώρα έναρξης εξέτασης έχει ορισθεί η 08:30 και έτσι, οι υποψήφιοι θα πρέπει να προσέρχονται στις αίθουσες εξέτασης μέχρι τις 08:00. Η διάρκεια εξέτασης είναι τρεις (3) ώρες.

Ειδικά μαθήματα και πρακτική δοκιμασία για ΤΕΦΑΑ

Οι εξετάσεις των ειδικών μαθημάτων θα διεξαχθούν από τις 18 έως και τις 28 Ιουνίου 2024.

Παρομοίως, η διεξαγωγή των Υγειονομικών Εξετάσεων και Πρακτικής Δοκιμασίας των υποψηφίων (ΓΕΛ και ΕΠΑΛ) για εισαγωγή στα Τμήματα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού (ΤΕΦΑΑ) από τις 17 έως και τις 28 Ιουνίου.

Αναλυτικότερα, το πρόγραμμα εξετάσεων των ειδικών μαθημάτων έχει ως εξής:

Τρίτη 18 Ιουνίου 2024: Αγγλικά

Τετάρτη 19 Ιουνίου 2024: Γερμανικά

Πέμπτη 20 Ιουνίου 2024: Ελεύθερο Σχέδιο

Παρασκευή 21 Ιουνίου 2024: Γραμμικό Σχέδιο

Σάββατο 22 Ιουνίου 2024: Μουσική Αντίληψη, Θεωρία και Αρμονία

Τρίτη 25 Ιουνίου 2024: Μουσική Εκτέλεση και Ερμηνεία

Τετάρτη 26 Ιουνίου 2024: Γαλλικά

Πέμπτη 27 Ιουνίου 2024: Ισπανικά

Παρασκευή 28 Ιουνίου 2024: Ιταλικά

Πανελλήνιες 2024: Πόσοι είναι οι εισακτέοι φέτος

Όπως γνωστοποίησε με σχετική ανακοίνωσή του το υπουργείο Παιδείας, ο συνολικός αριθμός των εισακτέων για την επόμενη ακαδημαϊκή χρονιά (2024-2025) θα ανέλθει στις 68.851.

Αυτός ο αριθμός κινείται γενικά στα περυσινά επίπεδα, αυξημένος κατά 277 θέσεις σε σχέση με πέρυσι (για το ακαδημαϊκό έτος 2023-2024 ο αριθμός εισακτέων είχε ανέλθει στις 68.574).

Οι Πανελλήνιες για τα Γενικά Λύκεια ολοκληρώνονται στις 12 Ιουνίου, ενώ στα ΕΠΑΛ στις 17 Ιουνίου. Οι ευρωεκλογές θα διεξαχθούν στην Ελλάδα την Κυριακή 9 Ιουνίου, κάτι που σημαίνει ότι την Παρασκευή 7 Ιουνίου και τη Δευτέρα 10 Ιουνίου τα σχολεία θα είναι κλειστά και δεν θα διεξαχθούν εξετάσεις.

πηγη:www.ipaidia.gr


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Δευτέρα, 3 Ιουνίου 2024
Σχολές - Τμήματα   Εκπαιδευτικό Σύστημα   Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα   Άρθρα   Πανελλαδικές 2024 - Μηχανογραφικό 2024
Αρχίζουν από σήμερα Δευτέρα οι εξετάσεις στα γυμνάσια - Όροι προαγωγής και απόλυσης των 330.000 μαθητών

Από σήμερα, Δευτέρα, αρχίζουν οι προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις στα γυμνάσια της επικράτειας. Οι εξετάσεις, σύμφωνα με τον προγραμματισμό του υπουργείου Παιδείας, θα ολοκληρωθούν στις 17 Ιουνίου.

Οι προαγωγικές εξετάσεις και απολυτήριες εξετάσεις των μαθητών/τριών της Α΄, Β΄και Γ΄ τάξης των Ημερησίων και Εσπερινών Γυμνασίων, Γυμνασίων Ε.Α.Ε. και Γυμνασίων ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ-Λ στα μαθήματα της Ομάδας Α΄ διεξάγονται από τη Δευτέρα 03 Ιουνίου 2024 έως την Δευτέρα 17 Ιουνίου 2024.

Σύμφωνα με το άρθρο 12 του π.δ. 126/2016 (Α΄211), όπως ισχύει: «4.α) Ο μαθητής κρίνεται άξιος προαγωγής ή απόλυσης, αα) όταν έχει σε κάθε μάθημα βαθμό ετήσιας επίδοσης τουλάχιστον δέκα (10) ή αβ) όταν έχει γενικό μέσο όρο βαθμών ετήσιας επίδοσης τουλάχιστον δεκατρία (13).

β) Αν δεν πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις προαγωγής ή απόλυσης, ο μαθητής παραπέμπεται το πρώτο δεκαήμερο του Σεπτεμβρίου, πριν την έναρξη των μαθημάτων του επόμενου σχολικού έτους, δηλαδή στη δεύτερη εξεταστική περίοδο, σε επαναληπτική εξέταση στα μαθήματα στα οποία ο βαθμός ετήσιας επίδοσής του είναι μικρότερος από δέκα (10), εφόσον ο αριθμός των μαθημάτων αυτών δεν υπερβαίνει τα τέσσερα (4). Αν δεν πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις προαγωγής ή απόλυσης και ο μαθητής έχει βαθμό ετήσιας επίδοσης μικρότερο από δέκα (10) σε περισσότερα από τέσσερα (4) μαθήματα, τότε δεν κρίνεται άξιος προαγωγής ή απόλυσης, δεν παραπέμπεται σε επαναληπτική εξέταση και επαναλαμβάνει την τάξη.[…] δ) Αν και μετά τις επαναληπτικές εξετάσεις μαθητής της Α΄ και Β΄ τάξης δεν κριθεί άξιος προαγωγής ή μαθητής της Γ΄ τάξης δεν κριθεί άξιος απόλυσης, σύμφωνα με την περ. α΄ της παρ. 4, επαναλαμβάνει την τάξη.».

Επίσης, σύμφωνα με το άρθρο 14 του ανωτέρω π.δ., όπως ισχύει: «[…] 4. Οι κατ' ιδίαν διδαχθέντες και οι στρατεύσιμοι μαθητές εξετάζονται, κατά το πρώτο εικοσαήμερο του Ιουνίου, προφορικά και γραπτά σε όλα τα μαθήματα των Ομάδων Α' και Β' και προφορικά στα μαθήματα της Ομάδας Γ', πλην του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής στο οποίο οι μαθητές αυτής της κατηγορίας δεν αξιολογούνται. Ο βαθμός προαγωγής ή απόλυσης προκύπτει από τον μέσο όρο όλων των μαθημάτων πλην της Φυσικής Αγωγής.[…] 6. Οι κατ΄ιδίαν διδαχθέντες και στρατεύσιμοι μαθητές προάγονται ή απολύονται σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 12. Όσοι δεν κριθούν άξιοι προαγωγής ή απόλυσης στις εξετάσεις του Ιουνίου παραπέμπονται κατ' εξαίρεση στις επαναληπτικές εξετάσεις του Σεπτεμβρίου στα μαθήματα στα οποία ο βαθμός ετήσιας επίδοσης είναι μικρότερος από δέκα (10)».

ΑΝΑΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ ΓΡΑΠΤΩΝ ΔΟΚΙΜΙΩΝ ΚΑΙ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ

Σύμφωνα με το άρθρο 9 του π.δ. 126/2016 (Α΄ 211), μέσα σε δύο (2) εργάσιμες ημέρες από την έκδοση των αποτελεσμάτων οι κηδεμόνες των μαθητών/τριών ή οι ίδιοι/ες, εφόσον είναι ενήλικοι/ες, μπορούν να υποβάλουν αίτηση στο σχολείο, όπου φοιτούν, με την οποία ζητούν την αναβαθμολόγηση γραπτού δοκιμίου. Η αίτηση συνοδεύεται με το προβλεπόμενο παράβολο για κάθε γραπτό δοκίμιο.

Οι μαθητές/τριες με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τους/τις οποίους/ες προβλέπεται προφορική εξέταση αντί γραπτής, μπορούν, εφόσον το επιθυμούν, να ζητήσουν επανεξέταση στα μαθήματα που εξετάσθηκαν. Η αίτηση για επανεξέταση υποβάλλεται από τους κηδεμόνες των μαθητών/τριών ή από τους/τις ίδιους/ες, εφόσον είναι ενήλικοι/ες, στο σχολείο μέσα σε δύο (2) ημέρες από την έκδοση των αποτελεσμάτων. Η αίτηση συνοδεύεται από το προβλεπόμενο παράβολο για κάθε μάθημα για το οποίο ζητείται επανεξέταση.

Τα γραπτά δοκίμια των «κατ΄ιδίαν διδαχθέντων μαθητών» και των στρατευσίμων βαθμολογούνται και αναβαθμολογούνται με την ίδια διαδικασία που ακολουθείται για τα γραπτά των μαθητών/τριών της τάξης στην οποία υποβάλλονται σε εξέταση.

Τα αποτελέσματα των προαγωγικών και απολυτήριων εξετάσεων πρέπει να έχουν εκδοθεί το αργότερο μέχρι την Τετάρτη 19 Ιουνίου 2024 με εξαίρεση τα αποτελέσματα των κατ’ ιδίαν διδαχθέντων, στρατευσίμων ή μαθητών/τριών που απουσίαζαν δικαιολογήμενα, τα αποτελέσματα των οποίων εκδίδονται με το πέρας των εξετάσεών τους. Για τους/τις μαθητές/τριες της Γ΄ Γυμνασίου παρελθόντων ετών ισχύει η παρ. 2 του άρθρου 61 του ν. 4692/2020 (Α΄ 111).

Επισημαίνεται ότι σε ό,τι αφορά τους ελέγχους προόδου του δευτέρου τετραμήνου, αυτοί παραδίδονται στους κηδεμόνες των μαθητών/τριών έως την Πέμπτη 30 Μαΐου 2024.

Παρακαλούνται οι Διευθυντές/ντριες των σχολικών μονάδων και οι Διευθυντές/ντριες Διευθύνσεων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης να μεριμνήσουν για την ορθολογική κατάρτιση του προγράμματος των εξετάσεων, προκειμένου οι μαθητές/τριες να έχουν τη δυνατότητα να προετοιμαστούν κατά τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

πηγη:www.alfavita.gr


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Δευτέρα, 3 Ιουνίου 2024
Σχολές - Τμήματα   Εκπαιδευτικό Σύστημα   Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα   Άρθρα   Πανελλαδικές 2024 - Μηχανογραφικό 2024
Πανελλαδικές ΕΠΑΛ στα Μαθηματικά: Η Επιτροπή Εξετάσεων αντέγραψε και το θέμα και το λάθος του

Η Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων επέλεξε στις φετινές εξετάσεις των Μαθηματικών - ΕΠΑΛ (που έγιναν το Σάββατο που μας πέρασε) το ίδιο θέμα που είχε πέσει στις  Πανελλαδικές Εξετάσεις των Μαθηματικών ΕΠΑΛ του 2006. Αναφερόμαστε στο θέμα Γ3 στο οποίο διαπιστώθηκε πρόβλημα από τη Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία

Το ερώτημα Γ2 του 2024 είναι το ίδιο με το ερώτημα

α) του 2006, 

Το ερώτημα Γ3 του 2024 είναι το ίδιο 

  • με το ερώτημα β) και
  • το ερώτημα γ) του 2006.

Η ανακοίνωση της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας (ΕΜΕ)

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ

ΗΜΕΡΗΣΙΩΝ ‐ ΕΣΠΕΡΙΝΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ ΛΥΚΕΙΩΝ

Μαθηματικά (Άλγεβρα)

Σάββατο 1 Ιουνίου 2024

ΓΕΝΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ

Τα θέματα καλύπτουν μεγάλο μέρος της ύλης και παρουσιάζουν ανάλογη δυσκολία με τα αντίστοιχα περσινά.

Στο Θέμα Γ διαπιστώνουμε αστοχία στη διατύπωση. Ειδικότερα υπάρχει πρόβλημα συμβατότητας μεταξύ των τιμών των δεδομένων και των ζητουμένων. Επισημαίνουμε ότι οι δυνατές τιμές του άγνωστου κ μπορούν να προκύψουν ανεξάρτητα, τόσο από την τυπική απόκλιση, όσο και από τη μέση τιμή που υπολογίζεται με τη βοήθεια του συντελεστή μεταβολής, και δεν συμφωνούν μεταξύ τους.

Προτείνεται να ληφθεί ως σωστή οποιαδήποτε από τις δύο προσεγγίσεις, για να μην αδικηθούν οι υποψήφιοι.

πηγη:www.alfavita.gr


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Δευτέρα, 3 Ιουνίου 2024
Εκπαιδευτικό Σύστημα   Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα   Άρθρα
Υπουργείο Παιδείας: Σχετικά με τα Τμήματα Ένταξης και την Παράλληλη Στήριξη και με τους αναπληρωτές που θα προσλαμβάνονται

Για τις διαδικασίες ίδρυσης νέων σχολικών μονάδων και Τμημάτων Ενταξης και την Παράλληλη στήριξη παρέθεσε στοιχεία η Υφυπουργός Παιδείας κ. Ζεττα Μακρή, απαντώντας σε Κοινοβουλευτική Ερώτηση.

Συγκεκριμένα σημείωσε:

Διαδικασίες ίδρυσης νέων σχολικών μονάδων και Τμημάτων Ενταξης

Προκειμένου να εξεταστεί η ίδρυση νέων σχολικών μονάδων τυπικής και ειδικής εκπ/σης, η προαγωγή τους, η ίδρυση Τομέων και Ειδικοτήτων στα Επαγγελματικά Λύκεια τυπικής και ειδικής Εκπ/σης, όπως επίσης και η ίδρυση Τμημάτων Ένταξης, εφαρμόζονται τα προβλεπόμενα των διατάξεων των παρ. 1, 2 και 5 του άρθρου 11 του ν.1966/1991(Α΄/147), όπως ισχύουν, της παρ. 15 του άρθ. 59 του ν.3966/2011 (Α΄/118), σύμφωνα με τα οποία προτού προβεί το Υπουργείο Παιδείας στην ίδρυση σχολικών μονάδων εξασφαλίζει από τους οικείους Δήμους δια των θεσμοθετημένων τους οργάνων (Δημοτικό Συμβούλιο, Ενιαία Σχολική Επιτροπή Α/θμιας ή Β/θμιας Εκπ/σης, Οικονομική Υπηρεσία) βεβαίωση για την ύπαρξη κατάλληλου χώρου στέγασης αυτών, όπως επίσης και τη δυνατότητα χρηματοδότησης τους μέσω του προϋπολογισμού του Δήμου για το σκοπό αυτό.

Επίσης στην με αρ. πρωτ. 48132/Δ3/27-04-2021 (ΑΔΑ: 6ΩΨΦ46ΜΤΛΗ-923) Πρόσκληση για την υποβολή αιτημάτων για την ίδρυση Τμημάτων Ένταξης αναφέρεται ότι:

«Για την πρόταση για ίδρυση Τμήματος Ένταξης σε σχολική μονάδα, πρέπει να ληφθούν υπόψη:

α. η πλήρης αξιοποίηση των ήδη ιδρυμένων τμημάτων ένταξης που λειτουργούν σε σχολικές μονάδες της περιοχής εξαντλώντας τις δυνατότητες που έλκονται από την παρ. 1 του άρθρου 28 του ν.4638/2019 (Α΄181),

β. οι υφιστάμενες κτιριακές υποδομές των σχολικών μονάδων και οι μεταξύ τους χιλιομετρικές αποστάσεις, γ…».

Που και πως παρέχεται η Παράλληλη στήριξη 

Στις διατάξεις της παρ. β του άρθ. 1 του ν. 3699/2008 (Α΄199) προσδιορίζεται ότι η Παράλληλη στήριξη παρέχεται σε:

α. μαθητές που μπορούν με κατάλληλη ατομική υποστήριξη να παρακολουθήσουν το αναλυτικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα της τάξης,

β. σε μαθητές με σοβαρότερες εκπαιδευτικές ανάγκες όταν στην περιοχή τους δεν υπάρχει άλλο πλαίσιο ΕΑΕ (ειδικό σχολείο, τμήμα ένταξης) ή

γ. όταν η παράλληλη στήριξη καθίσταται απαραίτητη – βάσει της γνωμάτευσης του ΚΕΔΑΣΥ – εξαιτίας των ειδικών εκπαιδευτικών τους αναγκών.

δ. Την παράλληλη στήριξη εισηγείται αποκλειστικά το οικείο ΚΕΔΑΣΥ εφόσον διαπιστώσει την αναγκαιότητα κατόπιν ανάλογης αξιολόγησης από την διεπιστημονική ομάδα και συνεκτιμώντας τα όποια ιατρικά πορίσματα. Σε όλα τα ευρωπαϊκά κράτη που εφαρμόζονται οι σύγχρονες εκπαιδευτικές προσεγγίσεις βασισμένες στις αρχές της ενταξιακής εκπαίδευσης και της φιλοσοφίας για την διασφάλιση των ίσων ευκαιριών εκπαίδευσης για όλους τους μαθητές, συμπεριλαμβανομένων αυτών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, δεν εφαρμόζεται η διδασκαλία σε συνθήκη 1:1, παρά μόνο σε πολύ ειδικές περιπτώσεις και όπου αυτό ειδικά τεκμηριώνεται.

Αυτό που εφαρμόζεται είναι η συνεργασία εκπ/κού τάξης και εκπ/κού της παράλληλης στήριξης, που λειτουργούν συμπληρωματικά μεταξύ τους, δημιουργώντας από κοινού, κοινή εκπαιδευτική ενταξιακή πρακτική και κοινό εκπαιδευτικό πρότυπο/μοντέλο προς όλους τους μαθητές της τάξης. Άλλωστε, σκοπός της Παράλληλης Στήριξης είναι η ενδυνάμωση της μαθησιακής ικανότητας των μαθητών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες μέσα στην τάξη, η κοινωνικοποίησή τους και η ενίσχυση της αυτονομίας τους.

Διευκρινιστικές οδηγίες ΥΠΑΙΘΑ για την Παράλληλη Στήριξη

Με το αρ. 93506/Δ3/25-08-2023 έγγραφο του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. με θέμα: «Διευκρινιστικές οδηγίες του ν. 3699/2008 (Α΄199) σχετικά με την παράλληλη στήριξη συνεκπαίδευση» προσδιορίστηκε, ανάμεσα στα άλλα, ότι:

«β) Ο/Η εκπαιδευτικός ΕΑΕ του θεσμού της παράλληλης στήριξης-συνεκπαίδευσης τοποθετείται σε σχολείο/α, όχι ως «ατομικός εκπαιδευτικός» μαθητών/τριών, αλλά με σκοπό την ένταξή τους στο σχολικό γίγνεσθαι, σε γνωστικό, κοινωνικό και ψυχοσυναισθηματικό επίπεδο. Ως εκ τούτου, η παρέμβασή του έχει δυνατότητα, σε σταθερή συνεργασία με τον/τους εκπαιδευτικούς γενικής εκπαίδευσης, να αναφέρεται στον/στη μαθητή/τρια της παράλληλης στήριξης, στις μικροομάδες της τάξης, καθώς και στο σύνολο της τάξης και του σχολείου, όπως και οι υπόλοιποι εκπαιδευτικοί. Σε τμήμα σχολείου στο οποίο υπάρχει απόφαση έγκρισης παράλληλης στήριξηςσυνεκπαίδευσης για περισσότερους από έναν/μια μαθητή /τρια, αναλαμβάνει ένας/μία εκπαιδευτικός παράλληλης στήριξης-συνεκπαίδευσης συνολικά την υποστήριξή τους.

Σε εξαιρετικές μόνο περιπτώσεις το ΚΕΔΑΣΥ, κατά την εισήγησή του προς τη Διεύθυνση Εκπαίδευσης (παρ. 9β του άρθρου 5 της Υ.Α.104627/ΓΔ5/20 (ΦΕΚ 3344 Β/10-08-2020), θα τεκμηριώνει με ειδική μνεία την αναγκαιότητα της ταυτόχρονης παρουσίας δύο (2) εκπαιδευτικών παράλληλης στήριξης-συνεκπαίδευσης στο ίδιο τμήμα σχολείου.

γ) Ο/Η εκπαιδευτικός ο/η οποίος/α διδάσκει στο τμήμα και ο/η εκπαιδευτικός παράλληλης στήριξης-συνεκπαίδευσης συνεργάζονται συνεχώς υποχρεωτικά για την ολόπλευρη υποστήριξη των μαθητών/μαθητριών με έγκριση παράλληλης στήριξης συνεκπαίδευσης, καθώς και του συνόλου των μαθητών του τμήματος.

δ) Για όλους/όλες τους/τις μαθητές/μαθήτριες που υποστηρίζονται από τον θεσμό της παράλληλης στήριξης-συνεκπαίδευσης υποχρεωτικά τηρείται ατομικός φάκελος και υλοποιείται Εξατομικευμένο Πρόγραμμα Εκπαίδευσης. Το ΕΠΕ αποτελεί παιδαγωγικό κείμενο δυναμικού και εξελίξιμου χαρακτήρα, το οποίο σχεδιάζεται και υλοποιείται με συνεργατικές διαδικασίες.

Η εφαρμογή του ΕΠΕ και η «εξατομικευμένη υποστήριξη» δεν σημαίνει αποκλειστική διδασκαλία με τη μορφή ένας προς έναν. Η υποστήριξη με τη μορφή 1:1 υπάρχει δυνατότητα να αποτελεί μόνο μέρος της εφαρμογής του ΕΠΕ, όταν αυτό κρίνεται απαραίτητο από την ομάδα σχεδιασμού του. Επίσης, ο δυναμικός και εξελίξιμος χαρακτήρας του προγράμματος σημαίνει ότι υπάρχει δυνατότητα να τροποποιούνται, ανάλογα, και οι απαιτούμενες ώρες υποστήριξης, με εισήγηση του ΚΕΔΑΣΥ. Στην υλοποίηση του ΕΠΕ δύναται να συμμετέχει όλο το εκπαιδευτικό προσωπικό του σχολείου. Για την εφαρμογή του ΕΠΕ, τους στόχους και την πορεία υλοποίησής του ενημερώνεται σε τακτική βάση, η οποία ορίζεται από την ομάδα σχεδιασμού, ο/η γονέας/κηδεμόνας του/της μαθητή/μαθήτριας.

ε) Η εκπαίδευση και υποστήριξη των μαθητών/μαθητριών συνολικά, συμπεριλαμβανομένων και όσων έχουν έγκριση παράλληλης στήριξης-συνεκπαίδευσης, αποτελεί ευθύνη του σχολείου ως φορέα και σε καμία περίπτωση η διατύπωση του εδαφίου 3 του υποκεφαλαίου «Εκπαιδευτικοί παράλληλης στήριξης» του κεφαλαίου Α΄ «ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ» της υπό στοιχεία 27922/Γ6/2007 Υ.Α (Β΄449), δεν σημαίνει ότι ο/η εκπαιδευτικός παράλληλης στήριξης-συνεκπαίδευσης έχει ατομικά το σύνολο αυτής της ευθύνης».

 πηγη:www.alfavita.gr


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Δευτέρα, 3 Ιουνίου 2024
Σχολές - Τμήματα   Επαγγέλματα και Προοπτικές   Εκπαιδευτικό Σύστημα   Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα   Άρθρα   Πανελλαδικές 2024 - Μηχανογραφικό 2024
Ζέττα Μακρή: Σχετικά με τον προγραμματισμό προσλήψεων αναπληρωτών για το 2024-25

52.500 προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ και ΕΒΠ για το 2023-34 είχαμε σύμφωνα με την Υφυπουργό ΠΑΙΘΑ κ. Ζεττα Μακρή, η οποία απαντώντας σε Κοινοβουλευτική Ερώτηση παρέθεσε στοιχεία για τις προσλήψεις αναπληρωτών για το 2023-24 αλλά και για τον προγραμματισμό προσλήψεων αναπληρωτών για το 2024-25. 

Οι προσλήψεις των αναπληρωτών γίνονται με βάση τα αρμοδίως δηλωθέντα λειτουργικά κενά, σύμφωνα με τις παρ. 1, 2 και 3 του άρθρου 4 «της υπ’ αριθμ. 104627/ΓΔ5/7.8.2020 (3344 Β΄) Υ.Α., με θέμα «Ρύθμιση θεμάτων πρόσληψης και τοποθέτησης αναπληρωτών και ωρομισθίων εκπαιδευτικών, μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.)».

Σύμφωνα με την παρ. 9 α του άρθρου 5 της ως άνω Y.A., η τοποθέτηση των προσληφθέντων αναπληρωτών σε σχολικές μονάδες της περιοχής πρόσληψής τους γίνεται με απόφαση του οικείου Διευθυντή Εκπαίδευσης.

Για σχολικό έτος 2023-2024, έχουν πραγματοποιηθεί έως σήμερα στη Γενική Εκπαίδευση και στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση προσλήψεις 52.500 εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ και ΕΒΠ.

Πιο συγκεκριμένα έχουν πραγματοποιηθεί προσλήψεις 14.190 εκπαιδευτικών στη Πρωτοβάθμια Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση και 4.146 στην Δευτεροβάθμια Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση αντίστοιχα.

Επίσης, προσελήφθησαν πανελλαδικά 9.129 μέλη ΕΕΠ και ΕΒΠ για τη στελέχωση των σχολείων ειδικής αγωγής και γενικής εκπαίδευσης καθώς και των δομών ειδικής αγωγής.

Προγραμματισμός προσλήψεων αναπληρωτών για το 2024-25

Οσον αφορά στον προγραμματισμό προσλήψεων αναπληρωτών εκπαιδευτικών για το σχολικό έτος 2024-2025 σημειώνεται ότι βρίσκονται σε εξέλιξη οι σχετικές διαδικασίες. 

πηγη:www.alfavita.gr


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Κυριακή, 2 Ιουνίου 2024
Επικαιρότητα   Πανελλαδικές 2024 - Μηχανογραφικό 2024
Πανελλήνιες 2024: Oι αλλαγές – Τι γίνεται με την Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής
                                    

Πανελλήνιες 2024: Ποιές είναι οι πέντε βασικές αλλαγές που ισχύουν φέτος στις πανελλήνιες 2024 – Αλλάζουν οι συντελεστές της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής σε 40 τμήματα.

Ειδικότερα, σύμφωνα με Τα Νέα, φέτος ο αριθμός των εισακτέων είναι αυξημένος κατά 277 (συμπεριλαμβανομένων και των 100 που αφορούν το νέο Τμήμα Ψυχολογίας που θα λειτουργήσει για πρώτη φορά την ακαδημαϊκή χρονιά 2024-2025 στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης).

Οι εκτιμήσεις μιλούν για αυξημένο, επίσης, σε σχέση με πέρυσι αριθμό υποψηφίων – το 2023 στις Πανελλαδικές, σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Παιδείας, είχαν συμμετάσχει 88.570 υποψήφιοι απόφοιτοι Γενικών και Επαγγελματικών Λυκείων.

Οι φετινές Πανελλαδικές έχουν κάποια ιδιαίτερα χαρακτηριστικά: ένα… κενό 5 ημερών, ένα νέο τμήμα και αλλαγές σε σχέση με τις προηγούμενες χρονιές.

Οι εξετάσεις θα διακοπούν για κάποιες μέρες λόγω των ευρωεκλογών της 9ης Ιουνίου.

Συγκεκριμένα, οι υποψήφιοι από τα Γενικά Λύκεια θα έχουν ένα κενό ανάμεσα στις 6 και τις 12 Ιουνίου – στις 12/6 οι εξετάσεις θα ολοκληρωθούν με το μάθημα της Ιστορίας (για την Ομάδα Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών) ή της Φυσικής (για την Ομάδα Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών και Σπουδών Υγείας) ή της Οικονομίας (για την Ομάδα Προσανατολισμού Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής).

Αντίστοιχα, το κενό για τους υποψήφιους των Επαγγελματικών Λυκείων θα είναι ανάμεσα στις 5 και τις 11 Ιουνίου. Το εάν αυτή η μικρή πενθήμερη ανάπαυλα θα βοηθήσει τους υποψήφιους να πάρουν μια ανάσα ή αν θα παρατείνει το άγχος τους είναι ένα μεγάλο ερώτημα.

Από φέτος θα υπάρχει ένα νέο τμήμα στο Μηχανογραφικό: στο Επιστημονικό Πεδίο Ανθρωπιστικών, Νομικών και Κοινωνικών Επιστημών θα προστεθεί το Τμήμα Ψυχολογίας του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης, το οποίο πρόκειται να λειτουργήσει στο Διδυμότειχο. Παράλληλα, το Τμήμα Φιλοσοφικών και Κοινωνικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Κρήτης με έδρα το Ρέθυμνο, στο Επιστημονικό Πεδίο Ανθρωπιστικών, Νομικών και Κοινωνικών Επιστημών, μετονομάζεται σε Τμήμα Φιλοσοφίας.

Θα ξαναδώσει Πανελλήνιες ο γυναικοκτόνος Μπάμπης Αναγνωστόπουλος

40 τμήματα προχώρησαν σε αλλαγές των συντελεστών της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής (ΕΒΕ). Σε 21 αυξήθηκε ο συντελεστής, σε ένα (και συγκεκριμένα την Αρχιτεκτονική του ΕΜΠ) μειώθηκε ο συντελεστής στο Σχέδιο (από 1 σε 0,8) και σε 18 τμήματα μειώθηκαν οι συντελεστές της ΕΒΕ. Η μεγαλύτερη αύξηση συντελεστή παρατηρείται στους Πολιτικούς Μηχανικούς του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (από 0,8 σε 1,2). Στα υπόλοιπα τμήματα η αύξηση του συντελεστή κυμαίνεται από 0,05 έως 0,2.

Ευνοϊκές διατάξεις

Στις ευνοϊκές διατάξεις της εισαγωγής στα ΑΕΙ καθ’ υπέρβαση του αριθμού εισακτέων σε ποσοστό έως 2% θα υπαχθούν οι μαθητές του Εβρου και της Θεσσαλίας, περιοχών που υπέστησαν ζημιές από τις φυσικές καταστροφές (πυρκαγιές και κακοκαιρία «Ντάνιελ»).

Την απόφαση αυτή της κυβέρνησης να εφαρμόσει τον σχετικό νόμο (που έχει ήδη ισχύσει και σε άλλες περιπτώσεις) ανακοίνωσε στη Βουλή η υφυπουργός Παιδείας Ζέττα Μακρή απαντώντας σε σχετικές ερωτήσεις. Οπως ανέφερε η υφυπουργός, η υπουργική απόφαση αναμένεται να εκδοθεί προς τα τέλη Αυγούστου με αρχές Σεπτεμβρίου καθώς θα πρέπει να προηγηθεί κάποια γραφειοκρατική διαδικασία.

Μουσικά τμήματα

Νέοι όροι εισαγωγής ισχύουν για τους φοιτητές που θέλουν να μπουν στα Τμήματα Μουσικών Σπουδών του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, του Ιονίου Πανεπιστημίου, του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και στο Τμήμα Μουσικής Επιστήμης και Τέχνης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.

Οι όροι αυτοί, ο τρόπος εξέτασης και βαθμολόγησης των πανελλαδικώς εξεταζόμενων μουσικών μαθημάτων καθώς και ο τρόπος υπολογισμού των μορίων από τις Πανελλαδικές Εξετάσεις έτους 2024 και εφεξής περιγράφονται αναλυτικά στο ΦΕΚ 3927/16 Ιουνίου 2023.

Χωρίς εξετάσεις

Επίσης, για την εισαγωγή τους στα ΤΕΦΑΑ τα αγόρια δεν θα αγωνίζονται πλέον στον δρόμο των 400 αλλά των 200 μέτρων, σύμφωνα με απόφαση που έχει υπογράψει ο υπουργός Παιδείας Κυριάκος Πιερρακάκης και δημοσιεύθηκε στις 9 Αυγούστου του 2023 στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Τρεις παθήσεις προστέθηκαν στη λίστα των νοσημάτων για εκείνους που έπειτα από εξέταση από ειδικές επταμελείς επιτροπές των νοσοκομείων αποκτούν το δικαίωμα λόγω σοβαρών νοσημάτων να μπαίνουν χωρίς εξετάσεις στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.

Πηγή : ioaideia.gr 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 20 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Σελίδα 1 από 13234 (132335 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
4
5
6
7
13232
13233
13234
Επόμενο

Συζήτηση - Γνώμες - Σχόλια



Είναι εύκολη η Αγγλική Φιλολογία του ΕΚΠΑ;;
Τρίτη, 13 Φεβρουαρίου 2024 - 15:53
Σχόλια (0)

Μεταπτυχιακά
Σάββατο, 10 Φεβρουαρίου 2024 - 22:37
Σχόλια (0)

Δεκαπέντε (15) θέσεις έμμισθων υποψηφίων διδακτόρων
Τρίτη, 26 Σεπτεμβρίου 2023 - 14:46
Σχόλια (0)

ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΣ
Δευτέρα, 18 Σεπτεμβρίου 2023 - 18:41
Σχόλια (6)


Πολιτικής Επιστήμης ΕΚΠΑ ή Κοινωνιολογίας ΕΚΠΑ
Κυριακή, 13 Αυγούστου 2023 - 19:23
Σχόλια (0)

Πολιτικής Επιστήμης ΕΚΠΑ ή Κοινωνιολογίας ΕΚΠΑ
Κυριακή, 13 Αυγούστου 2023 - 19:23
Σχόλια (13)

Σχολές με φυσική παρουσία

Εκπαιδευτικά... και Άλλα
Τρίτη, 22 Μαΐου 2012
Οδηγός επιτυχίας για τα μαθήματα Γενικής Παιδείας που εξετάζονται αύριο 23/5
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 4394 ημέρες
Τρίτη, 22 Μαΐου 2012
Θερινό σχολείο νανοτεχνολογίας στη Θεσσαλονίκη
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 4394 ημέρες
Τρίτη, 22 Μαΐου 2012
Αύριο με το δεύτερο μάθημα γενική παιδείας οι Πανελλαδικές!
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 4394 ημέρες
Τρίτη, 22 Μαΐου 2012
Υπουργείο Παιδείας: Ανακοίνωση Τύπου για τα θέματα των Πανελλαδικών Εξετάσεων
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 4394 ημέρες
Τρίτη, 22 Μαΐου 2012
Φυγή των νέων στο εξωτερικό
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 4394 ημέρες
Τρίτη, 22 Μαΐου 2012
ΥΠΕΓΡΑΦΗ Η ΠΡΟΣΛΗΨΗ 1.386 ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΩΝ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΩΝ
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 4394 ημέρες
Σελίδα 6210 από 6252 (37510 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
6209
6210
6211
6212
6250
6251
6252
Επόμενο
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης