Δευτέρα, 01 Ιουλίου 2024
 
 

Μεταπτυχιακά Εξ Αποστάσεως

Αγγελίες

Tickets Market - Φθηνά Εισιτήρια

Πανελλαδικές 2024 - Μηχανογραφικό 2024

edu4u.gr facebook page

Share
Edu4u Admin
Σάββατο, 29 Ιουνίου 2024
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Επικαιρότητα
Μηχανογραφικό 2024: Τα «κρυμμένα» επαγγέλματα στους τίτλους σπουδών
 Σύμβουλοι επαγγελματικού προσανατολισμού επισημαίνουν ότι τα τμήματα σπουδών κρύβουν ιδιαιτερότητες και επαγγελματικές δυνατότητες που δεν είναι εμφανείς, γι’ αυτό και οι υποψήφιοι πρέπει να έχουν πλήρη εικόνα πριν συμπληρώσουν το μηχανογραφικό

Η ώρα συμπλήρωσης του μηχανογραφικού για τους φετινούς υποψηφίους των Πανελλαδικών πλησιάζει, ωστόσο ακόμη και όσοι είναι ήδη κατασταλαγμένοι για το πεδίο που θέλουν να ακολουθήσουν, καλό θα ήταν να μην επαναπαυθούν και να αναζητήσουν εξονυχιστικά τα επαγγελματικά δικαιώματα που προσφέρουν οι σχολές του ενδιαφέροντός τους.

Κι αυτό γιατί καθένα από τα συνολικά 453 τμήματα που θα υπάρχουν προς συμπλήρωση στο μηχανογραφικό κρύβουν ιδιαιτερότητες και επαγγελματικές δυνατότητες που από τους τίτλους τους δεν είναι εμφανείς.

Όπως επισημαίνουν στην «Κ» οι σύμβουλοι της Orientum, υπάρχουν τμήματα που βάσει του τίτλου τους δεν πάει τα μυαλό μας στα επαγγελματικά δικαιώματα που προσφέρουν, καθώς αυτός δεν παραπέμπει απευθείας και στην άδεια ασκήσεως του επαγγέλματος που προσφέρουν.

Επίσης υπάρχουν τμήματα σχολών με ίδιο ή και παρόμοιο τίτλο, αλλά διαφορετικά επαγγελματικά δικαιώματα, αλλά και τμήματα με διπλά επαγγελματικά δικαιώματα ή ακόμη και τμήματα με διαφορετικά επαγγελματικά δικαιώματα ανάλογα με την κατεύθυνση που θα επιλέξουν οι υποψήφιοι.

«Τα παραδείγματα που παρουσιάζουμε είναι ενδεικτικά. Ωστόσο δύο είναι οι βασικές παράμετροι για τη σωστή συμπλήρωση του μηχανογραφικού. Το πρώτο είναι οι υποψήφιοι να λάβουν έγκυρη και ολοκληρωμένη πληροφόρηση για τις σχολές και το δεύτερο να συνδυάσουν αυτές τις πληροφορίες με τα επαγγελματικά ενδιαφέροντα, τις κλίσεις τους, τα δικά τους θέλω», τονίζει ο κ. Σπύρος Μιχαλούλης, σύμβουλος σταδιοδρομίας και συνιδρυτής της Orientum.

Σχολές με παρόμοιο τίτλο, αλλά διαφορετικά δικαιώματα

Ξεκινώντας από τις ανθρωπιστικές επιστήμες, ένα παράδειγμα για τις σχολές με παρόμοιο τίτλο, αλλά διαφορετικά επαγγελματικά δικαιώματα είναι τα Παιδαγωγικά.

Ειδικότερα από τα τμήματα Παιδαγωγικών Δημοτικής Εκπαίδευσης μπορεί κάποιος να γίνει δάσκαλος. Ωστόσο οι απόφοιτοι στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ΕΚΠΑ θα αποκτήσουν τα επαγγελματικά δικαιώματα του φιλολόγου.

Επίσης ενώ από όλα τα τμήματα Ιστορίας και Αρχαιολογίας οι απόφοιτοι αποκτούν δικαιώματα φιλολόγου, εντάσσονται δηλαδή στο ΠΕ02, οι απόφοιτοι του τμήματος Ιστορίας – Αρχαιολογίας του Πανεπιστημίου Πατρών δεν αποκτούν προς το παρόν τα επαγγελματικά δικαιώματα του φιλολόγου. Το ίδιο ισχύει και για το τμήμα Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Επιστήμης του ΕΚΠΑ, από το οποίο δεν μπορεί κανείς να γίνει φιλόλογος.

Ένα ακόμη παράδειγμα είναι το τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας στη Θεσσαλονίκη το οποίο εντάσσει τους αποφοίτους του στην κατηγορία (ΠΕ71) των Δασκάλων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, αν εκείνοι επιλέξουν την κατεύθυνση «Εκπαίδευση ατόμων με ειδικές ανάγκες». Ωστόσο το τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου στην Κόρινθο, το οποίο έχει παρόμοιο τίτλο με αυτό του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, στην πραγματικότητα δεν προσφέρει τα αντίστοιχα επαγγελματικά δικαιώματα.

Αλλάζοντας επιστημονικό πεδίο, στο τμήμα Βιοϊατρικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής οι απόφοιτοι ανάλογα με την κατεύθυνση που θα επιλέξουν, θα αποκτήσουν τα επαγγελματικά δικαιώματα πτυχιούχου είτε Αισθητικής και Κοσμητολογίας, είτε Ακτινολογίας Ακτινοθεραπείας, είτε Ιατρικών Εργαστηρίων, είτε Οδοντικής Τεχνολογίας, είτε Οπτικής και Οπτομετρίας. Αντίθετα από το τμήμα Βιοϊατρικών επιστημών του ΔΙΠΑΕ στη Θεσσαλονίκη οι απόφοιτοι έχουν μόνο την επιλογή του πτυχιούχου Ιατρικών Εργαστηρίων.

Παρόμοια περίπτωση είναι και αυτή του τμήματος Βιοχημείας και Βιοτεχνολογίας του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας στη Λάρισα, όπου οι απόφοιτοι αποκτούν τα επαγγελματικά δικαιώματα του βιολόγου, ενώ από το τμήμα Βιοτεχνολογίας Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών αποκτούν τα επαγγελματικά δικαιώματα του γεωπόνου.

Σχολές με διπλά επαγγελματικά δικαιώματα

Μία άλλη περίπτωση είναι τα διπλά επαγγελματικά δικαιώματα που παρέχουν πολλά τμήματα Πληροφορικής. Ειδικότερα οι απόφοιτοι των τμημάτων Πληροφορικής ΟΠΑ και Πληροφορικής του Παν. Πειραιά και των δύο τμημάτων του Πανεπιστημίου Μακεδονίας στη Θεσσαλονίκη, δηλαδή το τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής-Επιστήμης Υπολογιστών και το τμήμα Τεχνολογία Υπολογιστών και Εφαρμοσμένης Πληροφορικής – Πληροφοριακά Συστήματα, εκτός από την ένταξή τους στο ΠΕ 86 Πληροφορικής, εγγράφονται και στο Οικονομικό Επιμελητήριο Ελλάδας ως οικονομολόγοι/λογιστές.

Αντίστοιχα οι απόφοιτοι του τμήματος Αγροτικής Οικονομίας και Ανάπτυξης Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών αποκτούν επαγγελματικά δικαιώματα γεωπόνου, ωστόσο, ανάλογα τον αριθμό των οικονομικών μαθημάτων, μπορούν να εγγραφούν και στο Οικονομικό Επιμελητήριο Ελλάδος ως οικονομολόγοι/λογιστές.

Διαφορετικά δικαιώματα ανάλογα την κατεύθυνση

Υπάρχουν και οι περιπτώσεις όμως που η επαγγελματική ιδιότητα των φοιτητών δεν καθορίζεται από τη στιγμή που εισάγονται στο τμήμα, αλλά αφού επιλέξουν κατεύθυνση.

Παραδείγματος χάριν από το τμήμα Ιστορίας, Αρχαιολογίας και Κοινωνικής Ανθρωπολογίας του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας στον Βόλο οι απόφοιτοι για να αποκτήσουν την ιδιότητα του φιλολόγου πρέπει να έχουν επιλέξει κατεύθυνση Ιστορίας ή Αρχαιολογίας. Από την άλλη οι φοιτητές που επιλέγουν την κατεύθυνση Κοινωνικής Ανθρωπολογίας γίνονται κοινωνιολόγοι, καθώς εντάσσονται στον κλάδο των Κοινωνικών Επιστημών.

Το ίδιο ισχύει και για τους απόφοιτους του τμήματος Επιστημών της Εκπαίδευσης και Κοινωνικής Εργασίας του Πανεπιστημίου Πατρών. Όσοι έχουν επιλέξει κατεύθυνση Εκπαιδευτικής Δημοτικής Εκπαίδευσης εργάζονται ως δάσκαλοι, ενώ με την κατεύθυνση Κοινωνικής Εργασίας εργάζονται ως κοινωνικοί λειτουργοί. 

Επιπλέον από το Παιδαγωγικό Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας στον Βόλο οι φοιτητές έχουν ως επιλογή την κατεύθυνση του νηπιαγωγού ειδικής αγωγής είτε την κατεύθυνση του δασκάλου ειδικής αγωγής.

Από την άλλη το τμήμα Εφαρμοσμένων Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών του ΕΜΠ προσφέρει την κατεύθυνση είτε του μαθηματικού εφαρμογών είτε του φυσικού εφαρμογών απονέμοντας και τα αντίστοιχα επαγγελματικά δικαιώματα στους αποφοίτους του. 

Ακόμη μία περίπτωση είναι αυτή του τμήματος Χημικών Μηχανικών και Μηχανικών Περιβάλλοντος του Πολυτεχνείου Κρήτης στα Χανιά, όπου εκεί οι φοιτητές ανάλογα με την κατεύθυνση που θα επιλέξουν, αποκτούν επαγγελματικά δικαιώματα είτε χημικού μηχανικού είτε μηχανικού περιβάλλοντος.

Τμήματα που δεν φανερώνει ο τίτλος σπουδών

Η έρευνα πριν από τη συμπλήρωση του μηχανογραφικού πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτική και ενδελεχής, ειδικά όταν αφορά τμήματα τα οποία παρέχουν τίτλους σπουδών που όμως από το όνομα του τμήματος δεν είναι ευκόλως εννοούμενοι. 

Για παράδειγμα οι απόφοιτοι του τμήματος Πολιτισμικής Τεχνολογίας και Επικοινωνίας Πανεπιστημίου Αιγαίου στη Μυτιλήνη εντάσσονται στο πεδίο της Πληροφορικής (ΠΕ 86) και μπορούν να ασχοληθούν με την πληροφορική και τις νέες τεχνολογίες, καθώς και να διδάξουν το συγκεκριμένο αντικείμενο στην εκπαίδευση.

Επίσης οι απόφοιτοι του τμήματος Οργάνωσης και Διαχείρισης Αθλητισμού Πανεπιστημίου Πελοποννήσου στη Σπάρτη εγγράφονται στο Οικονομικό Επιμελητήριο Ελλάδος ως οικονομολόγοι/λογιστές, ενώ οι απόφοιτοι των τμημάτων Στατιστικής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, Στατιστικής και Ασφαλιστικής Επιστήμης του Πανεπιστημίου Πειραιά και Στατιστικής και Ασφαλιστικής Επιστήμης του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας στα Γρεβενά, όπως και το τμήμα Στατιστικής και Αναλογιστικών-Χρηματοοικονομικών Μαθηματικών του Πανεπιστημίου Αιγαίου στη Σάμο εγγράφονται στο Οικονομικό Επιμελητήριο Ελλάδος ως οικονομολόγοι/λογιστές. 

Από το τμήμα Μεσογειακών σπουδών του Πανεπιστήμιου Αιγαίου στη Ρόδο οι απόφοιτοι γίνονται αρχαιολόγοι, αφού επιλέξουν την κατεύθυνση αρχαιολογίας. Οι απόφοιτοι του τμήματος Μηχανικών Επιστήμης Υλικών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων εγγράφονται στο Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδος και εντάσσονται στην ειδικότητα του χημικού μηχανικού επί των υλικών. Τέλος οι απόφοιτοι του τμήματος Τεχνολογιών Ψηφιακής Βιομηχανίας του ΕΚΠΑ στα Ψαχνά Ευβοίας εντάσσονται στο ΠΕ Πληροφορικής.

Πηγή: kathimerini.gr


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Σάββατο, 29 Ιουνίου 2024
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Επικαιρότητα
Σχολεία Δευτεροβάθμιας: Για ποιες περιοχές αποφασίστηκε η ίδρυση
 Δείτε αναλυτικά το ΦΕΚ

Κοινή υπουργική απόφαση εξέδωσε το υπουργείο Οικονομικών, το υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού και το υπουργείο Υποδομών και μεταφορών, σύμφωνα με την οποία αποφασίζεται η ίδρυση σχολικών μονάδων.

Πιο συγκεκριμένα, αποφασίζεται η ίδρυση Γυμνασίων, ενός ΓΕΛ και 5 Λυκειακών Τάξεων για το σχολικό έτος 2024-25.

Ειδικότερα, η απόφαση ορίζει

Α. Την ίδρυση, από το σχολικό έτος 2024-2025, σχολικών μονάδων Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ως ακολούθως:

sxoleia

Β. Την ίδρυση, από το σχολικό έτος 2024-2025, Λυκειακών Τάξεων Γενικού Λυκείου προσαρτημένων στα Γυμνάσια
της έδρας τους ως ακολούθως:

sxoleia

Δείτε αναλυτικά το ΦΕΚ 

Πηγή : alfavita.gr 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Σάββατο, 29 Ιουνίου 2024
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα
ΕΠΑΛ: Ποια είναι τα 9 ΕΠΑΛ που ιδρύονται και το 1 που καταργείται - Δείτε το ΦΕΚ
 Ποια ΕΠΑΛ ιδρύονται και ποια καταργούνται

Η ίδρυση 9 ΕΠΑΛ και η κατάργηση ενός, αποφασίστηκε σε κοινή υπουργική απόφαση που εξέδωσε το υπουργείο Οικονομικών, το υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού και το υπουργείο Υποδομών και μεταφορών.

Ειδικότερα:

1. 1ο ΕΠΑ.Λ. Θάσου, με έδρα την Καλλιράχη Θάσου της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Καβάλας, της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, με τους παρακάτω τομείς:

  • Διοίκησης και Οικονομίας με την ειδικότητα «Υπάλληλος Τουριστικών Επιχειρήσεων)
  • Ηλεκτρολογίας, Ηλεκτρονικής και Αυτοματισμού
  • Υγείας-Πρόνοιας-Ευεξίας.

2. Ημερήσιο ΕΠΑ.Λ. Θέρμης, με έδρα το 14ο χλμ. Θεσσαλονίκης -Ν. Μηχανιώνας (ΙΕΚ ΘΕΡΜΗΣ), της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Θεσσαλονίκης, της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας, με τους παρακάτω τομείς:

  • Διοίκησης και Οικονομίας
  • Εφαρμοσμένων Τεχνών
  • Υγείας-Πρόνοιας-Ευεξίας.

3. ΕΠΑ.Λ. Ζαγοράς, με έδρα τη Ζαγορά της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας, της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Θεσσαλίας, με τους παρακάτω τομείς:

  • Γεωπονίας, Τροφίμων και Περιβάλλοντος - Διοίκησης και Οικονομίας
  • Μηχανολογίας
  • Υγείας-Πρόνοιας-Ευεξίας.

4. Εσπερινό ΕΠΑ.Λ. Πύργου, με έδρα τον Πύργο, της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ηλείας, της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας, με τους παρακάτω τομείς:

  • Μηχανολογίας
  • Υγείας-Πρόνοιας-Ευεξίας.

5. Εσπερινό ΕΠΑ.Λ. Αλοννήσου, με έδρα την Αλόννησο, της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας, της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Θεσσαλίας, με τους παρακάτω τομείς:

  • Μηχανολογίας
  • Υγείας-Πρόνοιας-Ευεξίας.

6. Εσπερινό ΕΠΑ.Λ. Ανωγείων, με έδρα τα Ανώγεια, της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ρεθύμνου, της
Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κρήτης, με τους παρακάτω τομείς:

  • Γεωπονίας, Τροφίμων και Περιβάλλοντος
  • Διοίκησης και Οικονομίας.

7. Εσπερινό ΕΠΑ.Λ. Κω, με έδρα την Κω, της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δωδεκανήσου, της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Νοτίου Αιγαίου, με τους παρακάτω τομείς:

  • Ηλεκτρολογίας, Ηλεκτρονικής και Αυτοματισμού
  • Μηχανολογίας.

8. Εσπερινό ΕΠΑ.Λ. Πάρου, με έδρα την Παροικιά Πάρου, της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κυκλάδων, της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Νοτίου Αιγαίου, με τους παρακάτω τομείς:

  • Διοίκησης και Οικονομίας
  • Ηλεκτρολογίας, Ηλεκτρονικής και Αυτοματισμού
  • Μηχανολογίας
  • Πληροφορικής
  • Υγείας- Πρόνοιας- Ευεξίας.

9. Εσπερινό ΕΠΑ.Λ. Άμφισσας, με έδρα την Άμφισσα, της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Φωκίδας, της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Στερεάς Ελλάδας, με τους παρακάτω τομείς:

  • Διοίκησης και Οικονομίας
  • Μηχανολογίας
  • Υγείας- Πρόνοιας- Ευεξίας.

Επίσης καταργείται  από το σχολικό έτος 2024-2025 το  Παράρτημα του 1ου Ημερήσιου ΕΠΑ.Λ. Χρυσούπολης (Παράρτημα Θάσου)   με έδρα την Θάσο .

Πηγή : alfavita.gr 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Σάββατο, 29 Ιουνίου 2024
Επαγγέλματα και Προοπτικές   Εκπαιδευτικό Σύστημα   Επικαιρότητα
Διορισμοί εκπαιδευτικών: Πόσοι θα διοριστούν φέτος στα σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
 Πόσους διορισμούς ζήτησε το υπουργείο Παιδείας για το σχολικό έτος 2024/25

4.045, όσες δηλαδή είναι οι αποχωρήσεις εκπαιδευτικών ή 4.610, όσους ζήτησε το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (ΥΠΑΙΘΑ) θα είναι τελικά οι μόνιμοι διορισμοί για το 2024-25, σύμφωνα με όσα αναφέρει σε ενημερωτικό του σημείωμα  ο Αιρετός στο Κεντρικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΚΥΣΔΕ) Θοδωρής Κατσωνόπουλος.

Ο Αιρετός επισημαίνει ότι όπως και νάχει και ότι και να δοθεί για διορισμούς, είναι σταγόνα στον ωκεανό σε σχέση με τα χιλιάδες κενά και τις πάγιες ανάγκες της εκπαίδευσης.

Τέλος αναφορικά με την Υπουργική Απόφαση με τα ονόματα των εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που αποσπώνται για το 2024-25, σύμφωνα τον Θοδωρή Κατσωνόπουλο, θα δημοσιευθεί σήμερα Παρασκευή 28 Ιουνίου 2024.

Ενημέρωση του αιρετού στο ΚΥΣΔΕ Θοδωρή Κατσωνόπουλου

1. Σε ότι αφορά τους επικείμενους διορισμούς και με κάθε επιφύλαξη, αυτό που έμαθα είναι ότι το Υπουργείο ζήτησε να εγκριθούν 4.610 διορισμοί. Ο αριθμός που θα εγκριθεί τελικά θα είναι οι 4.045 αποχωρήσεις (το κάτω όριο) ή ότι ζήτησε το ΥΠΑΙΘΑ, δηλ 4.610; Ότι και να δοθεί πάντως για διορισμούς, είναι σταγόνα στον ωκεανό σε σχέση με τα χιλιάδες κενά και τις πάγιες ανάγκες της εκπαίδευσης.

2. Την Παρασκευή τελικά η υπουργική υπογραφή και ανακοίνωση των αποσπάσεων. Θα ενημερώσω άμεσα για ότι νεότερο προκύψει ή μάθω. 

Πηγή : alfavita.gr 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Σάββατο, 29 Ιουνίου 2024
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Επικαιρότητα
Βάσεις Εισαγωγής 1ου και 2ου Επιστημονικού Πεδίου μέσω στατιστικής ανάλυσης των βαθμολογιών
Η στατιστική επεξεργασία των βαθμολογιών των Πανελλαδικών του 2024 σε σύγκριση με το 2023

Το στατιστικό προφίλ των Πανελλαδικών Εξετάσεων του 2024 (1ο και 2ο Επιστημονικό Πεδίο)

Επειδή ο χαρακτήρας των Πανελλαδικών Εξετάσεων είναι διαγωνιστικός και η βαθμολογική επίδοση της κάθε υποψήφιας και του κάθε υποψήφιου πρέπει να κρίνεται σε σύγκριση με τις επιδόσεις των συνυποψηφίων του, παραθέτουμε μια πρώτη στατιστική επεξεργασία των βαθμολογικών επιδόσεων των φετινών υποψηφίων σε σχέση με αυτές των περσινών, ανά ομάδα προσανατολισμού, στις βαθμολογικές κλίμακες 0-10, 10-13, 13-15. 15-18, 18-20.

Οι παρακάτω πίνακες μας δίνουν μια καλή αίσθηση του πως έγραψαν οι υποψήφιες και υποψήφιοι και τους βοηθούν στην αξιολόγηση της επίδοσής τους.

Η ημέρα είναι πάντα φορτισμένη συναισθηματικά, τόσο για όσες και όσους αισθάνονται ικανοποιημένοι από τις επιδόσεις τους, όσο και γι’ αυτές και αυτούς που δεν είναι. Συγχαίρουμε θερμά την πρώτη κατηγορία υποψήφιων, αλλά και τη δεύτερη για την προσπάθειά τους. Συνιστούμε δε, στη δεύτερη κατηγορία, μια ψύχραιμη αποτίμηση της προσπάθειάς τους, σε έναν δεύτερο χρόνο και αφού παρέλθει η φόρτιση της σημερινής ημέρας. Υπάρχουν πάντοτε επιλογές και δυνατότητες για όλους.

«Η επιτυχία δεν είναι οριστική, η αποτυχία δεν είναι μοιραία. Αυτό που μετράει είναι το κουράγιο να συνεχίζεις» (Ουίνστον Τσώρτσιλ).

Ας δούμε αναλυτικότερα την στατιστική επεξεργασία των βαθμολογιών των Πανελλαδικών του 2024:

 

grafhma

Ν. Γλώσσα & Λογοτεχνία

grafima

Μικρές μεταβολές σε σχέση με πέρσι. Μικρή μείωση στην κλίμακα 15-20 (περίπου 2%), μικρή μείωση γραπτών κάτω από τη βάση και σχεδόν ισόποσες αυξήσεις στις περιοχές 10-13 και 13-15.

Αρχαία Ελληνικά

grafima

Ελαφρώς χειρότερες επιδόσεις από πέρσι. Μείωση άριστων επιδόσεων (-2,69%), μείωση στην κλίμακα 15-18 (-1,12%), ελάχιστη μείωση επιδόσεων κάτω από τη βάση (-0,64%) και μετατόπιση όλων των παραπάνω στη μεσαία κλίμακα 10-15.

Πηγή : alfavita.gr


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Σάββατο, 29 Ιουνίου 2024
Σχολές - Τμήματα   Επικαιρότητα
Βάσεις Εισαγωγής: Πτώση σε Πολυτεχνεία και Νομικές αλλά οι Ιατρικές διεκδικούν να πάνε ψηλότερα
Διαφορετικές κατευθύνσεις στην κίνηση των φετινών βάσεων εισαγωγής

Υψηλά ποσοστά κάτω από τη βάση καταγράφηκαν σε 9 μαθήματα των Πανελλαδικών Εξετάσεων, με τους αριστούχους να είναι «δυσεύρετοι» σε Νεοελληνική Γλώσσα, Μαθηματικά και Αρχαία, όπως διαπιστώνεται από τις βαθμολογίες των υποψηφίων των ΓΕΛ  στις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2024.

Συνολικά, 90.416 υποψήφιοι διαγωνίστηκαν για μία από τις 68.851 θέσεις της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης για το ακαδημαϊκό έτος, 2024-25. Από αυτούς, οι 74.847 υποψήφιοι προέρχονται από τα ΓΕΛ και οι 15.569 από τα ΕΠΑΛ.

Αναλυτικά ποσοστά βαθμολογιών κάτω από τη βάση ανά μάθημα

Νεοελληνική Γλώσσα – 12,85% 
Αρχαία Ελληνικά – 40,90% 
Ιστορία – 59,87% 
Λατινικά – 34,32% 
Φυσική – 58,95% 
Χημεία – 32,64% 
Μαθηματικά – 58,37% 
Βιολογία – 32,25% 
Πληροφορική – 41,27% 
Οικονομία – 40,90%

1ο Επιστημονικό Πεδίο "Ανθρωπιστικών Σπουδών: Πτώση με μέτρο παντού και στα υψηλόβαθμα Τμήματα

Η μέση επίδοση των υποψηφίων ήταν 11,35 χαμηλότερη από την περσινή που ήταν 11,73

Περισσότεροι υποψήφιοι από πέρσι έγραψαν κάτω από τη βάση στο 1ο Επιστημονικό Πεδίο και αντίστοιχα λιγότεροι έγραψαν άριστα (18-20) 

Συγκεκριμένα οι φετινοί υποψήφιοι έγραψαν άριστα στα Αρχαία σε ποσοστό 2,18% ενώ πέρσι το αντίστοιχο ποσοστό ήταν υπερδιπλάσιο (4,87%)

Επίσης στην Ιστορία φέτος έγραψε άριστα το 10, 85% ενώ πέρσι το αντίστοιχο ποσοστό ήταν 13, 02%

Το γεγονός ότι τα δυο αυτά μαθήματα είναι αυξημένης βαρύτητας έχει ιδιαίτερη σημασία στην διαμόρφωση των βάσεων εισαγωγής των υψηλόβαθμων τμημάτων του Πεδίου

Στα Λατινικά και στη Γλώσσα οι φετινοί υποψήφιοι τα πήγαν λίγο καλύτερα από πέρσι στα ποσοστά της βαθμολογικής κλίμακας 18-20 "άριστα"

grafima

Τα παραπάνω βαθμολογικά στοιχεία φανερώνουν ξεκάθαρα πτώση των υψηλόβαθμων σχολών του Πεδίου. Είναι σίγουρο ότι τόσο οι Νομικές Σχολές όσο και οι Σχολές Ψυχολογίας θα έχουν χαμηλότερες βάσεις από τις περσινές. Η πτώση δεν θα είναι συνταρακτική καθώς θα "φρενάρεται και από την αύξηση του αριθμού των διαγωνισθέντων, οι οποίοι είναι κατά 1.300 περισσότεροι.

2ο Επιστημονικό Πεδίο "Θετικές Επιστήμες": Σε ελεύθερη πτώση οι βάσεις - Λυγίζουν όλες οι Υψηλόβαθμες σχολές

Η μέση επίδοση των υποψηφίων ήταν 12,10,  χαμηλότερη από την περσινή που ήταν 12,30

Στο 2ο Επιστημονικό Πεδίο των Θετικών Επιστημών τα αδιάβατα θέματα στη Φυσική αλλά και τα Μαθηματικά πέτυχαν να μειώσουν σημαντικά τα άριστα γραπτά (18-20) που καθορίζουν εν ολίγοις και την κατεύθυνση των βάσεων των υηλόβαθμων τμημάτων.

Συγκεκριμένα, όπως φαίνεται στον παρακάτω πίνακα που συγκρίνονται οι βαθμολογικές επιδόσεις των φετινών και περσινών υποψηφίων, στην κλίμακα του 18-20 (άριστα), έχουμε μεγάλη μείωση στη Φυσική (1061 υποψήφιοι φέτος και ποσοστό 7,84% έναντι 2152 πέρσι και ποσοστό 16,30) και επίσης μεγάλη μείωση στα Μαθηματικά (1549 φέτος και ποσοστό 11,41% έναντι 2351 πέρσι και ποσοστό 17,76%)

Χειρότερα ήταν τα αποτελέσματα φέτος στην κλίμακα του άριστα και στη Γλώσσα ενώ διασώθηκε μόνο η Χημεία όπου οι υποψήφιοι έγραψαν καλύτερα από πέρσι

Έτσι με τα δυο μαθήματα αυξημένης βαρύτητας με χειρότερες επιδόσεις στην κλίμακα του άριστα είναι φανερό ότι θα έχουμε ελεύθερη πτώση στις υψηλόβαθμες σχολές του Πεδίου.

grafima

Θυμίζουμε, για να έχουμε μια τάξη μεγέθους, ότι πέρσι (2023) τα άριστα γραπτά στο μάθημα της Φυσικής ήταν 16,23% και πρόπερσι (2022) 13,44% πέρυσι). Το 2021 ήταν 16,98, το 2020 ήταν 88%, το 2019 ήταν 16,23% και το 2018 ήταν 13,44%

Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι οι υψηλόβαθμες σχολές του 2ου Επιστημονικού Πεδίου  (Πολυτεχνικές Σχολές πχ) θα γίνουν ξαφνικά "χαμηλόβαθμες"  αλλά είναι σίγουρο ότι θα σημειώσουν  σημαντική πτώση οι βάσεις τους σε σύγκριση με πέρσι

Να θυμίσουμε ότι πέρσι κατεγράφη άνοδος στο  2ο  Επιστημονικό πεδίο, με τις δημοφιλείς σχολές (πχ σχολές ΕΜΠ ) να επιστρέφουν σε υψηλά προηγούμενων ετών

2ο Πεδίο (ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΗΝ ΚΛΙΜΑΚΑ 18-20)

                                   2024                                                2023

Γλώσσα                 1,56% (211)                                    2,0% (264)

Μαθηματικα           11,41% (1549)                               17,76% (2351)

Φυσική                  7,84% (1061)                                  16,30% (2152)

Χημεία                   16,62% (2252)                               13,73% (1813)

3ο Επιστημονικό Πεδίο "Επιστήμες Υγείας": Μικρό "τσίμπημα" προς τα πάνω!

Η μέση επίδοση στις Επιστήμες Υγείας από 11,65 πέρσι διαμορφώθηκε στο 11,95 φέτος.

g6

Οι μισοί φετινοί υποψήφιοι, σε σύγκριση με τους περσινούς, έγραψαν άριστα (18-20) στο μάθημα της Φυσικής. 897 και ποσοστό 6,64% φέτος έναντι 1798 και ποσοστό 12,97% πέρσι.

Ωστόσο, οι χαμηλότερες επιδόσεις των υποψηφίων στο μάθημα της Φυσικής αντισταθμίζονται με το παραπάνω από τις επιδόσεις στη Βιολογία - αρίστευσε 3.028 υποψήφιοι φέτος έναντι 2.138 πέρσι - και στη Χημεία (2691 φέτος έναντι 2134 πέρσι)

Έτσι όχι μόνο δεν μπορεί κανείς να περιμένει πτώση των βάσεων εισαγωγής αλλά αντίθετα κάποιες υψηλόβαθμες και περιζήτητες σχολές ίσως γίνουν και πιο απαιτητικές από πέρσι (που θυμίζουμε ότι είχαμε άνοδο των βάσεων)

3ο Πεδίο

Βαθμολογία 18-20             2024                                               2023

Γλώσσα                        3,21% (436)                                  3,49% (486)

Βιολογία                       22,34% (3028)                             15,34% (2138)

Φυσική                          6,64% (897)                                 12,97% (1798)

Χημεία                          19,89% (2691)                              15,37% (2134)

4ο Επιστημονικό Πεδίο (Οικονομίας και Πληροφορικής) Σταθερότητα με μικρές αυξομειώσεις

Η μέση επίδοση των υποψηφίων ήταν φέτος 10,42 έναντι 10,45 πέρσι

Στο 4ο Επιστημονικό Πεδίο (Οικονομίας και Πληροφορικής) περισσότεροι υποψήφιοι έγραψαν φέτος στη βαθμολογική κλίμακα 18-20 "άριστα" στα μαθήματα Πληροφορική (5.893 φέτος και ποσοστό 21,71% έναντι 5491 πέρσι και ποσοστό 20,72%) και στην Οικονομία (5410 φέτος και ποσοστό 20,19% έναντι 4318 πέρσι και ποσοστό 16,33%)

6

Ωστόσο στο βασικό μάθημα αυξημένης βαρύτητας τα Μαθηματικά έχουμε στη βαθμολογική κλίμακα 18-20 "άριστα"  τους μισούς υποψήφιους σε σχέση με πέρσι (315 φέτος και ποσοστό 1,16% έναντι 673 πέρσι και ποσοστό 2,53%)

Είναι φανερό ότι με βάση αυτά τα βαθμολογικά αποτελέσματα στην κλίμακα των υψηλών βαθμολογιών στο Πεδίο δεν μπορούμε να περιμένουμε παρά μικρές αλλά ορατές αυξομειώσεις τουλάχιστον στα υψηλόβαθμα τμήματα. 

Μια γενική θεώρηση του Πεδίου όσον αφορά στην κίνηση των βάσεων θα έχουμε τις επόμενες ώρες

4ο Επιστημονικό Πεδίο

Βαθμολογίες 18-20    2024                                               2023

Γλωσσα                   0,39% (107 υποψήφιοι)                  0,38% (103)    

Μαθηματικα            1,16% (315)                                   2,53%  (673)

Πληροφορική         21,71% (5893)                                 20,72% (5491)

Οικονομια               20,19% (5410)                                16,33% (4318)

Πηγή : alfavita.gr 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Παρασκευή, 28 Ιουνίου 2024
Επικαιρότητα   Πανελλαδικές 2024 - Μηχανογραφικό 2024
Ενημέρωση σχετικά με συμπληρωματική προκήρυξη διαγωνισμού για την εισαγωγή στις Στρατιωτικές Σχολές, με το σύστημα των εξετάσεων σε πανελλαδικό επίπεδο, το ακαδημαϊκό έτος 2024-2025, όσον αφορά τον αριθμό εισακτέων.
 Σχετ.: Η με αριθμ. πρωτ. Φ.337/15/294195/Σ.5102/19/25-6-2024 εγκύκλιος ΓΕΕΘΑ (ΑΔΑ: 68ΗΧ6-4ΞΟ).

 

Σας γνωρίζουμε ότι αναρτήθηκε στο διαδίκτυο στην ιστοσελίδα του ΓΕΕΘΑ: www.geetha.mil.gr η συμπληρωματική προκήρυξη του αντίστοιχου διαγωνισμού για την επιλογή σπουδαστών/τριών ΑΣΕΙ, ΣΣΑΣ, ΣΑΝ & ΑΣΣΥ ακαδημαϊκού έτους 2024-2025, όσον αφορά τον αριθμό εισακτέων.       

Η συμπληρωματική προκήρυξη του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας ΕΔΩ 

Πηγή: Minedu.gov.gr


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 2 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Πέμπτη, 27 Ιουνίου 2024
Επικαιρότητα   Πανελλαδικές 2024 - Μηχανογραφικό 2024
Θέματα Πανελλαδικών 2024: Εκφωνήσεις - Απαντήσεις
  

Θέματα Πανελλαδικών 2024 - Εκφωνήσεις - Απαντήσεις

Πανελλαδικές Εξετάσεις 2024

Δείτε τις εκφωνήσεις και τις απαντήσεις όλων των θεμάτων των Πανελλαδικών Εξετάσεων 2024

ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΓΕΝΙΚΑ ΛΥΚΕΙΑ  - ΕΣΠΕΡΙΝΑ

1. Θέματα Πανελλαδικών Εξετάσεων Ημερήσιων και Εσπερινών Γενικών Λυκείων

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ

ΜΑΘΗΜΑ

ΘΕΜΑΤΑ

ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

31/5/2024

ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ (Γενικής Παιδείας)

Αρχείο Θεμάτων

Απάντηση 1

Απάντηση 2 

4/6/2022

ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ (Ο.Π. ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ)

Αρχείο Θεμάτων

Απάντηση

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (Ο.Π.ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ + ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑ& ΠΛΗΡ/ΚΗΣ)

Αρχείο Θεμάτων

Απάντηση 1

Απάντηση 2 

ΒΙΟΛΟΓΙΑ (Ο.Π. ΣΠΟΥΔΩΝ ΥΓΕΙΑΣ)

Αρχείο Θεμάτων

Απάντηση 1

Απαντηση 2 

6/6/2022

ΛΑΤΙΝΙΚΑ (Ο.Π. ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ)

Αρχείο Θεμάτων

Απάντηση

ΧΗΜΕΙΑ

Αρχείο Θεμάτων

Απάντηση

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ

Αρχείο Θεμάτων

Απάντηση

10/6/2022

ΙΣΤΟΡΙΑ (Ο.Π. ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ)

Αρχείο Θεμάτων

 Απάντηση

ΦΥΣΙΚΗ (Ο.Π.ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ + ΣΠΟΥΔΩΝ ΥΓΕΙΑΣ)

Αρχείο Θεμάτων

 Απάντηση

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ (Ο.Π.  ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑ& ΠΛΗΡ/ΚΗΣ)

Αρχείο Θεμάτων

 Απάντηση

 
 
 
 
 
 
2. Θέματα Πανελλαδικών Εξετάσεων Ημερήσιων και Εσπερινών ΕΠΑΛ 
  

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ

ΜΑΘΗΜΑ

ΘΕΜΑΤΑ

ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

30/5/2024

ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ

Αρχείο Θεμάτων

 Απάντηση

1/6/2022

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (ΑΛΓΕΒΡΑ) 

Αρχείο Θεμάτων

Απάντηση

3/6/2022

ΑΝΑΤΟΜΙΑ – ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ ΙΙ

Αρχείο Θεμάτων

Απάντηση

ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ (ΑΟΘ)

Αρχείο Θεμάτων

Απάντηση

ΔΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ

Αρχείο Θεμάτων

Απάντηση

ΑΡΧΕΣ ΒΙΟΛΟΓΙΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΑΣ

Αρχείο Θεμάτων

Απάντηση

5/6/2022

ΗΛΕΚΤΡΟΤΕΧΝΙΑ 2

Αρχείο Θεμάτων

Απάντηση

ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ

Αρχείο Θεμάτων


ΝΑΥΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ – ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΣΤΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑ – ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ

Αρχείο Θεμάτων

Απάντηση

ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΤΕΧΝΗΣ

Αρχείο Θεμάτων 

Απάντηση

11/6/2022

ΥΓΙΕΙΝΗ

Αρχείο Θεμάτων

Απάντηση

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ

Αρχείο Θεμάτων

Απάντηση

ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ (ΑΟΔ)

Αρχείο Θεμάτων

Απάντηση

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΗΧΑΝΩΝ

Αρχείο Θεμάτων

Απάντηση

13/6/2022

ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ

Αρχείο Θεμάτων 


Απάντηση 

ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΓΕΩΡΓΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Αρχείο Θεμάτων

Απάντηση

ΝΑΥΣΙΠΛΟΪΑ ΙΙ

Αρχείο Θεμάτων

Απάντηση 

ΝΑΥΤΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ

Αρχείο Θεμάτων

Απάντηση 

14/06/2022

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΥΛΙΚΩΝ

Αρχείο Θεμάτων

ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗ

Αρχείο Θεμάτων 

Απάντηση  

ΜΗΧΑΝΕΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΥΣΗΣ ΙΙ (ΜΕΚ ΙΙ)

Αρχείο Θεμάτων

Απάντηση

ΨΗΦΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ

Αρχείο Θεμάτων

Απάντηση 

17/06/2022

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΨΥΞΗΣ – ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΥ

Αρχείο Θεμάτων

Απάντηση

ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ

Αρχείο Θεμάτων

Απάντηση  

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΕΝΤΡΙΚΩΝ ΘΕΡΜΑΝΣΕΩΝ

Αρχείο Θεμάτων

Απάντηση 

 

 

3. Θέματα Πανελλαδικών Εξετάσεων ΕΙΔΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ και ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ 2024 ΓΙΑ ΓΕΛ & ΕΠΑΛ 

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ

ΜΑΘΗΜΑ

ΘΕΜΑΤΑ

ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

18/06/2022 - 12.00 μμ

ΑΓΓΛΙΚΑ

Αρχείο Θεμάτων

Απάντηση 

19/6/2022 -8.30 πμ

ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ

Αρχείο Θεμάτων

Απάντηση

20/06/2022 -8.30 πμ

ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ

Αρχείο Θεμάτων

Απάντηση 

21/06/2022 - 8.30 πμ

ΓΡΑΜΜΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ

Αρχείο Θεμάτων

Απάντηση 

22/06/2022 - 11.30 πμ ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ, ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΑΡΜΟΝΙΑ 

Αρχείο Θεμάτων 

Ηχητικό Αρχείο Θεμάτων

Απάντηση 

25/06/2022 - 8.30 πμ

ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΚΑΙ ΕΡΜΗΝΕΙΑ

Αρχείο Θεμάτων 

Απάντησεις 

26/06/2022 - 8.30 πμ

ΓΑΛΛΙΚΑ

Αρχείο Θεμάτων 

Απάντηση 

27/06/2022 - 8.30 πμ

ΙΣΠΑΝΙΚΑ

Αρχείο Θεμάτων 

Απάντηση 

28/06/2022 - 8.30 πμ

ΙΤΑΛΙΚΑ

Αρχείο Θεμάτων

Απάντηση 

 

  
 

 

 


    



Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Πέμπτη, 20 Ιουνίου 2024

Σχόλια (0)
 Στην αίθουσα της κόρης μου στο ελεύθερο σχέδιο σήμερα το ταψί τοποθετήθηκε ανάποδα σε σχέση με το θέμα που δημοσιεύτηκε από το υπουργείο.Τα παιδιά βέβαια σχεδίασαν αυτό που έβλεπαν....Θα επηρεάσει την βαθμολογία της?
Υποβλήθηκε πριν από 10 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Πέμπτη, 27 Ιουνίου 2024
Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα
Θεατρολόγοι: Άμεση σύσταση οργανικών θέσεων και δίκαιη κατανομή διορισμών
«Μετά τις επίμονες εκκλήσεις και παραστάσεις διαμαρτυρίας, μετά τις υποσχέσεις για μαζικούς διορισμούς, που δεν τηρήθηκαν, δεν ελήφθη καμία ουσιαστική πρωτοβουλία εκ μέρους του ΥΠΑΙΘΑ στην κατεύθυνση της σύστασης νέων οργανικών θέσεων για τους  κλάδους μας»
 

 O Π.Ε.ΣΥ.Θ. Σύλλογος Θεατρολόγων αποστέλλει κοινό αίτημα για άμεση σύσταση οργανικών θέσεων και δίκαιη κατανομή διορισμών στο υπουργείο Παιδείας.

Στην επιστολή τους αναφέρουν μεταξύ άλλων πως  «Παρ᾽ όλο που οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης κατέγραψαν τις προτάσεις τους σε σχέση με τη σύσταση νέων οργανικών θέσεων και παρ᾽ όλο που στη συντριπτική τους πλειοψηφία –και εκτός μεμονωμένων περιπτώσεων– πρότειναν τη σύσταση ενός ικανού αριθμού οργανικών, το Υπουργείο για ακόμα μια φορά δεν προχώρησε στη σύστασή τους. Συνάδελφοι και συναδέλφισσές μας παραμένουν εγκλωβισμένοι/ες μακριά από τους τόπους κατοικίας τους χωρίς τη δυνατότητα μετάθεσης, άλλοι/ες αδιόριστοι/ες έπειτα από χρόνια εργασίας και προσφοράς ως αναπληρωτές/τριες, και άλλοι/ες άνεργοι/ες, με ό,τι αυτό μπορεί να σημαίνει στις αδιανόητες συνθήκες ζωής  που βιώνουμε όλοι/ες».

Αναλυτικά η επιστολή που αποστέλλουν

Κ. Υπουργέ,

Μια ακόμη σχολική χρονιά τελείωσε, με τα σχολεία γεμάτα ελλείψεις. Παράλληλα, χιλιάδες συναδέλφων/ισσών μας αυτή τη στιγμή ετοιμάζουν για άλλη μια φορά τις βαλίτσες τους, άγνωστο για το που. Μαζί τους παίρνουν παιδιά, οικογένειες, ζωές. Επιπλέον, αυτή η βαλίτσα επιβαρύνεται ετησίως με εργατοώρες δεσίματος και χτισίματος επικοινωνίας με μαθητές/τριες, συναδέλφους/ισσες, τοπικές κοινωνίες. Ώρες που δεν κοστολογούνται, καθώς πρόκειται για ψυχική κόπωση και φθορά χωρίς ανταμοιβή. Φθορά για τους/τις συναδέφους/ισσες, αλλά κυρίως  για τους/τις μαθητές/τριές τους που αναγκάζονται, σε τόσο τρυφερές ηλικίες, κάθε χρόνο, να αποχαιρετούν από τη σχολική τους κοινότητα άτομα με τα οποία έχουν κοπιάσει για να συνδεθούν και, εν τέλει, να αγαπήσουν.

Μετά τις επίμονες εκκλήσεις και παραστάσεις διαμαρτυρίας, μετά τις υποσχέσεις για μαζικούς διορισμούς, που δεν τηρήθηκαν, δεν ελήφθη καμία ουσιαστική πρωτοβουλία εκ μέρους του ΥΠΑΙΘΑ στην κατεύθυνση της σύστασης νέων οργανικών θέσεων για τους  κλάδους μας.

Παρ᾽ όλο που οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης κατέγραψαν τις προτάσεις τους σε σχέση με τη σύσταση νέων οργανικών θέσεων και παρ᾽ όλο που στη συντριπτική τους πλειοψηφία –και εκτός μεμονωμένων περιπτώσεων– πρότειναν τη σύσταση ενός ικανού αριθμού οργανικών, το Υπουργείο για ακόμα μια φορά δεν προχώρησε στη σύστασή τους. Συνάδελφοι και συναδέλφισσές μας παραμένουν εγκλωβισμένοι/ες μακριά από τους τόπους κατοικίας τους χωρίς τη δυνατότητα μετάθεσης, άλλοι/ες αδιόριστοι/ες έπειτα από χρόνια εργασίας και προσφοράς ως αναπληρωτές/τριες, και άλλοι/ες άνεργοι/ες, με ό,τι αυτό μπορεί να σημαίνει στις αδιανόητες συνθήκες ζωής  που βιώνουμε όλοι/ες.

Για όλους τους παραπάνω λόγους, σας καλούμε να σταματήσετε να εμπαίζετε τις ζωές μας. Να προβείτε στην άμεση σύσταση οργανικών για όλους τους κλάδους που πλήττονται. Να ανακοινώσετε επιτέλους την περιβόητη κατανομή, για την οποία χιλιάδες εκπαιδευτικών αυτήν τη στιγμή ξαγρυπνά και για χρόνια χάνουν όλα τους τα καλοκαίρια. Η κατανομή να καλύπτει τα πραγματικά κενά της εκπαίδευσης. Ο ίδιος ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου μας δήλωνε προ λίγων μηνών ότι γνωρίζει και αναγνωρίζει την «αδικία» που υφιστάμεθα, εφόσον δεν υπάρχουν οργανικές και για όσο δεν θα υπάρχουν…Η παραδοχή όμως μιας κατάστασης που διαιωνίζεται μέσα στα χρόνια της αδιοριστίας δεν αρκεί, είναι καιρός για πράξεις:

•           Ώστε να πραγματοποιηθούν μόνιμοι διορισμοί και να καλυφθούν όλα τα κενά σε όλους τους κλάδους και ειδικότητες, με γνώμονα το μέγιστο παιδαγωγικό όφελος.

•           Για να μπορέσουν να μετατεθούν όσοι/ες συνάδελφοι/ισσές μας το επιθυμούν.

•           Για να συσταθούν οργανικές θέσεις όχι μόνο στην περιφέρεια αλλά και στα αστικά κέντρα, καθώς τα προηγούμενα έτη, για λόγους που δεν είναι ξεκάθαροι, το Υπουργείο επέλεξε να συστήσει μηδαμινές έως καθόλου οργανικές θέσεις στα πληθυσμιακά μεγαλύτερα αστικά κέντρα, σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Πάτρα. Αυτό εγείρει πολλά ερωτήματα, αφού γνωρίζουμε πως εκεί συγκεντρώνεται το 60% των σχολικών μονάδων της χώρας!

•           Για να μπορέσουν οι συνάδελφοι/ισσες να εργαστούν κοντά στις εστίες τους και να μη χρειαστεί –ενώ εργάζονται ήδη 10 και 20 χρόνια ως αναπληρωτές/τριες, να εγκαταλείψουν τις οικογένειές τους προκειμένου να διοριστούν.

•           Για να σταματήσει το αντιπαιδαγωγικό και αντιεπιστημονικό καθεστώς των αναθέσεων – κάθε εκπαιδευτικός να διδάσκει το αντικείμενο που σπούδασε και είναι καθ᾽ ύλην αρμόδιος/α να το διδάξει.

 

Το ΔΣ του Π.Ε.ΣΥ.Θ. (Πανελλήνιος Επιστημονικός Σύλλογος Θεατρολόγων)

Το ΔΣ της Π.ΕΝ.Α.Φ.Α. (Πανελλήνια Ένωση Αναπληρωτών Φυσικής Αγωγής)

Το ΔΣ της ΕΝ.ΕΚ.Ε.Μ. (Ένωση Εκπαιδευτικών Εικαστικών Μαθημάτων)

Το ΔΣ της  ΠΕΚΑΓΕΠΕ (Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών /τριών Γερμανικής Γλώσσας ΠΕ)

Το ΔΣ της ΠΕΚΑΠ (Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής)

Πηγή : alfavita.gr 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Πέμπτη, 27 Ιουνίου 2024
Επικαιρότητα   Πανελλαδικές 2024 - Μηχανογραφικό 2024
Πανελλήνιες 2024: Τι περιμένουμε αύριο με την ανακοίνωση των βαθμολογιών των υποψηφίων
Το αρνητικό ρεκόρ στα άριστα γραπτά της φυσικής κυριαρχεί στα αποτελέσματα των φετινών πανελληνίων εξετάσεων καθώς λυγίζει τις βάσεις σε Ιατρικές και Πολυτεχνεία

Αύριο Παρασκευή 28 Ιουνίου το υπουργείο Παιδείας θα ανακοινώσει τις βαθμολογίες των υποψηφίων που συμμετείχαν  στις φετινές  Πανελλαδικές Εξετάσεις.

Τα στοιχεία δείχνουν ότι όσον αφορά στα μαθήματα του 1ου Επιστημονικού Πεδίου (Ανθρωπιστικών Σπουδών) μειώνεται το ποσοστό των γραπτών που βαθμολογήθηκαν με άριστα (18-20) σε σχέση με πέρσι τόσο στην Ιστορία όσο και στα Αρχαία. Στην Ιστορία τα άριστα γραπτά φαίνεται να κυμαίνονται ανάμεσα στο 9,5% - 11% ενώ στα Αρχαία δεν φαίνεται να ξεπερνούν το 4%

Αυτό σημαίνει, εφόσον επαληθευτούν τα στοιχεία, ότι και στις υψηλόβαθμες σχολές του 1ου Επιστημονικού Πεδίου αναμένεται κάμψη, μικρή αλλά ορατή (Νομικές, ψυχολογίες κα).

Την ίδια ώρα στο 2ο και 3ο Επιστημονικό Πεδίο, τα αδιάβατα θέματα στη Φυσική πέτυχαν το αδιανόητο στις Πανελλήνιες: Μάλλον κάνουν αρνητικό ρεκόρ στο ποσοστό των γραπτών της φυσικής που βαθμολογούνται με άριστα (18-20 ή αλλιώς 90-100 στην εκατοντάβαθμη κλίμακα). Όλα τα στοιχεία δείχνουν ότι τα άριστα γραπτά κυμαίνονται ανάμεσα στο 3,5 % έως 5 %!

Θυμίζουμε, για να έχουμε μια τάξη μεγέθους, ότι πέρσι (2023) τα άριστα γραπτά στο μάθημα της Φυσικής ήταν 16,23% και πρόπερσι (2022) 13,44% πέρυσι). Το 2021 ήταν 16,98, το 2020 ήταν 88%, το 2019 ήταν 16,23% και το 2018 ήταν 13,44%

Εάν τα στοιχεία αυτά επαληθευτούν θα έχουμε σημαντική πτώση (πάνω από 500 μόρια) τόσο στις υψηλόβαθμες και περιζήτητες Πολυτεχνικές Σχολές του 2ου Επιστημονικού Πεδίου όσο και στις Ιατρικές, Οδοντιατρικές, Φαρμακευτικές σχολές κλπ του 3ου Επιστημονικού Πεδίου.

Και αυτό καθώς, δεν έχουμε στα άλλα μαθήματα των δυο Επιστημονικών Πεδίων ορατές διαφοροποιήσεις (στα γραπτά που βαθμολογήθηκαν στην κλίμακα του άριστα 18-20), τέτοιες τουλάχιστον που θα μπορούσαν να καλύψουν τη τεράστια μείωση των άριστων γραπτών στη Φυσική.

Να θυμίσουμε ότι πέρσι κατεγράφη άνοδος και στο  2ο και 3ο Επιστημονικό πεδίο, με τις δημοφιλείς σχολές (Ιατρική, Μηχανικών Η/Υ) να επιστρέφουν σε υψηλά προηγούμενων ετών, όπως πχ η Ιατρική που έπιασε τα 19.000 μόρια.

Δυστυχώς τα στοιχεία για τα μαθήματα της Οικονομίας και της Πληροφορικής του 4ου Επιστημονικού Πεδίου (Οικονομίας και Πληροφορικής) δεν είναι επαρκή έτσι ώστε να φανερώνουν την τάση στις βαθμολογίες των υποψηφίων του Πεδίου και συνακόλουθα και στην κίνηση των βάσεων εισαγωγής. Πιο ευκρινές είναι ότι τα γραπτά κάτω από τη βάση στα Μαθηματικά ξεπερνούν το 70% ωστόσο αυτό το στοιχείο δεν μπορεί να αποτελέσει ένδειξη καθώς κάθε χρόνο έχουμε πολύ μεγάλο ποσοστό γραπτών κάτω από τη βάση στα Μαθηματικά.

vaseis-2015-ptosi-1.jpg

Η ανακοίνωση των βαθμολογικών επιδόσεων των υποψηφίων για τα ΑΕΙ

Οι Διευθυντές των Διευθύνσεων Δ.Ε. αύριο Παρασκευή 28-6-2024 το πρωί, αμέσως μόλις παραλάβουν όλα τα σχετικά δέματα, θα παραδώσουν στους/στις Διευθυντές/ντριες των Γενικών και Επαγγελματικών Λυκείων περιοχής ευθύνης τους τα δέματα που θα περιέχουν :

α. τα αποκόμματα των τετραδίων και

β. τις δύο εκτυπώσεις καταστάσεων.

Ο/Η (Υπο)Διευθυντής/ντρια κάθε ΓΕΛ, ΕΠΑΛ μαζί με ένα μέλος του Συλλόγου Διδασκόντων, αμέσως μετά την παραλαβή των δύο καταστάσεων και των αποκομμάτων, πρέπει να προβούν στον απαραίτητο έλεγχο μεταξύ των αναλυτικών ονομαστικών καταστάσεων και των αποκομμάτων.

Σε περίπτωση τυχόν διαφοράς, πρέπει άμεσα να γίνει επικοινωνία με το οικείο βαθμολογικό κέντρο.

Στη συνέχεια οι (Υπο)Διευθυντές θα αναρτήσουν στις σχολικές μονάδες ΜΟΝΟ τις εκτυπωμένες καταστάσεις που περιλαμβάνουν ΜΟΝΟ ΤΟΥΣ ΚΩΔΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΒΑΘΜΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ.

Στη περίπτωση που κάποιος υποψήφιος δεν έχει τον κωδικό του,  οι (Υπο)Διευθυντές/ντριες των ΓΕΛ και ΕΠΑΛ καλούνται από το υπουργείο Παιδείας, να γνωστοποιούν τα βαθμολογικά αποτελέσματα στον υποψήφιο με βάση τις αναλυτικές βαθμολογικές καταστάσεις που τους έχουν αποσταλεί και οι οποίες περιλαμβάνουν και τα ονομαστικά στοιχεία των υποψηφίων.

Το υπουργείο Παιδείας εφιστά ιδιαίτερα η προσοχή προς τους Διευθυντές Εκπαίδευσης και Διευθυντές Σχολείων  να μην κοινοποιηθούν με οποιονδήποτε τρόπο τα αποτελέσματα πριν από την επίσημη ανακοίνωσή τους, η οποία θα γίνει την Παρασκευή 28-6-2024, μετά τις 13.00 μ.μ.

Την ίδια ώρα και μέρα οι βαθμοί θα αναρτηθούν στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://results.it.minedu.gov.gr/ και θα γνωστοποιηθούν στους υποψηφίους με τη νέα διαδικασία μέσω μηνύματος (sms) στο κινητό τους τηλέφωνο.  

vaseis-2015-ptosi-1.jpg

Μέχρι αύριο Παρασκευή η δημιουργία κωδικών για την υποβολή μηχανογραφικού

Αύριο Παρασκευή 28 Ιουνίου αναμένεται να ολοκληρωθεί η διαδικασία δημιουργίας κωδικού ασφαλείας για την υποβολή μηχανογραφικών για τους συμμετέχοντες και συμμετέχουσες στις πανελλαδικές εξετάσεις του έτους 2024.

Τις σχετικές εγκυκλίους για τη δημιουργία κωδικού ασφαλείας για την ηλεκτρονική υποβολή Μηχανογραφικού Δελτίου (Μ.Δ.) ΓΕΛ και ΕΠΑΛ για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση και Παράλληλου Μηχανογραφικού Δελτίου (Π.Μ.Δ.) για εισαγωγή σε Δημόσιες Σ.Α.Ε.Κ. (πρώην Ι.Ε.Κ.) έτους 2024, εξέδωσε το Υπουργείο Παιδείας.

Η εγκύκλιος για τα ΓΕΛ

Η εγκύκλιος για τα ΕΠΑΛ

Για τα ΓΕΛ, η εγκύκλιος αναφέρει:

Προθεσμία για απόκτηση κωδικού ασφαλείας – έναρξη διαδικασιών υποβολής Μηχανογραφικού Δελτίου (Μ.Δ.) και Παράλληλου Μηχανογραφικού Δελτίου (Π.Μ.Δ.).

Οι διαδικασίες για την υποβολή του Μ.Δ. για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση και του Π.Μ.Δ. για εισαγωγή σε Δημόσιες Σ.Α.Ε.Κ. (πρώην Ι.Ε.Κ.) αρχίζουν από την Τετάρτη 19 Ιουνίου και θα λήξουν περί τα μέσα Ιουλίου. Πιο αναλυτικά:

Όλοι όσοι ενδιαφέρονται να υποβάλουν Μ.Δ. για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση ή/και Π.Μ.Δ. για εισαγωγή σε Δημόσιες Σ.Α.Ε.Κ. (πρώην Ι.Ε.Κ.), θα απευθυνθούν στο Λύκειό τους από την Τετάρτη 19 Ιουνίου, για να αποκτήσουν προσωπικό κωδικό ασφαλείας (password). Με αυτόν τον προσωπικό κωδικό θα μπορούν μετά από την ανακοίνωση των βαθμών των ΓΕΛ, να προχωρήσουν αρχικά στην επεξεργασία και τελικά στην οριστική υποβολή του Μ.Δ., κατόπιν νεότερης εγκυκλίου.

Συνεπώς, όλοι οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να προσέλθουν στο Λύκειό τους, για να αποκτήσουν προσωπικό κωδικό ασφαλείας (password), από την Τετάρτη 19 Ιουνίου ως και την Παρασκευή 28 Ιουνίου.

Οδηγίες για τους Διευθυντές των Λυκείων

Οι Διευθυντές των Λυκείων χρησιμοποιώντας τον 7ψήφιο κωδικό Σχολικής Μονάδας και τον κωδικό ασφαλείας της προηγούμενης χρονιάς, αποκτούν πρόσβαση στην ηλεκτρονική εφαρμογή υποβολής του μηχανογραφικού δελτίου στο σύνδεσμο https://school.it.minedu.gov.gr. Με τον κωδικό αυτό ο Διευθυντής ή ο εξουσιοδοτημένος από αυτόν χειριστής, θα ελέγχουν την εξέλιξη της διαδικασίας, σύμφωνα και με τις οδηγίες χρήσης της εφαρμογής.

Στη συνέχεια, κάθε υποψήφιος (ο ίδιος ή κάποιος εξουσιοδοτημένος από τον ίδιο) θα προσέρχεται στο Λύκειό του, θα ταυτοποιείται σε αυτό και κατόπιν θα δημιουργεί, μέσω της ηλεκτρονικής εφαρμογής, τον προσωπικό του κωδικό ασφαλείας (password) (βλ. ΚΕΦ. Β, Δ). Αν ανήκει σε κάποια ειδική κατηγορία (βλ. παρ. Ε1), προσκομίζει και τα απαραίτητα δικαιολογητικά για έλεγχο με μια σχετική αίτηση.

Το ΥΠΑΙΘΑ έχει δημιουργήσει αρχείο (βάση δεδομένων έτους 2024) σύμφωνα με τις Αιτήσεις-Δηλώσεις των υποψηφίων. Αν πρόκειται για υποψηφίους ημερήσιων ΓΕΛ 2022 ή 2023 για το ποσοστό 10% των θέσεων εισακτέων, αυτοί οι υποψήφιοι μπορούν να προσέρχονται για να δημιουργήσουν το δικό τους προσωπικό κωδικό ασφαλείας (password) σε οποιοδήποτε ημερήσιο ΓΕΛ και κατά προτίμηση στο Λύκειο αποφοίτησής τους ή στο ημερήσιο ΓΕΛ που είναι πλησιέστερο στην κατοικία τους. Για το 10% των θέσεων χωρίς νέα εξέταση, υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις, οι υποψήφιοι του 2022 διεκδικούν ποσοστό από το 40% των θέσεων και οι υποψήφιοι του 2023 διεκδικούν ποσοστό από το 60% των θέσεων της εν λόγω κατηγορίας του 10%. Επίσης στο Λύκειό τους θα προσέρχονται όσοι τελειόφοιτοι ΓΕΛ του τρέχοντος σχολικού έτους δεν συμμετείχαν στις Πανελλαδικές Εξετάσεις ΓΕΛ έτους 2024 και οι οποίοι ενδιαφέρονται να υποβάλουν Παράλληλο Μηχανογραφικό Δελτίο (Π.Μ.Δ.) για εισαγωγή στις Δημόσιες Σ.Α.Ε.Κ. (πρώην Ι.Ε.Κ.), προκειμένου να δημιουργήσουν με την ίδια διαδικασία τον προσωπικό τους κωδικό ασφαλείας (password) (βλ. ΚΕΦ Γ).

Ο υποψήφιος θα μπορεί πλέον, εντός Ιουλίου, με τον προσωπικό κωδικό ασφαλείας (password) μέσω διαδικτύου να επεξεργαστεί και να οριστικοποιήσει το μηχανογραφικό του δελτίο (Μ.Δ. ή/και Π.Μ.Δ.) σε συγκεκριμένη προθεσμία. Στην ίδια ηλεκτρονική εφαρμογή θα παρέχονται στους υποψηφίους αναλυτικές οδηγίες χρήσης και υποβολής του μηχανογραφικού, χρήσιμοι σύνδεσμοι, στατιστικά και βάσεις εισαγωγής παλαιότερων ετών. Εντός Ιουλίου και σε συγκεκριμένη προθεσμία που θα ανακοινωθεί αργότερα, οι υποψήφιοι θα μπορούν να υποβάλουν οριστικά το μηχανογραφικό τους δελτίο από οποιονδήποτε Η/Υ που έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο, χωρίς υποχρεωτικά τη μεσολάβηση της σχολικής μονάδας. Για όσους υποψηφίους που, για οποιονδήποτε λόγο, επιλέξουν να οριστικοποιήσουν το μηχανογραφικό τους δελτίο στο Λύκειό τους, θα πρέπει να τους παρέχεται η δυνατότητα χρήσης των Η/Υ του Λυκείου, η ελεύθερη πρόσβαση στο διαδίκτυο και οποιαδήποτε βοήθεια ή συμβουλή ζητήσουν από τους καθηγητές τους

Οι Δ/ντές των Λυκείων πρέπει να μεριμνήσουν ώστε :

α) όλοι οι ενδιαφερόμενοι για υποβολή Μ.Δ. ή/και Π.Μ.Δ. να προσέλθουν για να δημιουργήσουν τον προσωπικό κωδικό ασφαλείας (password), 19-6-2024 με 28-6-2024. Επισημαίνουμε την ανάγκη το password να δημιουργείται και να καταχωρίζεται αποκλειστικά ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟ τον υποψήφιο, καθώς είναι ΑΥΣΤΗΡΑ προσωπικό. Επίσης ο υποψήφιος θα καταχωρίζει και το προσωπικό του mail, ως επιπλέον στοιχείο επικοινωνίας. β) να χαρακτηρίσουν τους (ελάχιστους) υποψηφίους που τυχόν ανήκουν σε μία ειδική κατηγορία (βλ. παρ. Ε1), κατόπιν ελέγχου των απαιτούμενων δικαιολογητικών και σύμφωνα με σχετική αίτηση του υποψηφίου γ) τέλος, από τη στιγμή που θα ενεργοποιηθεί η δυνατότητα υποβολής του Μ.Δ. ή/και Π.Μ.Δ. εντός του Ιουλίου, να παρακολουθούν και να ενημερώνουν τους υποψήφιους και τους τελειόφοιτους που δεν έχουν υποβάλει/οριστικοποιήσει το μηχανογραφικό τους δελτίο (Μ.Δ. ή/και Π.Μ.Δ), μέσα στην προθεσμία υποβολής του μηχανογραφικού δελτίου, που θα οριστεί αργότερα.

Πηγή : alfavita.gr 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Σελίδα 2 από 13258 (132573 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
4
5
6
7
13256
13257
13258
Επόμενο
Συζήτηση - Γνώμες - Σχόλια
Καλή επιτυχία
Δευτέρα, 3 Ιουνίου 2024 - 15:58
Σχόλια (0)




Είναι εύκολη η Αγγλική Φιλολογία του ΕΚΠΑ;;
Τρίτη, 13 Φεβρουαρίου 2024 - 15:53
Σχόλια (0)

Μεταπτυχιακά
Σάββατο, 10 Φεβρουαρίου 2024 - 22:37
Σχόλια (0)

Δεκαπέντε (15) θέσεις έμμισθων υποψηφίων διδακτόρων
Τρίτη, 26 Σεπτεμβρίου 2023 - 14:46
Σχόλια (0)

ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΣ
Δευτέρα, 18 Σεπτεμβρίου 2023 - 18:41
Σχόλια (4)


Πολιτικής Επιστήμης ΕΚΠΑ ή Κοινωνιολογίας ΕΚΠΑ
Κυριακή, 13 Αυγούστου 2023 - 19:23
Σχόλια (0)

Σχολές με φυσική παρουσία

Εκπαιδευτικά... και Άλλα
Δευτέρα, 14 Μαΐου 2012
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΑΣ: Να καταργηθεί ο θεσμός της επάρκειας για τις ξένες γλώσσες
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 4430 ημέρες
Δευτέρα, 14 Μαΐου 2012
Μελέτη διανομής βιβλίων στις σχολικές μονάδες
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 4430 ημέρες
Δευτέρα, 14 Μαΐου 2012
Επανέρχεται στη Έκθεση το παλαίο καθεστώς βαθμολόγησης 60 - 40 !
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 4430 ημέρες
Κυριακή, 13 Μαΐου 2012
Δείτε την Γη με άλλο μάτι ...
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 4431 ημέρες
Σελίδα 6259 από 6275 (37648 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
6258
6259
6260
6261
6273
6274
6275
Επόμενο
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης